Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01408 Дене шынықтыру және спорт (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Оқытудың әдісі мен технологиялары

    Пәннің мақсаты: оқытудың стратегиялары мен әдіснамаларын жан-жақты қалыптасуына септігін тигізу. Нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алу. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер өз оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым, оқытудың негізгі теориялары және тәрбие

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің педагогика, дидактика және тәрбие теориясы саласындағы педагогикалық құзыреттілігін дамыту болып табылады. Курс шеңберінде білім алушылар оқытудың, тәрбиенің және педагогикалық модельдердің әртүрлі теорияларының негізінде жатқан адам туралы тұжырымдамалық түсініктерді қоса алғанда, педагогика ғылымының негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды терең түсіну болашақ мұғалімдерге әртүрлі білім беру жағдайларына бейімделе отырып, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістерін саналы түрде таңдауға және қолдануға мүмкіндік береді. Бұл оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби көзқарасты қалыптастыруға және білім алушылардың жеке басын жан-жақты дамытуға бағытталған қолайлы тәрбие ортасын құруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Пәннің мақсаты - педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы; Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы. Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді оқыту саласындағы білім беру бағдарламасымен, сондай-ақ кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптерімен және түпкілікті тақырыптарымен таныстыру болып табылады. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Гимнастика

    Пәннің мақсаты инклюзивті бағыттағы білім беру және спорт мектептерінде гимнастика бойынша оқу және оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән гимнастиканың теориясы, тарихы, қазіргі жағдайы, техникасы, оқыту әдістемесі және оқушылардың әртүрлі контингенттерімен бастапқы даярлық бойынша негізгі мәліметтерді зерделеуге бағытталған; гимнастикалық снарядтарда дене жаттығуларын орындау кезінде сақтандыру және өзін-өзі сақтандыру; арнайы гимнастикалық терминология. Гимнастика сабақтары мен жарыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу кезеңдері қарастырылады, өткізілген сабақтарды талдаудың әртүрлі нұсқалары зерттеледі

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері

    Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді дайындау бойынша әдіснамалық және теориялық білім жүйесін тереңдету және ұғыну, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен академиялық жазудың ерекшеліктері, өлшемдері, концепциялары туралы іргелі білім негізін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында білім алушылар объективтілік, дәлдік, дәйектілік және ойдың айқындылығы секілді зерттеу қызметінің негізгі ұғымдарымен танысып, білім алушының болашақ кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын метапәндік және коммуникативтік құзыреттіліктерді игереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Спортта өзін-өзі реттеу психологиясы

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс спорттағы психикалық және функционалдық жай-күйлердің мәні, механизмдері, техникасы, әдістемелері мен өзін-өзі реттеу құралдары туралы білім жүйесін қалыптастыруға; тренинг процесінде және жарыстарда психикалық өзін-өзі реттеу әдістерін, әдістері мен құралдарын қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: кәсіби қызметте психикалық өзін-өзі реттеу әдістері мен оның түрлері туралы негізгі білімді қолданады; өзін-өзі реттеу құралдарын қолдануды талап ететін жағдайларды бөліп көрсетеді; психикалық өзін-өзі реттеудің ағзадағы психофизиологиялық процестерге әсер ету заңдылықтарын ескереді; спорт түрінің ерекшелігі мен спортшылардың жасын ескере отырып, жаттығу және бәсекелестік процестерде психорегуляция әдістерін, әдістері мен құралдарын үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық метрология

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт, қозғалыс белсенділігі және салауатты өмір салты саласындағы қолданбалы зерттеулер бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ спорт педагогтары спортта метрологиялық негізделген өлшеу құралдары мен әдістерін қолдану дағдыларын көрсетеді; оқу-жаттығу процесін бақылау және басқару үшін спортшылардың дене шынықтыру, техникалық, тактикалық дайындығы мен жаттығу жүктемелерінің көрсеткіштері туралы алынған ақпаратты түсіндіреді. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорттық практикада тиісті аспаптық әдістер мен есептеу әдістерінің базалық білімі негізінде өлшеу аппаратурасы мен компьютерлік техниканы қолданады; өлшеу нәтижелерін статистикалық өңдеу әдістерін қолданады және оларды түсіндіреді; физикалық, техникалық дайындықты, антропометриялық көрсеткіштер мен физиологиялық параметрлерді өлшеуді тестілеуді жүргізеді; өлшеудің объективті көрсеткіштері негізінде таңдалған спорт түріндегі оқу-жаттығу процесін түзетеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыруды оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді, дене шынықтыру және спорт, қозғалыс белсенділігі және салауатты өмір салты саласындағы қолданбалы зерттеулер бойынша құзыреттіліктерді; салауатты өмір салтын насихаттау, дене шынықтыруды ынталандыру және ынталандыру бойынша құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады белсенді өмір салты. Курс дене шынықтыруды оқыту әдістемесі бойынша білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға; дене шынықтыру бойынша мазмұн мен бағдарламаларды әзірлеуге, дене тәрбиесін ұйымдастырудың барабар әдістері мен нысандарын таңдауға; әртүрлі жастағы және мүмкіндіктердегі білім алушылармен дене шынықтыру сабақтарын өткізу ерекшелігіне; оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып оқытуды дараландыруға және педагогикалық және педагогикалық нәтижелердің негізінде оқыту технологияларын пайдалануға бағытталған. дербес зерттеулер. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің ережелерін, оқу-тәрбие процесін және дене шынықтыру-сауықтыру жұмысын іске асыру үшін әртүрлі жыныс пен жастағы айналысушылардың анатомиялық-морфологиялық, физиологиялық және психикалық ерекшеліктерін білуін қолданады; дене шынықтыру бойынша білім беру процесін ұйымдастырудың тиімді нысандары мен технологияларын таңдайды; сезімтал кезеңдерге сәйкес дене қасиеттерін дамыту үшін әдістер мен құралдарды таңдайды, сондай-ақ жыныстық-жас ерекшеліктерін және қатысушылардың денсаулық мүмкіндіктерін ескере отырып, жыныстық-жас ерекшеліктерін және айналысушылардың денсаулық мүмкіндіктерін ескере отырып, оқушылардың дене дамуы мен дайындық деңгейін өлшеу және бағалау әдістемелерін қолданады; дене шынықтыру саласындағы оқу-әдістемелік қамтамасыз ету және бақылау құжаттарын әзірлейді; оқыту мен оқытудың тиімділігін анықтау үшін зерттеу әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты барлық табиғатты қорғау іс-шараларының, оның ішінде адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын экологиялық білім негіздерін қалыптастыру, сананы экологияландыру және болашақ маманға өзінің кәсіби қызметінде тіршілік қауіпсіздігі бойынша экологиялық білім мен білімді пайдалануға мүмкіндік беретін экологиялық мәдениетті тәрбиелеу болып табылады. Пән адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, Табиғи) қауіпсіз өзара іс-қимыл тәсілдерін, Төтенше жағдайлар кезінде шаруашылық жүргізу объектілерінің (ұйымдарының) тұрақты жұмыс істеуін, жағымсыз факторлардан қорғау, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолданудан қорғау мәселелерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Сауықтыру-рекреативті дене шынықтыру

