7M01506 География в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі ғылыми-практикалық деңгейде педагогикалық қызмет саласындағы әлеуметтік маңызды міндеттерді шығармашылық және жоғары кәсіби шеше алатын, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар география ғылымы бойынша жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M015 География педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Қала ауасының ластануының метеорологиялық потенциалы мен климаттық ерекшеліктері
Пәннің мақсаты метеорологиялық факторлардың өзгеру себептерін анықтау мақсатында бақылау материалдарын зерделеуге байланысты білім алушыларда мәселелерді қалыптастыру; атмосфералық процестердің дамуын басқаратын физикалық заңдарды зерделей отырып, объектілердің сапалық және сандық көрсеткіштерін пайдалану; қолайсыз (қауіпті) гидрометеорологиялық құбылыстардың объектілер мен экономика салаларының жұмыс істеуінің тұрақтылығына әсерін зерделеу болып табылады. Курс ғылымның негізгі ережелерін теориялық, әдістемелік және практикалық дамытуға және метеорологиялық жағдайлардың адамға және халық шаруашылығы объектілеріне әсерін бағалауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте оқытудың теориялық және технологиялық негіздері
Пәннің мақсаты – жоғары мектептегі білім беру және тәрбиелеу үдерісінің негізін құрайтын теориялық білімдерді, практикалық тәсілдерді, педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді меңгеру. Пән магистранттарға жоғары білім берудің заманауи үрдістері, оқытудың әдіснамалық негіздері мен болашақ оқытушылардың кәсіби дайындығы туралы тұтас көзқарас қалыптастырады. Курстың мазмұны магистранттың кәсіби және зерттеушілік құзыреттерін дамытуға бағытталған, білім беру үдерістерін терең түсінуге, тиімді педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді таңдап қолдануға мүмкіндік береді. Пәнді оқу бәсекеге қабілетті, педагогикалық сауатты, ғылыми-педагогикалық қызметтің міндеттерін тиімді шеше алатын, оқу үдерісін қазіргі білім беру парадигмалары негізінде ұйымдастыра алатын, магистранттардың жеке және кәсіби дамуына ықпал ете алатын тұлғаның қалыптасуына септігін тигізеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі философиялық тұжырымдамалар аясында география ғылымының әдістемесі
Пәннің мақсаты қазіргі заманғы философиялық тұжырымдамалар, ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесі аясында әдіснаманың, география ғылымының негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән ғылыми зерттеулерді жүргізудің принциптерін, заңдарын, нысандарын, кезеңдерін зерделейді, ғылыми жұмыстарды жүргізу және жобаларды құрастыру үшін географиялық әдістерді меңгеру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
География ғылымдарының тарихы және методологиясы
Пәннің мақсаты-, географиялық ойлаудың тарихының, әдіснамасының, теориясының, зерттеу әдістерінің, психологиялық негіздерінің қазіргі жағдайын, сондай-ақ ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін қажетті ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулерді жүргізудің принциптерін, заңдарын, нысандарын, кезеңдерін зерделейді, ғылыми жұмыстарды жүргізу және жобаларды құрастыру үшін әртүрлі компьютерлік бағдарламаларды, географиялық әдістерді меңгеру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның географиялық білім беру тұжырымдамасы-жаңғыртудың негізгі қағидаттары
Пәннің мақсаты білім алушыларда географиялық білім беру мазмұнын жаңғыртудың негізгі аспектілеріне байланысты мәселелерді қалыптастыру болып табылады. Курс мектепте және мектептен тыс жұмыстарда географиялық білім беруді дамытудың негізгі принциптерін, басымдықтарын және негізгі бағыттарын қамтиды. Тұжырымдама сонымен қатар пәнді оқытуда заманауи білім беру технологияларын енгізу бойынша тетіктерді, құралдарды, ресурстық қамтамасыз етуді, нысаналы көрсеткіштерді және оны іске асырудан күтілетін нәтижелерді айқындайды. Ол географиялық білім беру мазмұнын жаңарту идеяларын ескере отырып, білім беру процесін бағалауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Географияның теориялық және методологиялық мәселелері
Пәннің мақсаты географияда,оның категорияларында, шаруашылық құрылымының негізгі теориялық және әдістемелік мәселелерін қалыптастыру, негізгі ғылыми мектептер, зерттеулер туралы білім жүйесінде, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми, теориялық білімнің негізгі тәсілдері мен әдістерін қалыптастыру, ғылыми жұмыстарды жүргізу үшін географиялық әдістерді меңгеру дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесуі мен дамуының физикалық-географиялық және экономикалық-географиялық заңдылықтарын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Географиялық зерттеу әдістері
Мақсаты: Географиялық зерттеулер жүргізілетін географиялық ақпараттың негізгі әдістері мен көздерін зерттеу. Студенттер мүмкін: • географиялық зерттеу әдістерін білу және алынған деректерді талдай және өңдей білу; • математикалық әдістерді қолдана отырып, географиялық құбылыстар мен процестерге бақылау жүргізу; * процестер мен құбылыстарды ғылыми сипаттау үшін географияда зерттеу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі климаттың өзгеруі және күтілетін салдары
Пәннің мақсаты-білім алушыларда климатты маңызды табиғи ресурс ретінде қарастыру үшін білім, дағдылар мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Пән Қазақстандағы климаттың өзгеруіне байланысты қалыптасқан ауыл шаруашылығы, су және экономиканың басқа да секторларындағы проблемаларды қарастырады. Пәнді оқу аясында магистранттар климаттың өзгеруінің салдары туралы білімді меңгереді, қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесуі мен дамуының физикалық - географиялық заңдылықтары түсіндіріледі. Тұрақты даму мәселелерін, Қазақстан Республикасының "жасыл" экономикаға көшуі жөніндегі тұжырымдаманың негізгі ережелерін қарайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Географиялық дүниетаным және географиялық мәдениет
Пәннің мақсаты-адамзат құрған және жинақтаған материалдық және рухани құндылықтардың, халықтардың тарихи жадының, этностар мен өркениеттердің компоненттерінің жиынтығы арқылы әлемнің географиялық бейнесін, географиялық дүниетанымын, географиялық мәдениетін әлемнің біртұтас бейнесі ретінде қалыптастыру. Пән табиғи компоненттер мен экономикалық көрсеткіштердің кеңістіктік таралуының физикалық және экономикалық-географиялық заңдылықтарын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерде жасанды интеллектті қолдану
Пәннің мақсаты-жасанды интеллекттің негізгі принциптері мен әдістерін және ғылыми зерттеулерде әртүрлі мәселелерді шешуде осы технологияларды қолдану мүмкіндігін зерттеу. Пән деректердің үлкен көлемін жылдам және тиімді талдау үшін жасанды интеллект алгоритмдерін қолдануды зерттейді. Жасанды интеллект әдістерін зерттеу қолданбалы іс-әрекеттің заңдылықтарын, корреляциялары мен тенденцияларын анықтауға, білімді ұсыну мен өңдеудің құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын алуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі білім беру технологиялары
Пәннiң мaқcaты оқу процеciнде жaлпы бiлiм беру мекемелерiнде қолдaнылaтын зaмaнaуи бiлiм беру технологиялaрын зерделеу және игеру болып тaбылaды. Пән бiлiм aлушылaрдың қaзiргi бiлiм беру мекемелерiнде қолдaнылaтын технологиялaрдaғы бiлiмдерiн кеңейтуге, жүйелеуге, жaңaртылғaн бiлiм беру мaзмұнынa cәйкеc келетiн технологиялaрды енгiзу бойыншa прaктикaлық құзыреттiлiктердi дaмытуғa, бiлiм беру және caбaқтaн тыc жұмыcтaрдың нәтижелiлiгiн aрттыру үшiн әдicтемелiк және технологиялық жaңaлықтaрды пaйдaлaнуғa, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бaғыттaлғaн.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру процесінің заманауи педагогикалық технологиялары
Пәнді оқытудың мақсаты білім беру процесінде іске асырылатын қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар туралы білімді қалыптастыру; оларды таңдауға саналы көзқарасты дамыту. Пән білім берудің озық технологияларын қолдану ерекшеліктерін зерделеуге, білім берудегі технологиялық тәсілдің даму перспективаларын талдау мен болжауға, оқытудың тиімді әдістемелері мен оқу жетістіктерін бағалау құралдары негізінде сабақ өткізу кезінде білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Туристік-өлкетану қызметінің тарихы
Пәннің мақсаты туристік-өлкетану жұмысының негізгі әдістерін, туристік экскурсиялық бағдарламаларды жасау үшін қажетті өлкетану ақпаратының негізгі көздерін, зерттеу мен туристік-өлкетану қызметінің негізгі әдістері мен көздерін зерделеу болып табылады. Пән табиғи-техногендік кешендердің экономикалық-географиялық сипаттамаларын,туристік-өлкетану қызметінің тарихын, мазмұны мен маңыздылығын, өлкетану көздерімен жұмыс істеу әдістемесін, туристік-экскурсиялық жұмысты ұйымдастыруда тарихи материалдарды пайдалануды, қазіргі заманғы әлемдік экономикалық дағдарыстарды және олардың туристік индустрияға әсерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Шет тілі (кәсіптік)
Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Географияны оқытудағы өзекті білім беру технологиялары
Пәннің мақсаты білім алушыларда географиялық заңдылықтарды зерделеудің инновациялық технологияларын игеруге және практикада қолдануға, географиялық білім беру мазмұнын жаңарту идеяларын ескере отырып, білім беру процесін бағалауға байланысты мәселелерді қалыптастыру болып табылады.Курс магистранттарды әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздері туралы өзекті білімдермен және география мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауға ықпал ететін бастапқы әдістемелік дағдылармен жабдықтауға қабілетті. Пән білім алушыларда сыни және әдістемелік ойлауды, педагогикалық еңбек пен ғылыми жұмысты ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Географияның мектеп курсының пәнаралық негіздері
Пәннің мақсаты-мектеп географиясы курстарының пәнаралық байланыстарын игеру және оқу процесінде және өндірісте пәнаралық принциптерді шебер қолдану арқылы жоғары білікті маман даярлауға ықпал ету. Пән пәнаралық байланыстардың қалыптасқан құрылымы мен жіктелуін, олардың пайда болу сипаты мен қызметін зерттейді. Курс оқытудың тиімді әдістемелері мен оқытудың оқу жетістіктерін бағалау құралдары негізінде сабақ өткізу кезінде білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеру қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас түсінікті қалыптастыру болып табылады. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Оқушылардың ғылыми зерттеулерін ұйымдастыру
Пәннің мақсаты білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздерін, мектептің білім беру процесінде білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыру принциптерін зерделеу, мектептің білім беру процесінде білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, зерттеу қызметін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән заманауи ғылыми зерттеулерді жүргізудің жалпы ғылыми әдістерін; ғылыми зерттеулердің арнайы әдістерін; ғылыми жұмысты ұйымдастырудың негізгі принциптерін; білім алушылардың ғылыми жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау принциптерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жаңа экономикалық-географиялық теорияларды дамыту стратегиясы мен принциптері
Пәннің мақсаты ғылыми негізделген нормалар негізінде аймақтық экономикалық жүйелердің қасиеттері мен сапасын бағалау арқылы экономикалық-географиялық қызмет саласы ретінде аумақтық дамуды басқарудың жаңа экономикалық-географиялық теорияларын дамыту стратегиясын, принциптерін зерттеу болып табылады. Пән табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуі мен дамуының әртүрлі аспектілері арасындағы байланысты зерттейді, зерттеу жұмыстарын жазу кезінде қажетті зерттеу әдістерін таңдау және жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Физикалық-географиялық зерттеулер әдістері
Пәннің мақсаты-аумақтың негізгі компоненттерінің өзара әрекеттесу заңдылықтарын анықтау үшін аумақты кешенді географиялық зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесін зерттеу. Пән табиғи аумақтық кешендердің (ТАК) кеңістіктік және уақытша таралуының жалпы ғылыми және қолданбалы кешенді физикалық-географиялық заңдылықтарының әдістерін зерттейді: ландшафттық-геохимиялық және ландшафттық-геофизикалық тәсілдер, далалық зерттеулер және ТАК картографиялау, стационарлық және жартылай стационарлық зерттеулер, материалдарды камералдық өңдеу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Қазіргі менеджердің бағдарламалық дағдылары
Пәннің мақсаты-soft skills магистранттарының басқару қызметі саласындағы дағдыларын (ұйымшылдық, қызығушылық, жақсы есте сақтау, жоспарлау қабілеті және т. б.), әмбебап әлеуметтік-психологиялық қасиеттерді дамыту, олар әрдайым лауазымға тікелей байланысты емес, бірақ қызметкердің табыстылығына, сипаты мен жеке қасиеттеріне байланысты дағдыларға әсер етеді: бастамашылық, жұмыс істеу қабілеті командада, шығармашылық.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі педагогикалық өлшеулер
Пәннің мақсаты білім берудің мынадай қасиеттерін бағалауда педагогикалық өлшемдерді қалыптастыру болып табылады: оқу жетістіктерінің нақты деңгейі туралы объективті ақпарат алу, қазіргі білім беру жүйесіндегі педагогикалық өлшемдерді өзектендіру факторлары, білім беру сапасын басқарудағы өлшемдерді тұжырымдамалық-әдіснамалық негіздеу мәселелері, оқу жетістіктерінің сапасын өлшеудің әдіснамалық тәсілдері және олардың нәтижелерін қолдану, білім берудегі сандық және сапалық тәсілдердің ықтимал үйлесімі. педагогикалық өлшемдер, білім беру мазмұнын жаңарту идеяларын ескере отырып, білім беру процесін бағалау.Пән білім алушыларда сыни және әдістемелік ойлауды, педагогикалық еңбек пен ғылыми жұмысты ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Туристік-рекреациялық қызмет, аумақтық ұйымдастыру және басқару
Пәннің мақсаты туристік-рекреациялық қызметті аумақтық ұйымдастырудың теориялық тәсілдері мен практикалық аспектілерін зерделеу болып табылады. Пән жергілікті рекреациялық ресурстарды пайдалана отырып, туристік - рекреациялық әлеуетті жобалау және игеру үшін алған білімдерін іс жүзінде қолдана отырып, нақты өңірлер шегінде табиғи компоненттер мен экономикалық көрсеткіштердің кеңістікте бөлінуінің физикалық-экономикалық-географиялық заңдылықтарын, туристік кәсіпорын тұжырымдамасын құру технологияларын зерделейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеу
- Мемлекеттік білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес қазіргі заманғы білім беру технологияларын пайдалана отырып жоғары және арнаулы орта оқу орындарында географиялық пәндерді оқыту әдістемесі саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді көрсету;
- қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесуі мен дамуының физикалық-географиялық және экономикалық-географиялық заңдылықтарын түсіндіру;
- көп тілді құзыреттілік пен мәдениетті, негізгі ақыл-ой операцияларын және өмір бойы оқуға деген ұмтылысты көрсету
- география және табиғатты пайдаланудың әртүрлі орта мен салаларында нысандардың сапалық және сандық көрсеткіштері мен типтік географиялық сипаттамаларын қолдану
- өнеркәсіптік өндірістің қоршаған ортаға техногендік әсерінің салдарын болжауды жүзеге асыру
- ұсынылған картографиялық және статистикалық деректер бойынша әлемдік экономикалық дағдарыстардың экономиканың дамуына әсер ету себептерін белгілеу
- география ғылымы саласында зерттеу қызметін жүзеге асыру және өзінің кәсіби қызметінің нәтижелерін бағалау
- психологиялық механизмдердің мәнін, субъектілердің тұлғалық ерекшеліктерін, ұстанымдары мен бағытын, олардың эмоциялық жағдайын білу негізінде өзінің кәсіби қызметін жетілдіру
- кәсіби қызметтің тиімділігін арттыру мақсатында ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен технологияларын, академиялық жазу дағдыларын, сондай-ақ педагогикалық технологияларды қолдану;
- табиғи-техногендік кешендердің салыстырмалы экономикалық-географиялық сипаттамасын құру
- нақты өңірлер шегінде табиғи кешендер мен экономикалық көрсеткіштердің кеңістіктік және уақытша таралуының физикалық және экономикалық-географиялық заңдылықтарын түсіндіре отырып, арнайы және тақырыптық карталарды талдау
Ұқсас БББ
7M01506 География педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01506 География
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01506 География
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01506 География
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01506 География
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01506 География
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті