6B01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Қызылорда ашық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектеп жасына дейінгі балалар тәрбиешісінің кәсіби іс-әрекетін тиімді жүзеге асыруға қабілетті, жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлау, халықаралық талаптарға сай бәсекелестікке бейімделген құзіретті кәсіби қызметті іске асыра алатын бакалаврларды дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Қызылорда ашық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
Мамандыққа кіріспе
Пәннің мақсаты-таңдаған мамандыққа деген қызығушылықты ынталандыру, студенттердің оқу сабақтарына саналы көзқараспен қарауына, сондай-ақ кәсіби білім алудың заманауи тәсілдеріне ықпал ететін дүниетанымды қалыптастыру. Міндеттері: - студенттердің қазіргі жоғары кәсіби білім беру жүйесі және оның даму тенденциялары туралы түсініктерін қалыптастыру;-ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметтің ерекшеліктерін игеру; - оқу орнының негізгі ұйымдастырушылық құжаттарымен танысу; - таңдалған мамандық туралы білім алу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
Жоғары оқу орындарына арналған білім көлемінде студенттерді мектеп жасына дейінгі балалардың жас физиологиясының, мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмыстарының ерекшеліктерімен, бала іс-әрекетінде оңтайлы жағдайларды қамтамасыз ететін нормативпен, балаларды күту ережелерімен, органдар қызметінде болатын аурулар, кемшіліктер, және жетіспеушіліктермен таныстыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілі негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерге тілдің фонетикасынан, лексикологиядан, сөзжасамнан және синтаксистен жүйелі білім беру мақсатын көздейді. Пәнді оқу барысында студент: тіл дыбыстарын және олардың түрлерін, дыбыстардың үндесу заңдылықтарын, орфоэпиялық және орфографиялық ерекшеліктерді анықтайды. Сөйлемнің тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелерін, тыныс белгілерінің түрлерін және олардың қойылатын орындарын түсіндіреді. Қазіргі қазақ тілінің нормаларын (орфоэпиялық, акцентологиялық, лексикалық, грамматикалық, стилистикалық, орфогафиялық және пунктуациялық) қолданады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалар әдебиеті
Пәннің мақсаты: Көркем сөз өнерінің бір саласы балалар әдебиетінің ерекшеліктерімен танысу арқылы студенттердің әдеби теориялық білімдерін шыңдау. Білім алушыларды халық ауыз әдебиетінің (бесік жыры, төрт түлік мал туралы өлеңдер, өтірік өлеңдер, жаңылтпаш, мақал-мәтелдер, жұмбақтар, ертегілер) бала тәрбиесіндегі алатын орнымен, балалар әдебиетінің бай жанрымен, отандық және шетелдік, классикалық балалар әдебиетінің озық үлгілерімен таныстыру. Балалар әдебиеті көрнекті өкілдерінің өмірі мен шығармашылығы туралы мәліметтермен қаруландыру. Әдебиет теориясы негіздерін практикалық қолдану деңгейінде меңгерту және заманауи балалар әдебиеті туралы мағлұмат беру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жас ерекшелік психологиясы
Онтогенездің әртүрлі сатысындағы психикалық даму бойынша ғылыми-теориялық негіздері туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру, әрқилы жас кезеңіндегі психикалық процестердің табиғи негізі мен үнемі дамып отыратын психологиялық сапаларын, адам психикасының жас ерекшелігі динамикасы, даму үстіндегі адамның психикалық процестері мен психологиялық қасиеттерінің онтогенезін зерттейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Қандай да бір проблемаларды автоматты түрде шешу, сонымен қатар осы проблемаларды шешу әдістерін қарастыру және түзету. Жасанды интеллект жүйелері келесідей міндеттерді қарастырады: образдарды тану есептерін (мысалы: табиғи дауысты тану) құру; теоремаларды дәлелдеу және оқыту есептерін (мысалы, қандай да бір ойынның дағдысын) құру; сарапшы ретінде шешім қабылдауға мүмкіндігі бар сарапшылық жүйелерді – программалық жүйелерді құру (мұндай жүйе деректер базасы білімін қамту керек).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пән студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстырады, педагогикалық құзіреттілік деңгейін арттырады, оқу және кәсіби іс-әрекеттерді игерудің және жүзеге асырудың табыстылығының факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады; оқу дағдыларын дамыту, ақыл-ой еңбегінің мәдениеті, өзін-өзі тәрбиелеу; педагогикалық білімге сүйене отырып тиімді шешім қабылдау мүмкіндігі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Пәнді оқытудың негізгі мақсаты кәсіпкерлік, кәсіпкерлік қызмет туралы білімді кеңейту және нақтылау, өз ісін, коммерциялық қызметті құру дағдыларын қалыптастыру, құқықтық сипаттағы құжаттарды жасау, бизнес-жоспарды әзірлеу, ҚР-дағы кәсіпкерліктің экономикалық проблемаларын білу болып табылады., бизнесті жүргізудің нақты ережелері мен тәсілдерін және кәсіпкерлік мәдениетін қалыптастыру негіздерін меңгеру, кәсіпкердің іскерлік этикалық мінез-құлық қағидаттарын білу; бизнесте it қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Пәннің мақсаты қаржылық қатынастардың маңызды салаларының көрінісі болып табылатын базалық және қаржылық-экономикалық ұғымдарды, сондай-ақ қаржы институттарының кең ауқымымен тиімді өзара іс-қимыл жасауға мүмкіндік беретін практикалық дағдылар мен құзыреттерді игеруді көздейтін білім алушыларда қаржылық сауаттылық негіздерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және құқық
Бұл курс студенттерді құқық экономикасының негізгі категорияларымен таныстыруға; құқықтық нормалардың адамдардың мінез-құлқына қалай әсер ететінін көрсетуге; микроэкономикалық теория мен институционалдық экономика құралдарын пайдалана отырып, студенттерде құқықтық доктриналар мен нормаларды талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ойын психологиясы және педагогикасы
Пәннің негізгі мақсаты-болашақ педагогтердің ойын қызметін ұйымдастыру саласындағы кәсіби құзыреттілігінің негіздерін қалыптастыру. Курстың мазмұнына мыналар кіреді: ойын қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздері, ойын қызметін ұйымдастыру әдістемесі, ойын техникасы бойынша практикум
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектепке дейінгі педагогика
"Мектепке дейінгі педагогика" пәнін меңгеру мақсаты: мектепке дейінгі педагогика ғылым ретінде, оның өзекті мәселелері мен оларды мектепке дейінгі білім берудің теориясы мен тәжірибесінде шешу тәсілдері туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Пәнді игерудің мақсаты қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім беру саласында құзыреттілікті қалыптастыру, студенттердің негізгі мақсаттарды, міндеттерді, мазмұнды және оларға сәйкес нысандарды, құралдарды, мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеу әдістерін теориялық тұрғыдан түсінуге және практикада іске асыруға дайындығы болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Пән студенттердің білім беру жүйесі саласындағы менеджменттің теориялық негіздерін зерделеуіне, білім беру жүйесінде басқарудың негізгі қағидаттары мен әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс аяқталғаннан кейін студенттер менеджменттің инновациялық технологияларын қолдана отырып, басқару процесін өз бетінше ұйымдастыра және зерттей білуі керек
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Курс мақсаты: болашақ мамандардың мектепке дейінгі балалардың өмірін ұйымдастыру және тәрбиелеу саласына кәсіби құзыреттілігін, тәрбиеленушілермен өзара іс-әрекетінде тұлғаға бағдарланған позициясын қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру әдістемесі
Студенттерге мектеп жасына дейінгі балаларға математиканы оқытуды ұйымдастырудың әдістемесін меңгертіп, кәсіби дағдыландыру қалыптастыру және мектеп жасына дейінгі балалардың санау, есептеу, пішін, заттың көлемі, кеңістіктегі орын және уақытты қатынасымен таныстырудың әдістемелік жүйесін үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
«Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері» пәнін меңгеру барысында студент өз мемлекетіне жауапкершілікпен қарау және әділдікке, адалдыққа тәрбиелеу. Жалпы адамзаттық құндылықтарды кеңінен насихатау, баршаның заң алдындағы теңдігі, еңбексүйгіштігі және адалдығын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, яғни сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті көрсететін құндылықтар жүйесін сақтауға, оның ішінде заң талаптарын орындау, білім және мәдени деңгейін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі мекемедегі дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі
Мектепке дейінгі мекемедегі дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі пәні – мектепке дейінгі жастағы балалардың дене дамуын, қимыл-қозғалыс дағдыларын, салауатты өмір салтын қалыптастыру мақсатында жүргізілетін тәрбиелік және білімдік үдерістің ғылыми-әдістемелік негіздерін қарастыратын пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі мекемеде көркем әдебиет үлгілерін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - болашақ тәрбиешілерге жоғары білім бере отырып, мектеп жасына дейінгі балалардың тілін көркем әдебиет үлгілерін оқыту әдіс-тәсілдері мен жолдарын үйрету. Қысқаша мазмұны: кәсіби-педагогикалық және әдістемелік дағдылар, студенттерде отандық және әлемдік мәдениет, әдебиет, сонымен қатар педагогикалық ой дамуының жалпы тенденцияларын көрсететін дербес тарихи-әдеби құбылыс ретінде көркем әдебиет туралы тұтас түсінік қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Монтессори педагогикасы
Курстың мақсаты-Монтессори теориясы мен әдістемесін терең білетін мектепке дейінгі білім беру педагогтерін даярлау; студенттерде педагогикалық жүйе туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Курстың міндеттері: - студенттерді Мария Монтессоридің өмірі мен шығармашылығымен таныстыру; - М. Монтессоридің негізгі теориялық ережелері туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру; - Монтессори жүйесіндегі педагогтың рөлін, оның педагогикалық тәсілдерінің ерекшелігін көрсету
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өміртіршілік қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесу заңдылықтары, биосфераның жұмыс істеуі, зиянды, зақымдайтын факторлардан адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздері, қауіптерден қорғау тәсілдері, авариялар, апаттар, табиғи апаттар салдарын жою жөніндегі іс-шаралар, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму
Тұрақты даму пәні студенттерге тұрақты даму қағидаттарын ғылыми негізде меңгерту, адамзат пен табиғат арасындағы тепе-теңдікті сақтау, ресурстарды ұтымды пайдалану және болашақ ұрпақтың мүдделерін ескере отырып шешім қабылдау қабілетін қалыптастыру. Сонымен қатар, студенттерге сыни ойлау, кешенді талдау, экологиялық жауапкершілік және әлеуметтік белсенділік дағдыларын дамыту көзделеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнде негізгі теориялық ережелер, заңдар, принциптер, терминдер, ұғымдар, процестер, әдістер, технологиялар, құралдар, ғылыми қызметті жүзеге асыру операциялары, ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру әдістері, ғылыми дизайнның, шығармашылықтың жалпы әдістемесі, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру схемасы қарастырылады. Зерттеудің ғылыми тақырыбын таңдау және зерттеу тақырыбы бойынша қажетті библиографиялық жарияланымдар мен ақпараттық материалдарды таңдау, ақпараттық процестердің ғылыми мәселелерін қою және шешу процедуралары және кәсіпорындар мен ұйымдарды ақпараттандыру дағдылары игеріледі
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі мекеме әдіскерінің оқу-әдістемелік жұмысы
Пәннің мақсаты-әр педагогтің кәсіби шеберлігін жан-жақты арттыруға, педагогикалық ұжымның шығармашылық әлеуетін жалпылауға және дамытуға бағытталған өзара байланысты іс-әрекеттер туралы білім жүйесін қалыптастыру. Міндеттері: - студенттерді мектепке дейінгі ұйым әдіскерінің кәсіби қызметінің мәні мен ерекшелігі туралы бастапқы білімдермен және дағдылармен қаруландыру; - шығармашылық қызметтің, педагогикалық техниканың мотивтерін дамытуға ықпал ету; - кәсіби дайындық сапасын арттыру үшін студенттерді өздігінен білім алу процесіне белсенді қосуды ынталандыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі инклюзивті білім беру
Мектепке дейінгі балалық шақ кезеңіндегі инклюзивті білім берудің мақсаты ерекше қажеттіліктері бар баланың өміріндегі алғашқы қоғамдық білім беру жүйесіне – мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуға кіруі болып табылады. Бұл курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс жасауда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Курс ерекше қажеттіліктері бар балалармен түзету-дамыту жұмыстарының заманауи нысандарымен, әдістерімен және технологияларымен танысу үшін негіз болып табылады. Психокоррекциялық сабақтардың әдістері мен тәсілдерімен танысады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балаларды мектепке дайындау
Курстың мақсаты-балаларды мектепке дайындаудың ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Студенттердің теориялық негіздерді меңгеруі және бастауыш сынып оқушыларын жүйелі, ұйымдастырылған оқытуға ғылыми негізделген көшумен танысу. Студенттер мектепке дейінгі жастағы тұлғаны дамыту мәселелерін, оқушылар денсаулығының психологиялық аспектілерін, баланың мектепке психологиялық дайындығы туралы жалпы түсініктерді зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру әдістемесі
Мақсаты: студенттерге жаратылыстану ғылымдары негіздерінен теориялық білім берумен қоса болашақ мамандардың практикалық іс-әрекетін дамытып, біліктері мен педагогтық дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің құзыреттілігі (оқыту нәтижелері): Бұл курсты меңгерген мамандар мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстырудың мазмұнын, көлемін, оны ұйымдастырудың формалары мен әдістерін, әртүрлі жастағы топтар балалармен жұмыс істеуді үйренеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дефектология негіздері және логопедия
Мақсаты: ғылыми сала ретінде дефектологияның мәнін ашу, міндеттерді, таным әдістерін қарастыру, мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктерін көрсету. Мазмұны: ақыл-ойкемістігі бар балалар. Психикалықд амуы тежелген балалар. Сенсорлық бұзылулары бар балалар. Тірек-қимыла ппараты бұзылған балалар. Логопедия негіздері. Сөйлеу артикуляциясындағы ауытқу. Ауытқуларды жіктеу. Фонемаларды түзету. Дизартрия түрлері. Сөйлеу ақаулары. Есту қабілеті бұзылған балалардағы сөйлеу қабілетінің бұзылуы/
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жазуға үйрету әдістемесі
Мақсаты: Балаларды тілдің фонетикалық және графикалық жүйесін меңгеру процесінде оқу және жазу дағдыларын игеруге дайындау. Мазмұны: Көркем жазу мен жазуға үйретудің тарихымен таныстыру. Жазуға үйрету әдістемесінің білім, білік, дағды жүйесін қалыптастыру. Фонематикалық есту, қабылдауды дамыту. Сөздің дыбыстық құрамымен таныстыру, сауат ашу негіздеріне үйрету және дыбыстық талдау әрекеттерін қалыптастыру. Қолдың ұсақ моторикасын дамыту
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ауызекі сөйлеу тілін дамыту әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту әдістемесі курсы мектепке дейінгі педагогтарды даярлаудағы негізгі бағыттардың бірі болып табылады. Мектеп жасына дейінгі балалардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту әдістемесі - келешек жас ұрпақты жан-жақты тәрбиелеу құралы. Пәннің мақсаты - болашақ маман кадрларға жоғары білім бере отырып, мектеп жасына дейінгі балалардың ауызекі сөйлеу арқылы тілін дамыту, студенттердің теория білімдерін практикамен байланыста жүргізу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балаларда драмалық дағдыларды қалыптастыру әдістемесі
Мақсаты-студенттерге мектепке дейінгі ұйымдарда театрландырылған әрекеттердің алуан түрлерін ұйымдастыру және өткізу тәсілдерін меңгерту. Пәннің міндеті- мектеп жасына дейінгі балалардың театрландырылған әрекеттерін дамытуға арналған заттық-кеңістіктік дамытушы орта құру; - ойын, ән және биді ойдан шығарып орындау арқылы балалардың сөйлеу белсенділігін арттыруға ықпал ету; - Драмалық ойынның теориялық негіздері туралы білім меңгерту
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалар психологиясы
Мақсаты: студенттерге мектеп жасына дейінгі баланың психологиялық дамуының ерекшеліктері мен заңдылықтарын, оның іс-әрекетін дамыту, психикалық процестер мен сапалардың сипаттамаларын қалыптастыру. Міндеттері: дамудың әр жас кезеңіндегі тұлғаның психикалық дамуындағы жеке айырмашылықтарды зерттеу; жас ерекшеліктерімен, олардың онтогенездегі даму процесінде кездесетін себептерімен танысу; мектеп жасына дейінгі балалар психологиясының курсы бойынша әлемдік және отандық психологиядағы теориялар мен эмпирикалық зерттеулерді талдау, бағыттар мен идеялармен танысу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі мекемедегі шығармашылықпен жұмыс (аппликация,мүсіндеу,сурет салу) әдістемесі
Пән мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетін басқару, балаларды бейнелеу іс-әрекеті сабақтарында мектепке дайындау мәселелері мен әдістемесін қарауға бағытталған. Курсты оқу барысында мектепке дейінгі тәрбие бойынша әдіскердің және педагогикалық училище оқытушысының жұмысы ашылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың рухани-адамгершілік мәдениетін қалыптастыру әдістемесі
Студенттерді мектеп жасына дейінгі балалардың рухани-адамгершілік тәрбиесін ұйымдастырудың негізгі заңдылықтарымен, принциптерімен, дәстүрлі және инновациялық парадигмаларымен таныстыру, білім беру процесінің барлық субъектілерінің рухани-адамгершілік мәдениетін дамытуға ықпал ететін көпмәдениетті дамытушы ортаны жобалау саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, дүниетаным шекараларын кеңейту, планетарлық сананы қалыптастыру және студенттердің төзімділігі мен сындарлы мінез-құлқына көзқарас
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың зерттеушілік қабілетін қалыптастыру әдістемесі
Бұл пән студенттердің мектеп жасына дейінгі балалардың зерттеу қызметін ұйымдастыру саласындағы әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Осы пәнді оқу барысында студенттер балалардың байқауға, зерттеу іс-әрекетіне қызығушылығын арттыруға ықпал ететін зерттеушілік қабілеттерін қалыптастыру әдістерімен танысады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі мекемедегі инновациялық технологиялар
Пәннің мақсаты: болашақ тәрбиешілерді мектепке дейінгі мекемеде қолданылатын инновациялық технологиялардың ерекшеліктерімен және олардың алгоритмімен таныстыру. Пәннің мазмұны: Мектепке дейінгі мекемедегіинновациялықтехнологиялароқупәніретінде. Қазіргі мектепке дейінгі мекемедегі инновациялық технологиялар. Дамыта оқыту технологиясы. Мектепке дейінгі мекемеде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану. Денсаулық сақтау технологияларының ерекшеліктері. Ойын технологиясы. Портфолио технологиясы. Буккросинг технологиясы. Тұлғаға бағдарланған оқыту технологиялары. Зерттеу әрекеті технологиясы. ТРИЗ технологиясы. Проблемалық оқыту технологиясы. Жобалар технологиясы. М.Монтессори технологиясы. Тәй–тәй технологиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетінің теориясы мен әдістемесі
Пән мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетін басқару, балаларды бейнелеу іс-әрекеті сабақтарында мектепке дайындау мәселелері мен әдістемесін қарауға бағытталған. Курсты оқу барысында мектепке дейінгі тәрбие бойынша әдіскердің және педагогикалық училище оқытушысының жұмысы ашылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепалды даярлық топтарында сауат ашу әдістемесі
Мақсаты –білім алушыларды мектепалды даярлық топтарында жүргізілетін «Сауат ашу негіздері» пәнін оқытуға кәсіби дайындау. Мазмұны: Сауат ашу әдістемесінің теориялық негіздері. Сауат ашу үдерісі. Сауат ашу кезеңдері бойынша ұйымдастырылатын сабақтар және өткізу ерекшеліктері. Сауат ашу әдісі. Сауат ашу әдістерін қолдану ерекшеліктері. Бастапқы жазуға үйрету. Жазу дәптерлерін талдау, сипаттама жазу. Сауат ашу кезеңінде жүргізілетін тіл дамыту жұмыстары. Сауат ашудың әр кезеңі бойынша тіл дамыту жұмыстарын ұйымдастыру ерекшеліктері. Сауат ашу кезеңінде жүргізілетін оқу-тәрбие жұмысының түрлері. Сауат ашу сабақтарының жоспарларын талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – болашақ тәрбиешілерге жоғары білім бере отырып, мектеп жасына дейінгі балалардың ауызекі сөйлеу арқылы тілін дамытудың әдіс-тәсілдері мен жолдарын үйрету, олардың тілін дамыту әдістемесінің мазмұны мен мақсаттарын қарастыру. Студенттердің сөйлемдерді байланыстыра сөйлеуіне, грамматикалық формада дұрыс сөйлеуіне, сондай-ақ тілдің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеуге баулиды
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Саяси үдерістерді дамытудың негізгі түсініктері мен ғылыми білім кешендерін біледі және меңгерген, өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен оқытудың жаңа филсофиясын, кәсіпкерлік және инновациялық-инвестициялық қызметті біледі және рационалдық мәдениетін түсінеді. Жасанды интеллект деректердің үлкен көлемін дәл бағалай алуды меңгереді. Қаржы және қаржыны тиімді пайдалануды біледі.
- Мектепке дейінгі білім берудің жоғары деңгейіне жетудегі кәсіби қызметті, психологиялық-педагогикалық білім бойынша іздеу, құрылымдау және жүйелеу дағдылары мен іскерліктерін меңгерген
- Тіл терминдері мен ұғымдарын, тіл мен тіл дыбыстарының айтылу заңдылықтарын, сөз мағынасының түрлерін меңгерген және оларды сөйлеуде дұрыс қолдану, өз ойын ауызша және жазбашатүрде еркін білдіреді
- Педагогикалық қызметте мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың тиімді технологияларын, қоршаған орта мен айналаны таныдудың түрлі тәсілдерін қолданады
- Мектепалды даярлықтың писхологиялық-педагогикалық диагностикасының әртүрлі тесттік бағдарламалары мен әдістемелерін талдайды
- Кәсіби қызметтерді орындаудың типтік әдістері мен тәсілдерін таңдауда, олардың тиімділігі мен сапасын бағалауда өз қызметін ұйымдастырады
- Педагогтың кәсіби қызметінің ғылыми негіздерін, педагогикалық мамандықтың ерекшелігін, мектепке дейінгі ұйымдар педагогының жұмысындағы зерттеу әдістерін анықтайды. Баланың негізгі қимыл-қозғалыс дағдылары қалыптастыруды меңгереді. (жүгіру, секіру, еңбектеу, лақтыру, тепе-теңдікті сақтау). Қимыл белсенділігі артады, бұлшық ет күші мен төзімділігі дамытуды біледі.
- Педагогикалық қызметке уәждемені меңгерген, өз бетімен білім алуға және өзін-өзі жүзеге асыруға қабілетті; салауатты өмір салтын қалыптастыруға, еңбекті қорғауды сақтауға қабілетті, қазіргі заманғы техникамен жұмыс істеуге дағдыланған, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды қолдана алады; белгісіздік және қауіп жағдайында экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдер қабылдау дағдыларын меңгерген, инновациялық педагогикалық тәжірибені зерделеу мен қолдануға қабілетті
Ұқсас БББ
6B01202 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы (ағылшын)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті