Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01730 Шетел тілі: екі шетел тілі в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Тәжірибелік фонетика

    Сөздің фонетикалық және фонологиялық сипаты туралы жалпы ақпарат. Сөйлеу органы. Ағылшын / неміс тілдерінің фонетикалық базасы. Фонетикалық бірліктер. Слог (ырғақты) тобы, синтагма-фразасы, фразалық стресс, сөйлеу қарқыны, фоностистика. Интонация түрлері: төмендейді және көтерілу тондары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Курс студенттерді болашақ кәсіби қызмет саласымен таныстыруға бағытталған және пропедевтикалық функцияны орындайды. Сабақ барысында білім алушылар дене шынықтыру оқытушысы мен сауықтыру жаттықтырушысының кәсіби қызметінің мәнімен, мазмұнымен және ерекшелігімен танысады; білім туралы әртүрлі нормативтік-құқықтық құжаттарды (Білім туралы Заң, Педагогтің кәсіби стандарты және басқалар) зерделейді. Педагогтың, сауықтыру жаттықтырушысының, фитнес-жаттықтырушының профессиограммасы мен психограммасы негізінде мамандыққа сұранысқа ие жеке қасиеттердің өзіндік диагностикасы мен өзіндік рефлексиясы жүргізіледі. Оқыту мен оқытудың белсенді әдістері мен нысандары арқылы білім алушылар командада жұмыс істеуге және нәтижелі өзара іс-қимыл жасауға үйренеді, өзін-өзі реттейтін оқыту және тайм-менеджмент дағдыларын, коммуникативтік және басқа да кәсіби құзыреттіліктер мен қасиеттерді дамытады. Сабақ барысында балабақшаларға, жалпы білім беретін мектептерге, сауықтыру және фитнес - орталықтарға бару, сондай-ақ жетекші педагогтар мен сауықтыру және фитнес - жаттықтырушылардың қонақ сабақтары қарастырылған. Қорытынды бағалау қазіргі әлемдегі педагогикалық кәсіптің рөлі, дене шынықтыру және сауықтыру саласындағы педагогикалық кәсіптің құндылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі жастағы, кәсіптік және әлеуметтік топтар үшін сауықтыру өмір салтының құндылығы және дене шынықтыру мен сауықтырудың басқа да өзекті аспектілері туралы шығармашылық эссе жазу түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Лингвистикалық теория негіздері

    Курс ішкі және сыртқы лингвистиканы оқытуды қамтиды. Лингвистикалық бағыттардың теориялары: лингвистикалық мектептер мен қазіргі заманғы бағыттардың парадигмасы. Лингвистикалық таным синтезі Ғылыми құзыреттілік пен пәнаралық байланыстарды сабақтастық қалыптастыру. "Тіл білімі негіздері", "лингвистикалық теория негіздері".

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тіл біліміне кіріспе

    Лингвистика саласы, басқа ғылымдармен байланысы. Әлеуметтік ғылымдар жүйесіндегі тілдің рөлі. Тілдің пайда болуы туралы ғылыми көзқарастар. Лингвистиканың даму кезеңдері. Лингвистикалық мектептер, ХХ ғасырдың тенденциялары, неолингвистика мектебі, эстетика мектебі, қазақстандық лингвистикалық мектептер

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тәжірибелік грамматика

    Пән ағылшын грамматикасының негізгі ережелерін игеруге және оларды практикада қолдануға бағытталған. Осы пәннің шеңберінде студенттер сөз таптарын, грамматикалық шақтарды, модальді етістіктерді, шартты сөйлемдерді, ырықсыз етісті, сөйлем құрылымын, күрделі сөйлемдерді және грамматиканың басқа аспектілерін зерделейді. Сабақ әдетте материалды бекітуге арналған ережелерді түсіндіруді, мысалдарды және көптеген жаттығуларды қамтиды. Басты мақсат - студенттерге ағылшын тілінде сауатты қарым-қатынас жасау үшін қажетті грамматикалық дағдыларды игеруге көмектесу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (қытай тілі) А1

    А1 деңгейінде мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті дамыту кезінде студенттер мыналарды білуі керек: қытай тілі фонетикасының негізгі ерекшеліктерін, нақты дыбыстарды, бастауыштар жүйесін, тондарды айта білуді, иероглифтердің құрылымдық элементтерін, қарапайым және біріктірілген белгілерді, негізгі иероглифтер, оқылатын тақырыптар көлемінде үкі мен иероглифтерді оқу, сөз тіркестері, қарапайым иероглифтік мәтіндер және сұрақтарға жауап беру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Екінші шетел тілі (неміс тілі) А1

    Бұл пән әрбір деңгейдегі дескрипторларда көрсетілген шет тілін меңгеру міндеттерін шешу арқылы қол жеткізілетін базалық стандарттық деңгейде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыретті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ауызшы және жазбаша сөйлеу тәжірибесі В1-1

    Студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейтуге бағытталған. Осы деңгейде қолданылатын фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстар туралы білімді кеңейту. Пікірталас жүргізу - курста қарастырылған тақырыптар бойынша қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес ауызша және жазбаша сөйлеу негіздерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі грамматикасының практикумы

    Пән әртүрлі салаларда, соның ішінде баспа және цифрлық ресурстарда қолданылатын ағылшын тілінің грамматикалық құрылымдары мен стилистикалық ерекшеліктерін зерттеуге, бекітуге және жетілдіруге бағытталған. Студенттер сөйлем құрылымын, лексикалық таңдауды, синтаксистік модельдерді, риторикалық әдістерді талдайды. Білім алушылар жазбаша және ауызша сөйлеуде тілдік құрылымдарды дұрыс қолдану үшін ағылшын тілінің грамматикасын оқиды. Практикалық сабақтарға мәтінді талдау, ағылшын тілінің орфографиясы, морфологиясы және синтаксисі бойынша тапсырмаларды орындау, сонымен қатар ауызша және жазбаша сөйлеуде грамматикалық құрылымдардың дұрыс қолдануы кіреді. Пән оқытылатын грамматикалық тақырыптар мен практикалық сұрақтар бойынша жазбаша тестілік емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқитын тіл елінің тарихы мен мәдениеті

    Ағылшын тілінің аумақтық таралуы және оның әртүрлі елдердегі мәртебесі. Тілдің мәдениет пен тарихпен өзара байланысы. Біріккен Корольдігі. Британияның ежелгі тарихы. Кельт кезеңі және оның мәдени мұрасы. Географиялық сипаттамасы. Скандинавиялық ену және оның мәдени салдары. XVIII ғасырдағы Британия және оның колониялары. Тарихтың маңызды оқиғалары және мәдениеттің дамуы. Америкалық революция және тәуелсіздік үшін соғыс

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Екінші шетел тілі (неміс тілі) А2

    Бұл пән студенттердің мәдениетаралық деңгейде өзге тілде сөйлесу қабілетін одан әрі қалыптастыруға, өнімді және рецептивті тілдік материалдарды тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ауызшы және жазбаша сөйлеу тәжірибесі В1-2

    Ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту. Пән студенттердің ауызша қарым-қатынас деңгейін B1-2 деңгейінде арттыруға ықпал етеді. Студенттер әртүрлі тақырыптар бойынша қарым-қатынас жасау үшін әртүрлі грамматикалық құрылымдарды, лексиканы және фразалық айналымдарды зерттейді және қолданады. Жазу дағдыларын дамыту: студенттер В1-2 деңгейіндегі мәтіндерді жазу ережелері мен құрылымдарын, соның ішінде эсселерді, хаттарды, есептерді және жазбаша хабарламалардың басқа түрлерін үйренеді. Олар сондай-ақ өз ойларын логикалық және дәлелді түрде білдіруді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Екінші шетел тілі (қытай тілі) А2

    А2 деңгейінде мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті дамыту кезінде студенттер А1 деңгейінде фонетика мен иероглиф негіздері бойынша алған білімдерін пайдалануы, жеке сөздер мен негізгі сөз тіркестерін тыңдау арқылы түсінуі, бейімделген кітаптардағы таныс жалқы есімдерді, қарапайым сөздер мен сөйлемдерді оқығанда түсінуі керек. Тиісті деңгейдегі қытай тілі, оқытылатын тақырыптар аясында сұрақтарға жауап береді, 5-6 сөз тіркесі көлемінде тақырып бойынша мәлімдеме құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Лингвоелтану

    Бұл курс болашақ мамандардың кәсіби қызметіне байланысты тілдік өзара іс-қимылға практикалық қатысу үшін лингвомәдени базаны құруға бағытталған. Дәрістерде Оқытылатын тіл елдерінің өмірінен тарихи-мәдени кезеңдер талқыланады, практикалық сабақтарда ұлттық-мәдени компоненттің мазмұны тұрғысынан өзге тілді материалды түсіну және түсіндіру дағдылары қалыптасады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (қытай тілі) В1-1

    В1-1 деңгейінде мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті дамыту кезінде студенттер білуі керек: А1-А2 деңгейлерінде алған білімдерін фонетика, иероглифтер, лексика және грамматика негіздері бойынша қолдану, жеке өміріне қатысты жеке сөздер мен негізгі сөз тіркестерін есту арқылы түсіну; отбасы және қоршаған орта, күнделікті және оқытылатын тақырыптар аясындағы оқу іс-әрекеті; тиісті деңгейдегі қытай тіліндегі бейімделген кітаптардағы таныс есімдерді, қарапайым сөздерді және сөйлемдерді оқығанда түсіну. оқытылатын тақырыптар аясында сұрақтарға жауап беру, өз бетінше 8-10 сөз тіркесі көлемінде тақырып бойынша мәлімдеме құрастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ауызшы және жазбаша сөйлеу тәжірибесі B2

    Жоғары деңгейде ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Бұған студенттер өз ойлары мен идеяларын білдіре алатын, өз ұстанымдарын дәлелдей алатын және әртүрлі тақырыптар бойынша диалог жүргізе алатын күрделі тақырыптарды талқылау, пікірталастар, презентациялар мен баяндамалар кіруі мүмкін. Эссе жазуды, мәтіндерді талдауды, есептер шығаруды, іскерлік хат алмасуды, шолулар мен шолулар жазуды, ойларды логикалық және құрылымдық баяндауды, неғұрлым күрделі грамматикалық және лексикалық конструкцияларды пайдалана отырып, жазбаша жұмыстарды техникалық ресімдеуді қоса алғанда, озық деңгейде жазу дағдыларын жетілдіру. Сөйлеу, сұхбат, ғылыми дәрістер және басқа аудио материалдар сияқты күрделі аудио материалдарды түсіну тәжірибесі. Ғылыми мақалаларды, көркем әдебиетті, іскерлік әдебиетті және т.б. қоса алғанда, әртүрлі тақырыптағы неғұрлым күрделі және ақпараттық мәтіндерді оқу және түсіну дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бағалау және дамыту

    Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Екінші шетел тілі (неміс тілі) В1-1

    «Екінші шет тілі (неміс тілі), В1.1 деңгейі» курсының мақсаты осы деңгейде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыретті қалыптастыру болып табылады. Көрсетілген мақсатқа әрбір деңгейдегі дескрипторларда көрсетілген шет тілін меңгеру міндеттерін шешу жолымен қол жеткізіледі. Курстың міндеттері: - студенттердің мәдениетаралық деңгейде өзге тілде сөйлесу қабілетін қалыптастыру арқылы әлеуметтік-тұрмыстық және әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас салаларында студенттерді одан әрі даярлау, - өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту. Студенттер білуі тиіс: - сөз тақырыбының лексикалық бірліктері, лексикалық бірліктер, оның ішінде тұрақты сөз тіркестері, реплика-клише, грамматикалық құрылымдар; - екінші шет тілін меңгеру деңгейінің грамматикалық материалы; - ақпаратты қайта өңдеу мен сақтаудың әртүрлі әдістері мен тәсілдері; - білім мен іскерлікті игеру және жандандыру, толықтыру, кеңейту және өзектендіру стратегияларын; Пәнді зерделеу нәтижесінде студенттер мынадай құзыреттерді меңгеруі тиіс: - ауызша және жазбаша сөйлеу дағдылары мен дағдыларын меңгеру; - ауызша сөйлеуді есту қабілеттерін меңгеру; - В1.1 деңгейіне сәйкес келетін лексикалық тақырыптар бойынша мәтіндерді қайта айта білу; - мәлімделген тақырыптағы түрлі жағдайларға өз көзқарасын ауызша және жазбаша баяндау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі ағылшын тілінің грамматикасы

    Курс сөйлем құрылымын, сөз таптарын, шақ пен аспектіні, дауысты және синтаксисті зерделеу арқылы заманауи ағылшын грамматикасын қолдану бойынша білім мен дағдыларды жетілдіруге бағытталған. Тақырыптарға сөз тіркесі мен сөйлемді талдау, грамматикалық қарым-қатынас, түрлендіру және тыныс белгілері жатады. Курста нақты тілдің қолданылуына баса назар аудара отырып, сипаттаушы және нұсқаушы грамматикаға мән беріледі. Практикалық жаттығуларға шынайы мәтіндерді талдау, сөйлем сызбасын құру және топтық талқылау кіреді. Оқушылар грамматикалық заңдылықтарды анықтайды және теориялық білімдерін практикалық контексте қолданады. Курс сонымен қатар грамматикалық ережелерді бекітуге арналған интерактивті тапсырмаларды, тесттерді және жазбаша тапсырмаларды қамтиды. Сонымен қатар, білім алушылар сандық құралдармен және ресурстармен жұмыс істей алады, олардың түсінігін тереңдету және грамматиканы әртүрлі коммуникативті жағдайларда қолдана алады. Курс қарастырылған практикалық сұрақтар бойынша жазбаша сынақ емтиханымен.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (қытай тілі) В1-2

    В1-2 деңгейінде мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті дамыту кезінде студенттер білуі керек: А1, А2 деңгейлерінде алған білімдерін фонетика, иероглифтер, лексика және грамматика негіздері бойынша пайдалану, жеке өміріне қатысты жеке сөздер мен негізгі сөз тіркестерін есту; отбасы және қоршаған орта, күнделікті және оқытылатын тақырыптар аясындағы оқу іс-әрекеті; тиісті деңгейдегі қытай тіліндегі бейімделген кітаптардағы таныс есімдерді, қарапайым сөздерді және сөйлемдерді оқығанда түсіну. жеке сөз тіркестерін және жиі қолданылатын сөздерді ғана емес, сонымен қатар оқытылатын тақырыптар көлеміндегі ұзақ мәлімдемелерді тыңдау арқылы түсіну; сұрақтарға өз бетінше жауап беру; 10-12 сөз тіркесі көлемінде тақырып бойынша тұжырымды тұжырымдау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқитын тіл елінің әдебиеті

    Ағылшын тіліндегі әдебиеттің тарихы. Әдебиет ғылым ретінде, оның филология ғылымдары жүйесіндегі орны. Ағылшын әдебиетінің даму кезеңдері. Ерте орта ғасырдағы әдебиет. Орта ғасырлар туралы түсінік. Ортағасырлық адамның дүниетанымының ерекшелігі. Саги және эпостар. Англосаксондык эпос Беовульф. Балладаның Тарихи әннен айырмашылығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аударма негіздері

    «Аударма негіздері» пәні аударманың теориялық негіздерін де, аударма қызметінің практикалық дағдыларын да қамтитын кешенді курс болып табылады. Студенттер аударманың негізгі принциптерін, теориялық модельдерін және мәтіндерді бастапқы және мақсатты тілдерде талдау әдістерін үйренеді. Практикалық сабақтар аясында студенттер алған білімдерін әртүрлі жанрлар мен стильдердегі мәтіндерді аударуға қолданады, контекстті, мақсатты аудиторияны және бастапқы мәтіннің ерекшеліктерін ескеруді үйренеді. Курс сонымен қатар аударма жұмысының этикалық және кәсіби аспектілерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызметтің және экономика негіздерінің дағдыларынқалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаны басқару Стрессті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдысы. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсінеді және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады. Оқыту нәтижесін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде өткізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (неміс тілі) В1-2

    «Екінші шет тілі (неміс тілі), В1.2 деңгейі» курсының мақсаты осы деңгейде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыретті қалыптастыру болып табылады. Көрсетілген мақсатқа әрбір деңгейдегі дескрипторларда көрсетілген шет тілін меңгеру міндеттерін шешу жолымен қол жеткізіледі. Курстың міндеттері: - студенттердің мәдениетаралық деңгейде өзге тілде сөйлесу қабілетін қалыптастыру арқылы әлеуметтік-тұрмыстық және әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас салаларында студенттерді одан әрі даярлау, - өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту. Студенттер білуі тиіс: - оқытылатын тілдің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктері туралы негізгі ақпаратты; - формалды және бейресми тілдік мінез-құлықтың ерекшеліктері және тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынастың типтік жағдайларындағы вербальды және ербальды емес мінез-құлық ережелері Пәнді зерделеу нәтижесінде студенттер мынадай құзыреттерді меңгеруі тиіс: - ауызша және жазбаша сөйлеу дағдылары мен дағдыларын меңгеру; - ауызша сөйлеуді есту қабілеттерін меңгеру; - В1 деңгейіне сәйкес келетін лексикалық тақырыптар бойынша мәтіндерді қайта айта білу; - мәлімделген тақырыптағы түрлі жағдайларға өз көзқарасын ауызша және жазбаша баяндау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілдерін оқыту әдістемесі

    Білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері: шет тілді білім беру әдістемесіндегі ғылыми зерттеу әдістері. Шет тіліндегі білім берудің әдіснамалық жүйесі: мақсаттары, тәсілдері, мазмұны, принциптері. Әр түрлі әдістерді, құралдарды, әдістерді, сондай-ақ интерактивті және ақпараттық технологияларды қолдана отырып, шет тілінде білім берудің негізгі технологиялары. Оқыту мен оқытудың жаңа тәсілдері: диалогтық оқыту және қалай үйрену керектігін үйрету. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқытуды бағалау және оқытуды бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ауызшы және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С1

    «Ауызшы және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С1» пәні шет тілін меңгерудің озық деңгейіне жеткен студенттер үшін арнайы әзірленген қарқынды курс болып табылады. Бұл курста студенттер C1 деңгейінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын жүйелі түрде қолдана алады. Семинардың мақсаты-өмірдің және кәсіби қызметтің түрлі салаларында шет тілінде табысты қарым-қатынас жасау үшін қажетті тілдік білім мен дағдыларды тереңдету және жетілдіру. Сабақ барысында студенттер рөлдік ойындарға, пікірталастарға, пікірталастарға, жазбаша тапсырмаларға және басқа да практикалық жаттығуларға белсенді қатысады, бұл оларға тілді қолдануда сенімділік пен еркіндікті дамытуға, лексикасын кеңейтуге және грамматикасын жақсартуға көмектеседі. Әрбір сабақ оқытудың максималды интерактивтілігі мен тиімділігіне бейімделеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын әдебиеті

    "Көл" мектебінің ақындары. В. Скотттың тарихи романы. Ағылшын әдебиетінде Реализм. Ч. Диккенс және оның реалистік әлеуметтік романның дамуындағы рөлі. У. Теккерейдің сатиралық романы. Ғасырлар тоғысындағы Неоромантизм. ХХ ғасырдың әдебиетіндегі реализм мен декаданстың арақатынасы. Дж Олдриджа.шығармашылығындағы антиколониалды тақырып.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тіл және мәдениетаралық қатынас

    Курс студенттерге шетелдік қарым-қатынас саласындағы коммуникативтік дағдылар мен құзыреттердің әртүрлі түрлерін оқытудың маңызды кезеңдерін көрсетуге бағытталған. Бұл ниет пен коммуникативті жағдайға сәйкес ойлардың барабар көрінісі мен түсінігін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, студенттер ағылшын тілінде сәтті қарым-қатынас жасау үшін пайдалы болуы мүмкін сөйлеу үлгілерін меңгереді, сонымен қатар әртүрлі мәдени жағдайларда сөйлеу мінез-құлқының ерекшеліктерін түсінеді. «Тіл және мәдениетаралық коммуникация» курсы әртүрлі мәдениеттерді біріктіруге мүмкіндік береді және елдер арасындағы дипломатиялық қатынастар үшін пайдалы болады, бұл біздің қоғам мен жас ұрпақ үшін үлкен маңызға ие. Басқа халықтардың мәдениеті мен тілін білу шет тіліндегі, мәдениеттегі құзыреттілікті арттырып, іскерлік ынтымақтастықты одан әрі дамыта алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Негізгі ШТ теориясы мен тарихы (Лексикология, Фон.теориясы, Грамм.теориясы, Тіл тарихы

    Курс студенттердің тіл теориясының негіздерін меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу барысында студент зерттелетін тілдің фонетикалық, лексикалық және грамматикалық бірліктерімен байланысты тіл тарихымен танысады. Тілдік жүйелердің табиғаты мен функцияларын, дамуының негізгі тенденцияларын анықтайды, ағылшын және ана тілдерінің ерекшеліктерін салыстырады. Болашақ мұғалімдерді қазіргі ағылшын тілінің даму заңдылықтарымен және ерекшеліктерімен таныстырады: ағылшын және ана тілдерінің фонетикалық ерекшеліктерін зерттеу; ағылшын тілінің лексикологиясы мен теориялық грамматикасы саласындағы студенттерге қажетті білім мен дағдылардың көлемін анықтау; зерттелетін тілдің тарихи өзгерістерін тілішілік және тілден тыс факторлардың әсерінен тілдік жүйедегі өзгерістердің үздіксіз процесі ретінде сипаттау. Студенттердің әртүрлі салаларды сыни және шығармашылық тұрғыдан түсіну дағдыларын қалыптастыру қазіргі ғылыми-теориялық көзқарастарды, қазіргі лингвистикалық ғылымның тенденциялары мен дамуын дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Екінші шетел тілі (қытай тілі, В2 деңгейі)

    Тақырыптағы сөйлеу жағдайлары: зерттеліп жатқан тілдің ел экономикасы. Қытай Халық Республикасының саяси жүйесі. Туризмнің дамуы, Қытайдың көрікті жерлері. Тақырып бойынша тақырыптар: мектепке дейінгі, орта және жоғары білім. Қытай Халық Республикасының үздік университеттері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Ауызшы және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С1-С2

    «Ауызшы және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С1-С2» пәні ағылшын тілін меңгерудің жоғары деңгейіне жеткен студенттерге арналған курстың жалғасы болып табылады. Бұл курс студенттерге C2 деңгейінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын тереңдетіп оқытуды ұсынады. Оқытудың заманауи әдістемелерін ескере отырып әзірленген курс студенттерге ағылшын тілінде тілдік дағдылар мен қарым-қатынас сенімділігін дамытуға бағытталған практикалық тапсырмалардың кең ауқымын ұсынады. Курс аясында студенттер пікірталастарға, пікірталастарға қатысады, әр түрлі жанрдағы мәтіндерді талдайды, эссе жазады және басқа да жазба жұмыстарына қатысады. Әрбір сабақ лексикалық қорды кеңейтуге, грамматиканы жақсартуға және ағылшын тілінде креативті және дәлелді ой білдіру дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Стилистика және көркем мәтінді талдау

    Жүйесінде тілдің стилистикалық құралдары, стилистикалық талдау принциптері мен әдістері. тілдік және стилистикалық әдістердің экспрессивті құралдары, әдеби мәтінді түсіндірудің негізгі әдістері лексикалы, синтаксистік тілдік сөйлеу құралдары. Метафор, метонимия. Эпипора. Анапора. Оксморон

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С2

    Қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени саласы келесі тақырыптардан тұрады: «Табиғат және адам», «Денсаулық және салауатты өмір салты», «Адам өміріндегі мәдениет және өнер», «БАҚ және байланыс», «Құқық. Адам құқықтары және оларды қорғау ». Қарым-қатынастың әлеуметтік-саяси саласы келесі тақырыппен ұсынылған: «Саясат, азамат және мемлекет».

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Екінші шетел тілі (неміс тілі В2 деңгейі)

    Шет тілінің қарым-қатынасы келесі тақырыптар бойынша сөйлеу жағдайларын ұсынады: Mein Studium. Mein zukunftiger Beruf. Eltern und Kinder. Ausbildung in Kazachstan and Deutschland. Германияның барлық федералды штаттарындағы тақырыптар: Reisenach Deutschland. Hamburg.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Шетел тілдерінің тіл білімі мен Академиялық хат саласындағы ғылыми зерттеу әдістерін біледі және оларды оқылатын салада қолданады
  • Кәсіби қызмет саласындағы ғылыми және әдістемелік ақпараттарды жинау мен түсіндіруді жүзеге асырады және әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып тұжырым жасайды;
  • Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.
  • Қолданыстағы білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолданады, дәлелдерді тұжырымдайды және оқу саласындағы кәсіби қызметтің мәселелерін шешеді.
  • Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді және оларды өз қызметінде қолданады
  • Шет тілдері және оқыту әдістемесі саласында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолданады.
  • Оқылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларына ие.
  • Оқытылатын салада оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін шет тілдері саласында теориялық және практикалық білімді және оқыту әдістемесін қолданады.
  • Осы салалардағы алдыңғы қатарлы білімге негізделген Шет тілдері және шет тілдерін оқыту әдістемесі саласындағы білім мен түсініктерді көрсетеді.
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді.
Top