Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01901 Арнайы педагогика в ОҚМПУ

Пәндер

  • Арнайы білім берудің теориялық негіздері

    Арнайы білім берудің қазіргі жағдайы және даму болашағын; жалпы және арнайы білім беру жағдайын салыстырмалы зерттеу тұжырымдамаларын; арнайы білім берудің ұлттық жүйелерінің қалыптасуы және даму тарихын (әлеуметтік-мәдени контекст); әр түрлі санаттағы балаларға арнайы білім беруді қалыптастыру мен дамуы туралы білімдерін нығайтады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ЕБҚ бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосу

    Ерекше білім қажеттіліктері (ЕБҚ) бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосу (инклюзивті білім беру) - бұл жалпы білім беру мекемелерінде барлық балалардың, оның ішінде физикалық, психикалық, зияткерлік немесе сенсорлық бұзылыстары бар балалардың, бірдей білім алу мүмкіндігін қамтамасыз етуге бағытталғанын; ЕБҚ бар балаларды, жалпы білім беру ортасына интеграциялау және оларды білім алу, әлеуметтік өзара әрекеттесу және толыққанды өмір сүру үшін тең мүмкіндіктермен қамтамасыз етуге бағытталған білім беру әдістемесін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Арнайы педагогика мен психологияның лингвистикалық мәселелері

    Лингвистикалық және психологиялық бірліктердің арақатынасын; фонетикалық, грамматикалық және семантикалық аспектіге сәйкес келетін сөйлеу онтогенезінің заңдылықтарын; онтогенездегі символдық функцияның дамуы мен тілдің әлеуметтік сипаты – тілдік қабілеттіліктің әлеуметтік табиғаты және сөйлеу әрекетінің әлеуметтік шарттылығы сынды өзекті теориялық және әдіснамалық концепциялар жайында білімдерін; сөйлеу аппаратының құрылымы мен олардың атқаратын қызметін, сөйлеудің бұзылуының негізгі себептерін; тіл бұзылыстарының алдын алу жұмыстарын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Курс ғылыми идеялар мен философиялық концепциялардың қалай дамығанын түсіндіреді, ғылыми теориялардың философиялық негіздерін, ғылыми жаңалықтардың философиялық ойға әсерін талдайды және ғылым мен философияның байланысын зерттейді. Пән сыни ойлауды дамытуға, ғылым мен философияның әлеуметтік-мәдени контекстін түсінуге, адам білімінің дамуы туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Күрделі бұзылыстары бар балаларға білім берудің заманауи тәсілдері

    Күрделі бұзылыстары бар балаларға білім берудің заманауи тәсілдерін; әрбір баланың жеке қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталғандығын; бұл тәсілдер инклюзивті білім беру принциптеріне негізделетінін және балалардың физикалық, эмоционалдық және әлеуметтік дамуына көмектесіп, күрделі бұзылыстары бар балалардың жеке қажеттіліктерін қанағаттандыруын; олардың әлеуетін толық ашуға бағытталған тәсілін; инклюзивті, мультимодальды және технологиялық әдістердің баланың толыққанды дамуына ықпалын айқындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу әдістері (ағылшын тілінде)

    Пәнде ғылыми зерттеудің өзектілігі мен жаңашылдығы, мақсаттар мен міндеттерді нақты әрі анық баяндау дағдылары, ғылыми зерттеу саласында кәсіби шет тілі құзыреттерін қалыптастыру қарастырылады. Педагогикалық зерттеудің ерекшеліктері және академиялық адалдық принциптерін сақтау мәселелері талданады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістері: сандық және сапалық зерттеу түрлері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептегі оқыту стратегиялары

    Оқыту стратегиялары, цифрлық және интерактивті технологиялар, бағалау әдістері, педагогикалық дизайн, инклюзивті және жекешелендірілген оқыту тәсілдері, оқу белсенділігін арттыру әдістері, сыни ойлау мен рефлексияны дамыту жолдары. Оқыту үдерісін ұйымдастыру, заманауи педагогикалық модельдерді қолдану, магистранттардың дербестігін дамыту арқылы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ЕБҚ бар балаларды медициналық-әлеуметтік және педагогикалық сүйемелдеу

    Пәнді оқу шеңберінде магистрант тарихи мағынада ЕБҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды; педагогтер мен мамандардың жүйелі ұйымдастырылған іс-әрекетінің жалпы қағидаттары мен мазмұны туралы базалық білімін кеңейтеді: психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің отандық және шетелдік тәжірибесін, ЕБҚ бар балаларды сүйемелдеу және түзету процестерін модельдейді және жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқу бағдарламаларын ЕБҚ бар білім алушыларға бейімдеу және жобалау

    Білім алушылар ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, жеке білім беру бағдарламаларын жобалау және іске асыру арқылы ЕБҚ бар білім алушыларды сүйемелдеудің кешенді тәсілін; түзете дамыту мазмұнын; жалпы және арнайы білім беруді дамытуға қойылатын заманауи талаптар тұрғысынан жұмыс кезеңдерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Даму бұзылыстары бар балаларды дифференциалды диагностикалау

    Пән магистранттардың дифференциалдық диагностиканың теориялық және әдіснамалық ережелерін, симптоматологиясы; темпо-ритмикалық бұзылыстың механизмдерін және оны жеңу жолдарын, психологиялық, педагогикалық диагностикалаудың заманауи әдістерін; ЕБҚ бар балалардың психофизикалық даму ерекшеліктерін; білім беру мүмкіндіктерін, қажеттіліктері мен жетістіктерін психологиялық - педагогикалық зерттеу жүргізу жолдарын; отбасы мүшелеріне және мүдделі орта өкілдеріне білім беру, дамыту, отбасылық тәрбие және әлеуметтік бейімделу мәселелері бойынша кеңес беру және психологиялық - педагогикалық қолдау көрсету дағдысын дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы білім беру сапасын мониторингтеу

    Жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайларда арнайы білім беру сапасын мониторингтеу іске асыруға қойылатын талаптарын; сапаға байланысты жетекші ұғымдарын; әдістері мен құрылымын, сапаны қадағалауды (қызмет нәтижелерін, түзету-педагогикалық процесті); білім беру сапасының мониторингін ұйымдастыру әдістемелерін; білім беру сапасын жобалауды; тәуекелдерді анықтауды; арнайы және инклюзивті білім берудің одан әрі дамуын болжауды жүзеге асыруын қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу тілі бұзылыстарын ерте жастан анықтау және түзету

    Сөйлеу тілі бұзылыстары типологиясы, дизонтогенез түрлерін, арнайы педагогикалық-психологиялық тұрғыдағы қазіргі отандық және шетелдік зерттеулерді талдауын, балаларды ерте жастан скрингтеуін, абилитация және реабилитация туралы, ерте жастағы балалардағы сөйлеу бұзылыстарын анықтауға және тиімді әдістер мен түзету бағдарламаларын жасауға түсініктерін кеңейтеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі және мектепалды кезеңдегі балалармен түзету-логопедиялық жұмыстар

    Баланың тілдік дамуының негізгі кезеңдерімен, балалардың сөйлеу тілінің бұзылыстарына қатысты заманауи логопедиялық зерттеулерін, балалардың сөйлеу дағдылары мен коммуникативтік қабілеттерін толыққанды жетілдіруін, әр баланың естіп қабылдау, артикуляциялық, лексикалық, грамматикалық және фонематикалық аспектілерін дамытуын, 3-7 жастағы балалармен жүргізілетін логопедиялық түзету жұмыстар жайлы түсініктерін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби табыстылық психологиясы

    Қарым-қатынастың психологиялық құрылымы, функциялары, деңгейлері мен мақсаттары сипатталады. Қарым-қатынас субъектілері мен олардың өзара әрекеті, жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас барысындағы қақтығыстар мен шиеленістерді оңтайлы шешу жолдарын, тайм менеджмент, келіссөздер мен іскерлік қарым-қатынас техникалары және жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас құрудағы этикалық принциптер мен нормалар мәселелері қамтылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Түзету-білім беру процесін ұйымдастырудың әдістемелік қамтамасыз етілуі

    Арнайы және инклюзивті білім беруде ұйымдастырушылық-әдістемелік аспектілерін, оқыту мен тәрбиелеудің арнайы тәсілдері мен құралдарын, (педагогтің вербалды және вербалды емес қатынасына қойылатын талаптарын, өнер құралдарын пайдалану, модификацияланған баспа өнімдері, спецификалық дидактикалық материал және көрнекілік құралдары, ОТҚ, компьютерлік техниканың бейімделуі, ЭБР және элективті курстардың болуын, кабинеттердің арнайы жабдықталуы) мүмкіндіктерін пайдалана алу құзіреттіліктерін жетілдіруі қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат (ағылшын тілінде)

    Халықаралық академиялық қоғамдастықтың стандарттарына сәйкес ғылыми жобаларды жүзеге асыруға дайындық пен қабілеттерді дамытуға бағытталған шет тілі бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, нәтижелерді жазбаша түрде ұсыну. Академиялық дискурстың ерекшеліктері: стилі, жанрлары, мәселелері, зерттеу сұрағының тұжырымдалуы, кіріспенің құрылымы, ғылыми жұмыстың нәтижелерін көрсетудегі рөлі, библиографиясы, анықтамалық аппараттың дизайны, аннотация түрлері, оларды құрастыру ерекшеліктерін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арнайы және инклюзивті білім беруді ұйымдастыру технологиялары

    Ерекше білім қажеттіліктері бар балалардың жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, білім алуға тең қол жеткізуді қамтамасыз ететін кеңістік құруын; оларға арнайы және инклюзивті білім беру әдістемесі мен технологияларын ұйымдастыруын; білім беру ұйымдарының барлық деңгейлерінде ЕБҚ бар тұлғаларды қабылдау және қорытынды аттестаттаудың арнайы жағдайын жасауын; оқу және әдістемелік тұрғыдан қамтамасыз ету шарттарын талдауын; психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Аутизм спектрі бұзылған балаларды кешенді сүйемелдеу

    Пән аутизм спектрі бұзылған балаларды кешенді сүйемелдеудің өзекті мәселелері мен перспективаларын; заманауи технологияларын қолданудың әртүрлі ғылыми – әдістемелік аспектілерін; оқытуды, дамытуды, тәрбиелеуді дараландыру үшін қажетті кәсіби қызметте тиімді психологиялық-педагогикалық технологияларды таңдау және қолдану іскерлігін; кешенді сүйемелдеуді оңтайландыру үшін қажетті кәсіби қызметте инновациялық психологиялық-педагогикалық технологияларды құру және іске асыру дағдыларын; білім алушыларда аутизм спектрінің бұзылуының алдын алу, анықтау және еңсеру мәселелерін қамтитын арнайы әдебиеттермен танысуға бағдарланған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Арнайы білім берудегі жасанды интеллект негіздерін оқыту

    Білім алушыларға жасанды интеллект (ЖИ) саладағы теориялық білімді қалыптастыруға; жасанды интеллект принциптерін іске асырудың аспаптық құралдарымен жұмысты жасауға; білім беруде жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндіктерін жүзеге асыруға; жасанды интеллект технологияларын іске асыруға; жасанды интеллект жүйелері мен құрылымдық модельдерін әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ЕБҚ бар балаларды оңалту және әлеуметтендірудің психологиялық-педагогикалық технологиялары

    Оңалту және бейімдеу әдістері мен құралдарын, технологияларын орынды таңдап, тиімді пайдалана білуін; жобалау-педагогикалық, оқу-әдістемелік, коррекциялық-дамыту, диагностикалық-кеңес беру, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағарту және ұйымдастыру-басқару іс-әрекеттерін; психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерін; балаларды оңалтудың түзету мекемелері мен оңалту орталықтарында дамуында әртүрлі ауытқулары бар балалар үшін оңалту процесін құру және кәсіптік бағдар беру ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы білім беру менеджменті

    Арнайы білім беру менеджменті ЕБҚБ білім беру қызметтерін ұйымдастыруға, жақсартуға кешенді көзқарастарды қалыптыстыруын; зерттеу, басқару қызметінің тиімділігін бағалау; білім беру процесінде менеджмент технологияларын пайдалану (оқу пәндерінің мазмұнын жобалау технологияларын, инновациялық технологиялар және оқытудың нақты әдістері мен түзету); басқару функцияларын жүзеге асыруын; басқару құрылымындағы бақылау жүйесін жоспарлау, құжаттамаларын, басқару мәдениетін; командалық менеджмент, мамандарды оқыту және біліктілігін арттыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі

    ЖОО-да арнайы пәндерді оқытудың заманауи әдістемелерін; негізгі заңдылықтары мен ғылыми категорияларын; механизмдері мен шарттарын; алған теориялық білімдерін; практикалық және дәрістік сабақтардың оқу бағдарламасын әзірлеуін; нұсқаулықтар арқылы оны тәжірибеде қолда алуын; әдістемелік жұмысты орындауын; ғылымның қазіргі жағдайын анықтайтын негізгі тенденцияларды; мектепке дейінгі және мектепте инклюзия жағдайында оқытудың ерекшеліктерін анализдеу дағдысын қалыптастыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Арнайы білім берудің жаңа парадигмасы

    Жаңа арнайы білім беру парадигмасы заманауи технологияларды қолдануды; көп деңгейлі тапсырмалар жүйесін; жалпы білім беру стратегияларынан бастап қарқынды жеке интервенцияларға дейінгі қажеттіліктерді ұсынуды; озық педагогикалық тәжірибені таратуды; аттестаттауға дайындығын; НЗМ, Ы.Алтынсарин атындағы ҰБА, САТР, арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың ҰҒПО порталдарымен жұмыс істеу сынды заманауи талаптарды іске асыру дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қосымша білім беру жағдайында түзету-педагогикалық жұмыс

    Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, денсаулықты сақтауға және нығайтуға, психикалық дамуға және баланың жеке басын қалыптастыруға бағытталған бағдарламаларды; ЕБҚ баланың шығармашылық қабілеттерін дамытуда (сәндік-қолданбалы, бейнелеу, музыкалық, спорттық), оның физикалық және зияткерлік мүмкіндіктерін іске асыруда қосымша білім беру мекемелерінің жұмысын; бос уақытты ұйымдастырудың қолжетімді формаларында әлеуметтік байланыстарды кеңейту түрлерін ұсынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • жоғары мектепте заманауи инновациялық технологиялар мен іргелі білімді интеграциялау негізінде кешенді мәселелерді шешеді
  • кәсіби қызметінде ЕБҚБ тұлғаларды диагностикалау, дамуын болжау және мониторингтеу, оқыту, тәрбиелеу, түзету, оңалту құзыреттерін сипаттайды
  • өзінің кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметінде лингвистикалық құзыреттерді қолданады
  • арнайы және инклюзивті педагогика тұжырымдамаларына сәйкес психологиялық-педагогикалық зерттеу жүргізеді
  • білім алушылардың жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-әдістемелік қызметте ЦБР, ақпараттық-коммуникациялық және ассистивті технологияларды пайдаланады
  • кәсіби қызметте, өздігінен білім алу мен өзін-өзі дамытуда, менеджмент технологияларын жобалау мен іске асыруда креативті тәсілді түсіндіреді
Top