Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау в ОАИУ

Пәндер

  • Бастапқы әскери дайындық негіздері

    Бастапқы әскери дайындық негіздері студенттерді Бастапқы әскери даярлық оқытушысының міндеттерін орындауға арнайы даярлаудың негізгі пәндерінің бірі болып табылады. Студенттер оқушылардың Бастапқы әскери даярлығы және әскери-патриоттық тәрбиесі бойынша сабақтарды ұйымдастыруды және сапалы жүргізуді, пәнаралық байланыстарды жүзеге асыруды; оқу процесіне оқытудың қазіргі заманғы құралдары мен әдістерін енгізуді; аудандардың қорғаныс істері жөніндегі бөлімдермен және әскери бөлімдермен тығыз байланысты сақтауды; БӘД бойынша оқу-материалдық базаны құруды және жетілдіруді; оқушылармен жеке жұмыс жүргізуді, олардың іскерлік, моральдық және физикалық қасиеттерін зерделеуді, жасөспірімдерді Қазақстан Республикасының Қарулы Күштеріндегі қызметке даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән білім алушылардың өз ғылыми жобаларын іске асыру және олардың нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес жазбаша нысанда ұсыну, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану, өз зерттеулерінің ережелерін дәлелді баяндау, өз ғылыми жобасын іс ке асыру үшін тиісті құралдарды таңдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыруға; цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Курс адамның адаммен, қоғаммен, қоршаған әлеммен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге, білім алушылардың қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыруға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қатер ретінде қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Курс бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерделеуге және практикалық қолдануға, білім алушылардың жалпы экономикалық және басқарушылық дайындығын қамтамасыз етуге, кәсіпкерлік қызметтің мәні мен ұйымдастырушылық аспектілері және оның экономиканы дамытудағы мақсаты туралы білімді қалыптастыруға, нарықтық қатынастарға сәтті қатысу мәселелері бойынша кәсіпкерлік қызмет тәсілдерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Саптық дайындық негіздері

    Саптық дайындық негіздері - бұл әскери қызметшілерді оқыту пәні, оның мақсаты саптық түзеуді, тартымдылық пен шыдамдылықты, командаларды, қарумен және қарусыз саптық тәсілдерді дұрыс және жылдам орындау білігін дамыту, сондай-ақ бөлімшелерді әртүрлі саптардағы үйлесімді іс-қимылдарға дайындау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі

    Пән білім алушылардың экологиялық дүниетанымын және өмір сүрудің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын қамтамасыз ететін тұрақты даму, тіршілік қауіпсіздігі саласындағы іргелі білімді қалыптастыруға, табиғат пен қоғамның өзара іс-қимылының негізгі заңдылықтарын, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы қауіпті және төтенше жағдайларда адамның қауіпсіз мінез-құлқын, азаматтық қорғаныстың мақсатын, құрылымын, міндеттерін білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоян-қолтық ұрысты оқыту әдістемесі

    «Қоян-қолтық ұрысты оқыту әдістемесі» пәні – болашақ мамандарды қоян-қолтық ұрыстың теориялық негіздерімен, әдіс-тәсілдерімен, сондай-ақ оны оқыту мен жаттықтырудың педагогикалық және әдістемелік жолдарымен жан-жақты таныстыратын оқу курсы. Пән барысында білім алушылар қоян-қолтық ұрыстың тарихи негіздерін, әскери-қолданбалы және спорттық маңызын, техникалық-тактикалық әрекеттерді, дайындық процесін жоспарлау, қауіпсіздік шараларын ұйымдастыру және оқыту барысында қолданылатын заманауи әдістерді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әскери тарих

    Курсты оқу барысында студент ұлттық жаңғыру идеологиясын, әскери өнердің даму кезеңдерін, жалпы және Қазақстан Республикасының әскери тарихын біледі. Елдің әскери қауіпсіздігін, оның проблемалары мен әскери реформаның болашағын ғылыми тұрғыдан талдайды. Әскери істе болып жатқан процестерді, қарулы күштерді құрудағы теориялық-практикалық өзгерістерді, соғыс жүргізудің тәсілдерін терең меңгереді. Кәсіби қызметте өзін-өзі және кәсіби-педагогикалық шеберлігін жетілдіру мақсатында әскери-тарихи зерттеу әдістерін практикада қолдануға дағдыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының әскери тарихы

    Қазақстанның әскери тарихы пәні соғыстардың мәнін, себептерін, сипатын, қоғам өмірінің әлеуметтік-экономикалық, саяси және материалдық-техникалық жағдайларының өзгеруіне қарай оларды жүргізу құралдары мен тәсілдерін, сондай-ақ қазақ халқының әскери қызметінің тәжірибесін қарастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курс оқыту мен тәрбиелеу саласындағы педагогикалық зерттеулердің негізгі бағыттары туралы ұғымдарды қалыптастыруға, кәсіптік педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы, пәні, білім беру саласындағы нормативтік актілер, педагогиканың әдіснамасы мен құрылымы, оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі туралы, кәсіптік шеберлік пен педагогикалық технологиялар, мектепте білім беруді тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдылар туралы білімді меңгеруге бағытталған. Сыныптағы жайлы, қол жетімді оқу ортасын және эмоционалды-психологиялық климатты сақтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи білім беру технологиялары

    Бұл пән білім беру саласындағы заманауи технологиялардың сипатын білуге, оның тиімдісін талдап қолдану арқылы сабақтарды жоғары дәрежеде ұйымдастыру мен өткізуге бағытталған. Ақпараттық-коммуникациялық құралдарды сауатты пайдалануды қарастырады. Оқытудың түрлі технологияларын пайдалану білім алушының материалды жан-жақты түсініп игеруіне, шығармашылық және сыни ойлау қабілетінің дамуына, жеке шешімдер қабылдауына әсер етеді. Инновациялық педагогикалық әдістер топтық және жеке жұмыстарды орындауда оқытушымен тығыз қарым-қатынас орнатуды, бағалау процесін оңтайландыруды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР ҚК жалпы әскери жарғылары

    Жарғылардың басты талабы-әскери қызметшілердің Отанды қорғауға, өз халқына, Отанына адал қызмет етуге деген жеке жауапкершілігі. Жарғылардың өзіндік ерекшелігі бар: олардағы моральдық қағидалар әскери қызметшілердің мінез-құлқының құқықтық нормалары болып табылады. Оларда жоғары әскери тәртіпті, тұрақты жауынгерлік даярлықты қамтамасыз етуге арналған қатынастар бекітілген. Жарғылар, ең алдымен, әскери атағы мен қызметтік жағдайына қатаң бағынуды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жауынгерлік өнерді оқыту әдістемесі

    Бұл курс жауынгерлік өнердің даму тарихын зерттеуге, қолданылу мақсатына байланысты жекпе-жек түрлері мен ережелерін сипаттап талдай білуге, тактикалық-техникалық әдістерді дұрыс пайдалануға, өмірге қауіп төндіретін жағдайлардан сақтануға, қарсыластың шабуылынан қорғануға және қарсы соққы жасауға, денсаулықты жақсарту мен әскерилердің күштік, төзімділік, ептілік дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Балалардың және жасөспірімдердің анатомиялық пен физиологиялық ерекшеліктерін, түрлі жастық кезеңдеріндегі өсу және даму заңдылықтарын, жас өсіп келе жатқан ағзаның қоршаған ортамен қарым-қатынасын, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау мен нығайту, сабақтан тыс уақыттарын дұрыс ұйымдастыру, олардың оқып білім алу барысында танымдық, мәдени, еңбек жұмыс қабілеттілігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету әдістерін дамыту , баланың жасына мектеп ғимараттарын жабдықтау талаптарын меңгеру, ақыл ойын дамыту, дені сау, сымбатты етіп өсірудің ғылыми негіздері туралы педагогикалық мамандықтар бойынша оқып жатқан студенттерге білім беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі

    Бұл курс бастапқы әскери дайындықты орта және жоғары оқу орынында ұйымдастыру және жүргiзу әдiстемесiн оқытуға; оқу орнының лауазымды адамдарының бастапқы әскери дайындық бойынша мiндеттерін білуге; Бастапқы әскери дайындық бойынша сабақ құрылымын талдап білуге, оны жүргiзудiң формалары мен әдiстерiн бағдарламалар құру және жоспарлау барысында қолдануға; Оқушылардың бiлімін, біліктіліктері мен дағдыларын тексеру және бағалауға; ҚР ҚК барлық құрылымдары мен олардың қызметтерін талдауға, жарғылар мен заңнамаларды білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының Қарулы Күштері

    Әскери бөлімшелердегі әскери өмірдің негізгі ережелерін, ҚР ҚК ішкі тәртібінің қағидаларын, әскери қызметшілердің, командирлердің жалпы құқықтары мен міндеттерін, әскери қоғамдық іс-шараларға қатысу мен ұйымдастыруды білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Атыс дайындығы

    Штаттық қаруды, оның жауынгерлік мүмкіндіктерін және одан ату ережелерін, ұрыста пайдалану тәсілдерін, қарумен әрекет ету тәртібін білу. Қаруды ұрысқа дайындауға, нысанаға барлау жүргізуге, атысқа арналған бастапқы қондырғыларды анықтауға, метеорологиялық, баллистикалық жағдайларды ескере отырып, күндіз-түні оқ атудың барлық тәсілдерін қолдануға, қарудың техникалық жай-күйін тексеруге және ақаулықтарды жоюға қабілетті болу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психология және адам дамуы

    «Психология және адамның дамуы» пәні-психологиялық ойлауды дамытуға, ғылыми әдіснамалық принциптер мен психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Жалпы психологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін және адам дамуының өзекті мәселелерін шоғырландыруды және кеңейтуді, зерттеудің жаңа әдістерін әзірлеуді, іс-әрекеттің, әлеуметтік мінез-құлық пен өмірдің субъектісі болып табылатын адамның жеке басының даму заңдылықтарын анықтауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пән болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және техникасы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыретін қалыптастыруға, студенттерді диагностикалық, мақсатты болжау, жобалау, ұйымдастырушылық, коммуникативтік, талдамалық іскерліктермен қаруландыруға, оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және жүргізуге, білім алушылармен өзара іс-қимылға жауапты және шығармашылық қарым-қатынасты дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери педагогика мен психология негіздері

    Пән оқу барысында студентер әскери психология мен педагогиканың әдіснамалық негіздерін, әскери психология мен педагогиканың негізгі категориялары туралы білімдерін қалыптастырады. Әскерлерді тәрбиелеу мен оқыту процесінің іргелі идеяларын, тұжырымдамаларын, заңдарын, заңдылықтарын және принциптерін, әскердегі педагогикалық процесті жобалауды және жүзеге асыруды, жауынгерлерді тәрбиелеу мақсаттары мен міндеттерін анықтауды меңгереді. Жауынгерлерді оқыту мен тәрбиелеудің мәнін, мазмұнын, формалары мен әдістері бойынша алған білімдерін тәжірибеде өз бетімен қолдануға дағдыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • БӘД оқыту әдістемесі және критериалды бағалау

    Пән Бастапқы әскери дайындық әдістемесінің негіздерін, «критерий», «бағалау», «білім беру нәтижесі» ұғымдарын зерделеуге, тұрған міндеттерді нақты түсіну негізінде оқушылармен жұмыс істеу әдістемесін меңгеруге, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін білуге, оқушылардың білімін игеру үдерісіне, білім алушылардың үлгеріміне мониторингті жүзеге асыру, білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың практикалық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқытудың тиімді әдістемелері мен оқытудың оқу жетістіктерін бағалау құралдары негізінде сабақ өткізу кезінде білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеруге үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тактикалық дайындық

