Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01730 Шетел тілі: екі шетел тілі в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі(В1)

    Мақсаты: Мәдениетаралық қарым-қатынас негіздерін қарастыру және оқытылатын тіл елінің рухани құндылықтарын құрметтеуді қалыптастыру. Мазмұны: Денсаулық және салауатты өмір салты. Табиғат және адам. Адам өміріндегі мәдениет пен өнер. Бұқаралық ақпарат құралдары және байланыс құралдары. Менің болашақ мамандығым. Экстремалды спорт түрлері. Қазақстандағы Медицина. Ұлттық тағамдар. Радио. Теледидар. Интернет. Адам құқықтары. Саясат. Театрлар мен кинотеатрлар. Адам құқықтарын қорғау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Фонология

    Мақсаты: Отандық және шетелдік тілтанушылардың теориялық негіздеріне сыни көзқарасты дамыту. Фонология теориясындағы әртүрлі тәсілдер мен бағыттарға. Мазмұны: Жалпы, жеке, тарихи, сипаттамалық, салыстырмалы және қолданбалы фонология.Шет тілі айтылымының дамуыныңқазіргі тенденциялары. Адамның сөйлеу аппаратының құрылымы мен қызметі.Фонологияның негізгі түсініктері.Фонологиялық мектептер. Сөйлеу мәнерлері, сөйлеу мәдениеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы

    Мақсаты: Орта кәсіптік білім берудің оқу бағдарламасы аясында оқытылатын ағылшын тілінің грамматикалық материалы бойынша практикалық білімдерін бекіту, кеңейту және жетілдіру. Мазмұны: мақала. Сөйлем мүшелері: жалпы сипаттама. Етістіктердің жіктелуі. Сан және адам. Уақыт. Басқа грамматикалық категориялар. Көмекші етістіктер. Модаль етістіктері. Етістіктің тұлғасыз түрлері: инфинитив, герунд, есімше, көсемше. Қатысты және инфинитивті сөйлемдер. Предлогтар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шеттілдік қарым-қатынас негіздері

    Мақсаты: Шет тіліндегі қарым-қатынастың мәні мен ерекшелігін зерделеу; мәдени бейімділікті, коммуникативті мінез-құлықтың әртүрлі түрлерін дұрыс түсіндіре білуді дамыту. Мазмұны: Қарым-қатынас және ауызша қарым-қатынас. Мәдениетаралық коммуникация және мәдениеттердің өзара әрекеттесуі. Вербальды қарым-қатынас және сөйлеу мәдениеті. Вербалды емес қарым-қатынас. Мәдениетаралық қарым-қатынаста вербалды және вербальды емес құралдардың өзара әрекеті. Әлеуметтік желілердегі коммуникацияның ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы

    Мақсаты: Сөйлеу дыбыстарының дұрыс айтылуын, сөздер мен сөз тіркестерінің құрамындағы дыбыстардың тіркесу ережелерін, сөз екпіндерінің орналасуын, дыбыстық буынның дыбыстық бөліну ерекшеліктерін және оның барлық тілдік қызметтеріндегі интонацияны меңгеру. Мазмұны: Тілдің дыбыстық құрамы және оның компоненттері туралы түсінік Ағылшын тіліндегі дауысты дыбыстар мен дауыссыз фонемалардың артикуляциялық классификациясы. Сөйлеу ағымындағы ағылшын фонемаларының позициялық және комбинаторлық өзгерістері. Ағылшын тілінің типтік интонациялық үлгілері. Қазіргі ағылшын тілін тыңдалым арқылы қабылдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Базалық шетел тілі (В1)

    Мақсаты: Студенттерде коммуникативтік құзыреттілік деңгейін қалыптастыру, студенттерді сипаттау және баяндау, сөйлеуді түсіну, мәтінді тыңдау түрінде монологиялық сөйлеуге үйрету, студенттерде мәтінді тыңдаудың техникалық дағдылары мен дағдыларын дамыту, студенттерде шет тіліндегі мәтінді оқудың техникалық дағдылары мен дағдыларын дамыту, жазбаша дағдылар мен сөйлеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Қазіргі қоғамдағы отбасы. Заманауи жас отбасы және оның проблемалары. Қазіргі заманғы тұрғын үй. Қазақстандағы Мерекелер, әдет-ғұрыптар мен салт-дәстүрлер. Демалыс. Саяхат. Жастар сәні және жеке стиль. Мамандық таңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Теориялық грамматика

    Мақсаты: Шет тілі грамматикалық қатарының маңызды заңдылықтарымен отандық және шетел лингвистердың теориялық концепциялары арқылы таныстыру. Мазмұны: Шет тілінің грамматикалық қатары. Грамматиканың негізгі бөлімдері - морфология және синтаксис және олардың арақатынасы. Грамматикалық қатардың сипаттау әдістері. Сөз таптары және олардың классификациясы. Сөз таптарды ажырату проблемасы мен критерийлері. Сөз таптардың грамматикалық санаттары. Етістік. Етістіктердің жіктелуі. Грамматикалық санаттары шағы, түрі, райы, ырығы. Валенттіліктің теориясы: синтаксистік деңгейдің негізгі бірліктері: сөз тіркесі, сөйлем, мәтін, сөз тіркестердің синтаксистік бірлік ретінде сипаттаудың жалпы принциптері. Валенттіліктің ұғымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шеттілдік ауызекі сөйлеудің мәдениетаралық аспектілері

