7M01202 Мектепке дейінгі білім беру және балалар психологиясы в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектепке дейінгі білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында жобалау, ғылыми-зерттеу, сараптамалық-кеңес берушілік, оқу-әдістемелік және ұйымдастырушы-басқарушылық қызметіндегі кәсіби міндеттерді шешуге қабілетті жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар бірлігінің жүйесін меңгерген, еңбек нарығында сұранысқа ие мектепке дейінгі білім беру саласындағы жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылыми зерттеудің негізгі стратегиясын және тарих және ғылым философиясы, ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін ашады; ғылым философиясы табиғаттың философиялық ой-өрісінің қазіргі заманғы әлемдік дәстүр ретіндегі мазмұнын қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тұлғаның үйлесімді тәрбиесіндегі ұлттық мәдениет
Ұлттық мәдениетті аса зор әлеуметтік -педагогикалық потенциал түрінде қарастырады. Курс тұлғаны ұлт мәдениеті мен құндылықтарын тасымалаушы ретінде қалыптастыруға бағытталады. Және де ұлттық мәдениеттің дамуын Қазақстан республикасында ұлтаралық теңдікті сақтау мен халықтардың өзіндік ерекшеліктерінің негізгі факторы ретінде қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі психологиялық қызмет
Балабақшада психолог ретіндегі табысты тәжірибелі іс-әрекетке қажет білім негізін ашады. Болашақ мамандарды білім берудің мектепке дейінгі кеңістік аясындағы кәсіби әрекетке даярлайды. Психологиялық қызметтің пән ретіндегі мақсаты мен міндеттерін, оның мазмұны мен мәні, принциптерін түсіндіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Бұл пәнді оқу барысында магистранттар педагогикалық теория мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білім алады, адам туралы ғылым жүйесіндегі жоғары мектеп педагогикасының орны, рөлі мен маңызы туралы және педагогтың практикалық іс-әрекеті туралы түсініктері бар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Баланың әлеуметтенуі
Пән тәрбие үрдісінің педагогикалық және әлеуметтік аспектілерін, әлеуметтену үрдісінің мәнін және адамның жеке тұлға ретінде қалыптасуын қарастырады. Бұл курс мектепке дейінгі білім берудегі кәсіби сауалдарды шешудегі оқыту мен тәрбие үрдістері мәселелерін ашуға бағытталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі әлемдегі инклюзивті білім беру
«Қазіргі әлемдегі инклюзивті білім беру» пәні мектепке дейінгі білім беру саласындағы ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау жүйесіндегі маңызды оқу курсы болып табылады. Пәннің мазмұны инклюзивті білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, мектепке дейінгі ұйымдағы инклюзивті білім беру процесінің субъектілеріне психологиялық кеңес беру, ағарту ісін, және профилактикалық жұмыс жүргізу бойынша магистранттардың құзыреттерін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Осы курсты оқу барысында «Әлеуметтік-мәдени жоба және заманауи гуманитарлық практика ретіндегі инклюзивті білім беру», «Мүгедек балалар мен ЕБҚ балалардың білім алуын реттейтін халықаралық және отандық құқықтық құжаттар», «Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы инклюзивті білім берудің құндылық-мәндік негіздері» және т.б. мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық зерттеулер әдіснамасы және әдістері
Мектепке дейінгі білім берудің әдіснамалық мәселелері туралы жүйелі түсініктерді қалыптастырады оларды теория мен практикада шешу жолдары. Мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық, психикалық, тұлғалық даму заңдылықтарын ашады. Студенттерді мектепке дейінгі педагогика саласындағы заманауи ғылыми жетістіктермен, отбасындағы және қоғамдық тәрбие жағдайындағы озық педагогикалық тәжірибемен таныстырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагог -тәрбиешінің кәсіби санасы мен дамуы
Пән кәсіби өзін-өзі дамыту сыртқы кәсіби дайындық және адамның ішкі тұлғалық қалыптасуын интеграциялау процесі ретінде қарастырады. Педагогтың кәсіби өзін-өзі дамыту өлшемдері мен компоненттері анықталады. Және де педагогтың өзін-өзі тануын және кәсіби өзін-өзі дамуын қамтамасыз ететін тетіктер сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Даму психологиясы
Адам онтогенезі дамуындағы бірнеше кезеңдерін, механизмдерін қарастырады. Адам дамуы заңдылықтырын ашады. Адамның әлеуметтік индивид пен тұлға қалыптасуындағы онтогентикалық даму жолын зерттейді. Дамудың жалпы заңдылықтарын, адам өмірі, психикалық белсенділігі мен әрекеті мазмұнын анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тұлғаның педагогикалық мәдениеті
Педагог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын, оның қызметін, оған қойылатын талаптарды ашады, педагогтың кәсіби қызметінің мазмұнын, оған дайындық жүйесін сипаттайды, теориялық білім мен кәсіби-педагогикалық іскерліктің шеңберін анықтайды. Педагогикалық қызметтің мәнімен, оның құрылымымен, педагогтың заңнамалық негізгі қызметімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Басқару қызметінің психологиялық заңдылықтарын, басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында басқару қызметінің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдауды, басқарудың кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау мен болжауды зерттейді. Басшыларды даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, кәсіби даму мәселелері бойынша, басқарушылық кеңес беру, басшылық лауазымдарға ұсыну резервін құру іскерліктері қалыптасады.қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Осы пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар шет тілінде кәсіби ортада және жалпы қоғамда коммуникацияны жүзеге асыра білуі, құжаттарды әзірлеуі, кешенді педагогикалық қызметтің нәтижелерін таныстыруы және қорғауы тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мектепке дейінгі мекемелердегі практикалық диагностика
Мектепке дейінгі мекемелердегі практикалық диагностика мәселелерін, заңдылықтарын, категориялары, принциптері мен әдістерін зертттейді. Әлеуметтік-педагогикалық практика, бағдарламаларды іске асыруға психологиялық балаларды сүйемелдеу, мектепке дейінгі мекемелердегі психологиялық-педагогикалық диагностика жүргізеді. Курс өзін-өзі талдау, мақсат қою, болжау қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогикалық шеберлік
Маманның әлеуметтік маңыздылығын, оның қызметін, оған қойылатын талаптарды ашады, педагогтың кәсіби қызметінің мазмұнын, оған дайындық жүйесін сипаттайды,теориялық білім мен кәсіби-педагогикалық іскерліктің қалыптастырады. Педагогикалық қызметтің мәнімен, оның құрылымымен, педагогтың заңнамалық негізгі қызметімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ата-аналармен психологиялық-педагогикалық жұмыс
Курс мектепке дейінгі ұйымда ата-аналардың психологиялық-педагогикалық білімін арттыру, ата-аналарды балаларды тәрбиелеуде, олардың денсаулығын сақтау мен нығайтуда қолдау, отбасыларды тікелей білім беру қызметіне және ата-аналарды оқу-тәрбие үдерісіне тарту мәселелерін қарастырады. Отбасымен жүргізілетін психологиялық-педагогикалық жұмыстардың диагностикалық, түзету, профилактикалық және ағартушылық бағыттарының мазмұнын ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Отбасы және баланың психотерапиясы
Отбасы мүшесі ретінде тұлғаның қалыптасуы мен даму заңдылықтарын зерттейді, отбасылық проблемалық аймақтарды диагностикалау әдістерін және отбасылық психологиялық кеңес беру технологиясын меңгереді. Бұл отбасылық кеңес беру процесін ұйымдастыру қабілетін қалыптастырады; баланың жеке басының дамуына ықпал ететін отбасылық қатынастардың негізгі факторларын анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйым басшысының психологиялық-педагогикалық дайындығы
Мектепке дейінгі ұйым басшысының кәсіби қызметінің мәні мен ерекшелігін сипаттайды. Мектепке дейінгі ұйым басшысының шығармашылық қызметтің, педагогикалық техниканың уәждерін дамыту бойынша психологиялық-педагогикалық даярлығын қарастырады. Білім беру мекемесінің құрылымын және оны басқару жүйесін, басқару функцияларын және әдістемелік жұмыстың мазмұнын, әдістемелік жұмыстың тиімділік шарттарын, жұмысты жоспарлаайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Балалар психологы жұмысындағы ойын және арттерапиялық технологиялар
