Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01515 Химия (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Кинетика және катализ (IP)

    Пәннің мақсаты пәндік құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады Тұжырымдамалық-теориялық білімдер құзыреттіліктері Қолданбалы және біріктірілген ғылымдар құзыреттілігі Пән формальды кинетиканың негізгі заңдылықтары мен түсініктерін, біртекті, гетерогенді және ферментативті каталитикалық түрлендірулер ағынының қарапайым кезеңдері мен кинетикалық заңдылықтарын және катализатордың бетін және наноқұрылымын зерттеудің физика-химиялық әдістерін қалыптастыруға және түсінуге бағытталған. Болашақ мұғалімдер оқу барысында кинетикалық теңдеулер жүйесін құрастыру және химиялық реакциялардың механизмдерін талдау дағдыларын жетілдіреді.Пән болашақ химия мұғалімдеріне мектеп бағдарламасы мен элективті курстардағы білім мазмұнын қолдануға, сонымен қатар пән мазмұны мен оқушылардың білім беру және өмірлік тәжірибесімен байланысын табуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ерітінділер химиясы

    Пәннің мақсаты пәндік құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады Тұжырымдамалық-теориялық білімдер құзыреттіліктері Тәжірибелік-зерттеу құзыреттілігі Қолданбалы және біріктірілген ғылымдар құзыреттілігі Пән ерітінділер теориясы, құрылымы мен қасиеттері, еріткіштердің жіктелуі, иондық үдерістер, фазалық түрленулер, ерітінділердегі критикалық құбылыстар, органикалық ерітінділер, полиэлектролиттер ерітінділері; ерітінділердің тұтқырлығына әртүрлі факторлардың әсері туралы білім мен түсінікті қалыптастыруға бағытталған. Пән күнделікті өмірдің жағдаяттық мәселелерін шешу үшін білімді қолдануға; зерттеу іс-әрекетіне шығармашылық көзқарасты дамыту және өзін-өзі ұйымдастыру қабілетін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық байланыс және құрылым

    Пәннің мақсаты пәндік құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: Тұжырымдамалық-теориялық білімдер құзыреттіліктері Қолданбалы және біріктірілген ғылымдар құзыреттілігі Пән химиялық байланыстардың түрлері мен түзілу механизмі туралы сыни және логикалық түсінікті дамытады. Химиялық байланыстың түрлерін анықтап, түзілу табиғаты мен әдістерін түсіндіре білу дағдыларын қалыптастырады. Пән практикалық дағдыларды меңгеруге және өз қызметін ұйымдастыруға ықпал етеді. Пәнді меңгерген болашақ мұғалімдер оқушының кәсіби өзін-өзі анықтауына ықпал ететін элективті курстарды жүзеге асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негізі болып табылады. Пән бағытталған болашақ мұғалімдер әртүрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан таңдау, олардың педагогикалық ойлауы мен тәжірибесін дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларына ие және зерттеуге негізделген оқыту мен білім беруді, сондай-ақ олардың үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуін дамытуға дайын.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Полимерлер химиясы

    Пәннің мақсаты пластмассалар мен эластомерлерді алу және түрлендіру реакцияларының негізгі заңдылықтары, олардың химиялық құрылымы мен құрылымының ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастырады. Пән полимерлерді алудың физика-химиялық және кинетикалық ерекшеліктерін талқылау, алынған полимерлердің реологиялық және релаксациялық қасиеттерін зерттеу және алған білімдерін жалпылау үшін жаратылыстану білімдерін пайдалануға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын жетілдіру болып табылады: Педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілік. Пән бағытталған болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның жұмысымен және даму заңдылықтарымен таныс. Болашақ мұғалімдер өз білім алушыларының дамуын бақылай алады және сәйкесінше білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлай және жүзеге асыра алады. Болашақ мұғалімдер әртүрлі жағдайларда шығармашылықпен және барабар әрекет етеді және білім алушылардың оқуы мен әл-ауқатын қолдайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері

    Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді дайындау бойынша әдіснамалық және теориялық білім жүйесін тереңдету және ұғыну, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен академиялық жазудың ерекшеліктері, өлшемдері, концепциялары туралы іргелі білім негізін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында білім алушылар объективтілік, дәлдік, дәйектілік және ойдың айқындылығы секілді зерттеу қызметінің негізгі ұғымдарымен танысып, білім алушының болашақ кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын метапәндік және коммуникативтік құзыреттіліктерді игереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Пәннің мақсаты: өзін және кәсіби қызметін үнемі дамытудың өзектілігі мен мүмкіндігін сақтау, өйткені болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады және мұғалімнің білімі мен кәсібін дамытуға, оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды және қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытудың әдісі мен технологиялары

    Пәннің мақсаты педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер Пән болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана аліға бағытталан. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Электрохимия (IP)

    Пәннің мақсаты пәндік құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады Тұжырымдамалық-теориялық білімдер құзыреттіліктері Тәжірибелік-зерттеу құзыреттілігі Қолданбалы және біріктірілген ғылымдар құзыреттілігі Пән электрохимиялық үдерістердің негізгі механизмдерін дамытуға ықпал етеді. Болашақ мұғалімдер ғылымның сабақтас салаларынан алған білімдеріне сүйене отырып, энергия мен жүйелердің химиялық және электрлік түрлерінің өзара айналу заңдылықтарын, электрохимиялық аспаптар мен құрылғылардың жұмыс істеу қағидаттарын зерттеуге бағытталған. Пән иондық жүйелер, фазалардың ажыратылуы шегінде қуатталған бөлшектермен болатын үдерістер мен құбылыстар туралы білімді қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары (IP)

    Пәннің мақсаты педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы Пән болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие болуына бағытталған. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Химиядағы жобалау және мәліметтерді өңдеу

    Пәннің мақсаты пәндік құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: Тәжірибелік-зерттеу құзыреттілігі Қолданбалы және біріктірілген ғылымдар құзыреттілігі Пән болашақ мұғалімдер әртүрлі эксперимент түрлеріне жоспар құру, талдау нәтижелерін өңдеу және шешім қабылдау тәсілдерін меңгеру дағдыларын меңгеруге бағытталған. Пән эксперименттің математикалық үлгісін құруға, нәтижелерді статистикалық өңдеу арқылы дәлелдей білуге ​​және эксперимент мәліметтерінің репрезентативтілігін қамтамасыз етуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Химиядан есептер шығару

    Пәннің мақсаты химияның негізгі бөлімдері бойынша сандық және сапалық есеп шығару әдістерін меңгертіп, оны іс тәжірибеге қолдана білуге бағыттау. Пән химиядан есептердің көп түрлілігін шығарудың негізгі әдістерін меңгеруге, есептер шығару барысында химиялық ойлау дағдысын қалыптастыратын, есеп шығарудың қосымша жолдарын іздестеруді талап ететін химиялық типтік және дәстүрлі емес есептерді шығару икемділігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Экологиялық білім беру және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты пәндік құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: Тұжырымдамалық-теориялық білімдер құзыреттіліктері Тәжірибелік-зерттеу құзыреттілігі Қолданбалы және біріктірілген ғылымдар құзыреттілігі Пән адамның табиғатқа әсер етуінің жаһандық салдары, дүниежүзілік қауымдастықтың тұрақты дамуға көшу перспективалары және тірі ағзалар мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесуінің жалпы заңдылықтары туралы саналы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пән экологиялық білім беру және табиғатты қорғау саласындағы мәселелерді шешудің оңтайлы жолдарын талдау және іздеуде логикалық ойлауды дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • STEM-білім беру

    Пәннің мақсаты ең жақсы нәтижеге жету үшін кез-келген жағдайда жаратылыстану, инженерия, технология және математика саласындағы пәнаралық білімді дәстүрлі емес қолдануға ықпал етеді. Пән STEM-білім берудің нысандары мен әдістерін, жаратылыстану-ғылыми сипаттағы эвристикалық тапсырмаларды әзірлеуге және пайдалануға және "қиылысатын тақырыптар"бойынша интеграцияланған оқытуға бағытталған. Бұл болашақ мұғалімдерді геймификация әдістерін, проблемалық оқытуды, 3D модельдерін, тақырыптық есептерді шешуді және т.б. қолдануға шақырады. STEM оқытудың негізгі тәсілдерін енгізу кезінде көлемдік-кеңістіктік ойлауды, негізгі проблемалар мен қайшылықтарды талдау қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Химия зертханасы және тәуекелдерді басқару

    Пәннің мақсаты пәндік құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: Тәжірибелік-зерттеу құзыреттілігі Пән болашақ мұғалімдердің қауіпсіздік техникасы және еңбекті қорғау ережелері туралы нормативтік-құқықтық білімдерін, химиялық зертханада жұмыс істеу кезіндегі алғашқы кәсіби дағдыларды, зертханашының жұмысы мен міндеттерін білуге ​​ықпал етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Аналитикалық химия

    Пәннің мақсаты пәндік құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: Тұжырымдамалық-теориялық білімдер құзыреттіліктері Тәжірибелік-зерттеу құзыреттілігі Қолданбалы және біріктірілген ғылымдар құзыреттілігі Пән аналитикалық химияның негізгі теориялық мәселелері, сапалық және сандық талдау әдістері қарастыруға бағытталған. Болашақ мұғалімдер химиялық заттарды сәйкестендіру, айқындау, бөлу және анықтау бойынша білімге ие болады, тәжірибелік жұмыстарды орындау және рәсімдеу, реактивтермен және жабдықтармен жұмыс істеу, қауіпсіздік техникасы бойынша дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Коллоидтық химия

    Пәннің мақсаты физикалық және коллоидтық химияның негізгі ұғымдарын, теориялық негіздерін, денелердің дисперсті күйі туралы заманауи ілімнің негіздерін зерттеу болып табылады. Пән физикалық және коллоидтық ерітінділердегі беттік құбылыстарға, химиялық реакция жылдамдығына, химиялық тепе-теңдік пен катализге, электролиттер мен электролиттер емес ерітінділер теорияларына, электрохимиялық және тотығу-тотықсыздану процестеріне, электролиз заңдарын оқуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық химия

    Пәннің мақсаты - физикалық химияның негізгі ұғымдарын, теориялық аспектілерін қалыптастыру, нақты мәселелерді шешу үшін теориялық білімді қолдану. Пән термохимия заңдарын, химиялық жүйелердің күй функцияларын, химиялық термодинамиканы, химиялық реакция жылдамдығын, химиялық тепе-теңдік пен катализді, фазалық тепе-теңдікті, ерітінділердегі химиялық реакциялардың жүруін, электролиттер мен электролиттер емес ерітінділер теорияларын, электрохимиялық және тотығу-тотықсыздану процестерін, электролиз заңдарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Биохимия

    Пәннің мақсаты биологиялық химия саласында жүйеленген білімді қалыптастыру болып табылады. Пән молекулалық деңгейде болатын тірі организмдердегі химиялық процестерді зерттеуге бағытталған. Молекуланың құрылымы мен оның қызметі арасындағы себеп-салдарлық байланыстар анықталады, бұл ақуыздардың, нуклеин қышқылдарының, майлардың, көмірсулардың, сондай-ақ жасуша органеллаларының құрылымы мен қасиеттерін зерттеу мысалында Молекулалардың өзара әрекеттесу механизмдерін болжауға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалімдер сонымен қатар өсу немесе аурумен күресу кезінде жасушалардың өзара әрекеттесу процестерін қарастырады, Биохимия ғылымының жетістіктерін зерттейді. Болашақ мұғалімдер әртүрлі факторлардың (температура, рН, субстрат концентрациясы, ферменттердің белсенділігіне) әсерін анықтау үшін зерттеулер жоспарлап, жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Термохимия (IP)

    Пәннің мақсаты пәндік құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады Тұжырымдамалық-теориялық білімдер құзыреттіліктері Тәжірибелік-зерттеу құзыреттілігі Қолданбалы және біріктірілген ғылымдар құзыреттілігі Пән оқу барысында болашақ мұғалімдер әртүрлі физикалық және химиялық параметрлермен реакциялардың жылу әсерлерінің өзара байланысын белгілейді. Бұл курста болашақ мұғалімдер химиялық реакциялардың жүруіне әсер ететін факторларды, термодинамикалық жүйелердің тепе-теңдік күйін сапалық және сандық сипаттау әдістерін және химиялық үдеріс туралы заманауи идеяларды талқылау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс термодинамика заңдары және олардың салдары туралы білімдерін, термодинамикалық жүйелердің тепе-теңдік күйін сипаттаудың жалпы тәсілдерін пайдалануға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Пәннің мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын жетілдіру болып табылады: Педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілік. Пән бағытталған болашақ мұғалімдер оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын терең түсінеді және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер әртүрлі бағалау технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, білім саласын бағалау құралдарын (формативті және жиынтық бағалау мен өзін-өзі бағалау мен өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Химиялық өндіріс негіздері

    Пәннің мақсаты пәндік құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: Тұжырымдамалық-теориялық білімдер құзыреттіліктері Тәжірибелік-зерттеу құзыреттілігі Қолданбалы және біріктірілген ғылымдар құзыреттілігі Пән химиялық өндірістің негізгі қағидаттарын, қоршаған ортаның химиялық ластануының түрлерін және олардың салдарын зерттеуге бағытталған. Пән болашақ мұғалімдердің қазіргі өндірістік үдерістер мен химиялық-технологиялық жүйелердің құрылымы туралы түсініктерін қалыптастырады. Пәнді оқу технологиялық үдерістердің пайда болу ықтималдығын талдау және бағалау үшін білімді қолдануға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Көміртек және оның қосылыстарының химиясы

    Пәннің мақсаты пәндік құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: Тұжырымдамалық-теориялық білімдер құзыреттіліктері Тәжірибелік-зерттеу құзыреттілігі Қолданбалы және біріктірілген ғылымдар құзыреттілігі Пән органикалық қосылыстардың қасиеттері, құрылымы және химиялық әрекеті туралы жүйелі білім, сондай-ақ химиялық байланысының табиғаты туралы заманауи түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Пән қоршаған ортадағы органикалық заттардың қосарлы рөлін талқылау қабілетін меңгеруге; органикалық қосылыстар химиялық байланысының табиғаты және молекуладағы атомдардың өзара әсері туралы білімді бейорганикалық және органикалық қосылыстардың кластары арасында генетикалық байланыс орнату үшін қолдануға ықпал етеді. Физика-химиялық қасиеттерін зерттеу, органикалық қосылыстарды анықтауда тәжірибелік дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Химиялық синтездеу өнері

    Пәннің мақсаты пәндік құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: Тұжырымдамалық-теориялық білімдер құзыреттіліктері Тәжірибелік-зерттеу құзыреттілігі Қолданбалы және біріктірілген ғылымдар құзыреттілігі Пән өз бетінше, жеке жұмыстарды орындауда зерттеу іс-әрекетінің практикалық дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Пән химиялық синтезді жоспарлауға, заттарды бөлу және тазарту әдістерін таңдауға ықпал етеді. Пән химиялық синтезді ерекше тәсілдермен жүргізуге сындарлы көзқарасты дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Пәннің мақсаты педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Радиохимия (IP)

    Пәннің мақсаты пәндік құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: Тұжырымдамалық-теориялық білімдер құзыреттіліктері Тәжірибелік-зерттеу құзыреттілігі Қолданбалы және біріктірілген ғылымдар құзыреттілігі Пән радиациялық химия терминдері мен анықтамалары, иондаушы сәулеленудің әртүрлі көздері, тәжірибеде қолданылатын дозиметриялық жүйелер, сонымен қатар таза судың радиолизі туралы білім мен түсінікті қалыптастыруға бағытталған. Курс иондаушы сәулеленудің тірі ағзаларға әсерін түсінуге және қоршаған орта объектілеріне құрметпен қарауға ықпал етеді. Курс сабақтас ғылымдардың білімін пайдалана отырып, аналитикалық ойлауды, өз бетімен оқуды дамытуға ықпал етеді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепте химияның құрылымдық-мазмұндық бөлімдерін оқыту

    Пәннің мақсаты пәндік құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: Тұжырымдамалық-теориялық білімдер құзыреттіліктері Тәжірибелік-зерттеу құзыреттілігі Қолданбалы және біріктірілген ғылымдар құзыреттілігі Пән Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының химия пәнінен білім беру мазмұны мен құрылымына, оны қалыптастырудың негізгі қағидаттарына және жүзеге асыру шарттарына қойылатын талаптарын іске асыру саласындағы химия пәні мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Белсенділік пен тұлғаны дамыту тәсілдеріне сүйене отырып, жалпы білім беруді стандарттау әдістемесі шеңберінде мектептегі химиядан білім беруді ұйымдастыру, білім беру мазмұнын таңдау және құрылымдау мәселесі талқыланады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктерін, диагностика технологиялары мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білім жүйесін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін тосқауылсыз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құрудың ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Нанохимия (IP)

