Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01704 Орыс тілі мен әдебиеті в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

  • Сөз мәтіннің негізгі бірлігі ретінде

    Қазіргі орыс әдеби тілінің лексикасындағы жүйелік қатынастардың негізгі түрлерімен таныстырады, сөзді мәтіннің негізгі бірлігі ретінде сипаттайды, сөздің коммуникативті әлеуетін талдайды, көркем мәтіндегі сөз функцияларын анықтайды, студенттердің лингвистикалық дүниетанымын, мәтіндегі лексикалық бірліктердің жүйелік байланыстарын көре білу қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Оқытудың соңғы әдістері мен технологияларын қарастырады, педагогикалық процесті ғылыми талдау, болжау, жоспарлау және басқару әдістерін зерттейді, гуманитарлық білім саласы ретінде педагогика және оқу-тәрбие процесінің субъектілерінің өзара әрекеттесуі туралы теориялық идеяларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде өз маңызын сақтайтын әлемдік философиялық ойдың негізгі философиялық жетістіктерін, идеяларын, көзқарастарын, теорияларын тарихи аспектіде қарастырады, философиялық және ғылыми танымның негізгі принциптері мен әдістерін метатеориялық, теориялық, теориялық-эмпирикалық және ғылыми-зерттеу жұмысының қолданбалы (эмпирикалық) деңгейлері, ғылыми зерттеудің логикасын ашып, оның нәтижелерін ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиеттанудың өзекті мәселелері және әдеби зерттеулердің әдістемесі

    Мақсаты магистранттарды педагогикалық практикадан өтуге және әдебиеттану пәндерін оқыту саласындағы дербес кәсіби қызметке даярлау, ЖОО оқытушысының оқу-әдістемелік және ғылыми-зерттеу қызметі арасында органикалық байланыс орнату болып табылатын әдебиеттанудың өзекті мәселелерін және әдеби зерттеулердің әдіснамасын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі тіл білімі ғылыми парадигмалардың өзгеру теориясы тұрғысынан

    Ғылымдағы парадигмалардың өзгеруін анықтайтын факторларды жарықтандырады, тұжырымдамалық аппаратпен таныстырады, лингвистикадағы «ғылыми революция» ұғымын ашады, лингвистикадағы қазіргі парадигманың қалыптасу тарихы туралы білім береді, қазіргі лингвистиканың ерекше парадигмалық белгілерін жүргізеді, қазіргі лингвистиканың мәртебесін полипарадигмалық ғылымның мәртебесі ретінде белгілейді, қазіргі лингвистиканың бар бағыттары мен тұжырымдамаларын сипаттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс тіліндегі тілдік тұлға теориясы

    Тілдік тұлғаны зерттеудің нақты объектісі ретінде қарастырады, орыс тіліндегі тілдік тұлға теориясын жарықтандырады, дамудың тарихы мен негізгі перспективаларын, отандық психолингвистикадағы тілдік тұлға теориясын сипаттайды, «тілдік тұлға» құбылысының деңгейлік ұйымдастырылуы туралы түсінік береді, әр деңгейдің лингвистикалық талдау дағдыларын дамытады, «тілдік тұлға» құбылысын зерттеудегі эксперименттік әдістермен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі тіл білімін зерттеудің мектептері, бағыттары, әдістері

    Ғылыми парадигма параметрлерімен – объектімен, пәнімен, әдіснамалық базасымен және зерттеу әдістерімен таныстырады, қазіргі тіл білімі жұмыс істейтін негізгі ұғымдар мен терминдердің мазмұнын ашады, тіл біліміндегі қазіргі ғылыми парадигманың жетекші принциптерін қарастырады, қазіргі тіл білімінің негізгі мектептері мен бағыттарына сипаттама береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әдеби бағыттар мен мектептер

    Пән «әдеби бағыт», «әдеби ағым», «әдеби мектеп», «көркемдік әдіс» ұғымдарының ерекшелігі мен арақатынасы туралы түсінік береді, қоғамның әлеуметтік-тарихи себептері мен эстетикалық қажеттіліктерінің әсерінен шындықты тану мен бейнелеудің әдеби бағыттары мен әдістерінің қалыптасуы мен өзгеруін көрсетеді, 17 – 20 ғасырлардағы шетел және орыс әдебиетіндегі әдеби бағыттар мен мектептер философиясының, эстетикасының және поэтикасының ерекшеліктерін ашады, әдеби бағыттар мен мектептердің аса көрнекті өкілдерінің шығармашылығын, сондай-ақ әртүрлі жанрлар мен стильдердің туындыларын талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Шет тілін үйренуге бағытталған. Осы пәнді игеру нәтижесінде магистранттар кәсіби ортада және жалпы қоғамда шет тілінде сөйлесе білуі, құжаттаманы әзірлеуі, интеграцияланған педагогикалық қызметтің нәтижелерін ұсынуы және қорғауы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазіргі тіл біліміндегі когнитивтік бағыттар

    Когнитивизм туралы жалпы ғылыми бағыт ретінде түсінік береді, когнитивтік зерттеулердің жалпы принциптерін ашады, когнитивизмнің қалыптасу кезеңдерін сипаттайды, қазіргі әлемдік лингвистикадағы когнитивтік бағыттың рөлін анықтайды, когнитивтік лингвистиканың жалпы мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдайды, тілді когнитивтік лингвистиканың объектісі ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі білім беру үдерісіндегі цифрлық технологиялар және жасанды интеллект

    «Қазіргі білім беру процесіндегі цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект» пәні цифрлық құралдар мен жасанды интеллектті білім беру саласына енгізу мәселелерін зерттейді, олардың оқыту әдістемесіне, білім беру тәжірибесінің тиімділігіне және оқытуды дараландыруға әсерін талдайды. Ерекше назар жасанды интеллектті пайдаланудың этикалық аспектілеріне, педагогтардың цифрлық сауаттылығына және білім берудің цифрлық трансформациясы жағдайында жаңа құзыреттіліктерді қалыптастыруға аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жоғары оқу орындарында орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістері

    Пән жоғары оқу орындарында орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістерін зерттеуге, орыс тілі мен әдебиетін оқытудың дәстүрлі және заманауи технологияларын қолдану дағдыларын дамытуға, орыс тілі мен әдебиетін оқытудың теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтарын зерделеуге бағытталған, басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдайды, басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгеруін диагностикалайды және болжайды, басшыларды даярлаудың, басқарушылық кеңес берудің, кәсіби даму мәселелері бойынша белсенді әдістерін қолдану дағдыларын, жетекші қызметтерге жоғарылату үшін резерв құру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы инновациялық технологиялар

    Оқытудың инновациялық технологияларының теориялық және практикалық негіздерін сипаттайды, олардың мазмұнын ашады, оқу процесінде оқытудың инновациялық технологияларын тиімді пайдалану туралы мәліметтерді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мәдениетаралық байланыс

    Коммуникативтік лингвистиканың негізгі ұғымдарын ашуға, коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттіліктерді дамытуға, монологиялық және диалогтық типтегі мәтіндерді құру дағдыларын дамытуға, әлемнің орыс және қазақ тілдік суреттерін салыстыруға, мәдениетаралық коммуникацияның ерекшеліктерін анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтінді филологиялық талдау

    Әдеби шығармаларды біржақты зерттеумен шектелмейтін кең филологиялық тұрғыдан көркем мәтінді талдауға бағытталған, бірақ лингвистикалық және әдеби зерттеудің қажетті әдістерін қолдана отырып, көркем әдебиеттің әртүрлі жанрларының шығармаларын жан-жақты филологиялық талдау жолдарын сипаттайды, мәтіннің идеялық-тақырыптық және эстетикалық мазмұны берілетін тілдік құралдар жүйесін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дискурсивті зерттеулер: тарихы мен болашағы

    Мәтін, дискурс және сөйлеу ұғымдарын өзекті түсіндірумен байланысты дискурстың жаңа бағыттарын зерттеуге, дискурстанудың негізгі ұғымдарын терең зерттеуге, дискурстың әртүрлі түрлерін талдау дағдыларын қалыптастыруға, өзекті тілдік материалды талдауға және функционалды тіл заңдылықтарын анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Қазіргі лингвистикадағы функционалдық бағыттар

    Функционалды лингвистиканың негізгі бағыттарын және қазіргі филология ғылымының жалпы жүйесіндегі осы саланың ерекшеліктерін зерттеуге, қазіргі филологияның жетістіктерін өз бетінше зерттеу және сыни талдау процесінде алған білімдерін қолдануға, өзінің ғылыми қызметі саласында алған білімдерін пайдалануға, коммуникативті лингвопрагматикалық бірлік ретінде қазіргі заманғы дискурс-талдау және мәлімдемені талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Қазіргі мәдени кеңістіктегі орыс дискурсы

    Қазіргі заманғы дискурстар саласындағы терминология мен зерттеу әдістерін игеруге, тарихи-мәдени, әлеуметтік, әдеби, кәсіби процесте және т.б. көрініс тапқан дискурс түрлерін тануға, талдауға, түсіндіруге, мәліметтер базасынан алынған ақпаратты бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Қазіргі қоғамдағы әлемдік әдебиет

    Әдебиет теориясындағы жаңа тәсілдерді, әдеби мәтінді талдаудың өзекті әдістері мен принциптерін, қазіргі тарихи-әдеби тұжырымдамаларды терең зерттеуге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде студент әдеби және мәдени рефлексия тәжірибесін, әртүрлі формадағы және стильдегі мәтіндерді талдауға, өңдеуге және құруға байланысты дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Орыс тілінің функционалдық грамматикасы

    Функционалдық аспектіде морфология мен синтаксистің негізгі бірліктерін зерттейді, сөздің грамматикалық мағыналары, грамматикалық категориялар туралы ілімді, сөз тіркесі туралы ілімді қарастырады, синтаксистік бірліктер жүйесіндегі сөз тіркестерінің орнын анықтайды, сөйлемді негізгі предикативті және коммуникативті бірлік ретінде сипаттайды, күрделі синтаксистік құрылымдарды, сондай-ақ мәтін синтаксисін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Жаңа орыс әдебиеті

