6B01409 Кәсіптік оқыту (Көркем еңбек және арнайы пәндер) в Қызылорда ашық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіптік оқыту бағыты бойынша жұмыс берушілердің талаптары және ғылыми, кәсіби саладағы мемлекеттік стандарттар бойынша еңбек қызметінің түрлі жағдайларында кәсіби міндеттерді шеше алатын жоғары мектеп үшін бәсекеге қабілетті, жоғары білікті педагогтарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Қызылорда ашық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Педагогикалық мамандық және оның дамуының қазіргі қоғамдық қайта құру жағдайындағы негізгі бағыттары. Педагогикалық әрекет және оның негізгі бағыттары. Педагогикалық әрекет және оның негізгі аспектілері. Педагогикалық білім жүйесі. Педагогтың кәсіби құзыреттілігі. Педагогикалық мамандықтың қоғамның рухани құндылықтарына әсері. Мұғалімнің кәсіби қызметі және оның әлеуметтік-педагогикалық мәні
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сызба геометриясы және инженерлік графика
Cызба геометрия проекциялау тәciле негiзiнделген. Инженерлік графика сызу сызғанда мемлекеттік стандартытардың талаптарын сақтап орындауды, графикалық пішіндердің кескіндерін жазықтыққа проекциялау тәсiлдері мен әдістерін, сызу ережелерімен сызбалардың көрнектiлiгiн, бейнелеу дәлдiгiн, стандарттар талаптарын сақтап орындауға үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Курс педагогика, психология, дене шынықтыру сияқты пәндерді оқудың негізі болып табылады және педагогикалық бағыттағы бакалавриатқа арналған. Оқушылардың физиологиясы туралы білім мұғалімдерге оқу процесінде қажет, өйткені қазіргі педагогика балалардың денсаулығын сақтау мәселесін шешуді талап етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мүсін және пластикалық анатомия
Білім алушыларға пластикалық мүсін жайлы жалпы түсінік беру. Білім алушыларды негізгі ұғымдармен таныстыру, мүсіндердің жасалу жолдарын, оның заңдылықтарын есте сақтай отырып түсіндіру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқу практика
Оқу (танысу) практикасының мақсаты оқыту процесінде алынған теориялық білімдерді бекітуді және тереңдетуді, зерттеу қызметінің алғашқы дағдыларына ие бол��ды, іскерлік хат алмасуды жүргізуді машықтарды қамтитын бастапқы кәсіби құзыреттерді игеру, мамандыққа сәйкес қызметтің практикалық машықтар мен дағдыларды игеру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 1
-
Бейнелеу өнері мен еңбекті оқытуда дидактикалық материалды дайындау
Пән жалпы білім беру мекемелерінде бейнелеу өнері мен еңбекті оқыту әдістемесін зерттейді. Пәннің теориялық негіздерін білу. Сурет, кескіндеме, тақырыптық композиция және сәндік жұмыстың экспрессивті құралдарының дағдылары мен әдістерін қалыптастыру. Мектеп оқушыларына көркем эстетикалық тәрбие беруді кәсіби түрде жүзеге асыра алатын бастауыш және орта білім беретін сауатты мамандарды даярлау. Пән бойынша әдістемелік дайындықты кәсіби қызметте қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және құқық
Пәннің мақсаты экономикалық мəселелер бойынша ғылыми жинақталған негізгі теориялық көзқарастарды білу. Қазақстан Республикасының Конституциясының нормаларының жүйесін, мемлекет және құқық теориясының негізгі анықтамалары мен категорияларын, азамат пен адамның құқықтары мен еркіндіктерін жүзеге асыратын салалық заң шығарушылықтың қажетті нормаларын білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Пәннің мақсаты қаржылық қатынастардың маңызды салаларының көрінісі болып табылатын базалық және қаржылық-экономикалық ұғымдарды, сондай-ақ қаржы институттарының кең ауқымымен тиімді өзара іс-қимыл жасауға мүмкіндік беретін практикалық дағдылар мен құзыреттерді игеруді көздейтін білім алушыларда қаржылық сауаттылық негіздерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент
Пәннің мақсаты - кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент, сонымен қатар, педагогикалық құрылым мен тәжірибеге қол жеткізу, бұрынғы тәжірибемен қоғамды гумандандыру мен демократияландыру пайда болған әдеттегі элементтерді үйлестіру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Орта білім беру жүйесінде педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асыру бойынша болашақ мұғалімдердің кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастырады. Мұғалімнің кəсіби іс-əрекетінің мəні мен өзгешелігі жəне кəсіби-педагогикалық іс-əрекет теориясы туралы білім береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Материалтану ( салалар бойынша)
«Материалтану » пәнінің мақсаты материалдардың құрылуы мен қасиеттері арасындағы байланысты, дайындамалардың қалып түзілуі мен машина бөлшектерінің негізгі технологиялық тәсілдері туралы білім беру сонымен қатар конструкциялық материалдарды талдау принціпін оқыту, конструкциялық материалдарды өңдеу және балқытып құю, қысыммен өңдеу, пісіру, кесу және басқа әдістерімен өңдеу арқылы пішінің өзгертіп дайындамалар мен бөлшектерді жасау технологиясымен білімгерлерді таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік
Пәннің мақсаты кәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастар жүйесі ретінде кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, экономиканың қазіргі жағдайындағы шағын кәсіпорындардың рөлі мен орнын көрсету, кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің бизнес-жоспарының негізгі қағидаларын баяндау және мазмұнын ашу болып табылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру – ерекше мұқтаждықтары бар балалардың жалпы білім беретін мектептердегі оқыту үрдісін сипаттауда қолдану. Оқу жұмысын тиімді түрде жүзеге асыруға мұғалімдердің инклюзивті құзыреттілігін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнде негізгі теориялық ережелер, заңдар, принциптер, терминдер, ұғымдар, процестер, әдістер, технологиялар, құралдар, ғылыми қызметті жүзеге асыру операциялары, ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру әдістері, ғылыми дизайнның, шығармашылықтың жалпы әдістемесі, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру схемасы қарастырылады. Зерттеудің ғылыми тақырыбын таңдау және зерттеу тақырыбы бойынша қажетті библиографиялық жарияланымдар мен ақпараттық материалдарды таңдау, ақпараттық процестердің ғылыми мәселелерін қою және шешу процедуралары және кәсіпорындар мен ұйымдарды ақпараттандыру дағдылары игеріледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Тәрбиелеу процесінің әлеуметтік кеңістігінің динамикасын меңгеру. Тәрбие бағдарламасы және тәрбие субъектісін игеру. Тәрбие жүйесі дамуы мен қалыптасуының әдістемесі мен кезеңдерін меңгеру. Бағалаудың өлшемдерін, мектеп пен сыныптағы тәрбие жүйесінің өзара байланысын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Пән студенттердің білім беру жүйесі саласындағы менеджменттің теориялық негіздерін зерделеуіне, білім беру жүйесінде басқарудың негізгі қағидаттары мен әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс аяқталғаннан кейін студенттер менеджменттің инновациялық технологияларын қолдана отырып, басқару процесін өз бетінше ұйымдастыра және зерттей білуі керек
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және өміртіршілік қауіпсіздігі
Пән өміртіршілік қауіпсіздігін және экологиялық проблемаларды шешу жолдарын қамтамасыз ету және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру шеңберінде тіршілік әрекетіне жағымсыз әсерлердің дамуын болжау мәселелерін зерделейді. Пән студенттердің экология туралы ғылым ретінде, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы түсініктерін қалыптастыруға және өміртіршілік әрекетінің экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі мәселелер шеңберін зерделеуге бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медиапедагогика
Оқыту үдерісінің кәсіби-тәжірибелік сипатын, қоғам мен медиа кеңістіктегі кәсіби қажеттілігін, медиамекемелері мен медиакәсіпорындарының білігі жөнінде мағлұматтар беру; -қазіргі ақпараттық жағдайда жаңа ұрпақты өмірге дайындау; -әр түрлі ақпаратты қабылдауға, оны адамның түсіне білуді игеру; -зардабының жүйкеге әсерін түсіне білуне; техника құралдарының көмегімен қарым-қатынас жасау қабілетін игеруге үйрету; -әлеуметтік тұрғыда белсенді атсалысуын және интербелсенділігін күшейтуді игеру; - білім беру, тәрбиелеу, зерттеу міндеттерін шешу үшін білім беру медиақұралдарының практикалық дағдыларын қалыптастыруды меңгеру
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму
Тұрақты даму пәні студенттерге тұрақты даму қағидаттарын ғылыми негізде меңгерту, адамзат пен табиғат арасындағы тепе-теңдікті сақтау, ресурстарды ұтымды пайдалану және болашақ ұрпақтың мүдделерін ескере отырып шешім қабылдау қабілетін қалыптастыру. Сонымен қатар, студенттерге сыни ойлау, кешенді талдау, экологиялық жауапкершілік және әлеуметтік белсенділік дағдыларын дамыту көзделеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнде сыбайлас жемқорлықтың негізгі анықтамалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылды реттейтін халықаралық және ұлттық заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл стратегиясын қалыптастырудың негізгі тәсілдері және осындай стратегияның негізгі элементтері ашылады. Алған білімдерін саяси талдауда, мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың қызметінде қолдану, сыбайлас жемқорлыққа және оған қарсы іс-қимылға байланысты проблемаларды талдау дағдылары меңгеріледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың бейіндік оқытуын ұйымдастыру
бейіндік оқытуға көшу процесінің негізгі бағыттарын, оқушылардың кәсіби қызығушылықтары мен қабілеттерін диагностикалау негізінде бейіндік топтарды жинақтауды меңгеру; -бейіндік оқыту әдістемесін ұйымдастыруды меңгеру; -оқу жоспарын модельдеу, бейіндік оқыту бағдарламаларын жасау және сараптауды меңгеру; -бейіндік оқытуды таңдау және оқушылардың жеке оқу жоспарларын құруды меңгеру; -бейіндік оқытуды ұйымдастыру әдістері мен түрлерін игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем еңбекті оқыту әдістемесі (бейін бойынша)
Пәннің мақсаты көркем еңбек пәні бойынша оқыту технологиясын, әдістемесін түсіндіру. Пән әртүрлі еңбек обьектілерін дәлдікпен жасау дағдылары мен танымдық, тұлғалық құнды қасиеттерін қалыптастыруға бағытталған. Пән мазмұны бастауыш мектепте еңбекке баулуды оқытудың мазмұнын игеруді, мектеп бағдарламаларын талдауды, еңбекке баулудың әдістері мен оқыту құралдарын меңгеруді қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шағын жинақты мектепте технологияны оқыту әдістемесі
Пәнді меңгерудің мақсаты болашақ мұғалімді сапалы оқытуын және оқушылардың тұлғалық дамуын қамтамасыз ететін қажетті білімі мен іскерліктері бар тұлға ретінде дайындау. Білім алушыларда шағын жинақты ауылдық мектепте сынып-комплект жағдайында оқытуды ұйымдастыру бойынша білім және іскерліктер блогын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллектінің негізгі принциптерін түсіндіруге ықпал етеді. Машиналық оқыту, нейрондық желілер және деректерді өңдеу әдістерін талдау дағдыларын дамытады. ЖИ классификациялау, болжау және автоматтандыру міндеттерін шешуге қолдануды көрсетеді. TensorFlow және Scikit-learn сияқты Python кітапханаларымен жұмыс істеуге практикалық тапсырмалар қамтылған. Интеллектуалды жүйелерді жасау негіздерін меңгеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп шеберханасындағы практикум
Оқу шеберханаларындағы жұмыс білім алушыларды өздерінің міндеттерімен таныстыру үшін қажетті мүмкіндіктерді қамтиды: еңбек және технологиялық тәртіпті сақтау, техникалар мен операциялардың ең үйлесімді комбинацияларын игеру, жұмыстың қазіргі тәсілдерін игеру. Оқу шеберханаларында білім алушылар тігінші, пішуші және модельер-конструктордың кәсіби жұмыс әдістерін игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Трикотаж бұйымдарын модельдеу және көркемдік безендіру (қ)/Машина жасау (ұ)
Модельдеу саласында алған білімдерін дамытады, жұмыс істеу әдіс- дағдыларын дамытады; қиялындағы фасонды қағаз бетіне сурет қып түсіре білуді, қиялдай білуге үйренеді\\ машинажасау технология пәні білім алушының технолгия саласында білімімен білгірлігін арттырады сондықтан бүл пәннің мамандарды даярлау кезде орны ерекше. Сонымен қатар бүл пән технология саласында зертттеу жумыстарын жүргізуге ықпал бере алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өндірістік оқыту технологиясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты білім алушыларды болашақ педагогикалық дайындаудың әдістемелік негізгі қалау, жалпы білім беретің мектептерде оқушы жастармен бастауыш, кәсіптік білім мен еңбек технологиясының: типтік оқу бағдарламаларының тарауларына сәйкес жемісті жұмысты жүргізуіне, мектеп оқушыларын. Республикадағы жаңаша әлеуметтік және экономикалық жағдайларда еңбекке дайындауға кажетті білім, іскерлік және дағдысын қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Машинатанудың теориялық негіздері
Машинатанудың теориялық негіздері пәнін оқытудың мақсаты болашақ мамандарды студенттерді еңбек тәрбиесі мен кәсіптік оқыту принциптерін жүзеге асыру үшін, сонымен қатар жалпы білім беретін мектеп оқушыларын кәсіпке баулуға аса қажетті біліммен сусындату, икемділікке баулу болып табылады. Техникалық талаптарға байланысты өңдеудің технологиялық схемасын таңдауды, бұйымды ӛңдеудің технологиялық картасын жасауды; - бұйымның сапасын бақылауды; -анықтамалық әдебиеттерді қолдануды меңгеруі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Композиция I
Пәннің мақсаты: композициялық ойлауды қалыптастыру Мазмұны: композиция аспектісі, Композиция шығармашылық түрлендірудің негізі ретінде, композиция түрлері, композицияның математикалық әдістері. Көркем образ, идея, тақырып, сюжет, өнер туындысындағы мотив.Қалыптастырылатын дағдылар: әр түрлі стильде және жанрда композиция құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Модельдеу және макеттеу
Пәннің мақсаты болашақ маманның жобалаудағы ойларын және оларды жетілдірудің барлық кезеңінде жобалау идеяларын жүзеге асыруға қажетті форманы көлемді-графикалық модельдеудің құралдары мен әдістерінің әртүрлі жиынтығын меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың техникалық шығармашылығын ұйымдастыру
Пәннің мақсаты: оқушылардың техникалық шығармашылығын ұйымдастырудың теориялық негіздері, орта білім беру ұйымдарында оқушылардың шығармашылығын ұйымдастырударумен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық негіздері туралы білімдерін қалыптастыру. Негізгі аспектілері: дарындылықтың түрлері мен түрлері; дарынды балалар педагогикасының теориялық негіздерін; дарынды балалардың жас ерекшеліктері; дарынды балалармен жұмыс істеу әдістері; дарынды балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем өңдеу технологиясы
Сәндік қолданбалы өнер деп тек қана тәжірибелік жағынан емес, эстетикалық мәні жағынан да маңызы көркем жасалған өндірістік немесе қолөнер арқылы өмірге келген көркем туындыны айтады. Қазіргі кездегідей бұрынғы өткен заманда да адамдар өз тұрмысын өздері әсемдеуге ұмтылған. Адам өмірінде сәндік қолданбалы өнер шығармалары үлкен орын алады. Қазақ жерінде ХV ғасырда қолөнер қолөнер ұлттық дәстүр тұрғысынан дамыған. Сәндік – қолданбалы өнерге: алаша, тоқыма бұйымдар, ағаштан жасалған бұйымдар, темірден түйілген бұйымдар, барлық адам қолынан шыққан қолөнер бұйымдарын жатқызамыз.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтың кәсіби этикалық негіздері
Пәнді оқу барысында білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығын, педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздерін, педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптарын, педагог қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарды меңгереді. Білім беру, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика қағидаттары мен ережелерін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік оқытудың заманауи технологиялары
Пәннің мақсаты сабақтарда тиімді технологияларды қолдану арқылы, оқушылардың іскерлік белсенділігін, дербестік әрекетін және шығармашылық потенциалын нығайту үшін, жағдайлар жасау. Білім алушыны жеке тұлға ретінде тәрбиелеу. «Білім» заңына сәйкес басым бағыттар мен міндеттерді жүзеге асыру үшін білім мазмұнын жақсарту. Оқытудың қазіргі заманғы технологиясын жан-жақты меңгеру арқылы оқушының жеке тұлға ретінде дамуын қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түстану
Пәнді оқу барысында білім алушылар контрасың өлшем заңдылығы, түстің спектрлі-кеңістік сипаттамасы, түр-түстің суықтық-жылылық түсініктемелері, композиция қолданылатын негізгі түстер ұғымымен танысады. Түстердің негізгі түрлерімен олардың бір-бірімен байланысын анықтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік білімнің политехникалық негіздері
Мақсаты білім беруді қаржыландырудың сапалы білім беру қол деткізудің мүмкіндіктеріне бағатталған жаңа тетіктерін әзірлеу. Педагог мамандығының беделін арттыру. Білім берудегі менеджментті жетілдіру. Оқу үдерісін автоматтандыру.Мектепке дейінгі ұйымдардың желісін кеңейту, мазмұнын жаңартып, кадрлармен қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бұйым дайындауда қалдықсыз технологияны қолдану
Білім алушыларға тұрмыстық қатты қалдықтардың пайда болуының алдын алуды және оларды азайтып оларды өңдеп, кәдеге асырудың жолдарын анықтап, практикалық тәжірибе алуын үйрету
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік оқыту әдістемесі (мамандануы бойынша)
Пән кәсіптік оқыту әдістерін меңгеруге, педагогтің кәсіби қызметінде заманауи білім беру моделінің кәсіби білімін қалыптастыруға, білім беруге қатысушылар ортасының коллаборативті ортасын құруға, Кәсіптік оқыту мазмұнының ерекшелігін меңгеруге, кәсіптік білім мен іскерлікті қалыптастыруға, сыни ойлауды, критериалды бағалауды және білім берудегі қазіргі заманғы трендтерді пайдалана отырып, оқытудың белсенді әдістерін қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәндік қолданбалы өнер бұйымдарын дайындау
Білім алушылардың сәндік қолданбалы өнер туындылармен таныстыру. Теориялық білімдерін іс жүзінде көрсетіп, жұмысты шығармашылықпен жасауға ықпал ету. Жаңа дизайн талаптарына сай әсемдей білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кілем тоқу негіздері (қ)/Ағаш қалдықтарын кешенді пайдалану (ұ)
Адамның өмір сүру эстетикалық ортасын жасау саласында кәсіби құзыреттілікті меңгеру тәсілдерін; техникадағы интерьерлік кеңістікті эстетикалық байыту заттарын жасау үшін теориялық және практикалық құралдарды меңгереді. Кілем тоқу адамзатпен қатар дамиды және уақыт өте келе технология бойынша да, дайындау тәсілдері бойынша да жүреді/Пәннің мазмұны Ағаш өңдеу өнеркәсібінің шикізат базасын тиімді пайдалану мақсатында ағаш қалдықтарын технологиялық қолдану тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Жиһаз өндірісінде ағаш қалдықтары жиынтықтаушы бөлшектерді дайындау, ДСП және ДВП өндіру үшін жарамды болуы мүмкін
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Экологиялық тұрғыдан қауіпсіз жəне зиянсыз тіршілік жағдайларын жасаудың негізгі əдістері туралы түсініктерді ғылыми зерттеулерде пайдалана білу, оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктерін меңгеру, сызба геометриясы және инженерлік графика технологиясының мүміндіктерін бағалау. Жасанды интеллект деректердің үлкен көлемін дәл бағалай алуды меңгереді. Қаржы және қаржыны тиімді пайдалануды біледі.
- Материалдарды өңдеу технологиясын дайындау әдістерін қолдануды білу, модельдеу және макеттеу технологиясын жан жақты түсіну, көркем өңдеу технологиясы мен материалтанудың теориялық негіздерін сала бойынша меңгеру. Композицияның негізгі ережелерімен,заңдылықтарымен танысу.
- Кәсіби оқытудағы заманауи технологиялар негіздерін білу, кәсіптік білімнің политехникалық негіздерінің әдістемесін, білім берудің IT технологиясын меңгеру. Мектеп шеберханасындағы практикумның ерекшеліктерін талдау. әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, пайымдаулар жасауға қажетті ақпарат жинауды және интерпретациялауды меңгеру
- Көркем еңбекті оқыту әдістемесін білу, кәсіптік оқыту әдістемесін, өндірістік оқыту технологиясы мен әдістемесінің ерекшеліктерін жан жақты қолдану. Оқушылардың техникалық шығармашылығын арттырудың көптеген мүмкіндіктерін меңгеру.
- Педагогикалық іс-әрекет түсіну, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен педагогикалық психологияның, кәсіби психологияның теориялық негіздерін білу, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен оларды жүргізу технологияларын білу.
- Бейнелеу өнері мен еңбек технологиясы және мектеп оқушыларын кәсіпке дайындау дидактикасының теориялық негіздерін түсіну, шағын жинақты мектепте еңбекті оқытуды ұйымдастыру қағидаларын білу.
- Материалдарды көркем өңдеу бойынша технологиялық операцияларды орындауды қолдана біледі (табиғи материал, мата, ағаш, металл және т.б.), трикотаж бұйымдарын модельдеу және көркемдік безендіру әдістерін, мүсін жасау өнерін жан жақты меңгереді. Көркем өңдеу бойынша технологиялық операцияларды орындауда қолданады. (табиғи материал, мата, ағаш, металл және т.б.)
- Тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен педагогикалық қызметтің мәнін, құрылымын, педагогикалық қызметтің әдістемесін түсіну. Оқушылардың бейіндік оқуын ұйымдастырудың негізгі құрылымын білу.
- Білім беру мекемесіндегі тәжірибелік іс-әрекетін жүзеге асыра отырып басқарудағы кәсіптік құзыреттілігін түсіну. Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздерін, нысандарының қызмет ету механизмін, білім беру менеджментінің теориялық негіздерін, заңдылықтарын, әдістерін білу.