    Пәннің мақсаты салауатты өмір салтын насихаттау, физикалық белсенді өмір салтын көтермелеу және ынталандыру бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Курс сауықтыру дене шынықтыру мен физикалық рекреацияның адамның жұмысқа қабілеттілігін қалпына келтіруге және қолдауға әсері мен маңыздылығын түсінуге; олардың мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, әр түрлі контингенті бар сауықтыру-рекреациялық дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: денсаулық және сауықтыру тұжырымдамасының ережелерін, оның ішінде дене белсенділігі мен спортпен, стрессті басқарумен, физикалық және психикалық әл-ауқатпен байланысты ережелерді қолданады; дене шынықтыру мен спортқа оң мотивациялық-құндылық қатынасын, өзінің физикалық жай-күйіне, салауатты және белсенді өмір салтына қамқорлық жасауға байланысты мақұлданған және іске асырылатын мінез-құлық нормаларын қалыптастырады, дене шынықтыру және тұрақты дене шынықтыру және спортпен шұғылданады; әртүрлі жыныстағы және жастағы адамдардың кәсіби қызметін ескере отырып, олардың дене дамуы мен функционалдық жай-күйін түзету үшін дене шынықтыру құралдары мен әдістерін таңдайды; дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық-бұқаралық іс-шараларды жоспарлау және өткізу, әртүрлі типтегі ұйымдарда бос уақыт қызметін және белсенді демалысты ұйымдастырады; дене шынықтыру және дене шынықтыру-спорттық қызметпен айналысатындардың өзін-өзі бағалауының психикалық жай-күйін оңтайландырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Цифрландыру және жасанды интеллект дәуіріндегі оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты – білім беру үдерісіне цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект жүйелерін енгізумен байланысты заманауи сын-қатерлер жағдайында студенттердің білім беру нәтижелерін тиімді басқаруға қажетті болашақ мұғалімдердің кәсіби дағдылары мен білімдерін дамыту. Курс мазмұнының ерекшелігі педагогикалық іс-әрекеттің психологиялық аспектілеріне, оның ішінде жүйке-психикалық ерекшеліктеріне, студенттердің жеке тұлғалық ерекшеліктеріне және олардың әлеуметтік бейімделу процестеріне назар аударуында. Оқу жетістіктерін басқарудың негізгі принциптерінің бірі білім беру ортасындағы педагогикалық өзара әрекеттестіктің іргелі негізі ретінде қарастырылатын инклюзивтілік болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс спорт түріндегі спорттық жаттығу әдістемесі бойынша практикалық икемдер мен дағдыларды қалыптастыруға; таңдалған спорт түріндегі спортшыларды көп жылдық даярлау процесін құруға және басқаруға; жаттығу жүктемелерін жоспарлауға және микро - мезо және макроциклдерде техникалық, физикалық, тактикалық, психологиялық, интеллектуалдық және интегралдық даярлау әдістері мен құралдарын таңдауға; таңдалған бойынша төреші болуға бағытталған спорт түріне; спорттық жиынтық пен іріктеуге бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің ережелерін, спорт теориясын, әртүрлі жыныстағы, жастағы және мүмкіндіктегі спортшылардың анатомиялық-морфологиялық, физиологиялық және психикалық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлау және өткізеді; қауіпсіздік техникасының сақталуын, жарақаттанудың алдын алуды қамтамасыз етеді; спортшылардың техникалық, дене шынықтыру, техникалық, тактикалық, психологиялық, интеллектуалдық және интегралдық дайындығы мен дене дамуын, оның ішінде таңдалған спорт түріндегі жаттығу процесін түзету үшін өлшеу және бағалау әдістемелерін пайдалана отырып бақылауды жүзеге асырады; спортшылардың жеке қасиеттерін тәрбиелейді, адал спорттық бәсекелестіктің моральдық құндылықтарын қалыптастырады, теріс әлеуметтік мінез-құлық пен допинг қолданудың алдын алады; оқу-жаттығу процесін түзету үшін жарыс нәтижелерін талдайды; таңдалған спорт түрінің талаптарын ескере отырып, спортшыларды спорттық іріктеу әдістемелерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістемесімен жеңіл атлетика

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс жеңіл атлетика (жүгіру, секіру, лақтыру) түрлері бойынша сабақтардың әртүрлі нысандары мен түрлерін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорттық терминологияны қолдану және жеңіл атлетикалық жаттығулар техникасын көрсетеді; жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, жеңіл атлетика бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді; жеңіл атлетикалық жаттығуларды орындау кезінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету және жеңіл атлетикадағы типтік жарақаттар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдап алған спорттың техникасы мен тактикалық дайындығы

