6B01524 География (IP) в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері, инклюзивті білім беру дағдылары бар, жоғары сапалы оқыту контентін құруға, рухани-адамгершілік тұлғаны тәрбиелейтін, қоғамға қызмет ету құндылығын жүзеге асыратын әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ұйымдастыруға қабілетті кәсіби педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 254
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Геология геоморфология негіздерімен
Мақсаты: болашақ мұғалімдерге Жердің ішкі құрылымы туралы білім беру. Студенттерн: • негізгі рельефті қалыптастыру процестерін анықтайды, аумақ рельефінің дамуын және оны экономикалық пайдаланудың әртүрлі тәсілдерімен геожүйелердің жұмыс істеуін болжау; • минералдарды практикалық пайдалану үшін кеңістіктік орналасу заңдылықтарын, тау жыныстарын қалыптастыру мәнін бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Түрік тілі (А1)
Бұл курс түрік тілінің бастапқы деңгейін оқуға арналған. Курстың мақсаты - "Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзыреттеріне" сәйкес студенттердің А1 деңгейінде практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курс студенттердің мәдениетаралық және коммуникативтік қарым-қатынасқа дайындығы мен қабілетін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты мәселелерді шешуге бағытталған таныс күнделікті сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін түсінеді және қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы жертану
Мақсаты: географиялық қабықтың құрылымын, географиялық қабықтың қызметі мен дамуының жалпы заңдылықтарын оны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі қоршаған кеңістікпен бірлікте және өзара әрекеттесуін зерделеу. Студенттер: • белгілі сипаттамалық қасиеттерге негізделген зерттелген географиялық объектілерді, процестер мен құбылыстарды салыстыру; • қоршаған орта компоненттерінің өзара әрекеттесу нәтижелерін талдау; • экологиялық сауатты басқару шешімін қабылдау үшін қоршаған ортаға бағалау жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Географиялық зерттеу әдістері
Мақсаты: Географиялық зерттеулер жүргізілетін географиялық ақпараттың негізгі әдістері мен көздерін зерттеу. Студенттер мүмкін: • географиялық зерттеу әдістерін білу және алынған деректерді талдай және өңдей білу; • математикалық әдістерді қолдана отырып, географиялық құбылыстар мен процестерге бақылау жүргізу; * процестер мен құбылыстарды ғылыми сипаттау үшін географияда зерттеу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; • инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Картография топография негіздерімен
Мақсаты: картография саласына қажетті білімдер мен географиялық картаны қолдану дағдыларын меңгеру. Студенттер: • әртүрлі өмірлік жағдаяттарда пайдалану үшін жалпыгеографиялық, тақырыптық және арнайы карталардың мазмұны мен түрлерін ажырата білу; • есептеулер мен графикалық жұмыстарды жүргізу үшін оқу-тәжірибелік зерттеулерде топографиялық карталарды қолдану; картографиялық үлгілерді жаңа білім қалыптастыру мақсатында құрылымдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түрік тілі (А2)
Бұл курс түрік тілінің жалғастырушы деңгейін үйренуге арналған, "Шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттеріне" сәйкес А2 деңгейінде білім алушылардың практикалық дағдыларын дамытады. Курс білім алушылардың тілдік деңгейіне байланысты жазбаша (оқылым, жазылым) және тікелей ауызша (айтылым, тыңдалым) коммуникативтік дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы қарапайым күнделікті әлеуметтік тақырыптарда сөйлесе алады, қарапайым жағдайларды сипаттай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Мақсаты: оқыту теориялары, заманауи дидактикалық тұжырымдамалар және оқытудың инновациялық технологиялары туралы білімді кеңейту және қалыптастыру: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады. Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады. Қалыптасқан құзыреттіліктер: оқытудың жан-жақты процестеріне сәйкес келетін оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерді қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
-
Қоршаған орта және тұрақты даму
Мақсаты: қоршаған ортаның қазіргі жағдайы және өңірлердің тұрақты дамуы мәселелерін зерттеу болып табылады. Студенттер: • адам мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін, экологиялық дағдарыстарды және оларды жеңу жолдарын зерттейді; • табиғатты қорғауды, Қазақстан Республикасының тұрақты дамуын талдайдыу; • аймақтардың тұрақты дамуын анықтау үшін геоақпараттық технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі көрсеткіштерді бақылаудың әртүрлі әдістерін қолданады; қоршаған ортаның жай-күйін және елдің тұрақты дамуын бағалай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Табиғат жайлы ғылымдар
Мақсаты: әлемнің жаратылысғылыми бейнесін түсіну, табиғат заңдылықтарын бағалау, талдау және оларды адамның практикалық ірекеті мақсатында пайдалану. Студенттер: • табиғаттың біртұтастығын сипаттау үшін кіріктірілген жаратылысы ғылыми білімді пайдаланады; • тағиғат нысандарының кеңістікті уақыттық моделін даярлау үшін модель таңдауда шешім қабылдайды; • негізгі жаратылысы ғылыми заңдылықтарды бағалау және талдайды, құбылыстар мен процестер арасындағы себеп салдарлы байланыстарды орнатады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану. Студенттер білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын біледі, педагогика негізін және оның негізгі терминологиясын, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын танып және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ландшафттану
Мақсаты: ландшафттық зерттеулердің заманауи бағыттарын зерттеу. Студенттер: •нақты бір аумақтардың табиғатын қорғау мен абаттандыруда қолданылатын жобаларды негіздеуде ландшафттық тәсілді әзірлеу; •ландшафттардың әртүрлі табиғи-антропогендік және мәдени түрлерінің дамуы мен ұйымдасуындағы заңдылықтарды талдау; •антропогендік өзгеруімен байланысты ғылыми бағыттарды зерттеу; •аумақтың экологиялық жағдайын бағалауда ландшафттық тәсілдерді салыстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биогеография
Мақсаты: Тірі организмдер мен олардың қауымдастықтарының Жер бетінде таралуы мен орналасуын зерттеу. Студенттер: • биогеографиялық аудандастыру принциптерін және биомалар мен биоттарға антропогендік әсерлерді түсіну; • географиялық ортаның ерекшеліктерімен өсімдіктер мен жануарлар дүниесі ресурстарын ұтымды пайдалану мен қорғауды талдау; •организмдердің таралу ерекшеліктерін және олардың ареалдағы таралу заңдылықтарын салыстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түркі мемлекеттер тарихы
Пән студенттердің дүниежүзілік тарихи үдерісте түркі халықтары мен мемлекеттерінің орны мен рөлі туралы біртұтас түсініктерін қалыптастыруға, студенттердің тарихи ақпаратты іздеу, жүйелеу және жан-жақты талдау дағдыларын меңгеруге, өткен мен бүгінгі күннің тарихи процестерінің мән-жайын түсінуге, ақиқатқа бағдарланған өзіндік ұстанымдарын қалыптастыруға, азаматтық, отаншылдық, ұлттық бірегейлік, ұлтаралық және дінаралық толеранттылық көзқараста тәрбиелеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Құрлық гидрологиясы
Мақсаты: гидродинамикалық, гидрохимиялық, гидроэкологиялық ерекшеліктер және су ресурстарының географиялық таралуы туралы білім беру. Студенттер: • су ресурстарының таралуы мен принциптерін бағалау үшін гидрологиялық нысандардың сипаттамасын қүрастырады; • антропогендік әсерді ескере отырып, климаттық факторлардың өзара әсерлесуін талдайды; • гидросфера туралы түсіну үшін гидрография мен су ресурстарының географиялық таралуын зерделеуде ақпараттық технологияларды қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Климаттың өзгеруі және салдары
Мақсаты: климаттың ғаламдық өзгеруінің өзекті мәселелерін зерттеу. Студенттер: • экстремалды ауа райы құбылыстарын бағалау үшін ауа райы мен климаттың өзгерістеріне өзбетімен жеке бақылау жасауға ықпал ету; • климаттың өзгерісін зерттеудің әртүрлі тәсілдерін талдау және олардың салдарына болжау жасау; • климаттық өзгеруіне әсер етуші температураның жоғарылауы, экстремалды ауа райы және т.б. құбылыстардың салдарын зерттеу; • ғаламдық климат өзгеруімен байланысты елдердің жеке аумақтарының климатының өзгеруінен болатын салдарын бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аймақтану
Мақсаты: елдің өндірістік күштерін орналастыру және аймақтық экономиканың аумақтық ерекшеліктерін зерделеу. Студенттер: • өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамуын, халқы мен шаруашылығын салыстырады; • ел экономикасын дамыту проблемасын шешу үшін мысалдар келтіреді; • ақпаратты талдау негізінде әлем экономикасының салалық және аумақтық құрылымының өзгеруі туралы гипотезаны және экономиканы дамыту проблемаларын шешудің мүмкін жолдарын негіздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеу дағдылары
"Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеу дағдылары" пәні студенттердің құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет саласында ғылыми зерттеулер жүргізу үшін қажетті дағдылар мен құзыреттерді дамытуға бағытталған білім беру бағдарламасының бөлігі болып табылады. Бұл пән студенттерді осы саладағы тиімді зерттеу тәсіліне дайындау мақсатында әдіснамалық құралдарды игеруді, құқықтық құбылыстарды талдауды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәжірибелерді зерделеуді қамтиды. Бұл пән студенттердің құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы жағдайларды талдау, зерттеу және бағалау дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ дербес ғылыми қызметке дайындалуға және өзекті әлеуметтік және құқықтық мәселелерді шешуге белсенді қатысуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дүниежүзі бөліктері мен мұхиттардың физикалық географиясы
Мақсаты: географиялық қабықтың ең үлкен таксондарының жүйелік кешенді сипаттамасын зерделеу. Студенттер: • құрлықтар мен мұхиттардың кешенді сипаттамаларының принциптерін түсінеді; • табиғи, геожүйелердің қалыптасуы мен саралануының жаһандық және аймақтық заңдылықтарының ерекшеліктерін салыстырады; • аймақтағы проблемалық жағдайларды шешу үшін зерттеу нәтижелерін қолданады; • табиғи геожүйелердің негізгі топтарын және олардың антропогендік модификацияларын талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет елдер географиясы
Мақсаты: өндіріс әдісіне және географиялық ортаның ерекшеліктеріне байланысты аумақтық ұйымның, әлеуметтік инфрақұрылымның заңдылықтарын зерделеу. Студенттер: • әр түрлі елдер мен аймақтардағы экономиканы аумақтық ұйымдастырудың ерекшеліктері мен заңдылықтарын түсіндіреді; • географиялық ортаның ерекшеліктеріне байланысты өндірістің орналасуын анықтайды; • аумақты пайдалану процестерін экономикалық-географиялық зерттейді, • әр түрлі салалар мен қызмет түрлері арасындағы ресурстарды бөлу мен қайта бөлуді талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ясауитану
Пән ясауилік құндылықтармен таныстырады, академиялық, жеке, мәдени, кәсіби қатынастарда ғылым, діни төзімділік, адамдар қатынасы, құқығы туралы ясауилік ұстанымдарды қалыптастырады. Білім алушы Ясауи мәдениетінің ерекшелігін түсініп, қоғамдағы әлеуметтік, этикалық, конфессиялық, мәдени ерекшеліктермен салыстыра біледі. Ясауи ілімінің түркі халықтарының ұлттық мәдениеті, діни түсінігіндегі маңыздылығын түсінеді, қоғамдық ынтымақ, бірлікке ұйытқы болатын «хикметтің» ұлт руханиятындағы орнын саралап, белсенді кәсіби, әлеуметтік қатынас орнату қабілеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Пән білім алушыларда адамның қоршаған ортамен өзара іс-қимылы, экологиялық және техногендік тәуекелдер, тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттары және қоғамның тұрақты дамуы тұжырымдамасы туралы білім жүйесін қалыптастырады. Білім алушы тұрақты даму қағидаттарын ескеріп, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі іс-шараларды әзірлеуді және негіздеуді меңгереді. Төтенше жағдайлар мен тәуекелдерді бақылау, талдау және алдын алу құралдарын қолдануға дағдыланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ататүрік принциптері
Пән білім алушыларда Түркияның тарихи дамуы туралы жан-жақты түсінік қалыптастырады, тарихи ақпарат жинау, талдау және жалпылау дағдыларын дамытады, Ататүрік принциптерін ғылыми бағалауды қалыптастырады. Курсты оқу барысында білім алушы дүниежүзілік-тарихи процесс контекстінде Түркия тарихының негізгі заңдылықтары, кезеңдері мен мазмұны туралы білімдер алады, студенттердің шығармашылық қабілетін, пайымдау еркіндігін, Ататүріктің рухани, тарихи-мәдени мұрасын зерттеу, сақтау, қолдану және арттыруға деген қызығушылығын оятады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Пән студенттердің қаржылық қатынастарының маңызды салаларын бейнелейтін негізгі қаржылық-экономикалық түсініктерді дамыту арқылы қаржылық сауаттылық негіздерін қалыптастырады. Сондай-ақ қаржылық нарықтағы тұтынушының, инвестордың, қарыз алушының, акционердің, салық төлеушінің, сақтандырушының, инвестордың әлеуметтік-экономикалық рөлін тиімді орындауға және тұтынушыларды пирамидалар мен қаржылық алаяқтықтан сақтандыруға бағытталған білім мен дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өлке топономиясы
Мақсаты: өлкенің географиялық атауларын зерттеу, топонимикалық ақпаратты талдау. Студенттер: • белгіленген нысандардың ресми атауы мен жергілікті халықтың пайдалануы арасындағы айырмашылықтарды анықтайды; • топонимикалық мәліметтерді жазудың әртүрлі әдістерін қолданады; • жер атауларын Жергілікті пайдалану туралы ақпарат алу үшін далалық зерттеулер жүргізеді; топонимикалық атау жататын жердің, объектінің немесе ауданның орналасуын талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гидрология және су ресурстарын қорғау
Мақсаты: су нысандарын және сур ресурстарын қорғауды зерделеу. Студенттер: • жалпы гидросферадағы және түрлі әртиптегі су нысандарының негізгі гидрологиялық процестерін ажыратады; • су нысандарын және гидрологиялық процестерді географиялыө гидрологиялық зерделеудің практикалық мағыздылығын көсете алады; • су қауіпсіздігін қамтамасыз ету және болашақты болжамдау мақсатында жерүсті су ресустарының жағдайын, су нысандарындағы қауіпті гидрологиялық құбылыстарды зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру, оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуді тереңдету және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және білім алушыларды немесе оқушыларды бағалауға тартуға қабілетті; Мазмұны: бағалаудың әртүрлі технологиялары, принциптері, кезеңдері, олардың білім саласын бағалау құралдары (оның ішінде формативті және жиынтық бағалау және өзін-өзі бағалау, өзара бағалау және т. б.), бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістері (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау), оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін, даму жүйелерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Мақсаты: педагогика, дидактика және мұғалімдердің жұмыс ортасының құзыреттілігін арттыру. Студенттер оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру мүмкіндігіне ие, олардың өмірі мен оқуының мәнмәтінін ескере отырып, ақыл-ой және этикалық тұрғыдан әл-ауқатты қолдайды. Студенттер: * әртүрлілікті қабылдау, мектептерде туындайтын қатысу мен оқудағы кедергілерді анықтайды. * даму басымдықтарын анықтап, әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлайды (білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлейді). * барлық оқушыларды қолдау үшін АКТ қолданады; * инклюзивті құндылықтардың негізін құру және оқушылардың тұрақты мектеп жүйелеріне қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығында (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастыққа жәрдемдеседі
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қалалар мен ауылдық елді мекендер географиясы
Мақсаты: елді мекендердің негізгі түрлерінің ерекшеліктерін ашу. Студенттер: • статистикалық деректер бойынша еліміздің әр түкпіріндегі қала мен ауыл халқының арақатынасының көрсеткіштерін салыстырады; • урбанизацияланған аумақтардың экологиялық мәселелерін зерттеу және проблемаларды шешу жолдарын ұсына алады; • қалалық жүйелердің дамуының негізгі кезеңдерін және ауылдық елді мекендердің даму заңдылықтарын талдайды; географиялық кеңістікті ұйымдастырудағы қалалардың рөлін, олардың құрылымы мен даму динамикасын бағалай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Метеорология және климатология
Мақсаты; атмосферадағы айналым процестерін, қазіргі климаттың өзгеруін зерделеу, Жердің климатына антропогендік әсерге байланысты проблемаларды түсіну. Студенттер: • су шаруашылығы және табиғатты қорғау объектілерін жобалауда метеорологиялық бақылау әдістерін қолданады; • аймақтың антропогендік климаттық факторларын анықтау үшін эксперимент жүргізеді; • метеорологиялық өлшеу материалдары мен метеорологиялық ақпараттың дұрыстығын және негізгі метеорологиялық сипаттамаларды есептеу әдістерін талдайды және бағалай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның физикалық географиясы
Мақсаты: Қазақстанның физикалық-географиялық жағдайларын, географиялық орналасуы мен табиғи ерекшеліктерін зерделеу. Студенттер: • Қазақстанның табиғи ортасын зерттеу үшін геожүйелер компоненттерінің қалыптасу заңдылықтары мен өзара байланысы туралы білімді пайдаланады; • Қазақстанның физикалық географиясының теориялық негіздерін біледі; • ҚР геожүйелері компоненттерінің өзара байланысын талдау үшін картографиялық материалды пайдаланады; табиғи кешендердің даму заңдылықтарын және жергілікті және өңірлік деңгейлердегі Қазақстанның физикалық географиясының проблемаларын анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табиғатты пайдалану экономикасы
Мақсаты: табиғатты пайдаланудың негіздерін зерттеу және әлемдік және отандық табиғатты пайдалану бойынша тәжірибелерді талдау. Студенттер: • табиғатты пайдаланудағы экономикалық тиімділікті анықтау үшін өндірістік іс-әрекетке экологиялық талдаулар жүргізу; • деректерді пайдаланып, елдердегі жеке аудандардың табиғатты пайдаланудағы ерекшеліктері туралы жобалар жасау; • қоршаған ортаға ластауынан болатын экономикалық залалдың мөлшерін анықтау үшін табиғат ресурстарын бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тұрғындар географиясы
Мақсаты: қазіргі әлемде болып жатқан демографиялық үдерістердің теориялық және практикалық негіздерін зерттеу. Студенттер: • дүниежүзі халқы санының динамикасын сипаттайтын демографиялық үдерістер мен құбылыстарды ажырата алады; • жалпы және аймақтық демографиялық, миграциялық, этникалық үдерістердің ерекшеліктерін талдайды; • жеке елдер халық санының өзгерістері туралы болжамдарды негіздей алады; • халықпен байланысты үдерістерді талдауда кешенді географиялық тәсілдерді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Заманауи географияның теориясы мен тұжырымдары
Мақсаты: география ғылымдары саласы бойынша қажетті білімді және географияның заманауи теориялары мен тұжырымдарын меңгеру, географиялық білім берудің негізгі ұстанымдары мен тәілдерін анықтау. Студенттер: • әдіснамалық және теориялық мәнге негіз болатын тұжырымдық иделарды біледі; • оқытуға неғұрлым жақын географиялық ғылымның зерттеу әдістерін таңдайды; • оқу үдерісінде географиялық ғылым саласындағы өзгерістерді, олардың дамуын ескере отырып қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Географиялық зерттеулердегі ГАЖ
Болашақ мұғалімдер деректерді жинауды, сақтауды, өңдеуді, бейнелеуді және таратуды қамтамасыз ететін заманауи геоақпараттық әдістерді қолданудың практикалық дағдыларын меңгереді. Олар сонымен қатар заманауи геоақпараттық әдістерді географиялық зерттеулерде қолдану дағдыларын дамытады. Болашақ мұғалімдер зерттеу қызметінің нәтижелерін әзірлеуді, ұсынуды, қорғауды және таратуды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Географиялық білім берудің цифрлық түрленуі
Болашақ мұғалімдер географиялық білім беру саласындағы негізгі мәселелерді және цифрландыру келешегін анықтайды. Олар ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізуді және цифрлық ресурстардың көмегімен мектепте техникалық оқыту құралдарын пайдалануды зерттейді. Болашақ мұғалімдер заманауи білім берудің цифрлық мәдениеті туралы білімін және цифрлық шешімдерді түрлендіру үшін цифрлық технологияларды пайдалану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық географиясы
Мақсаты: Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайын зерделеу. Студенттер: • ҚР шаруашылық салаларын салыстыру мақсатында елдердің экономикалық даму көрсеткіштерін құрастырады; • экономиканы орналастыру факторлары және экономика салаларын орналастыру ерекшеліктері туралы білімді пайдаланады; • экономиканың тұрақты дамуы және адамдардың өмір сүруіне қолайлы жағдай жасау мақсатында Қазақстан экономикасының дамуын бағалай алады; Қазақстан экономикасының салаларын жіктеу мақсатында экономикалық-географиялық сипаттамаларды талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның өнеркәсіптік аймақтары
Мақсаты: Қазақстанның өнеркәсіптік кешендерін зерделеу. Студенттер: • Қазақстанның өндірістік кешендері туралы білімдерін елдің өндіргіш күштерінің орналасуын түсіндіру үшін пайдаланады; • қоғамның өндіргіш күштерінің даму деңгейін түсіндіру үшін өнеркәсіптің әсерін талдайды; • Қазақстандағы өнеркәсіптің дамуына оның ел экологиясына тигізетін әсерін бағалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Географиядағы ГАЖ технологиялары және жасанды интеллект
Мақсаты: студенттерде географиялық есептерді шешуде географиялық ақпараттық жүйелерді (ГАЖ) және жасанды интеллект (ЖИ) әдістерін тиімді пайдалану үшін қажетті кешенді түсінік пен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Студенттер: географиялық ақпараттық жүйелер және жасанды интеллект жұмысының негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін түсіндіре алады; кеңістіктік деректерді құрай алады, өңдейді және талдау үшін ГАЖ бағдарламалық жасақтамасын (мысалы, ArcGIS, QGIS) пайдаланады; география саласындағы нақты міндеттерді шешу үшін ГАЖ технологиялары мен ЖИ-ні пайдалануға байланысты жобаларды әзірлейді; зерттеу нәтижелерін сыни тұрғыдан талдайды және олардың қолданылуы туралы қорытынды жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның ауылшаруашылық аймақтары
Мақсаты; ауыл шаруашылығын мемлекеттік реттеу мәселелерін, аграрлық экономикадағы ауыл шаруашылығының тұрақты тетігін, еліміздің бәсекеге қабілеттілігінің өсу факторларын зерделеу. Студенттер: • ауыл шаруашылығын дамытудың қазіргі жай-күйіне сипаттама береді; • экономиканың проблемаларын шешу үшін елдің үлкен ауыл шаруашылығы әлеуеті бар өңірлерді айқындайды; • ауылдық аумақтарды дамыту үшін өнімнің бәсекеге қабілеттілігінің өсуін талдайды; • ауыл тұрғындарының Жұмыспен қамту деңгейін оның даму ерекшеліктерін ескере отырып бағалай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Геоэкономика
Мақсаты: геоэкономиканың негізгі категорияларын, дүниежүзі шаруашылығының құрылымы мен аумақтық үлгілерін және әлем елдерінің экономикалық даму көрсеткіштерін меңгеру. Студенттер: • жеке елдердің шаруашылық салаларын салыстыру мақсатында елдердің экономикалық даму көрсеткіштерін құрастыру; • елдің экономикалық дамуын жақсарту мақсатында экономикалық саясатын зерттеу; • қоршаған ортаға ықпалын бағалау үшін табиғатты пайдалану экономикасына талдау жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамдық география
Мақсаты: адам мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерделеу және қоршаған ортаны, тәртіпті, әл-ауқатты сақтау мәселелерін жылдам өзгерістер жағдайында бағалау болып табылады. Студенттер: • қоршаған ортаға теріс әсерді талдау үшін геоақпараттық технологияларды қолдана алады; • адамның климаттың өзгеруіне әсерін талдау және белгілі өзгерістердің нәтижелерін түсіндіреді; • антропогендік әрекеттің жерге әсер ету дәрежесін бағалай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи топонимика
Мақсаты: жер атауларының емлесі мен айтылу заңдылықтарын, географиялық атаулардың әртүрлілігін анықтайтын факторларды зерделеу. Студенттер: • топонимдердің айтылуын талдау негізінде жер атауларының әртүрлілігін анықтау; • табиғи аумақтық және аквалдық атауларды тіркеудің әртүрлі әдістерін қолдану; • географиялық номенклатураның қалыптасуы мен өзгеру проблемаларын айқындау; • жердің әртүрлі айқмақтары мен халықтарының жергілікті жер атаулары туралы мысалдар келтіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның агроөнеркәсіптік кешені
Мақсаты: Қазақстанның агроөнеркәсіптік кешенін мемлекеттік реттеу мәселелерін зерделеу. Студенттер: • Қазақстанның агроөнеркәсіптік кешенін дамытудың қазіргі жай-күйіне сипаттама бередіу; • экономика проблемаларын шешу үшін елдің агроөнеркәсіптік кешендерін айқындайды; • агроөнеркәсіптік кешенді дамыту үшін өнімнің бәсекеге қабілеттілігінің өсуін талдайды; • ауыл тұрғындарының жұмыспен қамту деңгейін оның даму ерекшеліктерін ескере отырып бағалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Медициналық география
Мақсат-табиғи және әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың әлем халқының денсаулығына әсерін және аурулардың таралуының географиялық факторларын және географиялық ортаның халықтың денсаулығына әсерін зерттеу. Студенттер: • географиялық ортаның халықтың денсаулығына әсерін дәлелдей алады; • ауру түрлерінің таралу картасын жасайды; • табиғи және әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың адам денсаулығына әсерін бағалайды; • экологиялық факторларды ескере отырып, медициналық-географиялық болжамдар жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның туристік-рекреациялық ресурстары
Мақсаты: табиғи және әлеуметтік-экономикалық сипаттағы туристік қажеттіліктерді зерделеу. Студенттер: • еліміздің тартымды таулы, рекреациялық, табиғи, су, экскурсиялық аймақтарын жіктеу үшін Қазақстанның туристік-рекреациялық ресурстары туралы білімді пайдаланадыу; • туризмді дамыту үшін Қазақстанның климаттық жағдайларын басқа елдермен салыстыадыу; • туристік сұраныстың заманауи үрдістерін қанағаттандыру үшін Қазақстанның рекреациялық ресурстарын бағалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мәдениет географиясы
Мақсаты: табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің нәтижесі болып табылатын кеңістіктік мәдени айырмашылықтарды және мәдениеттердің аумақтық таралуын зерделеу. Студенттер мүмкін: • мәдени және географиялық кеңістіктің өзара әрекеттесуі туралы білімді пайдалана алады; • мәдени география мен мәдениеттанудың өзара байланысының жалпы тенденцияларын талдайды; • жер аймақтары арасындағы кеңістіктік және мәдени айырмашылықтарды зерттейді; • әлемнің мәдени аудандарының электрондық карталарын жасау үшін геоақпараттық технологияларды қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстан аймақтарының географиясы
Мақсаты: Қазақстанның жекелеген аймақтарының табиғатын, халқын, шаруашылығын, мәдениетін және қоғамдық ұйымдасуын зерттеу. Студенттер: • аймақтың әлеуметтік-экономикалық дамуы аясында аймақтың жағдайы туралы мини жоба әзірлеу; • аймақтың шаруашылығын, халқын, әлеуметтік-экономикалық дамуын салыстыру; • ақпараттарды талдау негізінде Қазақстан экономикасының салалық және аумақтық құрылымының өзгеруі туралы болжамдарды және мәселелерді шешудің мүмкін жолдарын негіздеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Геосаясат
Мақсаты: қазіргі дүниедегі геосаяси үдерістерді және әлем елдерінің геосаяси жағдайының ерекшеліктерін зерттеу. Студенттер: • жеке елдердің қазіргі заманғы жағдайын анықтауда геосаясаттың эволюциясын түсіндіру; • саяси құрылымы мен экономикалық дамуын бағалау үшін әлем елдерінің геосаяси жағдайы туралы мысалдар келтіре алады; • елдердің геосаяси кеңістіктегі рөлін анықтауда заманауи геосаяси үдерістерді зерттеудің нәтижелерін талдай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Рекреациялық география
Мақсаты: дүниежүзінің әртүрлі аймақтарындағы рекреациялық ресурстар және туризмнің дамуының перспективаларымен таныстыру. Студенттер: рекреациялық әрекеттерді аумақтық ұйымдастырудың заңдылықтары мен рекреациялық ресурстардың таралуына талдау жасау; •адамзаттың әртүрлі рекреациялық іс-әрекетін жүзеге асырудың жағдайларын зерттеу; •психофизиологиялық күштерді қайта қалпына келтіруге бағытталған адамдардың әртүрлі рекреациялық әрекеттерін бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның шекаралық аймақтармен интеграциясы
Мақсаты: Қазақстанның шекаралық өңірлермен интеграциялану және нарықтық экономика жағдайында өңірдің бәсекеге қабілеттілігін арттыру мәселелерін зерделеу. Студенттер мүмкін; • Қазақстанның әлемдік экономикалық интеграциядағы рөлін дәлелдей алады; • Қазақстанның шекаралық өңірлермен интеграциясына әртүрлі ақпарат көздері бойынша зерттеулер жүргізеді; • Қазақстанның экономикалық ынтымақтастығы мен тауар айналымының құрылымын әлемдік экономикалық бірлестіктермен және шекаралық өңірлермен салыстырады; • Қазақстан экспорты мен импортының географиялық құрылымын талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлемдік шаруашылық
Мақсаты: экономикалық шындықтың кеңістікке қатынасын және homo economicus пен кеңістіктің өзара әрекеттесуін зерделеу. Студенттер: • тауарларды өндіру және тарату саласына кеңістіктік факторлардың әсерін анықтайды; • әлемдік экономиканың экономикалық қызметін өрістету үшін білімді пайдалануады; • кеңістіктің ерекшеліктері мен әдістеріне сәйкес экономикалық шындықты баяндайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Геоглобалистика
Мақсаты: ғаламдық проблемаларды, ғаламдық үдерістерді және ғаламдануды зерттеу, Жер бетінде болып жатқан әлемдік ғаламданудың қалыптасуы тарихы мен үдерістердің жиынтығын қарастыру. Студенттер: • қазіргі Қазақстанның жағдайын жаһандану контекстінде қарастыру; •жаһандану мәселесін жалрылау үшін оқу іс-әрекетінде жаһандық зерттеу нәтижелерін қолдану; •ел экономикасы мен саясатының дамуына әсер ететін жаһандық үдерістерді бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Геокикілжің
Мақсаты: саяси қақтығыстардың пайда болуы мен дамуына әсер ететін географиялық, саяси және басқа да өзара әрекеттесетін факторларды бірлікте зерделеу. Студенттер: • геосаяси мәселелерді шешудегі елдердің өзара іс-әрекеттерін түсіндіреді; • саяси қақтығыстардың пайда болуы мен дамуына әсер ететін факторларды анықтайды; • географиялық ойлау арқылы геосаясаттың, саяси географияның және геоконфликтологияның заманауи мәселелерін қабылдау дағдыларын қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Табиғи тәуекел географиясы
Мақсаты: болашақ мұғалімдерді табиғаттың қауіпті құбылыстарымен және қауіпті табиғи және табиғи-техногендік құбылыстар мен тәуекелдерді дамыту тетіктерімен таныстыру болып табылады. Студенттер: • табиғи және табиғи-экологиялық қауіптер мен тәуекелдердің сипаттады; • жағымсыз салдардың алдын алу үшін табиғаттың қауіпті құбылыстарын талдайды; • қауіпті табиғи және әлеуметтік-техногендік құбылыстардың кеңістіктік-уақыттық көріністеріне мысалдар келтіреді; • жаһандық проблемаларды зерттеу экономика мен қоршаған ортаның тұрақты дамуын анықтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Елтану
Мақсаты: дүниежүзі аймақтарын, елдерді кешенді географиялық аудандастыруды зерттеу. Студенттер: • елдер және оның бөліктерін салыстыру әдістерін жүйелеу; • елтанушылық ақпаратты іздестіріп оқудың дағдыларын қолдану; • ақпарат көздерін қолданып, елдердің дамуына әлеуметтік, саяси, экономикалық және мәдени негізгі көрсеткіштері бойынша кешенді сипаттама құрастыру; • ғаламдану үрдістерін анықтау үшін әртүрлі көрсеткіштері бойынша елдердің жағдайын зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерді ескере отырып, білім қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру, өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық ұстанымдары мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою;
- табиғаттан адамның органикалық бірлігі табиғатының бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіру үшін географиялық ортада болатын құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау;
- Географиялық ақпараттық жүйелердің негізгі ұғымдарын түсініп, жасанды интеллект негізінде сандық географиялық деректермен қауіпсіз және тиімді жұмыс істеудің негізгі қағидаларын меңгере отырып ГАЖ және IT технологияларының географияда қолданылу салаларын білуде географиялық деректерді жинау, өңдеу және визуализациялау дағдыларын игереді.
- география ғылымын түсініп, игеру үшін әдіснамалық және теориялық маңызға ие іргелі ғылыми ұғымдарды танып, түсіну және қоршаған ортаның ғаламдық және жергілікті мәселелерін шешу үшін басқа ғылым салаларынан алған білімін кіріктіре отырып, өзінің көзқарасын дәлелдеу;
- әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен алдыңғы қатарлы географиялық тұжырыидарға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыда іріктеу және географияны оқыту мен өзінің кәсіби өсуін жетілдіру үшін алған білімін пайдалану;
- географиялық карталардың ерекшеліктері мен қасиеттерін түсінеді және картографиялық бейнелеу тәсілдерін ажыратады және табиғат объектілерінің кеңістіктік-уақыттық моделін түсіну үшін ЖИ негізінде геоақпараттық әдістер мен технологияларды қолдана отырып, әртүрлі кеңістіктік деректерді іс жүзінде қолданады
- оқу үдерісінде зерттеу жүргізуде физикалық-географиялық, экономикалық-географиялық әдістерді пайдалану және далалық, геоақпараттық, статистикалық әдістерді практикалық тапсырмаларды орындау үшін қолдану;
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттерді меңгеру, оқуды оданәрі өзбетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын қолдану, қаржылық сауаттылығын арттыру және педагогикалық, сондай-ақ қоғамдық қызметте өзара кәсіби қарым-қатынастарын құру, кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану.
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсінуі, оқыту үдерісіндегі білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқыту тұрғысынан олардың психологиялық жағдайына этикалық қолдау көрсету;
- географиялық, экологиялық процестер мен құбылыстардың салдарын болжау үшін географиядан алған білімді жинақтап, қорытындылау, географиялық насынадарға, процестер мен құбылыстарға зерттеу, тәжірибе және болжам жасау үшін түрлі географиялық процестердің үлгісін жасау.
- географияны оқытуда қолдану үшін ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазылымды білу, академиялық адалдық ұстанымдары мен мәдениетітің маңызын түсіну;
- географиялық білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, географияны оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру;