6B01524 География педагогтерін даярлау в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты География саласындағы теориялық білім мен қолданбалы дағдыларды меңгерген, мектепте оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру үшін заманауи білім беру технологияларын қолдана алатын география педагогтерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Географиялық қабық туралы ілім
Курс география ғылымының әдіснамалық қағидаларын, оның құрылымы мен зерттеу әдістерін зерделеуге, географиялық қабықтың пайда болуының іргелі заңдылықтарын, құрылымы мен дамуын оқып білуге; географиялық қабықтың ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Адамның географиялық қабықтың өзгеруіндегі рөлі, антропогендік әрекеттің геоэкологиялық салдары зерттеледі. Курс геосфералар мен Жердің әлеуметтік саласында болып жатқан жаһандық құбылыстардың даму заңдылықтарын, қызметін, географиялық дүниетанымның, ойлау мен білімнің дамуын түсіну үшін маңызы зор.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Географияға кіріспе
Бұл курс географиялық қабық туралы, табиғи кешендерді, үрдістер мен құбылыстарды зерделеуде жүйелі тәсілді, географиялық ашылулар тарихы мен географиялық ғылымның дамуы туралы, қазіргі әлемдегі географияның қызметі, географиялық ғылымдар жүйесі, география әдіснамасы туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс болашақ кәсіби қызметімен және оның басқа ғылыми бағыттармен өзара байланысын танып білуге бағытталған. Курс бакалавриаттың нормативті және білім беру құжаттарымен, кәсіптік қызмет объектілерімен, зерттеу әдістемесімен және кәсіби дағдылармен танысуды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жертану өлкетану негіздерімен
Курс студенттерде географиялық қабық және оның компоненттері, табиғатының әртүрлі құбылыстары мен процестері арасындағы байланыстары, қоршаған ортаны қорғау қажеттілігі туралы теориялық білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Жер қабығы компоненттерінің ерекшеліктері мен динамикасы егжей-тегжейлі қарастырылады: литосфера, атмосфера, гидросфера, сонымен қатар болашақ оқытушыларға қоршаған ортаны зерттеуде жүйелі-пәнаралық көзқарасты дамыту үшін қажетті іскерліктер мен дағдыларды дамытуға ықпал етуге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Студенттерді оқыту және тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзыреттілік деңгейін жоғарылату, студенттің тұлғалық қасиеттерін біртұтас көзқарас ретінде қалыптастыру, білім беру мен кәсіптік қызметті меңгерудің және жетілдірудің, оқыту дағдыларын дамыту, зияткерлік жұмыс мәдениетін, өзін-өзі оқытуды дамыту факторы ретінде; педагогикалық білім негізінде міндеттерді тиімді шешу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құрлық гидрологиясы
«Құрлық гидрологиясы» пәні жер үсті және жер асты суларын, олардың динамикасын, таралуын, тепе-теңдігін және гидрологиялық процестерді зерттеуге бағытталған. Курс атмосфералық жауын-шашын, булану, өзендер мен көлдердің режимі, су балансын құру әдістері, жер асты суларының динамикасы және олардың жер беті суларымен өзара әрекеттесуі туралы мәселелерді қамтиды. Сондай-ақ, гидрологиялық модельдеуде жасанды интеллект (ЖИ) технологияларының рөлі қарастырылады. ЖИ әдістері гидрологиялық болжамдарды жасау, су ресурстарын тиімді басқару және климаттық өзгерістердің гидрологиялық циклге әсерін бағалау үшін қолданылады. Курс студенттерге гидрологиялық зерттеулерде ГАЖ (GIS) және машиналық оқыту әдістерін қолдану дағдыларын дамытуға көмектеседі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ қазіргі заманғы қаржылық қызметтер мен цифрлық технологияларды пайдалану процестерін сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы құралдарын тәжірибеде пайдалануды, меншікті жинақтарды сақтауды және көбейтуді, жеке бюджетті жоспарлауды, салықтарды есептеуді, қаржылық есептілікті талдауды және инвестициялардың тиімділігін бағалау әдістерін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және бизнес