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс спортшылардың әртүрлілігі мен даму ерекшеліктерін ескере отырып, таңдалған спорт түріндегі спортшыларды техникалық-тактикалық даярлау бойынша практикалық құзыреттіліктерді; спортшылардың техникалық және тактикалық даярлығын модельдеу дағдыларын; таңдалған спорт түрінің ерекшеліктерін ескере отырып, спортшылардың техникалық және тактикалық даярлығын бағалау, бақылау және түзету дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорт теориясының ережелерін, әртүрлі жастағы, жыныстағы және мүмкіндіктердегі спортшылардың анатомиялық-морфологиялық және психикалық ерекшеліктерін ескере отырып, спортшылардың техникалық және тактикалық дайындығын жоспарлау және жүргізеді; өлшеу мен бағалаудың барабар әдістерін қолдана отырып, әртүрлі жастағы және жыныстағы спортшылардың техникалық және тактикалық дайындығын бақылауды жүзеге асырады; техникалық және тактикалық дайындық процесін таңдалған түрде түзету үшін бәсекелестік қызметті талдау спорт; техникалық-тактикалық дайындық процесінде қауіпсіздік техникасының сақталуын, жарақаттанудың алдын алуды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Адаптациялық дене шынықтыру

    Пәннің мақсаты салауатты өмір салтын насихаттау, физикалық белсенді өмір салтын көтермелеу және ынталандыру бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ спорт педагогтары әртүрлі нозологиялық нысандардың, жас және гендерлік топтардың денсаулық жағдайындағы ауытқулармен айналысатын адамдардың морфофункционалды, әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін; Бейімделген дене шынықтырумен айналысу кезінде Бейімделген дене шынықтырудың және қауіпсіздік техникасын қамтамасыз етудің жеке әдістемелерін; паралимпиадалық, сурдлимпиадалық және арнайы олимпиадалық спорт түрлері бойынша бұқаралық дене шынықтыру іс-шаралары мен спорттық жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді; мүмкіндігі шектеулі адамдардың дене дамуын, функционалдық дайындығын, психикалық жай-күйін өлшеу және бағалау әдістері. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: денсаулық жағдайындағы ауытқулары бар адамдардың ерекшеліктерін ескере отырып, бейімделгіш дене шынықтыру мен оның негізгі түрлерінің мақсаттары мен міндеттерін әзірлейді; көрсетілімдер мен қарсы көрсетілімдерді ескере отырып, денсаулық жағдайы ауытқулары бар адамдар мен әртүрлі нозологиялық топтардағы мүгедектер үшін сабақтардың мазмұнын және дене жаттығуларын таңдау әдістемесін әзірлейді; міндеттерді тұжырымдау (түзету, компенсаторлық, профилактикалық, сауықтыру, білім беру, тәрбие және т. б.), оларды шешудің тиісті құралдары мен әдістерін таңдау, сабақ процесінде психофизикалық жүктемені реттейді; бейімделгіш дене шынықтырудың барлық түрлерінде сабақтар өткізудің заманауи технологияларын қолданады: бейімделгіш дене шынықтыру, бейімделгіш қозғалыс рекреациясы, физикалық оңалту.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Сауықтыру және спорттық нутрициология

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт, қозғалыс белсенділігі және салауатты өмір салты саласындағы қолданбалы зерттеулер бойынша салауатты өмір салтын насихаттау, физикалық белсенді өмір салтын көтермелеу және ынталандыру бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ спорт педагогтары денсаулық пен әл-ауқатты сақтаудың аса маңызды факторларының бірі ретінде тамақтану, бұлшықет қызметін энергиямен қамтамасыз ету тетіктері және дене белсенділігінен кейін ағзаны қалпына келтіру барысында пластикалық процестердің тиімді өтуі үшін тамақтануды ұйымдастыру тәсілдері; қоректік заттар мен энергиямен қамтамасыз ету қажеттіліктерін айқындау тәсілдері, сондай-ақ спорт түріне және дене шынықтырудың қарқындылығына байланысты спортшылардың тамақтану режимінің схемалары туралы түсінікке ие сондай-ақ дене шынықтыру сабақтарында; мамандандырылған спорттық тамақтану түрлерінде; барабар диеталарды әзірлеу және оларға спорт пен денсаулыққа арналған мамандандырылған тамақ өнімдерін енгізу дағдыларын көрсетеді. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: тіршілік әрекетін қамтамасыз ету үшін ұтымды тамақтануды жоспарлау ережелері мен тәсілдерін қолданады; спортшының жеке тамақтану режимін жоспарлау ережелері мен тәсілдерін әртүрлі жаттығу және бәсекелестік циклдарда қолданады; спортшының әртүрлі жүктемелері кезінде жеке таңдалған спорттық диеталарды есептейді; қатысушылардың жеке айырмашылықтарын ескере отырып, дене шынықтыру-сауықтыру бағдарламасының міндеттеріне сәйкес тамақтану бойынша ұсыныстар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтырудың балама түрлері

    Пәннің мақсаты – салауатты өмір салтын және дене шынықтыруды насихаттау саласындағы құзыреттіліктерді дамыту. Курс дене тәрбиесінің баламалы түрлері туралы түсінікті дамытады. Болашақ мұғалімдер бұл білімін воркаут, йога, паркур, скандинавиялық серуендеу сабақтарын ұйымдастыру үшін пайдалана алады, қатысушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, белсенді және салауатты өмір салтына ынталандырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Балалар-жасөспірімдер спортында спорттық дайындық процесімен басқару

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс балалар мен жасөспірімдер жасын ескере отырып, спорттың таңдаулы түріндегі спорттық даярлық процесін басқарудың практикалық дағдылары мен сабақтар жүйесін қалыптастыруға; балалар мен жасөспірімдер жасымен шұғылданатындардың алуан түрлілігі мен даму сипаттамаларын ескере отырып, таңдалған спорт түріндегі спорттық жаттығулардың құралдары мен әдістерін іріктеу дағдыларына; микро, мезо және макроциклдердегі сабақтарды жоспарлау дағдыларына бағытталған. балалар мен жасөспірімдер спортында тиімді дайындық үшін спорт маусымы; жас спортшыларды даярлаудың әртүрлі түрлерін бағалау, дағдыларын үйрету тиімділігін арттыру және қатысушылардың жарақат алу қаупін азайту мақсатында бақылау және түзету. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің, спорт теориясының ережелерін, әртүрлі жыныстағы және мүмкіндіктегі балалар мен жасөспірімдер спортшыларының анатомиялық-морфологиялық, физиологиялық және психикалық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-жаттығу сабақтарының мазмұнын жоспарлау және өткізеді; спорт түрінің ерекшелігіне сәйкес балалар мен жасөспірімдер спортшыларының физикалық қасиеттерін дамытады және функционалдық мүмкіндіктерін арттырады, психологиялық-оқу-жаттығу сабақтарын және жарыс алдындағы дайындықты педагогикалық сүйемелдейді; балалар мен жасөспірімдер жасындағы спортшылардың техникалық, дене шынықтыру, техникалық, тактикалық, психологиялық, интеллектуалдық және интегралдық дайындығы мен дене дамуын, оның ішінде өлшеу және бағалау әдістемелерін пайдалана отырып бақылауды жүзеге асырады; спортшыларға педагогикалық әсерді түзету үшін бәсекелестік қызметті талдайды; таңдалған спорт түрі бойынша оқу процесін түзету үшін педагогикалық, психологиялық және медициналық-биологиялық бақылау нәтижелерін пайдаланады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты – экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән экономикалық теория мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің даму үрдістері мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлікті қолдаудың құралдық және институционалдық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтегі оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар қаржы құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеке және отбасылық бюджетті жоспарлау мен басқаруға, жинақтарды сақтап, көбейтуге, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Спортта тестілеу және баптау

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Болашақ спорт мұғалімдері жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін спорттағы дайындықты тестілеу және "кондиционерлеу" туралы түсінікке ие; жеке айырмашылықтар мен даму ерекшеліктерін ескере отырып, жаттығу процесінің әртүрлі кезеңдерінде спортшылардың физикалық дамуы мен дайындығының әртүрлі параметрлерін бағалау үшін Функционалдық диагностика мен тестілеудің әдістері мен құралдарын қолданады; мониторинг нәтижелерін өңдеу, талдау, қарым-қатынас және интерпретациялау дағдыларын көрсетеді және таңдалған спорт түріндегі "модельдік" сипаттамалармен байланыс. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорт түрінің ерекшеліктеріне, қатысушылардың жыныстық және жас нормаларына сәйкес модельдік сипаттамаларды әзірлейді; таңдалған спорт түріне арналған модельдік сипаттамаларға сәйкес әр түрлі біліктіліктегі спортшылардың функционалдық жағдайын бағалау және функционалдық сынамаларды қолданады; спортшылардың жыныстық, жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін, біліктілік деңгейін ескере отырып, таңдалған спорт түріне арналған модельдік сипаттамаларына сәйкес дене шынықтырудың тиімді әдістері мен құралдарын іріктейді және қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Емдік дене тәрбиесі және уқалау

    Пәннің мақсаты студенттердің жаратылыстану саласындағы кәсіби құзыреттіліктерін және дене шынықтыру мен спорттың медициналық-биологиялық негіздерін, сонымен қатар дене шынықтыру жаттығуларының жеке ерекшеліктерін ескере отырып сабақтарды жоспарлау және өткізу дағдыларын дамыту болып табылады. Курс жалпы аурулар мен жарақаттарға тән патологиялар туралы білім алуға, дене жаттығулары мен массаждың емдік әсерінің физиологиялық механизмдерін түсінуге, оларды қолдану көрсеткіштері мен шектеулерін білуге ​​бағытталған. Студенттер денсаулықтың әртүрлі бұзылыстарына емдік дене шынықтыру жаттығуларының әдістерін, жаттығулар бағдарламасын құру, сабақтарды өткізу және олардың тиімділігін бағалау дағдыларын меңгереді. Сауықтыру және спорттық массаж жасау дағдылары да игеріледі. Болашақ мамандар ағзаның жұмыс істеуі туралы анатомиялық және физиологиялық білімін пайдалана алады, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдармен жұмыс істегенде, жынысын, жасын және патологияның сипатын ескере отырып емдеу кешендері мен ұсыныстарын әзірлей алады, сауықтыру және қалпына келтіру мақсатында өз бетінше жаттығу терапиясы мен массаж жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Оқыту әдістемесімен жүзу

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс жүзу сабақтарын ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық икемдер мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорттық терминологияны қолданады және жүзу техникасын әртүрлі стильдермен, бұрылыстармен және старттармен көрсетеді; білім алушылардың жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, жүзу бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді; суда жүзетіндердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және суға батқандарды құтқару және құтқару кезінде типтік жарақаттар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді психиканың қалыптасуымен, оның жұмысымен және даму заңдылықтарымен таныстыру. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады, білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары

    Пәннің мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бейімделген спорт теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты: жеке ерекшеліктерді, дене белсенділігінің деңгейін ескере отырып, дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу саласында студенттердің кәсіби құзыреттілігін дамыту, сонымен қатар салауатты өмір салтын қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру және дене шынықтырумен тұрақты айналысуға ынталандыру. Курс шеңберінде болашақ мұғалімдер әртүрлі нозологиялық топтардың денсаулығында проблемалары бар тұлғалардың морфофункционалдық және психологиялық ерекшеліктерін, сондай-ақ жас және жыныс ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру және оқыту бағдарламаларын әзірлеу, енгізу және түзету дағдыларын меңгереді. Адаптивті спорт түрлерімен айналысу кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету әдістері, сондай-ақ мүмкіндігі шектеулі спортшылардың физикалық дамуы мен психофизиологиялық жағдайын өлшеу және бағалау әдістері зерттеледі. Паралимпиадалық, сурдолимпиадалық және арнайы спорт түрлерінен жарыстарды ұйымдастыру негіздері игерілді. Құзыретті мамандар бейімделген спорт түрлері бойынша сабақтар өткізуге, қауіпсіздік шараларын сақтауға, дене және функционалдық дайындық деңгейін анықтауға, бағдарламаларды әзірлеу кезінде бұзылу дәрежесін есепке алуға, оқу процесін бағалау және түзету әдістерін қолдануға, тартылғандардың адамгершілік қасиеттерін және жағымсыз әлеуметтік әсерлерге төзімділігін дамытуға, сондай-ақ жарыстардың нәтижелерін талдауға және нәтижелерді, соның ішінде спорттық іріктеуді жақсарту үшін циклді пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жеңіл атлетика

    Пәннің мақсаты білім беру және спорт мектептерінде жеңіл атлетикадан кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылардың тарихын; әлемдегі, елдегі, аймақтағы жеңіл атлетиканың қазіргі жай-күйін; жеңіл атлетика жаттығуларының техникасы мен тактикасын, оқыту әдістемесін; оқушылардың әртүрлі контингентін бастапқы даярлау негіздерін; сабақтардың санитарлық-гигиеналық жағдайларын, жарақаттану факторлары мен себептерін; жеңіл атлетикадан жарыстарды өткізудің ережелері мен ұйымдастырушылық негіздерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен 1

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс гимнастика сабақтарының әртүрлі формасы мен түрін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорт терминологиясын қолдану және гимнастикалық жаттығулар техникасын көрсетеді; пәндермен және онсыз жалпы дамыту жаттығуларының кешендерін құрады; гимнастика сабақтарының кіріспе-дайындық бөлігін жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, әртүрлі тәсілдермен жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтырумен және спортпен айналысу процесінде бақылау және өзін-өзі бақылау

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру; дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Болашақ спорт мұғалімдері дене шынықтыру процесінде денсаулық жағдайын үнемі дәрігерлік бақылау мен өзін-өзі бақылаудың маңыздылығын түсінеді; дене шынықтыру-спорттық қызметпен айналысатын адамдарды медициналық қамтамасыз етуді ұйымдастыру жүйесі мен мазмұны туралы түсінікке ие; дененің әртүрлі жүйелерінің, жалпы дайындықтың және физикалық дамудың жай-күйін бағалау үшін тестілеу әдістерін қолданады; жағдайды өзін-өзі бақылаудың қарапайым әдістерін үйрету дағдыларын сабақ барысында қалыптастырады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатындардың денсаулығының жай-күйін диагностикалауды, бақылауды және өзін-өзі бақылауды ұйымдастыру және жүзеге асыру әдістемесі мен әдістерін қолданады; дене жаттығуларымен айналысу кезінде өзін-өзі бақылау қажеттілігіне сендіру; жеке тұлғаның соматикалық және функционалдық мәртебесін өлшеу және бағалау үшін әдістемелер мен функционалдық сынамаларды қолдану; ағзаның ұсынылатын дене жүктемелеріне реакциясын бақылау тәсілдерін бағалайды; адам өмірінің әртүрлі кезеңдерінде сауықтыру жаттығулары процесін оңтайландыру мақсатында заманауи компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, физикалық және психоэмоционалды жағдайды, физикалық өнімділікті, айналысатын ағзаның резервтік мүмкіндіктерін диагностикалаудың негізгі критерийлерін таңдайды; адамның соматикалық мәртебесінің, функционалдық сынамаларының көрсеткіштері бойынша денсаулық деңгейін анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен (футбол, гандбол)

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып, футбол және гандбол сабақтарының әртүрлі формалары мен түрлерін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорттық терминологияны қолдану және футбол мен гандболдан техникалық және қозғалыс дағдыларын көрсетеді; жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, футбол және гандбол бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыруда және спортта физикалық дамудың және функционалды дайындығының мониторингі

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру; дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс адамның физикалық мәртебесінің жоғары деңгейін қалыптастыру, сақтау заңдарын игеруге; дене шынықтыру-спорттық іс-әрекеттің әртүрлі түрлерімен айналысатын дене дамуының, қозғалыс қабілеттерінің, психомоторлық параметрлерінің мониторингін жүзеге асырудың мүмкіндіктері мен ерекшеліктері туралы білуге; дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың әртүрлі кезеңдерінде дене дамуының және дайындығының әртүрлі параметрлерін бағалау үшін негізгі әдістер мен құралдарды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған онтогенез және жеке айырмашылықтар мен даму ерекшеліктерін ескере отырып; мониторинг бағдарламаларын әзірлеу дағдыларын; қарым-қатынас және интерпретациялау және таңдалған спорт түріндегі жас даму нормасымен және/немесе "модельдік" сипаттамалармен байланыстыру дағдыларын мониторинг нәтижелерін өңдеу, талдау. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: адам ағзасының жұмыс істеуінің жаратылыстану-ғылыми негіздері мен әртүрлі жыныстағы және жастағы адамдардың, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдардың дене дамуының ерекшеліктері туралы базалық білімді қолданады; адамның дене дамуы мен дайындығы деңгейін зерттеуді жүргізудің принциптері мен әдістерін зерттеу мақсаттарын, міндеттерін, адамның жасын, гендерлік сипаттамалары мен мүмкіндіктерін ескере отырып қолданады; адамның антропометриялық ерекшеліктерін қолдана отырып, дене, соматоскопиялық зерттеу әдістері және қатысушыларға тиісті ұсыныстар әзірлейді; дене шынықтыру-спорттық қызметпен айналысатын ағзаның функционалдық жай-күйін диагностикалайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыруда және спортта қолданбалы зерттеу

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт, қозғалыс белсенділігі және салауатты өмір салты саласындағы қолданбалы зерттеулер бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ спорт педагогтары дене шынықтыру және спорт саласында жоспарлау, әдіснаманы әзірлеу, жобалау және қолданбалы зерттеулер жүргізеді; зерттеудің жалпы ғылыми және ерекше әдістерін, математикалық статистика әдістерін қолдану, зерттеу нәтижелерін көрнекілендіру және ұсыну дағдыларын көрсетеді. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: зерттеу әдіснамасы мен ғылыми әдеп негізінде зерттеу дизайнын құрады; дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми және қолданбалы зерттеулерді, соның ішінде пәнаралық деңгейді, өз дамуы үшін, сондай-ақ оқыту және спорттық жаттығулар практикасын өз бетінше жүргізеді; коммуникацияның әртүрлі түрлері мен формаларында зерттеу нәтижелерін елестету және жұртшылыққа ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика зерттеулері

    Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін беру. Бұл курс болашақ мұғалімдерге әр түрлі сенімді дереккөздерден теориялық білімді ізденіс және сыни тұрғыдан іріктеу дағдыларын меңгеруге, зерттеу нәтижелерін педагогикалық ойлауы мен тәжірибесін дамыту үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, болашақ мұғалімдер ғылыми-зерттеу негізінде оқыту мен оқуды ілгерілетуге ниеттілігін көрсетеді және өздерінің үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуіне ұмтылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Қимылды және ұлттық ойындар

    Пәннің мақсаты – студенттердің жеке қажеттіліктерін, ерекшеліктерін және қозғалыс мүмкіндіктерін ескере отырып, дене шынықтыру және спорт сабақтарын дайындау, ұйымдастыру және өткізу саласындағы кәсіби дағдыларды қалыптастыру. Оқыту курсы дене шынықтыру, сауықтыру және спорттық іс-шаралар жүйесінде ашық және ұлттық ойындарды пайдалана отырып, сабақтардың әртүрлі формаларын өткізуге қажетті қолданбалы дағдыларды дамытуға бағытталған. Пәнді меңгеру барысында студенттер контингент ерекшеліктеріне, оның ішінде жынысына, жасына және дене дайындығына қарай оқыту әдістерін бейімдеу жолдарын меңгереді. Құзіреттілігі дамыған түлектер дене шынықтыру мәселелерін шешу үшін әртүрлі ойын құралдарын пайдалана алады, сонымен қатар тартылғандардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбиелік, сауықтыру және жарыстық іс-шараларды жоспарлайды, ұйымдастырады және өткізеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Пәннің мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, жеке тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттерін дамыту. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Қолданбалы кинезиология

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми және медициналық-биологиялық негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру; дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс адамның қозғалыс аппаратының құрылымы, қызметі, биомеханикасы туралы білім жүйесін, қозғалысты басқару тұжырымдамаларын және қатысушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, түзету, оңалту, сауықтыру, жаттығу бағдарламалары мен жаттығулар кешендерін әзірлеудің практикалық дағдыларын, кинезио таспалар мен кинезиологиялық массажды қолдануды қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: дене шынықтыру-спорттық іс-әрекетте кинезиологияның заманауи ғылыми негізделген әдістерін қолданады; әртүрлі аурулар мен жарақаттар кезінде арнайы жаттығулар таңдайды және сабақтар өткізеді; әртүрлі аурулар мен жарақаттар кезінде кинезиотапинг пен кинезиологиялық массажды қолданады; балалардың психикалық және ақыл-ой дамуының міндеттерін шешу және оқу өнімділігін арттыру мақсатында кинезиологиялық жаттығуларды әзірлейді және жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Спорттың таңдалған түрінде дене тәрбиесі және баптау

    Пәннің мақсаты - жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дене шынықтыру сабақтарын жоспарлау және жүзеге асыру саласындағы құзыреттіліктерді дамыту. Курс спортшылардың дайындығын бағалау және түзету дағдыларын дамытады. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісін ұйымдастыра алады, функционалдық жағдайды бақылай алады, спорттың ерекшеліктерін ескереді, қауіпсіздікті қамтамасыз етеді және шамадан тыс жүктемелер мен жарақаттармен байланысты тәуекелдерді болдырмайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Мектепте жұмысқа қабілеттілігіне және демалысына арналған дене шынықтыру

    Пәннің мақсаты салауатты өмір салтын насихаттау, физикалық белсенді өмір салтын көтермелеу және ынталандыру бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ спорт педагогтары оқушылардың жұмысқа қабілеттілігін қолдау және қалпына келтіру, сондай-ақ оқу және сабақтан тыс уақытта белсенді демалысты ұйымдастыру үшін дене шынықтырудың әсерін түсінеді; сабақтар мен үзілістерде дене шынықтыру үзілістері мен минуттарын, дене шынықтыру-сауықтыру және спорт мерекелерін, квесттерді, жарыстарды, туристік жорықтарды және оқушылардың белсенді демалысы үшін басқа да іс-шараларды өткізу дағдыларын көрсетеді. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: сабақтардың ақыл-ой қабілетін қалпына келтіру үшін дене шынықтыру минуттары мен кідірістер кешендерін әзірлейді; мектеп сабақтарында шаршауды жоюда белсенді өзгерістер жүргізу және ұйымдастырады; білім беру процесін оңтайландыру және балалардың психикалық дамуын түзету үшін кинезиологиялық жаттығуларды қолданады; оқушылардың қозғалыс белсенділігін арттыру үшін спорттық мерекелер, жарыстар және басқа да рекреациялық іс-шаралар ұйымдастырады; қатысушылардың дене шынықтыру мен спортқа деген оң көзқарасын қалыптастырады, олардың физикалық жай-күйіне, салауатты және белсенді өмір салтына, дене шынықтыруды жетілдіруге және дене шынықтыру мен спортпен тұрақты айналысуға байланысты мақұлданған және практикада іске асырылатын мінез-құлық нормаларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктерін, диагностика технологиялары мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білім жүйесін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін тосқауылсыз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құрудың ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша жеке айырмашылықтары, моторикалық қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру; салауатты өмір салтын насихаттау, физикалық белсенді өмір салтын көтермелеу және ынталандыру бойынша құзыреттілік саласы. Болашақ спорт мұғалімдері дене шынықтыру-спорттық іс-әрекеттің психологиялық ерекшеліктері; психомоторлық саланың, танымдық, эмоционалдық және ерікті процестердің өзара байланысы; дене шынықтыру-спорттық іс-әрекет процесінде туындайтын психикалық күйлер; спорт ұжымдарының, спорт мұғалімдері мен оқушылардың психологиялық ерекшеліктері туралы нақты түсінікке ие; оқушылардың психикалық жай-күйін диагностикалау және оларды реттеу үшін психологиялық көмек көрсету дағдыларын көрсетеді. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: кәсіптік қызметте дене шынықтыру-сауықтыру және спорт қызметі мен оның субъектілері туралы психологиялық білімді қолданады; дене шынықтыру-спорт қызметімен айналысатындардың қиындықтарын жеңуге сындарлы көзқарас қалыптастырады; дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық қызметпен айналысатындарды оқыту бағдарламаларының жеке мазмұнын жаттығу-жарыс қызметінің шиеленісті жағдайларында психикалық өзін-өзі реттеу тәсілдерін әзірлейді; дене тәрбиесі мен спортта психопрофилактика және психогигиена бойынша іс-шараларды әзірлейді және өткізеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Спорт және жарыс этикасы

    Курстың мақсаты студенттердің сабақты қатысушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып ұйымдастыру, сондай-ақ спорт, этика, мәдениет және Fair Play ұғымдарын түсіну құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Болашақ мұғалімдер спорттық этика, мәдени дәстүрлер, әділ ойын ережелері туралы білімдерін қолдана алады, этикалық өзара әрекеттесуді жүзеге асырады және спорт нәтижелерін объективті бағалау үшін төрешілер мен қарсыластардың мінез-құлқын талдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістемесімен шаңғы дайындығы

    Пәннің мақсаты: студенттерде әр түрлі санаттағы қатысушылардың жеке ерекшеліктерін, қозғалыс мүмкіндіктерін және қажеттіліктерін ескере отырып, дене шынықтыру және спорт сабақтарын дайындау, ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Курс бағдарламасы дене шынықтыру жаттығуларының әртүрлі формаларында шаңғы жаттығуларын жоспарлау және өткізуге байланысты дағдыларды практикалық меңгеруге бағытталған. Оқу барысында болашақ дене шынықтыру мұғалімдері спорттық терминологияны меңгереді, әр түрлі қозғалыстар мен бағыттарды пайдалана отырып, шаңғымен сырғанау техникасын үйренеді, қатысушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне бейімделген оқу-жаттығу, сауықтыру және жарыстық шаңғы жарыстарын ұйымдастыруда тәжірибе жинақтайды, сонымен қатар шаңғы жаттығуларына тән жарақаттар кезіндегі алғашқы медициналық көмек туралы білім алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен (баскетбол, волейбол)

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс студенттердің әртүрлілігін ескере отырып, баскетбол және волейбол сабақтарының әртүрлі формалары мен түрлерін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорттық терминологияны қолдану және баскетбол мен волейболдан техникалық және қозғалыс дағдыларын көрсетеді; баскетбол және волейбол бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қатысушылардың қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Адам мен дене шынықтыру жаттығуларының функционалды анатомиясы

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру; дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс оның функцияларына байланысты адам денесінің құрылымы туралы тұтас идеяны қалыптастыруға, сондай-ақ, физикалық қасиеттер мен функционалдылықты дамыту немесе қатысушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, денеге емдік әсер ету сияқты кәсіптік қызметтің міндеттеріне сәйкес адам денесінің анатомиялық құрылымы мен қызметі тұрғысынан әртүрлі бағыттағы қимыл-қозғалыс жаттығуларының әсерін түсінуге бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: адамның физикалық дамуы мен қозғалыс қасиеттерінің тиімді өмір сүру үшін маңыздылығын, олардың әртүрлі жыныстағы және жастағы, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдардағы жеке ерекшеліктерін түсінеді; тиімді оқыту, оқыту және жаттығу үшін адамның функционалдық анатомиясы мен жаттығулары туралы білімді талдайды және қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Зерттеу нәтижелерін визуализациялау және елестету

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт, қозғалыс белсенділігі және салауатты өмір салты саласындағы қолданбалы зерттеулер бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ спорт педагогтары зерттеу нәтижелерінің деректерін көрнекілендіру және ұсыну дағдыларын көрсетеді. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: зерттеу нәтижелерін көрнекілендіру үшін әртүрлі ақпараттық жүйелерді қолданады; зерттеу нәтижелерін әр түрлі мақсатты аудиторияға әртүрлі нысанда және түрде ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жүзу

    Пәннің мақсаты білім беру және спорт мектептерінде жүзу бойынша кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән жүзу тарихы, жүзудің спорттық тәсілдерінің түрлері техникасының негіздері туралы негізгі мәліметтерді зерделеуге; оқу және жаттығу сабақтарын, спорттық жарыстарды ұйымдастыру және өткізу, төрешілікті ұйымдастыру, жүзу бассейнінде және ашық суда қауіпсіздік техникасы мен жүріс-тұрыс ережелері туралы негізгі мәліметтерді зерделеуге бағытталған. Судағы жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетуге байланысты мәселелерді қарайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен 2

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс гимнастика сабақтарының әртүрлі формалары мен түрлерін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен іскерліктерін қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: жыныстық жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, гимнастика бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді; оқыту әдістемесінде дайындық және жеткізу жаттығуларын меңгереді және қолданады; гимнастикалық көпсайыста жаттығулар орындау кезінде оқушыларды сақтандыруды орындау және типтік жарақаттар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Спорт медицинасы мен оңалту негіздері

    Пәннің мақсаты: медициналық бақылау, спорттық жарақаттардың алдын алу, жаттығулардан кейін қалпына келтіру және дененің функционалдық жағдайын бағалау әдістері туралы білімді дамыту. Болашақ мұғалімдер бұл білімін іс жүзінде қолдана алады: физикалық көрсеткіштерді талдау, шамадан тыс жаттығулар белгілерін анықтау, жарақаттар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсету, қалпына келтіру құралдарын пайдалану, сабақтар мен оқу процесін медициналық және биологиялық қамтамасыз етуді сауатты ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Шахмат оқыту әдістемесімен (IP)

    Пәннің мақсаты: жеке ерекшеліктерді, дене белсенділігінің ерекшеліктерін ескере отырып, дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлауда, ұйымдастыруда және өткізуде студенттердің кәсіби құзыреттілігін дамыту, сонымен қатар салауатты өмір салтын насихаттау және дене шынықтырумен айналысуға ынталандыру дағдыларын қалыптастыру. Курс болашақ мұғалімдерді шахмат пәні бойынша теориялық және практикалық дайындауды қамтиды: ойынның тарихы, терминологиясы, ережелері, ойындардың құрылымы, стратегиялары, комбинация түрлері, талдау және ойынға дайындық. Балалар мен ересектерге арналған шахматтың негізгі дағдылары мен оқыту әдістемесі, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдарға бейімделу тәсілі игерілді. Сондай-ақ сабақ жүргізу, жарыстар, шахмат бойынша жарыстар мен жарыстар ұйымдастыру, соның ішінде төрелік ету құзыреттері де дамыды. Құзыретті мамандар шахматтың жеке тұлғаның интеллектуалдық және әлеуметтік дамуына пайдасын түсіндіре алады, қосымша білім беру және бос уақытты өткізу аясында сабаққа тартылғандардың жасын, жынысын және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып оқытуды жүргізе алады, шахматты, оның ішінде адаптивті шахматты оқытуды жоспарлай алады, оқушылардың психофизикалық жағдайын бағалай алады және оқу-жаттығу үдерісін реттей алады, сондай-ақ осы тартысты бәсекелестіктің әділ және стандартты формаларының алдын алады. мінез-құлық, оның ішінде допингке тәуелділік.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Футбол және спорт ғимараттары