    Тактикалық даярлық командирлердің, штабтар мен әскерлердің далалық (жауынгерлік) машықтануының негізін құрайды. Атыс, техникалық, саптық дайындықпен және басқа да заттармен кешенді түрде жүргізіледі. Негізгі міндеттері ұрыс теориясын (оның ішінде жарғылық ережелерді) зерделеу, әскерлердің (Күштердің) жеке құрамын жоғары психологиялық орнықтылыққа және кез келген жағдайда жауынгерлік міндеттерді ойдағыдай орындай білуге, ұрыс жүргізу тәсілдері мен әдістерін қолдану дағдыларын, қаруды, жауынгерлік техниканы шебер пайдалануды және жергілікті жердің тактикалық қасиеттерін тәрбиелеу; әртүрлі ұрыс түрлерінде қарсыластың әскерлерін (күштерін), ұйымдастыруын, қару-жарағын және тактикалық іс-қимылдарын зерделеу; командирлер мен штабтарды ұрысты ұйымдастыру және жүргізу және бағынысты әскерлерді (күштерді) ұрыста басқару әдістеріне үйрету, олардың жауынгерлік іс-қимылдарды жүргізу кезінде әскерлерді жан-жақты қамтамасыз етуді шебер ұйымдастыру дағдыларын тұжырымдау; бөлімшелердің, бөлімдердің, құрамалардың жауынгерлік үйлесімділігін жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән дамуы қалыпты және ауытқитын балаларды бірлесіп оқыту идеясын дамыту туралы теориялық білімді қалыптастыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар адамдарды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің міндеттері мен мазмұнына, студенттерді дамуы бұзылған оқушыларға білім берудің педагогикалық жүйелері саласында қажетті біліммен жарақтандыруға және интеграция жағдайында түзету-дамыту оқу процесін ұйымдастыруға даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР ҚК инженерлік қамтамасыз ету

    ҚР ҚК инженерлік қамтамасыз ету-әскерлерге оларды уақтылы және жасырын жылжыту, өрістету, маневр жүргізу және қойылған жауынгерлік міндеттерді орындау, оларды қазіргі заманғы зақымдау құралдарынан, әсіресе ядролық және дәлдігі жоғары қарудан қорғауды арттыру, сондай-ақ жауға шығын келтіру және оның іс-әрекетін қиындату үшін қолайлы жағдайлар жасау үшін қызмет ететін инженерлік іс-шаралар мен міндеттер жиынтығын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери топография

    Әскери топография жергілікті жерді зерттеу әдістерін, онда бағдарлануды және әскердің ұрыс қимылдарын мүддесіне сай жергілікті жерді бағдарлаумен байланысты басқа да мәселелерді орындау кезінде топографиялық карталар мен аэрофотосуреттерді пайдалануды үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи жалпы әскери ұрыс негіздері

    Бұл пән орта оқу орындарының оқушыларын Бастапқы әскери дайындық негіздерін оқытуды ұйымдастыру және өткізуге және оларды Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде қызметке даярлау жөніндегі Бастапқы әскери даярлықты ұйымдастырушы маманның міндеттерін табысты орындау үшін қазіргі заманғы жалпы әскери ұрысты жауынгерлік қамтамасыз ету негіздері бойынша білімді тереңдетеді және жүйелейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы әскерлердің техникасы мен қарулары

    Курс Қазіргі заманғы әскерлердің қаруы мен әскери техникасын, оны әртүрлі қарқындылықтағы қарулы қақтығыстарда қолдану мүмкіндіктерін зерттеуді қамтиды. Қарудың сипаттамасы оны құрлық, әуе, теңіз және ғарыш Күштерінде пайдалану бойынша баяндалады. Курстың мақсаты-қазіргі заманғы қару-жарақ пен әскери техниканың сипаттамаларын, сондай-ақ жалпы әскери ұрыс жүргізу кезінде олардың мүмкіндіктерін игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери-патриоттық тәрбие беру әдістемесі

    Бұл пән студенттерге әскери патриоттық тәрбиелеудің әдістемелік және теориялық негіздерін оқытады. Жастарды ҚРҚК қызмет етуге адамгершілік, саяси, психологиялық, әскери және дене дайындықтарын ұйымдастыруға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи қару-жарақтар

    Бұл пән қазіргі таңда әскерде қолданылатын атыс құралдары, жаппай жою қарулары мен әскери ұрыстық машиналардың сипаттамасын, жіктелуі мен ережесін білуге, тәжірибеде қолдана алуға, әскери қақтығыстар кезінде жақын және алыс қашықтықтағы нысандарды зақымдауда оқпен, снарядтармен, гранаталармен дәлдеп атуға, маневр жасау техникасын игеруге, қару-жарақтарды тазалау және сақтау қағидаларын меңгеруге бағытталған. Қаруларды қашықтықтан басқару жүйесін игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқпен ату

    Атыс қаруларының арналуын, құрылысын, бөлшектері мен механизмдерінің жұмысын, әскери қасиеттері мен техникалық сипаттамасын білу және тәжірибе жүзінде қолдана алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пәннің мақсаты - жасанды интеллект жұмысының негіздері мен принциптерін оқыту. Оқыту барысында білім алушылар жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерімен танысады, машиналық оқытудың, нейрондық желілердің, табиғи тілді өңдеудің және компьютерлік көрудің негізгі алгоритмдерін үйренеді. Пән алынған білімді жасанды интеллектті қолданатын әртүрлі қосымшалар мен жүйелерді жүзеге асыруда практикалық қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери құқық

    Пән мемлекет қорғанысын және әскери қауіпсіздікті құқықтық қамтамасыз ету, ҚР Қарулы Күштерін, басқа да әскерлерді, әскери құралымдар мен органдарды орналастырумен және ұйымдастырумен, оларды мемлекеттік басқарумен, жеке құрамды жасақтаумен, әскери қызметті өткеруді ұйымдастырумен, әскери қызметшілердің құқықтық мәртебесімен, мемлекеттің әскери ұйымында заңдылық пен құқықтық тәртіпті қолдаумен, ҚР Қарулы Күштерінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылмен байланысты қатынастарды құқықтық реттеу бойынша мемлекет қызметінің құқықтық негіздерін қарайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери жиындар өткізу әдістемесі

    Оқу барысында алынған теориялық мәліметтерді тәжірибе барысында жүзеге асыру. Әскери жиындарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесін білу. Жиын барысында техникалық қауіпсіздікті сақтау. Алғашқы медициналық көмек көрсету қағидаларын білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаппай қырып жою қаруынан қорғану

    Қарсыластың ядролық (нейтрондық) химиялық, биологиялық (бактериологиялық) және тұтандырғыш қаруының, күшті әсер ететін улы заттардың зақымдаушы факторларын және олардан қорғану тәсілдерін, қару-жарақ пен техниканы газсыздандыруға, дезактивациялауға және дезинфекциялауға арналған табельдік құралдарды, сондай-ақ залалданған жердегі іс-қимыл кезіндегі қауіпсіздік талаптарын білу. Жеке және ұжымдық қорғану құралдарын пайдалана білу, штаттық техниканың, фортификациялық құрылыстар мен жергілікті жердің қорғаныш қасиеттерін пайдалану, қарсыластың жаппай қырып - жою қаруын, тұтандырғыш заттарды және күшті әсер ететін улы заттардың әсерін қолдану жағдайында әрекет ету, арнайы өңдеу жүргізу және зақымдану кезінде өзіне-өзі және өзара көмек көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери медициналық дайындық

    Студенттер алғашқы медициналық көмек көрсету тәртібі мен ережелерін; жеке гигиена және ұжымдық гигиена және жұқпалы аурулардың алдын алу ережелерін; штаттық медициналық қамтамасыз ету құралдарын қолдану ережелерін; жаппай қырып-жою қаруымен зақымданған кезде алғашқы медициналық көмек көрсету тәртібі мен ережелерін; жаралыларды тасымалдау тәртібі мен ережелерін зерделейді. Алғашқы медициналық көмек көрсетудің штаттық құралдарын қолдана алады; жгуттың және басқа да қол астындағы құралдардың көмегімен артериялық қан кетуді тоқтатады; түрлі жарақаттар кезінде таңғыштар салады; сынықтар кезінде иммобилизация жүргізу; реанимациялық іс-шараларды орындау; жау отынан жаралыларды эвакуациялауды жүзеге асыру, жараланғандарды жарақаттың сипатын ескере отырып, едәуір қашықтыққа тасымалдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиялық қару және ұрыстық әрекет негіздері

    Ұрыстық улы химиялық заттардың сипаттамасы мен қолдану ережелерін білу. Химиялық қарудан қорғанудың жеке және ұжымдық қорғаныш құралдарын қолдану. Химиялық қарулардың ұрыстық әрекеттердегі зиянын бағалау және талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының әскери доктринасы

    Әскери доктрина қорғаныстық сипатта, ол ұлттық мүдделерді қорғауды, елдің әскери қауіпсіздігіне кепілдік беруді батыл шеше отырып, ҚР бейбітшілікке бейімділігін айқындайды, асимметриялық қателерге , экстремизімге, есірткі тасымалына, қаруды заңсыз таратуға, заңсыз көшіп-қонуға қарсы күресті ескере отырып ҚР Конистуциясың, қорғаныс туралы заңы әскери нормативтермен актлерді білу қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери басқару және байланыс

    Тактика-техникалық мәліметтерді, табельдік байланыс техникасының жалпы құрылымын, байланыс қауіпсіздігі және радиоалмасуды жүргізу ережелерін білу. Аппаратураның барлық жұмыс режимдерінде және кез келген жағдайда тұрақты байланысты қамтамасыз ете білу; радиомаскировка және байланыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету талаптарын орындауды меңгеру. Әскери басқару органдары басшыларының (командирлерінің, бастықтардың) әскерді (қарулы күштерді) үнемі әскери дайындықта ұстап, алға қойылған міндеттерді орындауға және ұрыс қимылдарын жүргізе білуге дайындауға басшылық жасау негіздерін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехника негіздері

    Пән заманауи робот техникасының, сонымен қатар Қазақстанда даму тарихы мен пайда болуы, адам қозғалысын басқару, жүйенің жалпы сұлбасы, қозғалысты басқарудың тактикалық және стратегиялық деңгейі, робот құрылысы, параметрлері, жіктелуі, манипуляциялық жүйе жұмыстары, мобильді роботтар, робот техникасының құрылғылары, пневматикалық, гидравликалық, электрлік, құрамдастырылған жетектер, жетектердегі энергияны қайтару, жасанды бұлшық ет жетектерімен жұмыстарымен таныстырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Күштік дайындық

    Күштік дайындық пәні білім алушылардың және әскери қызметшілердің дене сапаларын арттыруды көздейді. Педагогикалық және әскери қызметте түрлі қиыншылықтарға физиологиялық-психологиялық тұрғыда дайын болуға, дене жүктемелерін толық орындауға төзімділік танытуға, ағзаның мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған. Жасына, жынысына байланысты жаттығушыларға әртүрлі күштік жаттығуларын кешенін жоспарлайды және дайындай біледі. Жылдамдық-күштік, ептілік қасиеттерін дамытуда әскери-спорттық құрылғыларды ұтымды пайдаланды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еңбекті қорғау

    Еңбекті қорғау туралы заңды түсіндіреді. Кәсіпорындардағы қауіпті және зиянды факторлардың сипаттамаларын, олардың әсер ету ерекшеліктерін анықтайды. Қауіпсіздік техникасын, санитарлық - гигиеналық негіздерді, өндірістік жарақаттануды талдайды. Еңбекті қорғау саласындағы негізгі ұғымдарды салыстырады. Ол қауіпсіз және зиянсыз жағдайларды құрудың негізгі әдістері туралы ұғымды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери-спорттық ойындарды ұйымдастыру

    Пән жалпы білім беретін мектептерде жұмыс істеу үшін БӘД мұғалімдерін даярлау үшін қажетті әскери-спорттық ойындарды ұйымдастыру бойынша практикалық және кәсіби-педагогикалық дағдыларды қалыптастырады. Әскери-спорттық ойындарды жоспарлау және ұйымдастыру негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР ҚК техникалық жарақтандыру

    Бұл курс Қарулы Күштерді, басқа да әскерлер мен әскери құралымдарды материалдық-техникалық, заманауи қару-жарақ пен әскери техникалармен қамтамасыз етудің негіздерін білуге бағытталады. Материалдық-техникалық қамтамасыз ету бөлімшелерінің құрылымы мен қызметін, оның әскери басқару органдарымен және басқа да мемлекеттік органдармен, ұлттық компаниялармен және елдің қорғаныс-өнеркәсіп кешенінің кәсіпорындарымен байланысын меңгереді. Қарулы күштердің ресурстарға қажеттіліктерін анықтауды, сондай-ақ материалдық құралдарды тиімді пайдалану мен сақтауды қамтамасыз етуді көздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Барлау дайындығы

    Барлау дайындығы жауынгерлік даярлықтың маңызды түрлерінің бірі болып табылады. Ол бөлімшелерді тұрақты жауынгерлік әзірлікте ұстауға, ядролық қаруды, сондай-ақ кәдімгі күрес құралдарын қолдану жағдайларында барлау міндеттерін орындау үшін жоғары далалық дағдыға және жауынгерлік қадағалауға қол жеткізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әскери қызметшілердің дене тәрбиесі

    Бұл курстың мақсаты мен міндеті денсаулықты дұрыс дамыту, сақтау және нығайту үшін күн тәртібін нақты сақтаудың және дене шынықтыру бойынша жүйелі сабақтар өткізудің маңыздылығын түсіндіру болып табылады. Ұзақ физикалық және психологиялық жүктемелерге төтеп бере білу және қазіргі заманғы ұрыс жағдайында сәтті әрекет ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Техникалық дайындық

    Бұл пән әскери-көлік техникасының жалпы құрылысын, техникалық қызмет көрсетілуі және тактикалық - техникалық сипатын, авто-бронды танк техникасының қарумен және арнайы құрылғымен жабдықталуы мен оны меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Төтенше жағдайлар мен азаматтық қорғаныс

    Төтенше жағдайларды сипаты бойынша ажырата білу. Халыққа ақпаратты тарату жолдарын және қауіпсіз орынға көшіру қағидаларын үйрету. Азаматтық қорғаныс құрылымдары мен қызметтерін білу. Төтенше жағдайдың алдын алу шараларын игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Атыс қаруынан атуды оқыту әдістемесі

    Бұл курс ҚР ҚК-де және шетел әскерінде қолданылатын заманауи атыс қаруының материалдық бөлігін; атыс жүргізудің негіздерін, тәсілдері мен ережелерін білуге; нысанды көздеу мен дәл тигізу тактикасын меңгеруге; оқушыларға Отанды қорғау үшін қаруды қолдануға дайын болуға дағдылануға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әскери-спорттық құрылыстар

    "Әскери-спорттық құрылыстар" пәні әскери дайындықтың бір бөлігі болып табылады. Пәннің мақсаты-әскери-спорттық ғимараттар туралы қажетті теориялық білімді игеру және оларды практикада дұрыс қолдануды үйрену, спорт ғимараттарын пайдалану бойынша проблемалық мәселелерді білуге және шешуге дайын болу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Самбо

    «Самбо» пәні – білім алушыларды спорттық және жауынгерлік самбо күресінің теориялық және практикалық негіздерімен таныстыратын оқу курсы. Пән барысында білім алушылар самбоның қалыптасу тарихын, дамуы мен маңызын, техникалық-тактикалық әдістерін, жарыс ережелерін, төрешілік қағидаттарын, сондай-ақ дене дайындығы мен қауіпсіздік шараларын меңгереді. Бұл курс білім алушылардың физикалық, психологиялық және кәсіби қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әскери-спорттық ойындардың мәнін, олардың тәрбиелік және білім беру мүмкіндіктерін түсінеді. Жергілікті жерлерде әскери-спорттық ойындарды ұйымдастыру және өткізу, әскери-спорттық мүкәммалды, жабдықтар мен құрылыстарды пайдалану әдістемесін меңгерген.
  • Критериалды бағалау, диагностика, оқу жоспарларын әзірлеу технологияларын қолданады.
  • Оқушылардың жеке дамуын қалыптастыруда, өмір бойы оқытуда пәнаралық білімді біріктіреді.
  • Бастапқы әскери дайындықты оқытуда АКТ-ны пайдалана отырып, оқу процесін оқушылардың жеке мүдделеріне сәйкес ұйымдастырады.
  • Оқушылардың жеке ерекшеліктеріне және оқытудың мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес инновациялық педагогикалық технологияларды қолданады. Ағзаның физиологиялық көрсеткіштерін бақылауды және өзін-өзі бақылауды жүзеге асырады.
  • Әлеуметтік, құқықтық, әскери-саяси, мәдени, психология мен педагогикалық құбылыстардың ерекшеліктерін, олардың Қазақстан қоғамын жаңғыртудағы рөлін, тарихи үдерістердің ерекшеліктерін және шындықты философиялық пайымдауды сипаттайды.
  • Оқу-тәрбие процесінде жеке, сараланған және жеке тәсілдерді қолдана отырып, бала тұлғасының дамуы мен қалыптасуында оқыту мен тәрбиелеудің әдістемелерін, заманауи білім беру технологияларын таңдайды және қолданады.
  • Әскери, физикалық дайындықтың нақты өмірдегі және ғылым жүйесіндегі рөлі мен маңыздылығын дәлелдейді.
  • Алғашқы әскери және технологиялық дайындық, тактикалық міндеттерді шешу бойынша жүйелі ойлау мен сыни көзқарасқа негізделе отырып, білім мен дағдыларды практикада қолданады.
  • Кәсіби және ғылыми зерттеулерде нақты жауынгерлік жағдайларды модельдеуді қолдану негізінде есептерді шешу жолдарын талдайды.
  • Кәсіпкерлік қабілеттері мен қаржылық сауаттылық негіздерін пайдаланып, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді. Адамның қоршаған ортамен байланысын дәлелдейді, қауіпсіз және салауатты өмір салты мен академиялық адалдық құндылықтарын жүзеге асырады. Ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық хатты меңгергендігін көрсетеді.
  • Тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілікті, командалық жұмыста дағдыларды және ақпараттық мәдениетті көрсетеді. Заңнамалық актілерде, еңбек және білім туралы заңдарда, сондай-ақ әскери және халықаралық құқық мәселелері жөніндегі заң әдебиеттерінде бағдарланады.
  • Ақпаратты жинау және түсіндіру үшін қазіргі заманғы цифрлық технологияларды және жасанды интеллект жүйелерін пайдалана отырып, әлеуметтік-этикалық нормалар мен ғылыми идеяларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастырады. Нақты және виртуалды салада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби ауызша және жазбаша сөйлеу, іс қағаздарын жүргізу дағдыларын көрсетеді.
  • Пәндік идеяларға негізделген бастапқы әскери және технологиялық дайындық саласындағы білімі мен түсінігін көрсетеді.
Top