Бұл пән ойын және психотерапиялық технологияларды қарастырады: ерекшеліктері, жұмыс кезеңдері, арт-терапия формалары, ойын әдістері: топтық арт-терапия сессиясының құрылымы. Арт-терапиядағы топ ішіндегі коммуникативті процестер мен қатынастардың факторларын талдау дағдыларын қалыптастырады; балаға ауыр травматикалық жағдайларды жеңуге көмектесетін заманауи психотерапиялық әдістер мен технологияларды қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Балалар психологының кәсіби құзыреттілігі
Болашақ психологтардың кәсіби дүниетанымының этикалық негіздерін, кәсіби міндеттерді орындауға жауапкершілікті қалыптастырады. Психологтың жұмысын реттейтін негізгі нормативтік құжаттарды, Психологтың этикалық стандарттарын; -психологтардың жұмысының негізінде жатқан дәстүрлі құндылықтарды ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беруде жасанды интеллектті қолдану әдістемесі
Курс мыналарды қамтиды: теориялық негіздер: жұмыс принциптерімен және оның түрлерімен, этикалық аспектілерімен және шектеулерімен танысу. Практикалық қолдану: оқытуды жекелендіру, бағалау, жоспарлау, интерактивті білім беру орталарын құру үшін AI қолдану . Мектеп жасына дейінгі ерекшеліктер: 3-7 жастағы балалардың танымдық және эмоционалдық қажеттіліктеріне жасанды интеллект құралдарын бейімдеу, әлеуметтік дағдылар мен сыни ойлауды дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі білім беру саласындағы заманауи бағыттары
Мектепке дейінгі білім берудің заманауи педагогикалық технологияларын қарастырады, баланың тұтас дамуының құралы болып табылатын. Педагогикалық технологиялардың тұжырымдамалық негіздерін, тұтас білім беру үдерісін құрастырудың жалпы тәсілдерін сипаттайды. Педагогтың балалармен, отбасымен өзара іс-қимыл жасау тәсілдерін таңдау, құрастыру және құру инновациялық бағдарламалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Оқу үрдісіндегі психологиялық қолдау
«Оқу үрдісіндегі психологиялық қолдау» пәні білім беру ортасында психологиялық қолдау көрсету негіздерін, оқу -тәрбие үрдісіне қатысушыларды психологиялық -педагогикалық қолдаудың негізгі бағыттарын, бағалау әдістері мен құралдары, негізгі ұғымдарының мазмұнын және кәсіби әрекетті ұйымдастыруды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- шет тілін шетелдік көздерден кәсіби мазмұндағы ақпарат алу, ғылыми хат алмасу, ғылыми мақалалар мен баяндамалар дайындау үшін қажетті көлемде, өз ұстанымын ауызша және жазбаша түрде білдіре отырып меңгеру
- дифференциалды-диагностикалық, сараптамалық сипаттағы мәселелерді шеше отырып, әртүрлі мәселелер бойынша білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету
- өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жүзеге асыру тәсілдерін қолдана отырып, педагогика ғылымдарын оқытудың негізгі әдістерін, педагогикалық мониторинг әдістерін көрсету
- әлеуметтік өзара әрекеттесуді құру кезінде білім беру процесіне қатысушылардың этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарының негізгі даму тенденцияларын талдау
- алған білімдерін оқытудың келесі кезеңдерінде, кәсіби қызметте, мектепке дейінгі мекемеде оқытудың мазмұны мен технологияларын әзірлеу әдіснамасын біле отырып, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып қолдану
- мектепке дейінгі және психологиялық білім беру саласындағы мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде генерациялау
- мектеп жасына дейінгі балалардың отбасылық тәрбиесінің ерекшеліктерін, ата-аналар мен отбасындағы балалардың өзара қарым-қатынасын зерттей отырып, оқу-тәрбие үдерісін, ата-аналармен (оларды алмастыратын адамдармен) жұмысты жоспарлау
- зерттеудің бұрыннан белгілі әдістерін ғылыми мәселелерді терең талдау, тапсырмаларды дәйекті түрде шешу және нәтижелерді мұқият тексеру дағдыларымен байланыстыру
- психодиагностикалық әдістемелер мен психометрикалық рәсімдерді пайдалану; қажетті педагогикалық проблемалардың жүзеге асыра отырып шешу үшін, педагогикалық қызметтің тиімділігіне мониторинг жүргізу
- басқару дағдыларын меңгеру, оны әртүрлі басқарушылық міндеттерді шешудің тиімді құралына айналдыру
- ғылым тарихы мен философиясының қазіргі заманғы мәселелерін жүйелеу үшін ғылым философиясының ережелерін дерексіз-логикалық талдау мен синтездеудің ерекшеліктерін ескере отырып, ғылым тарихы мен философиясының тұжырымдамалық және әдіснамалық аппаратын меңгеру.
- мектепке дейінгі білім беру саласындағы қазіргі заманғы проблемаларды, оның даму тенденцияларын және реформалау бағыттарын талдау, бағдарлау