6B01403 Дене шынықтыру және спорт в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы орта білімнің, мектепке дейінгі және қосымша білім беру мекемелерінің (спорт мектептерінің) жаңартылған мазмұны тұрғысынан ғылыми-педагогикалық, кәсіби және практикалық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі және қолданбалы білімге, ғылыми-зерттеу дағдыларына ие «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы бойынша бәсекеге қабілетті оқытушыны даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гимнастика оқыту әдістемесімен
Дене тәрбиесі жүйесіндегі гимнастиканың рөлі туралы білімді қалыптастыру, бастапқы әскери дайындық бойынша маманның кәсіби дайындығы, оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша білімді қамтамасыз ету, гимнастикалық снарядтардағы затпен және онсыз жалпы дамытатын жаттығуларды орындау дағдылары мен дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік саласындағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайында ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестициялар тарту, инновациялар, стратегиялық ойлау туралы мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коньки тебу спорты оқыту әдістемесімен
Оқу әдістемесі бойынша жылдамдық сырғанау барлық студенттер үшін міндетті курстың жалпы курсы ретінде және спорттық және педагогикалық шеберліктерін спорттық және педагогикалық шеберліктерін жетілдірген кезде, мамандандырылған курс ретінде қарастырылады. Зерттеуге, жаттығулардың принциптері мен әдістерінің рөлін анықтауға, сондай-ақ спортшыларды дене шынықтырудың нақты әдістерін қарауға көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Шаңғы спорты, туризм
Шаңғы спорты, туризм пәні шаңғы спорты мен туризмнің жіктелуін, оқыту қағидалары мен әдістерін, аталған спорт түрінен жарыс және бұқара-көпшілік спортты ұйымдастыру мен өткізуді үйретеді. Студенттер бұл пәнді игеру кезінде шаңғы спорты мен туризмнен сабақты жоспарлау және сауатты өткізудің практикалық біліктілігі мен дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Курстың мақсаты оқушылардың ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру
Курс заманауи білімдегі тенденциялардың бірі ретінде инклюзивті білім беру туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлемдік тәжірибе негізінде инклюзивті жағдайларды ұйымдастырудың әдістемелік мәселелері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын педагогтердің құзыреттілік талаптары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Баскетбол оқыту әдістемесімен
Баскетбол ойыны бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында «Оқыту әдістерімен баскетбол» курсы оқытылады. Баскетбол – әлемдегі ең танымал ойындардың бірі, ол біздің еліміздің дене тәрбиесі жүйесінде жетекші орын алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спорттық диетология және фармакология
Курс оқытады: жаттығу процесін қазіргі фармакологиялық қамтамасыз етудің әдістері мен құралдары және спортшылардың тиімді тамақтану принциптері. Курстың негізгі мақсаты: кәсіптік біліммен атындағы спорт диетология және фармакология ескере отырып, мамандануын және біліктілігін спортшы қатысты, олардың жыныс-жас ерекшеліктері, дайындалу бағыты жүктеме.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогика
Тұтас педагогикалық процестің мәні, оның мазмұны, ұйымдастыру принциптері, нысандары, әдістері, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы субъектілік өзара әрекеттесу құралдары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыруда студенттердің педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға және кәсіби бағдарын дамытуға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спортшының биохимиясы
«Спортшының биохимиясы» курсы организмде болып жатқан биохимиялық процестердің себеп-салдарлық байланыстарын орната отырып, жасушалық деңгейде спортшының өмір сүру заңдылықтарын зерттейді. Курстың негізгі міндеттері: адам ағзасындағы зат, энергия, су және микроэлементтер алмасуының биомеханикалық негіздері туралы біліммен қаруландыру; дененің жүйелі физикалық белсенділікке бейімделуіндегі биохимиялық процестер туралы, шаршаудың метаболикалық негіздері туралы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру және олимпиадалық білім беру тарихы
Курс әртүрлі тарихи кезеңдердегі дене шынықтыру мен спорттың қалыптасу және даму кезеңдерін көрсету мақсатында оқытылады; дене шынықтыру мен спорттың қоғам өміріндегі мәнін, рөлі мен орнын ашу; ғылыми көзқарасын, зерттеушілік дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Курс тәрбие жұмысын жоспарлауға, тәрбие үдерісінің ерекшеліктері мен заңдылықтарын ескере отырып ұйымдастыруға қойылатын талаптарды зерттеуге бағытталған. Бұл курста тәрбие технологиялары, бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық-шығармашылық қызметінің технологиялары, тәрбие істерін ұйымдастыру технологиялары және т.б.; ұсынылатын тәрбие әдістері мен әдістерінің тиімділігі мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Волейбол оқыту әдістемесімен
"Волейбол оқыту әдістемесімен" оқу курсы студенттердің қызметін волейбол ойынының тарихы, техникасы мен тактикасын зерттеуге бағыттайды, сүйек-бұлшықет аппаратының нығаюына, ағзаның барлық функцияларын жетілдіруге, сондай-ақ жылдамдықтың, күштің, төзімділіктің, ептіліктің және икемділіктің дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бадминтон оқыту әдістемесімен
"Бадминтон оқыту әдістемесімен" курсы студенттердің қызметін бадминтон тарихын, техникасы мен тактикасын зерттеуге, дене шынықтыру және спортпен шұғылдануға ынталандыруды арттыруға, денсаулықты сақтауға, қозғалыс сапалары мен қабілеттерін дамытуға, сондай-ақ бадминтон бойынша сабақтарды өткізу әдістемесін меңгеруге бағыттайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кәсіби қызметтегі жасанды интеллект
Пәнді игерудің мақсаты жекелендірілген оқыту үшін жасанды интеллект саласындағы зерттеулер туралы білімді жүйелеу арқылы болашақ педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға жәрдемдесу; мәтіндік, графикалық және мультимедиялық ақпаратпен, білім берудегі зияткерлік жүйелермен жұмыс істеу үшін нейрондық желілерді пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
Жеңіл атлетика саласындағы білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Мәселелер қарастырылады: жеңіл атлетикалық қозғалыс әрекеттерін оқыту процесінде кәсіби дағдыларды игеру; ғылыми-әдістемелік іс-әрекеттің дағдылары мен дағдыларын игеру; жарақаттанудың алдын алу және қауіпсіздік шараларын қамтамасыз ету; жеке гигиена, киім гигиенасы
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Спорттық бағдарлау оқыту әдістемесімен
"Оқыту әдістемесімен спорттық бағдарлау" пәні жаттығудың принциптері мен әдістерінің рөлін анықтауға, сонымен қатар спортшылардың дене дайындығының нақты әдістерін қарастыруға көңіл бөледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық спорт түрлері оқыту әдістемесімен
Ұлттық спорт түрлерінің даму тарихын, дене шынықтыру мен спорттың әртүрлі құрылымдарында өз бетінше жұмыс істеу үшін қажетті кәсіби-педагогикалық білімді, ұлттық спорт түрлері мен спорттық күрестің техникалық-тактикалық іс-әрекеттерін, жарақаттануды, оның пайда болу себептері мен қауіпсіздік шараларын оқыту әдістемесін қалыптастыру мақсатында зерделенеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнопедагогика
Этнопедагогиканың мәнін, халықтық педагогиканың негізгі заңдылықтары мен принциптері, халықтық тәрбиенің мақсаттары, бағыттары, мазмұны, әдістері мен құралдары туралы білімдері арқылы студенттердің жалпы педагогикалық мәдениетін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс этнопедагогикалық құзыреттілікті қалыптастыруға және студенттерді халықтың этномәдени және педагогикалық мұрасына баулуға және оны кәсіби іс-әрекетте қолдануға дайындығын қалыптастыруға арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жүзу оқыту әдістемесімен
Курс жүзу техникасының әртүрлі әдістерінің негіздерін, оқыту әдістері мен принциптерін, жүзу техникасына әсер ететін негізгі факторларды, судың қасиеттерін, статикалық және динамикалық жүзуді, судың кедергісін, қарсылық түрлерін, адамның анатомиялық құрылымы мен физиологиялық функцияларының жүзу техникасына әсерін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық метрология
Спорттық метрология дене тәрбиесі мен спорттағы педагогикалық бақылау және өлшеудің қазіргі теориясының метрологиялық негіздерін оқытады. Курстың негізгі міндеттері: спорттық-педагогикалық өлшеулердің теориясын, адамның қозғалыс мүмкіндіктерін тестілеудің теориялық негіздерін оқып үйрену; спорттық-педагогикалық өлшеулерді талдаудың математикалық-статистикалық әдістерімен, бағалау теориясымен танысу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
Курс дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі дене тәрбиесі саласындағы кәсіби қызметті анықтайтын жалпы тану пәні ретінде жалпы дене тәрбиесінің мәні, оның қызмет ету заңдылықтары, қоғамдағы пайдалану және даму туралы ғылыми білімнің интегративті жүйесін білдіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спорттық медицина және дене жағдайының мониторингі
Пәннің негізгі мақсаты-дене шынықтырумен және спортпен айналысатын адамдардың денсаулығын сақтау және нығайту және олардың патологиялық жай-күйі мен ауруларының алдын алу, адамның үйлесімді дамуы үшін дене шынықтыру-спорт құралдары мен әдістерін тиімді пайдалануға жәрдемдесу, жұмысқа қабілеттілікті арттыру және белсенді шығармашылық кезеңді ұзарту болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорт физиологиясы
Курс дене функцияларының өзгеруін және олардың спорттық іс-әрекеттің әсерінен реттелу механизмін зерттеуге және оның тиімділігін арттырудың практикалық шараларын негіздеуге арналған. Бұл курс 2 қолданбалы және профилактикалық пәндерден тұрады: спорттық физиология және спорт гигиенасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Cпорттық тренажерлар
Курстың мақсаты-спортпен шұғылдануға, сондай-ақ тұрғылықты жері бойынша, өндірісте, дене шынықтыру ұжымдарында, спорт клубтарында, бұқаралық демалыс орындарында, емдеу және сауықтыру мекемелерінде, сондай-ақ жалпы білім беретін мектептерде және басқа да оқу орындарында дене тәрбиесі бойынша оқу-жаттығу педагогикалық процессінде кең ауқымды спорттық-бұқаралық жұмыс істеуге арналған спорт ғимараттарын жобалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық күрес
Курс дене шынықтыру жүйесіндегі спорттық күресті зерттеуге арналған. Спорттық күрес түрлерінің пайда болуы мен дамуы; спорттық күрес бойынша оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу; сабақ орындарын дайындау және ұйымдастыру; жарыстарды өткізу қағидалары; спорттық күрес түрлеріндегі техникалық іс-қимылдарды бағалау мәселелері қаралады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медициналық білім негіздері
Бұл пәнді оқытудың негізгі мақсаты-спортшының денсаулығын қалпына келтіргенге дейін медициналық және профилактикалық оңалтудың барлық кезеңдерінде ағзаның маңызды функцияларын қалпына келтіру болып табылады. Курстың мақсаты-спортшыларды, болашақ дене шынықтыру мұғалімдерін және жаттықтырушыларды спортпен және дене шынықтырумен айналысудағы қалпына келтіру құралдары туралы қазіргі заманғы мәліметтермен қаруландыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеке сайыс
Курс спорттық жекпе-жектің пайда болу және даму тарихын, оқыту әдістерін, сабақтарды ұйымдастыру принциптерін зерттеуге арналған. Сұрақтар қарастырылады: спорттық жекпе-жектің даму тарихы, сабақтарды ұйымдастыру және өткізу, сабақтарды өткізудің негізгі талаптары мен орындары, қауіпсіздік шараларын қамтамасыз ету, тактика техникасын үйрену, жарыстарды ұйымдастыру және өткізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – жалпы білім беретін мекемелердегі оқу үдерісінде «Дене тәрбиесі» пәнін оқытуға студенттердің дайындығын қамтамасыз ету. «Дене шынықтыру» пәнін оқыту әдістемесі – әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде дене шынықтырудың барлық көріністерін зерттеуге, осы нақты саладағы материалдық және рухани құндылықтарды жасау заңдылықтарын анықтауға бағытталған интеграциялық ғылыми пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі
Курстың мақсаты студенттерді, әртүрлі жас топтарындағы спортшыларды дайындау жүйесінің маңызды ережелерімен таныстыруға мүмкіндік береді. Бұл ретте негізгі міндеттер - балалар мен жасөспірімдерді жұмыс істеу үшін білікті оқытушылар мен жаттықтырушыларды даярлау болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қозғалмалы ойындар оқыту әдістемесімен
«Қозғалмалы ойындар оқыту әдістемесімен» курсы ойындарды өткізудің теориялық білім деңгейі мен үйрету әдістерін, кәсіби біліктілік пен қажетті дәрежеде оқыту дағдыларын қалыптастыруға арналған. Курстың мазмұны түрлі жас аралықтарында қозғалмалы ойындарды өткізу әдістемесі мен арнайы терминдерді игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі көшбасшылық
«Білім берудегі көшбасшылық» пәні білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасының жалпы идеясын қалыптастыру мақсатында зерттелінеді. Білім беру жүйесіндегі болашақ кәсіби қызметке дайындық. Студенттер көшбасшылық және топқұрастыруда кешенді білім, сондай-ақ көшбасшылық әлеуетті қалыптастыру және дамыту үшін қажетті топтық жұмыстың негізгі дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бұқаралық дене шынықтыру –спорттық шараларын ұйымдастыру және өткізу технологиясы
Курстың мақсаты – болашақ мамандардың жарыс қызметін басқару бойынша теориялық білімін, сонымен қатар спорттық-бұқаралық іс-шараларды басқару мен ұйымдастырудың практикалық білігі мен дағдыларын қалыптастыру. Пәннің міндеттері: - пәннің ғылыми-теориялық, әдіснамалық және әдістемелік негіздерін оқу; - өркениетті нарықтық қатынастарды қалыптастыру жағдайында спорттық-бұқаралық іс-шаралар мен жарыстарды дайындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Аэробика оқыту әдістемесімен
Курстың мақсаты-аэробиканың түрлері, оның мәні, ерекшеліктері мен құрылымы туралы түсінік беру.; Пәннің міндеттері: - аэробика бойынша сабақтар өткізу бойынша білім кешенін қалыптастыру; -оқу-жаттығу қызметінде аэробика түрлерін қолдану бойынша іскерлікті қалыптастыру; - кәсіби қызмет тәжірибесінде алған теориялық білімдерді шебер қолдану үшін көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға ынталандыру; - фитнес түрін тереңдетіп игеру үшін өз бетінше дамуға ұмтылысты қалыптастыруға ықпал ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Емдік дене тәрбиесі және дәрігерлік бақылау
Пәннің негізгі мақсаты - студенттерді емдік дене шынықтырумен, дене тәрбиесі жүйесінің және педагогикалық үрдістің бір бөлігі ретінде таныстыру, емдік әдіс ретінде емдік дене шынықтыру мен массаждың ерекшеліктері, дене жаттығуларының адам ағзасына емдік әсерін негіздеу. ЕДШ тек қана емдеу-алдын алу ғана емес, сонымен қатар емдеу-тәрбие процесі болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене мәдениеті және спорттағы ғылыми зерттеу жұмыстарының негіздері
"Дене шынықтыру және спорт саласындағы ҒЗЖ негіздері" пәні дене шынықтыру және спорт теориясының заманауи даму тенденциялары аясында ғылыми-зерттеу және ғылыми-әдістемелік қызмет негіздері бойынша ең аз білім, білік және дағды баяндайды. "Дене шынықтыру және спорт саласындағы ҒЗЖ негіздері" пәні дене шынықтыру және спорт теориясының заманауи даму тенденциялары аясында ғылыми-зерттеу және ғылыми-әдістемелік қызмет негіздері бойынша ең аз білім, білік және дағды баяндайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жалпы және арнайы дене дайындығы
Курс дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогиканың мәні, ерекшеліктері, заңдылықтары туралы тұтас көзқарас құруға, білімді жүйелеу мен тереңдетуге, оқыту технологияларына және оларды тәжірибеде жүзеге асыруға, сол арқылы ғылыми-зерттеуді кеңейтуге және нақтылауға арналған. және дене шынықтыру және спорт педагогикасының әдістемелік мәселелері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спорттың-педагогикалық шеберлік негіздері
Курс дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогиканың мәні, ерекшеліктері, заңдылықтары туралы тұтас көзқарас құруды, білімді жүйелеу мен тереңдетуді, оқыту технологияларын және оларды тәжірибеде жүзеге асыру мүмкіндігін зерттеуге арналған. дене шынықтыру және спорт педагогикасының ғылыми-әдістемелік мәселелерін нақтылау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Танымдық курс (футбол, гандбол)
Танымдық курс (футбол,гандбол) пәні болашақ дене шынықтыру мұғаліміне футбол және гандбол спортының техникасы мен тактикасына бойынша білім, біліктілік пен дағдыларды қалыптастырады, сондай-ақ аталған спорт түрлерін оқыту мен үйрету әдістемелерінің негіздерімен таныстырады, футбол мен гандболды игеруге арналған жаттығулар кешенін құрастыруды үйретеді. Білім беру бағдарламасы болашақ дене шынықтыру мұғалімдеріне футбол және гандболдан сабақ ұйымдастыру және өткізу әдістемесін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру мекемелеріндегі фитнес-технологиялары
Курстың мақсаты қазіргі заманғы дене шынықтыру-сауықтыру технологияларының мәні, ерекшелігі, құрылымы, қазіргі заманғы практикалық және ғылыми мәселелері туралы біртұтас түсінік қалыптастыру болып табылады.; Пәннің міндеттері: - сауықтыру технологиялары саласында білім кешенін қалыптастыру; -оқу-жаттығу қызметінде Инновациялық фитнес-технологияларды қолдану бойынша іскерлікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спортшылардың денесін қалыпқа келтіру
Пәннің негізгі мақсаты - дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатын адамдардың денсаулығын сақтау және нығайту, оларда патологиялық жағдайлар мен ауруларды емдеу және алдын алу, дене шынықтыру және спорт құралдары мен әдістерін тиімді пайдалануға ықпал ету, жүктен кейінгі қалпына келтіру процестерін оңтайландыру және жұмысқа қабілеттілікті арттыру, Белсенді, Шығармашылық өмір кезеңін ұзарту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Үстел теннисі оқыту әдістемесімен
«Үстел теннисін оқыту әдістерімен» оқу курсы ойынның тарихын, техникасы мен тактикасын зерттейді, тірек-қимыл аппаратын нығайтуға көмектеседі. Ол дене шынықтыру және спорт мамандарын дайындауға қажетті қиын жағдайларда үнемі күрес жүргізуді көздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұтас жүйе ретінде қоғам және адам туралы білімді, Қазақстан құқықтарының негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімдерді, әртүрлі қаржылық құралдарды пайдалану дағдыларын қолданады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен академиялық адалдықты қалыптастыру. Кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру, зиянды және қауіпті факторлардың адамға және табиғи ортаға әсері туралы түсінігі бар.
- Дене мәдениеті мен спорттың дамуының негізгі үрдістерін тарихи, саяси, әлеуметтік-экономикалық және демографиялық жағдайларға байланысты болжайды, спорттық-бұқаралық іс-шараларды өткізу жоспарларын жасайды. Қазіргі заманғы тәрбие тқжырымдаларын, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін, білім алушылардың рухани және адамгершілік құндылықтарын, азаматтық қасиеттерін қалыптастыру әдістерін, сондай-ақ этнопедагогикалық білім берудің теориясы мен практикасы жөніндегі білімдерін машықтайды. Қазақ мәдениеті мен тілінің байлығын оқыту мен тәрбиелеу процесіне қоладанады.
- Мектеп жасындағы балалардың дене тәрбиесінің негіздерін, спорт мектебінде оқу-жаттығу сабақтарын өткізудің әдістемелік негіздерін талдайды. Дене тәрбиесі мен спорттағы өлшеулердің заманауи теориясының метрологиялық негіздерін және педагогикалық бақылау әдістерін қолданады. Ғылыми таным әдістері мен деңгейлерін, сондай-ақ ғылыми зерттеулерді жүзеге асырудың негізгі кезеңдерін меңгереді және білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді. Білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасының жалпы идеясын қалыптастыру
- Оқу-тәрбие міндеттерін қалыптастырады, педагогикалық процестегі іс-әрекеттің тиісті түрлерін, формалары мен әдістерін таңдайды, инновациялық технологиялар мен құралдарды білуге негізделген оқу процесін басқарудың заңдылықтарын, принциптерін, формаларын, әдістерін қолдануға мүдделі. Жасанды интеллекттің негіздері, оның мүмкіндіктері мен кәсіби қызметтегі қолданылуы туралы білім қалыптастыру, жасанды интеллект құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту
- Мектептегі негізгі спорттық-сауықтыру техникасының негіздерін, олардың даму тарихын, негізгі түсініктерін, технологияны сәтті игеру үшін, қажетті моториканы дамытудың әдістері мен құралдарын таңдай алады, алған білімдерін дене шынықтыру және спорт саласындағы теориялық және практикалық қызметінде қолдануды игерді
- Мүгедектердің және мүгедектердің дене белсенділігінің заңдылықтары мен ерекшеліктерін, оның функцияларын, принциптерін, мақсаттарын, міндеттерін, құралдары мен әдістерін, адам ағзасының құрылымын, балалар мен жасөспірімдер денесінің өсуі мен дамуының жас ерекшеліктерін, мектептегі факторлардың оқушылардың денсаулығына әсерін анықтай алады. Салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыру. Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдаланады
- Мектептегі негізгі спорт және дене шынықтыру түрлерінің технологиясының негіздерін, олардың даму тарихын, негізгі түсініктерін жаңғыртады, технологияны табысты меңгеру үшін қажетті қозғалыс қасиеттерін дамытудың әдістері мен құралдарын таңдауға кабілетті, алған білімдерін дене шынықтыру және спорт саладағы теориялық және практикалық іс-әрекеттерде қолдануды игереді. Оқу процесін және оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асырады. Оқу пәнінің мазмұнын, оқыту және бағалау әдістемесін біледі.
- Тәрбиелік және тәрбиелік міндеттерді тұжырымдайды, ұлттық және басқа спорт түрлері бойынша жарыстарды ұйымдастыру мен өткізудің сәйкес түрлерін, нысандары мен әдістерін таңдауға қабілетті
- Оқушылардың бойында дене шынықтыру дайындығы, жекпе-жекті жүргізу техникасы мен тактикасы, сондай-ақ төрешілік негіздері туралы білім қалыптастырады, дене қасиеттерін дамытады, оқу процесінің әдістерін зерделейді және күрес пен жекпе-жек тәсілдерін меңгереді. Нәтижесінде олар жекпе-жек, өзін-өзі қорғау және әртүрлі бәсекелестік жағдайларға бейімделудің практикалық дағдыларын игереді
- Мүгедектердің және мүмкіндіктері шектеулі адамдардың дене шынықтыру іс-әрекетінің ерекшеліктерін, оның функцияларын, принциптерін, мақсаттарын, міндеттерін, құралдары мен әдістерін, адам ағзасының құрылымын, балалар мен жасөспірімдер денесінің дамуының жас ерекшеліктерін, мектеп ортасы факторларының оқушылардың денсаулығына әсерін анықтайды. Спорт тәжірибесінде психология мен өзін өзі бақылаудың негізгі әдістерін қолдануын бағалайды.
Ұқсас БББ
6B01403 Дене шынықтыру және спорт
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01403 Бейімдік дене шынықтыру және спорт
Қазақ спорт және туризм академиясы
6B01403 Дене шынықтыру және спорт
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01403 Дене шынықтыру және спорт
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)