Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03118 Психология в Халықаралық көлік және гуманитарлық университеті

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Пән ғылыми әдебиетті оқу және аудару, мақала жазу, мәтіндер, баяндамалар, презентациялар, жобалар жасау үшін кәсіби ағылшын тілі білімін пайдалану дағдыларын, кәсіби ортада шет тілінде еркін сөйлесуге, қарым-қатынас шарттарын, себептері мен мақсаттарын ескере отырып өз көзқарасын білдіруге, қарым-қатынас жанры мен мақсаты талаптарына сәйкес халықаралық мәтіннің, дискурстың құрылымы мен мазмұнын ұйымдастыруға мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән жоғары білім алу кезінде білім алушыларды оқыту және тәрбиелеу негіздері зерттеледі. Ол педагогика, психология, әлеуметтану және басқа ғылымдар саласындағы білімді біріктіреді. Жоғары мектеп педагогикасы оқу процесін ұйымдастыру принциптерін, оқыту нысандары мен әдістерін, білім мен оқу нәтижелерін бағалауды, оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеуді қоса алғанда, жоғары оқу орындарында білім алушыларды оқыту және тәрбиелеу процестерін зерттейді. Ол сондай-ақ әлеуметтік орта, мәдени ерекшеліктер, қоғамдық талаптар және жаңа технологиялар сияқты факторлардың білім беру процесіне әсерін зерттейді. Жоғары мектеп педагогикасы жоғары оқу орындарында білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістерін дамытуға, түлектерде қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыруға, білім беру сапасын арттыруға және оқытушыларды кәсіби даярлау жүйесін дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қызметтің психологиясы

    Пән кәсіби қызметті психологиялық зерттеудің теориялық және эмпирикалық алғышарттарын, кәсіби қызметтің психотехнологиясын және сараланған әдістемелік профессиографияны зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән жұмыс ортасындағы ұйымдар мен адамдарды басқарудың психологиялық аспектілерін зерттейді. Ол психология, менеджмент, әлеуметтану, антропология және басқа ғылымдар саласындағы білімдерді біріктіреді. Пән менеджерлер мен көшбасшылардың қызметкерлердің мінез-құлқына, мотивациясына, қарым-қатынасына, қақтығыстарына, мәселелерді шешуіне және шешім қабылдауына қалай әсер ететінін зерттейді. Басқару психологиясында зерттелетін негізгі тақырыптарға мыналар жатады: қызметкерлерді ынталандыру және ынталандыру; көшбасшылық және басқару стильдері; жұмыс ортасындағы қарым-қатынас және тұлғааралық қарым-қатынастар; ұйымдық мәдениет және ұйымдағы өзгерістер; қақтығыстар және оларды шешу; қызметкерлердің жеке және кәсіби дағдыларын дамыту; кадрларды іріктеу мен іріктеудің психологиялық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі мәдени-психологиялық психологиядағы тұлғалық зерттеулер

    Пән әртүрлі этностардың мәдениетаралық өзара іс-қимылы мен ынтымақтастығының теориялық және практикалық әдістерінің мазмұнын ашады; гуманистік дүниетаным, шығармашылық ойлау және коммуникативтік құзыреттіліктерді зерттеу мазмұны.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән ғылыми білім мен әдістеменің дамуын, ғылымның философиялық аспектілерін зерттейді. Ол ғылыми жаңалықтарды, зерттеулер мен теорияларды тарихи талдауды, сонымен қатар ғылыми таным процесіне қатысты философиялық мәселелерді қарастыруды біріктіреді. Ғылым тарихы мен философиясының тарихи аспектісі уақыт бойынша ғылымның әртүрлі салаларындағы ғылыми идеялардың, жаңалықтар мен теориялардың эволюциясын зерттейді. Ол ғылым дамуының маңызды кезеңдері мен жетістіктерін зерттейді, ғылыми түсініктердің қалыптасуына және ғылыми дүниетанымның өзгеруіне мәдени, әлеуметтік және интеллектуалдық факторлардың әсерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері

    Пән психологияның әдіснамалық негіздерін: жалпы ғылыми парадигмалар мен тұжырымдамалардың түрлерін, психологиялық зерттеу процедураларын, психологиялық ғылымның өзекті мәселелері мен қазіргі даму тенденцияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнопсихологиядағы эксперименттік және мәдениетаралық зерттеулер

    Пән қазіргі этнопсихологияның теориялық және әдіснамалық аспектілерінің мазмұнын, этнопсихологиялық зерттеулердің сипаттамаларын және этнопсихологиядағы мәдениетаралық зерттеулердің теориялық бағыттарын ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі психологиядағы статистика

    Пән сипаттамалық статистиканың білімі мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді; Байланыс шаралары; бір өлшемді және көп өлшемді Қолданбалы статистика әдістері; көп өлшемді масштабтау және талдау: факторлық, кластерлік, дисперсиялық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы, даму тенденциялары

    Пән психологиялық мектептер мен бағыттардың даму сипаттамаларын, ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі психология ғылымын дамытудың біртұтас жүйесін сипаттайды; психологияның негізін қалаған ұлы ғалымдардың еңбектерінің сипаттамасы, сондай-ақ Қазақстанда психологиялық ғылымның тарихы мен дамуының қалыптасу ерекшеліктерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар

    Пән психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және белсенді көзқарастардың қалыптасуы туралы тарихи очеркті қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі

    Пән белгілі бір білім саласында немесе кәсіпте магистранттарды даярлау үшін қажет арнайы пәндерді оқыту әдістері мен технологияларын зерттейді, арнайы пәндер әдістемесі осы пәндерді қалай оқыту керектігін, оқыту мен бағалаудың қандай әдістерін қолдану керектігін, оқыту үшін қандай материалдар мен құралдарды пайдалану керектігін, практикалық жұмысты қалай ұйымдастыру керектігін және қажетті біліктілік пен білім деңгейін қалай қамтамасыз ету керектігін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Пән магистратурада оқу процесінде алдағы магистранттарға ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруға және жоспарлауға және магистрлік диссертацияны орындауға көмек көрсетуге арналған. Ғылыми эксперименттердің нәтижелерін өңдеу кезінде ғылыми зерттеулер жүргізу негіздері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұлғааралық қатынастардағы сенім психологиясы

    Пән қазіргі ғылыми зерттеулерге сәйкес тұлғааралық қатынастардағы сенім психологиясы саласындағы терең білім жүйесін қалыптастырады жаһандық қоғамдық сананы дамытудың өзекті мәселелері мен идеялары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қарым-қатынас психологиясы

    Пән қарым-қатынас психологиясы саласындағы әлемдік психологиялық ғылымның жетістіктерін, қарым-қатынас пен бірлескен іс-әрекет жағдайында тұлғаның қалыптасуы мен дамуын зерттейді. Тұлғаның кәсіби қарым-қатынасын дамытудың психологиялық механизмдері мен заңдылықтары туралы идеяларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дағдарысқа қарсы саясат

    Пән бәсекелестерді, нарықты, технологияларды және экономикалық жағдайларды талдауды қоса алғанда, кәсіпорынның ішкі және сыртқы ортасын талдауды зерттейді; кәсіпорынның стратегиялық мақсаттары мен міндеттерін анықтау, бәсекелестік артықшылықтар мен мақсатты нарықтарды анықтау; стратегиялық жоспар мен бизнес-жоспарды әзірлеу, нәтижелерді бақылау және бағалау тетіктерін белгілеу; стратегияны іске асырумен байланысты тәуекелдерді анықтау және оларды басқару бойынша іс-шараларды әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік және ұйымдастырушылық психология

    Пән әлеуметтік-психологиялық әсері туралы білімді жүйелейді климат шағын топ субъектілерінің өзара әрекеттесуіне, проблемаларды, қақтығыстардың себептері мен шешімдерін зерттейді, әлеуметтік мінез-құлықты болжайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стресс түзету технологиясы

    Пән кәсіби стресс құбылысын зерттейді: көріну себептері мен салдары. Стресс пен өнімділіктің төмендеу жағдайларын диагностикалау. Стрессті басқару әдістерін, жүйелік диагностиканы және кәсіби стрессті түзетуді үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық эксперименттің теориясы мен тәжірибесі

    Пән психологиялық зерттеуді ұйымдастырудың қажетті дағдыларын қалыптастырады: психологиялық зерттеу логикасын, психологиялық зерттеу кезеңдерін, психологиялық зерттеу процедураларын сақтау және психологиялық зерттеу нәтижелерін сипаттау және ұсыну ережелерін сақтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы жасанды интеллект

    Пән әртүрлі салалардағы практикалық мәселелерді шешу үшін қолданылатын жасанды интеллект (AI) әдістері мен технологияларын зерттеуге бағытталған. Курс Машиналық оқыту, табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру, интеллектуалды агенттер және сараптамалық жүйелер сияқты жасанды интеллекттің негізгі бағыттарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорын стратегиясын іске асырудың экономикалық аспектілері

    Пән бәсекелестерді, нарықты, технологияларды және экономикалық жағдайларды талдауды қоса алғанда, кәсіпорынның ішкі және сыртқы ортасын талдауды зерттейді; кәсіпорынның стратегиялық мақсаттары мен міндеттерін анықтау, бәсекелестік артықшылықтар мен мақсатты нарықтарды анықтау; Стратегиялық жоспар мен бизнес-жоспарды әзірлеу, нәтижелерді бақылау және бағалау тетіктерін белгілеу; стратегияны іске асырумен байланысты тәуекелдерді анықтау және оларды басқару жөніндегі шаралар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық зерттеулердің заманауи технологиялары

    Пән психологиялық зерттеуді дайындаудың, ұйымдастырудың және жүргізудің әдіснамалық мәселелерін зерттейді; психологиялық-педагогикалық құбылыстардың өзара байланысын анықтауға және психологиялық зерттеулерде инновациялық технологияларды қолдануға үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Басқару процесі тиімділігінің психологиялық ерекшеліктерін талдау; басқарушылық қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық тәсілдерін пайдалану; ұйым қызметін жоспарлау және ынталандыру дағдыларын көрсету; жеке тұлғаның жеке-психологиялық қасиеттерін бағалау.
  • Күрделі мәдениетаралық және Халықаралық орта жағдайында жеке адамның да, жалпы қоғамның да психикалық және психологиялық денсаулығының алдын-алу стратегиясын жасау.
  • Зерттеудің проблемалық өрісін әзірлеу; ғылыми зерттеулер бағдарламаларын қалыптастыру; ғылыми зерттеулер жобаларын басқару; ҒЗЖ нәтижелерін қадағалауда жаңа мониторингтік технологияларды қолдану; ғылыми-зерттеу тобында жұмыс істеу, ғылыми ұжымды басқару әдістерін меңгеру.
  • Таңдалған білім беру бағдарламасы бойынша әдебиетті еркін оқу және аудару, өзекті ғылыми әдістер мен психо-техникалық құралдардың мүмкіндіктерін сипаттау және оларды ғылыми-зерттеу міндеттерін жедел шешу үшін пайдалану біліктерін көрсету.
  • Эксперименталды зерттеулер әдістемесін қолдануды дәлелдеу; психикалық процестер мен құбылыстардың негіздерінің ерекшелігін қолдануды дәлелдеу және ғылыми зерттеулер контекстінде идеяны қолдану немесе өзіндік даму үшін негіз және мүмкіндік болып табылатын жоғары білім деңгейінде алынған дамытушы білімді біріктіру тиіс.
  • Шетелдік ғалымдармен ғылыми және іскерлік хат алмасу, тезистер, аннотациялар, мақалалар жазу, ғылыми зерттеулер жүргізу және ЖОО-да психологиялық пәндерді ағылшын тілінде оқытуды жүзеге асыру.
  • Әлемдегі және Қазақстандағы психологияның қазіргі заманғы даму үрдістерін ықпалдастыру; этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, цифрлық технологияларды, құралдарды және қазіргі заманғы теорияларды пайдалана отырып, жеке және кәсіби өсудің тиімділігін бағалау әдістемелерін меңгеру.
  • Таңдалған ғылыми білім беру бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу және эксперименттік-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу, жоғары оқу орындарында сабақ беру, психология саласында және пәнаралық салаларда практикалық міндеттерді шешу кезінде жаңа идеяларды генерациялау, бағалау және түзету.
  • Психологиялық зерттеулер саласындағы заманауи әдістемелерге сүйене отырып, психокоррекциялық бағдарламаларды жобалау, дамытушылық оқыту технологияларын бейімдеу және дамыту және жоғары кәсіби ортада әртүрлі тілдерде тәуелсіз инновациялық ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсыну.
  • Психометриялық қамтамасыз ету негізінде тұлғаның эмпирикалық зерттеуін жобалау; психикалық процестерді талдау үшін теориялық - практикалық модельдерді құру және қолдану дағдыларын пайдалану, өзіндік және заманауи психологиялық зерттеулердің нәтижелерін бейімдеу және жалпылау.
Top