6B01708 Екінші шет тілін қосымша оқытатын ағылшын тілі в ABU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті мамандарды – кәсіби қызметте қажетті іргелі білімі, дағдылары мен құзыреттері бар және халықаралық қоғамдастық таныған деңгейде шет тілдерін меңгерген және Қазақстан Республикасы қоғамының қажеттіліктерін қанағаттандыратын шет тілі мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Психология және адам дамуы
Бұл пәнді оқу барысында психологияның ерекшеліктері адамның психикасы мен санасын білу тәсілі ретінде, психологиялық ғылым мен практиканың пәні мен міндеттері, тұлғаның жас ерекшеліктері, баланың тұлға ретінде қалыптасуының әртүрлі кезеңдеріндегі психикалық дамуының механизмдері мен факторлары ашылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика
«Педагогика» пәнінің мазмұны болашақ педагогтерге педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, педагогикалық процестің мәні, заңдылықтары мен механизмдері, сондай-ақ білім берудегі қазіргі тенденциялар туралы білімді игеруге бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыру және талдау әдістерін, нысандары мен құралдарын меңгереді, оқу-тәрбие процесін жобалау, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді тәсілдерін, сондай-ақ білім алушылардың жетістіктерін бағалау әдістерін таңдау дағдыларына ие болады. ҚР Білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді зерделей алуға, педагогикалық теориялар мен тұжырымдамаларды талдау дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Пәннің шеңберінде тұрақты даму мақсаттарын жүзеге асыруға байланысты сұрақтар (БҰҰ ТДМ) қарастырылады. Білім берудің мәні тұрақты құндылықтардың түйінді құралы ретінде және оларды білім беру ортасында педагогтің тәжірибе таратудағы роліне баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық-құқықтық білім негіздері
Пән студенттердің экономика, кәсіпкерлік, қаржылық сауаттылық, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет салаларында жүйелі білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың жұмыс істеу механизмдері, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және жүргізу қағидаттары қарастырылады, сондай-ақ қаржылық құралдарды пайдалану және жеке қаржыны басқаруда негізделген шешімдер қабылдау арқылы қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру мәселелеріне назар аударылады. Ерекше мән азаматтық, қылмыстық, еңбек және әкімшілік заңнаманың негіздерін оқып үйренуге, құқықтық мәдениет пен құқықтық сананы дамытуға, кәсіби этиканы сақтауға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бөлінеді. Бұл пәннің мазмұны кәсіби және күнделікті қызметте пәнаралық тәсілді қолдана отырып, мәселелерді шешуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән студенттерде тұрақты даму, экологиялық жауапкершілік және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында тұрақты дамудың теориялық және қолданбалы аспектілері, соның ішінде климаттың өзгеруі, табиғи ресурстардың құлдырауы, биологиялық алуандылықтың жойылуы, сондай-ақ ұлттық және жаһандық экологиялық сын-қатерлер қарастырылады. Қоршаған ортаны қорғаудың құқықтық және басқарушылық негiздерiне, табиғи, техногендiк және биологиялық сипаттағы төтенше жағдайлар кезiндегi iс-қимылдарға және кәсiби және күнделiктi қызметтегi мiндеттердi шешуге пәнаралық дайындықты қамтамасыз ете отырып, тұрақты және қауiпсiз мiнез-құлықты қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі (В1 деңгейі)
Мақсаты: студенттердің мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: студенттердің В1 деңгейіне жетуге бағытталған негізгі лексика тақырыптарын қамту, атап айтқанда, «Жастардың әлеуметтік мәселелері», «Қазақстан мен ағылшын тілді елдердегі демографиялық мәселелер», «ұлттық салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар», «саяхат», «мамандық таңдау».
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән тұтас педагогикалық процестегі тәрбиелеуді қарастырады және "тәрбие", «тәрбие процесі», «тәрбие жүйесі», «тәрбие жұмысындағы педагогикалық технологиялар» туралы түсініктерді қалыптастырады. Курсты оқу барысында тәрбие жұмысының ерекшеліктері, ұжымды қалыптастыру, ата-аналармен /заңды өкілдермен, әріптестермен педагогикалық өзара әрекеттестік технологиясы, тәрбие саласындағы озық педагогикалық тәжірибені зерделеу және жинақтау қарастырылады. Цифрлық ортаны ескере отырып, білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтауды оқытуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Екінші шет тілінің тәжірибелік грамматикасы
Мақсаты: Екінші шет тілінің грамматикалық құбылыстары туралы практикалық білім, коммуникативті құзыреттілік дағдыларын дамыту, сонымен қатар тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: сөйлем мүшелері, болымсыздық, сөзжасам, көсемшелер, сөйлемнің түрлері мен түрлері, құрмалас және құрмалас сөйлемдер, бағыныңқы сөйлемнің түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің тәжірибелік грамматикасы
Мақсаты: тілдің құрылымы туралы берік білім қалыптастыру және ауызша және жазбаша түрде грамматикалық дұрыс шетел тілінде сөйлеудің практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: Сөйлемнің грамматикалық бөліктері (мақала, зат есім, сын есім, есімдік, етістік, үстеу, сан есім). Пассивті дауыс. Ағылшын тілі синтаксисінің маңызды құбылыстары: жай және күрделі сөйлем түрлері, сөйлем құрылымы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілінің тәжірибелік курсы (А2 ілгерлеуші деңгейі)
Мақсаты: шет тілін оқыту үдерісінде студенттердің мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін жеткілікті деңгейде қалыптастыру (А2, жалпы еуропалық құзыреттілік); жалпыеуропалық А2 деңгейі шеңберінде екінші шет тілінде білімдерін кеңейту. Мазмұны: «Қазіргі заманғы гаджеттер және олардың адам өміріндегі рөлі», «Адам өміріндегі спорт», «Мектеп уақыты», «Жануарлар мен адамдар», «Кино және теледидар» сияқты әлеуметтік-әлеуметтік және мәдени қарым-қатынас салаларының лексикалық тақырыптарын зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі (В1 деңгейі)
Мақсаты: базалық стандарт (II ұлттық стандарт деңгейі) деңгейінде мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттіліктерді қалыптастыру, екінші шет тілінде ауызша коммуникация дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: студенттердің екінші шет тілінде В1 деңгейіне жетуге бағытталған әлеуметтік-әлеуметтік және мәдени қарым-қатынас сфераларының негізгі лексикалық тақырыптары, оның ішінде Жастардың сәні мен стилі, Тұрғын үй және тұрмыс жағдайы, Адам өміріндегі өнер, Тұрмыс пен мәдениет, Австрия және Вена.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лексикология
Мақсаты: студенттерді ағылшын тілі лексикасының қазіргі жай-күйінің жалпы сипаттамасымен, оның спецификалық ерекшеліктерімен және оған кіретін сөздердің құрылымдық үлгілерімен, сөзжасамның өнімді және өнімсіз түрлерімен және құралдарымен, ағылшын тілі лексикасының жүйелік сипатымен таныстыру. , оның өрнектерінің ұлттық ерекшелігін анықтайтын, т.б. Мазмұны: Тілдің сөздік құрамы туралы ғылым ретіндегі лексикологияның негізгі ұғымдары; тілдегі сөздік құрамының құрамдас бөлігі туралы негізгі көзқарастарды; морфемалардың сөз құрылымындағы орны мен қызметі, мұның сөз мағынасындағы орны мен қызметі; ағылшын тіліндегі сөзжасам құрылымы; қарыз алу; метафора және метонимия; фразеология; лексикография мәселелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілінің коммуникативтік грамматикасы
Мақсаты: қарым-қатынас жағдаяттарының коммуникативті және прагматикалық ерекшеліктеріне байланысты мағынаны берудің грамматикалық тәсілін таңдау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: Ағылшын тіліндегі сөйлем мүшелерінің морфологиялық формалары, сөз тіркесі мен сөйлемдегі сөздердің синтаксистік үйлесімділік ерекшеліктері, сөйлемдегі сөздердің орын тәртібі, инверсия, күрделі сөйлемнің түрлері, қатынас құралдары, күрделі сөйлемдегі бағыныңқы сөйлемнің түрлері. бағыныңқы сөйлем, сөйлеу жағдаятының түріне байланысты грамматикалық бірліктерді қолдану ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі ағылшын тілі
Мақсаты: Студенттердің коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастыру, атап айтқанда коммуникативті дағдыларды одан әрі қалыптастыру, сонымен қатар әртүрлі әлеуметтік мәдениет әлемінің суретін, мәдениеттер арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды тереңірек түсіну және олардың контекстінде қолдану. мәдениетаралық коммуникация. Мазмұны: Табиғат және адам, Экологиялық проблемалар, Салауатты өмір салты, Адам өміріндегі мәдениет пен өнер, Қазіргі заманғы ақпарат құралдары және олардың қоғамдағы рөлі, Құқық және адам құқығы, Саясат, Мемлекет сияқты лексикалық тақырыптарды оқыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стилистика
Мақсаты: шет тілін әртүрлі салаларда қолдану үлгілеріне байланысты құзыреттер жүйесін қалыптастыру тілдің бейнелі-экспрессивті және экспрессивті мүмкіндіктері бар, оның жүйесінде қамтылған және сан алуан сөздік шығармаларда көрінетін коммуникативті-сөйлеу жағдаяттары. Мазмұны: Стилистиканың ғылым ретіндегі анықтамасы, стиль ұғымдары, стильдің әртүрлі түсіндірмесі; тілдің экспрессивтік құралдарын және стилистикалық құралдарды анықтау және саралау; тілдің экспрессивтік құралдары мен стилистикалық құралдарды тілдің фонетикалық, морфологиялық, лексикалық, синтаксистік деңгейлері бойынша жіктеу; функционалдық стильдің анықтамасы және олардың классификациясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілінің теориялық негіздері
Мақсаты: оқушыларды қалыптастыру және жетілдіру жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктер, студенттерді ағылшын тілінің фонетикалық және грамматикалық құрылымы, оның спецификалық қасиеттері мен қызмет ету заңдылықтары туралы заманауи идеялармен, сонымен қатар оны зерттеудің лингвистикалық әдістерімен таныстыру. Мазмұны: оның коммуникативті және аумақтық сорттарындағы ағылшын тілінің айтылу ерекшеліктері; қазіргі заманғы ағылшын тілінің фонетикалық құрылымы әртүрлі коммуникациялық мақсаттарда қолданылатын көп деңгейлі функционалдық бірліктер жүйесі ретінде; ағылшын тілінің морфологиясы мен синтаксисі мәселелері және грамматика саласында қолданылатын лингвистикалық талдау әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілі (В1 ілгерлеуші деңгейі)
Мақсаты: базалық стандарт (ІІ ұлттық стандарт деңгейі) деңгейінде мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі қалыптастыру, екінші шет тілінде вербалды қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: қарым-қатынастың әлеуметтік-әлеуметтік және мәдени салаларының негізгі лексикалық тақырыптары, дегенмен «Достық және байланыс», «Табиғат және ландшафт», «Ауа райы және жыл мезгілдері», «Бағдарлау» «Қалада», «Қазақстанның және оқытылатын тіл елінің ұлттық мерекелері мен дәстүрлері», «Мамандықтар әлемі» сияқты қосалқы тақырыптардың саны айтарлықтай артып келеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мәдениаралық коммуникация
Пән мәдени және коммуникациялық құбылыстарды зерттеудегі негізгі парадигмалар туралы білімді дамытуға бағытталған; мінез-құлықтың этикалық нормалары және шетелдік мәдени ортадағы ауызекі қарым-қатынас мәдениетінің тілдік нормалары; қалыптасқан стереотиптер және оларды жеңу жолдары; басқа мәдениеттерге оң көзқарас, қазіргі әлемнің мәдени әртүрлілігінің құндылықтарын тану аясында ойлау қабілетін дамыту; мәдени сезімталдықты дамыту, мәдениетаралық байланыстардың әртүрлі жағдайларында коммуникативті мінез-құлықтың нақты көріністерін дұрыс түсіндіре білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Пән оқыту процесінде бағалаудың маңыздылығы туралы білімді қалыптастырады, оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде әдепті түрде сындарлы бағалауды қамтамасыз етеді, сондай-ақ білім алушыларды бағалауға тартады. Пән әр түрлі бағалау технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, білім саласын бағалау құралдарын (формативті және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалау мен өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтауға, саралауға және пайдалануға мүмкіндік береді. Пән бағалауға қатысты өзінің түсінігі мен практикасын, сондай-ақ оның одан әрі дамуын сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тіл білімінің өзекті мәселелері
Мақсаты: студенттерді тіл ғылымының мәселелерімен таныстыру, оларға лингвистикалық пәндердің барлық кешеніне теориялық негіздеме беру; студенттерді тіл теориясының негіздерімен, әлем тілдері туралы олардың жүйелік құрылымы, дамуы, қоғаммен қарым-қатынасы, ойлау, тарих және мәдениет туралы іргелі біліммен қаруландыру. Мазмұны: Тіл білімі ғылым ретінде. Жазу және жазу жүйесі. Тіл белгілер жүйесі ретінде. Фонетика және фонология. Морфология. Синтаксис. Семантика. Лексикография. Мәтін функционалдық синтаксистің негізгі бірлігі ретінде. Тілдердің классификациясы. Тарихи тіл білімі. Тілдің пайда болуы және оның даму кезеңдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Кәсіби тіл адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде (мамандықтың ерекшеліктерін ескере отырып). Қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны кәсіби жағдайларда қолдану. Қазақ (орыс) тіліндегі мамандық бойынша пәндік аймақ мазмұнының сипаттамалары. Кәсіби құзыреттілік: қазақ (орыс) тіліндегі мәтіндердегі бағдар, кәсіби мазмұн монологы және т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілі (ілгерлеуші В2 деңгейі)
Мақсаты: студенттердің коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілігін арттыру. Мазмұны: студенттерге қажетті білім алу үшін В2 деңгейіндегі негізгі лексикалық тақырыптарды тереңірек оқып-үйрену, шетел тілінде қарым-қатынас жасау қабілетін мәдениетаралық деңгейде одан әрі қалыптастыру бойынша жұмыс жасау, атап айтқанда «Құқық, қылмыс және жаза», «Заманауи өнер және тұлға», «Ғылым және заманауи технологиялар», «Менің болашақ мамандығым», «Онлайн оқыту».
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас ерекшеліктік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Бұл пән студенттердің жас ерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасы саласындағы ғылыми негізделген білімін және практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста баланың ағзасының өсуі мен дамуының ерекшеліктері, оның жүйелерінің қызметі, сондай-ақ оқу үдерісін ұйымдастыруға, оқу бөлмелері мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар қарастырылады. Денсаулықты сақтау, аурулардың алдын алу, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру, күн тәртібін дұрыс ұйымдастыру, зиянды әдеттердің ағзаға кері әсері сияқты маңызды мәселелерге ерекше назар аударылады. Пән білім алушылардың жасына және жеке ерекшеліктеріне сай қауіпсіз әрі қолайлы білім беру ортасын ұйымдастыруға қажетті кәсіби құзыреттіліктерді дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Екінші шет тілінің тәжірибелік курсы (В1 ілгерлеуші деңгейі)
Мақсаты: лингвистикалық, әлеуметтік-лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени және әлеуметтік компоненттерінің бөлігі ретінде студенттердің шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін дамыту арқылы екінші шет тілін меңгеру. Мазмұны: «Демалыс», «Ауа райы», «Қалада серуендеу», «Сыртқы келбет», «Мамандықтар және кәсіби іс-әрекеттер» сияқты лексикалық тақырыптарды меңгерту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шеттілдік білім берудің әдістемесі
Мақсаты: Студенттерді шет тілін оқыту жүйесінің негізгі категорияларының заманауи әдістемелік түсіндірмесімен таныстыру; студенттердің кәсіби құзыреттілігін және кәсіби міндеттерді шешуде коммуникативті тапсырмалардың бар типологиялары мен прогрессивті педагогикалық технологияларды дұрыс пайдалана білу қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: Мақсаты, тәсілдері, мазмұны, принциптері, әдістері, оқу құралдары; шет тілі мұғалімінің кәсіби қызметі; шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін, ұйымшылдығын қалыптастыру технологиялары; оқу процесі; оқытудағы бақылау. Негізгі орта білім берудің типтік оқу жоспары (орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде). Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сөйлеу екінші шетел тілі
Мақсаты: күнделікті қарым-қатынас пен кәсіби іс-әрекет аясында екінші шет тілінде сөйлеу дағдыларын жетілдіру. Мазмұны: қарым-қатынастың күнделікті, мәдени және әлеуметтік-мәдени салаларындағы тақырыптар бойынша жұмыс (мысалы, Менің күнім, Бос уақыт, Оқу, Менің университетім, Қазіргі жастар және т.б.); сонымен қатар ауызша сөйлеуде жиі қолданылатын негізгі грамматикалық құрылымдардың қолданылуы. Ресми және бейресми қарым-қатынас жағдайлары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
STEM English
Курс студенттердің төрт салада: жаратылыстану, технология, инженерия және математика бойынша шет тілін коммуникативтік құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәннің міндеттеріне мыналар жатады: жоғарыда аталған білім салаларына қатысты әртүрлі салалардағы білімді кеңейту құралы ретінде ағылшын тілін пайдалану; ғылымға, технологияға, техникаға және математикаға қатысты ағылшын тіліндегі терминологияны, сондай-ақ болашақ кәсіби қызметте және нақты өмірде қолдануға болатын практикалық білім мен дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған ағылшын тілі
Пән студенттердің коммуникативті және мәдениетаралық дағдыларын жетілдіруге және кәсіби шет тілдік құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу процесінде оқытудың жалпы кәсіптік және мәдениетаралық бағыттылығының одан әрі тереңдеуі байқалады; оқушылардың болашақ мамандығына деген қызығушылығын дамыту; басқа менталитет пен мәдениет құбылыстарын кәсіби мақсатта одан әрі зерттеу, оны туған менталитет пен мәдениеттің мағыналық-құндылық құрылымымен салыстыру, олардың жалпы және әртүрлілігін анықтау және студенттердің тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру үшін шет тілінде қарым-қатынас жасаудағы рөлін білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аутенттік мәтіндермен жұмыс істеу
Мақсаты: ағылшын тіліндегі түпнұсқа мәтіндерді оқу, қабылдау, талдау және түсіндіру қабілеттерін арттыру; мазмұнын жалпы қамти отырып ақпаратты шығарып алу қабілетін қалыптастыру, сонымен қатар мәтін мазмұнын ауызша және жазбаша түрде баяндау дағдыларын дамыту. Мазмұны: әлеуметтік-мәдени ортаны білдіретін әр түрлі түпнұсқа мәтіндермен жұмыс: әдеби мәтіндер; танымдық аудио және бейне материалдар (жаңалықтар, TED баяндамалары), ағылшын тіліндегі шынайы көркем фильмдер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Екінші шет тілінің коммуникативтік грамматикасы
Мақсаты: студенттердің қарым-қатынастың грамматикалық құралдарын меңгеруімен тығыз байланыста шет тілінде сөйлеудің коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру, нақты коммуникативтік жағдайда шет тілінің сөйлеуін дұрыс грамматикалық ресімдеуге үйрету. Мазмұны: неміс/түрік тілінің сөйлеу бөліктері, сөз тіркесі мен сөйлемдегі сөздердің синтаксистік тіркесімінің ерекшеліктері, сөйлемдегі сөздердің орын тәртібі, күрделі сөйлем түрлері, бағыныңқы сөйлемнің түрлері, грамматикалық бірліктердің байланысты қолданылу ерекшеліктері. сөйлеу жағдаятының түрі бойынша.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілін арнайы мақсатта оқыту ( С1 деңгейі)
Мақсаты: студенттердің коммуникативті және мәдениетаралық деңгейін одан әрі жетілдіру және кәсіби шет тілдік құзыреттілігін қалыптастыру, білім берудің жалпы кәсіптік және мәдениетаралық бағдарын тереңдету. Мазмұны: мәдениетаралық блоктың сөйлеу тақырыптарын зерттеу, атап айтқанда «Қазақстанның саяси жүйесі және оқытылатын тіл елдері», «Қазақстанның әлемдік білім беру қауымдастығына интеграциясы», «Мәдениетаралық блоктың сөйлеу тақырыптарын зерттеу», «Түрлі саяси жүйелердің, мәдениеттер мен конфессиялардың өкілдері арасында толеранттылық пен өзара түсіністікті қалыптастырудағы шет тілінің рөлі», «Қазақстанның терроризммен күреске қосқан үлесі», «Қазақстандағы және аударылатын тілдегі елдердегі демографиялық жағдай».
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаңа Зеландия, Австралия, Канада: аймақтық шындық
Пән студенттердің Жаңа Зеландия, Австралия және Канаданың тарихы, географиясы, қоғамдық-саяси жүйесі мен мәдениеті туралы білімдерін қалыптастыруға, дамытуға және жүйелеуге, сондай-ақ қарым-қатынас құралы ретінде де, кәсіби дайындық үшін де шет тілін барабар меңгеру үшін қажетті аймақтану және әлеуметтік-мәдени құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Үйде оқу
Мақсаты: ағылшын тіліндегі әдеби мәтіндерді оқу, талдау және түсіндіру қабілеттерін арттыру; жалпы мазмұнын қамтитын көркем шығармалардан ақпаратты оқу және алу қабілеттерін қалыптастыру. Мазмұны: Сомерсет Моэм, Артур Конан Дойл және т.б. сияқты ағылшын тілді авторлардың көркем әдебиеттерін оқу және олармен жұмыс істеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Елтану (Ұлыбритания, АҚШ)
Пән студенттердің Ұлыбритания мен АҚШ-тың тарихы, географиясы, қоғамдық-саяси жүйесі мен мәдениеті туралы білімдерін қалыптастыруға, дамытуға және жүйелеуге, сонымен қатар аймақтану мен әлеуметтік-мәдени құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында студенттерде оқылатын тақырыптар бойынша өз ойын жеткізу және еркін әңгіме жүргізу дағдылары қалыптасады; әртүрлі көздерден алынған ақпаратты жинақтау, аймақтану бойынша түпнұсқа әдебиеттерді жинақтау және шолу және қажетті түсініктеме беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениеттер диалогы және аударма ерекшеліктері
Курс мәдениетаралық қарым-қатынас механизмдеріне және мәдени айырмашылықтарды ескере отырып аударманың ерекшеліктеріне арналған. Студенттер мәдениеттер диалогын, мәдени кодтарды, мәтінді бейімдеу стратегияларын, реалийлер мен идиомаларды аудару әдістерін зерттейді, сонымен қатар мультимәдени ортада табысты жұмыс істеу үшін делдалдық және коммуникативті құзыреттерді дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мамандандырылған кәсіби ағылшын тілі
Пән оқытудың жалпы кәсіптік және мәдениетаралық бағдарын одан әрі тереңдетуге бағытталған; болашақ мамандығына деген қызығушылықты дамыту; студенттердің жеке қасиеттерін (аналитикалық және шығармашылық қабілеттерін, сыни ойлауын, сондай-ақ идеялық-азаматтық ұстанымын) қалыптастыру үшін басқа менталитет пен мәдениет құбылыстарын кәсіби мақсатта одан әрі зерттеу, оны туған ел менталитеті мен мәдениетінің мағыналық-құндылық құрылымымен салыстыру және олардың шетел тілінде қарым-қатынас жасаудағы рөлін сезіну және ортақ және әртүрлілігін анықтау; сабақтас пәндерден алынған білімді интеграциялау негізінде кәсіби-бағдарланған мәселелерді шешу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аударма теориясы мен тәжірибесі
Мақсаты: студенттерді қазіргі аударма теориясының негізгі ережелерімен таныстыру және осыған байланысты олардың аудармашылық құзіреттілігін қалыптастырудың негізін қалайтын бірқатар аудармашылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға ықпал ету. Мазмұны: Аударматанудың негізгі ұғымдары, адекватты аудармаға жету жолдары, аударманың прагматикалық, семантикалық және стилистикалық аспектілері; аудармадағы дискурсивтік, лексико-фразеологиялық, грамматикалық және стилистикалық қиындықтарды және оларды жеңу жолдарын талдау; жаттықтыру жаттығуларын орындау барысында алған білімдерін тәжірибеде қолдану арқылы бірқатар аударма дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыни және шығармашылық ойлауды дамытудың интерактивті әдістері
Пән сыни және шығармашылық ойлаудың табиғатын, құрылымын, функцияларын және оларды қалыптастыру әдістерін зерттейді; сыни тұрғыдан ойлау үлгілері; ынталандыру әдістері, функциялары, шығармашылық ойлау түрлері; шешім теориясының қазіргі жағдайы; шешім қабылдау процесін тұжырымдамалық қамтамасыз ету; шешім қабылдауға қажетті сыни және шығармашылық ойлау құралдары. Курс болашақ мамандарға сыни және шығармашылық ойлаудың әртүрлі үлгілерін тәжірибеде қолдануға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Media English
Мақсаты: студенттердің тілдік құзыреттілігін арттыру, қазіргі ағылшын тілді БАҚ тілімен таныстыру, құрылымдық, композициялық, стильдік және лексикалық-грамматикалық жағынан ақпарат құралдарының көп қырлы ерекшеліктерін ескере отырып, мәтін мазмұнын анықтау және барабар түсіндіру. Мазмұны: «Бұқаралық ақпарат құралдары мәтінінің ерекшеліктері», «Мәтін типологиясы. Медиа стильдері», «Медиа-мәтінмен жұмыс істеу техникасы», «Мәтіндерді стилистикалық талдау әдістері».
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Екінші шет тілінің үйде оқу
Пән көркем шығармаларды оқу және олардан белгілі бір оқу технологияларын (таныстыру, білім беру, шолу және ізденіс оқу) пайдалана отырып, белгілі бір тілдік мәселені шешуге қажетті көлемде ақпарат алу қабілетін арттыруға және көркем мәтіндерге талдау жүргізуге бағытталған. Курс барысында студенттердің ғылыми сыни ойлауы, көркем әдебиетпен жұмыс істеу дағдылары, күрделі мәселелерге әртүрлі көзқарастарды сыни тұрғыдан талдау, өзіндік ұстанымдарын тұжырымдау дағдылары да қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілін оқытудағы инновациялық әдістер мен цифрлық технологиялар
Пән студенттердің жас ерекшеліктері мен жеке қажеттіліктерін ескере отырып, олардың зейінін белсендіруге бағытталған шет тілдерін оқытуда заманауи инновациялық әдістерді және цифрлық технологияларды қолдануды үйренуге бағытталған. Оқу үдерісінің мотивациясы мен тиімділігін арттыруға көмектесетін цифрлық білім беру платформалары, онлайн ресурстар, интерактивті құралдар мен әдістер зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілі (В2 деңгейі)
Мақсаты: екінші шет тілін мамандық ретінде меңгеруде еуропалық В2 деңгейіне сәйкес студенттердің әлеуметтік жеткілікті коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру – студенттердің шет тілінде сөйлеу қабілетін мәдениетаралық деңгейде одан әрі қалыптастыру. Мазмұны: тереңдету және өнімді және қабылдауға тілдік материалдарды кеңейту, оның В2 деңгейі тақырыптарды зерттеп, оның ішінде байланыс, әлеуметтік, күнделікті және мәдени салалардағы, «Медициналық көмек», «Қазіргі замануы отбасы мен қарым-қатынастар», «Саяхат». Демографиялық мәселелер», «Денсаулық сақтау және салауатты өмір салтын қалыптастыру».
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Іскерлік ағылшын тілі
Мақсаты: халықаралық бизнес саласында кәсіби міндеттерін орындау, іскерлік кездесулер, келіссөздер, презентациялар өткізу, әлеуметтік, коммуникативті және кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті және жеткілікті деңгейде коммуникативті дағдыларды дамыту. Мазмұны: «Компанияда», «Келіссөздер жүргізу», «Келісімшартқа қол қою», «Банкте», «Іскерлік іссапар», «Пошта бөлімшесінде» және т.б. сияқты іскерлік коммуникация тақырыптарын оқу, сонымен қатар коммуникацияның іскерлік сферасындағы лексикалық материал; ағылшын тілінде іскерлік қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін қажетті грамматикалық құрылымдар мен сөйлем үлгілері; хаттардың түрлері, шарт жасау және оған қол қою, іскерлік келіссөздер жүргізу ережелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
Мақсаты: талдау және дағдыларын одан әрі дамыту және қалыптастыру әдеби көркем мәтінді түсіндіру және шығармашылық сөйлеу дағдыларын дамыту, студенттердің тілдік, коммуникативтік, мәдени, аймақтық және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Мәтіннің негізгі терминдері мен категориялары; мәтін жүйесі оның әр түрлі деңгейінде – фонетикалық, лексико-фразеологиялық, туынды, морфологиялық, синтаксистік; көркем мәтінді талдаудың жаңа әдістері; мәтінді концептуалды және лингвокогнитивтік талдау әдістерін; мәтін түрлері мен жанрлары, тақырыбы мен идеясы, тілі мен стилі, мәтін құрылымы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілін оқыту әдістемесі
Пән әдістемелік сауаттылықты, мектепте екінші шет тілі бойынша оқыту іс-әрекетін жоспарлау және жүргізу, оқыту мен бағалаудың сәйкес әдістерін таңдау және қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс студенттерге критериалды бағалау жүйесін қолдану, мектептегі міндетті құжаттаманы жүргізу, оқушылардың жас ерекшеліктері мен жеке қажеттіліктерін ескере отырып оқу материалдары мен оқу бағдарламаларын әзірлеу, сондай-ақ Lesson Study жүргізу дағдыларын меңгеруге көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру жағдайында шет тілін оқыту әдістемесі
Мақсаты: студенттерді инклюзивті білім беру тұжырымдамасымен таныстыру, сонымен қатар болашақ мамандарға инклюзивті білім беруде мүмкіндігі шектеулі балалардың шет тілін меңгеру үшін оқу процесін ұйымдастыру заңдылықтары туралы білім беру. Мазмұны: Мүмкіндігі шектеулі оқушылар туралы түсінік. Мүмкіндігі шектеулі балалардың дамуының психологиялық ерекшеліктері. Жалпы білім беретін мектепте мүмкіндігі шектеулі балаларға ағылшын тілін оқытудың заманауи әдістері. Инклюзивті сыныпта оқушылардың коммуникативті әрекетін ұйымдастыру. Сараланған жаттығулар жүйесі. Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытуда коммуникативті әдісті қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілі (В2 ілгерлеуші деңгейі)
Мақсаты: студенттердің әлеуметтік-коммуникативтік құзыреттілігін арттыру, мәдениетаралық деңгейде студенттердің шет тілінде қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі дамыту. Мазмұны: Пән қарым-қатынастың әлеуметтік, кәсіби және тұрмыстық салаларының лексикалық тақырыптарын, соның ішінде «Табиғат және қоршаған орта», «Қоршаған ортаны қорғау», «Қоршаған ортаны қорғау мәселелері», «Қазақстандағы білім беру жүйесі және оқытылатын тіл еліндегі (мектептік білім, жоғары білім) », «Шетелде оқу. Шетелдік стипендиялар мен курстар», «Заманауи білім беру стратегиялары», «Пандемия кезіндегі білім», «Мұғалімдік мамандық», «Менің мектептегі тәжірибем».
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілін оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі
Мақсаты: болашақ мамандарға мектеп оқушыларының (бастауыш, кәсіптік, бейіндік) шет тілін меңгеруінің оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру заңдылықтары туралы терең білім беру, әдіс-тәсілдерді, стратегияларды, тактика мен оқу құралдарын ғылыми түрде таңдай білуге дағдыландыру. Мазмұны: Шет тілдерін ерте оқыту әдістемесі, Бейіндік оқыту әдістемесі, Мамандандырылған мектептерде шет тілдерін оқыту әдістемесі (шет тілін тереңдетіп оқыту және шет тілінде бірқатар пәндерді оқыту) сияқты модульдерді зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік екінші шет тілі
Мақсаты: студенттердің ауызша және жазбаша іскерлік қарым-қатынас негіздерін меңгеруіне мүмкіндік беретін коммуникативті құзыреттіліктерді меңгеру. Мазмұны: «Фирмада», «Келіссөздер жүргізу», «Іскерлік хат алмасу», «Банкте», «Іскерлік іссапар», «Пошта бөлімінде» сияқты іскерлік коммуникация тақырыптарын оқу; коммуникацияның іскерлік сферасының лексикалық материалы; грамматикалық құбылыстар мен синтаксистік іскерлік және күнделікті қарым-қатынас тіліне тән конструкциялар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінде сөйлетін елдердің әдебиеті
Мақсаты: ағылшын тілі саласындағы болашақ мамандарды Ұлыбритания мен Америка Құрама Штаттары әдебиетінің дамуының негізгі бағыттарымен таныстыру және осының негізінде студенттер арасында оқытылатын тіл елдерінің мәдениеті туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру. . Мазмұны: ағылшын тілді әдеби шығармашылық дамуының негізгі дәуірлері, олардың негізгі заңдылықтары мен белгілері; ағылшын тілді әдеби өмірдің маңызды фактілері мен құбылыстары, авторлардың өмірбаянындағы оқиғалар мен фактілер; шығармалардың мазмұны, проблематикасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілін арнайы мақсатта оқыту (С2 деңгейі)
Мақсаты: болашақ мамандығының қажеттіліктерін ескере отырып, студенттердің мәдениетаралық және кәсіби құзыреттілігін одан әрі жетілдіру. Мазмұны: арнайы-кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас және сөйлеу тақырыптарын зерттеу, оның ішінде «Білім және ғылым», «Ескі дәуірдегі оқытылатын тілдің жоғары білім беру жүйесі», «Қазақстандағы болашақ мұғалімнің кәсіби даярлығы және оқытылатын тіл елдері», «Лингвистикалық білім беру», «Әлемдегі заманауи шет тілдері мұғалімі», «Қазіргі заманғы ғылыми теориялардың тілдер мен мәдениеттердің өзара әрекеттесуіне әсері».
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілін оқытудағы жаңа тәсілдер
Пән студенттерді оқытудағы жаңа тәсілдермен таныстырады, оқу мүмкіндіктерін кеңейту мақсатында студенттердің жас ерекшеліктері мен жеке қажеттіліктерін ескере отырып, кәсіби қызметте заманауи әдістемелерді, жаңа тәсілдер мен технологияларды қолдануда және оқу материалдарын әзірлеуде жалпы және арнайы кәсіби құзыреттіліктерді, теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады. Сондай-ақ курс болашақ мұғалімдерге оқыту тәжірибесін жетілдіру мақсатында қолданылатын әдіс немесе тәсілдің тиімділігін анықтауға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық емтиханға дайындық
Мақсаты: ағылшын тілінен негізгі халықаралық емтихандардың құрылымымен, ережелерімен және талаптарымен танысу, тілдік құзыреттіліктер мен халықаралық коммуникация стратификациясының халықаралық деңгейлеріне сәйкес лингвистикалық білімді, дағдыларды жетілдіру және жетілдіру әдістері мен технологияларын меңгеру. Мазмұны: Кіріспе (Жалпы шолу, мақсаттар мен міндеттер, мағынасы, сипаттамасы және сипаттамалары, емтихан жүйелері (Cambridge ESOL, English Testing System және т. Ағылшын тілінен халықаралық емтихандар (FCE, CAE, CPE және т.б.); Академиялық ағылшын тілінен халықаралық емтихандар (IELTS, TOEFL және т.б.).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулер, даму және инновация
Пән білім беру мен мұғалім мамандығын дамыту саласындағы зерттеулерге негізделген білімді, оқытудың инновациялық тәсілдерін, сондай-ақ оқыту теориясы мен практикасын және білім алушыларға басшылық жасауды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу қорытындысы бойынша болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілетін көрсетеді. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми негізделген дамуымен танысу үшін шағын зерттеу жобасын жобалай алады, этикалық зерттеулер мен әзірлемелер негізінде өздерінің педагогикалық қызметін дамыта және жаңарта алады, сондай-ақ ғылыми жобаларды орындай алады немесе қатыса алады. Олар сондай-ақ әртүрлі кәсіби байланыс әдістері мен арналарын пайдалана отырып, өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін ұсына алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: жақсартуды қажет ететін салаларды анықтау үшін өздерінің кәсіби қызметі мен жұмыс ортасын бағалай алады; өзінің кәсіби қызметіне зерттеуге негізделген тәсілді қолдана алады және тәуелсіз зерттеу жұмыстарын жүргізе алады; зерттеу процедураларының этикалық аспектілерін ескеріп, қолдана алады; педагогикалық шешімдерді әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдана алады; ғылыми зерттеулерде және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуға және қарым-қатынастың әртүрлі формаларын қолдана отырып, өзінің зерттеу қызметінің құжаттарын және нәтижелерін ұсына алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Елтану (екінші шет тілі)
Мақсаты: студенттердің оқытылатын тіл елі туралы білімдерін кеңейту; айтылу, оқу және жазу дағдыларын жетілдіру; елге тән материалға тән және қазіргі өмірде қолданылатын сөздік қорын байыту, әлеуетті сөздік және лингвистикалық білімдерін кеңейту; коммуникацияның ұсынылатын салалары мен тақырыптары шеңберінде оқытылатын тілдің елінің кейбір аспектілерімен танысу. Мазмұны: Германия/Түркия экономикалық және саяси географиясы, негізгі тарихи даму кезеңдері, саяси жүйесі, экономикасы, Германия/Түркия қалалары және олардың көрікті жерлері, елдің көрнекті адамдары, білім беру жүйесі және негізгі білім беру бағдарламалар, Германия/Түркия мәдениеті, дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оқытылатын тіл елінің әдебиеті (екінші шет тілі)
Мақсаты: шет тілдерін оқыту саласындағы болашақ мамандарды екінші шет тілі елінің әдебиетін дамытудың негізгі бағыттарымен таныстыру және осының негізінде студенттерде елдің мәдениеті туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру зерттелетін тіл туралы. Мазмұны: Әлемдік көркем мәдениет тарихының кең әлеуметтік-мәдени контекстінде көне заманнан бүгінгі күнге дейін зерттелген екінші тілдегі ел әдебиетінің негізгі заңдылықтары мен даму жолдары; зерттеліп жатқан тіл елінің әдебиетінің тарихы мен қазіргі заманындағы елеулі тұлғаларды және олардың көркемдік мұрасын жан-жақты зерттеу; оқытылатын тіл елінің әдебиетінің тарихи даму формалары; негізгі бағыттардың негізгі параметрлері; тарихи-әдеби процесті, әдеби мектептер мен ағымдарды, нақты әдеби шығармаларды талдаудың әдістері мен тәсілдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Current Trends in Communication
Курс заманауи коммуникациялық технологияларды, медиа форматтарын және цифрлық ортадағы коммуникацияның ерекшеліктерін зерттейді. Студенттер медиамәтіндерді талдау, тиімді коммуникация, сыни ойлау дағдыларын дамытады, әлеуметтік желілерді, цифрлық коммуникация этикасын, жасанды интеллект рөлін және кәсіби және мәдениетаралық өзара әрекеттесу стратегияларын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілді академиялық мақсатта оқыту
Пән академиялық жазу, оқу, тыңдау және сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер ғылыми мәтіндерді құру, дәлелдеу, аннотациялау және материалдарға реферат жасау ерекшеліктерін меңгереді, бұл академиялық ортада сәтті қарым-қатынасқа және халықаралық білім беру бағдарламаларына дайындалуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Шетел тілін оқыту сабақтарын жоспарлау, жобалау және өткізу, педагогикалық мәселелерді шешуде әртүрлі пәндік салалардағы білімдерді интеграциялау; дәстүрлі, инновациялық, цифрлық (соның ішінде жасанды интеллект), интерактивті білім беру және тәрбиелеу технологиялары мен әдістерін, сондай-ақ психологиялық-педагогикалық ғылым мен шет тілі білім беру әдістемесі саласындағы жаңа жетістіктерді пайдалана отырып, оқушылардың жас ерекшеліктері мен жеке қажеттіліктерін (оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді қоса) ескере отырып, шет тілдерін оқытудың жоғары сапалы оқу-дидактикалық материалдары мен бағдарламаларын әзірлеу; білім алушылардың жетістіктерінің тұрақты мониторингі шеңберінде критериалды бағалау жүйесін әзірлеу және қолдану, оқыту тәжірибесін жетілдіру, сондай-ақ білім беру саласындағы уәкілетті орган бекітетін құжаттардың міндетті тізбесін жүргізу.
- Студенттердің тілдік, коммуникативтік, ақпараттық, кәсіби құзыреттіліктері мен өз бетінше әрекет ету дағдыларын қалыптастыру және дамыту, студенттермен шығармашылық, интерактивті және басқа да жұмыс түрлерін пайдалана отырып, сабақта шет тіліндегі қарым-қатынасты ұйымдастыру; оқушылардың оқу-танымдық және зерттеушілік әрекетін және олардың өздігінен білім алуға ұмтылуын ынталандыру; халықаралық емтихандарға, ҰБТ-ға және ООЖБ-ға дайындалудың өзіндік инновациялық әдістері мен технологиялары.
- Қазіргі заманғы технологиялар мен әдістерді, соның ішінде сыни тұрғыдан ойлау технологияларын пайдалана отырып, оқушылардың (оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттердің) жеке және жас ерекшеліктерін, олардың оқу пәні арқылы дамуын диагностикалау нәтижелерін пайдалана отырып, шет тілін үйренудегі қажеттіліктер мен қиындықтарды анықтау, оқушылардың тұлғалық өсуіне ықпал ету және сол арқылы оқу үдерісін модельдеу және қолайлы білім беру ортасын құру.
- Негізгі және екінші шет тілдерін жетік білу; көпмәдениетті, көпұлтты және көпконфессиялы қоғамдағы сындарлы диалог, қарым-қатынас дағдылары.
- Педагогикалық этика нормаларын және әлеуметтік-этикалық құндылықтарды сақтауға, ұжымда жұмыс істеу кезінде ымыраға келуге және әртүрлі әлеуметтік жағдайларды барабар бағдарлауға; кәсіби қажеттіліктерді және өз тәжірибесін талдауды ескере отырып, кәсіби даму траекториясын құру; оқу процесін басқару технологиясын меңгеру; ата-аналармен, мұғалімдермен және қоғаммен ынтымақтасады; әртүрлі жас кезеңдеріндегі организмнің психологиялық және анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесінде және мектептен тыс жұмыстарда, оның ішінде цифрлық ортада гигиеналық талаптарды сақтай отырып, балалар мен жасөспірімдермен оқу және тәрбие жұмысын ұйымдастыру, сондай-ақ оқу кабинеттерін жабдықтау талаптарын білу; оқушылар арасында салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін дамытуға ықпал ету.
- Шет тілдерінде тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық нормаларына сәйкес сөйлеудің дұрыс құрастырылуына сәйкес қарым-қатынас жасаңыз.
- Зерттелетін тілдік құбылыстардың тарихи, ұлттық, мәдени, аймақтық, лингвистикалық контекстінде бағдарлау; ана мен зерттеліп тілдерінің салыстырмалы талдау жүргізу; зерттелетін салада фактілер, құбылыстар, теориялар және олардың арасындағы күрделі қатынастар туралы білімді және түсінікті қолдану; теориялық тұжырымдамалар мен нақты деректерді талдау, салыстыру, жалпылау жүргізу, олардың негізінде қорытынды жасау; оқу саласындағы практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық қағидалар мен практикалық білімдерді шығармашылықпен қолдану.
- Ғылыми зерттеу әдістерін білу және оларды зерттелетін салада қолдану; шет тілдік қатынас дағдылары мен дағдыларын іскерлік және кәсіби қарым-қатынас жағдайында, сондай-ақ академиялық дискурс шеңберінде және ғылыми зерттеулер мен оқу үдерісі саласында оқитын студенттердің ары қарайғы білімін тәуелсіз жалғастыру үшін қажет аудан; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
- Тұрақты даму мен тыныс-тіршілік қауіпсіздігінің, құқықтық және экономикалық сауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын саналы түрде қабылдауға және түсіндіруге, кәсіби және әлеуметтік қызметте нормативтік-құқықтық, экономикалық және экологиялық құралдарды қолдануға, қабылданатын шешімдердің салдарын талдауға және сыни бағалауға, сондай-ақ тәуекелдерді төмендетуге, тұрақтылықты арттыруға және этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға бағытталған мінез-құлықтың кешенді стратегияларын әзірлеуге қабілетті.