Пән кәсіпкерлік қызмет пен бизнесті ұйымдастырудың теориялық, ғылыми-практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында нақты бизнес-міндеттерді тиімді талдауға және шешуге, сондай-ақ серпінді іскерлік ортаға бейімделуге мүмкіндік беретін кәсіпкерлік ойлауды қалыптастырудың нормативтік-құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық-басқарушылық негіздері қарастырылады. Пән мазмұнын меңгеру барысында алынған білім студенттерді бизнесті жүргізу және кәсіпкерлік жобаларды дамыту процесінде негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті құзыреттермен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі
Мақсаты: тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлермен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттармен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
"Ғылыми зерттеу негіздері" пәні ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістерін, сондай-ақ оларды ұйымдастыру тәсілдерін меңгеруге бағытталған. "Ғылыми зерттеу негіздері" пәнін оқу барысында білім алушылар ғылыми зерттеу әдістемесінің элементтерін меңгереді, бұл тиімді шығармашылық ойлауды дамытуға; олардың оңтайлы ойлау әрекетін ұйымдастыруға әсерін тигізеді. Оқу кезеңінде білім алушы ғылыми зерттеудің әртүрлі түрлерін оқиды және ғылыми-зерттеу процесінің құрылымымен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістемесі
Мақсаты – студенттерді мүмкіндігі шектеулі балаларды инклюзивті білім беруге оқытудың негізгі әдістерімен, мүмкіндігі шектеулі балаларды интеграциялау үлгілерімен, осы тұлғалардың білім беру интеграциясы мен әлеуметтік бейімделуінің мәселелері мен перспективаларымен таныстыру, қолданудың практикалық аспектілерін меңгеру; инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық технологиясын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен түзету-дамыту жұмыстарын ұйымдастыру дағдыларын; оқу орнында психологиялық-педагогикалық технологияларды іс жүзінде қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық картография негіздері
Курс аумақтық объектілерді, процестер мен құбылыстарды сандық сипаттау теориясы саласында базалық білімді, сандық карталарды құрудың технологиялық құралдарын және картографиялық ақпаратты сандық түрге түрлендіру әдістерін меңгеруді, сандық карталарды автоматты түрде құру дағдыларын қалыптастырады. Пән аясында топографиялық және тақырыптық картографиялық ақпаратты кодтау принциптері, мәліметтерді ұсыну құрылымы мен форматтары, сондай-ақ сандық карталарды құрудың техникалық құралдары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пәннің мақсаты: мемлекет және құқық сияқты категорияларды ашып көрсету, құқықтың ұлттық салалары туралы студенттерге қажетті жалпы ұсыныстар беру, Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық нормаларымен, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық салалардағы және Қазақстан құқығының басқа салаларындағы нормативтік-құқықтық актілермен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
Курс денсаулық мүмкіндіктері шектеулі білім алушыларға арналған білім беру бағдарламаларын, ЕББҚ(ООП)-мен білім алушылардың мүмкіндіктерін ескере отырып, бағдарламалық мазмұнды бейімдеу мәселелерін зерттеуге бағытталған. Студенттер ЕББҚ(ООП)- бар балаларға арналған білім беру бағдарламаларының ерекшеліктерімен танысады. Негізгі білім беру бағдарламасын жүзеге асыру үшін арнайы материалдық-техникалық жағдайлармен; түзету жұмыстар бағдарламасымен; арнайы киім-кешек бөлімдерімен, арнайы білім беру бағдарламаларын іске асырумен жүзеге асады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім берудегі АКТ
Мақсаты: студенттерде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби мәселелерді шешуде теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, дербес компьютермен жоғары пайдаланушы деңгейінде жұмыс істеу қабілетін дамыту, іскерлік ақпаратты өңдеу әдістері мен бағдарламалық қамтамасыз етуді меңгеру, арнайы компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Метеорология негіздері
"Метеорология негіздері" пәні атмосфераның құрылымы мен құрамын, ауа массалары мен фронттардың динамикасын, атмосфералық қысым, температура, ылғалдылық, жел және бұлттылық сияқты негізгі метеорологиялық элементтерді зерттейді. Сондай-ақ, жауын-шашынның пайда болу механизмдері, климаттың қалыптасу факторлары және атмосфералық циркуляция қарастырылады. Пән метеорологиялық бақылау әдістерін, оның ішінде жерүсті және қашықтықтан зондтау технологияларын қолдануды қамтиды. Сонымен қатар, ГАЖ (GIS) технологияларын климаттық модельдеуде, ауа райын болжауда және табиғи апаттарды зерттеуде қолдану мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геология палеогеография негіздерімен
Курс геология негіздерін зерделеуді және Жердің шығу тегі мен дамуы туралы жүйелі білімді қалыптастыруды, жер қыртысының заттық құрамы мен оның даму процестері туралы материалдық және диалектикалық түсініктерді қарастыру негізінде география мұғалімдерінің геологиялық және географиялық дүниетанымын қалыптастырады. Тау жыныстарының түзілу ретін анықтаудың және шөгінді қабаттардың пайда болу жағдайларын қалпына келтірудің негізгі әдістерімен танысу. Жердің геологиялық тарихындағы Жер шарының геологиялық құрылымдарының даму тарихын зерттеу болып табылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет
Пәннің мақсаты студенттерде қоғамның инклюзивті мәдениетінің негіздерін, инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық аспектілерін білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттердің әлеуметтік және кәсіби салаларда инклюзия принциптерін қолдану қабілеті, көпмәдениетті қоғамда коммуникативтік стратегияларды таңдау қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биогеография экология негіздерімен
Курс экология және биогеографияның негізгі ережелері мен принциптері, тірі организмдер мен олардың қоғамдастықтарының географиялық таралу заңдылықтары туралы тұрақты білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді; табиғатты қорғау және табиғатты пайдалану саласында алған білімдерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курс өсімдіктер мен жануарлар экологиясы бойынша негізгі білімді қалыптастыруға, қоршаған орта факторларының өсімдіктер мен жануарлар ағзаларының тіршілігіне әсері туралы; осы салада қолданылатын негізгі тәсілдер мен концепциялар туралы; оларды биогеографиялық зерттеулерде, тәжірибелік және сараптамалық қызметте қолдану дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Топырақтану негіздері
Курс географиялық қабықшаның биотикалық компоненті және жалпы Жер биосферасы туралы негізгі білімді қалыптастыруды қамтамасыз етеді. Топырақтың қалыптасуы мен генезисі, олардың таралу заңдылықтары туралы білім табиғатта күрделі диалектикалық байланыстардың терең ашылуына ықпал етеді. Топырақты табиғи және антропогендік факторлардың өзара іс-қимылы нәтижесінде пайда болған табиғи-тарихи дене ретінде қарастыра отырып, студент табиғатта және қоғамда жалпы байланыс пен өзара іс-қимыл туралы толық түсінік алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Топырақтар географиясы
Курс топырақ туралы жаратылыстану-тарихи білім ретінде түсінік қалыптастыруды, топырақ түзілу факторлары мен топырақ генезисі, топырақтың негізгі типтерінің құрылымы мен қасиеттері және олардың Қазақстан Республикасы мен ТМД топырақ жамылғысының құрамында орналасуы туралы оқу негіздерін, топырақ-географиялық зерттеулердің қағидаттары мен әдістерін, топырақтың бағалануы мен тозуы мәселелерін, оларды қорғау және сақтау проблемаларын зерделеуді көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аймақтық геоморфология
Курс эндогенді және экзогенді процестердің өзара әрекеттесуі нәтижесінде жер бедері туралы жалпы теориялық түсініктерді меңгеруге, табиғи кешендердің қалыптасуының негізгі факторларының бірі ретінде жер бедерінің рөлі туралы теориялық түсініктерді қалыптастыруға, адамның әр түрлі дәрежеде шаруашылық қызметі және жер бедерін зерттеудің дәстүрлі, заманауи әдістері туралы, жер бедерін өзгертудегі адамның рөлі және адамның шаруашылық қызметіндегі жер бедерінің рөлін анықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер мен жануарлар географиясы
