Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01708 Ағылшын тілі (IP) в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

Пәндер

  • Ағылшын, қазақ/орыс тілдерінің салыстырмалы типологиясы

    Бұл курстың мақсаты тілдердің типологиялық сипаттамасы мен жіктелуі, типологиялық зерттеу әдістемесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Курстың өзектілігі тілдер құрылымының олардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігіндегі, ағылшын және ана тілдерінің тіларалық алшақтықтарының белгілері туралы ең жалпы ерекшеліктерін салыстыруға бағытталған. Курс ағылшын және қазақ/орыс тілдерін (фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, лексикалық) салыстырмалы талдау мүмкін болатын барлық деңгейлерге сәйкес келетін бөлімдерді қамтиды. Бұл курс лексикалық құзыреттіліктің дамуына ықпал етеді. Білім алушы сөздің мәнмәтіндік мағынасын анықтай алады, оның мағынасын ана тілімен салыстыра алады, жеке тілдік тәжірибенің көмегімен нақты ұлттық ерекшелей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәнмәтіндегі грамматика, лексика және фонология

    Курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерді фонетикалық теорияның негізгі бағыттарымен таныстыру, ғылымилингвистикалық дүние танымын дамыту, болашақ мұғалімдерге қазіргі ағылшын тілінің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық жүйелері және олардың қызметі туралы ғылыми білім беру. Бұл курстың өзектілігі пәнаралық коммуникаторларды жалпы лингвистика, теориялық фонетика, лексикология курстарымен, сонымен қатар сөйлеу мәдениеті бойынша практикуммен түсінуге бағытталған. Курс барысында Болашақ мұғалімдер әлеуметтік-мәдени және лингвистикалық құзыреттерді меңгереді. Болашақ мұғалімдер оқытылатын шет тілінің күнделікті және кәсіби қарым-қатынас саласында қолданылады және оны жеке қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін, фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстары туралы білімін көрсете алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тіл біліміне кіріспе

    Бұл курс лингвистиканың негізгі ұғымдарын, құрылымын, жүйесін, когнитивтік сипатын қалыптастыруды қамтиды. Курстың міндеттері: тілдік дағдыларды талдау, тілдік материалдарды сипаттау, тілдік туыстық және типология деңгейінде салыстыру дағдысын қалыптастыру. Курстың мақсаты студенттердің қазіргі тіл білімін дамыту саласындағы білімдерін игеруі, әлем тілдерінің әртүрлі классификацияларын білуі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі фонетикасы мен грамматикасындағы заманауи тенденциялар

    Бұл курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерді ағылшын тілінің фонетикасы мен грамматикасының заманауи тенденцияларымен таныстыру. Курстың өзектілігі тілді грамматикалық және фонетикалық жағынан дұрыс шетел тілінде сөйлеу дағдылары арқылы қарым-қатынас құралы ретінде мазмұнды зерттеуге бағытталған. Бұл курс теориялық ережелерді және практикалық бөлімді (жаттығуларды) қамтиды және мәдениет аралық құзыреттілікті дамытуға ықпал етеді. Болашақ мұғалімдер мәдени айырмашылықтарды ескере отырып, мәдениет аралық өзара әрекеттестікке қатыса алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі

    Пән екі өзара байланысты аспектіні қамтиды: еңбек қауіпсіздігі - бұл жұмыскерлердің кәсіби қызметі барысында қауіпсіздігі мен денсаулығын қамтамасыз етуге бағытталған, және тіршілік қауіпсіздігі - бұл адам өмірі мен денсаулығын күнделікті өмірде қорғауды қамтитын сала. Пән шеңберінде еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз ету, кәсіби аурулар мен жарақаттардың алдын алу бойынша құқықтық, ұйымдастырушылық және техникалық шаралар, сондай-ақ төтенше жағдайларда әрекет ету ережелері мен әрекеттері (өрттер, техногендік апаттар, экологиялық қауіптер және т.б.) қарастырылады. Білім алушылар азаматтық қорғаудың негіздерін, алғашқы дәрігерге дейін көмек көрсету және құтқару жұмыстарын ұйымдастыру негіздерін зерттейді. Пән білім алушыларда қауіпсіздік мәселелеріне жүйелі көзқарас қалыптастыруға және жұмыс орнында және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілін оқытудың әдістемесі және лингводидактикасы

    Бұл курстың мақсаты-лингвистикалық және әдістемелік құзыреттіліктің негіздерін кеңейтетін және тереңдететін ағылшын тілін оқытудың лингводидактикалық негіздері бойынша теориялық білімді игеру. Курстың мазмұны Қазақстандағы білім беру мазмұнын жаңартудың заманауи үрдістерін ескере отырып, шет тілі мұғалімдерін даярлауға байланысты көптеген мәселелерді қамтиды. Бұл курс болашақ мұғалімдерді мектепте шет тілін оқыту үшін кәсіптік-педагогикалық және оқу қызметі туралы қажетті біліммен қаруландырады және ғылыми және білім беру ақпараттарының ағымында бағдарлау дағдылары мен дағдыларын, оқу-педагогикалық қызметте пайдалану мақсатында ағылшын тілін оқыту әдістемесі бойынша жаңа ақпаратты іріктеу, талдау және бағалау қабілетін меңгеруді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау

    Курс барысында болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламасымен, сондай-ақ кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптерімен және түпкілікті тақырыптарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың әртүрлілігін және оқыту процесінде инклюзия принциптерін ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын жетілдіреді және педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқыту технологияларын қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты: студенттерді әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындардың ұйымдастырушылық-құқықтық формаларымен, белгілі бір бизнес-идеяларды жүзеге асырудың белгілі бір түрін таңдаумен таныстыру. Курс экономика мен кәсіпкерліктің мәні мен оның формаларын ашады, осы қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін жан-жақты қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курстың мақсаты студенттердің құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, әлеуметке қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер құқық және мемлекет теориясының негіздерін меңгереді, құқықтың қоғам өміріндегі орны мен рөлін түсінеді, сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әртүрлі көріністері туралы кешенді білім алады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша дағдылар мен дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Балалардыңжасерекшелікжәне физиологиялық даму ерекшеліктері

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілі теориясының негіздері (теориялық грамматика, теориялық фонетика, лексикология, тіл тарихы)

    Бұл курстың мақсаты – тілдің тарихи, тілдік және мәдени дамуының негізгі кезеңдері, оқытылатын тілдің теориялық аспектілерінің қазіргі жағдайы туралы мұғалімнің білімін қалыптастыру. Курстың өзектілігі тіл білімі саласында қажетті білімді меңгерген маман дайындау. Курс болашақ мұғалімдердің лингвистикалық құзыреттілігін дамытуға ықпал етеді, болашақ мұғалімдер теориялық грамматиканың, фонетиканың, стилистиканың, негізгі ағылшын тілінің жалпы бағыттарын меңгереді, негізгі морфологиялық және синтаксистік категориялармен әрекет етеді, ағылшын сөздерінің құрылымын, негізгі сөзжасам жолдарын, бейнелі фразеологизмдерді біледі. Курс болашақ мұғалімдерді ағылшын тілінде ойлауға, нақты жағдаяттарда алған білімдерін қолдануға үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты: студенттерді әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындардың ұйымдастырушылық-құқықтық формаларымен, белгілі бір бизнес-идеяларды жүзеге асырудың белгілі бір түрін таңдаумен таныстыру. Курс экономика мен кәсіпкерліктің мәні мен оның формаларын ашады, осы қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін жан-жақты қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты: отбасылық бюджеттің кірістері мен шығыстары, салық салу, сақтандыру және зейнетақымен қамсыздандыру, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру мақсатында бизнес жоспарлауды үйрену. Қаржы нарығын реттеу және жұмыс істеу тетігі, оның негізгі сегменттері саласында сауатты қаржылық шешімдер қабылдау бойынша базалық білім алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауызша және жазу практикасы (B1 деңгейі)

    Базалық жеткіліктілік (В1) деңгейінде шет тілді білім беру процесінде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру және білім алушылардың қарым-қатынастың әлеуметтік және тұрмыстық салаларындағы коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті және жеткілікті деңгейін меңгеру мақсатында зерделенеді./

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен қарым-қатынас тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Құқық негіздері

    Құқық негіздері курсы құқықтың негізгі ұғымдары мен принциптерін түсінуге бағытталған. Бұл курс құқықтық білім мен қоғамдағы құқықтық реттеудің негіздерін түсіндіре отырып, олардың құқықтық мәдениетін қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • адам тұжырымдамалары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; • оқыту теориялары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; • жан-жақты оқыту үдерісіне қолайлы оқыту теориялары мен педагогикалық үлгілерді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Лингвистикалық ел тану және мәдениетаралық білім беру

    Курс студенттерге зерттелетін тілдің елі: тарихы, географиялық жағдайы, экономикасы, әлеуметтік-саяси, мәдени салалары туралы жалпы түсінік алуға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалімдер өз еліне және оқытылатын тіл еліне салыстырмалы талдау жүргізуді үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көпшілік алдында сөйлеу және дипломатия

    Курс дипломатиялық және кәсіби қарым-қатынас үшін қажеттітілдік дағдылардың негізгі бағыттарын зерттеуге арналған. Ауызша және жазбаша ағылшын тілінде академиялық және практикалық коммуникациялық жаттығулардың бірегей үйлесімділігін ұсынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік ағылшын тілі

    Іскерлік ағылшын тілін үйрену кеңседе немесе басқа іскерлік ортада пайдалы ағылшын тілін меңгеру дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Курс сұхбаттасу дағдыларын дамыту, ағылшын тілінде іскери электрондық хаттар жазу және іскерлік тақырыптар мен мәселелерді зерттеу үшін көптеген сабақтарды қолдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивтібілім беру ортасы

    Курс барысында болашақ мұғалімдер білім алушылардың жеке қажеттіліктерін анықтауға, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды қолайлы АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, білім беру процесіне қолдауға және біріктіруге үйренеді. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың өмірі мен оқуының мәнмәтінін ескере отырып, қоғамдастықпен (мұғалімдермен, мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының тәрбиеленушілерімен, орта білім беру ұйымдарының оқушыларымен және колледж студенттерімен, ата-аналармен / қамқоршылармен) ынтымақтастықта психологиялық және этикалық тұрғыдан білім алушылардың әл-ауқатын қолдауға үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ауызша және жазу практикасы (B2 деңгейі)

    Бұл курстың мақсаты оқытудың алдыңғы кезеңінде қол жеткізген шетел тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және болашақ мұғалімдерге күнделікті өмірдің, мәдениеттің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік және коммуникативтік мәселелерді шешу, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі білім алуға қажетті және жеткілікті деңгейде коммуникативтік құзыреттілікпен қамтамасыз ету болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Мәдениет және мәдениетаралық білім беру: отандық және шет елдік бағыт

    Бұл курстың мақсаты-өзінің және басқа да мәдени ерекшеліктерін, мәдениетаралық өзара әрекеттесудің нюанстарын және олардың әлеуетін қабылдау мен түсінуді қалыптастыру. Курс барысында қарым-қатынастың әртүрлі стильдері қарастырылады, әлеуметтік-тұлғалық қасиеттерді дамытуға баса назар аударылады: азаматтық, этикалық нормаларды ұстану патриотизмі; жауапкершілік

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Критерийлік бағалау технологиялары

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді оқу нәтижелерін критерийлік бағалау технологиясымен таныстыру, сонымен қатар сапаны бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасты дамыту, мақсат қоюға, болашақ мұғалімдердің білімін тексеруге арналған материалдың мазмұнына байланысты кәсіби дағдылар мен икемдерді дамыту, нәтижелерді бағалаудың әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдау, ақпараттық технологиялар мен шетелдік әдістемелік және педагогикалық тәжірибеге негізделген тестілерді әзірлеу; білім беру үдерісін жетілдіру үшін кәсіби қызметінде осы білімді пайдалана алуға қабілетін дамыту болып табылады. Курс тұлғаның өзін-өзі жетілдіруін дамытуға, психологиялық, педагогикалық, әдістемелік құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әртүрлі мектеп типтерінде ағылшын тілін оқытудың арнайы бағдарланған әдістері

    Курс Қазақстан Республикасында жан-жақты шет тілдік білім беруді дамытудың негізгі бағыттары мен қағидаттары туралы білімді бекітуге бағытталған. Болашақ мұғалімдер шетел тіліндегі сөйлесім әрекетінің лингвистикалық тұстарын саралайды, орта мектептің әртүрлі деңгейлерінде, шетел тілін ерте жастан оқытатын мектептерде шетел тілін оқытудың ерекшеліктері туралы білімдерін қолданады, ШТ арнайы және мамандандырылған мектептерде шетел тілін оқыту үдерісінің мазмұны мен құрылымы мен ерекшеліктерін зерттейді. Сондай-ақ дамудың психологиялық-педагогикалық даму алғышарттарын, көптілді ортада оқытудың қиындықтарын, авторлық әдістерді, ерте жастан оқыту жағдайында қос тілді оқытуды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңартылған білім беру мазмұнындағы жаңа технологиялар

    Бұл курстың мақсаты білім берудің жаңартылған мазмұнын ескере отырып, заманауи білім беру технологияларын зерделеу және игеру болып табылады. Курсты игеру нәтижесінде болашақ мұғалімдер ағылшын тілін үйрену барысында оқушылар мен білім алушылардың білім жетістіктерін диагностикалау мен бағалаудың жаңа тәсілдерін қолдану туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті игереді. Болашақ мұғалімдер мектепке дейінгі, бастауыш және орта білім беруде білім алушылардың тілді меңгеру ерекшеліктерін ескеретін Заманауи педагогикалық технологияларды қолдануды үйренеді, бұл оларға шет тілін оқыту әдістемесі саласындағы болашақ мұғалімдердің кәсіби дамуы үшін тәрбиеленушілер мен білім алушыларды оқыту процесіне сәйкес келетін педагогикалық технологиялар мен шет тілін оқыту әдістерін когнитивті және дұрыс таңдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану Студенттерге берілетін мүмкіндік: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсіну; педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсіну; адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратыңыз; білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағдарланған ағылшын тілі (С1 деңгейі)

    Курс нақты мамандықтың болашақ мұғалімдерін оқытуға арналған және болашақ мұғалімдердің кәсіби қажеттіліктерін (тілді зерттеуде қолданылатын кәсіби маңызды тақырыптар мен жағдаяттар, түпнұсқалық тапсырмалар, проблемалық мәтіндер, болашақ кәсіби қызметке қатысты өзекті мәселелерді талқылау және т.б.) ескере отырып, мамандыққа байланысты тілді қолдануға сәйкес тілді (грамматика, лексика, фонетика) және коммуникативтік функцияларды меңгеруге бағытталған, яғни шетел тілін үйренуге ынталандырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Студенттерге берілетін мүмкіндік: бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану және қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Медиасауаттылық және цифрлық коммуникация

    Бұл курс болашақ мұғалімдерді медиа сауаттылықтың негізгі қиындықтарымен таныстырады, аналитикалық тәсілге негізделген сыни тұрғыдан ойлау мен цифрлық сауаттылық дағдыларын дамытады, сонымен қатар медиа контентті пайымдау мен түсінуді талдаудың қажетті әдістерін ұсынады. Курс сандық веб-ресурстар арқылы бұқаралық ақпарат құралдары мен мәдениет арасындағы өзара байланысты зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілі және жаһандық коммуникация

    Курстың мақсаты – мультимедиялық әлемде халықаралық және мәдениетаралық коммуникацияны түсіну. Тақырыптық курс көптеген жаһандық мәселелерді қамтиды, соның ішінде: жаңалықтар мен бұқаралық коммуникациялардың әртүрлілігі; жаһандық іскерлік коммуникациялар мен бұқаралық ақпарат құралдарының жаңа беталыстары; технология саласындағы жетістіктер; коммуникацияның жаһандық көздері мен жүйелері; мәдени жағдайлар; символдық өзара әрекеттесу, құрылымдау, конвергенция, әлемдік жүйе және электронды отаршылдық теориялары; этикалық және құқықтық мәселелер; әлемдік нарықтағы жарнама мен қоғамдық қатынастардың рөлі мен әсері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағдарланған ағылшын тілі (С2 деңгейі)

    Курс белгілі бір мамандық бойынша болашақ мұғалімдерді оқытуға арналған және болашақ мұғалімдердің кәсіби мүдделерінің қажеттіліктерін ескере отырып, мамандыққа байланысты тілді қолдануға сәйкес келетін тілдік құралдарды (грамматика, лексика, фонетика) және коммуникативті функцияларды (тілді үйренуде қолданылатын кәсіби маңызды тақырыптар мен жағдайлар, шынайы тапсырмалар, проблемалық мәтіндер, өзекті мәселелерді талқылау және т.б.), бұл шет тілін үйренуге ынталандыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілін оқытудағы STEM және STEAM технологиялары

    Курс вариативті шет тілді білім берудің қазіргі заманғы жүйесін дамытудың негізгі принциптері мен тенденциялары туралы білім мен түсінікті қалыптастыруға бағытталған. Болашақ мұғалімдер шет тілін оқытуда STEM және ЅТЕАМ технологияларын қолдануды, озық жетістіктер мен педагогикалық тәжірибені талдауды және қорытындылауды үйренеді; оқу процесін ұйымдастырудың мақсаттары мен формасына сәйкес білім алушылар үшін материалды таңдауда саралауды және сыни тұрғыдан қарауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілін қашықтықтан оқытуда ІТ-технологияларды пайдалану

    Бұл курстың мақсаты оқу процесінде әртүрлі білім беру сатыларында қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану негізінде ақпараттық-технологиялық құзыреттілікті дамыту болып табылады. Курс онлайн немесе қашықтан сыныпты басқаруға қажетті өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын дамытады. Курс сыни ойлауды қалыптастыру және дамыту арқылы болашақ мұғалімдердің рефлексивті қабілеттерін дамытуға, оқытуда ең тиімді заманауи қашықтықтан білім беру технологиялары туралы Болашақ мұғалімдердің жүйелі идеяларын түсіну қабілеттеріне, сондай-ақ осы технологияларды өзінің кәсіби қызметінде ЖИ қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Когнитивті-интерактивтік технологиялар негізінде оқытуды жобалау және үлгілеу

    Бұл курстың мақсаты ағылшын тілі сабақтарын үлгілеу және жобалаудың әдістемелік негіздерін меңгеру, сонымен қатар болашақ мұғалімдердің шетел тілдерін оқыту үдерісіне когнитивтік және интерактивті технологияларды енгізуге дайындығын қалыптастыру болып табылады. Бұл ретте болашақ мұғалімдердің шеттілдік және когнитивтік-әдістемелік құзіреттілігі дамиды. Бұл құзыреттіліктер ұйымдастырушылық-әрекеттіктәсіліне, кері байланыс жүйесіне және әрбір жеке болашақ мұғалімдер үшін оқу нәтижелерін бақылауға негізделген оқу үдерісін ұйымдастыруға көмектеседі, АТ-ны олардың жеке қабілеттеріне, оның ішінде қызығушылыққа, ішкі ынтасына, өзіндік тиімділікке, өзін-өзі көрсетуге, когнитивті жүктеме және өзін-өзі реттеуге сәйкес оқытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін оқытудағы CLIL-технологиясы

    Курс қазіргі жұмыс берушілер арасында сұранысқа ие тұлғааралық, мәдениетаралық және лингвистикалық дағдыларды дамытудың маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Олар CLIL технологиясын қолдана отырып, оқу үдерісінің мақсаты, мазмұны және ұйымдастырылуы туралы білімі мен түсінігін көрсетеді. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісіне нақты терминдер мен белгілі бір тілдік конструкцияларды кіріктіре алады, олар пәндік терминологияның сөздік қорын байытуға ықпал етеді және оны алған білімдері мен дағдыларын одан әрі меңгеруге және қолдануға дайындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілі лексикологиясы

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді лингвистиканың стилистика, оның негізгі категориялары, функционалды стильдері, стилистикалық әдістері, мәтінді стилистикалық талдаудың негізгі әдістерін сипаттау, корпус стилистикасын қолдану, сонымен қатар лексикология мен лексикографияны зерттеу сияқты салаларымен таныстыру болып табылады. Курстың өзектілігі стилистикаға шолу жасауға, тілдің әртүрлі стильдеріне және ағылшын тілінің негізгі нұсқаларына тән лексикалық құбылыстарды зерттеуге, онлайн бағдарламалар мен басқа да сандық құралдарды қолдануға бағытталған. Осы курсты оқу нәтижесінде студент әртүрлі контекстік жағдайларда тілдік және сөйлеу бірліктерін мақсатты пайдалану қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Функционалды стилистика

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді сөйлеу қарым-қатынасының әртүрлі салаларындағы тілдің жұмыс істеу заңдылықтарымен таныстыру, стилистиканың негізгі терминологиясын меңгеру және болашақ мұғалімдерде ағылшын тілінің әртүрлі функционалды стильдерінің барлық деңгейлеріндегі (фонетикалық, лексикалық-фразеологиялық, морфологиялық, синтаксистік бірліктер) әлеуметтік лингвистикалық және прагматикалық аспектілерін ұсынуды қалыптастыру болып табылады. Курстың өзектілігі ағылшын тілі стилистикасының негізгі мәселелерін, тілдік экспрессивті құралдарды дұрыс қолдануды қамтиды. Болашақ мұғалімдер ағылшын тілінің функционалды-стильдік жүйесі туралы білімге ие, зерттеудің лингвистикалық әдістерін біледі, мәтінде экспрессивті құралдарды таба алады және олардың функцияларын анықтай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін оқу және үйретуге арналған компьютерлік қосымшалар және ресурстар

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдердің бойында ағылшын тілін үйрету және оқыту үшін компьютерлік қосымшалар мен ресурстарды пайдалану бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Оқыту барысында болашақ мұғалім ғылыми-зерттеу, лингво-дидактикалық және коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді. Курстың өзектілігі тіл үйренушілерге өздерінің тілдік дағдыларын жетілдіруге, оларды оқытудың басқа әдістерімен толықтыруға көмектесетін білім беру ресурсы ретінде цифрлық технологияларды пайдалануда, сол арқылы лингвистикаға бай оқу ортасының қатысуын қамтамасыз етуде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістемесі және жобалауы

    Курс ғылымға және оның жіктеліміне анықтама береді, ғылыми зерттеудің әдісі мен әдістемесін анықтайды, негізгі ғылыми ақпарат көздерімен, оқу және ғылыми жұмыстың құрылымымен, студенттік жұмысты (курстық жұмыстар, тезистер, рефераттар, баяндамалар) дайындау, ресімдеу және қорғау ерекшеліктерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Ағылшын әдебиеті және шығармашылық хат

    Курс шығармашылық және сыни тұрғыдан көзқарастарды біріктіруге, тәуелсіз ойлау мен талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалімдер ежелгі ағылшын тілінен қазіргі кезеңге дейінгі әдебиет, соның ішінде американдық әдебиет бойынша білім алады. Курс сонымен қатар кәсіби деңгейде шығармашылық жазылым дағдыларын дамытуға бағытталған. Шығармашылық жазылым дағдысын дамыту болашақ кәсіби қызметке байланысты әдебиет және жазба тіл саласындағы тиімді жазу үшін қажетті, ағылшын тілін оқыту кезеңінде алынған білімін жүйелеуге және іс жүзінде қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мамандандырылған ағылшын тілі

    Бұл курстың мақсаты студенттің жеке қасиеттерін дамыта отырып, шет тілді кәсіби-бағдарланған қарым-қатынасқа үйрету, зерттелетін тілдің ел мәдениетін білу және кәсіби және лингвистикалық білімге негізделген арнайы және іскерлік дағдыларды игеру болып табылады. Болашақ мұғалімдер зерттелетін салалар мен сөйлеу тақырыптары аясында есту және оқу кезінде хабарламаларды қабылдауға және түсінуге үйренеді; әңгімелесушінің мәлімдемесін анықтау, нақтылау, толықтыру, даулы тезис, болжам жасау; әртүрлі көзқарастарға қарсы тұру; қорытындылау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілін оқытудағы театрландыру

    Бұл курс тілдік материалды қызықты және оңай игеруге, оны қарым-қатынас процесінде белсендіруге және театрландыруды ағылшын тілі сабақтарында интерактивті білім беру технологиясы ретінде түсінуге бағытталған. Бұл курс ашық диалогтық қарым-қатынасты, эмоционалды компонентті дамытуға, оқушылар мен оқушылардың ой-өрісін кеңейтуге ықпал етеді, бұл шет тілін оқыту мүмкіндіктерін кеңейтуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әртүрлі мектеп типтерінде ағылшын тілін оқытудың зияткерлік әдістері мен технологиялары

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді ағылшын тілін оқытудың әдістері мен технологияларымен таныстыру, танымдық белсенділікті жандандыру, шет тілін оқытуда озық педагогикалық технологияларды білуді ескере отырып, интерактивті тәсілдерді қолдануға креативті тәсілді дамыту болып табылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Курс барысында болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады және мұғалімнің білімі мен кәсібін дамытуға, оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды және контексте оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі

    Бұл курс лексика мен ережелерді, лексикалық және грамматикалық қасиеттерді пайдалана отырып, сөйлеу әрекетінің құбылыстарының пайда болуын, сондай-ақ бағалау үшін шет тілін қолдануға және зерттеу және кәсіби міндеттерді, кәсіби қызметтегі нұсқамаларды шешу үшін шет тіліндегі ақпаратты пайдалануға дайын болуды; болашақ шеңберінде кәсіби бағдарланған, коммуникативті және мамандандырылған мамандықты құруды қамтиды ағылшын тіліндегі мансап

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі smart-технологиялар

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді пассивті реципиенттерден білім беру процесінде смарт-технологияларды белсенді пайдаланушыларға айналдыру болып табылады. Оқыту барысында болашақ мұғалімдер қойылған педагогикалық, лингвистикалық және коммуникативтік міндеттерге қол жеткізу үшін пайдаланылатын цифрлық технологиялар туралы түсінік алады. Болашақ мұғалімдер білім берудегі цифрлық трансформациялар жағдайында smart-технологиялармен табысты қызмет пен тиімді жұмыс істеу үшін қажетті дағдыларды игереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін ерте оқыту әдістері

    Бұл курстың мақсаты студенттерді заманауи шет тілді білім беру контекстінде оқытудың ерте кезеңінде ағылшын тілін оқытудың тәсілдері мен әдістерімен таныстыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер мектепке дейінгі кезеңде балалардың ағылшын тілін оқыту процесінде қолданылатын негізгі әдістер мен тәсілдермен танысады, өйткені дәл осы кезеңде балалар тілді меңгеру тұрғысынан өздерінің максималды әлеуетін ашады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Инклюзивті ортада білім алушыларды тұлға ретінде қолдау жүйесін әзірлеп, енгізеді.
  • Диалог пен коммуникацияны пайдалана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады.
  • Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
  • Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен көзқарастарын түсіндіреді.
  • Оқытылатын тілдердің фонетикалық, грамматикалық, морфологиялық, лексикалық, графикалық, сөз жасамдық жүйелері туралы білімін әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайында ауызекі және жазбаша сөйлесімді жүзеге асыру үшін қолданады.
  • Әр білім алушының білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тіліндегі оқу үдерісін үлгісін жасай алады.
  • Болашақ мұғалімдер оқу құралдарының мазмұнын, стратегияларын таңдап, пайдалана алады; білім берудің барлық деңгейлерінде білім беру қызметін басқару, мұғалімнің білім беру жүйесіндегі педагогикалық процесте критериалды бағалау, инклюзивті орта және цифрландыру мүмкіндіктерін болжайды; өзін-өзі бағалау, талдау және бақылау мүмкіндіктерін көрсетеді, генеративтік жасанды интеллект құралдарын тиімді пайдаланады.
  • Болашақ мұғалімдер шетел тіліндегі мәтінді және оның тілді меңгеру деңгейіне сәйкес тілдегі сөз саптауын қабылдау, түсіну және түсіндіру арқылы тиімді коммуникативті әрекеттестікке қабілетті.
  • Болашақ мұғалімдер басқа мәдениет өкілдерімен тиімді қарым-қатынас жасай алады; жеке адамдармен, ұжыммен, қоғам мен әлеуметтік және мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асырады; кәсіби, академиялық және іскерлік қарым-қатынастың әртүрлі коммуникациялық жағдайларында коммуникативті ниеттерін жүзеге асырады.
  • Болашақ мұғалімдер ұлттық әдет-ғұрыптарды, салт-дәстүрлерді біліп мәдениетаралық қарым-қатынаста қолданады; елтану ақпаратын пайдалана біледі.
  • Болашақ мұғалімдер пәнаралық білімдерін қолдана алады; кәсіби салада шешім қабылдау үшін әртүрлі пәндік салалардағы білім, білік және дағдыларды біріктіре отырып, тілдік әрекеттерді орындай алады.
  • Болашақ мұғалімдер кәсіби маңызды ақпаратты сыни тұрғыдан талдай, өңдей және жүйелей алады, мамандығы бойынша ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырып, эмпирикалық зерттеу әдістерін қолдана алады.
  • Болашақ мұғалімдер қарым-қатынастың әртүрлі әлеуметтік жағдайларында бағдарлай алады, дәлелдерді қолдана отырып, өз пікірін/көзқарасын айта алады, топта жұмыс істей алады, жобалық және зерттеу қызметінің нәтижелерін жеткізе алады, кәсіби және жеке тұлғалық тұрғыдан өсуге ұмтылады.
Top