7M01102 Педагогика және психология в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама жан-жақты теориялық және практикалық дайындығы, кәсіби құзыреттіліктерінің кең спектрі бар және педагогикалық және психологиялық ғылымның негізгі ережелерін кәсіби тәжірибеде қолдануға қабілетті жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды қалыптастыруға бағытталған
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 90
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Заманауи IT-технологиялар, инклюзивті білім үшін ерекше қажеттіліктері бар балаларды
Бұл курс " Ерекше педагогикалық қажеттіліктері бар оқушылардың инклюзивті және арнайы білімін қолдау жөніндегі заманауи IT-технологиялар " балалардың практикалық жұмыста заманауи технологияларды қолдану бойынша білімі мен дағдыларының көкжиегін кеңейтуге, ерекше педагогикалық қажеттіліктері бар баланың дамуында барынша мүмкін болатын табыстарға қол жеткізуге мүмкіндік беретін оқытудың интерактивті әдістері мен тәсілдерін пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қарым-қатынас психологиясы
Пән студенттерді кәсіби қызметте сендіру коммуникациясының мәселелерімен таныстырады. Қарым-қатынас психологиясының негізгі бағыттарының мазмұнын ашуға, кәсіби-психологиялық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға көмектеседі. Студенттерді қарым-қатынас психологиясының негізгі әдістері мен құралдарымен, сондай-ақ Болашақ педагогтардың кәсіби қызметінің тиімділігін арттыру үшін білім, білік және дағдыларды қалыптастырумен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коррекциялық педагогика
Пәннің басты міндеті-арнайы оқыту мен тәрбиелеу жүйелерінің әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздерін әзірлеу. Қалыптасқан отандық ғылыми дәстүр шеңберінде әр жас кезеңіне қатысты арнайы білім берудің негізгі құндылықтары баланың қалыпты психикалық даму жолымен алға жылжуы, табиғаты бойынша қайталама бұзылулардың алдын алу және түзету, жеке даму деңгейі, білім беру және өмірлік құзыреттілік болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Бұл курс ғылым әдіснамасының принциптері мен негізгі деңгейлерін, ғылыми зерттеу кезеңдерін, гипотезаны зерттеудің теориялық негізі ретінде, жалпы ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуін зерттейді, психологиядағы эмпирикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шет тілі (кәсіби)
Пән магистранттардың мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту, тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесі, нормативтік және функционалдық грамматика, коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру туралы тұтас түсінік қалыптастыру үшін қажетті біліммен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Менеджмент және басқару психологиясы
Білім алушыларда басқару қызметінің психологиялық аспектілеріне, ұйымдардағы тұлғааралық өзара іс-қимылға, мотивацияға, көшбасшылыққа және басқару шешімдерін қабылдауға баса назар аудара отырып, басқару теориясы мен практикасы саласында кешенді білім мен дағдыларды қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тәрбие философиясы
"Тәрбие философиясы" пәнін оқу болашақ мұғалімнің философиялық-педагогикалық дайындық деңгейін арттыруға, дүниетаным жүйесін, гуманистік педагогикалық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру (тереңдетілген курс)
Бұл пән Қазақстан Республикасында және шетелде инклюзивті білім беру жүйесінің қалыптасуы мен дамуының теориялық-әдіснамалық негіздерін , мүмкіндіктері шектеулі бала құқықтары жөніндегі нормативтік қазақстандық және халықаралық құжаттарды: инклюзивті педагогика мазмұнының негіздерін, әртүрлі жас кезеңдерінде әртүрлі бұзушылықтары бар балаларды инклюзивті оқытудың мазмұндық және әдістемелік негіздерін қарайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жеке тұлғаның әлеуметтену педагогика және психологиясы
Курс жеке тұлғаны әлеуметтендірудің негізгі теориялық, әдістемелік және практикалық мәселелерін жүйелі түрде ұсынады. Шығармашылық мамандықтардың студенттерімен жұмыста ғылыми-психологиялық білімді жүзеге асыруға ерекше назар аударылады. Тұлғаны әлеуметтендірудің әртүрлі бағыттары бойынша әртүрлі теориялық негізделген бағдарламалар мен әдістер ұсынылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аутизмі бар балаларды оқыту мәселелері
Қазіргі ғылыми дүниетанымдар, балалар аутизмі мәселелері бойынша қазіргі ғылымдағы идеялар. Аутизмі бар балалардың психикалық дамуының ерекшеліктері туралы психологиялық-педагогикалық идеяларды талдау: аутисттік мінез-құлықтың түрлері мен түрлері. Балалардың аутисттік мінез-құлқын зерттеудің шетелдік және отандық тәжірибесі. Аутист балалардың өзін-өзі тану ерекшеліктерін салыстырмалы талдау. Балалар мен жасөспірімдердегі аутизм проблемаларын анықтау саласындағы зерттеу әдістері мен әдістері. Балалардың аутистикалық санатымен жұмыс істеудің заманауи психологиялық-педагогикалық әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сөйлеуді дамыту және байланыстырп сөйлеу дағдыларын дамыту.
