Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01505 Информатика және цифрлық технологиялар в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

Пәндер

  • Информатиканы оқыту әдістемесінің заманауи мәселелері

    Пәннің мақсаты - педагогтің кәсіби міндеттеріне кіретін оқыту, дамыту және тәрбиелеу міндеттерін табысты орындау үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру; педагогикалық ғылым мен практиканың қазіргі заманғы жетістіктері негізінде пәндік саланың ерекшелігін көрсететін цифрлық технологияларды пайдалана отырып, информатиканы оқыту процесін ұйымдастыруға дайын болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру жүйесіндегі инновациялар

    Пәннің мақсаты - білім беру жүйесіндегі инновациялық процестердің қазіргі жағдайын зерделеу негізінде болашақ магистрлердің практикалық дағдыларын қалыптастыру; педагогтің инновациялық қызметінің теориялық негіздерін, білім берудегі инновациялық процестердің дамуының жалпы тенденцияларын, педагог қызметкерлердің инновациялық қызметінің мазмұны мен құрылымын, педагогтің инновациялық қызметке дайындығын диагностикалау әдістерін және педагогты инновациялық білім беру жүйесінде жұмыс істеуге дайындау технологиясын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық білім беру ортасын ұйымдастыру технологиялары

    Пәннің мақсаты - ұйымның білім беру ортасында жұмыс істеу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану қабілетін; ақпараттық білім беру ресурстарының, оның ішінде цифрлық білім беру ресурстарының кешенін, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың технологиялық құралдарының жиынтығын қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты-магистранттардың лингвистикалық, дискурсивті және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыруға, оқытылатын тіл елдерінің мәдениетіне тартуға бағытталған. Нәтижесінде шет тілінде кәсіби сөйлеу және кәсіби қызметке арналған мәтіндерді аудару дағдылары алынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты - іскерлік қатынастар мен адамдарды басқаруға байланысты психологиялық аспектілерді терең зерттеп, басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктерін, басқару қызметі субъектісінің психологиясын, басқару субъектісі мен объектісі ретінде тұлға мәселелерін, басшылық функцияларын, стильдері мен әдістерін, іскерлік қарым-қатынас, келіссөздер мен қақтығыстар психологиясын, имидж бен беделді зерттеу құзыреттіліктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары мектеп педагогикасы- бұл жоғары бiлiм беру жүйесiнде педагогиканың әдiснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негiздерiн зерделеуге бағытталған пән. Ол оқыту әдістемесі мен әдістерін, сондай-ақ оқыту технологияларын қамтиды. Оқу процесінде негізгі назар жоғары мектептің білім беру процесінде дидактикалық дағдыларды дамытуға, жобалау технологияларын, оқу қызметін ұйымдастырудың әдістері мен нысандарын жетілдіруге, сондай-ақ жоғары білім беруде қолданылатын инновациялық тәсілдер мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) игеруге аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты - ғылым феноменінің мәселелерін арнайы философиялық талдау пәні ретінде зерттеп, ғылым туралы дүниетанымды, ғылымның даму заңдылықтары мен ғылыми білімнің құрылымын қалыптастыру. Пән заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдау және бағалау, зерттеу және практикалық мәселелерді шешуде, соның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеяларды қалыптастыру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы комплаенс қызметтердің қолдануы

    Пәннің мақсаты - сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамада қолданудың негіздері мен практикалық аспектілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің алдын алу шараларын, бақылау мен есептілік тетіктерін, комплаенс қызметтерінің этикалық стандарттары мен рәсімдерін, сондай-ақ ұйымдарда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шараларды іске асыруға байланысты этикалық және құқықтық аспектілерді зерделеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту теориясы мен әдістемесі саласындағы зерттеу қызметінің әдістемесі

