6B01303 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы білім беретін мектептің бірінші сатысы мұғалімінің кәсіби іс-әрекетін тиімді жүзеге асыруға қабілетті, жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлау, халықаралық талаптарға сай бәсекелестікке бейімделген құзыретті бакалаврларды дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Мамандыққа кіріспе
Пәннің мақсаты - таңдалған мамандыққа қызығушылықты ыңталандыру, оқутыға сонымен қатар кәсіби білімді алудың заманауи әдістеріне саналы қатынасқа ықпал ететін дүниетанымын қалыптастыру. Курсты оқып-үйрену студенттерді болашақ мамандығымен таныстыруға, таңдаған мамандық туралы тұтас көзқарас қалыптастыруға және қажетті білім мен дағдыларды игеруге ынталандыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Пәннің мақсаты-мектеп жасындағы балалардың анатомиялық жəне физиологиялық ерекшеліктері, əртүрлі жастағы өсу жəне даму заңдылықтары, өскелең организмнің қоршаған ортамен қарым-қатынасы, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау мен нығайту, олардың оқып-білім алу барысында жұмысқа қабілеттілігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету жолдарының, баланың жасына лайық білім беріп, ақыл ойын дамыту, дені сау, сымбатты етіп өсірудің ғылыми негіздері туралы педагогикалық мамандықтар бойынша оқып жатқан студенттерге білім беру. Бұл мəліметтер ғылыми негізде əр түрлі жастағы балалармен оқу-тəрбие жұмысын ұйымдастыруға, олардың денсаулығын қорғау, дене тəрбиесі мен еңбек етуге үйретуде аса қажет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі заманғы қазақ тілінің негіздері 1
Пәннің мақсаты - студенттерге тілдің фонетикасынан, лексикологиядан, сөзжасамнан және синтаксистен жүйелі білім беру мақсатын көздейді. Пәнді оқу барысында студент: тіл дыбыстарын және олардың түрлерін, дыбыстардың үндесу заңдылықтарын, орфоэпиялық және орфографиялық ерекшеліктерді анықтайды. Сөйлемнің тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелерін, тыныс белгілерінің түрлерін және олардың қойылатын орындарын түсіндіреді. Қазіргі қазақ тілінің нормаларын (орфоэпиялық, акцентологиялық, лексикалық, грамматикалық, стилистикалық, орфогафиялық және пунктуациялық) қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Айналамен таныстыру
Пәннің мақсаты - студенттерге қоршаған орта, табиғат туралы сезілетін тәжірибесіне негізделген шындық тұрғысындағы білім қалыптастыру және оған деген дұрыс қарым-қатынасқа тәрбиелеу әдісі. Балалар ересектердің әсері арқылы адамгершілік қарым-қатынаста бола отырып, қоршаған ортаны, ондағы табиғат құбылыстарын және басқа өмірді тани біледі. Айналамен таныстыру барысында кеңістік, уақыт, заттың пішіні, түсі, сапасы, салыстырмалы түрде үлкен-кіші, қатты, сұйық деген ұғымдар қалыптасады.Бастауыш сыныптарда тәрбие жұмысын ұйымдастыруда органикалық бірлік пен қоршаған ортаны қорғау туралы білімді меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дүниетану негіздері
Пәннің мақсаты-студенттердің жердің құрылымы және оның геосфералық қабықтарының құрамы туралы білімдерін қалыптастыру және геоморфология негіздерін және географиялық қабық құрылымын, жердің геохронологиясын зерттеу; Қазақстан табиғатына қысқаша шолу жасай отырып, оны адамның пайдалануы туралы ұғымдарды қалытастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиясы
Пәннің мақсаты - студенттерге тұлғаның психикалық даму ерекшеліктерін, тұлғаның әрбір даму кезеңдеріндегі психикалық даму заңдылықтары жайлы білім беру. Бала психологиясының әртүрлі жас дамуының кезеңдерінің айрықша ерекшеліктерін, іс-әрекеттің әртүрлілігін, жеке адамды қалыптастыратын психикалық қалыптар мен мінез-құлықты, баламен жұмыс істеу барысында берілген заңдылықтарды есепка алу туралы студенттердің түсініктерін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экология және тұрақты даму
Пәнінің мақсаты: Экология және тұрақты даму пәнінің мақсаты - табиғи ресурстарды тиімді пайдалану, қоршаған ортаны қорғау және қоғамның әлеуметтік, экономикалық қажеттіліктерін ескере отырып, тұрақты даму принциптерін түсіндіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Математиканың бастауыш курс негіздері
Пәннің мақсаты - кіші мектеп оқушыларын нақты оқу жағдайынан туындайтын білім беру міндеттерін кәсіби шешуге қажетті біліммен, дағдылармен және дағдылармен қаруландыру. Тақырыптар: теріс емес бүтін сандар. Теріс емес бүтін сандар жиынтығын аксиоматикалық түрде құру. Санау жүйелері. Позициялық және позициялық емес анықтамалық жүйелер. Шам туралы түсінік және оны өлшеу. Геометриялық фигуралар. Дене көлемі мен өлшемі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі
Пән екі өзара байланысты аспектіні қамтиды: еңбек қауіпсіздігі - бұл жұмыскерлердің кәсіби қызметі барысында қауіпсіздігі мен денсаулығын қамтамасыз етуге бағытталған, және тіршілік қауіпсіздігі - бұл адам өмірі мен денсаулығын күнделікті өмірде қорғауды қамтитын сала. Пән шеңберінде еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз ету, кәсіби аурулар мен жарақаттардың алдын алу бойынша құқықтық, ұйымдастырушылық және техникалық шаралар, сондай-ақ төтенше жағдайларда әрекет ету ережелері мен әрекеттері (өрттер, техногендік апаттар, экологиялық қауіптер және т.б.) қарастырылады. Білім алушылар азаматтық қорғаудың негіздерін, алғашқы дәрігерге дейін көмек көрсету және құтқару жұмыстарын ұйымдастыру негіздерін зерттейді. Пән білім алушыларда қауіпсіздік мәселелеріне жүйелі көзқарас қалыптастыруға және жұмыс орнында және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Математикадан сыныптан тыс жұмыстар
Пәннің мақсаты-мектептегі тәрбие жұмысының негізгі бөлігі болып саналатын сыныптан тыс жұмыстар – баланың өмірге қажетті әлеуметтік ортадағы тәжірибесі мен қоғамдық құндылықтарды қабылдауын қалыптастыру. . Сыныптан тыс жұмыстың әртүрлі болуы баланы өзіне сенімділігін, өзін дұрыс бағалауын, өз іс-әрекетін бақылауын қалыптастырады. Сонымен қатар, әр түрлі жұмыстар баланың іс-тәжірибесі мен дағдысын, адамдар қызметінің әртүрлілігі туралы білімі мен біліктілігін арттырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаратылыстану негіздері
Пәннің мақсаты - білім алушыларға тірі азға ретінде өсімдіктер мен жануарлар дүниесі, олардың дене құрылысы мен даму ерекшеліктері, алуан түрлілігі туралы ғылыми ұғым беру. Өсімдік, жануар, адам, қоғам туралы теориялық білім бере отырып, олардың арасындағы байланысты ғылыми тұрғыдан ұғындыру. Өлі және тірі ағалар арасындағы өзара байланысты ұғындыру негізінде дүниенің біртұтастығы туралы дүниетанымдық ғылыми көзқарас қалыптастыру. Тірі ағзалардың тіршілігіне қажетті жағдайлар мен оны анықтаудың жолдарын түсіндіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экология негіздері
Пәннің мақсаты - студенттерге табиғи кешендердің тұтастығы, олардың динамикасы және ұтымды пайдалану жолдары туралы экологиялық түсінікті, экологиялық дүниетанымды, экологиялық мәдениетті қалыптастыру, табиғи ресурстарды сақтау мен табиғи экожүйелердің биоәртүрлілігін қолдау қажеттілігін түсіндіру. Пәнді игеру барысында қалыптасатын құзыреттіліктер: студенттердің коммуникативтік, ақпараттық, жалпы мәдени және әлеуметтік-қызметтік құзіреттілігі дамиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика
Пәннің мақсаты - студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру, адамның жеке ерекшеліктері туралы оның оқу және кәсіби қызметін табысты игеру және жүзеге асыру факторы ретінде тұтас түсінігін қалыптастыру, оқудың, ақыл-ой еңбегінің мәдениетінің және өзін-өзі білім берудің біліктерін және педагогикалық білім негізінде тиімді шешім қабылдау дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш сынып оқушыларының коммуникативтік тілдік дағдыларын қалыптастыру
Пәннің мақсаты - студенттер арасында бастауыш сынып оқушыларының коммуникативті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру үшін қажетті кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Қазіргі заманғы мұғалім өз мүдделерін қорғай алатын, өз ойлары мен сезімдерін еркін және сауатты түрде білдіре алатын еркін адамды тәрбиелеуі керек. Коммуникативтік сөйлеу дағдылары жеке тұлғаның маңызды сипаттамаларының бірі ретінде адамның сөйлеу қарым-қатынасы мен тыңдау қабілетінде көрінеді. Оқушының коммуникативтік дағдылары: оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым дағдылары. Коммуникативтік дағдыларды басшылыққа ала отырып оқыту функционалдық сауаттылықты қалыптастыруға мүмкіндік береді. Грамматикалық білім төрт тілдік дағдыларды қалыптастыру процесінде жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері курсы сыбайлас жемқорлықтың алдын алу, оның себептері мен салдарын түсіну, сондай-ақ қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған. Курста сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша халықаралық және отандық тәжірибесіне, азаматтық қоғам өкілдерінің, жастардың және жалпы жұртшылықтың ролі туралы ақпараттарға талдау жасалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалар әдебиеті
Пәннің мақсаты - көркем сөз өнерінің бір саласы балалар әдебиетінің ерекшеліктерімен танысу арқылы студенттердің әдеби теориялық білімдерін шыңдау. Білім алушыларды халық ауыз әдебиетінің (бесік жыры, төрт түлік мал туралы өлеңдер, өтірік өлеңдер, жаңылтпаш, мақал-мәтелдер, жұмбақтар, ертегілер) бала тәрбиесіндегі алатын орнымен, балалар әдебиетінің бай жанрымен, отандық және шетелдік, классикалық балалар әдебиетінің озық үлгілерімен таныстыру. Балалар әдебиеті көрнекті өкілдерінің өмірі мен шығармашылығы туралы мәліметтермен қаруландыру. Әдебиет теориясы негіздерін практикалық қолдану деңгейінде меңгерту және заманауи балалар әдебиеті туралы мағлұмат беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқыту үдерісінде тұлғаға бағдарланған оқыту технологияларын пайдалану
Пәннің мақсаты: білім сапасын жақсарту үшін бастауыш мектептің оқу-тәрбие үрдісінде тұлғаға бағытталған технологияны қолданудың ғылыми-әдістемелік негіздерін зерттеу. Негізгі тақырыптар: Ынтымақтастық педагогикасы, Ш.А.Амонашвилидің адамдық және жеке технологиясы, ойын технологиялары, білім беруді дамыту технологиясы, деңгейлік дифференциация технологиясы, жеке оқыту технологиясы (оқытудың даралануы, жобалар әдісі), технология «педагогикалық шеберханалар».
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру; болашақ жұмыс үшін маман ретінде қаржылық сауаттылық білімдерін игеру және экономикалық салада тиімді өзін-өзі жүзеге асыру. Курс алынған білімді күнделікті өмірде одан әрі тиімді қолдану мақсатында жеке қаржылық жоспарлау, депозиттер, қаржы және кредит, сақтандыру, инвестициялар, зейнетақы, салықтар және басқа да қаржы санаттары сияқты негізгі бөлімдерді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық трансформация (coursera)
Курс 4 модульден тұрады: - Цифрлық ақпаратты өңдеу, беру және сақтаудың үш негізгі заңын талқылайды. -Цифрлық трансформацияның негіздерін және бәсекеге қабілеттіліктің өмірлік циклінің табиғатын қарастырады. - Цифрлық трансформацияның негізгі қозғаушы факторларын, олар ұсынған мүмкіндіктерді және олар тудыратын мәселелерді қарастырады. – Цифрлық трансформация әдістеріне тоқталады. Барлық курстар асинхронды болып табылады, яғни барлық курстық тапсырмалар белгіленген күннің соңына дейін кез келген уақытында аяқтауға болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Құқық негіздері курсы құқықтың негізгі ұғымдары мен принциптерін түсінуге бағытталған. Бұл курс құқықтық білім мен қоғамдағы құқықтық реттеудің негіздерін түсіндіре отырып, олардың құқықтық мәдениетін қалыптастыруды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі педагогикалық технологиялар
Пәннің мақсаты - білім алушыларды заманауи педагогикалық технологияларды терең меңгерту. Білім алушының ойлау қабілетін жетілдіруге берілген екінші деңгейлі тапсырмаларды орындау кезінде күрделі материалды реттеу және жүйелеу, оқу деңгейін (эвристикалық) деңгей туралы білімді толықтыру. Тақырып бойынша алған білімдерін жетілдірумен және тереңдетумен қатар, әр түрлі әдіс және тәсілдермен тапсырмаларды түсіну, орындау жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте цифрлық сауаттылық пәнін оқыту әдістемесі (minor)
Пәннің мақсаты - бастауыш сынып оқушыларын жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы цифрлық технологияларды және интернет ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажет білім мен дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларын TIMSS, PIRLS халықаралық зерттеулеріне дайындау әдістемесі
Пәннің мақсаты - болашақ мамандарға бастауыш сынып оқушыларының жаратылыстану, математикалық, оқу сауаттылығын анықтайтын TIMSS, PIRLS халықаралық зерттеу тәжірибесінің маңызы, ерекшеліктері жайлы толық ақпарат беру, қолданылатын әдіс-тәсілдердің жиынтығын қарастыру. Мазмұны: білім алушылардың білім жетістіктерін анықтау үшін жаратылыстану-математика циклы пәндері бойынша тестілер мен тестілік тапсырмалар. TIMSS зерттеуіне оқушыға, мұғалімге, мектеп әкімшілігіне арналған сауалнамалар, олардың ерекшеліктері. Бастауыш сынып оқушыларының мәтінді оқу және түсіну сапасын зерттеуге арналған PIRLS зерттеуінің мақсаты, ерекшелігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі заманғы қазақ тілінің негіздері 2
Пәннің мақсаты: Cтуденттерді тіл туралы ғылым мен қазіргі қазақ тілінің негізімен таныстырады. Тіл туралы ғылымның алғашқы кіріспесі, бастамасы болып табылатын тіл біліміне кіріспеде тіл теориясын, атап айтқанда, тілдің ішкі құрылымы, оның ойлаумен, қоғаммен, қоғам дамуының тарихымен, тілдің функционалдық және құрылымдық баламаларымен байланысы туралы мәселелер қарастырылады. Сонымен қатар қазіргі қазақ тілінің морфология, синтаксис салалары бойынша теориялық білімді меңгереді. Пәннің міндеттері: Студенттерді аталмыш курста лингвистикалық терминдермен танысып, оларды ғылыми тұрғыдан пайдалануға үйрету, тіл білімінің негізгі нысаны тіл болғандықтан, оның табиғаты, қоғамдық мәні, тілдің пайда болу теориялары, оның құрылымдық және жүйелік сипаттары, құрылымдық элементтің бір-бірімен байланысы мен ара қатынастарын зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пәннің мақсаты - инклюзивті және кіріктірілген оқыту теориясының базалық ережелері, ғылыми мен әдістемелік ережелерімен таныстыру және жалпы мен арнайы білім берудің маңызды әлеуметтік-мәдени құбылысы ретінде кіріктірілген оқыту туралы түсінік беру. Курс түзету-дамыту сабақтарын ұйымдастыру және өткізу, білім алушыларға кәсіптік бағдар беру мен кәсіби өзін-өзі анықтау үдерісінде көмектесу, оқушыларды дамыту жеке траекториясын құрудың мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономика және кәсіпкерлік
Мақсаты: Бұл курс студенттерге болашақ кәсіби қызметіне байланысты экономикалық білім беруге, талдау дағдыларын және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған. Пәннің сипаттамасы: Курстың бір бөлігі ретінде студенттер өздерінің қызмет салаларында қолданылатын экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптерін меңгереді. Негізгі экономикалық түсініктер, экономикалық ақпаратты талдау әдістері, экономикалық шешімдерді қабылдау принциптері және бизнес стратегиялары қарастырылады. Нәтиже: Курсты аяқтағаннан кейін студенттер табысты кәсіптік қызметке қажетті экономикалық білімге ие болады. Олар сондай-ақ экономикалық жағдайларда негізделген және тиімді шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін аналитикалық және кәсіпкерлік дағдыларды дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дидактика
Пәннің мақсаты:болашақ мамандарға бастауыш мектепте оқытудың теориялық негіздерін ашып беру және оны мектеп тәжірибесінде жүзеге асырудың жолдарын қарастыру. Негізгі тақырыптар: Дидактика - педагогикалық ғылымдар жүйесінде, оқыту үдерісі - тұтас жүйе, оқытудың заңдары, заңдылықтары және принциптері, мектептің қазіргі даму кезеңіндегі білім беру мазмұны, қазіргі кезеңдегі оқытудың әдістері мен құралдары, қазіргі оқытуды ұйымдастыру формалары, оқыту үдерісінің сапасын педагогикалық бақылау, оқушылардың оқуын мотивациялау, педагогикалық инновациялық технологиялар, бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық-танымдық әрекетінің ұйымдастырушылық-педагогикалық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
«Әліппе» пәнін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – болашақ бастауыш сынып мұғалімдеріне сауат ашу әдістемесінің теориясынан жүйелі білім беру, Әліппе сабақтарын жүргізудің әдіс-тәсілдерін меңгерту. Осы мақсатқа жетуде мынадай міндеттер көзделеді: студенттерді әліппені оқыту әдістемесінің даму тарихымен таныстыру; әліппе кезеңдерін, әр кезеңнің мақсат-міндеттері мен ерекшеліктерін игерту; сауат ашудың (бастапқы оқу-жазуға үйретудің) әдіс-тәсілдерін меңгерту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
Пәннің мақсаты - білім алушылардың педагогикалық дизайн құралдары мен әдістері туралы түсінігін қалыптастыру. Курс барысында: педагогикалық дизайнның негіздері, принциптері, ұйымдастырушылық схемалары мен сценарийлері, педагогикалық дизайн схемаларын көрсетудің мәтіндік және көрнекі тілдері қолданылуын зерделенеді; дизайн және мета-дизайн кейстері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш білім берудегі жасанды интеллект
Курс барысында білім беру саласында жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын қолданудың теориялық және практикалық негіздері қарастырылады. Пән аясында ЖИ-дің негізгі қағидаттары, машиналық оқыту, нейрожелілер, білім берудегі адаптивті оқыту жүйелері, интеллектуалды оқыту ассистенттері және деректерді талдау технологиялары зерттеледі. Сонымен қатар, білім беру процестерін автоматтандыру, дербестендірілген оқыту және білім алушылардың жетістіктерін бағалауда ЖИ-ді тиімді пайдалану мәселелері қарастырылады. Пәннің мақсаты: студенттерге білім беру жүйесінде жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндіктерін меңгерту, деректерді талдау және білім беру үдерістерін оңтайландыру дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ заманауи цифрлық білім беру құралдарын тиімді пайдалануды үйрету. Сондай-ақ білім алушыларды жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қолдану салаларымен таныстыру, ЖИ жүйелерін құру және оларды әртүрлі салаларда қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән аясында білім алушылар машиналық оқыту, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру және деректерді интеллектуалды талдау негіздерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте бейнелеу өнерін оқытудың теориясы мен технологиясы
Пәннің мақсаты: студенттерді курстың мақсаты мен міндеттерін таныстыру және сурет салудың бейнелеу құралдары мен процессері туралы білімін қалыптастыру. Бейнелеу өнерін оқыту теориясы мен технологиясы курсы бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі білім беру бағдарламасының бакалавр дайындығына керекті белгілі –бір теориялық білім көлемін, практикалық іскерлік пен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте сәндік-қолданбалы өнерді оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – студенттердің өнерге қызығушылығын арттыру, әр бұйымға қойылған эстетикалық талғамын жоғарылату, ол бұйымдарды қазіргі тұрмыста пайдалана білуге тәрбиелеу. Шығармашылық жұмыс жасарда оқушы алдына мақсат қойып, жоспар жасайды. Жұмыс әдісінің ерекшелігін, алуан түрлілігін, оқушылар қызығушылық таныта отырып меңгергенін көпшілікке дәріптеу мақсатында теледидар көріп, шығармашылық жұмыстарын көрмелерге, жәрмеңкелерге дайындау сабақтың тартымдылығын арттырып, оның қызықты да, нәтижелі өтуіне ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте көркем еңбекті оқыту теориясы мен технологиясы
Пәннің мақсаты: материалдардың, іс-әрекеттің және бұйымдарды дайындаудың техникасы мен әдістемесін меңгерту. Халықтық сәнді қолданбалы өнерін білу. Аппликацияның қарапайым түрін жасай алу. Еңбекке үйретуді бала тұлғасын жан-жақты дамытудың құрамды бөлігі ретінде мәнін ашу; техникалық, тұрмыстық, қоғамға пайдалы еңбектердің қолданылуына байланысты, әр түрлі матераилдарды көркемдік өңдеудің әдістемелерінің негіздерін үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларын жазуға үйрету әдістемесі
Пәннің мақсаты - студенттердің көркем жазуға үйретудің негізгі әдіс-тәсілдерімен қаруландыру. Міндеттері: бiрiншi сынып оқушыларының графикалық-каллиграфиялық жазу дағдыларын қалыптастыру процесінің психологиялық, физиологиялық негiздерiн ашу; графикалық – каллиграфиялық дағдыны қалыптастырудың орфографиялық дағдыны қалыптастырумен байланысты екенiн көрсету; жазуға үйретудің әр түрлі әдiс-тәсiлдерiн тиiмдi қолдана бiлуге үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі шығармашылықпен жұмыс
Пәннің мақсаты-оқушыларды шығармашылық жұмысқа баулып, олардың белсенділіктерін, қызығушылығын арттыра түсу үшін, шығармашылық қабілеттерін сабаққа және сабақтан тыс уақытта дамытуда әр түрлі әдіс-тәсілдерді қолданылады. Бастауыш сынып оқушылардың шығармашылығын, танымдық белсенділігін арттыруда шығармашылық сабақтарды өткізудің, оқушының өз бетімен ізденіп, шығармашылық ой-өрісін арттыруда алатын маңызы ерекше.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғаның эмоционалдық тұрақтылығын қалыптастыру әдістемесі
Пәннің мақсаты – болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің психикалық өзіндік реттеу әдістері мен құралдарын пайдалану, эмоционалдық күйді реттеу дағдыларын қалыптастыру. Эмоционалдық тұрақтылықты қалыптастыратын дара ерекшеліктер. Қоғамдағы және білім беру ортасында болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің психикалық бейімделуін қамтамасыз ету әдістері. Тұлғаның эмоционалдық тұрақтылығын қалыптастырудың ғылыми-теориялық негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныпта еңбекке баулу пәнін оқытудың теориясы мен технологиясы
Пәннің мақсаты – студенттерде көркемдік-технологиялық білімнің, кеңістіктік-образдық, шығармашылық ойлаудың негіздерін қалыптастыру, жеке тұлғаның қалыптасуының негізі ретінде рухани-адамгершілік мәдениетті дамыту. Пәнді оқу барысында әртүрлі танымдық, коммуникативтік, ұйымдастырушылық және адамгершілік сипаттағы міндеттерді өздігінен шешу тәжірибелерін қалыптастыра отырып, әртүрлі материалдар мен құралдарды қолдану арқылы кеңістіктік-образдық ойлау дағдыларын, ұлттық және әлемдік мәдениет туындыларымен танысу арқылы зерттеушілік дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық қарым-қатынас
Пәннің мақсаты - педагогикалық қарым-қатынастың теориялық аспектісі зерттеліп, болашақ бастауыш сынып мұғалімінің оқушылармен қарым-қатынасының құрылымы, функциялары мен стильдері қарастырылады. Педагогикалық қарым-қатынастың ерекшелігі, оның көп мақсатты бағыты. Педагогикалық қарым-қатынас кем дегенде үш бағытпен сипатталады: оқытудағы өзара әрекеттесу, студенттерге (олардың қазіргі жағдайлары, даму бағыттары) және игеру пәні (игеру). Мұғалім педагогикалық қарым-қатынаста жетекші рөл атқарады, өйткені ол баламен қарым-қатынасты ұйымдастырудың көптеген педагогикалық міндеттерін алдын-ала анықтайды, осы мәселелерді шешудің тиімді жолдарын іздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бастауыш сыныпта математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі 1
Пәннің мақсаты-студенттерді математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінің ғылыми негіздері туралы жүйелі білімдермен және оларды толық, сапалы да берік игеруге қажетті біліктіліктермен, дағдылармен қаруландыру болып табылады. Пәнді оқытуда негізгі білім беру міндеттері жеткілікті жоғары деңгейде тұжырымды қорытындылау арқылы студенттердің білімін қалыптастыру және оларды белгілі бір біліктер мен дағдыларға үйрету болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: студенттерге тілді оқыту әдістемесі теориясынан жүйелі білім беру, бастауыш сыныпта қазақ тілін оқыту әдіс-тәсілдерін меңгерту болып табылады.Пәннің міндеттері: қазақ тілін үйрету заңдылықтары мен негізгі әдістемелік ұстанымдарды таныстыру, бастауыш сыныптарда қазақ тілінен оқытылатын білім мазмұнын және оқыту-тәрбиелеу жүйесін білдіру, тілдің дыбыстық жүйесін үйрету жолдарымен таныстыру, грамматиканың әдістемесін меңгерту, тіл дамыту әдіс-тәсілдерін үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу тілін дамыту саласында білім, білік және дағдыны қалыптастырудың негізгі заңдылықтарын меңгерту. Қысқаша мазмұны: студенттер оқушылардың сөйлеу қызметін жетілдірудің ғылыми негіздерімен, әр түрлі деңгейлердегі сөйлеуді дамыту бойынша жұмыс әдістемесімен танысады: сөйлеу, лексикалық, грамматикалық, ауызша байланыс сөздерін және жазбаша мәтіндерді құру деңгейінде; бастауыш мектептегі оқу пәні ретінде риторика туралы түсінік алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
HR менеджмент (minor)
Пәннің мақсаты- HR-менеджменттің негізгі принциптерін, жеке жоспарлау мен басқарудың әдістері мен әдістерін игеруге, адам ресурстарын басқару және басқару саласындағы теориялық білімді жүйелеуге, басқарудың заманауи әдістерін игеруге негізделген. HR-менеджмент жүйесінде ұйымда басқаруды персоналмен жеке жұмысқа қайта бағдарлау жүргізіледі. Жұмыс күшін жаңғыртуға байланысты шығындарды үнемдеуге ұмтылудың орнына адами капиталға ұзақ мерзімді инвестициялардың тиімділігін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
Пәннің мақсаты - болашақ маман иелерін дайындауға қойылатын талаптарға сай, мұғалімнің педагогикалық шеберлігі мен кәсіби қызметі жөніндегі негізгі білімдермен студенттерді қаруландыру. Студенттерге ұстаздық шеберлік және педагогикалық іс-әрекет бойынша негізгі білімдер жүйесін меңгерту; студенттердің педагогикалық іскерліктері мен дағдыларын дамыту; болашақ мұғалімнің мамандыққа деген сүйіспеншіліктерін, кәсіби біліктілікті жетілдіруге деген қызығушылықтарын ояту; оқыту мен тәрбие әдістемесін шығармашылықпен іздеуге тәрбиелеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Конструктивті оқыту әдістемесі
Мақсаты: Конструктивті оқыту әдістерін меңгеру, тиімді оқытуды қамтамасыз ету, сын тұрғысынан ойлауды дамыту және студенттердің өздігінен білім алуын ынталандыру. Міндеттері: Конструктивті оқытудың негіздерін зерттеу: Конструктивті оқытудың негізгі принциптерін түсіну, мысалы, белсенді оқыту және іс-әрекет арқылы оқыту. Оқу бағдарламалары мен материалдарын әзірлеу: Белсенді және өздігінен білім алуды ынталандыратын курстар мен материалдарды жасау. Конструктивті әдістерді тәжірибеде қолдану: Мәселеге негізделген оқыту, жобалар және зерттеулер сияқты әдістерді оқу процесінде қолдану. Әдістерді бағалау және бейімдеу: Конструктивті әдістердің тиімділігін талдау және оларды әртүрлі білім беру жағдайларына бейімдеу. Кәсіби құзыреттіліктерді дамыту: Конструктивті оқытуға бағытталған білім беру бағдарламаларын жобалау және іске асыру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Мәнерлеп оқуға үйрету әдістемесі
Пәннің мақсаты: Студенттерде бастауыш сыныптарда мәнерлеп оқу мәдениеті және оны жүзеге асыру әдістері, технологиялары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру,. Қысқаша мазмұны : Бастауыш білім беру деңгейі оқушысының бойында оқырмандық және сөйлеу білігін қалыптастыру, олардың адамгершілік және эстетикалық құндылықтар жөнінде түсініктерін кеңейту жолдары. Оқырмандық білікті мәтін бойынша жүргізілетін жұмыстар жүйесі (оқу, мәтінді талдау, мәтінге жоспар құру, кейіпкерлерді сипаттау т.б.) құрайды. Оқырмандық білік негізінде сөйлеу білігі (сөйлеуде жазушы тілін қолдануға әрекеттену, шығармадан алған әсерін жеткізе алу, мәтіндегі оқиғаға өз көзқарасын білдіру, соған сай мақал-мәтел айта алу немесе мақал-мәтелдің мағынасын ашатындай оқиға ойластыру т.б.).
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі арт білім беру
Пәннің мақсаты- білім алушылардың жағдайын үйлестіру және креативті қабілеттерін дамыту. Сабақ барысында өнерге баулу, түспен, формамен, композициямен белсенді жұмыс жасау,шығармашылық тәжірибе арқылы өнерді терең түсінуге үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дүниетануды оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімдерді бастауыш сыныптарда «Дүниетануды» оқытуға қажетті теориялық, практикалық және әдістемелік дайындықпен қамтамасыз етуді көздейді.Сабақтарда да, сабақтан тыс жұмыстарда да кіші жастағы оқушыларды оқыту процесін ұйымдастыруда болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін дамытуы мақсат етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математика курсындағы шығармашылық жаттығуларды орындау технологиясы
Пәннің мақсаты –шығармашылық жаттығулар арқылы балалардың ойы мен таным деңгейлерінің дамуын анықтау әдістерінің теориялық негізін тұжырымдау, математикалық ұғымдарды қалыптастыру әдістемесін қалыптастыру. Шығармашылық жаттығуларды орындау әрі шеберлікпен пайдалану сабақтардың нәтижелігі мен сапасын арттырудың негізгі тәсілдерінің бірі. Шығармашылық жаттығулар оқушылардың ойлау белсенділігін арттырып, оларды есептеуге деген қызығушылық тудырады, оқушылардың есте сақтау қабілеті артады, математикалық тілі жетіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі интернет-технологиялар (minor)
Пәннің мақсаты - білім беруде SMART технологияларын қолданудың тиімділігін көрсету. Қоғамның әлеуметтік жағдайында электронды оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологияларын қолдану, қашықтықтан және желілік технологияларды оқу үдерісіне енгізу тәжірибесі мен мүмкіндіктерін меңгеру, қолдану дағдыларын үйрету. Болашақ мектепке дейінгі білім беру ұйымдары мамандарын дайындау сапасын жақсартуда SMART технологияларының мүмкіндіктері кеңінен қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыни және креативті ойлау
Пәннің мақсаты: білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін іске асыруға қабілетті болашақ педагогты даярлаудың жоғары деңгейін қамтамасыз ету, оларды сыни ойлауды дамыту технологиясын пайдалануға үйрету. Сыни ойлаудың даму кезеңдері. Жеке тұлғаның дамуындағы ақыл-ойдың орны және шығармашылық ойлауды дамытудағы жедел ойлау түрлері. Шығармашылық қабілетін дамыту үшін дамуға қажетті психикалық және жеке қасиеттердің жиынтығын дамыту. Сыни тұрғыдан ойлау-бұл ХХІ ғасырдағы креативті ойлау (шығармашылық ойлау), қарым-қатынас және топтық жұмыс сияқты өте маңызды дағды. Шығармашылық пен интеллект арасындағы байланыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім беру әдістемесінің өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты - студенттерде бастауыш сынып оқушыларын оқытудың заманауи әдістері мен әдістері туралы білім жүйесін, шығармашылық педагогикалық іс-әрекет дағдыларын, теориялық және практикалық білім мен бастауыш сынып сабақтарында оқушыларды оқытуда инновациялық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастырады. Отандық бастауыш білім беру жүйесін әлемдік білім беру кеңістігіне интеграциялау.Бастауыш оқыту педагогикасы саласында ғылыми білім алудың заманауи әдістері. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері оқыту нәтижелерін анықтау, білім мазмұнын құру. Болашақ бастауыш сынып мұғалімдері әртүрлі ғылыми зерттеулерді орындауға, кәсіби қызметін жетілдіруге қатысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шешендік өнерге үйрету әдістемесі
Пәннің мақсаты: қалыптастыру, шешендік өнердің тарихымен таныстыру, шешендік өнердің табиғаты туралы студенттерге мағлұмат беру. Болашақ бастауыш сынып мұғалімінің көркем сөздің мағынасын түсіну, шығармашылық, өзіндік ойлау қабілетін дамыту, шешендікке бейімділігін қалыптастыру. Негізгі тақырыптар: Шешендік өнерді оқу пәні ретінде оқыту әдістемесі, шешендік өнер туралы жалпы түсінік; шешендік ғылымның принциптері; Шешендік өнердің қалыптасу тарихы, түркі шешендігі; Рим мен Ресейдегі шешендік өнер. Рим, грек шешендік өнерінің үлгілері, олардың қазақ шешендік өнерімен ұқсастығы мен ерекшеліктері; қазақтың ұлттық шешендік өнерінің тарихы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтің кәсіби имиджін қалыптастыру технологиясы
Пәннің мақсаты: кәсіби имиджді қалыптастырудың принциптері мен технологияларын ашу. Іскерлік қарым-қатынастың мәні мен функцияларын зерттеу. Іскерлік қарым-қатынастағы перцептивті, коммуникативті және интерактивті тараптардың көріну ерекшеліктері. Қарым-қатынастағы адамның көзқарастарын, стратегияларын, дағдыларын бағалаудың психодиагностикалық құралдары.Қазіргі заманғы мұғалімнің кәсіби қызметінің жетістігі көбінесе имиджге байланысты. Педагогтың кәсіби құзыреттілігі мен эрудициясы, педагогикалық рефлексия, педагогикалық мақсаттылық, педагогикалық ойлау және импровизация, педагогикалық қарым-қатынас. Имидж сипаты, түрлері, мазмұны және түрлері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу жобаларын ұйымдастыру және жоспарлау
Пәннің мақсаты - оқу барысында зерттеу әдістерін практикалық қолдану, зерттеу жұмысын ұйымдастырудың ерекшеліктері мен тәсілдерін, сонымен қатар эксперименттік психологиялық-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру кезеңдері, әдістемелер мен әдістер кешенін таңдаудың практикалық мәнін және мәліметтерді өңдеу нәтижелерін шығарады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттік оқуды оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: әдебиетті адамзаттың ғасырлар бойы жасалған мұрасы сөз өнері әрі ғылым ретіндегі ерекшелігіне сүйене отырып, әдебиетті өмірмен байланыстыра, өзіндік табиғатын аша отырып, адамзат тарихымен тығыз сабақтастығын айқындау; әдебиетті оқыту әдістемесінің теориялық, методологиялық негіздері. Қысқаша мазмұны :Бастауыш білім беру деңгейі оқушысының бойында оқырмандық және сөйлеу білігін қалыптастыру, олардың адамгершілік және эстетикалық құндылықтар жөнінде түсініктерін кеңейту жолдары. Әдебиеттік оқыту әдістеменің ғылыми пән ретіндегі мазмұнының негіздерін анықтау аса қажетті емес. Басқа пәндерді оқыту әдістемелері сияқты қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі де белгілі бір жүйеге негізделіп дамиды. Осы орайда әдістемеліктің бай мазмұны мен оның сан түрлілігін ашатын пікірлердің де әр алуан екендігін айту қажеттігі туындайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныпта математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі 2
Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімдерге математиканы оқытуға қажетті теориялық, практикалық және әдістемелік даярлық беру. бастауыш сынып оқушыларына математиканы оқыту процесін ұйымдастырудағы кәсіби білім және біліктермен қаруландыру. Арифметикалық амалдар және олардың қасиеттерін оқыту теориясы мен технологиясы. Есептеу тәсілдерін оқыту теориясы мен технологиясы. Маңызды шамаларды және оларды өлшеуді оқыту теориясы мен технологиясы. Геометрия және алгебра элементтерін оқыту теориясы мен технологиясы. Мәтінді арифметикалық есептерді шығаруға үйрету теориясы мен технологиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Математикалық ойлауға кіріспе (coursera)
Курс 9 модульден тұрады. Бұл курс маңызды ойлау тәсілін дамытуға көмектеседі.Математикалық ойлау бұл логикалық ойлау дағдыларын қалыптастыра отырып, сандар тұрғысынан ойлау және жұмыс істеу қабілеті. Курс асинхронды болып табылады, яғни барлық курстық тапсырмалар белгіленген күннің соңына дейін кез келген уақытында аяқтауға болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектеп оқушысының зерттеу қызметін ұйымдастыру
Пәннің мақсаты - бастауыш сынып оқушыларының зерттеушілік іс-әрекеті мен оқушыларды бастауыш сыныптан бастап зерттеуге үйрету, оқушылардың зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру барысында олардың бойындағы зерттеуге қажет біліктіліктер мен оларды дамытудың жолдарын қарастырып, бастауыш сынып оқушыларының зерттеушілік дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауызекі сөйлеу мәдениеті мен ой дәлдігі
Пәннің мақсаты - болашақ мамандарға кіші мектеп жасындағы балалардың сөйлеу тілін ауызша сөйлеу арқылы дамыту әдістері мен әдістерін үйрету, олардың сөйлеуін дамыту әдістемесінің мазмұнын, мақсаттарын қарастыру, студенттердің теориялық білімдерін жүргізу, практикамен байланыста болады.Баланың дамуы мен тәрбиесі, сөйлеу мен сөйлеу коммуникациясының онтогенезі туралы қазіргі ғылыми білім негізінде оқушылардың сөйлеуін дамыту саласындағы кәсіби іс -әрекетке дайындығын қалыптастырады. Балаларды ауызекі сөйлеуге, олардың сөздері мен сөйлемдерінің біртұтас сөйлеуіне, грамматикалық формада дұрыс сөйлеуге, сонымен қатар тілдің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеуге үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныпта орыс тілін оқыту теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты - студенттерге грамматиканы, орфографияны және кіші мектеп оқушыларының сөйлеуін дамыту әдістерін үйрету. Жазу мен оқудың алғашқы дағдыларын игерудің ерекше кезеңі ретінде сауаттылыққа үйрету. Сауаттылықты оқытудың алдында тұрған міндеттер. Сауаттылыққа оқыту бойынша оқу-әдістемелік жинақ. Оқу дағдысының сапасы. Оқудың дұрыстығы. Оқу сапасымен жұмыс. Мәнерлеп оқу бойынша жұмыс. Көркем шығарманы талдаудың әдеби негіздері. Оқушылардың көркем шығарманы қабылдауының психологиялық ерекшеліктері. Бастауыш сыныптарда көркем мәтінмен жұмыс істеудің әдістемелік заңдылықтары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныпта жаратылыстануды оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты- студенттерге кіші мектеп оқушыларында табиғатты тануға деген қызығушылығын, зерттеу дағдыларын дамытуға, қоршаған ортаны ғылыми тұрғыдан түсініп, көре білуді қалыптастыруға бағытталған. «Жаратылыстану» пәнінен сабақ берудің теорияларын, әдіс-тәсілдерін және оқыту технологияларын үйренеді. Бастауыш сынып оқушыларын жоғарғы сыныптарда оқылатын биология, химия, физика ғылымдарын меңгеруге алдын ала дайындау, қоршаған ортаны бақылай отырып, өлі, тірі табиғат арасындағы байланысты түсініп,табиғат заңдылықтары мен адам денсаулығы туралы алған білімдерін күнделікті өмірде пайладана білуге және ғылыми-зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Жаратылыстануды оқыту әдістемесінен оқу бағдарламасы мен жоспарларымен таныса отырып, қысқа және ұзақ мерзімді жоспар құруды үйренумен қатар алған білімдерін өмірлік практикада қолдана білуге дағдыландыру және студенттерді табиғатты танудың негізгі әдістері - бақылау, эксперимент, сауалнама тәжірибелер жасай білуге баулу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық жобалау
Пәннің мақсаты - ұйымдастырушылық, гностикалық (оқушылармен өзара әрекеттесу мазмұнын, әдістері мен құралдарын іздеу) немесе коммуникативтік қабілеттерден кем емес маңыздылығы жағынан кез келген мұғалімнің функциясы болып табылатын педагогикалық жобалау саласындағы білім мен түсінуді зерттейді. Педагогикалық жобалаудың мақсаты – студенттерді болашақ іс-әрекеттің болжамдық нұсқаларын жасау және оның нәтижелерін болжау ретіндегі сипатымен таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім алушылардың эмоционалдық интеллектісін дамыту
Пәннің мақсаты студенттерді эмоционалдық интеллектіні дамытудың теориялық негіздерімен және эмоционалдық күйлермен практикалық жұмыспен танысады.Эмоциялық интеллектіні дамыту барысында қоршаған ортадағы адамдардың эмоциясын түсіну және олардың эмоциялық күйіне икемделу арқылы тұлғаның тиімді қарым-қатынас құра білу қабілеттері жатады. Өзін-өзі ұстай білу және өзара әрекеттесудің сауатты үлгісін құра алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты-математика пәнінің оқыту құралдарын және ондағы оқу материалдарын логикалық-дидактикалық тұрғыдан талдайды. Білім берудің озық технологияларын меңгереді, 1-4 сыныптарға арналған электрондық математика оқулықтарын, мультимедиялық оқыту бағдарламаларын, электрондық дидактикалық материалдарын жаңа педагогикалық технологияларды пайдаланып сабақ беру үдерісінде шығармашылық ізденіспен қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістемесі
Пәннің мақсаты: студенттерді «ғылым» ұғымымен таныстыру, зерттеу әдістерін меңгерту. Мазмұны: «Ғылыми -педагогикалық зерттеу әдістері» пән ретінде. Ғылыми қызмет (ғылыми процесс ретінде). Ғылыми қызмет. Болашақ мұғалімдердің ғылыми - зерттеу жұмыстарына қызығушылығын дамыту. Студенттердің ғылыми - зерттеу жұмыстарының негізгі міндеті. Ғылыми - педагогикалық зерттеулер мен оның әдістемелік негіздері. Зерттеу, мәселе мен тақырыпты анықтау - зерттеудің бірінші кезеңі, Зерттеу мәселесі мен зерттеу тақырыбын анықтау. Ғылыми - педагогикалық зерттеулердің кезеңдері. Ғылыми - педагогикалық зерттеу процесі және қорытынды кезеңі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Математикалық есептерді шешу практикумы
Пәннің мақсаты: есептерді шешу әдістері мен тәсілдері туралы білімдерді кеңейту және тереңдету негізінде математикалық есептердің әртүрлі тәсілдерін қолдана білуді қалыптастыру.Есептерді шешуге мүмкіндік беретін іргелі математикалық пәндердің негізгі ұғымдары мен терминдерін, негізгі теоремалар мен олардың дәлелдеуін, тәсілдері мен әдістерін сипаттайды; математикалық есептерді шешу кезінде логикалық пайымдаулар мен қажетті зерттеу әдістерін қолданады; өзінің көзқарасын дұрыс дәлелдейді, есептердің математикалық үлгісін құру үшін математикалық ақпаратты аналитикалық түрде көрсетеді; есептерді шешудің әртүрлі нұсқаларын қарастырады, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім беру тұжырымдамаларын таңдау және жүйелі талдауды, әртүрлі кәсіби міндеттерді шешуде педагогикалық диагностикалау әдістерін қолданады.
- Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы мен философияның теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдерін, өзінің ұлттық және жеке ресурстарын және олардың үнемді жұмсалуын, мәдени ашықтық пен экономикалық білім негіздерін біледі
- Математикалық білім берудің деңгейлері арасындағы перспективтік және сабақтастық байланыстарды жүзеге асыру құралдарын кәсіби іс- әрекетте талдайды.
- Жазу және жазу мәдениеті әдістемесін пайдаланады.
- Жас ерекшелік психологиясының қолданбалы маңыздылығын және оның диагностикалау мен түзетудің, оқыту мен тәрбиелеудің, денсаулық сақтаудың практикалық мәселелерін шешуде мүмкіндіктерін бағалайды.
- Қазақстан Республикасы және әлемде білім беруді дамытудың қазіргі кезеңінің ерекшеліктерін, кіші мектеп оқушыларын педагогикалық зерделеудің амалдарын біледі
- Заманауи инновациялық технологиялардың, идеялардың, бағыттардың кең спектрін сипаттайды.
- Денелердің, заттардың, табиғат құбылыстарының алуан түрлілігі және олардың қарапайым жіктелуі туралы, тірі және жансыз табиғат әлемінің өзара байланысы, адамның қоршаған табиғатқа әсері туралы, табиғатты зерттеудің жеке әдістерін меңгерді.
- Білім алушыларды критериалды бағалау рәсімін ұйымдастыруға қойылатын нақты талаптарды жүйелендіреді.
- Инклюзивті білім берудің вариативті модельдері туралы талқылайды.
- Жаратылыстану-ғылыми, гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық, кәсіпкерлік, құқықтық, экологиялық білімдерді, тіршілік қауіпсіздігі мәдениеті мен көшбасшылық қасиеттерді түрлі салаларында қолдануға қабілеттілігі мен дайындығын көрсету.
- Білім беру үдерісінің мәні мен құрылымын сипаттап,баланы тәрбиелеу мен оқытудың теориясы мен технологиясын ажыратады.
- Фонетикалық, семантикалық, грамматикалық, мәтіндік және прагматикалық ерекшеліктерді қоса алғанда, тілдік қолданудың теориялық аспектілерін меңгеруді көрсетеді.
Ұқсас БББ
6B01303 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01303 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01303 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты
6B01303 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Қызылорда "Болашақ" университеті