7M01404 Көркем еңбек, графика және жобалау в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасы мен Жетісу облысының әлеуметтік-экономикалық дамуына белсенді ықпал етуге, еңбек нарығының қажеттілігін қанағаттандыруға және білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес келуге қабілетті жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру саласында қоғамға сұранысқа ие мамандарды даярлаудың жоғары сапасын қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M007 Көркем еңбек, графика және жобалау педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы
Педагогика пәні саласындағы негізгі ғылыми зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін ашады. Ғылыми зерттеу әдіснамасын, теория, әдіс және әдістеме арасындағы айырмашылықтарды, педагогикалық зерттеу әдістерін жіктеу тәсілдерін зерделейді. Педагогикалық іс-әрекет мәселелерін қалыптастыруға және саралауға, зерттеу жұмыстарының негізгі кезеңдерін анықтауға, критерийлер мен көрсеткіштерді анықтауға, педагогикалық зерттеудің тиімділігі мен тиімділігін талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары білім берудегі педагогикалық технологиялар
ЖОО оқу үрдісінде заманауи педагогикалық технологияларды қарастырады. Оқытудың даралануы мен саралануының дидактикалық принциптерін жүзеге асырудың жаңа мүмкіндіктерін ашады. Ақпараттық, коммуникациялық және интерактивті технологияларды тиімді пайдалануға, әмбебап білім беру саласын құру мен дамытуға, педагогикалық ойлаудың жаңа мәдениетінің қалыптасуын ынталандыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми тарихы мен философиясы
Ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде өзінің маңыздылығын сақтайтын тарихи аспектіде әлемдік философиялық ой теориясының идеяларының, көзқарастарының, негізгі философиялық жетістіктерін қарастырады. Метатеоретикалық, теориялық, теориялық-эмпирикалық және қолданбалы (эмпирикалық) деңгейлердегі философиялық және ғылыми танымның негізгі принциптері мен әдістерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын зерттейді. Ғылыми зерттеудің логикасын және оның нәтижелерін баяндайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Этносаралық төзімділікті қалыптастыру педагогикасы
Көпмәдени орта жағдайында жастардың этносаралық төзімділігін қалыптастырудың негізгі теориялық аспектілерін қарастырады. Этномәдени бірлестіктердің әлеуметтік-мәдени қызметінің практикасын зерделейді. Магистранттарды ұлттық-мәдени мұраны сақтау және дамыту процесіне қатысуға ынталандыруды және этностардың мәдениетаралық ынтымақтастығын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты — магистранттардың жоғары оқу орнында оқытудың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны педагогиканың теориялық негіздерін, оқыту әдістері мен технологияларын, оқу процесін басқаруды, педагогикалық өзара әрекеттесуді және оқу курстарын жобалауды қамтиды. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар оқытудың заманауи әдістерін меңгереді, ғылым жүйесіндегі педагогиканың рөлін бағалайды және жоғары мектепте білім беру қызметін тиімді ұйымдастыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллектті қолданатын заманауи технологиялар
Көркемдік білім беруде қолданылатын педагогикалық, компьютерлік және мультимедиялық бағдарламалық құралдар қарастырылады. Жеке тұлғаға бағытталған және дамыта оқыту үшін жекелеген пәндерді оқытудың тиімділігі мен сапасына бағытталған жасанды интеллектті қолдана отырып оқытудың заманауи технологиялары мен әдістері ашылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көркем білім беру теориясы мен әдістемесі
Пән көркем цикл пәндерін оқытудың жалпы принциптері мен әдістерін қарастырады. Көркем пәндерді оқыту процесіндегі педагогикалық қызметтің ерекшеліктері. Көркемдік білім берудің әртүрлі салаларында педагогикалық технологиялар мен әдістерді оқытудың ерекшеліктері. Қазіргі заманғы ғалымдардың инновациялық тұжырымдамаларын және олар жасаған көркемдік қызметтің жоғары педагогикасы туралы кең және жүйелі білімді тереңдетуге бағытталған іргелі бағыттарды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақтардың дәстүрлі өнерінің бейнелі тілі
Оқу және білім беру процестерінің өзара байланысын қарастырады. Оқушылардың өнерді қабылдауына үнемі бағытталған оқу процесінде рухани қасиеттерді, сезімдер мен эмоцияларды дамыту. Бейнеленген сюжеттің мазмұны мен мағынасын түсіну арқылы өнер туындыларын қабылдау. Көркемдік талғамды қалыптастыру, эстетикалық қабылдауды дамыту, көргендерінен алған әсерлерін байыту, өнер туындыларымен танысу процесінде өнермен қарым-қатынас жасау қажеттілігін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім берудегі көшбасшылық теориясы
Көшбасшылық негіздерін, персоналды басқарудағы көшбасшылық қасиеттердің функционалдық ерекшеліктерін қарастырады. Білім беру ұйымдарындағы Тиімді көшбасшылықтың теориялық және практикалық негіздерін, басшылықтың тиімділігін және оның кәсіби мінез-құлқын арттыру үшін рефлексивті құзыреттілікті, жеке басқарушылық тұжырымдаманы қалыптастыруға, көшбасшылық дағдыларды диагностикалау мен дамытуға бағытталған басқару құралдарын толық пайдалануды зерделейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Осы пәнді игеру нәтижесінде магистранттар кәсіби ортада және жалпы қоғамда шет тілінде сөйлесе білуі, құжаттаманы әзірлеуі, интеграцияланған педагогикалық қызметтің нәтижелерін ұсынуы және қорғауы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақстандағы көркем білім беру жүйесі
Қазақстандағы бейнелеу өнерінің ежелгі ескерткіштерін қарастырады. Қазақстанның Халық суретшісі Ә. Қастеевтің қызметі . Қазақстан суретшілерінің бірінші съезі (1940) және кескіндеменің дамуындағы жаңа кезең. Қазақстанның қазіргі бейнелеу өнері, тенденциялар мен проблемалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
Білім берудегі инновациялық процестерді басқару психологиясындағы қазіргі тенденциялардың мазмұны және көшбасшының инновациялық диспозициясының құрылымы ашылады. Басқарушылық қызметтің ерекшелігі мен ерекшеліктері, оны әртүрлі басқарушылық мәселелерді шешудің тиімді құралына айналдыру жолдары мен құралдары көрсетілген. Білім беру процесінің барлық субъектілерінің өнімді инновациялық қызметке дайындығын қалыптастыру үшін оқу бағдарламаларын әзірлеу білігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Көркем білім берудегі компьютерлік технологиялар
Растрлық графиканы редакциялаудың компьютерлік технологиялары. Фотореалистік бейнелерді түзету. Екі өлшемді векторлық графика. 31 жобаларды жобалауда векторлық графиканы қолдану. Үш өлшемді компьютерлік модельдеу. Үш өлшемді нысандарды көпбұрышты модельдеу. Үш өлшемді сахнада материалдар мен текстураларды қолдану. Жарық қою. Үш өлшемді сахнадағы жарықтың өзгеруі және параметрлері. Үш өлшемді модельдеудің соңғы нәтижесін алу ретінде Визуализация. Компьютерлік анимация. Баспа өнімдерін компьютерлік макеттеу. Web үшін графикалық дизайн элементтері. Компьютерлік графика құралдарының мүмкіндіктерін қолдана отырып, корпоративті сәйкестендіруді дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дизайн және компьютерлік графика
Растрлық графиканың, векторлық графиканың, графикалық компьютерлік дизайнның негізгі ұғымдарын және олардың анықтамаларын, сондай-ақ графикалық редакторларды практикалық тапсырмалар үшін пайдаланудың негізгі әдістерін білу және оларды практикада қолдана білу. Компьютерлік модельдеу әдістерін және ғылыми зерттеулер нәтижелерін теориялық талдау әдістерін меңгеру
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім берудегі Арт-технологиялар
Педагогика, психология және өнердің өзара байланысына негізделген интегративті білім контекстінде арт-технологияларды қолданудың тарихи ретроспективасын қарастырады. Арт-технологиялардың түрлерін және оларды оқыту мен тәрбиелеу әдістерін, әртүрлі жас топтарында кешенді тәрбиелік, дамытушылық және түзету әсерінің құралы ретінде бағытталған арнайы және инклюзивті білім беруде арт-технологияларды қолдануды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім берудегі визуализация технологиясы
Пән білім беру ақпаратын визуализациялау құралдары мен тәсілдерін зерттейді. Мультимедиялық құралдарды қолдану ерекшеліктерін, иллюстрациялық материалдармен жұмыс істеу тәсілдерін, визуализация құралдарымен оқытуды белсендіру тәсілдерін ашады. Білім алушылардың білім беру ақпаратын қабылдау ерекшеліктерін ескере отырып, оқу сабақтарын жобалау кезінде визуализацияны қолдану білігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орындарындағы оқытушылардың кәсіби педагогикалық этикасы
Жоғары оқу орны оқытушысының кәсіби этикасының құрылымы. Әдептің педагог санасындағы, мінез-құлқындағы, қатынастары мен іс-әрекетіндегі көріністердің заңдылықтары, кәсіби ар-намыс, мұғалімнің педагогикалық беделі, педагогикалық тәртіп қарастырылады. Оқу үрдісі барысында оқытушы мен білім алушының өзара қарым-қатынасы мәселесіне ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіптік білім беру педагогының кәсіби мәдениеті
ЖОО оқытушысының кәсіби этикасының құрылымы мен жалпы принциптерін қарастырады. Оқу процесінде оқытушы мен білім алушының өзара қарым-қатынасы мәселелеріне ерекше назар аударылады. Болашақ кәсіби білім беру педагогтарының кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудағы педагогикалық тәжірибенің орны анықталды. Кәсіби біліктілік ұғымының жіктелуі көрсетілген. Кәсіби біліктіліктің түрлерін анықтау берілді. Жаңа формациядағы мұғалімнің бейнесіне қойылатын талаптар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жоғары кәсіптік білім берудің теориясы мен практикасы
Жоғары кәсіби білім беру дидактикасының жалпы және жеке ғылыми және практикалық мәселелері баяндалады, ЖОО-ның жалпы өзекті принциптері, студенттердің танымдық қызметін ұйымдастыру формалары талданады, ЖОО оқулығының теориясы мен танымдық кедергілер теориясы, жоғары білім беру мазмұнын тарихнау және педагогикалық импровизация мәселелері ұсынылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Көркем-шығармашылық тұжырымдамаларды талдау және таңдау, әртүрлі кәсіби міндеттерді шешу үшін жобалаудың әртүрлі әдістерін пайдалану, әртүрлі мәнмәтіндерді (әлеуметтік, мәдени, ұлттық)ескеру
- Көркем білім берудің әртүрлі деңгейлік бағдарламалары бойынша ғылыми жұмыс нәтижелерін диагностикалау және бағалау үшін кәсіби қызметті ұйымдастырудағы заманауи теорияларды, әдістемелер мен технологияларды зерттеу;
- Кәсіби құзыреттілік, мәдениет және этика негізінде педагогикалық қызметті жобалау;
- Ғылыми мәселелердің мазмұнын, пәнаралық және пәнаралық зерттеулердің ерекшелігін, ғылым дамуының қазіргі кезеңіндегі ғылыми ізденіс және зерттеу стратегияларын дербес философиялық талдаудың зерттеу дағдыларын меңгеру үшін ғылым саласындағы қазіргі заманғы үрдістерді талдау;
- Педагогикалық процесті модельдеу (оқу процесінің формалары мен ұйымдастырылуын немесе оқу сабақтарының түрін таңдау), білім беру процесінде нәтижеге бағытталған заманауи педагогикалық және ақпараттық технологияларды біріктіру.
- Көпмәдениетті ортада этносаралық коммуникация құру, түрлі этностар мен мәдениеттер өкілдерінің өзара әрекеттестігі кезінде жанжалды жағдайлардың алдын алу мен шешудің тиімді әдістерін табу;
- Ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жоспарлау, эксперимент жүргізу және педагогикалық ғылымдар саласындағы қолданыстағы талаптарға сәйкес зерттеу қызметінің нәтижелерін сыни талдау, диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу.
- Классикалық және қазіргі заманғы педагогикалық көзқарастар мен тұжырымдамалар тұрғысынан жоғары мектепті дамыту стратегиясы бойынша шешімдер қабылдау, кәсіби қызметте шығармашылық өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу процестерінің технологияларында бағдарлану;
- Кәсіби шет тілінде зерттеу мәселесі бойынша ғылыми жұмыс нәтижелері туралы хабарлау және пайымдау;
- Тиімді ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер үшін көшбасшылық теориясы негізінде іскерлік қатынастар құру;
- Педагогикалық қызметті инновациялық білім беру технологияларымен, оның ішінде арт-технология және визуализация құралдарымен құрастыру және диагностикалау;
- Басқару іс-әрекетінде психологиялық сүйемелдеудің практикалық дағдыларын біріктіру, әлеуметтік өзара әрекеттесуді жүзеге асыру және басқару міндеттерін шешу үшін танымдық қызметті рефлекстеу;