    Жаңа орыс әдебиетінің шығармаларын зерттеуге, олардың көркемдік ерекшелігін анықтауға, алдыңғы дәуірлердің әдеби жетістіктерімен параллель жүргізуге, әдеби талдаудың негізгі әдістерін игеруге және оларды орыс әдебиеті мен басқа да еуропалық әдебиеттердің шығармаларын салыстырмалы сипаттау үшін қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның жаңа орыс тілді әдебиеті

    Қазақстанның қазіргі заманғы орыс тілді әдебиетінің жай-күйі, оның дамуының негізгі заңдылықтары мен үрдістері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған, ғылыми-теориялық және әдіснамалық мәселелерді қоса алғанда, жаңа орыс әдебиеті бойынша қажетті білім көлемін береді, магистранттардың кәсіби әдеби талдау дағдыларын және ағымдағы әдеби процеске сыни көзқарасын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Орыс әдебиеті әлемдік мәдени контексте

    Магистранттарда орыс әдебиетінің әлемдік контексте алатын орны туралы түсініктерін, оны әлемнің, тұрмыстың, нанымдардың, құндылықтар жүйесінің көркем бейнесі контекстінде көре білуге, ғылыми ойлар деңгейі туралы түсінік қалыптастыруға, белгілі бір дәуір мен ел туралы және магистранттың көркем шығарманы бағалау мен түсіндіруде кең көзқарасын дамыту, құбылысты талдауда синхронды және диахрондық аспектілерді үйлестіре білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тіл жүйелерінің дамуы мен қызмет етуінің филологиялық заңдылықтары, тіл білімінің даму бағыттары мен кезеңдері туралы білімдерін қолданады, лингвистиканың заманауи міндеттерін анықтайды, қазіргі тіл білімінің өзекті мәселелерін талдайды.
  • Орыс әдебиетінің негізгі бағыттары, әдістері мен мектептерінің ерекшеліктерін анықтайды, әлемдік әдеби үдерістің дамуы, әдебиеттанудың қазіргі бағыттары туралы білімдерін қолданады, Қазақстанның жаңа орыс әдебиеті мен орыс тілді әдебиетінің көркем шығармаларын түсіндіреді.
  • Шетел тілінде логикалық және жүйелі тұрғыда ауызша және жазбаша қарым-қатынас құрады, шетел тілін көпмәдениетті әлемдегі халықаралық өзара түсіністік пен келісім құралы ретінде пайдаланады, кәсіби деңгейде шет тілін жетік біледі.
  • Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдістемелік негіздеріне сүйене отырып білім беруді ұйымдастырады, білім берудегі негізгі педагогикалық тұжырымдамаларды тиімді ұстану жолдарын анықтайды, басқару психологиясы мен менеджмент теориясының негізгі әдістерін меңгерген, әлеуметтік-педагогикалық жобалау және болжау мүмкіндіктерін қолданады, практикалық дағдыларды игереді, қызметке қатысты креативті шешімдер қабылдайды, білім беру процесінің субъектілерімен кәсіби, мәдени қарым-қатынас орнатады.
  • Ғылым тарихы мен жаңа концептуалдық идеялардың даму бағыттарын өзіндік көзқарас тұрғысынан дәлелдейді, ғылыми сананың заманауи даму үрдістерін, философиялық мәселелерін анықтайды, іс-тәжірибелік мәселелерді жедел шешуге ықпал ететін жүйелі ойлау дағдыларын меңгерген, қоғамның өзекті мәселелері бойынша өз ұстанымын білдіреді, теориялық білімдерін кәсіби қызметте қолданады.
  • Антропоцентризм принципіне сүйене отырып, қазіргі заманғы дискурсивті-когнитивті парадигма саласындағы тұжырымдамалық зерттеулерге талдау жасайды, сөз бен мәтінге лексикалық талдау жүргізеді, әртүрлі ғылыми концепцияларды түсіндіру дағдыларын меңгерген, дискурстанудың негізгі ұғымдарын, мәдениетаралық коммуникация дағдыларын қолданады, орыс дискурсының әртүрлі түрлерін талдайды.
  • Лингвистикалық және әдеби зерттеулердің қажетті әдістерін қолдана отырып, көркем әдебиеттің әртүрлі жанрлары мен стильдерінің шығармаларын талдайды, әртүрлі формадағы және стильдегі мәтіндерді өңдейді және жазады.
  • Оқытудың инновациялық интерактивті әдістерінің мазмұнын ашады, оқыту әдістемесін, принциптерін, әдістерін, тәсілдерін біледі және оларды оқу үрдісінде қолданады, инновациялық тәсілдердің мазмұнын жалпылай біледі, білім алушылардың білім мазмұнын игеру барысы мен деңгейін бақылауды жүзеге асырады.
  • Біліктілік жұмысын жазу барысында алған білімін синтездейді, пікірталастарда белгілі бір позицияны қорғайды және өз пікірін білдіре алады.
  • Оқу үдерісін ұйымдастыру және жүргізу үшін оқу-әдістемелік материалдарды жасайды және бағалайды, ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асырады.
Top