Курс биогеография саласында кешенді кәсіби құзыреттіліктерді меңгеруге, атап айтқанда организмдер арасындағы өзара байланыстарды ашуға және олардың жекелеген топтарының биосфера құрамындағы рөлін анықтауға, кеңістікте де, уақытта да өзгеріп отыратын экологиялық ортаға байланысты тірі табиғаттың өзгерістерін көрсетуге бағытталған. Сонымен қатар өсімдіктер, жануарлар және басқа организмдер қауымдастықтарының географиялық таралуы мен орналасуының заңдылықтарын анықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық психология
Пән студенттерді білім беру саласында психологиялық білімді қолдануға теориялық және практикалық дайындауға бағытталған. Пән білім алушылардың қабылдау, есте сақтау, зейіні мен ойлау ерекшеліктерін, оқу дағдылары мен уәждемесін қалыптастыруды, тұлғаның адамгершілік, эмоционалдық және әлеуметтік қасиеттерін дамытуды, сондай-ақ педагогтың білім алушылармен өзара іс-әрекетін талдауды және психикалық дамуды диагностикалау және балалардың мінез-құлқындағы қиындықтарды жеңу әдістерін қамтитын оқу іс-әрекетінің психологиясын, тәрбие және педагогикалық іс-әрекетті меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ландшафттану негіздері және физика-географиялық аудандастыру
Бұл курс білім алушылар арасында жердің ландшафтық ортасының барлық табиғи компоненттерінің ажырамас бірлігі туралы идеяларды, оның құрылымын құрайтын табиғи геожүйелер туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты - физикалық географияның маңызды негізгі бөлігі ретінде ландшафттанудың теориялық негіздерін зерттеу; табиғи кешендер туралы білімді дамытудағы физикалық географияның алдыңғы қатарлы ұстанымдарын негіздеу; халықтық-шаруашылық мақсаттар үшін ландшафттар туралы білімді практикалық қолданудың мүмкіндіктері мен тәсілдерін зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстан ландшафттары және физикалық география
Курсты оқыту кезінде Қазақстан Республикасы табиғатының және оның компоненттерінің өзара және адамның шаруашылық қызметі – геологиялық құрылымы, жер бедері, климаты, суы, өсімдіктері, топырағы, жануарлар әлемі өзара байланыста қалыптасуының шарттары мен заңдылықтары талданады, аудандастыру мәселелері қарастырылады. Курстың мақсаты - Қазақстан Республикасы табиғи ортасының қалыптасуының, қызметінің, кеңістіктік саралануының, шаруашылық пайдалануының және экологиялық жағдайының аймақтық заңдылықтарын тану болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Солтүстік және оңтүстік жарты шарлар құрлықтарының физикалық географиясы
Курс құрлықтар мен мұхиттардың қалыптасу тарихы, олардың физикалық-географиялық жағдайы және табиғи салдарлары, географиялық ашылулар мен зерттеулер тарихы, геологиялық құрылысы, жер бедерінің ерекшеліктері, климат түзуші факторлар мен климаты, топырақ-өсімдік жамылғысы, жануарлар әлемі, аймақтық және азоналды табиғи-аумақтық кешендер, адамның шаруашылық қызметі және адамның әр құрлық пен мұхиттың табиғи ортасына әсерінің аймақтық ерекшеліктері туралы базалық жалпы теориялық түсініктерді меңгеруге; физикалық-географиялық елдер мен облыстарға олардың кеңістіктік дифференциациясының факторлары туралы түсінік қалыптастыруға; жердің әр түрлі өңірлерінің табиғаты туралы дүниетанымды кеңейтуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Табиғи-аумақтық кешен туралы ілім
Курс адамзаттың табиғи және табиғи-антропогендік ортасы ретінде жердің ландшафтық сферасының бірлігі туралы жүйелі түсініктерді қалыптастырады, студенттерді геоэкологиялық көзқарасты қабылдау үшін дайындайды, оның негізі табиғи кешен компоненттерінің өзара байланысы мен адам мен табиғаттың өзара байланысын түсіну болып табылады, табиғи ортаны зерттеудің ландшафтық әдістерін меңгеруді және оның экологиялық жағдайын бағалай білуге үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстанның физикалық географиялық аудандастыруы
Курс ҚР аумағындағы табиғи кешендер мен геожүйелердің кеңістіктік дифференциациясы туралы, оның табиғи-ресурстық әлеуеті және оны пайдалану мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыруға, жалпы географиялық және тақырыптық карталарды талдау негізінде аумақтың физикалық-географиялық сипаттамасын құру бойынша дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс ҚР аумағының және оның аймақтарының физикалық-географиялық жағдайын, территорияның физикалық-географиялық аудандастырылуын; географиялық аймақтанудың аймақтық көріністерін, таулы аймақтардағы биіктік белдеуінің құрылымын, территорияны игеру тарихын және табиғатты пайдаланудың қазіргі мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Геоинформатика ГАЖ-картографиялау негіздерімен
Курс заманауи картографияның теориялық концепцияларымен танысуды қарастырады. Геожүйелер мен олардың компоненттерінің құрылымы, байланысы және динамикасы туралы сандық және сапалы ақпаратты алу үшін карталарды талдаудың картографиялық әдісі мен практикалық тәсілдерін зерттеу ерекше маңызға ие. Курс бөлімдерінде ГАЖ заманауи техникалық және бағдарламалық қамтамасыз ету қарастырылады, кең таралған ГАЖ-пакеттерді салыстыру беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
География пәні бойынша білім беру бағдарламаларын жобалау негіздері
" География пәні бойынша білім беру бағдарламаларын жобалау негіздері" пәні студенттерде география саласындағы білім беру бағдарламаларын, оқу жоспарлары мен курстарын әзірлеу бойынша базалық білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пән білім беру бағдарламаларын жобалаудың теориялық негіздерін, оқу материалдарының құрылымы мен мазмұнын, сондай-ақ қазіргі білім беру стандарттарына сәйкес оқу бағдарламаларын бейімдеу әдістері мен тәсілдерін қамтиды. Студенттер кеңістіктік ойлау мен географиялық мәдениетті қалыптастыруға ықпал ететін тиімді білім беру бағдарламаларын құрудың негізгі қағидаттары мен стратегияларын зерделейді. Пән сонымен қатар оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуде алған білімдерін қолдану дағдыларын дамытуды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Елтану
Курс әлем елдерімен танысудың теориясы мен әдістемесін қарастырады. Пәнді оқу кезінде студенттер мемлекеттерді елтанушылық зерттеудің негізгі принциптері туралы, сондай-ақ туристік ағындары бар мемлекеттердің практикалық маңызы бар сипаттамалары туралы түсініктерді алады. Елтану елдерді кешенді зерттеумен айналысатын, олардың табиғаты, халқы, шаруашылығы, мәдениеті және әлеуметтік ұйымдары туралы әр түрлі деректерді жүйелейтін және жинақтайтын географиялық пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық және саяси географиясы
Пән ҚР-ның әлеуметтік және экономикалық географиясын қалыптастыру және дамыту туралы базалық теориялық білімді, экономиканың негізгі салаларын орналастырудың географиялық заңдылықтарын, экономикалық-географиялық аудандастыру негіздерін, экономикалық-географиялық зерттеулер әдістерін, сондай-ақ оларды кәсіби қызметте пайдалану бойынша құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Бұл курс физикалық географиямен және басқа географиялық ғылымдармен байланысы, оның ғылыми әдісі және дамудың негізгі кезеңдері туралы жалпы түсінік береді; елдер мен аудандардың өзіндік ерекшелігін, экономикадағы кеңістіктік айырмашылықтарды, жер шарындағы жекелеген елдер мен аймақтарды көрсету болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Географияны оқыту әдістемесі
Курс болашақ география мұғалімінің шығармашылық тұлғасын қалыптастыруға бағытталған, оны ғылымның теориялық және әдістемелік негіздерін білумен, география мұғалімінің негізгі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік дағдылармен қаруландыру болып табылады. Әдістемені зерттеу студенттердің педагогикалық қызметке деген қызығушылығын қалыптастыруға, педагогикалық ойлауды дамытуға, педагогикалық жұмысты ұтымды ұйымдастыруға және географияны оқыту әдістемесі бойынша зерттеу жұмыстарына бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіп және ауыл шаруашылығы өндірісінің негіздері
Курс өнеркәсіп және оның салаларының аумақтық ұйымдасуын және орналасуының өзіне тән ерекшеліктері мен заңдылықтарын қарастырады, сондай-ақ экономикалық, техникалық және табиғи жағдайларына сәйкес жалпы және аймақтық тұрғыда да зерттейді. Сонымен қатар нарықтық қатынастар жағдайында өнеркәсіптің салалық құрылымын басқарудың ерекшеліктерін жете зерделеу, салалық құрылымды басқару түсінігін және мәнін қарастыру, оның өнеркәсіпті мемлекеттік реттеудің жалпы жүйесіндегі орнын және рөлін анықтау мақсаты да бар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептегі оқуға және бағалауға жаңа тәсілдері
Бұл пәнді оқу оқушылардың географияны меңгерудегі нәтижелерін бағалау дағдыларын дамыту болып табылады. Оқушылардың оқу жетістіктерін табысты аяқтауына студенттердің жетістіктерін анықтауға арналған рубрика, бағалау критерилері, тәсілдері мен формалары көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықтар географиясы
Пән студенттерде халық географиясының теориялық-әдіснамалық, әдістемелік және қолданбалы аспектілері туралы жүйелендірілген білімді қалыптастыруға, сонымен қатар демография бойынша базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Студенттер халық туралы географиялық ақпаратты іздеу, талдау және жалпылау үшін, сондай-ақ тұрғындар мен елді мекендердің аумақтық ұйымдастырылуын кешенді зерттеу үшін қажетті тәжірибе мен құралдарды меңгереді. Сонымен қатар, жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын халықтың динамикасын болжау, көші-қон үрдістерін талдау, урбанизация деңгейін бағалау және әлеуметтік-демографиялық зерттеулер жүргізу үшін қолдану мәселелері қарастырылады. ГАЖ (GIS) және үлкен деректерді өңдеу әдістерімен бірге ЖИ технологиялары халық географиясының кеңістіктік-уақыттық заңдылықтарын зерттеуде маңызды рөл атқарады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан және дүниежүзінің топонимикасы
Пән танымдық іс-әрекетті белсендіруге, географиялық карталарды оқу кезінде жаңа білім мен дағдыларды жинақтау мен жетілдіруге және құрлықтар мен мұхиттар, әлем елдері мен аймақтары картасындағы географиялық объектілер мен құбылыстар атауларының үлкен номенклатурасын есте сақтауға деген тұрақты қызығушылық пен оң мотивацияны табысты дамытуға қабілетті; географиялық ақпаратты, бағдарламалық құралдарды өңдеу және интерпретациялау әдістерін пайдалану, топонимикалық материалды іздеу, әр түрлі көздерден (терминологиялық және топонимикалық сөздіктер, анықтамалар, карталар, нормативтік құжаттар, интернет желісінің ресурстары) ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын бекіту болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геоэкология және табиғатты пайдалану негіздері
Курс жердің даму тарихы мен адам қоғамының тарихы, адам мен табиғаттың өзара байланысы, табиғатты тиімді пайдаланудың негізгі қағидалары мен заңдарын, экологиялық мәдениетті қалыптастыру, табиғатты пайдалану мен қорғаудың қазіргі мәселелерін шешуге студенттерді дайындайды. Пән адамның өмір сүру жағдайын және өндірістік қызметін бағалау, сондай-ақ қоршаған ортаның өзгеруін болжау міндеттерін шешеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектептегі туристтік-аймақтық жұмыс
Пән шағын аумақтарды, аймақтардың орналасу тарихын, шаруашылық пен халықтың құрылымын, ұлттық, демографиялық, экологиялық мәселелерді, ауданның әлеуметтік-экономикалық, саяси, тарихи және мәдени дамуын, ауылдық және қалалық қоныстарды ретроспективада және болашаққа болжаммен жан-жақты зерттейді; табиғи, климаттық жағдайларды, курста бұл пән шеңберінде пәнаралық байланыстар жүзеге асырылады және көптеген ғылымдардың (география, тарих, геология, топонимика, этнография, метеорология) мәліметтері пайдаланылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп құжаттарын жүргізу
Курс студенттерді мектеп құжаттамасының негізгі түрлері және тізімдемесімен таныстыруды; білім алушыларда педагог-мұғалімнің кәсіби қызметінің саласын реттейтін нормативтік және электрондық мектеп құжаттамасының жүйесінде бағдарлануын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
География бойынша жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
Бұл курс өте маңызды және қажетті болып табылады, өйткені студенттің өзгермелі өмірлік жағдайларда икемді бейімделуіне, қажетті білімді өз бетінше алуға, туындаған мәселелерді шешу үшін оларды тәжірибеде шебер қолдануға мүмкіндік береді. Осы курсты оқу барысында студенттер жобалық іс-әрекетті жүргізу әдістемесімен танысады, зерттеу жұмысының практикалық дағдыларын меңгереді және өз жобаларын құруға үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы топонимика
Курс географиялық атаулар жүйесінің қалыптасу, даму ерекшеліктерін қарастырады. Курстың мақсаты - топонимиканың ғылым жүйесіндегі орнын көрсету, аталған саладағы ғылыми ойдың даму тарихы, ғылымның принциптері мен әдістері туралы білімді қалыптастыру, топонимдерді жіктеудің қолданыстағы схемаларын зерттеу, студенттерді әртүрлі топонимикалық фактілер мен құбылыстармен таныстыру және олардың қазіргі әлемдегі рөлін түсіндіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өлкетану
Пән туристік-өлкетану жұмысының көп қырлы аспектілерін қамтиды. Оқыту ерекшеліктері, кәсіби бағдар, туристік-өлкетану қызметіне тарту арқылы әлеуметтік бейімделу, сондай-ақ туристік экскурсиялық бағдарламаларды құру үшін қажетті өлкетану ақпаратының негізгі көздері туралы білім беру; студенттерді өлкетану ақпаратының әр түрлі көздерін өз бетінше пайдалануға үйрету; өлкетану білімін практикада пайдалану мақсатында іздеу және жүйелеу іскерлігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстан мен ТМД елдерінің туризм географиясы
Курс Қазақстанның түрлі өңірлерінде, ТМД елдерінде рекреациялық ресурстармен, туристік игерумен және туризмді дамыту перспективаларымен таныстыруды; халықаралық туристік байланыстардың мәнін зерттеу, талдау дағдыларын меңгеруді және әлемнің жекелеген елдерінде туризмнің тартылыс аймақтарын айқындауды; туризм индустриясындағы жаңа жетістіктерді қорытындылауды көздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау
- Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу
- Философиялық, тарихи және ғылыми мазмұнды мәтіндерді талқылау әдістерімен және пікірталастарды қолдана отырып, талдау дағдыларын меңгеру
- Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық қауіп көздерін талдау мен бағалау, тіршілік қауіпсіздігі жағдайларын ұйымдастыра білу, сондай-ақ орнықты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсерін бағалау, тәуекелдерді болжау және жаһандық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер жағдайында оларды төмендету жөнінде шаралар әзірлеу.
- Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау
- Инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптері мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, әлеуметтік теңдік принциптеріне негізделген күнделікті және кәсіби қызметте коммуникация стратегиясын таңдау
- Географиялық ақпаратты талдау және жүйелеу үшін география, физикалық география және топонимика бойынша негізгі білім мен дағдыларды кәсіби педагогикалық қызметте қолдану; білім алушылардың кеңістіктік ойлауын, географиялық мәдениетін және табиғат заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған оқу-әдістемелік материалдарды қазіргі заманғы білім беру стандарттарына сәйкес әзірлеу, бейімдеу және интеграциялау.
- Экономикалық және әлеуметтік география саласындағы білімді көрсету, оқу процесінде пәнаралық байланыстарды тиімді пайдалану, деректерді талдау үшін жасанды интеллектті қолдану және ғылыми-әдістемелік қызметке белсенді қатысу
- Заманауи зерттеулер мен үздік білім беру тәжірибелеріне негізделген өз педагогикалық тәжірибесін талдап, жетілдіру.
- Физикалық география саласындағы негізгі білімдер, дағдылар мен қабілеттерді көрсету. Географиялық ғылымдар бойынша деректерді талдау және интерпретациялау әдістерін білім беру қызметінде қолдануға меңгеру.
- География пәнін оқытудың заманауи әдістемелерін меңгеру, пәнаралық байланыстарды ескере отырып, ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес оқу-тәрбие процесін моделдеу және жүзеге асыру үшін тиімді әдістерді қолдану
- Алынған білімді геоэкология және қоршаған ортаны қорғау саласында оқушылармен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау кезінде қолдану.
- Білім алушылардың дамуын диагностикалау және түзету әдістерін психологиалық және педагогикалық зерттеулер негізінде қолдану