    Мақсаты: Мәдениетаралық құзыреттілік құбылысының негізгі аспектілерін зерделеу. Мазмұны: Мәдениетаралық коммуникацияның коммуникативтік аспектісі. Әртүрлі мәдениет өкілдерінің сөйлеу әрекеті. Тіл, мәдениетаралық коммуникация аспектісінде «тілдік тұлға» түсінігі. Мәдениетаралық қарым-қатынастың психологиялық аспектілері. Әлемнің әртүрлі елдеріндегі корпоративтік мәдениеттің ерекшеліктері. Мәдениетаралық коммуникациядағы бейвербалды коммуникацияның рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект негіздері

    Білім беру бағдарламасының мақсаты: AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу. Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебиетінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты : Қаржылық әл-ауқатқа жету үшін маңызды болып табылатын жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды зерттеу. Мазмұны: Қаржылық жоспарлау және тұтынушылардың қауіпсіздігі. Ақшаны тиімді жұмсаудың және үнемдеудің негізгі әдістері мен тәсілдері. Жеке қаржылық ресурстарды қорғау және инвестициялау. Жеке қаржының рөлі мен маңызы, оның қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізудегі мүмкіндіктері. Көптеген күмәнді қаржылық ақпаратты сүзгілеу. Жауапкершілікті өз бетінше басқаруға ынталандыру және тұтынушының оңтайлы қаржылық мүмкіндіктері. Кәсіби мансап құру кезінде сауатты қаржылық шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мұхтартану

    Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Пән мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Заманауи педагогика

    Мақсаты: Болашақ мұғалімдерді заманауи педагогикалық ғылымның теориялық-әдіснамалық негіздері, педагогикалық процесті ұйымдастыру технологиясы бойынша кәсіби құзыреттіліктермен қаруландыру, студенттердің киберпедагогиканың заңдылықтары мен ғылыми принциптеріне сүйене отырып, ақпараттық-коммуникативтік технологиялар негізінде білім беру процесін жобалауға және құрастыруға дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: Педагогика ғылымының генезисі, біртұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие және дидактика теориясының негіздері. Қазіргі мектепті басқару мәселелері. Киберпедагогиканың ғылыми принциптері мен заңдылықтары, ақпараттық-коммуникативтік технологиялар негізінде оқу процесін басқару әдістемесі мен технологиясы, қашықтықтан оқыту және аралас оқыту әдістемесі. Заманауи білім берудегі жасанды интеллект және оның артықшылықтары. Жасанды интеллектті қолданудың мүмкіндіктері мен қиыншылықтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Экономика, құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және өмір қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеу әдістері салаларында кіріктірілген білімдерді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара әрекеттесу негіздері, экожүйелер мен биосфера өнімділігі. Шектеулі ресурстар жағдайында кәсіпкерлік қызмет, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақ заңдарын білу және сақтау, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктері, қоғамдық прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеу. Ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері. Инклюзия-халықаралық заңнама стратегиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шет тілінің практикалық грамматикасы

    Мақсаты: Коммуникативті құзыреттілік, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, қажетті автоматтандырылған сөйлеу дағдыларын дамыту, таңдаған тілде жазу дағдыларын дамыту, бұрын алған білімдерін түзету. Мазмұны: Артикльдің жалқы есімдермен, жиынтық, дерексіз есімдермен қолданылуы, артикль мен көсемшенің бірігуі, жынысы, сан есімдері. Жіктелу. Етістіктердің жіктелуі. Етістіктің шақтары. Бұйрық рай.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: физика ғылымы терминдерінің кеңейтілген сөздік қорын және кәсіби бағытталған материалды қолдана отырып, коммуникативті ғылыми сөйлеу мен жазу дағдыларын дамыту. Мазмұны: мамандықтың негізгі ұғымдары мен терминдері, сөйлеу деңгейінің прагматикалық бірліктерінің жүйелері; мамандық бойынша оқу-ғылыми жұмысты жазу және қорғау дағдылары мен дағдылары, шет тіліндегі математика және физика мектеп курсының мазмұны сипатталады; арнайы кәсіптік-бағдарланған материалды қолдану талқыланады; шет тіліндегі мәтіндерге талдау жүргізіледі; кәсіптік қызметте шет тілін қолдану мысалдары келтіріледі; шет тілінің мүмкіндіктері олардың тілдік, танымдық және прагматикалық құзыреттерін кеңейту көзі ретінде ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әдебиетке кіріспе

    Мақсаты: Жастар ортасында әртүрлі жанрлардың танымалдылығын түсіндіру және талдау дағдыларын, сондай-ақ олардың зерттелетін тілдің классикалық әдебиетінің барлық өзекті мәселелерімен байланысын дамыту. Мазмұны: Әдебиеттің классикалық және заманауи ағымдарымен, әдістері мен стильдерімен танысу, жазушылардың шығармашылығын және олар жасаған шығармаларды талдау. 19 ғасырға дейінгі әдебиеттің пайда болуы, әдеби ағымдар және олардың ерекшеліктері. 19-20 ғасырдың ірі жазушыларының шығармашылығы және көрнекті жазушылар шығармашылығының идеялық мазмұны мен жеке көркемдік ерекшеліктері туралы қажетті ақпарат.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Медиа сауаттылық және жасанды интеллектті қолдану

