7M01402 Музыкалық білім в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасы мен Жетісу облысының әлеуметтік-экономикалық дамуына белсенді ықпал ете алатын, еңбек нарығының қажеттілігін қанағаттандыруға және халықаралық білім беру стандарттарына сәйкес келетін жоғары оқу орнынан кейінгі музыкалық білім беру саласында қоғамға қажетті мамандарды даярлаудың жоғары сапасын қамтамасыз ету болып табылады
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M006 Музыка педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жоғары білім берудегі педагогикалық технологиялар
ЖОО оқу үрдісінде заманауи педагогикалық технологияларды қарастырады. Оқытудың даралануы мен саралануының дидактикалық принциптерін жүзеге асырудың жаңа мүмкіндіктерін ашады. Ақпараттық, коммуникациялық және интерактивті технологияларды тиімді пайдалануға, әмбебап білім беру саласын құру мен дамытуға, педагогикалық ойлаудың жаңа мәдениетінің қалыптасуын ынталандыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Этносаралық төзімділікті қалыптастыру педагогикасы
Көпмәдени орта жағдайында жастардың этносаралық төзімділігін қалыптастырудың негізгі теориялық аспектілерін қарастырады. Этномәдени бірлестіктердің әлеуметтік-мәдени қызметінің практикасын зерделейді. Магистранттарды ұлттық-мәдени мұраны сақтау және дамыту процесіне қатысуға ынталандыруды және этностардың мәдениетаралық ынтымақтастығын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы
Педагогика пәні саласындағы негізгі ғылыми зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін ашады. Ғылыми зерттеу әдіснамасын, теория, әдіс және әдістеме арасындағы айырмашылықтарды, педагогикалық зерттеу әдістерін жіктеу тәсілдерін зерделейді. Педагогикалық іс-әрекет мәселелерін қалыптастыруға және саралауға, зерттеу жұмыстарының негізгі кезеңдерін анықтауға, критерийлер мен көрсеткіштерді анықтауға, педагогикалық зерттеудің тиімділігі мен тиімділігін талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллектті қолданатын заманауи технологиялар
Көркемдік білім беруде қолданылатын педагогикалық, компьютерлік және мультимедиялық бағдарламалық құралдар қарастырылады. Жеке тұлғаға бағытталған және дамыта оқыту үшін жекелеген пәндерді оқытудың тиімділігі мен сапасына бағытталған жасанды интеллектті қолдана отырып оқытудың заманауи технологиялары мен әдістері ашылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми тарихы мен философиясы
Ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде өзінің маңыздылығын сақтайтын тарихи аспектіде әлемдік философиялық ой теориясының идеяларының, көзқарастарының, негізгі философиялық жетістіктерін қарастырады. Метатеоретикалық, теориялық, теориялық-эмпирикалық және қолданбалы (эмпирикалық) деңгейлердегі философиялық және ғылыми танымның негізгі принциптері мен әдістерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын зерттейді. Ғылыми зерттеудің логикасын және оның нәтижелерін баяндайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты — магистранттардың жоғары оқу орнында оқытудың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны педагогиканың теориялық негіздерін, оқыту әдістері мен технологияларын, оқу процесін басқаруды, педагогикалық өзара әрекеттесуді және оқу курстарын жобалауды қамтиды. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар оқытудың заманауи әдістерін меңгереді, ғылым жүйесіндегі педагогиканың рөлін бағалайды және жоғары мектепте білім беру қызметін тиімді ұйымдастыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі көшбасшылық теориясы
Көшбасшылық негіздерін, персоналды басқарудағы көшбасшылық қасиеттердің функционалдық ерекшеліктерін қарастырады. Білім беру ұйымдарындағы Тиімді көшбасшылықтың теориялық және практикалық негіздерін, басшылықтың тиімділігін және оның кәсіби мінез-құлқын арттыру үшін рефлексивті құзыреттілікті, жеке басқарушылық тұжырымдаманы қалыптастыруға, көшбасшылық дағдыларды диагностикалау мен дамытуға бағытталған басқару құралдарын толық пайдалануды зерделейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық шығармашылық психологиясы