    Пәннің мақсаты - информатиканы оқыту теориясы мен әдістемесінің ғылыми негіздерін игеруге және әртүрлі білім беру сатыларында және әртүрлі білім беру мекемелерінде ғылыми-зерттеу және оқытушылық қызметке дайындыққа бағытталған әмбебап, жалпы кәсіби және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Онлайн білім беру ресурстары

    Пәннің мақсаты - заманауи педагогикалық технологияларды, онлайн ресурстарды қолдануға, зияткерлік меншік құқықтарын ресімдеуге, ашық курстар мен ашық электрондық білім беру ресурстарын ұсыну модельдерін құруға үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқу аналитикасы және цифрлық білім беруді талдау

    Пәннің мақсаты - цифрлық білім беру сапасын басқару тәжірибесі мен бағалау құралдарын қолдану тиімділігіне талдау жүргізу; цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу дағдыларын қоса алғанда, магистранттың кәсіби дамуы мен ғылыми-зерттеу қызметінде заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп информатика курсының ғылыми негіздері

    Пәннің мақсаты - мектеп информатика курсының білімін жүйелеу және өзектендіру; информатиканың теориялық және әдіснамалық ұғымдары мен терминдерін зерттеу; АКТ саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыру және оларды тиімді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер

    Пәннің мақсаты - ғылыми зерттеулердің әртүрлі әдістері мен тәсілдерін зерттеу: талдау, синтездеу және жобалау, зерттеу нәтижелерін қолдана білу, аналогтарды талдау, тұжырымдама жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи білім беру ресурстары

    Пәннің мақсаты - заманауи білім беру ресурстарын, білім беру процесінің мазмұндық және әдістемелік жағын, цифрлық білім беру процестерінің түрлерін, цифрлық білім беру ресурстарын енгізу кезіндегі әдістемелік ережелерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі нейрондық желі технологиялары

    Пәннің мақсаты - білім берудегі қолданбалы мәселелерді шешудің заманауи инновациялық әдістерін әзірлеу мақсатында жасанды нейрондық желілерді құрудың теориялық негіздерін және оларды қолдануды зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық білім беру қызметтері және өтпелі технологиялар

    Пәннің мақсаты - заманауи білім беруді, цифрлық білім беру сервистерін және өтпелі технологияларды жаңғырту құралы ретінде технологиялар мен цифрлық мәдениетті зерделеу және оларды білім беруде қолдану, электрондық үкімет пен цифрлық қоғамды дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім және цифрлық мәдениет

    Пәннің мақсаты - ашық және онлайн білім беру тұжырымдамасын, үздіксіз білім беру тұжырымдамасын зерттеу, Google сандық экожүйесін қолдану (Gmail, Google Docs, Google Sheets, Google Sheets, Google Maps, YouTube, Google сайттары, Google Forms, Google Classroom, Google Meet) және олардың білім беру мүмкіндіктерін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі ақпараттық сервистерді жобалау және әзірлеу

    Пәннің мақсаты - білім берудің цифрлық трансформациясымен байланысты жобалық тәсілді және жобаларды басқаруды зерделеу, цифрлық трансформация саласындағы жобалардың орындалуын қалыптастыру, әзірлеу және талдау, білім берудің цифрлық трансформациясы саласындағы сараптама.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық ортада білім беру процесін басқару

    Пәннің мақсаты - магистранттардың жалпы білім беру ұйымының жүйелі білім беру қызметін қамтамасыз ету үшін цифрлық білім беру ортасының құрылымын жобалау саласындағы кәсіби құзыреттілігін жетілдіру. Педагогикалық міндеттерді шешуде олардың мүмкіндіктерін игеру және оларды қолданумен байланысты тәуекелдерді түсіну негізінде қазіргі білім беру ортасындағы және педагогикалық қызметтегі цифрлық технологиялардың рөлі туралы тұтас түсінік қалыптастыру арқылы педагогтің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі менеджмент

    Пәннің мақсаты - қазіргі жағдайда білім беру ұйымдарын басқару деңгейі мен сапасын арттыруға ықпал ететін менеджменттің заманауи теориялары мен тәжірибелері негізінде кәсіби басқару дағдыларын жетілдіру және дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Информатиканың бейіндік курстарын жобалау

    Пәннің мақсаты - жаппай ашық онлайн курстар, информатика бойынша ЖАОК басқару процестері, мақсатты аудитория туралы түсінік беру, оларды ЖАОК құру кезеңдерімен байланыстыру үшін педагогикалық дизайн дағдыларын қалыптастыру; жаппай ашық онлайн курстарды орналастырудың негізгі платформаларын зерделеу, информатика бойынша бейінді онлайн курстар құру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект және оның қосымшалары

    Пәннің мақсаты - жасанды интеллект жүйелері және шешім қабылдау саласында білім алу; оқытуға арналған зияткерлік жүйелерді құрастырудың бағдарламалық құралдарын зерделеу; магистранттарға жасанды интеллектті дамытудың неғұрлым кең таралған технологиялық бағыттарын – анық емес логиканы, сараптамалық жүйелерді, машиналық оқытуды және нейрондық желілерді қолданудың теориялық негіздері мен практикалық мысалдарын ұсыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалау

    Пәннің мақсаты - критериалды бағалаудың технологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру және алған білімдерін жүзеге асыру; білім алушыларды критериалды бағалау рәсімін ұйымдастыруға қойылатын нақты талаптарды жүйелеу; білім алушылардың жетістіктерін критериалды бағалау принциптерін зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім алушылардың білімін бағалау әдістері мен технологиялары

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың нәтижелеріне қол жеткізуді бағалау үшін пайдаланылатын деректерді анықтау, жинау және талдау процестерінің мақсатын, міндеттерін, нысандары мен принциптерін зерделеу, білім беру процесінде бағалау құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Философия мен тарихтың қазіргі ғылыми жетістіктері мен даму үрдістерін талдайды және бағалайды; академиялық және кәсіби өзара әрекеттестік үшін шетел тілін қоса алғанда, коммуникациялық технологияларды қолданады.
  • Ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістерін меңгеруді және білім алушыларды әлеуметтендіруді қамтитын білім беру және басқару процестерінің тиімділігін талдайды және бағалайды. Білім мен ғылымның интеграциясын ескере отырып, оқу және оқу-тәрбие процесіне инновацияларды экстраполиттейді.
  • Білім беру процесін жетілдіру үшін білім беру ортасының өзекті зерттеулерінің нәтижелерін талдайды, сабақты зерттеуді біледі.
  • Әдістемелік құзыреттілікті дамытады және ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, білім, ғылым мен инновацияның интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді. Қазіргі заманғы, инновациялық және цифрлық (оның ішінде ЖИ) оқыту технологияларын қолданады.
  • Білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, олардың үлгерімін бақылау әдістемесі мен технологияларын меңгереді, бағалау құралдарын әзірлеуді біледі, білім алушыларды критериалды бағалау жүйесін қолданады, білім алушылардың үлгерімін мониторингтеуді жүзеге асырады.
  • Информатика және цифрлық білім беру саласындағы зерттеулер тұжырымдамасының негіздерін сыни тұрғыдан түсінеді.
  • Ақпараттық сервистерді жобалау және әзірлеу негіздерін біледі, бағдарламаларды әзірлеуге қатысады, кәсіби қызметтің тиімді тәжірибесін жинақтайды және таратады.
  • Өзінің кәсіби қызметінің рефлексиясын жүзеге асырады және білім беру ұйымдарының процестерін басқарады. Үздік педагогикалық практикаларды қолданады.
  • Әртүрлі есептер мен талдаулар құрастырады, комплаенс қызметінің тиімділігі үшін қолда бар құралдар мен технологияларды шебер пайдаланады. Қаржылық қауіпсіздік және экономика саласындағы мәселелер мен проблемаларды зерттейді, осы салада кәсіби жобалау және процестерді басқару дағдыларын қолданады.
Top