    Пәннің мақсаты – футболдың ерекшеліктері, оның әдістемесі, техникалық және тактикалық принциптері туралы теориялық және практикалық білім алу. Курста футболдың дамуы, оның тұлғаны дамытудағы рөлі, инклюзия ерекшеліктері, жарыстарды ұйымдастыру, спорттық ғимараттардың құрылысы, сонымен қатар оқу-жаттығу үдерісінде және бұқаралық спортта қолданылатын инфрақұрылымды жобалау және пайдалану мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Бағалау және дамыту

    Пәннің мақсаты педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіндіруге, Қазақстан тарихы оқиғаларының себептері мен салдарын талдауға, табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми түсінуді, қоғамдық сана мен өнеркәсіптік өндірісті экологияландыруды, табиғатты ұтымды пайдалануды және мемлекеттің тұрақты даму мақсаттарына қол жеткізу мәнмәтінінде қауіпсіз өмір салтын қамтамасыз ететін дүниетанымдық ұстанымдар мен философия білімі негізінде қоршаған болмысты бағалауға қабілетті.
  • Әлеуметтік-саяси, экономикалық, құқықтық білім, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен кәсіпкерлік дағдылар негізінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және әдеп нормаларына сәйкес өзінің ақылақтық және азаматтық ұстанымын дамытуға, сондай-ақ жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетуге қабілетті.
  • Зерттеу әдіснамасын таңдауды жүзеге асыруға, жаңа білім алу үшін әртүрлі ғылыми әдіс пен тәсілді қолдануға және өз қызметінде әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияның түрін: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуға арналған бұлтты және мобильді қызметтерді қолдануға қабілетті.
  • Тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіптік қатысымдылықтың әртүрлі саласында қазақ, орыс және шетел тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда қарым-қатынас жасауға және сындарлы қарым-қатынас құра отырып және жаһандық кәсіптік білім беру қоғамдастығына қатыса отырып, түрлі кәсіптік желілік қауымдастықтарда офлайн және онлайн жұмыс істеуге қабілетті.
  • Білім алушылардың әртүрлілігін ескеріп, олардың психологиялық игілігін қамтамасыз ете отырып және оқытуды қолдау үшін әртүрлі цифрлық ресурсты пайдаланып, базалық психологиялық-педагогикалық, жаратылыстану-ғылыми және пәндік-әдістемелік білім негізінде оқыту процесін білім беру ортасының әртүрлі типінде педагогикалық маңызды түрде әзірлеуге, енгізуге, бағалауға және дамытуға қабілетті.
  • Адамның физикалық, психикалық, психомоторлық дамуының өзара байланысын, физикалық дайындықтың шаршау мен эмоционалдық күйзеліске орнықтылығына әсерін білу негізінде тұлғаның спорттық іс-әрекеті мен физикалық белсенділігін психологиялық сүйемелдеуді жүзеге асыруға; сабақ барысында және жарысқа дайындық кезінде шұғылданушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін ескеруге; арнайы жаттығу және жарыстық үрдістер кезінде қалжырау, психологиялық зорығу, күйзеліс, эмоционалдық күйіп кету белгілерін анықтауға; психикалық жағдайларды оңтайландыру үшін өзін-өзі реттеудің психотехникасын үйретуге қабілетті.
  • Адам ағзасының жұмыс істеуінің анатомиялық, физиологиялық, биомеханикалық негіздерін, жарақаттар мен аурудан кейінгі алдын алу мен оңалтуды білу негізінде олардың тиімді тіршілік әрекетін қамтамасыз ету үшін әртүрлі жыныстағы және жастағы адамдардың, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдардың игілігін дене шынықтыру және спорт құралдарымен қолдауға қабілетті.
  • Спортпен шұғылданатындар, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі тұлғалар контингентінің жыныстық-жас және жеке айырмашылықтарын ескере отырып, оқу, сауықтыру және оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлауға, ұйымдастыруға және өткізуге, тұлғаның жан-жақты дамуына ықпал ететін және сабақтарда қауіпсіздікті қамтамасыз ететін білім беру және спорттық-жаттығу ортасы мен жағдайларын құруға қабілетті.
  • Шұғылданушылардың жыныстық-жас, жеке айырмашылықтары мен мүмкіндіктерін ескере отырып, спорт түрлері бойынша жарыстарды, дене шынықтыру-сауықтыру, спорттық-бұқаралық іс-шараларды және басқа да қозғалыс рекреациясының түрін жоспарлауға, ұйымдастыруға және өткізуге, олардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге қабілетті.
  • Дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың оқыту, дайындық және жаттығу нәтижелерін жыныстық-жас, жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктеріне, сондай-ақ спорттық біліктілік деңгейіне сәйкес бағалауға қабілетті.
  • Пәнаралық деңгейді қоса алғанда, дене шынықтыру және спорт саласында қолданбалы зерттеулерді өздігінен бастауға және жүргізуге, зерттеу әдіснамасы мен ғылыми әдеп негізінде зерттеулердің дизайнын құрастыруға, спортшылардың дене шынықтыру, техникалық, тактикалық, теориялық және басқа да даярлық түрлерінің көрсеткіштерін өлшеу мен бақылаудың метрологиялық негізделген құралдары мен әдістерін қолдануға, зерттеу нәтижесін жұртшылыққа көрнекілендіруге және ұсынуға қабілетті.
  • Өзінің физикалық денсаулығы мен қозғалыс белсенділігіне, нутрициологияға қамқорлық жасаумен байланысты тәжірибеде мақұлданатын және іске асырылатын мінез-құлық нормаларын, дене шынықтыру мен спортқа оң мотивациялық-құндылық қатынасын қалыптастыруға; салауатты өмір салты және дене шынықтырумен өз бетінше айналысу арқылы өзінің толыққанды кәсіби және әлеуметтік қызметін қолдауға және қамтамасыз етуге қабілетті.
Top