Музыкалық шығармашылықты және оның ерекшеліктерін, шығармашылық қабылдау ерекшеліктерін қарастырады. Музыканы қабылдау психологиясын психикалық құбылыс және Музыка тудыратын және оны тудыратын процесс ретінде ашады. Музыка теориясы мен тарихы, музыкалық формаларды талдау, жалпы, жас және педагогикалық психология, музыкалық педагогика саласындағы кешенді білімді біріктіреді. Міндеттері: оқу, теориялық талдау және жалпылау; музыкалық психология саласындағы теориялық білімді меңгеру; болашақ музыкант мұғалімдерді адамның психикалық іс-әрекетінің механизмдерін, музыкалық шығармашылық процестерінің заңдылықтарын және музыканы қабылдауды білумен қаруландыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Музыкалық қызмет психологиясы
Музыкалық іс-әрекеттің психологиясы туралы жүйелі білімге, музыканы ойнау, қабылдау және жазу процесінде адамның психикалық белсенділігін ашатын ұғымдарды игеруге, музыканттың кәсіби іс-әрекетін психологиялық талдау принциптерін игеруге бағытталған орындаушылық шеберлікті жан-жақты оқытудың әдістері мен әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
Білім берудегі инновациялық процестерді басқару психологиясындағы қазіргі тенденциялардың мазмұны және көшбасшының инновациялық диспозициясының құрылымы ашылады. Басқарушылық қызметтің ерекшелігі мен ерекшеліктері, оны әртүрлі басқарушылық мәселелерді шешудің тиімді құралына айналдыру жолдары мен құралдары көрсетілген. Білім беру процесінің барлық субъектілерінің өнімді инновациялық қызметке дайындығын қалыптастыру үшін оқу бағдарламаларын әзірлеу білігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыкалық білім беру педагогикасы
Ғалымдар мен практик-педагогтар әзірлеген музыкалық-педагогикалық идеялар мен тұжырымдамаларды қарастырады. Ол музыкалық білім беру процестерін байыта алатын және жетілдіре алатын ғылыми және білім беру практикасын және өнер арқылы тұлғаның дамуын ашады. Қазіргі заманғы ғалымдардың инновациялық тұжырымдамаларын және олар жасаған музыкалық қызметтің жоғары педагогикасы туралы кең және жүйелі білімді тереңдетуге бағытталған іргелі бағыттарды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Осы пәнді игеру нәтижесінде магистранттар кәсіби ортада және жалпы қоғамда шет тілінде сөйлесе білуі, құжаттаманы әзірлеуі, интеграцияланған педагогикалық қызметтің нәтижелерін ұсынуы және қорғауы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі Арт-технологиялар
Педагогика, психология және өнердің өзара байланысына негізделген интегративті білім контекстінде арт-технологияларды қолданудың тарихи ретроспективасын қарастырады. Арт-технологиялардың түрлерін және оларды оқыту мен тәрбиелеу әдістерін, әртүрлі жас топтарында кешенді тәрбиелік, дамытушылық және түзету әсерінің құралы ретінде бағытталған арнайы және инклюзивті білім беруде арт-технологияларды қолдануды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Музыкалық-стильдік тәсіл: теория және практика
Музыкалық-стильдік тәсілдің теориясы мен әдістемесі мәселелері туралы түсінік қалыптастыру, диссциплинаны зерттеу концертмейстер сыныбында музыкалық-стильдік тәсілді қолданудың міндеттері мен мазмұнын, болашақ музыкант-педагог мамандарды теориялық-әдістемелік даярлаудың формалары мен әдістерін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Музыкалық білім беру педагогының кәсіби мәдениеті
Педагог-музыканттың кәсіби мәдениетінің әлеуметтік-дүниетанымдық, әдіснамалық, психологиялық, коммуникативтік және музыкалық-эстетикалық ішкі жүйесін қарастырады. Педагог-музыканттардың кәсіби мәдениетін қалыптастыруға бағытталған дәстүрлі және инновациялық педагогикалық тәсілдерді зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Орталық Азия музыкалық аспаптары
Орталық Азияның түркі халықтарының қоршаған табиғатымен және шаруашылық-мәдени типтерімен өзара байланыста, сондай-ақ ұқсастықтары мен айырмашылықтары контекстінде музыкалық аспаптар жинағын қарастырады. Әр түрлі музыкалық аспаптардың бірегейлігін, жалпы азиялық және еуропалық аспаптардың дамуын зерттейді. Түркі халықтарының музыкалық аспаптары туралы теориялық және практикалық білімдерге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Білім берудегі музыкалық терапия
Музыкалық терапияны қолданудың теориялық және практикалық әдістерін, сондай-ақ музыкалық терапияның пайда болу тарихын және оны ғылымның әртүрлі салаларында қолдануды қарастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында магистранттар үшін пациенттердің әртүрлі санаттарымен жұмыста музыкалық терапияны қолданудың түрлері мен практикалық әдістері жүйелендіріледі; әртүрлі бұзылуларды емдеу мен түзетуде музыка мен дыбыстық әсерді қолдануды негіздейтін материалдар ұсынылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Түркі халықтарының дәстүрлі музыкасы
Түркі халықтары музыкасының дыбыстық әлемін олардың тарихы мен этногенезі тұрғысынан, түркі этносының дыбыстық мекендеу ортасын қарастырады. Орталық Азия түркі халықтарының музыкасындағы дыбыстық жоғары ұйымды және оның эволюциясын зерттейді. Түркі музыкасындағы дыбыс моделінің жалпы сипаттамасы туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыруға, түркі халықтарының дәстүрлі әуенінің ерекшеліктерін анықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Жоғары оқу орындарындағы оқытушылардың кәсіби педагогикалық этикасы
Кәсіби этиканың мәні мен принциптерін, педагогикалық қызметке байланысты қарым-қатынастың моральдық сипатын қамтамасыз ететін мұғалімнің мінез-құлық нормалары мен ережелерінің жиынтығын қарастырады. Кәсіби этиканың негізгі аспектілерін және педагогтің кәсіби маңызды құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған педагогикалық қарым-қатынастың этикалық негіздерін зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мәдениеттің көркемдік кеңістігіндегі музыкалық стиль
Көркемдік бағыттар мен дәуірлердің тұжырымдамалық идеяларын, музыкалық-стильдік тәсілді және оның педагог-музыканттың практикалық іс-әрекетіндегі тетіктерін қарастырады. Музыканы кәсіби-бағдарлы талдауға, танымдық музыкалық материалды кеңейтудегі дербестік пен бастамашылдыққа бағытталған орындаушылық және педагогикалық интерпретацияны құруда музыкалық шығарманы стильдік сәйкестендіру әдісін зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әдіснамалық талдау жүргізу үшін педагогика, психология, музыкалық білім және өнер саласындағы бар тұжырымдамаларды, теориялар мен тәсілдерді түсіндіру;
- Әлеуметтік өзара әрекеттесуді жүзеге асыру және басқарушылық міндеттерді шешу үшін танымдық іс-әрекетті жүзеге асыру;
- Ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жоспарлау, эксперимент жүргізу және педагогикалық ғылымдар саласындағы қолданыстағы талаптарға сәйкес зерттеу қызметінің нәтижелерін сыни талдау;
- Ғылым саласындағы заманауи үрдістерді тану;
- Кәсіби құзыреттілік, мәдениет және этика негізінде педагогикалық қызметті жобалау;
- Іргелі білім негізінде көпмәдениетті ортада этносаралық коммуникация құру;
- Білім беруде инновациялық технологияларды, оның ішінде педагогикалық қызметте арт-технологиялар мен музыкалық терапияны қолдану;
- Кәсіби шет тілінде зерттеу мәселесі бойынша ғылыми жұмыстың нәтижелерін қысқаша баяндау;
- Ғылыми-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын қолдану;
- Ғылыми-зерттеу жұмыстарын диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде орындау.
- Білімді үздіксіз өз бетінше жаңарту, кәсіби дағдылар мен іскерліктерді кеңейту қабілетін көрсету.
- Білім беру үдерісінде заманауи педагогикалық және ақпараттық технологияларды табу;