7M01505 Информатика және цифрлық педагогика в Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқу процесіне инновациялық оқыту технологияларын енгізу негізінде кәсіби білімі мен құзыреттілігі бар еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Курс кәсіби салада ұйымдастырушылық және басқару қызметін тиімді жүргізуге мүмкіндік беретін көшбасшының психологиялық басқару мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді. Қазіргі экономикалық жағдай мен даму тенденциялары агрессивті және тез өзгеретін ортада білім алушының мансаптық өсуіне ықпал ететін құзіреттілікті дамыту қажеттілігін көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
«Жоғары мектеп педагогикасы» курсы магистранттардың жоғары оқу орындарына арналған білім беру бағдарламаларын жобалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Ерекше назар заманауи педагогикалық тәсілдерді қолдануға және жоғары білім беру жағдайында білім беру технологияларын енгізу үдерісін басқаруға аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Деректер құрылымдары және алгоритмдер
Бұл курс магистранттардың алгоритмдік өнімділікті талдау, сәйкес деректер құрылымдарын таңдау және күрделі есептеу есептерін шешу үшін алгоритмдерді қолдану дағдыларын дамытуға, тереңдетілген оқу және информатикада практикалық қолдану үшін негіз салуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық сауаттылық және білім беру технологиясы
Бұл курс магистранттардың білім беру нәтижелерін жақсартатын цифрлық құралдарды сыни тұрғыдан бағалау, таңдау және қолдану қабілеттерін дамытуға, сонымен бірге білім берушілердің де, оқушылардың да цифрлық азаматтықты, медиа сауаттылығын және технологиялық еркін меңгеруін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Курстың мақсаты- шет тілін меңгерудің алдыңғы білім сатысында алған деңгейін көтеру, сонымен қатар әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешуде, кәсіби қызметтің түрлі салаларында шетелдік серіктестермен қарым-қатынаста, сондай-ақ одан әрі өз бетінше білім алу үшін қажетті және жеткілікті дәрежеде коммуникативтік құзыреттілік деңгейін жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Жалпы адамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми дүниетанымды зерттеу, ғылым философиясының мәселелері, мәнін, шығу тегі мен дамуын түсіну ғылым, оның қазіргі жағдайының ерекшеліктері, қоғамдағы орны және оның құндылықтары бағдарларды қалыптастыру, сондай-ақ білім алушыларда әдіснамалық мәдениетті қалыптастыру, ғылыми зерттеулерді дайындау үшін қажетті
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалау негіздері
Бұл курс қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерін пайдалана отырып, алгоритмдік ойлау, есептерді шешу және кодтау тәжірибесінде берік негіз құруға, магистранттарды информатикадағы неғұрлым озық тақырыптарды шешуге дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
STEM білім беру және робототехника
Бұл курс ғылымды, технологияны, инженерияны және математиканы робототехникамен біріктіру, магистранттарға инновациялық, интерактивті және тәжірибелік оқу орталарын құру мүмкіндігін беру арқылы пәнаралық оқытуды дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Бұл курс магистранттарға зерттеу құралдарының негіздері мен информатика пәні бойынша әдістермен таныстырады. Ол математика негіздерін, ежелгі гипотезаларды қарастырады және зерттеу үшін қол жетімді іздеу құралдарын енгізеді ғылыми зерттеу үшін қажетті идеялар мен мақалалар, журнал рейтингтерін, жалпы процедураларды түсіну, ғылыми мақалаларды оқу, ағылшын тілінде академиялық жазудың негіздері, диссертациялар мен ғылыми мақалаларды жазу, зерттеу этикасы, тиісті дәлелдеме алу үшін қажет әдістер, латекс верстка. Курс барысында білім алушылар осы саланың зерттеушілерінің әр түрлі зерттеу бағыттарымен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық білім және генеративті AI
Бұл курс жекелендірілген оқыту шешімдерін жасауда, білім беру тапсырмаларын автоматтандыруда және цифрлық педагогикадағы инновацияларды ынталандыруда AI-ге негізделген технологиялардың әлеуетін зерттеуге бағытталған, сонымен бірге білім берудегі AI-ның этикалық салдарын сыни тұрғыдан бағалайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Киберқауіпсіздік негіздері
Бұл курс магистранттардың қауіпсіздік хаттамаларын енгізу, деректер тұтастығы мен құпиялылығын қорғау және киберқауіптерге жауап беру қабілетін дамытуға, оларды неғұрлым жетілдірілген зерттеулерге және киберқауіпсіздік саласындағы кәсіби рөлдерге дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Информатикадағы әртүрлілік және инклюзия мәдениеттері
Бұл курс магистранттарды білім беру және кәсіби информатика параметрлерінде инклюзивті тәжірибені алға жылжыта отырып, технологияларды дамыту мен пайдаланудағы бейтараптықтарды тану, шешу және оларға қарсы тұру үшін білім мен стратегиялармен жабдықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жетілдірілген деректер қорлары
Бұл курс магистранттардың деректерді модельдеу, сұрауларды оңтайландыру, транзакцияларды басқару және деректер қорын қорғау дағдыларын дамытуға, оларды нақты әлемдегі қолданбаларда деректерді басқарудың ауқымды мәселелерін шешуге дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректер туралы ғылым және машиналық оқыту
Бұл курс магистранттардың деректерді өңдеу, мүмкіндіктерді жобалау және әртүрлі домендерде модель өнімділігін бағалау дағдыларын дамыта отырып, нақты әлемдегі мәселелерге машиналық оқыту алгоритмдерін қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жетілдірілген робототехника және модельдеу
Бұл курс магистранттардың робототехниканы автоматтандыру, прототиптеу және интерактивті орталардағы қолданбаларға арналған 3D модельдеу әдістерімен біріктіру қабілеттерін дамытуға, оларды инженерия мен технологиядағы нақты әлемдегі қиындықтарды шешуге дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Зерттеуде деректерді талдау
Деректерді талдаудың қазіргі заманғы принциптері, әдістері мен құралдары туралы теориялық білімді, адам қызметінің әртүрлі салаларында деректерді талдаудың заманауи әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. - бағыттағы магистранттың біліктілік сипаттамаларына сәйкес магистранттарды іс-әрекетке дайындау, оның ішінде дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу тәжірибесі
Бұл курс магистранттардың бірлескен даму тәжірибесінде, жобаларды басқаруда және бағдарламалық жасақтама инженериясының принциптерін қолдануда біліктілігін дамытуға, оларды бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу тұжырымдамаларын оқытуға тиімді интеграциялауға және білім беру технологиясы жобаларын басқаруға дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Жетілдірілген алгоритмдер
Бұл курс магистранттардың алгоритмді жобалау, оңтайландыру стратегиялары және есептерді шешу әдістемелері бойынша дағдыларын дамытуға, оларды күрделі алгоритмдік ойлауды және алдыңғы қатарлы деректер құрылымдарын енгізу қабілетін қажет ететін зерттеулер мен кәсіби рөлдерге дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Білім берудегі зерттеу әдістері
Курс магистранттарды, әдетте, білім беру саласында, білім беру мекемелерінде зерттеу жүргізу үшін қажетті білім мен дағдылармен қаруландыруға арналған. Негізгі назар әртүрлі зерттеу әдістемелерін түсінуді дамытуға және оларды білім беру зерттеулері контекстінде қолдануға бағытталған. Бұл курс магистраннтарды бар зерттеулерді сыни тұрғыдан бағалауға, өз зерттеулерін дамытуға және білім беру саласын дамытуға үлес қосуға мүмкіндік беруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Педагогика, психология және философия саласындағы игерген білімді қолдану және аталған салаға қатысты мәселелерді шеше алу,әріптестерімен оң қарым-қатынас орната отырып, олардың көзқарасына құрметпен қарау, командада жұмыс істеу дағдыларымен көшбасшылық қасиетке,коммуникативтік мәдениетке ие болу.
- Магистранттарға дерекқор жүйелерін жобалау, енгізу және қызмет көрсету кезінде қауіпсіз тәжірибелерді біріктіруге мүмкіндік беретін киберқауіпсіздік қағидаттарын және дерекқорды басқаруды қолдану; білім беру және кәсіптік орталарда деректер тұтастығы мен құпиялылығын сақтаудың маңыздылығын баса көрсете отырып, деректер қауіпсіздігі, құпиялылық және дерекқор технологияларындағы маңызды ұғымдарды үйрету.
- Информатика және цифрлық сауаттылықты оқыту саласындағы қазіргі заманғы ғылыми-педагогикалық проблемалармен байланысты қажетті құзыреттерге ие болу, информатика пәнінің мәселелерді шешудің белгілі бір әдісін таңдаудың артықшылықтарын дәлелдеу, зерттеу нәтижелерін реттеу және түсіндіру;
- Магистранттарға тең оқу ортасын құруға және информатика бойынша білім берудегі инклюзивті тәжірибелерді ілгерілетуге мүмкіндік беретін информатика саласындағы әртүрлілік пен инклюзияны түсіну; әртүрлі оқу қажеттіліктерін шешу дағдыларын меңгеру, технологияны дамытудағы біржақтылыққа қарсы тұру және сыныптарда және кеңірек информатика қауымдастығында қосу мәдениетін қалыптастыру.
- Арнайы пәндермен тығыз байланыста кәсіби ағылшын тілін үйрену жағдайында көптілді білім беру кеңістігінде пәнаралық интеграция арқылы оқытушының коммуникативтік және кәсіби құзыретті мен шеберлігін қалыптастыру.
- Оқытудың инновациялық стратегиялары мен білім беру технологияларын жобалау, енгізу және бағалау үшін қажетті зерттеу құзыреттіліктерін меңгеру; рефлексивті оқыту тәжірибесін дамыту, заманауи зерттеулерді информатиканың оқу бағдарламаларына біріктіруді ынталандыру және саланың ілгерілеуіне ықпал ететін тәуелсіз зерттеулер жүргізу қабілетін дамыту
- Ақпараттық ізденіс барысында педагогикалық зерттеу жүргізуді жоспарлау және ұйымдастыру. Заманауи ақпараттық оқыту құралдарын пайдалану тиімділігінің шарттарын бағалау және магистрлік дисертация қорғау үшін эксперименттік зерттеулерді жинау және өңдеу нәтижелерін талдау
- STEM негізіндегі оқыту, робототехника және ойын негізіндегі оқыту стратегиялары арқылы қызықты, практикалық оқыту тәжірибесін жобалау және енгізу үшін педагогикалық және техникалық дағдыларды меңгеру; Оқушылардың белсенділігін және информатика ұғымдарын меңгеруін арттыратын интерактивті және технологияға негізделген білім беру тәсілдерін пайдалану арқылы оқушылардың шығармашылыққа, сыни тұрғыдан ойлауға және проблемаларды шешу дағдыларына тәрбиелеу.
- Генеративті AI-ның трансформациялық әлеуетін зерттей отырып, цифрлық білім беру контекстінде деректер ғылымы мен машиналық оқыту әдістерін қолдану; мұндай технологияларды деректерге негізделген шешімдер қабылдау, жекелендірілген оқыту тәжірибесі және оқушылардың тереңірек қатысуы мен оқу нәтижелеріне ықпал ететін AI жақсартылған білім беру құралдарын әзірлеу үшін пайдалану