7M01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мақсаты–ғылыми-зерттеу жұмысына бейімделген, жалпы білім беретін және кәсіптік білім беру мекемелеріндегі орыс тілі мен әдебиетінен ғылыми-педагогикалық және өндірістік-технологиялық міндеттер мен мәселелерді білім беру саласындағы мемлекеттік саясатпен шығармашылықта ұштастыра білетін, ғылыми іс-әрекетті ұйымдастыру құрылымы мен принциптерін, тіл, педагогика саласындағы ғылыми зерттеулердің теоретико-әдіснамалық негіздерін білетін бәсекеге қабілетті жоғары білікті педагог-филолог қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін, аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі тіл білімінің өзекті мәселелері
Тілдік ағымдар мен концепциялардың, мектептер мен ілімдердің негізгі белгілерін қарастырады; тіл жүйесінің нормативтілігін және оның қызмет ету заңдылықтарын сипаттайды; ХХ ғасырдың соңғы онжылдықтарында пайда болған лингвистикалық зерттеулердің бағыттарымен, сондай-ақ қазіргі отандық және әлемдік тіл біліміндегі жеке мектептер мен тенденциялармен таныстырады; кодификацияланған тілдің әдебиеттен тыс аумақтық және әлеуметтік лингвистикалық «перифериялармен» әрекеттесуін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық лингводидактика
Лингводидактика – екінші немесе шет тілін меңгеру модельдері туралы лингвистикалық және дидактикалық білімдердің кіріктірілген білім саласы. Мақсат - екінші, шет тілін оқытудағы инновациялық үрдістер туралы түсінік беру. Ұсынылып отырған курста 21 ғасырдағы лингвистикалық, мәдени құзыреттілік, Қазақстанның білім беру жүйесіндегі орыс тілінің мәселесі, екінші, шет тілін оқытудағы проблемалық модельдеу құрылымы, мазмұны қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пән зерттеу әдіснамасын, инновациялық экономиканы, ҒЗТКЖ-ны, зерттеу әдістемесін, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі компоненттерін, авторлық құқықты, патент пен авторлық куәлікті, жобаның ҒЗЖ-дан айырмашылығын, жобаның өмірлік циклін, жоба құнын бағалауды, оңтайлы идеяларды іріктеу критерийлерін зерделейді. Зерттеу жоспарының инновациялылығы. Жасанды интеллектіні курс бағдарламасына енгізу білім алушылардың жасанды интеллектіні зерттеу барысында қосымша ресурс ретінде тиімді пайдалануларына қажетті дағдылар мен білім-біліктерді дамытуға мүмкіндік береді.Зерттеудің сапасы мен іске асырылуы ғылыми, ғылыми-техникалық, инновациялық жобалар мен бағдарламаларды іске асыру нәтижелерінің салдарын болжау саласы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Бұл пәнді оқудың мақсаты жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелері болып табылады. Жоғары оқу орындарының педагогикасы білім беру заңдылықтары мен принциптері, жоғары кәсіби білім беру құралдары мен әдістері туралы білімнің дамуын зерттейді. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің дамуын, оның негізгі міндеттерін біледі. Сонымен қатар педагогикалық процесті басқарудың ғылыми аспектілері және заманауи педагогикалық технологияларды қолдану туралы білімдері қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектептегі мәтінді зерттеудің лингвомәдени аспектілері
Пән тіл туралы мәдениет пен мәдениеттің тіл призмасы арқылы бейнеленуі мен бекітілушісі ретінде түсінік береді, тіл мен мәдениеттің өзара тәуелділігі мен өзара тәуелділігі туралы іргелі білімдер негізінде тиісті ғылыми дүниетанымды қалыптастырады; мектепте мәтінді оқудың лингвомәдениеттану аспектілерін қарастырады; әртүрлі мәдениеттердегі коммуникативті мінез-құлықтың нақты көріністерін дұрыс түсіндіру қабілетін ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты - басқарушылық іс-әрекеттің заңдылықтарын, принциптерін, әдістерін зерттеу: басқарушылық іс-әрекеттің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайларын талдау, осы процесте адамдар арасында пайда болатын басқару процесі мен қатынастарды ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтарын зерттеу. Курс психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін анықтау және шешу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Филологиялық герменевтика
Герменевтиканың ғылым ретіндегі тарихы және оның қалыптасуы мен дамуының алғышарттары туралы теориялық мәліметтерді қарастырады; мәтіннің негізгі қасиеттері мен категорияларын, оның мәселелерінің ауқымын (түсіну мен түсіндіру құбылыстары, герменевтикалық субъектінің ерекшеліктері, түсіндіру шекаралары және оның ақиқаттығы критерийлерінің болу мүмкіндігі) сипаттайды; мәтіндердің типологиясымен таныстырады; талданатын мәтіннің тарихи, мәдени, әлеуметтік контекстпен байланысын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Зерттеу әдіснамасындағы дискурс талдау
Пән мәтіннің функционалды-стильдік түрлі дискурсивті құрылымын және тілдік ұйымдастырылуын зерттейді, әртүрлі мәтіндер мен мәлімдемелерді адамдардың сөйлеу әрекетінің өнімі ретінде түсіндіреді, оларды нақты қоғамдық-саяси жағдайларда және мәдени-тарихи жағдайларда жүзеге асырады. Курстың мақсаты-сөйлеудің дискурсивті тәсілдерін шет тіліндегі мәтіндегі нақты, тұжырымдамалық және ішкі мәтіндік ақпараттарды талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы модернизм
Курстың мақсаты-әлемдік әдеби үдеріс контекстінде ұлттық әдебиеттің байлығы мен бірегейлігін тұтас қабылдауды қалыптастыру. Курстың міндеттері: студенттердің білімін тереңдету туралы мәселелер салыстырмалы әдебиеттану оқып үйрену; осы ғылыми бағыт тарихының негізгі кезеңдерін зерттеу; көркем мәтіндерді салыстырмалы және талдау дағдыларын қалыптастыру; жалпы әлем әдебиетінің тарихи дамуының негізгі заңдылықтарын көрсетуге үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мектепте және ЖОО-да филологиялық пәндерді оқытудың белсенді әдістері
Пән ЖОО-да филологиялық пәндерді оқытуда қазіргі заманғы технологиялардың құрылымдық-мазмұндық қырларын, кәсіби оқытудың белсенді әдістерін қарастырады. Пән ерекшелігін есепке ала отырып, орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын өткізудің белсенді формаларын, жасанды интеллектінің оқытудағы мүмкіншіліктерін тануды көздейді; рефлексиялық іс-әрекет үдерісінде оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту және белсенді өзара әрекеттесуін ұйымдастыру үшін оқытудың ойын әдістеріне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп пен ЖОО-да лингвистикалық пәндерді оқытудың жаңа тәсілдері
Пән жаңартылған білім беру процесінің талаптарын ескере отырып, ЖОО-да және мектепте лингвистикалық пәндерді оқытудағы заманауи үрдістер мен тәсілдер туралы мәселелерді қарастырады. Тілді оқытудағы коммуникативтік-әрекеттік және когнитивті тәсілдердің ерекшеліктері қарастырылады. Курс психолингвистика мен когнитивистиканың тілдерді оқыту мен оқытумен байланысын, лингвистикалық пәндерді оқытудағы АКТ-ның орны мен рөлін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Лексикалық семантика
«Лингвистикалық семантика» отандық және шетелдік ғылым тәжірибесін жалпылау арқылы тілдік бірліктердің мағыналық және өзара әрекеттесу мәселелерін дамытуға ықпал етеді. Пән орыс тілінің лексикалық семантикасын қарастырады, сөздердің семантикасын, олардың мектептегі білім берумен байланысты стильдік сипаттамаларын зерттейді, лексикалық жүйенің қалыптасу көздерін сипаттайды, оның жаңару және архаизациялану процестерін талдайды, әртүрлі қатынастарды ашады. әртүрлі лексикалық топтар ішінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс әдебиетінің жаңа бағыттары
Курстың мақсаты-әдебиеттанудың негізгі бағыттары мен мектептерін қазіргі жағдайында анықтау, олардың аясында жасалған көркем фактілерді зерттеудің ғылыми әдістерін олардың қазіргі қызмет ету кезеңінде алған түрінде зерттеу. Пән әдеби фактілерді зерттеуге кәсіби көзқарастың басымдығы туралы идеяларды көрсетуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи мектептегі білім беру жүйесіндегі оқытудың интерактивті әдістері
Орыс тілі мен әдебиеті пәнін оқытудың интерактивті әдістері саласындағы құзыреттілікті қалыптастыруға, магистранттардың оқытудың интерактивті әдістері мен құралдарының мазмұнын білу қабілетін қалыптастыруға, оларды негізді таңдауға және оқушылардың жеке дамуының жоспарланған деңгейін қамтамасыз ету мақсатында заманауи мектептегі білім беру шеңберінде тиімді пайдалануға бағытталған. Мектептегі интерактивті оқытудың негізгі түрлерін, формаларын, әдістерін, құралдарын сипаттайды. Пән аясында қазіргі мектепте орыс тілі мен әдебиетіне интерактивті оқытуды ұйымдастыру шарттары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Филология пәндерін оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Курстың мазмұны педагогикалық білім беру технологиясын, филологиялық білім берудің қазіргі кезеңіндегі технологиялардың типологиясын, педагогикалық білім беру технологияларының контексті ретінде Заманауи парадигмаларын ашуға бағытталған, сонымен қатар" педагогикалық білім беру технологиясы " дидактика ұғымы, білім беру педагогикалық технологиясының негізгі сапасы, білім берудің қазіргі парадигмасының педагогикалық білім беру технологияларының типологиясы, филологиялық пәндерді рефлексивті оқыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы мектептегі білім беру жүйесіндегі инновациялық процестер
Пән нақты оқыту технологияларын ескере отырып, ойлаудың әдістемелік бағытын қалыптастыруды, мектептегі білім берудің инновациялық үдерістерін анықтауды және әдеби білім беру процесін ұйымдастыруды қарастырады. Инновацияны оқушылардың танымдық белсенділігін арттырудың заманауи бағыты ретінде сипаттайды; тұлғааралық диалогты ұйымдастыруда инновацияларды қолданудың психологиялық-педагогикалық шарттары; топтық оқу әрекеті; мектептегі білім берудегі жаңа тәсілдерге сәйкес оқыту әдістері мен педагогикалық технологиялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық поэтика
Курстың мақсаты-поэтиканы теориялық әдебиеттанудың маңызды бөлімдерінің бірі ретінде талдау. Пән осы Қызмет түрінің табиғатына (мәніне) сәйкес келетін жүйе ретінде ауызша көркем шығармашылық пен әдеби шығарма туралы ғылымның негізгі ұғымдары туралы түсінік беруге арналған; әр түрлі типтегі және дәуірдегі көркем мәтіндерді талдау құралы ретінде поэтика ұғымдарының практикалық маңыздылығын көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем мәтінді талдау бойынша практикум
Пән әдеби шығармаларды филологиялық талдаудың және түсіндірудің әртүрлі түрлері, әдеби мәтіндер поэтикасының жекелеген аспектілері туралы түсінік қалыптастырады. Курстың мақсаты: көркем мәтінді талдаудың жұмыс әдістері туралы білімді қалыптастыру, оларды практикалық қолдану дағдыларын бағыттау, тарихи, мәдени, стилистикалық түсініктемелері бар әмбебап категориялар аспектісінде күрделі құрылымдық бірлік ретінде көркем мәтін туралы түсінік беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық коммуникация теориясы мен практикасы
Курстың мақсаты – мәдениетаралық коммуникацияның қарым-қатынастың ерекше формасы ретіндегі теориялық және практикалық мәселелерімен таныстыру. Магистранттар курс соңында: мәдениетаралық коммуникацияның теориялық мәселелерін біледі, оның танымдық аппараты мен терминдерін игереді, қазіргі мәдениетаралық коммуникацияның, әлеуметтік-мәдени коммуникацияның түрлі мәселелерін таниды және олардың арасындағы қатынастарды өзара байланыстыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі заманғы білім беру технологиялары және ЖОО мен мектепте филологиялық пәндерді оқыту мәселелерінде құзыреттілікті көрсету.
- Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясын білу және осы білімді өзінің педагогикалық қызметінде пайдалану; жоғары кәсіптік білім берудің дамуындағы әлемдік үрдістер мен халықаралық ұйымдардың педагогикалық тұжырымдамалары, білім беру стратегиялары туралы білімдерін көрсету.
- Ғылыми танымның дамуындағы қазіргі тенденциялар туралы білімді көрсету; жасанды интеллектті қолдана отырып, философия, педагогика, психология, лингводидактика, филология саласындағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерін, ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын қолдану.
- Орыс тілі мен әдебиеті, лингвомәдениеттану саласындағы маманның құзыреті шеңберінде, қарқынды дамып келе жатқан көптілді және көпмәдениетті әлем жағдайында барабар әрекет ету мақсатында мемлекеттік және шет тілдерін меңгерген, негізгі оқытылатын тілді әдеби нысанда, ауызша және жазбаша коммуникацияның әртүрлі түрлерінің базалық әдістері мен тәсілдерін меңгеру.
- Ғылыми материалдарды дайындау бойынша ақпаратты жинау және түсіндіру, филология ғылымдары саласындағы нәтижелерді өңдеу, лингвистикалық және әдеби курстардың басқа пәндермен пәнаралық байланысын қамтамасыз ету.
- Өз еңбегін ғылыми негізде ұйымдастыру, кәсіби қызметке қажетті жаңа білімді өз бетінше алу; кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация дағдыларын меңгеру.
- Мамандандырылған мәтіндердің кез-келген түрін талдау, түсініктеме беру, сілтеме жасау, құру, салыстыру, редакциялау және жүйелеу процесінің негізгі кезеңдерін іс жүзінде қолданыңыз.
- Жасанды интеллектті пайдалана отырып, тіл білімінің, лингводидактиканың, әдебиеттанудың және фольклортанудың өзекті мәселелері саласындағы заманауи ғылыми зерттеулердің нәтижелерін білікті талдау, түсініктеме беру, рефераттау және жалпылау.
- Жекелеген филологиялық пәндер бойынша озық отандық және шетелдік тәжірибені ұғынуға, сондай-ақ қазіргі заманғы мектептегі білім беру жүйесіне инновациялық процестерді енгізуге мүмкіндік беретін қазіргі заманғы әдістемелер мен әдіснамаларды пайдалану негізінде оқу-әдістемелік және басқа да жалпылама материалдар жасау.
- Жеке қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша Бұлтты және мобильді сервистер.
- Өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру.
- Кәсіби этика кодексін, жауапкершілік пен ғылыми-зерттеу қызметінің нормаларын сақтау.