7M01901 Арнайы педагогика: Сурдопедагогика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы жоғары академиялық стандарттарға сәйкес Сурдопедагогика білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінде педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыратын магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Арнайы педагогика әдіснамасы және ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты: Арнайы педагогика саласындағы ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздерін зерттеу. Мазмұны: психологиялық-педагогикалық зерттеу әдіснамасының жалпы теориялық мәселелері. Зерттеу әдістемесі, әдістері, әдістері туралы түсінік. Арнайы педагогикадағы психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістері. Психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерінің жіктелуі (Б. Г. Ананьев). Арнайы педагогикадағы психологиялық-педагогикалық зерттеу деректерін өңдеу. Арнайы педагогика мен психологиядағы зерттеу нәтижелерін түсіндіру және ұсыну. Құзыреттілігі: теориялық-әдіснамалық құзыреттілік және арнайы педагогикада ғылыми зерттеу жүргізуге дайындық.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Мақсаты: ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесін білу. Мазмұны: "ЖОО арнайы пәндерді оқыту әдістемесі" пәнінің пәні мен міндеттері. Оқу пәні ретінде арнайы педагогиканы (арнайы психологияны) құрудың ғылыми негіздері. Арнайы педагогика мен психологияның әртүрлі салаларын оқытудың әдістемелік аспектілері. Оқыту әдістері. Арнайы педагогика және психология бойынша оқу сабақтарының негізгі нысандары және оларды өткізу әдістемесі психологиялық-педагогикалық пәндер бойынша СӨЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік құжаттама. Арнайы пәндер бойынша оқу бағдарламаларының түрлері. Арнайы пәндерді оқыту құралдары. Білім алушылардың білім беру нәтижелерін бақылау және бағалау . Бақылау түрлері. Тиісті әдістер мен құралдардың көмегімен оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі формаларында психологиялық-педагогикалық білімді игеруді ұйымдастыру және бақылау, инновациялық педагогикалық тәжірибені зерттеу және қолдану.Құзыреттілігі: "Сурдопедагогика"мамандығының әртүрлі оқу пәндеріне қатысты қарқынды дамып келе жатқан білім беру жүйесіндегі кәсіби міндеттерді шеше алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сурдопедагогика саласындағы ғылыми зерттеуді жоспарлау
Мақсаты: Сурдопедагогика саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу негіздерін игеру. Мазмұны: Сурдопедагогика саласындағы ғылыми таным әдіснамасының және ғылыми зерттеу әдіснамасының негіздері. Әдістеме, әдіс, зерттеу әдістемесі, олардың өзара байланысы. Әдістемелік білімнің түрлері. Сурдопедагогикалық зерттеудің тұжырымдамалық-категориялық аппараты. Ұғымдардың сипаттамасы: тақырып, өзектілік, қайшылық, зерттеудің мақсаты мен міндеттері, объект пен пән, гипотеза, ғылыми жаңалық, теориялық және практикалық маңыздылығы, Зерттеу әдістері. Зерттеу логикасы туралы түсінік. Сурдопедагогика саласындағы психологиялық-педагогикалық зерттеу кезеңдері: дайындық, ұйымдастыру, өткізу. Құзыреттілігі: есту қабілеті бұзылған адамдардың оқу процесіне ғылыми зерттеулерді жоспарлауды, жобалауды және өз зерттеулерінің нәтижелерін енгізуді біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы арнайы педагогика
Мақсаты: салыстырмалы арнайы педагогиканың теориясы мен практикасын білу. Салыстырмалы арнайы педагогикадағы зерттеу пәні, міндеттері, әдістемесі мен әдістері. Салыстырмалы арнайы педагогиканы дамытудың жалпы тенденциялары мен ұлттық ерекшелігі, ЕББҚ бар адамдардың білім алуына байланысты әлеуметтік маңызды проблемалар мен процестерді талдау. Шетелдік салыстырмалы педагогиканы зерттеудің тарихи кезеңдері. Салыстырмалы арнайы педагогиканың теориялық негіздері. ЕББҚ бар балаларды оқыту және тәрбиелеу туралы ғылыми білім құрылымындағы салыстырмалы арнайы педагогиканың орны. ҚР-да және әлемнің түрлі елдерінде арнайы білім беру жүйесінің қалыптасу ерекшеліктері. Құзыреттілігі: салыстырмалы арнайы педагогика саласындағы заманауи ғылыми парадигманы білу мен түсінуді көрсетеді, оның даму перспективалары мен жағдайларын болжайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Есту қабілеті зақымдалған балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалту
Мақсаты: есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалтудың теориялық және әдістемелік негіздерін зерттеу. Мазмұны: есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалту проблемасының ғылыми-теориялық негіздері. Қазақстан Республикасында есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалтудың жай-күйі мен мүмкіндіктері. Арнайы түзету білім беру ұйымында есту қабілеті бұзылған балаларды тиімді оңалтудың әлеуметтік-педагогикалық шарттары. Есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалтудың құрылымдық-мазмұндық моделін іске асырудың тиімділігі. Құзыреттілігі: есту қабілеті бұзылған адамдарды әлеуметтік оңалту және білім берудің өзекті міндеттерін шешу кезінде білім беру ұйымдарымен, Денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау ұйымдарымен өзара іс-қимылды жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Есту қабілеті зақымдалған балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалау және білім беруді мониторингтеу
Мақсаты: есту қабілеті бұзылған балаларды зерттеу ерекшеліктері бойынша білімді кеңейту. Мазмұны: зерттеу үлгісі ретінде есту қабілеті бұзылған балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы. Есту қабілеті бұзылған балалар мен ересектердің психикалық даму ерекшеліктерін зерттеудің негізгі принциптері. Есту қабілеті бұзылған балаларды диагностикалық тексеру әдістері. Есту қабілеті бұзылған мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеудің ерекшеліктері. Қорытынды жасау ерекшеліктері және психологиялық-педагогикалық сипаттамалары. Арнайы білім беру жүйесіндегі мониторинг. Құзыреттілігі: есту қабілеті бұзылған балаларды іріктеудің психологиялық-педагогикалық сипаттамасын жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Есту қабілеті бұзылған балаларды оқытудың заманауи ақпараттық технологиялары
Мақсаты: есту қабілеті зақымдалған балаларды оқытудың ақпараттық технологияларын меңгеру. Мазмұны: оқытудың ақпараттық технологиялары туралы түсінік. Арнайы (түзету) білім берудегі ақпараттық технологиялар. Ақпараттық технологияларды пайдалану мәселелеріндегі педагогтердің құзыреттілігі. Есту қабілеті зақымдалған балалармен жұмыс істеуге арналған бағдарламалық жасақтама және техникалық құралдар. Мамандандырылған компьютерлік бағдарламалар. Құзыреттілігі: арнайы (түзету) білім беруде ақпараттық технологияларды пайдаланады, қазіргі заманғы ақпараттық білім беру технологиялары негізінде есту қабілеті зақымдалған білім алушылар үшін жеке білім беру маршруттарын әзірлейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Есту қабілеті зақымдалған балаларды зерттеудің кешенді тұғырлары
Мақсаты: есту қабілеті бұзылған балаларды зерттеуге кешенді тәсілдің ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: кешендіұғым тәсілі. Есту қабілеті бұзылған балаларды кешенді зерттеу жүйесіндегі медициналық тексеру. Есту қабілеті бұзылған балаларды кешенді зерттеу жүйесіндегі психологиялық тексеру. Есту қабілеті бұзылған балаларды кешенді зерттеу жүйесіндегі педагогикалық тексеру. Білім беру ұйымдарындағы психологиялық-медициналық-педагогикалық консилиумдар, психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссиялар және консультациялар. Құзыреттілігі: есту қабілеті бұзылған студенттердің білім беру нәтижелерін диагностикалау және бағалау әдістерін таңдауда кешенді тәсілді қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Есті қабілеті зақымдалған тұлғаларға оңалту-педагогикалық профилактика
Мақсаты: есту қабілеті бұзылған адамдармен әлеуметтік-педагогикалық профилактиканы ұйымдастыру саласындағы кәсіби құзыреттілікті кеңейту. Мазмұны: әлеуметтік-педагогикалық профилактика есту қабілеті бұзылған балаға әлеуметтену процесінде көмектесуге, оның әлеуметтік-мәдени тәжірибесін игеруге және оның қоғамда өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасауға бағытталған кәсіби қызметтің бір түрі ретінде. Объективті және субъективті аспектілер, әлеуметтік тәрбиенің әртүрлі сыртқы және ішкі факторлары мен жағдайларын өзгертуге бағытталған. Баланың микросоциумы (мұғалімдер, заңды өкілдер, қоршаған балалар), олардың қарым-қатынасының сипаты, балаға әсері. Баланың қоғамға қатысты ұстанымы (жәрдемдесу, қарсы тұру, әрекетсіздік). Әлеуметтік профилактика деңгейі. Құзыреттілігі: есту қабілеті бұзылған білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің әлеуметтік бағдарламаларын іске асыра алады, білім алушыларды тәрбиелеуді дараландыру үшін қажетті кәсіби қызметте тиімді әлеуметтік-педагогикалық, оның ішінде инклюзивті технологияларды қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сурдопедагогиканың заманауи ғылыми зерттеулері
Мақсаты: Сурдопедагогика саласындағы ғылыми-зерттеу жұмысының әртүрлі кезеңдерін ұйымдастыру және өткізу негіздерін білу. Мазмұны: зерттеулер, ғылыми зерттеулер: зерттеудің өзектілігі, мақсаттары, міндеттері. Зерттеу түрлері мен кезеңдері. Зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу(зерттеу міндетін қою, эксперименттік (теориялық) материалды жинақтау және талдау, зерттеу қорытындылары бойынша қорытындыларды тұжырымдау). Қазіргі сурдопедагогикадағы зерттеудің теориялық, эмпирикалық, диагностикалық әдістері. Эксперимент жүргізу, эксперименттік деректерді сандық және сапалық өңдеу және түсіндіру. Құзыреттілігі: ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу, эксперименттік деректерді талдау және ұсыну қабілеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сурдопедагогика саласында ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру
Мақсаты:Сурдопедагогика саласындағы ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен танысу. Мазмұны: Сурдопедагогикадағы зерттеу пәні, міндеттері мен әдістері. Эмпирикалық іс-шаралар жүйесі: диагностика, түзету, бейімделу, даралау және т.б. эмпирикалық типтегі сурдопедагогикалық зерттеулер. Проблемалар, гипотезалар, тұжырымдамалар түрінде жүйелі білімді дамытуға бағытталған теориялық зерттеулер. Теориялық және эмпирикалық деңгейдегі сурдопедагогикалық зерттеулер. Құзыреттілігі: заманауи зерттеу әдістерін қолдана отырып, сурдопедагогика саласындағы ғылыми зерттеулерді жобалауды және жүргізуді біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Есту қабілеті зақымдалған балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламаларын құрастыру
Мақсаты: есту қабілеті бұзылған балаларды оқыту мазмұнын әзірлеу және жеке қолдау бағдарламаларын жобалау бойынша жұмыстың ерекшеліктерін білу. Мазмұны: психологиялық-педагогикалық қолдаудың негізгі мақсаттары мен міндеттері, құрылымдық компоненттері. Әр түрлі білім беру жағдайында есту қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың ерекшеліктері. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу формаларының өзгергіштігі. Сүйемелдеу деңгейлері. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу кезеңдері. Есту қабілеті бұзылған балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы. Есту қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бағыттарын анықтау. Есту қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасының құрылымы мен мазмұны. Сүйемелдеудің жеке бағдарламасы шеңберінде сүйемелдеуге қатысушылардың бірлескен қызметінің тиімділігін бағалау. Құзыреттілігі: арнайы әдістемелер мен заманауи білім беру технологиялары негізінде есту қабілеті бұзылған білім алушылар үшін бейімделген білім беру бағдарламаларын, жеке білім беру маршруттарын жобалайды және іске асырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Есту қабілеті зақымдалған балалардың жеке білім алу маршрутын жобалау
Мақсаты: есту қабілеті бұзылған баланың білім беру бағытын жобалау негіздерін білу. Мазмұны: есту қабілеті зақымдалған балаға арналған жеке білім беру маршрутын жобалау. Есту қабілеті бұзылған баланы психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу процесінде мамандардың өзара әрекеттесуін ұйымдастыру әдістері. Қазіргі білім беру ұйымындағы түзету және білім беру кеңістігін жобалау технологиясы. Әр түрлі ресурстарды қолдана отырып, есту қабілеті бұзылған баланы психологиялық-педагогикалық қолдау процесін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу және қолдану әдістері. Есту қабілеті бұзылған баласы бар ата-аналармен консультациялық-ағартушылық және профилактикалық жұмысты іске асыру әдістері. Құзыреттілігі: арнайы әдістемелер мен заманауи білім беру технологиялары негізінде есту қабілеті бұзылған білім алушылар үшін жеке білім беру маршруттарын жобалайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика мен психологиядағы математикалық статистика әдістері
Мақсаты: кәсіби есептерді шешуге арналған заманауи математикалық құралдарды білу. Мазмұны: арнайы педагогика мен психологиядағы психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі деректерді математикалық өңдеудің негізгі ұғымдары. Жалпы және іріктеу. Өлшеу шкалалары. Статистикалық гипотезалар. Статистикалық критерийлер. Ғылыми зерттеу деректерін статистикалық өңдеу әдістері. Тапсырмаларды жіктеу және оларды шешу әдістері. Сандық таралу сипаттамалары. Құзыреттілігі: математикалық статистиканың аналитикалық және графикалық әдістері арқылы эмпирикалық деректерді талдау және ұсыну мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Арнайы білім беру жүйесіндегі мониторинг
Мақсаты: есту қабілеті бұзылған балалардың оқу жетістіктері мен даму ерекшеліктеріне мониторинг жүргізуді ұйымдастыру және жүргізу. Мазмұны: арнайы (түзету) білім беру ұйымында оқыту сапасын басқару технологиясы ретінде білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингі. Мониторингтің ғылыми-педагогикалық негіздері. Білім беру процесінің жай-күйінің сапасын бағалау критерийлері. ЕББҚ бар оқушылардың оқу жетістіктерінің деңгейін педагогикалық өлшеудің заманауи теориялары мен әдістері. Арнайы (түзету) мектеп ұйымында педагогикалық бағалау нысанының стандартталған бағалау құралдары мен құралдарын іріктеуге және қолдануға қойылатын талаптар. Құзыреттілігі: есту қабілеті бұзылған балалардың білім беру мүмкіндіктерін ұйымдастырады және мониторингілейді, арнайы әдістемелер мен мониторингтің заманауи технологиялары негізінде білім алушылар үшін жеке білім беру маршруттарын жобалайды, білім алушылардың білім беру нәтижелерін диагностикалау және бағалау әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогикадағы зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық талдау
Мақсаты: зерттеу нәтижелерін сапалы және сандық талдаудың математикалық негіздерін білу. Мазмұны: зерттеу деректерін сандық және сапалық талдау әдістері; негізгі статистикалық критерийлер. Сандық әдістер: статистикалық өңдеу әдістері (сипаттамалық статистика, көрсеткіштердің үлгілері мен қатарларын салыстыру, уақыт қатарларын талдау, әдістердің сенімділігін есептік бағалау), корреляциялық талдау, факторлық талдау, модельдеу, тестілеу, сауалнама. Зерттеу нәтижелерін түсіндіру. Құзыреттілігі: эмпирикалық зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық талдау мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Арнайы білімдегі Менеджмент
Мақсаты: Арнайы білім беру менеджментінде сұранысқа ие кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: арнайы білім берудегі менеджменттің мәні, мазмұны және ерекшеліктері. Менеджменттің заманауи технологиялары. Менеджмент әдістері, құралдары және әдістері."Жас маман" супервизиясы. Арнайы білім беру менеджментіндегі зерттеу мәселелерін шешудің заманауи ғылыми әдістері.Құзыреттілігі: білім беру процесін басқарудың әдістерін, ұйымдастырушылық формалары мен технологиялық әдістерін қолдану мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- білім беру қажеттіліктері ерекше адамдарға білім беру саласындағы заманауи ғылыми парадигманы білу мен түсінуді көрсетеді, оның даму перспективалары мен жағдайларын болжайды;
- академиялық және кәсіби міндеттерді шешу үшін көптілді, көп мәдениетті және ғылыми ортада табысты, сындарлы кәсіби қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара іс-қимыл жасауға қабілетті; академиялық хаттың ғылыми стилін меңгереді;
- тұтас ғылыми дүниетанымға ие, қоғамдағы жаһандық әлеуметтік-саяси процестерді түсінеді; өзінің зерттеу контексінде әдіснаманы және ғылыми әдістер кешенін пайдаланады; өзін ғылыми-кәсіби қызметтің барлық салаларында цифрлық педагог ретінде көрсетеді;
- Білім беру, абилитациялау, оңалту, әлеуметтік бейімдеу және мүмкіндіктері шектеулі адамдарды біріктіру процестерін зерттейді, жобалайды, іске асырады, білім беру процесінде инновациялық технологияларды, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
- білім беру процесін технологияландыру талаптарын ескере отырып, мүмкіндіктері шектеулі балалар тобының күрделене түсетін құрамына қатысты қарқынды дамып келе жатқан білім беру жүйесіндегі кәсіби міндеттерді шешеді;
- ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды оқытуды, дамытуды, тәрбиелеуді дараландыру үшін тиімді психологиялық-педагогикалық, оның ішінде инклюзивті технологияларды жобалайды және енгізеді, психологиялық - педагогикалық бағдарламалар әзірлейді; әртүрлі әлеуметтік-институционалдық, этносаралық, мәдениетаралық және конфессияаралық жағдайларда ерекше қажеттіліктері бар адамдарды сүйемелдейді;
- өзінің ғылыми зерттеу процесін жобалайды, бейімдеуге және енгізуге қабілетті; өзін адамгершілік бағыттағы педагог-менеджер, әдіскер, сарапшы ретінде көрсетеді; білім беру саласындағы бизнес-процестерді басқару дағдыларын меңгереді;
- зерттелетін саладағы озық білімді терең және толық түсінеді; психологиялық-педагогикалық ғылым мен білім беру практикасының проблемаларын шешу үшін негізгі ғылыми тұжырымдамаларды таңдайды және қолданады;
- білім беру процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін менеджмент технологияларын қолданады, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды ұйымдастырудың нысандары мен әдістерін жобалайды, заманауи Квалиметрия мен стандарттау жетістіктері негізінде педагогикалық өлшеуіштер, индикаторлар, бақылау-бағалау материалдары жүйесін әзірлейді;
- арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың өзекті проблемалары бойынша жүйелі тәсіл тұжырымдамаларын, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, дербес ғылыми зерттеулерді жүзеге асырады; жоғары мектептің қазіргі заманғы педагогикасының педагогикалық теориясы мен әдіснамасы және оларға сәйкес келетін оқыту мен тәрбиелеу технологиялары мен әдістері саласындағы білім жүйесі негізінде педагогикалық процесті жоспарлайды, жобалайды және іске асырады, арнайы пәндерді оқытудың қазіргі заманғы әдістері мен әдістемелерін қолданады,оқу бағдарламалары мен тиісті әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлейді, оқу процесінде қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды қолданады;
- білім беру ұйымдарымен, Денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау ұйымдарымен, шетелдік әріптестермен мүмкіндіктері шектеулі адамдарды оқытудың, кәсібилендірудің және әлеуметтік бейімдеудің өзекті міндеттерін шешу кезінде өзара іс-қимылды жүзеге асырады;
- кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жоспарлайды, одан әрі білім беру бағыты мен кәсіби мансабын жобалайды.
Ұқсас БББ
7M01901 Арнайы педагогика (1 )
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01901 Арнайы педагогика (1,5 )
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01901 Арнайы педагогика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01901 Арнайы педагогика
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)