    Пәннің мақсаты пәндік құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: Тұжырымдамалық-теориялық білімдер құзыреттіліктері Тәжірибелік-зерттеу құзыреттілігі Қолданбалы және біріктірілген ғылымдар құзыреттілігі Пән нанохимия, наноматериалдарды синтездеу және талдау, нанотехнологияларды органикалық химия, биология және медицинада қолдану туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пән болашақ химия мұғалімдеріне нанотехнологиялар мүмкіндіктері мен нанообъектілердің түрленімдері туралы білімдерін элективті курстарды әзірлеу кезінде пайдалануға, сонымен қатар пәннің мазмұны мен оқушылардың білім беру және өмірлік тәжірибесі арасындағы байланысты табуға бағытталған. Пән нанохимия және нанотехнология жетістіктеріне қатысты білімдерді біріктіруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғат нысандарының биогеохимиялық талдауы

    Пәннің мақсаты пәндік құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: Тәжірибелік-зерттеу құзыреттілігі Қолданбалы және біріктірілген ғылымдар құзыреттілігі Пән химиялық заттардың суға, топыраққа және биологиялық объектілерге әсерін және осыдан туындайтын мәселелерді химиялық талдау құралдары мен әдістері арқылы шешу мүмкіндігін анықтауға бағытталған. Болашақ мұғалімдер элементтік және заттық құрамын зерттеудің заманауи әдістерін қолдана отырып, эксперимент жүргізу дағдыларын тереңдетеді. Курсты оқу кезінде әртүрлі оқу пәндерден жалпыланған фактілерді жалпы білім жүйесімен байланыстыратын және олардың практикада қолданылуын табатын мультидисциплинарлық тәсіл жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру туралы ғылым, оқытудың негізгі теориялары және тәрбие

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің педагогика, дидактика және тәрбие теориясы саласындағы педагогикалық құзыреттілігін дамыту болып табылады. Курс шеңберінде білім алушылар оқытудың, тәрбиенің және педагогикалық модельдердің әртүрлі теорияларының негізінде жатқан адам туралы тұжырымдамалық түсініктерді қоса алғанда, педагогика ғылымының негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды терең түсіну болашақ мұғалімдерге әртүрлі білім беру жағдайларына бейімделе отырып, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістерін саналы түрде таңдауға және қолдануға мүмкіндік береді. Бұл оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби көзқарасты қалыптастыруға және білім алушылардың жеке басын жан-жақты дамытуға бағытталған қолайлы тәрбие ортасын құруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты – экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән экономикалық теория мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің даму үрдістері мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлікті қолдаудың құралдық және институционалдық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтегі оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар қаржы құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеке және отбасылық бюджетті жоспарлау мен басқаруға, жинақтарды сақтап, көбейтуге, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары

    Пәннің мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Хемометрика

    Пәннің мақсаты пәндік құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: Тәжірибелік-зерттеу құзыреттілігі Қолданбалы және біріктірілген ғылымдар құзыреттілігі Пән хемометрика негіздері, талдаудың көпөлшемді әдістері бойынша білімдерді қалыптастырады, практикалық тапсырмалардың мысалдарын қарастыруға бағытталған. Пән химиялық талдау мәліметтерін өңдеу үшін хемометрика әдістері мен құралдарын меңгеруге ықпал етеді. Пән тәжірибелік ақпаратты өңдеудің заманауи бағдарламалық құралдарын пайдалануға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Химия сабақтарындағы CLIL

    Пәннің мақсаты пәндік - тілдік интеграцияланған оқытудың принциптері мен әдістерін қолдану. Пән жоспарлаудың жалпы мәселелеріне, CLIL арқылы ағылшын тілінде химияны оқытуға және пәндік-тілдік интеграцияланған оқытудағы химияны саралау жолдарына бағытталған. Болашақ мұғалімдер COIL технологиясын қолдана отырып сабақ жоспарлайды, құрастырады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Экология және қауіпсіз өмірдегі зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Органикалық емес химия (IP)

    Пәннің мақсаты пәндік құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: Тұжырымдамалық-теориялық білімдер құзыреттіліктері Тәжірибелік-зерттеу құзыреттілігі Пән болашақ маманның жалпы химиялық даярлығы мен ғылыми дүниетанымының негізін құрайды, шығармашылық ойлауын дамыта. Пәнді оқу кезінде электронның табиғаты мен атомның құрылымы туралы кванттық механикалық ұғымдар және химиялық үдерістердің негізгі теориялары туралы заманауи ұғымдар қалыптасады. Пән химиялық циклдің жеке ғылымдарын одан әрі зерттеуге негіз болады және периодтық жүйенің құрылысы мен оның маңызын, атом құрылысы теориясын, химиялық байланыс теориясын тереңірек түсінуге ықпал етеді. Курс заттардың құрамы, құрылымы, қасиеттері және қолданылуы арасындағы себеп-салдық байланыстарды орнатуға көмектеседі

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Элементтер химиясы

    Пәннің мақсаты келесі пәндерді оқу үшін қажетті мерзімді заң негізінде химиялық элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттері туралы білім кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән электронды құрылымды, қышқыл-негіз элементтерінің атомдық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын, тотығу-тотықсыздану қасиеттерін, жер қыртысында таралуын, негізгі минералдарды, алу әдістерін, қарапайым заттардың, қосылыстар мен қолдану салаларының физикалық және химиялық қасиеттерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары

    Пәннің мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Атом құрылысы және периодтылық (IP)

    Пәннің мақсаты пәндік құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: Тұжырымдамалық-теориялық білімдер құзыреттіліктері Тәжірибелік-зерттеу құзыреттілігі Пән атом құрылысы, элементтер мен олардың қосылыстары қасиеттерінің тәуелділігі, химиялық байланыс түрлері туралы іргелі теориялық білімді қалыптастырады, заттардың қасиеттерін болжауда логикалық ойлауды дамытуға, заттың құрылымы мен құрылысын үлгілеуге, заттардың құрамы, құрылысы, қасиеттері арасындағы себеп-салдық байланысты орнатуға, химиялық эксперимент жүргізу, эксперимент нәтижелерін сипаттау, химиялық зертханада қауіпсіз жұмыс істеу нормалары мен ережелерін сақтау дағдыларын дамытады және жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қоршаған орта шынайылығын қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде, табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми-философиялық білім әдістерімен ғылыми түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философиялық таным арқылы, Қазақстанның тарихи және экономикалық дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және ерекшеліктерін терең түсіну мен талдауды ескере отырып, бағалау
  • Білім алушыға бағытталған, құзыреттілікке негізделген, инклюзивті көзқарас және салауатты өмір салтын қолдауға бағдарлану қағидаттарын ескере отырып, білім беру ортасының әртүрлі түрлерінде педагогика және психология бойынша білімдерді қолдану
  • Өзінің педагогикалық және кәсіби қызметіне, педагогикалық дамуы мен кәсіби әл-ауқатына қажетті кәсіби қарым-қатынастарды конструктивті түрде құру
  • Тілдік құзыреттіліктерді, цифрлық ресурстарды, хеометриканы, жасанды интеллектті, ақпарат пен зерттеу нәтижелерін алу, өңдеу және ұсыну үшін озық инновациялық тәжірибені пайдалана отырып, педагогикалық зерттеуді жоспарлау және химиялық эксперимент қою кезінде ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану
  • Заттардың өзгеру заңдылықтары мен заңдылықтарын жаратылыстану тұрғысынан негіздеу үшін химияның негізгі бөлімдерінің теориясы мен жалпы теориялық ережелері туралы концептуалды білім мен түсінікті көрсету
  • эксперименттік зерттеулер мен ғылыми, зертханалық және оқу-әдістемелік сипаттағы әртүрлі тәжірибеге бағытталған тапсырмалардың нәтижелерін талдау және бағалау кезінде пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру
  • білімалушының жеке дамуын түзету үшін педагогикалық зерттеулерде, оқу үрдісіндегі білім алу, практикалық және кәсіби мәселелерді шешуде практикалық білік, дағдыларын қолдану
  • күнделікті кәсіптік іс-әрекетке және оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға қажетті сабақтас ғылымдар бойынша білімдерін синтездеу
Top