7M01102 Педагогика және психология в Болашақ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары оқу орындарының магистранттары мен білім беру қызметінің деңгейіне қойылатын міндетті талаптарды енгізу арқылы білім сапасы кепілдігін қамтамасыз ету; еліміздің даму перспективаларын, жоғары рухани және адамгершілік қасиеттері бар жоғары білікті кадрларды, тәуелсіз ойлауға және қоғамның прогрессивті ғылыми-техникалық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті кадрларды даярлау; магистранттарды дайындаудың объективтілігін және ақпараттылығын арттыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Bolashaq» академиясы
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Философиялық дайындықтың мазмұны магистранттардың философиялық компетенттілігін қалыптастыруды меңгереді. Ғылым тарихы мен философиясының мәні мен маңыздылығын біледі. Ғылымның пайда болуы мен дамуын, ғылыми теориялары мен әдістерінің өзгертілуін жан-жақтан және терең талдау жүргізуге дағдыланады. Ғылым тарихы мен философиясы пәнінен алған білімді практикада пайдалана алатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс- әрекеттік әдістер
Пән мазмұнында психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекет тәсілдерінің методологиясының негіздері ашылады. Осы тәсілдердің негізінде жатқан қағидаттарды, идеяларды және санаттарды ұғынуға, сондай-ақ қазіргі психология мен білім беруде мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдің келешегі мен өнімділігін анықтауға бағытталған. Мәдени-тарихи теорияның тарихы, оның негізгі ережелері, жоғары психикалық функциялардың мәдени-тарихи табиғаты, белгі түсінігі, интериоризация идеясы, Л. С. Выготскийдің, оның оқушылары мен ізбасарларының мәдени-тарихи теорияны дамытудағы рөлі қарастырылады. Психологиядағы іс-әрекет тәсілінің мәні, с. Л. Рубинштейн және А.Н.Леонтьевтің Мәдени-тарихи және іс-әрекет тұрғысынан заманауи білім берудің парадигмасы мен мазмұнын талдауда ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқу процесінде педагогикалық кейстерді пайдалану әдістемесі
Жоғары мектеп жүйесінде педагогикалық кадрларды даярлаудағы түпкілікті сапалық өзгерістер педагогиканың мәліметтерін қолданбай өмірде жүзеге асыру мүмкін емес. Бүгінгі күні жоғары мектептің болашақ оқытушыларына педагогика ғылымының негіздерін игеруге жалпы көзқарастарды ашып көрсету маңызды. Педагогиканы оқыту шеңберін кеңейту (университеттер, техникалық жоғары оқу орындары, педагогикалық колледждер, жалпы білім беру мектептері, мұғалімдердің біліктілігін арттыру факультетері) аталған пәнді оқып-үйрену қажеттілігін туындатты.. Бұл оқу процесінде педагогикалық кейстерді пайдалану әдістемесі курсын оқытудың қажеттілігін дәлелдейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО-ғы білім беру процесін ұйымдастырудың заманауи технологиялар
Жоғары білім берудің проблемаларын шешумен қатар жоғары мектеп оқытушыларында студенттердің жоғары білім мазмұнын игеру процесін басқару іскерліктерін қалыптастырады. Бүгінгі таңда білім беру жүйесін жетілдіру үшін инновациялық білім беру технологияларын пайдаланудың тиіміділігін практиканың өзі дәлелдеп отыр.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық ортадағы дау-дамайдың алдын алу
Бұл курс педагогикалық ортадағы жанжалдың даму сатысын, педагогикалық ұжымдағы шиеленісті басқару принциптерін, даулы жағдайда педагогтардың мінез-құлқының стилін зерттеуді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тұлғалық дамуды психологиялық сүйемелдеу
«Тұлғаның дамуды психологиялық сүйемелдеу» курсы педагог-психологтың тиімді жұмысының аса маңызды жағдайларын зерделеуді, білім беру мен тәрбиелеудің бірыңғай жүйесіндегі кәсіби өзара іс-қимылдың мәнін дұрыс түсінуді, психолог пен педагогтың балаға деген көзқарасының өзара толықтыруын, оқу-тәрбие мекемесінің проблемаларын шешуде, ғылымның қалыптасуы мен даму жолдарын, жалпы теориялық мәселелер мен практикалық міндеттерді зерделеуді көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Курс психология заңдылықтары тұрғысынан білім беру саласындағы кәсіби қызметті талдау қабілетін қалыптастырудың негізгі аспектілеріне, кәсіби қызметте психологиялық заңдарды қолдану, тұлғаның ұйымдастырушылық мінез-құлқының технологиясы және тұлғааралық қарым-қатынасты орнату, басқарушылық функциялардың психологиялық ерекшеліктерін анықтау және олардың кәсіби қызметке әсерін анықтауға арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім және ғылымдағы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар
Бүгінгі таңда білім беру жүйесін жетілдіру үшін ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиіміділігін практиканың өзі дәлелдеп отыр. Мұның өзі аталған мәселенің теориялық негіздемесін жасау қажеттілігін туындатады. Бұл мүмкіндіктерді іске асыру үшін еніп отыратын жаңалықтарға ілесе алатын соған сәйкес жас ұрпақты тәрбиелеп білім беретін педагог- психолог дайындау қажет
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық конфликтология
Бұл курс конфликтология және аралас ғылымдар: психология, әлеуметтану, педагогика саласындағы жаңа жетістіктерді қарастырады. Конфликтологияның өзекті мәселелерін – педагогикалық үдерістегі қақтығыстардың пайда болуы мен даму заңдылықтарын, оларды шешу тәсілдерін, әлеуметтік қақтығыстар проблемасын, қақтығыстарды реттеу және алдын алу әдістерін баяндауға барынша көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ұйымдағы психолог іс-әрекетінің технологиясы
Бұл курстың мақсаты магистранттарды кез келген кәсіби қызметтің негізгі психологиялық сипаттарымен, сондай-ақ кәсіби-педагогикалық тұжырымдаманы нәтижелі және тиімді жүзеге асырудың психологиялық заңдылықтарымен таныстыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру құқығындағы өзекті мәселелер
Бұл курстың мақсаты магистранттарды білім берудің негізгі өзекті мәселелерімен таныстыру, оның құрылымы мен негізгі міндеті білім берудің дамытушылық сипатын қамтамасыз ету болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагог-психолог іс- әрекетінің ұйымдастырушылық-құқықтық және этикалық негіздері
Бұл курстың мақсаты магистранттарды педагог-психологтардың негізгі нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуін таныстыру болып табылады. Білім беру мекемесінде педагог-психологтың кәсіби қызметінің маңызды компоненті әр түрлі құжаттарды рәсімдеу болып табылады. Педагог-психолог қызметінің әрбір бағытын қамтамасыз етеді және регламенттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО-ғы тәрбие жұмысының қазіргі технологиялары және формалары
Бұл курс ЖОО - дағы тәрбие жұмысының заманауи технологиялары мен формаларын қарастырады және ЖОО жағдайында тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүзеге асыру технологиясы, тәрбие процесінің негіздерін тануда болашақ оқытушылардың кәсіби - педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дағдарыс жағдаяттарын жеңу
Бұл курс магистранттарға дағдарыс жағдайлардың алдын алуға, сол жағдайларда шешім қабылдау, қолға алу дағдыларын меңгереді. Дағдарыстың тұлға дамуына мүмкіндік беретін жолдарын көруге үйренеді. Дағдарысты адам дамуының бір сатысы ретінде қарауға дағдыланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептегі инновациялық іс-әрекеттің психологиясы
Бұл курс жоғары мектептегі инновациялық қызмет психологиясын қарастырады және магистрлерде жоғары оқу орны жағдайында оқытушының педагогикалық қызметінің мәні мен мазмұнының психологиялық негіздері туралы түсініктерді қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Магистірлік диссертацияны даярлаудың ерекшеліктері
Бұл курс магистранттарды жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру аясында оқытудың қорытынды өнімі ретінде ғылыми жұмысқа дайындауға бағытталған және зерттеу нәтижелерін теориялық және эксперименталды ресімдеу бойынша білімді жүйелендіруге мүмкіндік береді. Ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістемесі, зерттеудің мақсаты мен міндеттерін, нысаны мен мәнін қою қарастырылған. Магистрлік диссертацияның қолжазбасын рәсімдеу және мазмұн ережесі сипатталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Психологиялық кеңес берудің технологиясы
Бұл курс магистранттарға іс тәжірибе жүзінде еңбек және педагогикалық іс-әрекетті зерттеу үшін қолданылатын барлық әдістер мен әдістемелер жиынтығын меңгеруге мүмкіндік береді. Психологиялық кеңес берудің бағыттарымен, кеңес берудің тиімді жолдарымен танысады. Психологиялық ғылым және практиканың жаңашылдық әдістері мен технологиясының интеграциясын қарастырып отырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби іс- әрекеттегі ғылыми зерттеудің психологиялық-педагогикалық бағыттары
Бұл курс білім беру үдерісінде педагогикалық мәселелерді зерттеу үшін қолданылатын психологиялық әдістерді зерттеуге бағытталған, бұл магистранттарға қазіргі педагог-психологтың қызметі және психологиялық-педагогикалық бағыттағы кәсіби қызметін ғылыми зерттеу қажеттілігі туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулердегі психологиялық әдістерi
Бұл курс психологиялық-педагогикалық зерттеудің теориясы мен тәжірибесінің негізгі ережелерін меңгеруге бағытталған. Курс аясында магистранттар психологиялық ғылымның әдіснамалық негіздерін оқып, психологиялық зерттеулерді жоспарлау, эмпирикалық мәліметтерді алу және өңдеу дағдыларына үйренеді. Практикалық сабақтарға әдістемелік тәсілдерді көрсету, эксперименттерді ұйымдастыру, шағын зерттеу, нақты есептерді шешу кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоғары мектепте оқыту әдістемесі мен әдістері. ЖИ технологиясы
Пәннің мақсаты-жасанды интеллекттің заманауи технологиялары мен оқытудың цифрлық құралдарын ескере отырып, жоғары мектепте оқу процесін жобалау, ұйымдастыру және талдаудың әдіснамалық және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны – жоғары мектепте оқытудың заманауи тәсілдерін, белсенді және интерактивті оқыту әдістерін, білім беру нәтижелерін бағалау технологияларын, оқу іс-әрекетін автоматтандырылған талдау және оқытуды дербестендіру құралдарын, сондай-ақ жоғары білімге ЖИ енгізудің этикалық, құқықтық және педагогикалық аспектілерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Практикалық психология
Бұл курс магистранттарға пәннің негізгі бөлімдері және оның қалыптасу кезеңдері туралы теориялық білімдерді қалыптастырады. Психологиялық кеңесті, түзетуді және психотерапияны ұйымдастырудың негізгі әдіснамасын, психологиялық әдістердің ерекшеліктерін меңгереді, іс тәжірибе жүзінде қолдануды үйренеді. Практика жүзіндегі психолог әрекеті туралы ойлары, білімдері кеңейеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Шетел тілінің практикалық курсы бағдарламада болашақ маманның білім мен іскерлікке деген қажеттіліктерін қанағаттандыруға арналған пән ретінде қарастырылады, ол оған: оқудың жетекші рөлінде сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыруға мүмкіндік береді.; Одан әрі кәсіби қызмет үшін ЖОО-да алған білімін өз бетімен тереңдету және біліктерін жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйелерін жобалау және сараптау
Бұл курс білім беру жүйелерін жобалау мен сараптауды қарастырады және магистранттарда білім беру жүйелерін жобалаудың мүмкіндіктері мен перспективалары, олардың қызметінің тиімділігін өлшеу жолдары мен нысандары туралы теориялық және практикалық-бағытталған білімді қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесінде психологиялық қызмет көрсетуді ұйымдастыру
Пәннің мақсаты білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің мазмұны, ерекшеліктері мен ұйымдастырылуы, психологиялық қызмет мамандарының жұмысы туралы студенттердің психологиялық-педагогикалық және ғылыми ойлауын кеңейтуге ықпал ету. Мазмұны: психологиялық қызметтердің тиімді жұмысының маңызды шарттарын зерделеу, білім беру мен тәрбиенің бірыңғай жүйесіндегі педагог-психологтың кәсіби өзара іс-қимылының мәнін дұрыс түсіну, Білім беру мекемесінің міндеттерін шешуде балаға көзқараста психолог пен педагог лауазымдарын толықтыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қарым қатынас психотехнологиясы
«Қарым-қатынас психотехнологиясы» курсы болашақ мамандарға технологиялық көзқарас тұрғысынан жан-жақты қарым-қатынас феноменін, педагог-психологтың іскерлік қарым-қатынасының технологиялық алгоритмі мен нақты психотехникасын, қарым-қатынас субъектілерінің психотиптерін және психодиагностикалық карталарын, олардың саралануын түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика және психологияны оқыту әдістемесі
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар педагогика мен психологияны оқыту әдістемесі педагогиканы оқу пәні ретінде құрылымдау принциптері туралы және педагогикалық пәндердің мазмұнын игеруді ұйымдастыру тәсілдері туралы түсінікке ие болуы керек; педагогиканы оқу пәні ретінде құрастырудың ғылыми негіздерін және оқытудың заманауи технологияларын білуі керек; педагогиканы оқыту тәжірибесінде теориялық білімді жүзеге асыра білуі керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми іс- әрекеттің әдіснамасы
"Ғылыми іс- әрекеттің әдіснамасы" оқу курсы негізгі тарихи аспектілер, теориялық ережелер, технологиялар, операциялар, ғылыми зерттеулерді жүргізудің практикалық әдістері мен тәсілдері бойынша білім алуға, отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктері негізінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми зерттеу, ғылыми іздеу, талдау, эксперименттеу тақырыбын таңдау дағдыларын меңгеруге бағытталған. Ғылыми ізденістің, ғылыми зерттеулердің маңызы мен мәні. Қазақстанда және шетелде ғылыми зерттеулерді дамыту. Ғылымның пайда болуы және дамуы. Зерттеудің гипотезасы мен тұжырымдамасын әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім беруді жобалау
Білім беруді жобалау курсы білім беруді дамыту мен өзін-өзі дамытуды қамтамасыз ететін кешенді зерттеулер мен жобалық әзірлемелерді жүзеге асыру бойынша ұйымдастырылған қызмет жүйесін қарауды көздейді. Жобалау нәтижелерін зерттеу: білім беру жүйесін дамыту концепциялары мен бағдарламалары, білім беру қызметінің модельдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім берудің пихологиялық-педагогикалық негіздері
Бұл оқу курсы педагогикалық бағыт бойынша оқитын магистранттарға арналған өйткені Қазақстанның жалпы білім беру мекемелерінде интеграцияланған оқыту технологиясын іске асырудың табыстылығы білім беру интеграциясы субъектілерінің өздері, оның ішінде құрамына ерекше білім алу қажеттіліктері бар тұлғалар енгізілген оқушылардың инклюзивтік топтарында жұмыс істейтін болашақ пән мұғалімдері дайындалғаннан кейін ғана мүмкін болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық техника
«Педагогикалық техника» курсы - әр түрлі педагогикалық жағдайларда студенттермен тиімді қарым-қатынас жасауға мүмкіндік беретін оқытушының маңызды құралы. Техниканы меңгеру жалпы және кәсіби мәдениет деңгейін, сондай-ақ оның жеке басының әлеуетін көрсететін педагогтың адамгершілік және эстетикалық позицияларын барынша толық ашады. Бұл курсты меңгеру болашақ педагогке, тәрбиеленушілерге де, жалпы балалар ұжымына да педагогикалық ықпал етудің таңдалған әдістерін практикада тиімді қолдануға көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық және эмпирикалық зерттеуді жоспарлау
"Теориялық және эмпирикалық зерттеуді жоспарлау" оқу курсы магистранттарды педагогика мен психологияда теориялық және эмпирикалық зерттеуді жүргізудің негізгі талаптары мен қағидаларымен таныстыруға, ғылыми зерттеуді жоспарлау, ұйымдастыру, өткізу және презентациялау дағдыларын дамытуға бағытталған. Ғылыми ізденістің, ғылыми зерттеулердің маңызы мен мәні.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бос уақыт қызметінің педагогикасы
Пәннің мақсаты магистранттардың адамның бос уақытын ұйымдастыру, "еркін өзін-өзі көрсету" уақыты, шығармашылық әлеуетті дамыту, сондай-ақ девиантты мінез-құлықтың алдын алу саласындағы құзыреттерін қалыптастыру. Мазмұны: бос уақытты заманауи қоғамды қалыптастыру факторы ретінде, бос уақытты ұйымдастырудың әмбебап формаларын қамтитын мақсатты ұйымдастырылған тәрбие қызметін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас негіздері
Бұл курс магистранттардың оқу-тәрбие үрдісінің барлық субъектілерімен: оқушылармен және олардың ата-аналарымен, өз әріптестерімен, білім беруді басқару органдарының және түрлі қоғамдық бірлестіктердің өкілдерімен өзара іс-қимыл жасау ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Тәрбиеші-мұғалімнің кәсіби позициясының ерекшеліктері және қарым-қатынас бойынша серіктестерге педагогикалық ықпал ету стильдері, сондай-ақ жанжал және манипуляция жағдайларын жеңу жолдары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО-ғы білім беру процесіндегі студенттерді сүйемелдеу
Қазіргі қазақстандық жоғары білім беруді дамыту және оқытудың кредиттік технологиясын енгізу студенттердің жоғары оқу орнында алғашқы оқу кезеңінде үлкен қиындықтарға алып келеді. Осыған байланысты білім алушыға білім беру үдерісінде көмек көрсету қажеттілігі түсіндіріледі, оның негізінде студенттің, болашақ ЖОО-дағы білім бакалаврының дамуын әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеу жатыр.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқу-тәрбие процесіндегі психологиялық-педагогикалық демеу
Курсты оқу аясында жоғары оқу орнындада білім беру үдерісін психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны мен ұйымдастыру ерекшеліктері ашылады. Бұл психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу білім алушылардың денсаулығын сақтауға, нығайтуға және дамытуға, оларды табысты оқытуға және ашық әлеуметтік-педагогикалық кеңістігінде дамытуға бағытталған жүйелі қызметі ретінде қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістері мен әдіснамасы
Бұл пән магистранттардың педагогикалық зерттеудің принциптері, құралдары, әдістері, ғылыми қызметті ұйымдастыру туралы жүйелендірілген білім алуын қарастырады. Жүйелік тәсіл негізінде оқытылады негізгі аспектілері әдіснамалық білім: оның құрылымы мен функциясы, соның ішінде педагогикалық мәселелер, әдіснамалық мәні бар бастапқы, негізгі, іргелі, философиялық, жалпы ғылыми және педагогикалық ережелер (теориялар, тұжырымдамалар, гипотезалар), педагогикалық таным әдістері. Олардың зерттеу құзыреттілігі қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқыту нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы құралдары мен әдістері
Пән аясында студенттерді оқыту нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы құралдары (рейтинг, мониторинг, жинақтау бағасы "портфолио"), тестік бақылаудың әдіснамалық және теориялық негіздері оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
Бұл курс өзара әрекеттестік жағдайында баланың психологиялық дамуы үшін әлеуметтік-психологиялық жағдай жасауға бағытталған педагог-психологтың кәсіби қызмет жүйесін қарастырады. Осы курс аясында магистранттар балалардың толыққанды психикалық және тұлғалық дамуы үшін психологиялық-педагогикалық жағдайларды, сондай-ақ педагогтарға кәсіби санада мынадай құндылықтардың рөлін күшейту бойынша көмек көрсетуді қарастырады: білім беру қызметін жүзеге асыру кезінде тәрбиеленушілердің жеке психологиялық ерекшеліктерін есепке алу және әрбір бала үшін педагогикалық әсер ету салдарын үнемі талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім берудің педагогикасы және психологиясы
Инклюзивті білім беруді дамытуды ерекше білім алу қажеттіліктері бар балалардың білім алу жүйесін жетілдірудің басты бағыттарының бірі ретінде. Бала және оның ата – анасының тұрғылықты жеріне сәйкес жалпы типтегі мекемелерде мұндай балаларға білім беруді ұйымдастырып, отбасында тәрбиеленіп тұруы үшін жағдай жасайды, құрдастарымен күнделікті қарым – қатынас жасауды қамтамасыз етеді, әлеуметтік бейімделуі және қоғамға кіріктіруге қатысты мәселелерді тиімді шешуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби іс-әрекет психологиясы
Бұл курс магистранттарда кәсіби қызметтің психологиялық және адамгершілік ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру, сондай-ақ тұлға психологиясын, оның негізгі сипаттамаларын зерттеу, кәсіби және басқару қызметінде осы сипаттамаларды көрсету, тұлғааралық қарым-қатынас және тұлғааралық өзара іс-қимыл процесін зерделеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби қарым-қатынас этикасы
Пәннің мақсаты кәсіби қарым-қатынас этикасы мен психологиясы саласындағы білімді қалыптастыру, студенттерге болашақта іскерлік қарым-қатынастың психологиялық негіздерін, іскерлік этикеттің этикалық нормалары мен ережелерін, кәсіби қарым-қатынастың неғұрлым тиімді әдістері мен нысандарын ескере отырып, кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыру және дамыту. Мазмұны: кәсіби қарым-қатынас психологиясы мен этикасының негізгі мәселелерін, кәсіби қарым-қатынастың психологиялық жағы туралы идеяларды, сәлемдесу, ұсыну, жүгіну формаларын және іскери әңгіме жүргізу ережелерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, жалпы проблемаларды, жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін, оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау және ұйымдастырудың заманауи технологияларын меңгерген.
- Басқарудың негізгі психологиялық әдістерін, оларды қолдану ерекшеліктерін меңгергендігін көрсетеді, кәсіби қызметте қолданады, сондай-ақ стресстік жүктемелердің ағзаға әсеріне қарсы тұрады; басқарушылық қызметтің негізгі мәселелерін психологиялық тұрғыдан анықтайды және дұрыс түсіндіреді, психологиялық әсер етудің негізгі әдістерін біледі.
- Педагог-психологтың практикалық қызметінің кәсіби этикасының, моральдық нормалары мен этикалық қағидаттарының негіздерін қолданады, диагностикалық және түзету-дамыту міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін бекітілген стандартты әдістер мен технологияларды ескере отырып, халықтың әртүрлі санаттарымен жұмыс істеу ерекшеліктерін біледі.
- Тілдік құбылыстардың ұлттық-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, күнделікті қарым-қатынас, мәдениетаралық өзара іс-қимыл жағдайларында коммуникативтік міндеттерді шешу үшін сөйлеу қызметінің барлық түрлерін (оқу, тыңдау, сөйлеу және жазу) пайдаланады және меңгереді.
- Педагогика мен психологияны оқыту әдістемесіне, педагогика мен психологияны оқытудың дәстүрлі, инновациялық әдістеріне, нысандарына заманауи ғылыми тәсілдерді көрсетеді; педагогика мен психологияны оқытудың дидактикалық принциптерін меңгереді; студенттерді жеке және топтық оқу-әдістемелік сүйемелдеуді ұйымдастырудың негізгі тәсілдерін пайдалана отырып, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары мен әдістемелерін қолданады.
- Кәсіби қызметті ұйымдастыру ерекшеліктерін, тұлғаның кәсіби деформацияларының көріну ерекшеліктерін, оларды еңсеру шарттарын меңгереді; психологиялық-педагогикалық қолдау және сүйемелдеу кезінде кәсіби қызметті ұйымдастырудың әртүрлі нысандарын, түрлері мен тәсілдерін қолданады; кәсіби қызметтің тиімділігін жобалау, құрылымдау және бағалау, психологиялық бақылау мен болжау жүргізу үшін қажетті әдістемелік, қолданбалы материалдарды әзірлеу дағдыларын көрсетеді.
- Психологиялық қызметтің қызметін ұйымдастыруда теориялық білім мен практикалық дағдыларды көрсетеді, психологиялық кеңес берудің нақты және спецификалық емес әдістері мен әдістерін практикалық психологиядағы және дағдарыстық жағдайларды жеңудегі қажетті қызмет бағыты ретінде қолданады; психодиагностикалық, зерттеу және коммуникативтік әлеуетті көрсетеді, Кәсіби қызметтің қолданбалы міндеттерін шешеді; кәсіби қарым-қатынас этикасына негізделген тәрбие-білім беру міндеттерін іске асырудағы бос уақыттың маңызы мен мүмкіндіктерін ашады.
- Жанжалдардың негізгі себептері мен түрлерін, олардың пайда болу, даму заңдылықтарын және шешу жолдарын талдайды; тұлғааралық қарым-қатынаста жанжалдардың алдын алу тәсілдерін меңгереді және қолданады, педагогикалық ортадағы жанжалдарды реттеу мен шешуде медиация технологияларын қолданады.
- Педагогикалық кейстерді пайдалану әдістемесін қоса алғанда, білім беру процесін ұйымдастырудың негізгі технологияларының мәнін, құрылымын меңгереді; инновациялық қызметтің психологиялық құрамдас бөлігін ескере отырып, ЖОО-ның білім беру процесінде заманауи ақпараттық-коммуникативтік технологиялардың көмегімен сараптама жүргізеді және оқытуды жобалайды.
- Эксперименттерді ұйымдастыруда әртүрлі психологиялық зерттеу әдістерін қолдана отырып, педагогикалық зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді, эмпирикалық деректерді талдайды және бағалайды.
- Инклюзивті білім берудің мәні мен мазмұнын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардағы танымдық процестердің даму динамикасын, механизмдері мен құрылымын зерттеу мен талдаудың заманауи психологиялық-педагогикалық әдістерін талдайды, инклюзивті білім беру процесінде баланың дамуын болжайды және инклюзивті білім беру жағдайында жеке білім беру бағдарламаларын құрудың сараланған және жеке тәсілдерін ескере отырып, түзету қызметінің бағдарламасын жобалайды.
- Ғылым тарихы мен философиясының заманауи тұжырымдамаларын талдайды, салыстырмалы талдау негізінде тарихи оқиғалар мен құбылыстарды бағалайды, қазіргі ғылым тарихы мен философиясының тұжырымдамалық және әдістемелік аппаратын меңгереді.
- Қойылған проблеманы зерттеу үшін психология мен педагогиканың әдіснамалық негіздерін, зерттеу кешенінің құрылымын қолданады, өлшенетін сипаттамаларды және барабар әдістемелік құралдарды таңдауды анықтайды және талдайды, эмпирикалық деректерге сандық және сапалық талдау жүргізеді және оларды интерпретациялық деңгейге шығарады, психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жоспарлау, эмпирикалық деректерді алу және өңдеу, әдістемелік әдістерді көрсету, шешу үшін эксперименттерді ұйымдастыру нақты зерттеу міндеттері.
Ұқсас БББ
7M01102 Педагогика және психология
Шымкент университеті
7M01102 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01102 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01102 Педагогика және психология: педагогикалық өлшемдер
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01102 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01102 Педагогикалық менеджмент және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M01102 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01102 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті