6B01401 Бастапқы әскери дайындық мұғалімін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді меңгерген бәсекеге қабілетті «Бастапқы әскери дайындық» мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Бастапқы әскери және технологиялық мамандыққа кіріспе
Болашақ бастапқы әскери және технологиялық дайындық мұғалімнің кәсіптік қызметінің ғылыми негіздерін, пәннің негізгі концепциялары мен зерттеулерде модельдеуді қолдану және ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлін дәйектей білу, педагогикалық тәжірибелерді жеңілдету, өмір бойы білім алуда пәнаралық білімді жинақтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
ҚР ҚК Жалпы әскери жарғылары
Оқушылар ҚР ҚК жалпы әскери жарғыларының құқықтық негізін, олардың әскери антты жарғы баптарының талаптары мен ережелерін, негізгі бөлімдері бойынша білімді түсіну, сыни тұрғыдан қарау және жүйелі ойлау, ҚР заңдарының талаптарының нақты өмірдегі, ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлін дәйектей біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Студенттер: * әр түрлі оқушылардың жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тану * оқушылардың нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалаудағы жеке қажеттіліктерін қарастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Саптық дайындық
Оқушылар саптық дайындық талаптары мен ережелерін, негізгі бөлімдері бойынша білімді түсіну, сыни тұрғыдан қарау және жүйелі ойлау, ҚР заңдарының талаптарының нақты өмірдегі, ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлін дәйектей біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.қоғамдастықтың дамуына және әл-ауқатына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Тірі организмдердің, ұйымның әртүрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адам қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Әлеуметтік қауіптер, рухани саладағы қауіптер, саясат, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
ҚР құқықтық жүйесі және заңнамасы, мемлекеттік-құқықтық және конституциялық дамуы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, академиялық адалдық қағидаттарына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Технологиялық дайындық
Технологиялық дайындықты оқытуда АКТ-ны және цифрлық білім ресурстарын пайдалана отырып, оқушыларға технологияларды қолдану білімі мен түсініктерін, дағдыларды, ұкыптылыкты, тәртіптілікті қалыптастыру, көлік құралдарын басқару негіздері және жүргізу қауіпсіздігін, күрделі жол жағдайында көлiк құралын басқару білімін практикада қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Бұл пән экономика негіздерін, кәсіпкерлік дағдыларды және қаржылық сауаттылықты қалыптастыруды көздейді. Студенттер нарықтық қатынастарды, бизнес жүргізудің жолдарын, жеке және отбасы бюджетін тиімді басқаруды үйренеді. Пән жеке бастамашылықты дамытуға, қаржылық жоспарлау мен тәуекелдерді бағалауға бағытталған. Нәтижесінде студенттер заманауи экономикада саналы әрі тиімді әрекет ете алатын тұлға ретінде қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тактикалық дайындықты үйрету әдістемесі
Бөлімшелердің ұрыстың әр-түріндегі іс- әрекетін жүргізуде тактикалық есептерді шешуді, жаңа қарудың дамуы және жалпы әскери ұрыс жүргізу тактикасы талаптары мен тәсілдерін бағалауды, әскери әрекеттер жүргізу тактикасы дағдыларын әдіс-тәсілдерін меңгеруге АКТ-ны пайдалану арқылы тиімді жұмыс істеуде коммуникативтілік көрсетеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқпен ату
Оқпен ату оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстар кезінде мектеп оқушыларында, студенттерде тәртіптілік, батылдық, өжеттік, қиындықты жеңе алу қабілеті, еңбек сүйгіштік, ұжымдық бірлік сезімде тәрбиеленеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Лаңкестік қауіп-катер жағдайында халықты қорғау
Террорлық актілер бойынша қауіп-қатер төнген және террор болған кездегі азаматтардың атқаратын әрекеттері, түрлі деңгейдегі қауіп-қатер төнген кезде, туындаған проблемаларды шешуде тиімді жұмыс жасап коммуникативтілік көрсете білу. Лаңкестік қауіпінің алдын алу іс-шараларының орны мен рөлін дәйектей білу тиімділігін сипаттайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Бұл пәнді зерттеу қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін дамытуға бағытталған. Болашақ педагогтар білім беру үдерісіндегі диалогқа, өзара іс-қимылға және қарым-қатынасқа жәрдемдесу арқылы білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Атыс дайындығы
Атыс дайындығын пәнаралық саланың негізгі бөлімдері бойынша білімді түсіну және қаруды, атысқа дайындау, кідіріссіз жұмыс істеуін қамтамасыз ету, өз қаруын сенімді қорғану құралы ретінде білімін практикада қолдануды, өмір бойы білім алуда пәнаралық білімді интеграциялай біледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери-инженерлік дайындық
Негізгі ұрыс түрлерін әскери -инженерлік қамтамасыз ету талаптарын, әскери -инженерлік қамтамасыз етудің негізгі бөлімдері бойынша білімді түсіну. Әскери -инженерлік қамтамасыз ету түрлері бойынша білім, дағдыларын практикада қолдана алу. Жалпы әскери ұрыс жүргізуде әскери -инженерлік қамтамасыз ету талаптары мен дағдыларын толық пайдаланып жеңіске жету үшін командада және көшбасшылықта креативтілік көрсете біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әскери патриоттық тәрбие негіздері
Жастарды әскери патриоттык тәрбиенің негізгі концепциялары мен ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлін дәйектей біледі, оларды әскери қызметке, өз Отанын қорғауға жан-жакты дайындап, әскери патриоттык тәрбиені педагогикалық инновациялық технологияларды оқыту мен тәрбиелеудің мақсат-міндеттеріне сәйкес қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Әскери қызметшілерді әлеуметтік қорғау негіздері
Әскери қызметшілерді әлеуметтік қамсыздандыру жөніндегі мемлекеттік саясат негіздері, әскери қызмет және әскери қызметшілер мәртебесінің қағидаттары мәселелерін шешу жолдарын, әскери қызметшілер кәсіби саладағы тұлғалық дамуын қалыптастыру және даулы жағдайларда туындаған проблемаларды шешудің креативтілігін бағалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастапқы әскери дайындықты оқытудағы жасанды интелект
Курс болашақ мұғалімдердің әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас көзқарасын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі
Жастарды Отанды қорғауға дайын болуына тәрбиелеу бойынша әскери қызметтің дағдыларын меңгеруімен қоса әскери іс негіздері мен төтенше жағдайларда адамның өмір қауіпсіздік әрекетті жаңартылған бағдарлама бойынша, білімі мен түсініктерін, инновациялық әдіс-тәсілдерін, коммуникативтілігін, командада жұмыс істеу дағдыларын көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Студенттер дидактика, оқыту технологиясы, оқытудағы мотивация әдістері саласында қажетті білімге ие және педагогикалық көмек көрсете алады, оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып және педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқыту технологияларын қолдана отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына ие.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әскери психология мен педагогика негіздері
Болашақ БӘТД оқытушыларын тұлғалық дамуын қалыптастыру мақсатында, әскери-психологиялық және әскери-педагогикалық оқу жетістіктерін критериалды бағалауды, жауынгерлік тәрбие мен оқытуға қажетті іскерлік дағды мен психологиялық дамуын, тиімді жұмыс істеуде коммуникативтілік көрсетіп, білім алуды интеграциялай біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Техникалық дайындық
ҚР Қарулы Күштерінің ұрыстық жабдықталуындағы сауытты, автомобилдік техниканың пәндік саланың идеяларына негізделген, АКТ-ны және цифрлық білім ресурстарын пайдалана отырып, қазіргі таңдағы сауытты, автомобильді техниканың ұрыстық, техникалық мүмкіндіктерін практикада қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бағалау және дамыту
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Студенттер, мүмкін: • бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) • оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр түрлі оқушылар тобына қатысу мен оқуға әсер ететін жеке білім беру қажеттіліктерін анықтайды; • білім алушылардың оқуын қолдау және оларды білім беру үдерісіне қосу үшін АКТ және көмекші технологияларды пайдаланады. • ынтымақтастық пен инклюзияға ықпал ететін құндылықтар мен тәсілдерді үйретеді; • қоғамдастықтың ынтымақтастығын қолдайды (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар).
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Төтенше жағдайларда құтқару жұмыстары
Білім алушыға төтенше жағдайларда құтқару және шұғыл атқарылатын жұмыстарды ұйымдастыру мен азаматтық қорғаныс ұйымының іс-жүзінде атқарылатын білімін АКТ-ны және цифрлық білім ресурстарын пайдаланып, практикада қолдана алу, тиімді жұмыс істеуде креативтілік көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өмір қауіпсіздігінің негіздері және ақпараттық технология
Төтенше жағдайларда, АКТ-ны және цифрлық білім ресурстарын пайдаланып АҚ ұйымының іс-әрекетін, күшті әсер ететін улы заттармен улану ошақтарын, адам организміне әсер ету ерекшеліктерін, террорлық актілерді болдырмау бойынша дағдыларды практикада қолдануда креативтілік көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Таулы аймақтарда ұрыстық дайындық
Таулы жерлердегі ұрыс жүргізу майданның болмауымен, өзіне тән ерекшеліктерін, және соғыс жүргізу тәсілдері мен әдістерін практикада қолдану талаптарын, ұрыстық дайындық жүйесіндегі орны мен рөлін, шабуыл бір-бірінен жекелеген бағыттар бойынша, яғни көбіне маңызды аудандарды (қатынас жолдары, белестер, шұраттар, су көздері, таулы су өткелдері, қазбалар мен елді мекендер) алу әрекетімен жүргізілетінін түсінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Курс барысында болашақ мұғалімдердің психологиялық-педагогикалық зерттеулердің жалпы ғылыми әдістемесі туралы түсініктері қалыптасады, сонымен қатар білім беру саласындағы зерттеулерді ұйымдастыруға дайындалады. Білім беру саласындағы зерттеулердің эволюциялық кезеңдері туралы, сонымен қатар зерттеудің негізгі тәсілдері, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістері туралы білім алуға үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери робот техникасының негіздері
Әскери роботты техникалардың негіздерін оқып үйренуге қолданбалы программалық білімін практикада қолдана алу, АКТ-ны және цифрлық білім ресурстарын пайдаланып роботтық техникалардың басқару алгоритмін оқып үйренеді. Роботтарға арналған тактикалық міндеттерді қою инновациялық технологияларды оқытудың мақсат-міндеттеріне сәйкес қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әскери спорттық ойындарымен комплекстерді оқыту әдістемесі
Жастарды Қазақстан Республикасының Қорғаныс Күші қызметіне дайындау мен оқу орындарының материалдық базаларын жақсарту талаптарын түсіндіру және Отансүйгіштік қасиеттерін арттыру, әскери-патриоттық ойындар арқылы жастардың патриоттық сезімін және дене күші жағынан мықты шыныққан азамат етіп қалыптастыру, орта оқу орындарының әскери спорттық құрылыстарын салу білімін практикада қолдананып, тиімді жұмыс істеуде коммуникативтілік көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери дене шынықтыру дайындығы
Жауынгерлік даярлықтың негізгі бағыты физикалық дамуы білімін практикада қолдана алу, АКТ-ны және цифрлық білім ресурстарын пайдаланып шешу жолдарын талдай білу, әскери қызметшілердің организмінің төзімділігін арттыру жолдарынының технологияларын қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әскери самбо
Жастарды АКТ-ны және цифрлық білім ресурстарын пайдаланып, әскери-самбо күресінің әдіс - айласы жекпе - жекте қарапайым қозғалыстан тұратын тұтас әрекет пен қатар оның әдіс-тәсіл дағдыларын практикада қолдануды, оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ҚР ҚК бітімгершілік қызметі
ҚР ҚК халықаралық мiндеттемелерге сәйкес бiтiмгершiлiк және өзге де операцияларға қатысу, пәнаралық саланың негізгі бөлімдері бойынша білімді түсінеді және әскери білім, білік және дағдыларды, Қарулы Күштердің ҚР бекіткен халықаралық шарттарға сәйкес міндеттерді орындауды, өмір бойы білім алуда интеграциялай біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери-спорттық ойындар мен комплекстер
Әскери-патриоттық ойындар арқылы жастардың патриоттық сезімін және дене күші жағынан мықты шыныққан азамат етіп қалыптастыру, АКТ-ны және цифрлық білім ресурстарын пайдалану арқылы, орта оқу орындарының әскери спорттық құрылыстарын салу білімін практикада қолдананып, тиімді жұмыс істеуде коммуникативтілік көрсетеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Оқушының тұлғалық дамуын қалыптастыруда, өмір бойы білім алуда пәнаралық білімді интеграциялай біледі
- пәндік саланың идеяларына негізделген бастапқы әскери және технологиялық дайындық білімі мен түсініктерін көрсете біледі
- Кәсіби және ғылыми зерттеулерде модельдеуді қолдану негізінде мәселелерді шешу жолдарын талдау және академиялық хатты біледі
- Бастапқы әскери және технологиялық дайындық пәнін оқытуда АКТ-ны пайдалану арқылы оқушының жеке мүддесіне сай оқу үдерісін ұйымдастырады
- Инновациялық технологияларды оқытудың мақсат-міндеттеріне және оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес қолданады
- Технологияларды қолдану және білім беру тәжірибесінде, даулы жағдайларда туындаған проблемаларды шешудің креативтілігін бағалай біледі
- Әскери білім, білік және дағдылардың нақты өмірдегі, ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлін дәйектей біледі
- Тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілігін, командада жұмыс істеу дағдыларын, ақпараттық мәдениетін және академиялық адалдық принциптерімен мәдениетінің маңызын ұғынады
- Әскери іс-әрекеттерін жасауда, тактикалық есептерді шешуде сыни тұрғыдан қарау және жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолданады
- Критериалды бағалаудың, диагностикалаудың, қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасаудың технологияларын пайдаланады
Ұқсас БББ
6B01401 Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру
Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
6B01401 Бастапқы әскери дайындық
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01401 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)