Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01403 Дене шынықтыру және спорт в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Шахматты оқыту және дайындау әдістемесі

    Бұл курс студенттердің теориялық және практикалық дағдыларын алуға бағытталған. Студенттер шахмат ойындарын оқытудың оңтайлы нұсқалары мен әдістерін зерттейді және дамытады, бағдарламалық материалдың мазмұнын әзірлеуде инновациялық технологияларды және жыл бойынша әр жас санатына жүктеме көлемін пайдаланады. Оқушыларды шахмат бойынша қажетті білім алуға баулиды, олардың жүйелі сабақтарға деген қызығушылығы мен әдеттерін дамытады; ойынның жаңа тәсілдері мен стильдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Акробатика

    Пән болашақ бакалаврлардың акробатика бойынша практикалық білім негіздерін игеруіне, жалпы орта білім беретін мектеп оқушыларын тиімді оқытуға және олардың кәсіби қалыптасуына қажетті практикалық дағдылар мен дағдыларды игеруге алғышарттар жасауға бағытталған. Акробатикадағы техникалық - тактикалық әрекеттерді оқытудың кәсіби маңызды жүйелерін игеру әр түрлі жастағы және дене шынықтырумен айналысатын адамдарды оқытуға мүмкіндік беретін жаттығулардың кең ауқымы болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Спорттын теориясы мен әдістемесі

    Таңдалған спорт түрі бойынша оқытушы-жаттықтырушының кәсібилігін құрайтын құзыреттіліктерді қалыптастыру. Сабақтарда техниканы, қозғалыс әрекетінің тактикасын оқытудың және физикалық қасиеттерін дамытудың заманауи педагогикалық технологияларын көрсету. Оқыту жүйесіне техникалық-тактикалық әрекеттерді енгізу. Сабақтарда таңдалған спорт түрінде жаттығу процесін жоспарлау негіздері, жарыс ережелері және оларды өткізуді ұйымдастыру бойынша білім мен дағдыларды көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Гимнастика

    Пән гимнастикалық жаттығулар техникасын , гимнастикалық снарядтардағы жаттығулар мен элементтерді, тірек секірулерді, заттармен жаттығулар мен көркем гимнастиканың қол жетімді элементтерін оқыту процесінде мұғалімге қажетті теориялық және практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыруға, икемділік , ептілік, күш, үйлестіру дағдылары ретінде физикалық қасиеттерді дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогика

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Конькимен жүгіру спорты

    Бұл пән күш, төзімділік, жылдамдық, қозғалысты үйлестіру сияқты физикалық қасиеттерге ие болуды қамтиды. Конькимен жүгіру спортында оқу процесін жоспарлау негіздері бойынша білімді тәжірибеде қолдану және жетілдіру, жарыс ережелері мен оларды ұйымдастыру бойынша құзыреттерді пайдалану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шанғы спорт

    Пән Солтүстік аймақтардың танымал спорт түрлерінің бірі болып табылады. практикалық сабақтарда педагогикалық технологиялар мен техниканы оқыту әдістері, шаңғы тебу тактикасы және шаңғышының физикалық қасиеттерін дамыту барысында мұғалімдер әр оқушыға шаңғы жабдықтарын дайындау және баптау, парафин төсеу және шаңғыларды майлау, шаңғы жабдықтары мен жабдықтарын сақтау және жөндеу бойынша практикалық дағдыларды игеруі керек. Спорттық жетістіктер деңгейін арттыруға қабілетті техникалық және тактикалық іс-әрекеттерді оқытудың кәсіби маңызды жүйелерін, сондай-ақ жарысты ұйымдастыру мен өткізудегі практикалық тәжірибені игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шахмат ойындары теориясының жалпы негіздері

    Бұл курс студенттерге шахматты оқытудың теориялық және практикалық дағдыларын, шахматтың теориясы, тарихы, қазіргі жағдайы туралы негізгі мәліметтерді алуға, оқу-жаттығу процесінің теориялық негіздерін зерделеуге, арнайы терминологияны оқып, кәсіби - педагогикалық дағдылар мен дағдыларды игеруге бағытталған. Осы пәнді игеру нәтижесінде білім алушы: шахмат фигураларымен жүру ережелері туралы білім дағдыларын көрсету; шахматта тактикалық іс-қимыл дағдыларын көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Президенттік көпсайыс

    Пән болашақ бакалаврлардың жазғы президенттік көпсайыс негіздерін игеруіне бағытталған , ол жарыс бағдарламасына жеңіл атлетикадан спринт, кросс, лақтыру, орнынан ұзындыққа секіру ,сондай-ақ жүзу және ПВ-дан ату спорт пәндерінің 4 түрін қамтиды. Практикалық сабақтарда спорттық жетістіктер деңгейін арттыруға, жарыс ережелері мен оларды ұйымдастыру бойынша құзыреттерді пайдалануға қабілетті техникалық-тактикалық іс-қимылдарды оқытудың кәсіби маңызды жүйелерін қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздері

    "дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздері" пәні барлық арнайы базалық және бейіндік пәндердің білімін, іскерлігі мен дағдыларын меңгеру үшін қажетті теориялық база ретінде қызмет етеді. "Дене тәрбиесі теориясының" негізгі ұғымдары мен анықтамаларының мазмұны мен көлемін, дене тәрбиесінің мәдениет түрі ретіндегі рөлін, оның құрылымын, мазмұны мен қызметін, жалпы мәдениетпен және адам қызметінің нақты салаларымен өзара байланысын ашады. Дене тәрбиесінің негізгі принциптеріне, әдістері мен құралдарына сипаттама беріледі, қозғалыс әрекеттерін оқытуға, физикалық қасиеттерді тәрбиелеуге және оларды дамыту әдістемесіне байланысты мәселелер ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бадминтон

    Пән болашақ бакалаврлардың бадминтон бойынша практикалық білім негіздерін меңгеруіне, жалпы орта білім беретін мектеп оқушыларын тиімді оқытуға және олардың кәсіби қалыптасуына қажетті практикалық дағдыларды игеруге алғышарттар жасауға бағытталған. Техниканы оқыту әдістемесі, тактика және бадминтон бойынша оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру саласындағы өз қабілеттерін тәжірибеде қолдана білу. Жарыс ережелері және оларды ұйымдастыру бойынша құзыреттерді сатып алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Волейбол

    Цель курса в вооружении студентов теоретическими знаниями и практическими навыками техники и тактики игры в волейбол развития физических качеств необходимых для достижения наилучших результатов в игре. Профессионально освоить правила игры , уметь и совершенствовать организацию и проведение соревнований различного уровня. .

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеңіл атлетика

    Жеңіл атлетика спорт пәндерінің әр түрлі бағдарламасы бар спорт түрі. Студенттерге жүгіру және секіру пәндері, ату және ату, көпсайыс пәндері, жеңіл атлетикадағы дене қасиеттерін тәрбиелеу және дамыту техникасын меңгеру қажет. Спорттық жетістіктер деңгейін арттыруға қабілетті техникалық-тактикалық іс-қимылдарды оқытудың кәсіби маңызды жүйелерін меңгеру .Жарысты ұйымдастыру мен өткізуде практикалық дағдыларды игеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Пән жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жүзу

    Жүзу дағдыларын үйрету арнайы педагогикалық және психологиялық әдістерді қажет етеді, өйткені бұл спорт судан қорқу және қорқу сияқты ұғымдармен байланысты . Заманауи технологияны жетілдіру және зерттеу мұғалімге , жаттықтырушыға кез-келген жаста оқушылардың білімін тәжірибеде сәтті қолдануға мүмкіндік береді . Практикалық сабақтарда қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқауға және осы ережелерді қатаң сақтауға ерекше назар аудару керек .

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі

    Пәннің ең жалпы элементтері қарастырылады: пән, негізгі ұғымдар, қоғамдағы дене шынықтыру мен спорттың негізгі функциялары мен формалары, дене тәрбиесі мен тәрбиенің принциптері, құралдары мен әдістері. Ерте, мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалардың дене тәрбиесінің негіздері, оқушы жастар мен ересек халықтың дене тәрбиесі әдістемесінің негіздері ашылатын дене тәрбиесінің жас негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Мақсаты-мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың барлық кешенін, құқық пен мемлекеттің даму серпінін, заңдылықтарын қамтитын мемлекеттің типтері мен нысандары туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мақсаты-еңбек, азаматтық, қылмыстық, отбасылық құқықта және т. б. түсініктерді қалыптастыру. ҚР және т. б. салалық заңнамаларының негіздері және конституциялық–құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шоқантану

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шахмат бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу

    Пәннің мақсаты студенттердің шахмат жарыстарын ұйымдастыру дағдыларын алу, студенттердің шахмат жарыстарына қатысуын жоспарлау. Жарыста жас топтарын анықтау және уақытты бақылау. Жарыстарды өткізу жүйесін анықтау, жарыстар туралы ережені дайындау. Үй-жай мен құжаттаманы шахмат жарыстарын өткізуге дайындау. Жарысқа қатысушыларды тіркеу және жеребе тарту. Жарыстың салтанатты ашылуын өткізу, шахмат ойнау ережелерінің сақталуын бақылау. Жарыстың нәтижелерін ресімдеу және қорытындылау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты: Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерліктің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік қызметті игеру процесінде білім алушы деректерді цифрлық технологиялардың көмегімен жинайды, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, бизнестің қыр-сырын меңгереді және мақсаттарға жету үшін дағдыларды дамытады. Білім алушы бизнесті жүргізу әдістерімен танысады, сондай-ақ бизнесті ұйымдастыру мен басқаруда шешім қабылдау дағдыларын арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Конькимен жүгіру спортының теориясы мен әдістемесі

    Пән студенттердің конькимен жүгіру спортын оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша білімі мен іскерлігін , дербес педагогикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың теориясы мен әдістемесін білу, ережелер мен судьяларды білу . Жарыстар туралы ережені әзірлеу бойынша алған білімдерін пайдалану және конькимен жүгіру спорты бойынша жарыстарды ұйымдастыру мен өткізу дағдыларын іске асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Шанғы спорт оқытудың әдістемесі

    Шаңғы спорты түрі маманының кәсіби педагогикалық қызметі үшін қажетті теория, оқыту және жаттықтыру әдістемесі, практикалық дағдылар мен дағдылар бойынша білімі және сауықтыру жұмысын ұйымдастыру қабілеті бар жоғары білікті мамандарды даярлау.спорттың тарихи негіздерін зерттеу. Шаңғы спортының теориясы, оқыту әдістемесі және спорттық жаттығулар туралы білім беру.Спорт жарыстарын ұйымдастыру және өткізу, халықпен сауықтыру жұмыстары бойынша білім беру.Спорттық-педагогикалық жетілдіру процесінде шаңғы спортынан жоғары спорттық біліктілікті және жаттығу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу дағдыларын алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Спорттық туризм

    "Спорттық туризм" пәнінің негізгі мазмұны жергілікті жердің табиғи рельефіндегі табиғи кедергілерді еңсеру болып табылады. Спорттық туризм саласындағы болашақ маманға практикалық сабақтарда спорттық туризмнің техникалық және тактикалық негіздерін оқытудың және қатысушылардың физикалық қасиеттерін дамытудың заманауи әдістерін қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Мақсаты: пән теориялық білімді зерделейді, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқытуға, апаттардың, апаттардың, апаттардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық объектілері мен мүліктің өндірістік персоналы үшін Төтенше жағдайлар жағдайларында залалды барынша азайтатын шешімдерді болжауға және қабылдауға қажетті практикалық дағдыларды береді, сондай-ақ осы салдарларды жою.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сауықтыру және оңалту дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі

    Бұл пәннің мәні дене шынықтыру денсаулықты нығайтуға көмектесуі керек. Білім беру және спорт саласындағы болашақ маман денсаулық-бұл толық физикалық, психикалық және әлеуметтік әл-ауқат жағдайы екенін білуі және түсінуі керек. Пән ағзаның функционалды көрсеткіштерін өзгерту және әртүрлі жағдайларда оптималдылықты, норманың, денсаулықтың ең тән критерийлерін сақтау қабілетін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сипаттама: мемлекет пен құқықтың негіздері мен ұғымдарын зерттейді. Заңнама салаларымен таныстырады. Құқықты қолдану және қылмыстың алдын алу әдістері. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатын және оның алдын алу тетіктерін қарастырады. Заңды мінез-құлық пен белсенді азаматтықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Футбол

    Пән шеңберінде студенттер футболда техника мен тактиканың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын меңгереді, оқушылардың спорттық жетістіктерінің деңгейін арттыруға қабілетті техникалық-тактикалық іс-қимылдарды оқытудың жаңа технологиялары мен кәсіби маңызды жүйелерін қолдануды үйренеді. Әдістемелік және практикалық сабақтарда мектепте жоспарлау негіздері және футболдағы оқу процесі бойынша білім мен дағдыларды игеру, жарысты ұйымдастыру және өткізу бойынша дағдыларды игеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Емдік дене мәдениеті және массаж

    Емдік дене шынықтыру және массаж курсы өз мақсатын қояды; студенттерді физикалық дамуы мен денсаулығының жай-күйін түзету үшін денсаулық жағдайы бойынша дайындық және негізгі топтарға жатқызылған, бірақ денсаулығының жеке ақаулары бар балалардың құралдарын қолдануға үйрету. Әр түрлі аурулары бар науқастарды емдеу және мектеп оқушыларын физиотерапия мен массаж жасауға үйрету. Массаж-бұл емдік және профилактикалық мақсатта дененің бетіне өлшенген әсер ететін әдістер жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шахмат стратегиясы мен тактикасы

    Пәннің мақсаты-тактикалық әдістерді білу, шахмат партиясы барысында нақты комбинацияларды таба білу. Шахмат ойынының сұлулығын көрсететін негізгі техникалық-тактикалық идеялармен, дағдылармен, біліммен, әдістермен, әдістермен және құралдармен (техникалық құралдармен) таныстыру. Күңгірт жағдайлардың қарапайым және күрделі схемаларымен таныстыру (мәселені шешу). Жазумен ойнауды үйрену. Ең көп таралған тактикалық әдістерге ие болыңыз : шанышқы, байлам, диірмен және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қол добы

    Пән білім беру және спорт мектептерінде қол допты оқыту негіздерінің арнайы білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Техниканы оқыту әдістемесі, тактика және қол добы бойынша оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру саласындағы өз қабілеттерін тәжірибеде қолдана білу. Жарыс ережелері және оларды ұйымдастыру бойынша құзыреттерді сатып алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Мақсаты: адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі барлық экологиялық іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын тірі организмдердің даралары, популяциялары мен қауымдастықтарының экологиялық заңдылықтары туралы жаратылыстану-ғылыми жүйелі білімді қалыптастыру экологиялық білімді тек тар кәсіби мүдделерде ғана емес, сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және тұрақты даму жолындағы қозғалысқа ықпал етуге мүмкіндік береді және табиғатты қорғау мәселелерін шешу үшін теориялық білімді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі жасанды интеллект технологиялар

    «Білім берудегі жасанды интеллект технологиялары» пәні білім беру қызметінде жасанды интеллектті пайдалануды зерттейді. Студенттер жасанды интеллект, деректерді талдау құралдары, бейімделген оқыту және оқу үдерісін жекелендірудің негізгі ұғымдарын меңгереді. Курс оқу сапасын арттыру және білім беру үдерістерін басқару үшін жасанды интеллект арқылы инновациялық білім беру шешімдерін жобалау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гимнастиканы оқытудың әдістемесі

    Пән студенттердің гимнастиканы оқыту теориясы мен әдістемесі , гимнастика түрлерін жіктеу , терминология, жаттығуды орындау техникасы бойынша білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Спорт түрінің даму тарихын, балалардың жас ерекшеліктерін, дене қасиеттерінің дамуын, ағзаның функционалдық және психикалық ерекшеліктерін ескере отырып оқыту теориясы мен әдістемесін білу, Бақылау-нормативтік талаптарды орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Баскетбол

    Пән практикалық сабақтарда техниканы, тактиканы оқытудың педагогикалық технологияларын игеруге және Баскетболдағы физикалық қасиеттерді дамытуға бағытталған. Спорттық жетістіктер деңгейін арттыруға, әдістемелік сабақтарда Баскетболдағы педагогикалық процесті жоспарлау негіздері бойынша білім мен дағдыларды игеруге, жарыс ережелері мен оларды ұйымдастыру бойынша құзыреттерді игеруге қабілетті техникалық-тактикалық іс-әрекеттерді оқытудың кәсіби маңызды жүйелерін игеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Футзал

    Пән аясында студенттер техника мен тактиканың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын игереді . Оқушылардың спорттық жетістіктерінің деңгейін арттыруға қабілетті техникалық-тактикалық іс-қимылдарды оқытудың жаңа технологиялары мен кәсіби маңызды жүйелерін қолдануды үйренеді. Әдістемелік және практикалық сабақтарда мектепте жоспарлау және футзалдағы оқу процесі негіздері бойынша білім мен дағдыларды игеру, жарысты ұйымдастыру және өткізу бойынша дағдыларды игеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қол добын оқыту әдістемесі

    Пән студенттерде қол добын оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша білім мен іскерлікті , жасы мен жынысы бойынша әр түрлі білім алушылар контингентімен өз бетінше педагогикалық жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған .Жарыстар туралы ережелерді әзірлеу ,сондай-ақ ойындарды ұйымдастыру және өткізу бойынша білім мен тәжірибені қолдану. Қол добын оқыту әдістемесі бойынша оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру мәселелерінде оқыту тәжірибесін пайдалану және жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Баскетболды оқытудың әдістемесі

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдер мен жаттықтырушыларға баскетбол бойынша теориялық, әдістемелік және практикалық білім негіздерін беру. Ойынның техникасы мен тактикасын жіктеу бойынша білімді қолдану, практикада көрсете білу .Баскетбол жарыстарын ұйымдастыру , өткізу және төрешілік ету дағдыларын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шахматты оқытудың жас ерекшеліктері

    Бұл курс студенттердің шахматты оқушылардың жас және психологиялық ерекшеліктеріне сәйкес оқытудың теориялық және практикалық дағдыларын алуға, шахмат ойынымен танысудың әртүрлі кезеңдерінде балалардың жас және жеке ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Студенттер, Ең алдымен, баланың психикалық процестеріне, оның қызметіне назар аударады, сонымен қатар бастаушы шахматшылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін ескеруі керек. оқушыларда жоғары моральдық-еріктік, адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу және қозғалыс қабілеттерін дамыту; Шахмат ойынын үйрету балаларға қол жетімді деңгейде жүргізілуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бадминтон теориясы мен әдістемесі

    Бадминтонды оқытудың теориялық және әдістемелік білімдерін қолдану , оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, өзіндік жұмыс дағдыларын тәжірибеге енгізу. Ережелер мен төрешілік бойынша білімдерін іс жүзінде көрсету , ережені құрастыру және жарысты өткізу бойынша біліктерін іске асыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Критериалды бағалау технологиялары

    "Дене шынықтыру" саласындағы білім берудің жаңартылған мазмұны білімге деген құзыреттілік тәсіл шеңберінде жаңа талаптар қояды. Бұл білім беру процесін дараландырудың жоғарылауы жағдайында жұмыс істеуге дайын болуға мүмкіндік береді. Қазіргі заманғы дене шынықтыру сабағы білім беру мазмұнын жаңарту контекстінде оқыту қазіргі заманғы сабақ үшін белсенді және міндетті болуы керек, АКТ-ны қолдану, диалогтық оқыту, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Волейболды оқытудың әдістемесі

    Пәннің негізгі мақсаты волейболдан теориялық және практикалық білім беру. Волейболдың пайда болу және даму тарихын техникте , тактикада , дайындық жүйесінде , қазіргі ойын ережелеріне сәйкес ойыншылардың функцияларын білу . Оқушыларды сапалы оқыту үшін құрал-саймандар мен жабдықтарды қолданады және қолдана алады. Өз қабілеттерін тәжірибеде жетілдіру, волейбол ойынының техникалық элементтерін зерттеуде заманауи әдістерді көрсете білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Спорт медицинасы және тазалықты устауы ДШ және С

    Спорттық медицина курсы Халыққа емдеу-профилактикалық қызмет көрсету жүйесін, сондай-ақ адамның дене тәрбиесі жүйесін қамтиды. Спорттық медицинадағы жұмыстың негізгі түрлері: дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатын адамдарды дәрігерлік тексеру және сабақтар мен жарыстарды өткізу жағдайларын санитарлық-гигиеналық қадағалау, спорттық жарақаттанудың алдын алу. Жалпы гигиенаны зерттеу және олардың бөлімдері: Коммуналдық гигиена, тамақтану гигиенасы, еңбек гигиенасы, балалар гигиенасы, жасөспірімдер гигиенасы, жеке гигиена, дене шынықтыру және спорт гигиенасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жеңіл атлетиканы оқытудың әдістемесі

    Жалпы білім беретін мектептер мен президенттік тестілер бағдарламасына кіретін жеңіл атлетиканың негізгі түрлерінің техникасын оқыту. спорттық және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру және жарыстарды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру,жеңіл атлетикалық жаттығулар техникасының негіздері, "спорттық техника" ұғымын анықтау, оқыту және жаттығу негіздері, оқыту әдістері, жеңіл атлетика сабақтарында көрсету мен түсіндіруді қолдану ерекшеліктері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Футболды оқытудың әдістемесі

    Пән студенттердің футболды оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтарда оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу және жаттығу процесін ұйымдастыруда тиімді әдістер мен құралдарды қолдану. Ұйымда өз қабілеттерін жетілдіру және қолдану. футболдан жарыс өткізу және төрешілік ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі

    Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориялық негіздері бойынша алған білімдерін пайдалану, оның негізгі түсініктерін әртүрлі білім беру мекемелері мен спорт ұйымдарында жоспарлау және іске асыру. Бұл пәнді оқу нәтижесі болашақ дене шынықтыру маманының кәсіби құзыреттілігі болып табылады. Мұндай кәсіби құзыреттілікті дамыту мүмкіндігі студенттер тұлғасының бірқатар базалық сипаттамаларымен, атап айтқанда, кәсіби мүдделердің болуымен қамтамасыз етілетін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесі мен спорттың анатомиясы және физиологиялық негіздері

    Пәннің мазмұны тақырыптарды қамтиды; оның мүшелерін құрайтын адам денесінің құрылымы мен формалары, олардың қызметі мен дамуымен байланысы. Спорттық анатомия адамның және оның бөліктерінің, жеке мүшелерінің сыртқы формалары мен пропорцияларын, олардың құрылымын, микроскопиялық құрылымын, сондай-ақ әртүрлі жас кезеңдеріндегі дене мен жеке мүшелер құрылымының ерекшеліктерін, адамның жеке дамуын зерттейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы

    Пән танымдық процестерді зерттейді: сезім, қабылдау, бейнелеу, есте сақтау, қиял, ойлау, сөйлеу, сезім, эмоциялар, ерік, назар. Спортпен шұғылдану процесінде, кәсіби қызметте адамдармен жұмыс жасаудағы психологиялық жағдай. Қатысушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, дайындық негіздері туралы қажетті білім.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ДШ дене бейімдігі

    Бұл пән болашақ дене шынықтыру мұғалімдерінде адаптивті ФК туралы теориялық білім негіздерін қалыптастырады. Бейімделетін дене шынықтыру-бұл мүмкіндігі шектеулі адамдарды оңалтуға және қалыпты әлеуметтік ортаға бейімдеуге бағытталған спорттық-сауықтыру сипатындағы шаралар кешені. Бейімделетін дене шынықтыру – денсаулық жағдайы (мүгедек) және қоғамдағы ауытқулары бар адамның дене шынықтыру түрі. Бұл адамның өмірге дайындығын құру жөніндегі іс-шаралар мен нәтижелер; оның жағдайы мен дамуын оңтайландыру; адам қызметінің процесі мен нәтижесі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шахмат жаттығуларын жоспарлау технологиясы

    Пәннің мақсаты шахматты оқытуды жоспарлау дағдыларын оқыту, оқу процесін сипаттайтын және шахмат ойынын оқытудың жоспарланған мақсаттарын арттыру тәсілі болып табылатын шахмат ойынын оқытудың күнтізбелік-тақырыптық жоспары мен технологиясын әзірлейді. Шахматшыларды даярлаудың заманауи жүйесі оқыту құралдары мен әдістерін оңтайлы жоспарлауды, дайындық кезеңдерін, арнайы және жалпы дене шынықтыруды, психологиялық және зияткерлік дайындықты қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектептегі футболдың теориясы мен әдістемесінің негіздері

    Осы пән бойынша алған білімдері студенттердің теориялық білімдері мен футболды оқытудың әдістемелік тәсілдерін практикалық білімдерде қолдануға бағытталған. Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, тиімді әдістерді сақтай отырып, оқыту процесінде техникалық, тактикалық және басқа да физикалық қасиеттерді қолдану. Футбол жарыстарын өткізу, ұйымдастыру және төрешілік кезінде тәжірибе мен дағдыларды көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ұлттық және қозғамалы ойындар оқыту әдісімен

    Пән студенттердің бойында дене тәрбиесі құралы ретінде ұлттық спорт түрлері бойынша білімді, ұлттық дәстүрлер мен оқыту әдістерін қалыптастыруға бағытталған. Ашық ойындар-бұл студенттерге арналған жаттығулар мен элементтерді бекіту мен қайталаудың тиімді әдістерінің бірі. Ережеге сәйкес оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, сабақтарда ашық ойындарды практикалық іске асыруда теориялық және әдістемелік білімді қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Спорттық медицина саласындағы білімді аурудың, спорттық жарақаттанудың алдын алу және алғашқы жедел медициналық көмек көрсету үшін қолданыңыз
  • Оқу саласында ғылыми зерттеу әдістерін, жасанды интеллект пен академиялық жазуды қолдану, кәсіби қызметте академиялық адалдық принциптерін ұстану, дене тәрбиесінің практикалық негіздерін білімін көрсету
  • Дене шынықтыру және спорт саласында тиімді әдістерді қолдана отырып, оқу-тәрбие, жаттығу және жарыс қызметін басқару, оқу процесінде білім беру, тәрбие және сауықтыру міндеттерін шешу үшін алған біліктер мен дағдыларды пайдалану
  • Педагогикалық процестің заңдылықтары, мектеп оқушыларының жасына байланысты физиологиялық ерекшеліктері және қазіргі заманғы бағалау мен оқыту әдістері туралы білімдерін көрсету. Білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, критериалды бағалау технологияларын, заманауи әдістерді, құралдарды, оқыту формаларын қолдану.
  • Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, жаратылыстану және құқықтық білім негіздерін білу және түсіну, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша коммуникациялық дағдыларды қолдану
  • Дене тәрбиесі бойынша сабақтар мен спорт түрлері бойынша жаттығулар өткізу кезінде практикада қолдануға мүмкіндік беретін, ағзаның жаратылыстану-ғылыми , медициналық-биологиялық , гигиеналық ерекшеліктерін білуді және олардың арасындағы фактілерді, құбылыстарды және күрделі тәуелділікті түсінуді көрсету
  • сабақтар мен жаттығу сабақтарын, сыныптан тыс іс-шараларды, оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлау, болашақ маманды мұғалім мен жаттықтырушының алдағы қызметіне бағыттау
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы теориялық және әдістемелік білімдер арқылы жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізетін студенттердің физикалық, техникалық, тактикалық және адамгершілік-еріктік дайындығын дамыту, дене шынықтыруды оқытудың арнайы әдістерін қолдану
Top