    Мақсаты: Аударма қызметіндегі медиа-ақпараттық сауаттылық пен сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру. Мазмұны: Бұқаралық коммуникацияның қоғам дамуына әсер ету ерекшелігі. Қазіргі ақпарат құралдарының қызмет ету ерекшеліктері. Бұқаралық ақпарат құралдары жанрлары және олардың тілдік ерекшеліктері. БАҚ мәтіндеріне реферат жасау, аннотациялау, интерпретациялау және шығармашылық түсініктеме беру. Әлеуметтік лингвистика. Психолингвистика. БАҚ мәтіндерін оқудың пәнаралық сипаты. Жасанды интеллекттегі технологиялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Екінші шетел тілі (В1.1) (неміс/қытай/француз/корей/түрік/итальян)

    Мақсаты: Шет тілді қарым-қатынаста қолдану үшін неміс/қытай/француз/корей/түрік/итальян тілдерін меңгеру; B1 – DAAD/HSK/CECRL,TOMER, TOPIK, CILS еуропалық оқыту стандартына сәйкес мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Өмір және қызмет (қонақ үй қызметі, тамақтану, мейрамхана).Қарым-қатынастың оқу-танымдық саласы (университет, мұражай). Коммуникацияның әлеуметтік-мәдени саласы (отбасы, дәстүрлер, әдет-ғұрыптар).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сөйлеу мен тыңдалымдағы сыни тұрғыдан ойлау

    Мақсаты: Әр түрлі коммуникативті жағдайларда студенттердің тыңдауы мен сөйлеуі, өз пікірлерін дәлелдеу, ұжымдық/жеке форматта шешім қабылдау арқылы сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Мазмұны: "Сыни ойлау" ұғымы және оның сипаттамалары. Тыңдау мен ауызша сөйлеудегі сыни ойлауды дамытудың негізгі теориялық ережелері. Жылдам және баяу ойлау. Неліктен сыни тұрғыдан ойлауды үйрену керек? Скептицизм және объективтілік: қалай мұқият болу керек? Тіл және талдау мүмкіндіктері. Кездейсоқ оқиғалардың маңыздылығын қайта бағалау. Уақыт, назар және басқалармен қарым-қатынас.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқу мен жазудағы сыни тұрғыдан ойлау

    Мақсаты: Әр түрлі коммуникативті жағдайларда студенттердің оқу және жазу арқылы сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру және дамыту, өз пікірлерін дәлелдеу, ұжымдық/жеке форматта шешім қабылдау. Мазмұны: "Сыни ойлау" ұғымы және оның сипаттамалары. Реферат және сыни тұрғыдан ойлау. Жылдам және баяу ойлау. Неліктен сыни тұрғыдан ойлауды үйрену керек? Скептицизм және объективтілік: қалай мұқият болу керек? Тіл және талдау мүмкіндіктері. Кездейсоқ оқиғалардың маңыздылығын қайта бағалау. Сапалы мәтін дегеніміз не? Жақсы ғылыми мәтін қалай көрінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың даму физиологияcы

    Мақсаты:Болашақ мұғалімді балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи мәліметтермен қамтамасыз ету, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау мен нығайтудың, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтаудың негізінде жатқан заңдылықтар туралы біліммен қаруландыру. Мазмұны: Ағзаның өсуі мен дамуы.Жүйке жүйесінің дамуы. Жоғары жүйке қызметінің қалыптасуы және баланың даму процесінде оның қалыптасуы. Сенсорлық, эндокриндік, тірек-қимыл аппараттарының даму ерекшеліктері. Тыныс алу және жүрек-қан тамырлары жүйелері. Оқушылардың денсаулығын сақтау негіздері. Салауатты өмір салты ережелерімен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сөйлеу практикасы(В2)

    Мақсаты: Студенттердің еуропалық озық тілдік деңгейді меңгеруіне қол жеткізу үшін сөйлеу әрекетінің төрт түрін: оқу, жазу, тыңдау және сөйлеу дағдыларын одан әрі қалыптастыру. Тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау қабілетін көрсету. Мазмұны: Отбасы. Неке. Жас отбасының проблемалары. Мансап таңдау. Менің болашақ мамандығым. Денсаулық және салауатты өмір салты. Спорт. Өмір салты. Бұқаралық ақпарат құралдары. Саясат. Қоршаған ортаны қорғау. Цифрландыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы(В2)

    Мақсаты: Коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттіліктерді жетілдіру, сондай-ақ ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы шеңберінде студенттердің кәсіби шет тілдік құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Әңгімені, сөйлеу этикетінің формулаларын қолдау.Жұмыс тәртібі.Отбасы мүшелерінің үй міндеттері.Университетте оқу.Әлеуметтік-тұрмыстық қарым-қатынас саласы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Лингвоелтану

    Мақсаты: мәдениетаралық қарым-қатынас актілерінде коммуникативті құзыреттілікті қамтамасыз ету, ең алдымен әңгімелесушінің сөйлеуін барабар қабылдау және түпнұсқа мәтіндерді түсіну. Мазмұны: мәдениет, тарих, шындық және дәстүр. Мәдениеттанулық және елтану құндылығы, типтілігі, жалпыға танымал болуы және қазіргі шындыққа бағдарлануы. Құбылыстардың тақырыптық және функционалдығы. Лингвистикалық компонент. Әдеби және музыкалық шығармалар. Шындық объектілері және олардың иллюстрациялық бейнелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері

    Мақсаты: Адам психикасының жас ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі психикалық құбылыстар туралы білімді зерттеу және игеру негізінде студенттердің психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны: Психологияға кіріспе. Сана. Тұлға. Қызметі. Танымдық процестер. Ерік, эмоция, сезім психологиясы. Темперамент. Мінез. Қабілеттер. Психиканың құрылымы, функциялары, заңдылықтары, танымдық процестері, жағдайлары, факторлары, онтогенездегі психиканың даму механизмдері. Жас психологиясының әдіснамалық негіздері, түсініктері, категориялары, механизмдері, жас өзгерістерінің табиғаты. Адам психикасының дамуының әртүрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның оң дамуының ерекшеліктері, себептері мен факторлары, шарттары мен перспективалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ағылшын және қазақ/орыс тілдерінің салыстырмалы типологиясы

    Мақсаты: туыс емес тілдер тілі туралы ғылымның пәнімен және міндеттерімен, қазіргі лингвистиканың құрылымымен танысу. Мазмұны: ана және шет тілдерін типологиялық зерттеудің пәні мен міндеттері. Тіл типологиясы және тіл білімінің басқа салалары. Қазіргі әлемдегі тілдер отбасы. Тілдердің жіктелуі: генеалогиялық, типологиялық немесе морфологиялық және ареальды. Сөйлеу бөліктерінің типологиясы. Ана және шет тілдерінің атаулы грамматикалық категорияларының типологиясы. Сан, жағдай және жыныс категориялары. Сенімділік категориялары-белгісіздік, салыстыру дәрежелері. Синтаксистік жүйелердің типологиясы. Синтаксистік деңгей ұғымы. Синтаксистік бірліктердің типологиясы: тіркестер мен сөйлемдер. Ана және шет тілдерінің тіркестерінің типологиясы. Сөз тіркестерінің салыстырмалы типологиясы және Шет және ана тілдерінің морфологиялық сипаттамасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Екінші шетел тілі (В1.2) (неміс/қытай/француз/корей/түрік/итальян)

    Мақсаты: Шет тілін оқытуда қолдану үшін неміс/қытай/француз/корей/түрік/итальян тілін меңгеру; B1-DAAD/HSK/CECRL,TOMER, TOPIK, CILS еуропалық оқыту стандартына сәйкес мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Достық байланыстар. Адамның мінезінің сипаттамасы. Өмір және қызмет. Әдебиет. Тарих туралы әңгіме. Шетелдік университетте оқу тәжірибесі. Кәсіби тәжірибе.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілінің практикалық курсы

    Мақсаты:неміс/қытай/француз/корей/түрік/итальян тілдерін шет тілдік қарым-қатынаста қолдану үшін практикалық меңгеру B1 – DAAD/HSK/CECRL,TOMER, TOPIK, CILS еуропалық оқыту стандартына сәйкес мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Адамның мінезін сипаттау. Етістіктердің жіктелуі. Етістік шақтары. Тікелей сөйлеу. Жанама сөйлеу. Шетел университетінде оқу тәжірибесі туралы әңгіме. Кәсіби тәжірибе. Стереотиптер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мамандандырылған кәсіби шетел тілі

    Мақсаты: Жалпыеуропалық тіл құзыреттілігін бағалау жүйесінің (CEFR) С1 деңгейінде кәсіби лингвистикалық білімге негізделген ғылыми-практикалық мақсатта ағылшын тіліндегі аударманың прагматикалық компоненттері мен кәсіби коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі дамыту: үйрену, оқыту, бағалау. Мазмұны: Ғылыми-көпшілік мәтіндерді аудару ерекшеліктері. Ғылыми шынайы мәтіндерді аударудағы қиындықтар. Ғылыми мәтіндердің лексикалық ерекшеліктері. Ғылыми мәтіндердің грамматикалық ерекшеліктері. Жазу нұсқаулары мен мысалдар. Технологиялық процестердің сипаттамасы. Кәсіби қызметтің сипаттамасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ағылшын тілінің тарихы

    Мақсаты: Ерте кезеңдегі ағылшын тілі, Орта ғасырдағы ағылшын тілі және жаңа замандағы ағылшын тілінің даму заңдылықтары туралы студенттердің түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Ағылшын тілінің ежелгі кезеңі. Ағылшын тілінің тарихи мерзімділігі. Ежелгі кезеңнің негізгі тарихи оқиғалары. Ерте кезеңдегі ағылшын тілінің фонетикалық құрылымы, сөздік қоры, сөздердің қалыптасуы, жазбаша ескерткіштері. Орта ғасырдағы ағылшын тілінің негізгі тарихи оқиғалары, жазба ескерткіштері, фонетикалық құрылымы, сқздік қоры. Орта ғасырдағы ағылшын тілінің грамматикалық құрылымы. Тілдегі норма мәселесі. Жаңа Англия кезеңінің орфографиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бұқаралық ақпарат құралдарының тілі (неміс/қытай/француз/корей/түрік/итальян)

    Мақсаты: Студенттердің екінші шет тілін оқыту үдерісінде оқытылатын тіл елінің саяси және мәдени өмірінің аясында тілдің құрылымдық, грамматикалық және лексикалық аспектілерін қалыптастыру. Мазмұны: Саясат. Риторика. Сөйлеу мәдениеті. Әлеуметтік лингвистика. Психолингвистика. Журналистика. БАҚ мәтіндерін оқудың пәнаралық сипаты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытылатын тіл елінің әдебиеті

    Мақсаты:Идеялық-бейнелік жүйенің семантикалық талдауын қолдана отырып, оқылатын көркем шығарманы терең түсінуді қалыптастыру. Мазмұны:Ұлыбританияда әдебиеттің пайда болуы 20 ғасырға дейін.Әдеби ағымдар мен олардың ерекшеліктері. 19-20 ғасырдың ірі жазушыларының идеялық мазмұны мен жеке көркемдік ерекшеліктері. Әдебиеттің заманауи ағымдары, әдістері мен стильдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: Инклюзивті білім берудің қазіргі заманғы әлемдік және отандық теорияларымен танысу, болашақ педагогтарда инклюзивті оқытуды жобалау және ұйымдастыру бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Инклюзивті білім берудің әлеуметтік маңызы мен ерекшеліктері.Инклюзивті оқытудың заңдылықтары, принциптері мен модельдері, бұқаралық мектеп жағдайында инклюзивті білім беру қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар. Білім беру мекемелерінде инклюзивті оқытуды ұйымдастырудың тәсілдері мен технологиялары. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту үшін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және қолайлы орта құру әдістемесі. Инклюзивті-білім беру ортасын құру мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Іскерлік неміс/қытай/француз/корей/түрік/итальян тілі

    Мақсаты: Неміс/қытай/француз/корей/түрік/итальян тілдерін іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде барлық нысандарда меңгеру, кәсіби қызметте коммуникативтік ниеттерді жүзеге асыру дағдылары мен қабілетін жетілдіру. Мазмұны: Іскерлік қарым-қатынас этикасы. Танысу және кездесулер. Қызметтер мен көмек ұсыныңыз. Практикалық ақпаратты сұрау. Іскерлік қарым-қатынасқа түсу. Іскерлік келіссөздер жүргізу. Еңбек шарты. Оқытылатын тілдер елдеріндегі телефон байланысы. Іскерлік хаттар. Кәсіпорындарда, еңбек нарығында жұмыс. Маркетингтік және банктік талдауды жазу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: Мектепте тәрбие жұмысын жобалау, құрастыру және ұйымдастыру бойынша болашақ педагогтардың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Тәрбие процесінің, тәрбие жұмысының, мектеп пен сыныптың тәрбие жүйелерінің мәні мен ерекшеліктері. Сынып жетекшісінің қызметі мен мазмұны. Мектепте және сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау дағдылары, сынып ұжымын және оқушылармен жеке тәрбие жұмысын ұйымдастыру. Педагогикалық қолдау дағдылары, қиын және дарынды балалармен жұмыс, оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастық әдістемесі. Оқушылармен кәсіби бағдар беру жұмысы. Тәрбие жұмысының тиімділігін диагностикалау әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шеттілдік білім берудің әдістемесі мен бағалау

    Мақсаты: қоғам дамуының заманауи ерекшеліктерін, шет тілді білім берудің сапасы мен бағалауына қойылатын талаптардың артуын, мазмұнына, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлеріне баса назар аударуды зерделеу дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Мазмұны: шет тілдерін оқыту әдістемесі. Әдістемелік және педагогикалық әдебиеттерді талдау. Отандық және шетелдік мектептің тәжірибесін ретроспективті зерттеу. Оқыту тәжірибесін жалпылау. Бақылау және өзін-өзі бақылау. Критериалды бағалау. Формативті бағалау. Жиынтық бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қоғамдық саяси лексика

    Мақсаты: Газеттер мен журналдардың қоғамдық қызметімен танысу, сондай-ақ өзгеретін әлеуметтік пайдалы лексиканың элементтерін ажырату. Мазмұны: Заманауи медиа. Сөйлеу функциялары. Байланыс түрлері. Ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі. БАҚ түрлері. Интернет және БАҚ. Мақала түрлері. Ақпаратты беру әдістері. Аналитикалық қаржылық Баспасөз және оның синтаксистік ұйымы. Бұқаралық ақпарат мәтіні және оның құрылымы. Газеттегі мақаланың атауы. Тақырыптың синтаксистік ерекшеліктері. Жарнамалық мәтіннің ерекшеліктері және оның мақсаты. Жарнама түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілінің заманауи лексикологиясы

    Мақсаты: коммуникативті жағдайларда сөзжасам элементтерін бөлектеу, тұрақты өрнектер мен идиомаларды, синоним сөздерді, антонимдерді, омонимдерді және т.б. қолдану дағдыларын дамыту; сөйлеу мәнерлерін талдауға мүмкіндік береді және стильге байланысты-тиісті лексиканы қолдану (ғылыми, іскерлік, кеңсе стилі, Достық хабарлама және т. б.). Мазмұны: лексикалық бірліктің дамуының негізгі факторлары мен заңдылықтары, оның формальды-семантикалық және семантикалық ерекшеліктері, функционалдық сипаты. Лексикология пәні. Негізгі ұғымдар мен категориялар. Лексикологияның негізгі мәселелері. Сөз тілдің негізгі бірлігі ретінде. Лексика ата-баба және сатып алынған. Тілдің сөздік құрамын қалыптастыру мен дамытудағы қарыз алудың рөлі. Морфема туралы түсінік. Морфемалардың түрлері. Сөздердің құрылымдық түрлері. Сөздің туынды құрылымы. Туынды аффикстер. Тілдің сөзжасамдық жүйесі. Конверсия.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Онлайн қоғамдастықтар арқылы оқыту әдістерін жетілдіру

    Мақсаты: Ағылшын тілінің жоғары курс студенттерінің тілдік және оқытушылық шеберліктерін жетілдіру және оларды қолдана алатын оқытудың заманауи әдістерімен жабдықтау арқылы кәсіби сенімділігін арттыру. Мазмұны: Грамматиканың әдістері мен тәсілдері; көптілді білім алушыларды Дамыту; сыныптағы мотивацияны Түсіну; сабақтар Мен оқушыларды Басқару; ойлау қабілеттерін Түсіну; оқуды Бағалауды Түсіну; Өз бетінше оқу дағдылары және кәсіби даму үшін жауапкершілік сезімін арттыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шағын жинақты мектепте оқыту әдістемесі

    Мақсаты: шағын жинақты мектеп оқушыларының оқу уәждемесінің деңгейін, танымдық қызығушылықтарын, сондай-ақ білім алушылардың үлгерімін арттыру; Мазмұны: шағын жинақты мектептің оң және теріс жақтары. Мұғалімнің шығармашылық белсенділігінің артуына ықпал ететін мұғалімдер ұжымының болмауы немесе аздығы. Сабаққа дайындық кезінде мұғалімнің жүктемесі артады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі ағылшын тілі

    Мақсаты: Ағылшын тілінде коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгеру арқылы болашақта кәсіби іс-әрекетін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін студенттердің жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттіліктерін қалыптастыру, дамыту және жетілдіру. Мазмұны: Коммуникативті әрекет саласы, жағдаяттар, тақырыптар. Ағылшын тілін оқыту құралы ретінде практикалық білім деңгейін сипаттайтын арнайы дағдылар. Техникалық оқу және жазу дағдылары. Іскерлік құжаттама мен хат алмасудың соңғы әдістері. Іскерлік ағылшын тілінен практикалық жаттығулар. Іскерлік ағылшын тіліндегі ең көп таралған аббревиатуралардың заманауи терминдерінің деректер базасы. Аймақтық ерекшеліктерді көрсететін терминология.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін оқытудағы цифрлық технологиялар

    Мақсаты: оқу процесін жетілдіру және оңтайландыру, жұмыс формаларын әртараптандыруға және сабақтарды оқушылар үшін қызықты әрі есте қаларлық етуге мүмкіндік беретін әдістемелік құралдар мен әдістердің арсеналын байыту. Мазмұны: озық технологияларды қолдана отырып, дәстүрлі оқытудың үйлесімді үйлесімі. Білім беру цифрлық технологиялары. Мультимедиялық көрнекілікті пайдалану. Қолданбаның интерактивті мүмкіндіктері. Сапалы мультимедиялық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік ағылшын тілі

    Мақсаты: Шет тілін ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде меңгеруді қамтамасыз ету, мәдениетаралық қарым-қатынас саласындағы кәсіби қызметте коммуникативтік ниеттерді іске асыру үшін қажетті арнайы дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Іскерлік хат алмасу. Іскери хаттардың түрлері. Іскери ұйымдардың түрлері. Түйіндеме жасау. Жұмысқа орналасу кезінде сұхбаттан өту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Студенттердің ғылыми- зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру

    Мақсаты: Әдістеменің теориялық негіздерін, ғылыми зерттеулерді тұжырымдау, ұйымдастыру және жүзеге асыру, ғылыми экспериментті жоспарлау және ұйымдастыру, жалпылау, ғылыми деректерді өңдеу, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдау және т.б. үйрену. Мазмұны: Пәнге кіріспе. Зияткерлік белсенділік. Ғылыми зерттеу. Ғылыми зерттеу әдістемесі. Зерттеу жұмысының дайындық кезеңі. Аудармалық зерттеулер үшін ғылыми ақпаратты іздеудің негізгі әдістері. Зерттеу қолжазбасымен жұмыс істеу әдістері, дайындау және ресімдеу ерекшеліктері. Баяндама мен презентацияларды дайындау әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын лексикасының семасиологиялық сипаттамасы

    Мақсаты: ағылшын тілінің лексикологиясы бойынша білімді жалпылау және кеңейту; пәннің мазмұндық ерекшелігін ескере отырып, ағылшын тілінің лексикалық жүйесінің іргелі негіздері туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Семасиология (лексикалық семантика), оның сөздің лексикалық мағынасын зерттеудегі рөлі. Сөздің лексикалық мағынасын зерттеудегі әртүрлі тәсілдер (анықтамалық, функционалды). Сөздің лексикалық мағынасы ұғымдық ядро (қолтаңба) және прагматикалық коннотациялар жиынтығы ретінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стилистика

    Мақсаты: Әр түрлі коммуникативті бағыттағы көркем мәтіндерді стилистикалық талдау дағдыларын қалыптастыру және тілдік құбылыстарға негізделген мәтінді түсіндіру әдісі ретінде стилистика туралы түсінік беру. Мазмұны: Автордың индивидуалдық стилінің ерекшеліктері, экспрессивтік тәсілдер мен стилистикалық амалдар, олардың функциялары. Тілдің стилистикалық тәсілдері, стилистикалық талдаудың қағидалары мен әдістері, бейтарап және стилистикалық түрде ерекшеленген лексика.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • DELTA / CELTA

    Мақсаты: Delta / CELTA халықаралық сертификаттарын алу үшін ағылшын тілін оқытудың әдістемелік, сонымен қатар практикалық негіздерін қолдану дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Мазмұны: ағылшын тілінің грамматикасы, лексикасы, фонетикасы. Қателерді талдау және оларды түзету әдістері. Шет тілін оқытудың заманауи әдістері. Оқытушы мен оқушы арасындағы байланыс. Сабақты жоспарлау. Аудиторияны басқару. Әдістемелік материалдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • TOEFL ITP-ге дайындық

    Мақсаты: TOEFL ITP халықаралық емтиханында қолданылатын негізгі тіл мен сөйлеу дағдыларын меңгеру; Мазмұны: Кіріспе. TOEFL ITP тест форматына кіріспе. TOEFL ITP тестін тапсырудың жалпы стратегияларына кіріспе. Жазу, оқу, тыңдау бөлімін талдау. Мәтінді логикалық талдау. Аудио жазбаларды талдау. Тыңдау бөлімінде мәтіндер мен аудиожазбаларға жауаптар дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жалпы тіл білімі

    Мақсаты: ХХ ғасырдағы тіл білімінің дамуының негізгі тенденцияларымен танысу.мазмұны: тіл білімінің пәні. Тіл білімінің бөлімдері. Жалпы және жеке тіл білімі. Тіл жүйелік-құрылымдық білім ретінде. Жүйе және құрылым ұғымы. Тілдегі құрылымдық қатынастар. Тіл деңгейінің түсінігі, Тіл жүйесінің негізгі тілдік деңгейлері мен бірліктері. Синхронды және диахронды тіл білімі. Тілдегі синтагматикалық, парадигматикалық және иерархиялық қатынастар. Лингвистикалық белгі ұғымы. Ф. де Соссюрдің лингвистикалық белгі туралы ілімі. Теориялық және қолданбалы тіл білімі. Тіл ерекше әлеуметтік құбылыс ретінде. Тіл функциялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көптілді оқыту: әдістеме және теория

    Мақсаты: көп тілді дамыту мен меңгерудің жаңа тәсілдерін қолдану үшін барабар негізді қамтамасыз ету, көптілді контексте оқыту мен оқытудың алғышарттары мен салдарын талқылау және қайта қарау. Мазмұны: көптілді білім беру процестері. Тілді жоспарлау тұжырымдамасы. Көптілді сөйлеу жағдайларының өзгергіштігі. Көптілді білім берудің әлеуметтік-лингвистикалық, психолингвистикалық және білім беру сипаты.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық мақсатқа арналған шет тілі

    Мақсаты: шет тілін оқу және ғылыми академиялық қарым-қатынас негіздері ретінде меңгеру. Мазмұны: Академиялық коммуникацияның негізгі ұғымдары, түрлері, формалары мен функциялары; ақпаратты жинау, өңдеу және сақтаудың әртүрлі әдістері мен тәсілдері; оқу және ғылыми академиялық коммуникация саласындағы ғылыми стильдің ерекшеліктері мен жүзеге асыру жолдары; академиялық коммуникацияның негізгі жанрлық сорттары, академиялық ортадағы вербалды және вербалды емес коммуникативтік мінез-құлық үлгілері мен стратегиялары, оның ішінде коммуникативті ниеттерді жүзеге асыру тәсілдері; ауызша және жазбаша шет тіліндегі академиялық қарым-қатынастың ерекшеліктері; академиялық мәтіннің/дискурстың құрылымы мен мазмұнын ұйымдастыру ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • TOEFL iBT-ге дайындық

    Мақсаты: TOEFL iBT ағылшын тілінен халықаралық емтиханға дайындалу және одан кейін ағылшын тілін меңгеру деңгейін халықаралық сертификаттау технологиялары – әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Мазмұны: TOEFL iBT тест форматына кіріспе TOEFL iBT тестін тапсырудың жалпы стратегияларымен таныстыру Жазу, оқу, тыңдау және сөйлеу бөлімін талдау. Мәтінді логикалық талдау. Аудио жазбаларды талдау. Таңдалған термин мен мысалдарды түсіндіре отырып, тыңдалымды талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • CLIL: Жоспарлау инструменттері

    Мақсаты: CLIL (пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту) әдісінің негізгі ережелерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру және дамыту, CLIL форматында сабақты жоспарлау бойынша ықтимал ұсынымдар,осы әдісті енгізудің қиындықтары. Мазмұны: екі тілді оқытуға көшудің әдістемелік негізі. Адамның кәсіби қалыптасуы және үздіксіз кәсіби дамуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы пәндер практикумы

    Мақсаты: Сөйлеу әрекетінің төрт түрінің: ағылшын тілінде оқу, жазу, тыңдау және сөйлеу дағдыларын жетілдіру және психологиялық-педагогикалық пәндер саласында практикалық дағдыларды дамыту. Мазмұны: Әңгімені қолдау. Сөйлеу этикетінің формулалары. Жұмыс күн тәртібі. Отбасы мүшелерінің үй міндеттері. Университетте Оқу. Әлеуметтік-тұрмыстық қарым-қатынас саласы. Әлеуметтік-танымдық қарым-қатынас саласы. Әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас. Кәсіби-еңбек қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер

    Мақсаты: педагогикалық зерттеулер үшін болашақ мұғалімнің теориялық негізін жетілдіру. Мазмұны: әр түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни іріктеу дағдылары; зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда қолдану; зерттеуге негізделген оқыту мен білім беруді ілгерілетуге дайын болу; болашақ мұғалімнің үздіксіз дамуы және кәсіби өсуі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шеттілдік академиялық жазу

    Мақсаты: Академиялық сипаттағы жазбаша мәтіндер туралы оқу және зерттеу идеяларын қалыптастыру және жетілдіру. Студенттерді академиялық жазудың негізгі қажетті ұғымдарымен, терминдерімен және заманауи тұжырымдамаларымен таныстыру. Мазмұны:Публицистикалық мәтіндерді рефераттау: жаңалықтар хабарламалары, аналитикалық мақалалар және т.б. ғылыми мәтіндерді рефераттау және аннотациялау. Реферат түрлері. Рефераттарды рәсімдеу. Тезистер. Библиографиялық тізімді шет тілінде ресімдеу. Академиялық эссе. Шет тіліндегі ғылыми жұмыс. Ғылыми жұмыстың (магистрлік диссертацияның) шет тіліндегі рефераты.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • TESOL

    Мақсаты: тұрақты сөйлеу жаттығулары арқылы ағылшын тілінде сөйлеу дағдыларын қысқа мерзімде дамыту және бекіту, грамматиканы мектептегі әдеттегі қысылу арқылы емес, дайын грамматикалық құрылымдардағы сөйлемнің жекелеген бөліктерін өзгерту арқылы үйрену. Мазмұны: ағылшын тілін оқытудың жалпы қабылданған әлемдік стандарты. Әлемнің кез келген жерінде ағылшын тілінде мұғалім немесе әдіскер болып жұмыс істеуге біліктілік алуға мүмкіндік беретін қарқынды оқыту бағдарламасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы; Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы. Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шеттілдік білім берудің 4К моделі

    Мақсаты: Болашақ шет тілі мұғалімдерін XXI ғасыр дағдыларына (сыни ойлау, креативтілік, коммуникация, коллаборация) негізделген кәсіби құзыреттіліктермен қаруландыру. Мазмұны: 4К моделі: ұғымы, мәні, маңыздылығы; 4К дағдыларының шеттілдік білім беру жүйесіндегі орны; Студент субъектісі ретінде: дербестік және жауапкершілік; Онлайн құралдар арқылы 4К дағдыларын дамыту; Пәнаралық сабақтарда 4К модельін қолдану тәжірибесі; Виртуалды ортада коллаборативті жобалар құру; Құзыреттілікті бағалау: формативті және суммативті тәсілдер; Портфолио, өзіндік рефлексия және кері байланыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық жазу және академиялық адалдық мәдениеті қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс, ағылшын және екінші шет тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау
  • Жасанды интеллектті қолдана отырып, дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету;
  • Ақпараттық және есептеу сауаттылығына, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілетіне ие болу
  • Білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жоспарлар құру және сабақтар өткізу, білім алушыларды құндылықтар жүйесіне баулу және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың тиісті әдістемелері мен құралдарын айқындау;
  • Ағылшын тілінде және екінші шет тілінде ауызша және жазбаша академиялық қарым-қатынасқа тән грамматикалық құрылымдарды қолдана отырып, CEFR (HSK) бойынша қажетті деңгейден төмен емес дұрыс және дәлелді мәлімдемелер жасау
  • Білім алушылардың мінез-құлқын басқару, олардың оқу-танымдық қызметін ынталандыру, тәрбие жұмысының әдістемелерін, тәрбиенің қазіргі заманғы тұжырымдамаларын пайдалану және білім алушылардың салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға жәрдемдесу
  • IELTS, TOEFL дайындық курстары үшін арнайы бағдарламалар жасау және іске асыру
  • Қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллектті пайдалана отырып ағылшын және екінші шет тілі бойынша оқу материалдарын, лингводидактикалық оқу және бағалау материалдарын әзірлеу
  • Әр түрлі әлеуметтік және оқу жағдайларында оңтайлы шешімдерді табу, кәсіби қарым-қатынас процесінде әр түрлі жастағы және әлеуметтік топтарда қарым-қатынас пен өзара әрекеттесуді педагогикалық тұрғыдан сауатты құру
  • Белгісіздік жағдайында зерттеу жүргізу, сонымен қатар қаржы мен уақыт ресурстарын басқару және ұтымды бөле отырып кәсіпкерлік және жұмыс дағдыларын қолдану
  • Кәсіби үздіксіз білім беруді ресми, бейресми және ақпараттық нысандарда жоспарлау арқылы жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу
Top