7M01402 Музыкалық білім в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Музыкалық білім беру саласында ойлаудың интегралды деңгейі, жоғары рухани және зияткерлік мәдениеті бар, ішкі және сыртқы еңбек нарықтарында бәсекеге қабілетті, қоғамның әлеуметтік-мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M006 Музыка педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Музыкалық-педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдіснамасы
Білім жүйесіндегі музыкалық білім беру әдістемесімен әдіснамасы. Музыкалық білім ғылыми зерттеу нысаны ретінде. Музыкалық білім беру проблемаларын әдіснамалық талдаудың құрылымы: философиялық, жалпы ғылыми және жеке ғылыми деңгейлер. Музыкалық-педагогикалық зерттеудің логикалық құрылымы. Ғылыми таным әдістері. Музыкалық-педагогикалық зерттеу әдістері. Ғылыми зерттеулерді түсіндіру, сынақтан өткізу. Тарихи және музыкалық-тарихи зерттеулер. Музыкалық білім беру теориясы мен практикасындағы зерттеулер. Психологиялық-педагогикалық зерттеулер. Педагог-музыканттың зерттеу мәдениеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық білім берудегі ғылыми зерттеу әдістері
Пән студенттерде зерттеу мәдениетін қалыптастыруға, музыкалық білім беру саласында ғылыми зерттеулер жүргізудің әдіснамалық негіздері мен әдістемелерін игеруге бағытталған. Ғылыми танымның түрлері, зерттеу кезеңдері мен логикасы, деректерді жинау және талдау әдістері, нәтижелерді жобалау қарастырылады. Сапалық және сандық әдістерді қоса алғанда, музыкалық-педагогикалық зерттеулердің ерекшелігіне, сондай-ақ музыкалық оқыту ғылымындағы қазіргі тенденцияларды талдауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық білім берудегі қашықтықтан оқыту технологиялары
Пән музыкалық оқыту саласында қашықтықтан білім беру технологияларын қолданудың теориялық және практикалық негіздерін зерттейді. Музыканы онлайн оқытуға арналған платформалар мен цифрлық құралдар, интерактивті өзара әрекеттесуді ұйымдастыру әдістері, білімді бағалау және бақылау форматтары қарастырылады. Музыкалық-педагогикалық әдістемелерді қашықтықтағы ортаға бейімдеуге, мультимедиялық материалдарды әзірлеуге және онлайн форматта Музыкалық білім беру сапасын қамтамасыз етуге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық білім берудегі ақпараттық технологиялар
Қазіргі ақпараттық білім беру технологияларының мәні мен ерекшеліктері. Ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, музыка сабағын дидактикалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістемесі. Музыка мұғалімінің іс-әрекетіне музыкалық-компьютерлік бағдарламаларды енгізу және жүзеге асыру әдістері. Музыкалық білім берудегі заманауи технологиялар. Музыкалық жетістіктерді бағалаудың сандық құралдары. Музыкалық білім берудегі жасанды интеллект және деректерді талдау. Ақпараттық технология негізінде жеке оқыту жолдарын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми мақалаларды жазу әдістемесі
Ғылыми мақала жазудың негізгі критерийлері. Мақала бойынша жұмыс жоспары. Ғылыми мақаланың құрылымы. Ғылыми мақалалардың мазмұнына қойылатын талаптар. Ғылыми мақаланың нәтижесіне қойылатын негізгі талаптар. Мәтінді ұсыну бойынша ұсыныстар. Ғылыми жұмыстарды рәсімдеу бойынша МЕМСТ.ҚР ҒЖБМ БҒСБК, РИҒС ұсынған журналдарда, халықаралық ғылымиметрикалық базалардың басылымдарында ғылыми мақалалар жазу әдістемесі(Scopus, WoS).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнердің тарихи дамуының трансдисциплинарлығы
Әртүрлі тарихи кезеңдердегі өнер дамуының трансдисциплинарлылығы және оның әлемдік мәдениеттің қалыптасуына әсері. Жеке тарихи фактілерді, оқиғаларды, процестерді зерттеу. «Мәдениет», «мәдени сәйкестік» және «өнер» ұғымдарының спектрін зерттеуде білімнің бірнеше салалары арасындағы байланыстардың сипатын және гносеологиялық шекараларды кеңейту мүмкіндігін ашу. Ежелгі дүниенің мәдениеті мен өнері. Антикалық. Орта ғасыр. Қайта өрлеу. Барокко дәуірі. Білім. Романтизм. Постромантизм. Қазіргі және қазіргі заман мәдениеті. Қазақстан және мәдени мұраны қорғау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнердегі интердисциплинарлық тәсілдер: тарих және теория
"Өнердегі интердисциплинарлық тәсілдер: тарих және теория» курсы қазақ өнері контекстінде әртүрлі ғылым салаларының (философия, антропология, әлеуметтану) ұлттық көркемдік дәстүрлердің дамуына ықпалын зерттейді. Курс қазақ өнерінің эволюциясын интердисциплинарлық тәсілдер призмасы арқылы талдап, мәдени, тарихи және әлеуметтік процестердің арақатынасын ашады. Бұл тәсілдердің Қазақстанның мәдени мұрасын түсіну мен сақтаудағы рөліне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу және коммуникация: идеялар мен жарияланымдар
«Ғылыми зерттеу және коммуникация: идеялар мен жарияланымдар» курсы ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі әдістерін, идеяларды қалыптастыру мен ұсынуды, сондай-ақ ғылыми жарияланымдарды жазу дағдыларын қамтиды. Курс ғылыми қоғамдастықпен тиімді өзара әрекеттесуді, халықаралық журналдар мен конференцияларға мақалалар дайындауды үйретеді. Дереккөздерді сыни талдауға, зерттеу этикасына, зерттеу нәтижелерін кең аудиторияға жеткізуге, соның ішінде ғылыми ақпаратты таратудың әртүрлі платформаларын пайдалануға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
АРТ білім берудегі мәдени жады және ұлттық құндылықтар феномені
Әртүрлі тарихи кезеңдердегі өнер дамуының трансдисциплинарлылығы және оның әлемдік мәдениеттің қалыптасуына әсері. Жеке тарихи фактілерді, оқиғаларды, процестерді зерттеу. «Мәдениет», «мәдени сәйкестік» және «өнер» ұғымдарының спектрін зерттеуде білімнің бірнеше салалары арасындағы байланыстардың сипатын және гносеологиялық шекараларды кеңейту мүмкіндігін ашу. Ежелгі дүниенің мәдениеті мен өнері. Антикалық. Орта ғасыр. Қайта өрлеу. Барокко дәуірі. Білім. Романтизм. Постромантизм. Қазіргі және қазіргі заман мәдениеті. Қазақстан және мәдени мұраны қорғау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық білім берудегі педагогикалық дизайн
«Музыкалық білім берудегі педагогикалық дизайн» пәні музыка саласындағы білім беру бағдарламалары мен курстарын құрудың принциптері мен әдістерін зерттейді. Курс музыканы қабылдау және оқу ерекшеліктерін ескеретін тиімді оқыту стратегияларын құруға бағытталған. Магистранттар оқу материалдарын жобалауды, музыкалық дағдыларды дамыту үшін инновациялық технологиялар мен тәсілдерді қолдануды, білім беру үдерістерін оқушылардың жеке қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін бейімдеуді үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Магистрлік диссертацияны жазу әдістемесі
Магистрлік диссертация ғылыми бағыттың түрі ретінде. Ғылыми-әдістемелік зерттеудің жалпы әдіснамасы. Жазуға дайындық және ғылыми ақпаратты жинақтау. Диссертацияның қолжазбасы бойынша жұмыс, құрылымға қойылатын талаптар. Диссертациялық жұмысты ресімдеу. Диссертацияны қорғау тәртібі және безендіруге қойылатын талаптар. Қорғауға ұсынылатын негізгі құжаттар. Магистрантты қорғауға дайындау. Қоғамдық қорғау рәсімі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық білім берудегі зерттеу стратегиялары