Бұл пән магистранттарға сөйлеу құзыреттілігін қалыптастыруға, балаларды сөйлеу қарым-қатынасының әртүрлі жағдайларында тиісті тілдік құралдарды қолдануға үйретуге мүмкіндік береді. Сыпайы қарым-қатынас ережелерін сақтау, сөйлеу мәнерін дұрыс таңдау, ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдарын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дамуында ерекшеліктері бар балаларды компьютерлік тәсілдер арқылы оқыту
Пән арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінде психофизикалық даму ерекшеліктері бар балалармен түзету сабақтарында ойын компьютерлік технологияларын қолдану әдістерімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мүгедек балаларды оқытудың дидактикалық ақпараттық тәсілдері
Пәнді оқу курсында магистрант арнайы педагогикада қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану, сабақта оқу білімін игеру процесінде көрнекі-дидактикалық және ойын материалдарын пайдалану дағдыларын алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Баланың әлеуметтенуі
Пән баланың әлеуметтену механизмдерін, әлеуметтік мінез-құлық нормаларын зерттейді; балаларды алған білімдері мен дағдыларын әртүрлі өмірлік жағдайларда қолдануға үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи жағдайдағы жеке тұлғаның әлеуметтенуінің өзекті мәселелері
Бұл пәнде "әлеуметтену" ұғымының мәні мен мазмұны тұлғааралық қарым-қатынаста және әлеуметтік қарым-қатынаста жүзеге асырылатын жеке тұлғаның әлеуметтік тәжірибені игеру және белсенді түрде көбейту процесі мен нәтижесі ретінде ашылады іс-шаралар, білім беру контекстінде тұлғаны әлеуметтендіру кезеңдері мен факторлары қарастырылады оқушы жастардың іс-әрекеттері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыс психологиясы
Пән Әлеуметтік жұмыстың этикалық және әдіснамалық принциптері туралы түсінік береді, Әлеуметтік жұмыстың негізгі түрлерімен танысады, күрделі әлеуметтік жағдайларды шешуде психологиялық көмектің практикалық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Философия әлеуметтендіру және тәрбиелеу
Бұл пән тұтастай алғанда адамның қоғамдағы саналы мінез-құлқының динамикасын қарастырады, өзгеріп жатқан жаһандық әлемде одан әрі сәттілік пен шығармашылықты, менталитетті, сәйкестікті және жеке тұлғаны сәйкестендіруді ескере отырып, әлеуметтену мен жеке тұлғаны тәрбиелеудің қазіргі философиялық парадигмаларын талдауды болжайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас негіздері
Пән мұғалімдердің білім беру процесінің барлық субъектілерімен: оқушылармен және олардың ата-аналарымен, әріптестерімен, білім беруді басқару органдарының және әртүрлі қоғамдық бірлестіктердің өкілдерімен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудың ойын әдістері
"Ойын оқыту әдістері" пәнінің курсы оқу процесінде ойын технологияларын қолдану түсінігін, пәні мен міндеттерін қарастырады, оқытудағы дәстүрлі және инновациялық ойын педагогикалық технологияларының жіктелуі мен ерекшеліктерін ,ойын қызметінің рөлін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі жастардың құндылық бағдарлары
Пән құндылықтардың мәні мен жіктелуін қарастырады, қазіргі жастардың құндылық бағдарларын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ювеналдық психология
"Ювеналды психология" пәні маңызды жағдайларда балалар мен жасөспірімдердің психологиялық ерекшеліктері мен проблемалары туралы сұрақтарды қарастырады; ювеналды психологияның пайда болу тарихы, міндеттері, ювеналды психологияның әдіснамалық принциптері, ювеналды психологиядағы тұлғаны зерттеу әдістері: бақылау әдісі, сауалнама, сұхбат әдісі, эксперимент әдісі, өмірбаяндық әдіс, мазмұнды талдау әдісі, психологиялық диагностика әдістері: сот-психологиялық сараптама әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаттықтырғыш жұмыс технологиясы
Пән магистранттарда топ аралық және тұлғааралық өзара іс-қимылды талдау тәсілінде кәсіби ойлауды қалыптастырады, психологиялық-педагогикалық қызметтің белсенді топтық әдістерін пайдалануда кәсіби даярлық деңгейін арттырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инновациялық білім беру технологиялары
Пән магистранттарға инновациялық білім беру технологияларының мәні, жобалау әдістері мен пайдалану принциптері туралы тұтас идеяны игеруге көмектеседі, педагогтің педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметі шеңберінде кәсіби міндеттерді шешуге дайындайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық конфликтология және медитация
"Педагогикалық конфликтология және медитация" курсы қақтығыстардың себептерін қарастырады. Жанжалдардың типтік белгілері мен ерекшеліктері анықталды, жанжалдардың әртүрлі түрлерін түзетудің практикалық әдістері ұсынылды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық квалиметрия
Бұл пән магистранттардың теориялық білімі мен практикалық білімін қалыптастыруды қарастырады, мақсаттарға қол жеткізуді қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін педагогикалық квалиметрия саласындағы дағдылар арқылы өзін-өзі дамыту арқылы мұғалімнің кәсіби құзыреттілігінің жоғары деңгейі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары оқу орындарында психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Бұл курс әдістеменің теориялық және практикалық негіздері туралы түсініктерін кеңейту мақсатында психологияны оқитын магистранттарға арналған. ЖОО-да психологиялық білім беруді ұйымдастырудың әдіснамалық негіздері қарастырылады. Психологияны оқыту процесінде білім беру процесінің субъектілерінің өзара әрекеттесу ерекшеліктері ашылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Практикалық психология
"Педагогика және психология" білім беру бағдарламасы (БББ) аясындағы "Практикалық психология" пәні магистранттардың өмірінде және кәсіби қызметінің түрлі салаларында психологиялық-педагогикалық білімді тәжірибелік тұрғыда қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Басты назар әртүрлі өмірлік жағдайларда адамдарға көмектесетін, сондай-ақ білім беру және әлеуметтік мәселелерді шешу үшін психологиялық білімді қолданумен байланысты психологияның практикалық аспектілеріне аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық технологияларды оқытуда қолданудың психологиялық-педагогикалық аспектілері
Пән ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың (АКТ) психология мен педагогика тұрғысынан білім беру үрдісіне қатысты зерделеуді, әр оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, технологияларды оқу үрдісімен қалай біріктіруге болатынын, сондай-ақ білім беру сапасын арттыру үшін АКТ-ны тиімді пайдалану стратегияларын әзірлеуді қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Конфликтологияның заманауи мәселелері
"Конфликтологияның заманауи мәселелері" курсы қақтығыстардың себептерін қарастырады. Қазіргі қақтығыстардың пайда болуының типтік белгілері мен ерекшеліктері анықталды, әртүрлі қақтығыстарды түзетудің практикалық әдістері ұсынылды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық инновация
Пән білім берудегі инновациялық процестерді, педагог-зерттеушінің қызметін, оқытудың инновациялық әдістерін қолдануды және оларды оқу процесіне енгізуді зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- оқыту пәнінде (пәндік құзыреттілік) оқытудағы жеке тәсілді жүзеге асыру үшін (пәндік құзыреттілік) оқушыны, студентті түсіну мәселелерінде құзыретті болу
- мектеп педагогының, қосымша білім беру мен жоғары оқу білім беру ұйымдарының дүниетанымдық, аксиологиялық, мінез-құлық параметрлерінің жеке-кәсіби қасиеттерінің қалыптасуын сипаттайтын білімнің, іскерліктің, дағдылардың қажетті көлемі туралы, басқарушылық құзыреттілігі туралы түсінігі болуы тиіс.
- білім беруді дамытудың алғышарттарын білуге тиіс
- үздіксіз, жүйелі білімді іске асыра білу, білім беру жүйесі үшін оқу және оқу-әдістемелік материалдарды жасау әдістемесі мен әдістемесін қолдана білу, Оқу-тәрбие бағдарламаларын іске асыруды ұйымдастыру, этно және көпмәдени ортада толерантты қарым-қатынас механизмдерін пайдалану, білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесінің ғылыми-негізделген диагностикасын жүзеге асыру; оқытудың қазіргі заманғы әдістерін шығармашылықпен пайдалана білу, тактикалық және жедел басқаруды жүзеге асыруы тиіс.
- педагогикалық міндеттерді шешуге байланысты шешімдер қабылдауда құзыретті болу
- студенттің оқу міндетін және оны шешу тәсілдерін (іс-әрекет тәсілдерін) түсінуге; іс-әрекеттің ағымдағы және қорытынды нәтижелерін бағалауға құзыретті болу
- іс-әрекет пен мінез-құлық бағдарламаларын әзірлеуде құзыретті болу; оқу қызметін ұйымдастыруда: іс-әрекет жағдайларын ұйымдастырудағы құзыреттілік, ең алдымен қойылған оқу міндетіне барабар ақпараттыққа ие болу
- студенттің оқу іс-әрекетін уәждеуде, нақты оқу курсы мен нақты сабақтың оқу материалының тұлғалық мәнін ашуда құзыретті болу; оқу іс-әрекетін мақсатқа бағыттаудағы құзыреттілікке ие болу
- педагогика және психология негіздерін, оқыту теориясын, педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістері мен құралдарын, білім берудегі инновацияны, заманауи білім беру технологияларының мәнін, кәсіптік білім беруді ұйымдастырудың халықаралық және отандық тәжірибесін білуі тиіс
- қазіргі білім беру саясатының басымдықтарын, Мемлекет пен қоғам ұсынатын маманның тұлғасына қойылатын кәсіби талаптарды; білім беру мекемелерінде оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін; тұтас педагогикалық процесті басқару негіздерін білуі тиіс
Ұқсас БББ
7M01102 Педагогика және психология
Шымкент университеті
7M01102 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01102 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01102 Педагогика және психология: педагогикалық өлшемдер
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01102 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01102 Педагогикалық менеджмент және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M01102 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01102 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)