Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01408 Дене шынықтыру және спорт в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет

    Пәннің мақсаты студенттерде қоғамның инклюзивті мәдениетінің негіздерін, инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық аспектілерін білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттердің әлеуметтік және кәсіби салаларда инклюзия принциптерін қолдану қабілеті, көпмәдениетті қоғамда коммуникативтік стратегияларды таңдау қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Азаматтар арасында жемқорлыққа қарсы сана-сезім негізін қалыптастыру аясында педагогикалық ғылымдар үшін «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет» пәні қажет. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаты адамның біліміне негізделген, оның дамуы білім берудің барлық деңгейлеріндегі мұғалімдерге байланысты. Педагогикалық ғылымдар пәнінің мақсаты мектепке дейінгі, мектеп және университет деңгейіндегі мұғалімдер үшін сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың нормаларын меңгерту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Мақсаты: тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер мен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттар мен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және бизнес

    Теориялық, ғылыми және практикалық білім арқылы «Кәсіпкерлік және бизнес» пәні студенттерге бизнес жоспар жасауға, оны ұйымдастыруға және жүргізуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар кәсіпкерлік қызмет жүйесінде нақты және туындайтын мәселелерді шешу үшін құқықытық, экономикалық, басқару мен ұйымдастыру мәселелрін шешудің ғылыми – перактикалық ойлау жүйесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді. Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақытылы тануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы

    Дене шынықтыру және спорт тарихы» пәні әртүрлі тарихи кезеңдердегі дене шынықтыру мен спорттың қалыптасуы мен дамуы мәселелеріне студенттердің қызығушылығын қалыптастыруға ықпал етеді; дене шынықтыру мен спорттың қоғам өміріндегі мәнін, рөлі мен орнын ашады, олимпиадалық қозғалыстың көне дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі дамуын зерттейді; оқушылардың ғылыми дүниетанымның қалыптасуына ықпал етеді; ой-өрісін кеңейтеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    "Ғылыми зерттеулер негіздері" оқу пәнінің мақсаты білім алушылардың білімін және ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың заманауи ғылыми тәсілдерін игеру болып табылады. Пәннің мазмұнында қазіргі қоғамдағы ғылымның рөлі мен маңыздылығы, "ғылыми зерттеу" ұғымы, оның құрылымы, кезеңдері мен деңгейлері қарастырылады; ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістерінің мәні, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ғылыми жұмыстың нәтижелерін ресімдеу анықталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен

    «Гимнастиканы оқыту әдістемесі» спорттық-педагогикалық пәні гимнастиканың теориялық негіздерін қарастырады: міндеттері, құралдары, әдістемелік ерекшеліктері, гимнастика түрлерінің жіктелуі, терминологиясы және жаттығуларды орындау кезіндегі қауіпсіздік ережелері және т.б.; студенттер әртүрлі гимнастикалық жаттығулар мен оқыту әдістемесін орындауда практикалық шеберлік пен дағдыларды игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектептегі гимнастиканың теориялық және әдістемелік негіздері

    «Мектептегі гимнастиканың теориялық және әдістемелік негіздері» курсы барысында жалпы орта білім беретін мектепте гимнастиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі мәселелері зерделенеді; мектепте гимнастикалық жаттығуларды орындауда және оқытуда кәсіптік-педагогикалық шеберлік пен дағдылар: білім деңгейлері бойынша типтік оқу бағдарламаларының мазмұнын қарап, жалпы дамыту, қолданбалы, саптық және басқалары қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам анатомиясы

    «Адам анатомиясы» пәні дене шынықтыру және спорт саласындағы болашақ мамандардың адам денесінің дамуы, пішіні мен құрылымы және оның құрамдас мүшелер жүйелері туралы олардың қызметі мен сыртқы ортаның әсеріне байланысты білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған; организмнің функционалдық мүмкіндіктерін қарастырады және зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Пән қоршаған ортамен тығыз байланыста дамитын көп деңгейлі белсенді биологиялық-әлеуметтік жүйе ретінде баланың организмі туралы студенттердің ғылыми білімін қалыптастыруға ықпал етеді; балалар мен жасөспірімдер организмінің барлық жүйелерінің жас ерекшеліктерін зерттейді; білім беру ұйымдарында балалардың денсаулығын сақтауға және нығайтуға ықпал ететін гигиеналық нормалар мен талаптарды зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы

    Курсты оқу студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогиканың мәні, ерекшелігі, заңдылықтары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға ықпал етеді; педагогикалық тұжырымдамалардың алуан түрлілігін бағдарлауға, студенттерді педагогикалық ізденістің белсенді процесіне қосуға көмектеседі; білім алушыларда дербес оқу-педагогикалық және оқу-жаттығу жұмыстарына дайындайтын педагогикалық білім негіздерін қалыптастырады, педагогикалық процестің барлық субъектілерімен тиімді қарым-қатынас жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Волейболды оқыту әдістемесі

    Курсты зерделеу волейболдағы жеке, топтық және командалық іс-қимылдардың техникалық және тактикалық тәсілдерін жетілдіруді оқыту әдістемесі туралы түсінікті қалыптастырады; спорт түрі ретінде волейболдың даму тарихы, сабақтарды өткізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы, жарыс ережелері зерттеледі; студенттерде мектеп бағдарламасы бойынша волейболды оқыту жөніндегі кәсіби шеберлігі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Үстел теннисін оқыту әдістемесі

    Курс мазмұнында үстел теннисінің дамуының қысқаша тарихы, техника негіздері - ракетканы ұстау тәсілдері, соққылардың техникасы мен түрлері, үстел теннисіне оқыту құралдары қамтылады; студенттерге үстел теннисін ойнаудың бастапқы оқыту әдістемесі беріледі; студенттер арнайы дайындық және жарыс жаттығуларын қолдану арқылы ойынның практикалық тәжірибесін алады; үстел теннисінен ойын және жарыс ережелерін үйренеді; төрешілік тәжірибе жинақтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам физиологиясы

    «Адам физиологиясы» пәні студенттерге тірі организмдердің, олардың жеке жүйелерінің, мүшелерінің, тканьдері мен жасушаларының белсенділігінің заңдылықтары туралы түсінік алуға мүмкіндік береді; ағзаның сыртқы ортамен өзара әрекеттесуінің себептерін, жүйесін, оның әр түрлі өмір сүру жағдайындағы мінез-құлқын, эволюция және жеке даму барысында пайда болуы мен дамуын түсінуге мүмкіндік береді; студенттердің медициналық-биологиялық ғылымдар бойынша білімдерін жетілдіреді.қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі

    «Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі» - типтік оқу бағдарламасына және білім алушылар контингентінің ерекшелігіне сәйкес тиімді оқыту процесін ұйымдастыру үшін алған білімдерін, шеберлігі мен дағдыларын пайдалануға қабілетті дене шынықтыру бойынша болашақ педагогтің кәсіптік білімінің теориялық негізін қалайтын ғылыми пән сондай-ақ әртүрлі жас топтарындағы халықтың дене дайындығын жақсарту бойынша консультациялар береді; студенттерде кәсіптік сауаттылықты, педагогикалық сана мен әдептілікті дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен

    «Жеңіл атлетиканы оқыту әдістемесі» курсы жеңіл атлетиканы оқыту теориясы мен әдістемесін зерделеуді көздейді; студенттерде дене шынықтыру бойынша мектеп бағдарламасына кіретін жеңіл атлетика жаттығуларын көрсету үшін қажетті қозғалысын қалыптастырады; жаттығуларды орындау техникасындағы қателіктерді талдауды үйретеді; студенттер жеңіл атлетиканы педагогикалық ұйымдастыру және дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстары үшін қажетті кәсіби білімдерді, шеберлік пен дағдыларды игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Курстың мазмұнында оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастырудың педагогикалық білімдері мен әдістерін терең және мақсатты меңгеруді қамтамасыз ету; тәрбие процестерінің заңдылықтары, мәні мен мазмұны туралы білімді қалыптастыру; тәрбие процесінің мониторингі мен жоспарлауды жүзеге асыру; тәрбие міндеттерін айқындау, қызмет түрлерін, тәрбие формалары мен әдістерін таңдау мәселелері ұсынылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық ойындар оқыту әдістемесі (баскетбол, гандбол)

    Курс баскетбол мен гандболдың теориялық-әдістемелік негіздерін: пайда болу тарихын, негізгі ұғымдарды, ойын техникасы мен тактикасының жіктелуін, оқыту әдістемесін, жекелеген техникалық тәсілдер мен тактикалық іс-қимылдарды оқытудың ретін, ойын ережелерін қарастырады; студенттер жалпы дайындық, арнайы дайындық және жарыс жаттығулары арқылы ойын техникасының әдістерін орындау; жарыстарды қоса алғанда ұйымдастыру және олар бойынша сабақтардың әртүрлі нысандарын өткізу шеберлігі мен дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қимыл-қозғалыс ойындарын оқыту әдістемесі

    Осы пәнді оқу барысында студенттер оқушыларға арналған қимыл-қозғалыс ойындары туралы түсінік алады, қимыл-қозғалыс ойындарының жіктелуін, олардың мектептегі білім беру жүйесіндегі орны мен маңыздылығын зерттейді; бұл ойындарды оқушылардың жасын ескере отырып, денсаулықты нығайту және олардың физикалық дамуы үшін дене шынықтыру сабақтарында қолдануды үйренеді, дене шынықтыру мен спортты насихаттау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі

    «Таңдалған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі» курсы таңдалған спорт түріндегі спорттық жаттығудың теориялық негіздері мен әдістемесін зерделеуге бағытталған; бакалаврларда жаттықтырушы-оқытушының кәсібилігін құрайтын таңдалған спорт түрі бойынша ұйымдастырушылық, ғылыми, әдістемелік, жаттықтырушылық, оқытушылық және басқа да жұмыс түрлерін тиімді орындауға мүмкіндік беретін негізгі құзыреттер жиынтығын қалыптастырады; білім беру ұйымының, дене шынықтыру және спорт ұйымының базасында үйірмелер, спорт секцияларын ұйымдастыруды жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ашық спорт ғимараттарын жобалау

    Пән әртүрлі спорт түрлері бойынша спорттық жарыстарды, оқу-жаттығу процесін, дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық ойын-сауық іс-шараларын өткізу мүмкіндігін қамтамасыз ететін ашық түрдегі құрылыстарды жобалау мен салудың негізгі қағидаттары мен нормаларын; ашық құрылыстың өлшемдерінің, жабындарының, белгілеулерінің және жабдықтарының құрылыс нормаларына, тиісті спорт федерацияларының жарыс ережелеріне сәйкестігін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық білімдер және салауатты өмір салты негіздері

    Осы пәнді оқу барысында студенттер денсаулықты сақтау мәселелерін шешудің заманауи прогрессивті ғылыми көзқарастарымен танысады, денсаулық ұғымы мен мәні, денсаулық тұжырымдамасы, «ауру» ұғымы және аурулардың алдын алу түрлері, салауатты өмір салты және оның құзырлары, белгілі бір жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсету ережелері туралы теориялық білім алады; бұл пәнді оқу кезінде алынған теориялық білімдер болашақ мұғалімдердің өз денсаулығына және оқушылардың денсаулығына саналы және жауапты көзқарасын қалыптастыру үшін қажет болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Футболды оқыту әдестемесі

    Пән футбол ойынын дамытудың тарихи аспектілерін, ойын әрекетінің сипаттамасын, ойын ережелерін, футболдағы оқыту және жаттығу әдістемесінің негіздерін, оқушылардың жасын ескере отырып, дайындық түрлері бойынша құралдар мен әдістерді қарастырады; студенттерде меншік түріне қарамастан білім беру ұйымдарында сабақтарды немесе спорттық жаттығуларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша кәсіби-педагогикалық дағдыларды қалыптастырады, сондай-ақ ойынның төрелік дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық медицина

    Курстың мазмұны бакалаврларда дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушыларды дәрігерлік-педагогикалық бақылау туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Өз кезегінде, дәл осы білім болашақ мұғалімге немесе жаттықтырушы-оқытушыға балалар мен жасөспірімдердің денсаулық жағдайы туралы деректерді ескере отырып, оқу немесе оқу-жаттығу процесін ғылыми негізделген түрде жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Курсты оқу барысында студенттер дене шынықтырумен және спортпен айналысатын дене дамуын және функционалдық мүмкіндіктерін анықтау және бағалау, әртүрлі аурулар мен жарақаттардың алдын алу мен емдеуде дене шынықтыру және спорт құралдарын қолдану, сабақтарда дәрігерге дейінгі медициналық көмек көрсету және т. б. практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы

    «Дене шынықтыру және спорт психологиясы» пәні студенттерде оқушылардың психикалық құбылыстарының дамуы мен жұмыс істеуін психологиялық қамтамасыз етумен байланысты кәсіби міндеттерді шешу туралы білімін қалыптастырады; дене шынықтыру оқытушысының кәсіби қызметін психологиялық қамтамасыз етуді айқындайтын арнайы білім; халықтың әртүрлі топтарымен дене шынықтыру-спорт сабақтарын психологиялық қамтамасыз ету әдістемесін және спортшыларды психологиялық даярлау әдістемесін оқып білуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бадминтонды оқыту әдестемесі

    Осы курсты оқу барысында жалпы орта білім беру мекемелерінде оқытудың бастапқы кезеңінде бадминтон сабақтарын ұйымдастырудың әдістемелік негіздері, ойын техникасын жетілдіруге арналған негізгі техникалық әдістер мен жаттығуларды ретімен оқыту әдістері қарастырылады; бадминтон сабақтарында ойын тактикасы мен қауіпсіздік техникасы бойынша әдістемелік материал зерделенеді; студенттер бадминтон ойыныны бойынша практикалық тәжірибе жинақтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қимыл реакреациясы, сауықтыру дене шынықтыруының теориясы және әдістемесі

    "Физикалық рекреация, сауықтыру дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі" пәнінің мазмұны студенттерді моторлы рекреация және сауықтыру дене шынықтыру негіздері бойынша теориялық-әдістемелік даярлауды көздейді. Студенттер денсаулықты сақтау және нығайту мақсатында әртүрлі жастағы және жыныстағы тұрғындармен дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшеліктерін, дене шынықтыру функцияларын, принциптерін, функцияларын сипаттайды, тартылғандардың қозғалыс белсенділігін және физикалық жағдайын бақылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық ғимараттар

    «Спорттық ғимараттар» курсы елді мекендердің барлық инфрақұрылымының құрамдас бөлігі ретінде спорт ғимараттарының желісінің жалпы ережелерін зерттейді, студенттерді ашық және жабық типтегі заманауи спорт ғимараттарының сипаттамаларымен, оларды пайдалану ережелерімен және ережелерімен таныстырады; спорттық жабдықтар мен спорттық құрал-жабдықтарды пайдалану ережелері; командалық спорт түрлеріне арналған ашық спорт алаңшаларын салудың жобалық ерекшеліктерінің технологиясы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жүзу оқыту әдістемесімен

    "Жүзу с оқыту әдістемесі" оқу пәні бакалаврларда дене шынықтыру саласындағы болашақ мамандарға қажетті жүзу бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша кәсіптік-қолданбалы білімді, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыруға арналған. Студенттерге арналған сабақтардың тақырыптық жоспары жүзу түрлерінің жалпы сипаттамасы мен жіктелуін, спорттық жүзу техникасын, сабақтарды ұйымдастыруды, жүзудің спорттық тәсілдерін оқыту әдістемесінің негіздерін және т. б. зерделеуге мүмкіндік береді. Пәннің практикалық бөлігі студенттердің өмірлік қажетті жүзу дағдыларын қалыптастыруға және жетілдіруге, суда зардап шеккендерді құтқару әдістерін игеруге, жүзудің спорттық әдістерінің техникасын жетілдіруге, жүзуді үйрету бойынша сабақтарды, соның ішінде жүзу бойынша сауықтыру сабақтарының жаңа технологияларын өз бетінше өткізу қабілетін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық физиология

    «Спорттық физиология» пәні студенттерде оның ерекше жағдайы спорттық іс-әрекет болып табылатын адамның бұлшықет қызметінің физиологиясы туралы білім жүйесін қалыптастырады; спорттық жаттығулардың физиологиялық жіктелуі мен жалпы сипаттамасы, физикалық қасиеттердің физиологиялық негіздері, организмнің физикалық белсенділікке физиологиялық бейімделуі, сыртқы ортаның ерекше жағдайларындағы спорттық жұмыс қабілеттілігі және халықтың әртүрлі контингенттерін оқытудың физиологиялық негіздерін зерттелейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Емдік дене шынықтыру және массаж

    Курстың мазмұны кинезо терапия - қозғалыспен сауықтырудың физиологиялық-гигиеналық және психологиялық-педагогикалық негіздерін қарастырады; профилактикалық және емдік құрал ретінде әртүрлі ауруларға арналған физикалық жаттығуларды игеру және қолдану; студенттер массаж туралы бәрін - түрлерін, денеге әсерін, массаж әдістері және олардың техникасын, дененің жекелеген бөліктерін уқалау ерекшеліктері зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қысқы спорт түрлеріндегі теориясы мен әдістемесі

    Пән қысқы спорт түрлерінің тарихымен, қысқы спорт түрлеріне оқыту мен даярлаудың теориялық, практикалық негіздерімен таныстырады; қимыл-қозғалыс ойындары элементтерін қолдана отырып, қысқы спорт түрлерінің техникасы мен тактикасын оқытуды көздейді, сондай-ақ спорттық құрал-жабдықтарды пайдалану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық туризм теориясы мен әдістемесі

    Пән студенттердің спорттық туризмді оқытудың теориясы мен әдістемесі саласындағы жүйеленген арнайы білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді; қозғалыс қызметімен айналысатындарды шеберлігін арттырады; ұйымдастырушылық және кәсіби-қолданбалы дағдыларды, болашақ педагогикалық іс-әрекетке қажетті шеберлік пен құзыреттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейімдік дене шынықтыру

    Курс студенттердің мүмкіндігі шектеулі жандарды оңалтуға және қалыпты әлеуметтік ортаға бейімдеуге, осы контингентпен дене шынықтыру-спорттық іс-шаралар мен сабақтарды ұйымдастыру және өткізу шеберлігі мен дағдыларына бағытталған бейімдік дене шынықтыру құралдарын қолдану бойынша білімдерді игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті

    «Дене шынықтыру және спорт менеджменті» пәні студенттердің нарықтық экономика жағдайында дене шынықтыру және спорт ұйымдарын әлеуметтік басқару теориясының негіздері, дене шынықтыру және спорт мекемелері қызметінің шаруашылық механизмін жетілдіру туралы білімдерін қалыптастыруды және әдістемелік дайындығын көздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық метрология

    Курстың мазмұны студенттерде педагогикалық бақылаудың білімі мен дағдыларының метрологиялық негіздерін, дене тәрбиесі мен спорттағы өлшеу әдістерін, адамның қозғалыс мүмкіндіктерін тестілеу әдістерін, математикалық-статистикалық әдістерді қалыптастыруға және оларды бақылау мен оқу-жаттығу процесін жоспарлау нәтижелерін өңдеу мен талдау үшін қолдануды үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық қимылдар биомеханикасы

    «Спорттық қимылдар биомеханикасы» пәні спорттық биомеханиканың басты бөлімдері бойынша негізгі ұғымдар мен ғылыми мәліметтерді анықтайды; спортшының қозғалыс аппаратының құрылымын, биокинематикалық тізбектерді, қозғалыс қасиеттерінің дамуын қамтамасыз ететін биомеханикалық факторларды қарастырады; зерттеудің биомеханикалық әдістерін, спортшылардың қозғалыс кинематикасы мен механикасын, адам қозғалысының құрылымын және оларды басқаруды оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене жаттығуларының биомеханикасы

    Курстың мазмұны студенттердің биомеханика әдістері туралы білімін кеңейтуге бағытталған: спортшылардың қозғалысын талдау және саралау; курс пәнді, міндеттерді, биомеханика әдістерін және биомеханикалық зерттеу тәсілдерін ашады; бұлшықет аппаратының негізгі заңдылықтары, қозғалыстардың биомеханикалық сипаттамалары, спортшының қозғалысты басқару механизмдері, биомеханикалық жүйелердің модельдері мен модельдеу зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық спорт түрлеріндегі жаттықтыру қызметінің әдістемесі

    Пәннің мазмұны ұлттық спорт түрлеріндегі спорттық жаттығулардың теориялық негіздері мен әдістемесін, жарыстарды өткізу ережелерін зерделеуге бағытталған; оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлау, ұлттық спорт түрлері, оның ішінде ұлттық жекпе-жек түрлері бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудің теориясы мен технологиялары

    Пәннің мазмұнында Қазақстанда және шетелде инклюзивті білім беру жүйесін дамытудың тарихи-логикалық жолы талданады; дене шынықтыру бойынша педагогтің денсаулық мүмкіндіктері шектеулі және ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмыс істеуге дайындығын қалыптастыруға байланысты мәселелер қаралады; инклюзивті білім беру шеңберінде білім берудің барлық деңгейлеріндегі білім беру ұйымдарында дене шынықтыру үдерісін ұйымдастыру принциптері дене шынықтыру, сауықтыру және бұқаралық спорт жұмыстарының озық тәжірибесін мысалға ала отырып ашылды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық спорт түрлерін оқыту әдістемесі

    Курс бағдарламасы қазақтың ұлттық спорт түрлерінің пайда болуы мен дамуы, оларды білім беру жүйесінде дене тәрбиесі құралы ретінде пайдалану туралы мәселелерді зерделеуді көздейді; студенттер мектептегі білім беру жүйесінде және қосымша білім беру ұйымдарында оқыту әдістемесінің теориясы мен дағдыларын меңгереді, физикалық жаттығуларды көрсету және спорттық-бұқаралық жұмысты жүзеге асыру үшін қажетті дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорттағы ақпараттық технологиялар

    Пән студенттерді ақпараттық жүйелермен, ақпараттық технологиялармен, дене шынықтыру және спорттағы ақпараттық жүйелердің жіктелуімен, дене шынықтыру және спорттағы компьютерлік диагностикамен және т.б. таныстырады; дене шынықтыру және спорт саласында ақпараттық және коммуникативтік технологияларды құру және пайдалану бойынша студенттердің шеберлігі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудің инновациялық технологиялары және жасанды интеллект

    Пән қазіргі педагогикадағы инновациялық тенденциялардың теориялық және әдістемелік аспектілерін қарастырады; педагогикалық шындықты, оның ішінде дене шынықтыру және спорт саласында инновациялық түрлендіру жолдары ретінде заманауи технологияларды зерттеудің қолданыстағы тәсілдерін сипаттайды; жасанды интеллекттің оқытудағы мүмкіндіктерін қарастыру – сыни ойлауды дамыту, жасанды интеллекттің көмегімен оқу материалдары мен презентациялар үшін контент жасау, зерттеу деректерін өңдеу және т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы инклюзивті білім берудің теориясы мен практикасы

    Пәннің мазмұнында Қазақстанда және шетелде инклюзивті білім беру жүйесін дамытудың тарихи-логикалық жолы талданады; дене шынықтыру бойынша педагогтің денсаулық мүмкіндіктері шектеулі және ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмыс істеуге дайындығын қалыптастыруға байланысты мәселелер қаралады; инклюзивті білім беру шеңберінде оқытудың барлық сатыларындағы білім беру ұйымдарында дене шынықтыру процесін ұйымдастыру қағидаттары қаралады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорттағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Курс бағдарламасы студенттердің ғылыми ойлауын дамыту үшін шығармашылық ғылыми қызметті өзіндік зерттеу жұмысымен ұштастыруды; әрбір студенттің ғылыми-зерттеу жұмысын қамтитын берік теориялық білім алу үшін жағдай жасауды; ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен кезеңдерін терең зерттеуді, дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми зерттеу әдістерін сипаттауды және ғылыми жұмыс барысында алынған нәтижелерді өңдеуге байланысты басқа да мәселелерді зерделеуді көздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Жеке, мадени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы маселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде казак, орыс және шет тілінде байланыс жасау; педагогикалық этика ережелерін, оқытудың тәсілдері, әдістері мен құралдарын білу; білім беру процесін басқару технологиясын меңгеру.
  • Оқыту технологияларын және білім беру ресурстарын, соның ішінде цифрлық технологиялар мен контентті, оқу процесінде қолдану арқылы оқу және тәрбие мүмкіндіктерін кеңейту; кәсіпкерлік білімдерін түрлі өмір салаларында қолдана білу.
  • Жеке бюджетті басқаруда, жоспарлауда, қаржылық өнімдер мен инвестиция құралдарын пайдалануда, қаржылық тәуекелдер, дағдарыстар мен алаяқтықты ескере отырып аналитикалық қабілеттерді көрсету; рационалды қаржылық мінез-құлық үшін заманауи қаржылық технологиялар мен қосымшаларды пайдалану дағдыларын қолдану; салықтарды, міндетті зейнетақы жарналарын және басқа төлемдерді есептеп, оңтайландыруды білу, сақтандыру өнімдерін қолдану.
  • Білім алушының тұлғалық жалпы мәдениетін қалыптастыруды жүзеге асыру және оның әлеуметтенуіне ықпал ету; дүниетанымдық ұстанымды қалыптастыру үшін философиялық білімді қолдану, азаматтық ұстанымды қалыптастыру мақсатында қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдау; білім беру үдерісін зерттеудің тәсілдері, әдістері мен құралдарын сипаттау; зерттеу жүргізу дағдыларын меңгеру.
  • Қауіпсіздік техникасы мен еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғаныс, санитарлық ережелер мен нормаларды сақтау; білім алушыларда салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен академиялық адалдық негіздерін түсіндіру.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере білу; инклюзивті мәдениеттің негізгі қағидалары мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, күнделікті және кәсіби қызметте әлеуметтік теңдік қағидаттарына негізделген коммуникация стратегиясын таңдау.
  • Тәрбиелік жұмыс әдістемесінің негіздерін, қазіргі тәрбие концепцияларын білу; сабақтарға дайындық кезінде оқу материалын жоспарлай білу; дене тәрбиесі, спорттық жаттығу сабақтарын ұйымдастыра білу, жалпы педагогикалық принциптерді, құралдар мен әдістерді қолдану, оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру.
  • Органдардың құрылымы мен функцияларының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, әртүрлі жас кезеңдеріндегі физикалық даму заңдылықтары туралы білімді кәсіби қызметте қолдану, адамның анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес жаттығуларды және жаттығу түрлерін таңдау әдістемелерін меңгеру.
  • Дене тәрбиесі тарихы, теориясы және әдістемесін оқу және оқу-жаттығу процесінде қолдану; спорт түрі (спорттық пән) бойынша спорттық дайындық бағдарламаларын құрастыру; жалпы және арнайы дене дайындығы бойынша спортшылардың бақылау нормативтерін өткізу.
  • Кәсіби қызмет аясында цифрлық технологияларды қолдану; білім беру үдерісін жетілдіру үшін зерттеу нәтижелерін пайдалану; зерттеу жүргізу дағдыларын меңгеру; педагогикалық шынайылықты инновациялық тұрғыда түрлендіру құралы ретінде заманауи технологияларды қолдану; оқу материалдары, презентациялар және басқа да контентті жасанды интеллект көмегімен әзірлеу.
  • Циклдік жаттығуларда физикалық және функционалдық дайындықты өлшеу мен бағалауға арналған құжаттаманы құру тәртібін анықтау; спорт пен дене тәрбиесінде кешенді бақылау жүргізу, кешенді бақылау нәтижесінде алынған деректерді талдау; бақылау-өлшеу құралдарын қолдану.
  • Оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жеке даму траекториясын жобалау; оқушыларды оқыту және дамыту бағдарламаларын, әдістемесін әзірлеу, олардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып.
  • Дене тәрбиесі және спорт саласындағы заңнаманы және нормативтік-құқықтық актілерді білу; дене тәрбиесі және спорт саласында қабылданатын басқарушылық шешімдердің сыни талдау дағдыларын меңгеру; спорттық құрылғылар мен арнайы жабдықтардың түрлерін анықтау, олардың классификациясы мен жұмыс принциптерін білу.
  • Сабаққа дайындық кезінде оқу материалын жоспарлау; жаттығуларды орындаудың қауіпсіз техникаларын көрсету; күш, интервальды, дөңгелек, функционалдық жаттығулар, икемділікті, тепе-теңдікті, үйлестіруді дамытуға арналған жаттығулардың әдістемесін құрастыру; спорттық құрылғыларды, арнайы жабдықтарды қауіпсіз пайдалану ережелерін түсіндіру.
  • Денсаулық сақтау және дене тәрбиесі-сауықтыру технологияларының негіздерін білу; дене тәрбиесімен айналысуға қарсы көрсеткіштерді анықтау; анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерге сәйкес жаттығуларды, жаттығу түрлерін таңдау әдістемелерін құрастыру; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен сабақтарды ұйымдастыру және жүргізу.
Top