Музыкалық-педагогикалық зерттеулердің тарихи-философиялық негіздері. Музыкалық-педагогикалық зерттеу әдістемесінің мәні. Музыкалық білім берудің әдістемелік сипаттамасы. Музыканың әртүрлі ғылымдармен синтезі. Музыкалық-педагогикалық мәселелерді талдаудың принциптері мен технологиясы. Музыкалық-педагогикалық ғылым мен практиканың бастапқы ережелерін, категорияларын, заңдылықтарын ғылыми зерттеу, әзірлеу, негіздеу. Музыкалық-педагогикалық шындықты танудың және түрлендірудің эмпирикалық және теориялық әдістері. Музыка мұғалімінің әдіснамалық мәдениеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі өнердегі кросс-мәдениеттік әрекеттесу және ұлттық құндылықтар
«Қазіргі өнердегі кросс-мәдениеттік әрекеттесу және ұлттық құндылықтар» пәні қазақ музыкалық білім беру контекстінде қазақ музыкалық дәстүрінің әлемдік мәдени үрдістермен өзара байланысын зерттейді. Курс жаһандану жағдайында ұлттық құндылықтарды сақтауға, қазіргі әлемдік тенденциялардың қазақ музыкасына әсерін ашуға бағытталған. Қазақстанның бірегей музыкалық болмысын қалыптастыруға ықпал ететін музыкалық өнердегі дәстүрлі және заманауи элементтерді біріктіруге ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық білім берудегі инклюзивті бағдарламаларды жобалау
Пән студенттердің инклюзия принциптерін ескеретін білім беру бағдарламаларын әзірлеуде құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық негіздері, музыкалық салада мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту ерекшеліктері, музыкалық қызметтің мазмұны мен формаларын бейімдеу әдістері зерттеледі. Жеке маршруттарды жобалауға, қолжетімді білім беру ортасын құруға және барлық білім алушыларды музыкалық шығармашылыққа қосуға ықпал ететін технологияларды пайдалануға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Музыкалық білім беру менеджменті
Музыкалық білім беру менеджментінің даму тарихы. Музыкалықбілімсаласындағы Менеджмент ерекше сала ретінде. Музыкалықбілімменеджерініңкәсібифункциялары. Музыкалық өнер және білім беру саласындағы менеджменттің нормативтік-құқықтық негіздері. Менеджердіңмаркетингтікқызметі. Жобалық менеджмент. Өндіріс ұғымы және мәні. Шоу-бизнестегі Менеджмент. Менеджмент этикасы. Стратегиялықжоспарлау, ақпараттыққамтамасызету, Музыкалықбілім беру саласындағыбасқару
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Музыкалық білім берудегі инклюзия
Мүгедек балалардың дамуы мен әлеуметтенуіндегі музыканың рөлі. Инклюзивті музыкалық білім берудің психологиялық-педагогикалық аспектілері. Мүмкіндігі шектеулі балалардың есту қабылдауы мен ырғақтық дағдыларын дамыту. Ерекше балаларға арналған музыкалық материалды бейімдеу әдістері. Инклюзивті музыкалық білім берудің әдістері мен технологиялары: көру және есту қабілеті бұзылған, тірек-қозғалыс аппараты бұзылған балалармен жұмыс істеу құралдары мен тәсілдері; музыка арқылы аутизм спектрінің бұзылуы. Музыкалық импровизация және терапия инклюзивті әдіс ретінде. Бейімделген музыкалық орта құру. Практикалық жағдайлар және инклюзивті музыкалық білім берудің сәтті мысалдары. Дарынды және талантты балаларды оқыту бағдарламаларын әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шығармашылық жоба (Репертуар және музыка оқыту әдістері)
Орындаушылық және музыкалық-педагогикалық даярлық саласында дағдылар мен біліктерді қалыптастыру. Өз мамандығы бойынша музыкалық шығармаларды таңдау және үйрену. Әр түрлі жанрларда полифониялық ойлау дағдыларын дамыту. Музыкалық шығармаларды игеру әдістері, шығармалардың бейнелі мазмұнын түсіндіру, аспаптық және вокалдық-хорлық дыбыстарды модельдеу. Шетелдік және қазақстандық композиторлардың ірі нысанды, шағын нысанды шығармаларын орындау. Музыканы оқыту әдістері, педагог-музыканттың оқу-тәрбие міндеттері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Академиялық мәтіндерді құрастыру дағдылары. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді рәсімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары және жанрлары. Ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және рәсімдеу, эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- кәсіптік этика қағидаттарына, пәндік саланы білуге, музыкалық-педагогикалық өлшемдердің ерекшеліктеріне, көркем білім беруді дамытудың трансдисциплинарлық тенденцияларына, нормативтік құқықтық актілерге және электрондық құжаттаманы жүргізу қағидаттарына сүйене отырып, мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын білу;
- өзгермелі әлеуметтік және экономикалық жағдайларда өмір сүруге дайын, сыни ойлауы бар интеллектуалдық, физикалық және эстетикалық дамыған жеке тұлғаны дамытуға бағытталған музыкалық және білім беру процесін модельдеу
- әртүрлі жас деңгейлеріндегі психофизиологиялық және музыкалық дамудың жалпы, ерекше және жеке ерекшеліктерін, сондай-ақ музыкалық инклюзия құндылықтарын ескеру;
- арт білім берудегі құбылыстарды жүйелі түсіндіру үшін пәнаралық тәсіл негізінде әртүрлі көздерден алынған ақпаратты талдау және синтездеу
- этномәдени және діни ерекшеліктер мен қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық музыкалық білім берудің заңдылықтары мен принциптерін ескере отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби қызметті жүзеге асыру
- білім беру саласындағы менеджмент және электронды құжаттама, инклюзивті білім берудің теориясы мен тәжірибесі, музыкалық-педагогикалық өлшемдер саласындағы дағдыларды білім алушылардың дамуының психологиялық және физиологиялық аспектілеріне негізделген музыкалық пәндерді оқыту әдістемесін жетілдіру үшін пайдалану
- ресми және бейресми музыкалық білім беру саласында оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістерін жобалау, таңдау және қолдану
- инклюзивті ынтымақтастық, интеграция және өзектілік принциптеріне негізделген музыкалық білім беруде инклюзия принциптерін, әдістерін және әдістерін пайдалану
- әртүрлі қабілеттері мен қажеттіліктері бар, оның ішінде этномәдени және діни білім алушылардың музыкалық шығармашылығын, эмоционалды экспрессивтілігін, аналитикалық және сыни ойлауын дамытуға ықпал ететін жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларды белсенді тарту арқылы білім беру үдерісіне әртүрлі көздерден музыкалық білім беру саласындағы ақпаратты талдау және шығармашылық түрлендіру
- мәдени жады мен ұлттық құндылықтарды, ұлттық музыкалық формалардың өзіндік ерекшеліктерін және мәдениеттердің алуан түрлілігін беру және сақтау мақсатында мектептер, өнер қызметкерлер және мәдениет мекемелері арасындағы серіктестікті оқу үдерісіне енгізе отырып, әлемдік музыкалық білім берудің озық тәжірибесін жүйелейді; оқу-әдістемелік және зерттеу материалдарын әзірлеу
- артобілім беру саласындағы зерттеу тәжірибесін қоса алғанда, пәнаралық өзара іс-қимыл негізінде талдамалық және рефлексивті қызметті жүзеге асыру
- музыкалық білім беру процесін жобалайды және құрастырады; музыкалық педагогикалық экспериментті жоспарлау және жүзеге асыру