7M01507 Информатика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Информатика және білім беруді ақпараттандыру саласында терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін жүзеге асыруда заманауи ғылыми және практикалық проблемаларды тұжырымдауға және шешуге қабілетті магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Білім берудегі объектіге бағытталған программалау
Обьектіге бағытталған программалауды дамытудағы қазіргі тенденциялар; жоғары мектепте OБП оқытуды реттейтін нормативтік құжаттар (IT мамандарын даярлау саласындағы кәсіби және корпоративтік стандарттар); жоғары мектепте OБП оқытудың теориялық және әдістемелік аспектілері; оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу; OБП оқытудың педагогикалық негізделген формалары, әдістері, оқыту әдістемесі және технологиялары, оның ішінде электронды оқыту және қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Функционалды программалау
Программалау тілдерінің буындары. Программалаудың императивті, объектіге бағытталған, логикалық және функционалды тәсілдері-артықшылықтары, кемшіліктері және негізгі сипаттамалары. Функционалды программалау парадигмасына кіріспе. Функционалдық программалаудың математикалық негіздері. Ламбда-есептеу. Функционалды программалаудың тілдері. Функционалды программалау тілдеріндегі параллелизм.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу
Педагогикалық зерттеулер. Зерттеу жұмысының ғылыми аппараты. Ғылыми зерттеу логикасы. Зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістері. Информатиканы оқыту және білім беруді цифрландыру теориясы мен әдістемесі бойынша педагогикалық зерттеулер жүргізу. Педагогикалық эксперимент. Педагогикалық эксперименттің түрлері. Зерттеу нәтижелерін өңдеу және сынақтан өткізу. Білім беруді зерттеудегі этикалық мәселелер. Педагогикалық зерттеулерде жасанды интеллектті қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеу бағытын таңдау. Ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу. Теориялық және эксперименттік зерттеулер. Эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу. Магистрлік диссертация түсінігі және құрылымы. Ғылыми ұжымды ұйымдастыру. Ғылыми қызметтің ерекшеліктері. Қазіргі қоғамдағы ғылымның рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік негіздері
Ақпараттың құндылығы. Ақпараттық қауіпсіздіктің тұжырымдамалық моделі. Цифрлық бағалау және ақпарат сапасы. Ақпараттық процестер мен технологиялар эволюциясы. Ақпараттық өнімдер мен қызметтер нарығы. Бұқаралық және құпия ақпарат. Құпияның түрлері. Меншік құқығының объектісі ретінде құжатталған ақпарат. Ақпараттық қарама-қайшылық. Ақпараттық соғыстар және ақпараттық қару. Компьютерлік жүйе ЗИ объектісі ретінде. Ақпараттық қауіпсіздік қатерлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық білім беру ресурстарын жобалау және әзірлеу
Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу әдістемесі. Цифрлық білім беру ресурстарының архитектурасының негіздері. Цифрлық білім беру ресурстарын құрудың реті. Мазмұнды таңдау және цифрлық білім беру ресурстарының мазмұны бойынша әдістемелік мақсаттық навигацияны қалыптастыру. Цифрлық білім беру ресурстарының мазмұнын толтыруға қойылатын талаптар. Цифрлық білім беру ресурстарын мазмұнды толықтыруды ұсыну тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу және пайдалану
Цифрлық білім беру және Интернет-ресурстардың мәні мен ерекшелігі. ЦОР түрлері және жіктелуі. Цифрлық білім беру және интернет ресурстарына қойылатын талаптар жүйесі. Цифрлық білім беру ресурстарын ақпараттық қамтамасыз етуге қойылатын талаптар. Қашықтықтан оқыту кезінде білім алушыларды даярлау процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік пен ақпаратты қорғаудың теориялық негіздері
Ақпараттық қауіпсіздік түсінігі (АҚ), АҚ қауіптерінің түрлері; ақпаратты қорғау мақсаттары, міндеттері (БҚ); ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері; криптографиялық алгоритмдерді жіктеу; криптоанализ принциптері мен әдістері; хэш-функциялар түсінігі; электрондық цифрлық қолтаңба; желілік қауіпсіздік негіздері; операциялық жүйелердің, есептеу желілерінің қауіпсіздік құралдары; блоктық шифрлардың криптоталдау жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Үлкен деректер және машиналық оқыту
Деректерді интеллектуальдық талдау, үлкен деректер, машиналық оқыту. Деректерді интелектуальды талдау әдістері мен міндеттері, машиналық оқыту және үлкен деректерді өңдеу. Деректерді интеллектуальдық талдау әдістері мен технологияларын қолдану салалары, машиналық оқытужәне үлкен деректерді өңдеу. Машиналық оқыту міндеттерінің мысалдары: интернеттен ақпарат іздеу, суреттерді, тұлғаларды, сөйлеуді, тілді, мәтіндердің эмоционалды бояуын, бейімделген оқыту жүйесін және т. б. тану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық модельдеудегі есептеулердің компьютерлік технологиялары
Математикалық модельдеудің негізгі ұғымдары мен принциптері. Модельдерді құру кезеңдері және оларды жүзеге асыру әдістері. Нақты физикалық процестерді математикалық модельдеу есептерінің мысалдары. Математикалық модельдеудегі есептеу құралдары. Инструментальдық математикалық пакеттер. Дифференциалдық теңдеулермен сипатталатын физикалық құбылыстар мен процестердің кейбір математикалық модельдері. Оларды жүзеге асырудың компьютерлік технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Информатиканы оқытудағы робототехникалық жүйелер
Мектептегі информатика курсында робототехниканы оқытудың ерекшеліктері. Бастауыш және орта білім беру жүйесінде робототехниканы оқыту. Робототехниканың пәнаралық байланыстары. Робототехниканың қазіргі жағдайы. Жасанды интеллект элементтері бар роботтар мен өнеркәсіптік роботтар. Робототехниканың жалпы принциптері. Lego Mindstorms Ev3 роботының негізгі элементтері. Arduino микроконтроллерінің көмегімен өз жобаларыңызды жасау. Робототехникадан жоба жұмыстарын жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект, үлкен деректер және бұлтты есептеу
Data science, жасанды интеллект, үлкен мәліметтер және бұлтты технологиялар. Табиғи тілді өңдеу, мәліметтерді терең талдау, танымдық есептеу, жіктеу және регрессия мәселелерін шешу үшін мұғаліммен машиналық оқыту, кластерлеу мәселелерін шешу үшін мұғалімсіз машиналық оқыту, нейрондық желілер негізінде терең оқыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білімді бақылау әдістері
Білім беру саласындағы маңызды пәндердің бірі болып табылады. Ол студенттерге білім мен дағдыларды бақылаудың әртүрлі әдістері мен құралдарын үйретуге бағытталған. Бұл пән оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау және оның сапасын арттыру мақсатында қолданылатын түрлі тәсілдерді қамтиды. Бұл пән оқытушыларға және білім беру саласының мамандарына білімді бақылау әдістерін дұрыс таңдауды, олардың тиімділігін арттыруды және оқушының оқу нәтижелерін әділ бағалауды үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи әдістері
Білімді бақылау формалары, әдістері және ұйымдастыру. Бағалау жүйесі. Бағалау. Білімді бақылаудың стандартты емес формалары. Білім беру жүйесінің сапасын бақылаудағы педагогикалық тестілеудің рөлі. Тест тапсырмаларын әзірлеу. Тестілеу нәтижелерін жинау және статистикалық өңдеу. PISA, TIMSS халықаралық зерттеулері. Бейімделген тестілеу. Қашықтықтан оқытуда білімді бағалау. Критериалды тапсырмаларды әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім беруді цифрландыру жағдайында мектеп информатикасын оқыту әдістемесі
Информатика саласындағы мектеп білімінің мазмұнын дамыту. Оқушылардың есептеуіш ойлауы және сандық құзыреттілігі. Мектептегі информатика курсына арналған сандық мазмұн. Информатиканы оқыту әдістемесіндегі дәстүрлер мен инновациялар. Негізгі мектептегі заманауи информатика сабақтары. Информатика және АКТ саласындағы оқушылардың зерттеу және жобалық қызметі. Білім беруді цифрландыру жағдайындағы информатика мұғалімінің кәсіби қызметінің ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Информатиканы аралас оқыту технологиялары
Аралас оқыту: жалпы сипаттама. Аралас оқытудың артықшылықтары мен кемшіліктері. Аралас оқыту модельдерінің түрлері. Аралас оқытуды жүзеге асыру шарттары. Аралас оқытудағы мотивация. Аралас оқыту технологиясын іске асыру шеңберіндегі оқыту әдістері. Қашықтықтан және аралас оқытуға арналған білім беру платформалары. Аралас оқытуды ұйымдастырудағы Онлайн құралдар. Информатиканы оқытуда аралас оқыту технологиясын жүзеге асыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Информатиканы оқытудағы қашықтықтан білім беру технологиялары
Қашықтықтан оқытуда қолданылатын негізгі ақпараттық технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарының негізгі түрлері. Қашықтан оқыту (ҚО) процесін жүзеге асыру үшін бағдарламалық қамтамасыз ету. Информатиканы оқытуды ұйымдастыруда ҚО және ЦББР технологиясын қолдану ерекшеліктері. Қашықтықтан білім беру кезінде бақылауды ұйымдастыру. ҚО ұйымдастыруға арналған цифрлық ресурстар мен сервистер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын қолданады, зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін мамандық бойынша білімді және пәнаралық білімді жинақтайды;
- информатиканы оқыту және білімді ақпараттандыру әдістемесі бойынша ғылыми зерттеулер жүргізеді және өз бетінше және ғылыми ұжым құрамында жаңа ғылыми және қолданбалы нәтижелер алады;
- ақпаратты әр түрлі көздерден талдап, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиісті қорытындыларды сауатты тұжырымдайды;
- өзінің кәсіби қызметінде информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы терең білімді пайдаланады және қолданады;
- білім беру жүйесінде информатиканы оқыту әдістемесін бейімдейді және қолданады, психология және педагогика негіздерін пайдаланады, оқытушылық және тәрбиелік қызметті жүзеге асырады және оқу жұмысының жаңа әдістемелері мен инновациялық нысандарын пайдалану мен қолданыстағыларды әзірлеу дағдыларын көрсетеді;
- информатиканы оқытуда заманауи цифрлық технологияларды тиімді пайдаланады;
- ұйымдастыру-басқару қызметінің дағдыларын түрлендіреді, өз бетінше және ұжымда жұмыс істейді және кәсіби қызметтің ұйымдастырушылық-құқықтық негіздерін пайдаланады;
- кәсіби қызметтің әртүрлі салаларынан білімді құрылымдайды және біріктіреді және кәсіби міндеттерді шешу барысында оларды шығармашылықпен пайдаланады және дамытады;
- ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін біледі және оларды зерттелетін салада қолданады.
- заманауи бағдарламалық құралдар мен инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, цифрлық білім беру ресурстарын жобалау