Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 Негізгі мектептегі химия және биология (көп тілде білім беру) в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Шоқантану

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Пән жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері

    Курстың мақсаты: студенттердің бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары туралы білімдерін тереңдету және кеңейту. Атомдық-молекулалық ілім, химияның негізгі заңдары, бейорганикалық қосылыстардың кластары, атом құрылысы, периодтық заң және Д.И. Менделеевтің периодтық жүйесі, химиялық байланыс, химиялық реакциялар жылдамдығы, химиялық тепе-теңдік, ерітінділер, электролиттік диссоциация теориясы, судың иондық көбейткіші және сутектік рН көрсеткіші, тұздардың гидролизі, кешенді қосылыстар, тотығу-тотықсыздану реакциялары. Химиялық заттар мен жабдықтарды қауіпсіз пайдалану үшін химиялық білімді кәсіби қолдану. Талдаудың физика-химиялық әдістері негізінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырады және жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты: Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерліктің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік қызметті игеру процесінде білім алушы деректерді цифрлық технологиялардың көмегімен жинайды, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, бизнестің қыр-сырын меңгереді және мақсаттарға жету үшін дағдыларды дамытады. Білім алушы бизнесті жүргізу әдістерімен танысады, сондай-ақ бизнесті ұйымдастыру мен басқаруда шешім қабылдау дағдыларын арттырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Мақсаты-мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың барлық кешенін, құқық пен мемлекеттің даму серпінін, заңдылықтарын қамтитын мемлекеттің типтері мен нысандары туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мақсаты-еңбек, азаматтық, қылмыстық, отбасылық құқықта және т. б. түсініктерді қалыптастыру. ҚР және т. б. салалық заңнамаларының негіздері және конституциялық–құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электролиттер және бейэлектролиттер ерітінділерінің теориясы

    Курстың мақсаты: электролиттердің, бейэлектролиттердің негізгі қасиеттерін зерттеу. Жалпы химиялық жүйеде ерітінділер теориясының орнын білу және түсіну. Электролиттер мен бейэлектролиттердің салыстырмалы сипаттамасы. Бейэлектролиттер мен электролиттер ерітінділерінің комипативті қасиеттері. Иондаушы еріткіштер туралы түсінік. Электролиттер мен ерітінділерді практикалық қолдану: биологиялық жүйелер, гидрометаллургия, галургия, аналитикалық химия. Практикалық бағыттағы ерітінділерге қолданбалы есептерді шешу арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту. Эксперименттің ерекшелігін ескере отырып, белгілі бір концентрациядағы ерітінділерді дайындауда практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сипаттама: мемлекет пен құқықтың негіздері мен ұғымдарын зерттейді. Заңнама салаларымен таныстырады. Құқықты қолдану және қылмыстың алдын алу әдістері. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатын және оның алдын алу тетіктерін қарастырады. Заңды мінез-құлық пен белсенді азаматтықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Элементер химиясы

    Курстың мақсаты: химиялық элементтер мен олардың жіктелуі туралы ең маңызды білімді дамыту және ой-өрісті кеңейту. Химиялық элементтерді зерттеу әдістемесін жасау. Элементтердің биологиялық маңызы. Ғылыми-зертханалық және оқу сипатындағы практикаға бағытталған тапсырмаларды шешу үшін эксперименттік-есептеу әдістерін қолдану. Химиялық зертханада және оқу аудиторияларында химиялық заттар мен жабдықтарды қауіпсіз пайдалану үшін химиялық білімді кәсіби пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Мақсаты: пән теориялық білімді зерделейді, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқытуға, апаттардың, апаттардың, апаттардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық объектілері мен мүліктің өндірістік персоналы үшін Төтенше жағдайлар жағдайларында залалды барынша азайтатын шешімдерді болжауға және қабылдауға қажетті практикалық дағдыларды береді, сондай-ақ осы салдарларды жою.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Мақсаты: адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі барлық экологиялық іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын тірі организмдердің даралары, популяциялары мен қауымдастықтарының экологиялық заңдылықтары туралы жаратылыстану-ғылыми жүйелі білімді қалыптастыру экологиялық білімді тек тар кәсіби мүдделерде ғана емес, сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және тұрақты даму жолындағы қозғалысқа ықпал етуге мүмкіндік береді және табиғатты қорғау мәселелерін шешу үшін теориялық білімді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Химиялық талдау негіздері

    Курстың мақсаты: химиялық талдау жүргізу әдістемесі мен дағдыларын меңгеру. Қысқаша мазмұны: химиялық талдаудың мақсаттары мен міндеттері; ерітінділер; буферлік ерітінділер; электролиттік диссоциация; қосылыстардың химиялық құрамын зерттеудің сапалық әдістері; химиялық талдаудағы тұздардың гидролизі, ерітінділердің ерігіштігі; қосылыстардың химиялық құрамын зерттеудің сандық әдістері; тотығу-тотықсыздану және комплексонометриялық титрлеу әдісі; титрлеу; талдаудың физика-химиялық және электрохимиялық әдістері. Заманауи аналитикалық жабдықты пайдалану, эксперимент нәтижелерін өңдеу үшін мамандандырылған білімді дамыту. Этикалық қағидалар мен кәсіпқойлықты сақтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Аналитикалық химия (сапалық талдау)

    Курстың мақсаты: заттың сапалық құрамын анықтауға мүмкіндік беретін әдістерді зерттеу. Қысқаша мазмұны: химиялық талдаудың теориялық негіздері; сапалық талдаудың пәні, міндеттері мен әдістері; аналитикалық топтардың катиондары мен аниондарын, буферлік ерітінділерді талдаудың мәні мен ерекшеліктері; өзара әрекеттесетін массалар мен біртекті емес жүйелер заңы; тотығу-тотықсыздану процестері мен коллоидтық жүйелерді сапалы талдау. Инновациялық жабдықтар негізінде қолданбалы есептерді шешуде әдістерді практикалық қолдану дағдыларын қолдану және дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химия негіздері

    Курстың мақсаты: студенттердің кәсіби пәндерді оқытуда химиялық инструментарийді қолдану қабілетін қалыптастыру, дамыту. Химия негіздері бойынша білімді тереңдету және кеңейту. Химиялық формулаларды құрастыру, реакциялардың химиялық теңдеулерін жазу, ғылыми химиялық ойлауды қалыптастыру үшін есептеу есептерін шығарудың практикалық дағдыларын дамыту. Химиялық зертханада және оқу аудиторияларында химиялық заттар мен жабдықтарды қауіпсіз пайдалану үшін химиялық білімді кәсіби пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физикалық химия

    Физикалық химия Теориялық химияның негізі болып табылады. Бұл студенттердің ғылыми ойлауын, диалектикалық – материалистік дүниетанымын қалыптастыруға ықпал етеді. Физикалық химия табиғи құбылыстарды, химиялық технология принциптерін физика – химиялық зерттеу әдістерімен қамтамасыз етуге әсер етеді. Қысқаша мазмұны: Химиялық термодинамика. Электролит емес ерітінділердің қасиеттері. Электролит ерітінділері. Электрохимия. Химиялық кинетика. Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторлар. Катализ.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары-белсенді қосылыстардың химиясы

    Курстың мақсаты полимерден шыққан жоғары молекулалық қосылыстардың ерекшеліктерін, сондай-ақ полимерлердің маңызды практикалық қосымшаларын зерттеу болып табылады. Қысқаша мазмұны: беттік белсенді қосылыстар химиясының пәні мен міндеттері. Энергия. Адсорбция. Молекулалық адсорбция ерітінділері. Полимерлердің молекулалық массасы. Полимерлердің номенклатурасы және жіктелуі. Ерітінділердегі макромолекулалардың әрекеті. Полимерлердің тұтқырлығы. Кристалды Полимерлер және олардың физика-механикалық қасиеттері. Полимерлер синтезі. Полимерлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы химия

    Химия іргелі жаратылыстану ғылымдарының бірі және ғылыми-техникалық прогресте маңызды рөл атқарады. Негізінде, бұл курс химиялық сауаттылықтың негіздерімен таныстырады. «Жалпы химия» пәнінің мазмұны химияның негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын, атомдық және молекулалық теорияның негіздерін, заттың құрылысын, периодтық заңын, химиялық байланыс, химиялық процестің заңдылықтарын, химиялық процестердің заңдылықтарын қарастырады. ерітінділер туралы ілім, электролит ерітінділеріндегі алмасу реакциялары және тотығу-тотықсыздану реакциялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Гистология, цитология, эмбриология

    Курстың мақсаты-қалыпты адам ағзасында олардың жұмыс істеуінің құрылымдық негізі ретінде жасушалардың, ұлпалар мен органдардың микроскопиялық және субмикроскопиялық ұйымдастырылуы құрылымының даму заңдылықтарын білу. Қысқаша мазмұны: Кіріспе. гистологияның, цитология мен эмбриологияның мақсаты, мазмұны, орны, пәні және міндеттері. Қазақстан тарихы. Физика-химиялық ғылымдармен байланыс. Химиялық-биологиялық зерттеулерде морфологиялық әдістерді әзірлеу және қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зоология, ботаника және анатомия негіздері

    Курстың мақсаты: студенттерді өсімдіктердің анатомиялық және морфологиялық құрылымының негізгі ерекшеліктерімен таныстыру. Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың жүйелілігі мен жалпы белгілерімен таныстыру. Қысқаша мазмұны: Зоология, ботаника және анатомия пәні мен міндеттері. Зоологияның, ботаника мен анатомияның даму және қалыптасу тарихы. Жануарлардың алуан түрлілігі. Адам өміріндегі және табиғатындағы жануарлардың мәні. Өсімдіктерді жалпы түсіну. Өсімдіктердің алуан түрлілігі. Өсімдіктердің мәні.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасушалық микробиология

    Пәнді зерттеу мақсаты адамның тәжірибесінде, денсаулығын сақтауда, қоршаған ортаның және генетикалық қауіпсіздік проблемаларының клеткалық микробиологияның және онымен байланысты ғылымның рөлінің өсуіне байланысты. Қысқаша мазмұны: Жасушалық микробиологияның пәні, әдістері және міндеттері. Микроорганизмдердің морфологиясы, физиологиясы және жүйелігі. Қоршаған ортаның микроорганизмдерге әсер етуі. Патогендік микроорганизмдер. Микроорганизмдер тудыратын биохимиялық процестер және олардың маңызы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық химия (сандық талдау)

    Курстың мақсаты: химиялық заттың сандық құрамын анықтау. Қысқаша мазмұны: сандық талдаудың пәні, міндеттері мен әдістері; талдау әдістерінің салыстырмалы сипаттамасы - гравиметриялық, электрогравиметриялық, колориметриялық және спектрофотометриялық, люминесценттік, хроматографиялық, титриметриялық, қышқылдық-негіздік титрлеу, редоксиметрия, комплексонометрия, тұндыру, бірге тұндыру, адсорбция және окклюзия. Аналитикалық есептеулер үшін негізгі есептеу формулаларын шығару қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктер және жануарлар физиологиясы

    Курстың мақсаты-студенттерге өсімдіктер мен жануарлар физиологиясы және олардың құрамдас бөліктері туралы олардың бірлігі мен қоршаған ортамен өзара байланысы туралы түсінік беру. Қысқаша мазмұны: өсімдіктер мен жануарлар физиологиясының пәні мен міндеттері, даму тарихы, дененің әртүрлі жүйелерінің жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін және олардың жеке құрылымдық элементтерін түсінуді қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жасанды интеллект технологиялар

    «Білім берудегі жасанды интеллект технологиялары» пәні білім беру қызметінде жасанды интеллектті пайдалануды зерттейді. Студенттер жасанды интеллект, деректерді талдау құралдары, бейімделген оқыту және оқу үдерісін жекелендірудің негізгі ұғымдарын меңгереді. Курс оқу сапасын арттыру және білім беру үдерістерін басқару үшін жасанды интеллект арқылы инновациялық білім беру шешімдерін жобалау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Физикалық химиялық анализ әдістері

    Курстың мақсаты: талдаудың физика-химиялық әдістері туралы заманауи идеяларды қалыптастыру. талдаудың физика-химиялық әдістерін жіктеу. Талдаудың оптикалық, электрохимиялық, хроматографиялық әдістерінің, молекулалық, атомдық-абсорбциялық спектроскопия әдістерінің салыстырмалы сипаттамасы. Техникалық, табиғи объектілерді, белгісіз атомдарды, жеке элементтердің ультра аз концентрациясын талдау және анықтау мүмкіндігі арқылы аналитикалық қабілеттерді дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Химияны оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты: оқушылардың тұтастығын, болжамдылығын, жалпы сауаттылығына қол жеткізуді ескере отырып, заманауи мектептегі химиялық білім берудің мақсатты компонентін қалыптастыру. Академиялық білім, білік, дағды жүйесін дамыту, білім алушылардың жасына және әртүрлі сыныптарға арналған бағдарламаларға сәйкес тақырыптарды зерделеу реттілігі, цифрлық технологияларды пайдалану (Phet, Labxchange, Renderforest), сондай-ақ критериалды бағалау үшін PISA, STEM форматында тапсырмалар құрастыру, тілдік білімді және сыни ойлауды дамыту, мектеп бағдарламаларын практикада жетілдіру және тексеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Физикалық және коллоидтық химия

    Курстың мақсаты: пәнді зерттеудің негізгі заңдары, заңдылықтары мен негізгі физика-химиялық әдістері туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру және жүйелеу. Физикалық химия. Газдардың қысқаша сипаттамасы. Химиялық термодинамика. Ерітінділер. Электрохимия. Химиялық реакциялардың кинетикасы. Коллоидты химияға кіріспе. Дисперсті жүйелер мен бөлшектер. Беттік құбылыстар мен дисперсті жүйелердің термодинамикасы. Капиллярлы құбылыс. Беттік-белсенді заттардың адсорбциясы. Электр бетіндегі құбылыстар. Пәннің негізгі бөлімдері бойынша есептерді шығару арқылы танымдық белсенділікті дамыту, виртуалды оқу кешендері және жабдықтармен жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Электрохимия негіздері

    Курстың мақсаты: қолданбалы пәндерді одан әрі игеру үшін электрохимия бойынша теориялық базаны зерттеу. Электрохимияның негізгі бөлімдеріндегі есептерді шығару арқылы негізгі құзіреттіліктер мен танымдық белсенділікті қалыптастыру. Электрохимиялық зерттеулер жүргізу, электрохимия құрылғыларындағы зерттелетін объектінің физикалық қасиеттерін және зерттеу нәтижелерін талдау. Еңбек нарығында сұранысқа ие болуға мүмкіндік беретін техникалық электрохимия мен металдардың коррозиясының әртүрлі салаларында бағдарлануына байланысты электрохимия мәселелерін кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Органикалық химияның теориялық негіздері

    Курстың мақсаты: жұмыстың дәлдігін едәуір арттыратын органикалық заттардың құрылысын зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Әр түрлі белгілер бойынша әдістердің жіктелуімен танысу. Аналитикалық міндет үшін оңтайлы зерттеу әдісін және жабдықта жұмыс істеу кезінде практикалық дағдыларды таңдауда шығармашылық қабілеттерін дамыту, заттардың қасиеттерін болжау, талдау нәтижелеріне математикалық өңдеуді жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Органикалық қосылыстардың зерттеу әдістері

    Курстың мақсаты: жұмыстың дәлдігін едәуір арттыратын Органикалық заттардың құрылымын зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Әр түрлі белгілер бойынша әдістердің жіктелуімен танысыңыз. Аналитикалық есеп үшін оңтайлы зерттеу әдісін және жабдықта жұмыс істеу кезінде практикалық дағдыларды таңдауда шығармашылық қабілеттерін дамыту, заттардың қасиеттерін болжау, талдау нәтижелерін математикалық өңдеуді жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Органикалық молекулардың функционалды туындылар химиясы

    Курстың негізгі мақсаты бензол негізіндегі органикалық молекулалардың циклдік қосылыстарын терең зерттеу. Өзінің кәсіби қызметінде органикалық химия бойынша білімді қолдану біліктері мен мүмкіндіктерін дамыту. Қысқаша мазмұны: бейорганикалық, аналитикалық, органикалық, физикалық, коллоидты химия, химиялық технология және экология, кинетика және катализ, жоғары молекулалық қосылыстар химиясы саласындағы әрекеттің ң әмбебап әдістерін білу. Заманауи жабдықтарды қолдана отырып, функционалдық талдау элементтері арқылы білімнің практикалық қолдану саласын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биологияны оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты-болашақ мұғалімдердің бойында жалпы білім беретін мектепте биология сабақтарында оқу-тәрбие процесін тиімді жүзеге асыруға дайындығын қамтамасыз ететін әдістемелік білім мен білік жүйесін дамыту; студенттерді биология сабақтарында оқушыларды оқыту, дамыту және тәрбиелеу процестері туралы біліммен қаруландыру; биологияны оқыту әдістемесінің теориясын ашу; студенттерді негізгі білім беру-тәрбиелік міндеттерді іске асыру үшін сабақтың әртүрлі нысандарын жүргізуге үйрету. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Органикалық химия

    Курстың негізгі мақсаты органикалық химияның теориялық негіздерін және алифатты қосылыстардың негізгі кластарын тереңірек зерттеу болып табылады. А.М. Бутлеровтың органикалық қосылыстар құрылысы теориясының негізгі ережелері Негізгі ұғымдармен және терминдермен сауатты жұмыс жасау. Студенттердің заманауи химия ғылымының жетістіктерін игеруі, кәсіби қызметте білімді қолдану біліктері мен мүмкіндіктерін дамыту. Әдістемеге сәйкес экспериментті өз бетінше жүргізу дағдыларын дамыту, нәтижелерді талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Курстың мақсаты - "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен таныстыру және жалпы химия бойынша орта білім берудің жаңартылған мазмұнының негізгі НҚА-сын зерделеу. Пәннің мазмұны: орта білім берудің жаңартылған мазмұнының НҚА, бағалаудың әдістері мен заманауи технологиялары (рейтинг, мониторинг, портфолио), критериалды бағалау, жоспарлау және химияны оқыту мен оқытудың заманауи әдістері мен технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мектептегі органикалық химия курсы

    Курстың мақсаты: органикалық химияның мектеп курсы бойынша теориялық білімді жүйелеу және жалпылау. А.М. Бутлеровтың химиялық құрылымы теориясының негізгі ережелері. Органикалық молекулалардың электрондық құрылысы. Органикалық реакциялардың жіктелуі және олардың өту механизмдері. Органикалық қосылыстар кластарының салыстырмалы сипаттамасы. Қосылыстар кластары бойынша есептерді шығару арқылы танымдық белсенділікті дамыту, виртуалды оқу кешендері және жабдықтармен жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биохимия

    Курстың мақсаты: теориялық, сонымен қатар практикалық деңгейде биохимиялық процестер саласындағы білім мен дағдыларды дамыту. Тірі ағзалардың макромолекулаларының негізгі кластарына салыстырмалы сипаттама беру: ақуыз құрылымы, ақуыздардың физика-химиялық қасиеттері, ферменттер, нуклеин қышқылдарының құрылысы, көмірсулар алмасуы, липидтердің алмасуы және құрылымы, ақуыз биосинтезі, ферменттердің әсер ету механизмдері, аминқышқылдарының метаболизмі, нуклеотидтер алмасуы. Автоматты биохимиялық анализаторда биохимиялық зерттеулердің жүргізу және нәтижелерін талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Химиялық экология

    Химиялық экология химиялық өнімдер, экосфераның тірі және жансыз компоненттері арасындағы қатынастарды зерттеуді зерттейді; химиялық заттардың қоршаған ортаға тікелей және жанама әсерінің салдары және олардың теріс әсерін азайтудың мүмкін жолдары. Қысқаша мазмұны: атмосфера химиясы. Атмосферадағы микроэлементтердің реактивтілігі. Жер ортасының химиясы. Құрлықтық сулардың химиясы. Қоректік заттар эвтрофикация. Экологиялық Талдаудың химиялық әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық технологияның негізгі үрдістері және аппараттары

    "Химиялық технологияның негізгі процестері мен аппараттары" пәнін меңгерудің мақсаты химия өнеркәсібі аппараттарын құру мен құрастырудың теориялық негіздері бойынша қазіргі заманғы білім алу, ғылыми-зерттеу, ғылыми-өндірістік және жобалау қызметіне жарамды мамандарды даярлау; химиялық-технологиялық процестерді басқару жүйелері; жүйелі талдау негіздері және кибернетика әдістері; стехиометриялық талдау, реакциялар тетіктері, кинетика, модельдерді сәйкестендіру, модельдердің барабарлығын бағалау, теңдеулерді шешу әдістері және процестердің жүруін талдау болып табылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиядан эксперименталды есептерді шығару әдістемесі

    Пәннің мақсаты студенттерді химия пәні бойынша эксперименттік тапсырмаларды шешудің ғылыми-әдістемелік негіздерімен таныстыру. Қысқаша мазмұны: химия бойынша эксперименттік тапсырмалардың жіктелуі; эксперименттік тапсырмаларды шешудің теориялық негіздері, оларды шешу мен орындаудың техникасы мен аспаптық әдістері, Математикалық теңдеудің көмегімен әдістемелік есептерді шешу; аралас есептерді шешу, деңгейлер бойынша эксперименттік есептерді шешу әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі

    Пәннің мақсаты: оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға және білімді іргелі меңгеруге ықпал ететін химия бойынша есептерді шешуде метапәндік әмбебап оқу әрекеттерін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: қазіргі заманғы мектеп оқушыларына химия пәні бойынша мектеп бағдарламасына бағытталған есептеу, сандық, сапалық, практикалық, қолданбалы, аралас есептердің негізгі түрлерін шешуге оқыту әдістемесі, есептер жүйесіне шешудің алгоритмін құру, ойлаудың әртүрлі әдістерін қалыптастыру үшін есептер мәтіндерін құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Күрделілігі жоғары есептерді шығару

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда жалпы кәсіби, кәсіби құзыреттілікті, шығармашылық қабілеттілікті, практикалық дағдыларды дамыту үшін пән бойынша есептік және эксперименттік есептерді, күрделілігі жоғары жаттығуларды шешудің ғылыми-әдістемелік негіздерін дамыту. Қысқаша мазмұны: әр түрлі типтегі және күрделілік деңгейіндегі есептерді шешудің әдістері, стандартты емес және олимпиадалық есептер, критериалды бағалау, күрделілігі жоғары тапсырмалардың мәтіндерін құру, қолданбалы сипаттағы есептерді шешудің алгоритмін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық эксперимент әдістемесі

    Курстың мақсаты: замануи химия ғылымы тұрғысынан химиялық эксперимент жүргізу әдістемесін меңгеру деңгейінде оқушылардың танымдық қызметін жандандыруға бағытталған оқытушының шығармашылық қызметін дамыту. Қарапайым жабдықтармен және заманауи аспаптармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, химиялық эксперименттің кезеңдері мен әдістемесі: демонстрация технологиясы, зертханалық тәжірибелерді орындау, практикалық жұмыстарды жүргізу, проблемалық оқытуда қолданбалы сипаттағы эксперименттік және шығармашылық есептерді шешу, реактивтердің аз массасымен жұмыс істеу әдістемесі мен артықшылықтары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Химиялық синтез

    Бұл курстың мақсаты - химиялық заттарды синтездеу стратегиясы мен тактикасын дамыта білу; таңдалған әдісті теориялық тұрғыдан негіздеу; синтезді дайындау техникасын, суды тазарту әдістерін, төмен және жоғары молекулалық қосылыстарды қолдана білу, химиялық синтезде материалдық тепе-теңдікті құру кезінде технологиялық есептеулер жүргізе білу,синтездеуді жүргізу, синтезделген қосылыстарды тазарту және талдау әдістерін білу, хош иісті қосылыстардағы электрофильді алмастыру реакцияларын білу және түсіну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химия бойынша оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру

    Курс болашақ мұғалімдердің жобалық іс-әрекетін басқару және ұйымдастыру қабілетін қалыптастырады. Курс химиядан сабақта және сыныптан тыс жұмыстарда оқу жобаларын жүргізуде зерттеушілік дағдыларды пайдалануға, білім беру ортасының мүмкіндіктерін пайдалану мен оқу үрдісінің субъектілерімен өзара әрекеттесуге, озық педагогикалық тәжірибені жалпылауға, химияны оқытуға жобалық іс-әрекетті өз бетінше ұйымдастыра білуге ықпал етеді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • мектептегі оқушыларға химиядан жобалық іс-әрекеттерді ұйымдастырады және жоспарлайды; • проблемаларды шешуге негізделген бірлескен белсенді зерттеулерді өздігінен ұйымдастыруға бағыт-бағдар және кеңес береді; • әзірленген критерийлер бойынша топтың жобалық қызметін бағалайды. • оқушыларды зерттеу тақырыбы бойынша өз пікірлерін дәлелдей білуге үйретеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Курстың мақсаты: халықтың мәдениеті мен тілдеріне білім алушылардың мәдениеті мен білім деңгейін арттыру, жазбаша қарым-қатынас мәдениетін жетілдіру. Академиялық мәтіндердің түсініктерін, функциялары мен жанрларын таныстыру және кеңейту. Академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, сын-пікір, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Ғылыми және қоғамдық танымды кеңейту үшін академиялық адалдықтың этикалық және құқықтық нормаларын, қағидаттары мен мәдениетін сақтау. Дереккөздермен, кітапханалық, Интернет қорларымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау. Әдістемелік материалдарды, интерактивті, сандық әдістерді пайдалана отырып сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Химиялық технология

    Курстың мақсаты- Химиялық өндіріс технологиясының теориялық негіздерін, заңдылықтарын және маңызды түсініктерін; химиялық шикізат түрлерін, химиялық өндірістің шикізаттық және энергетикалық ресурстарын; қышқылдар, аммиак, минералды тыңайтқыштар өндірісін; мұнайды, табиғи газды және тас көмірді өнеркәсіптік қайта өңдеуді, полимерлік материалдар, каучук өндірісін; химиялық өндірістің экологиялық мәселелерін; Қазақстан Республикасының химиялық өндірісінің құрылымын, перспективалары мен дамуын зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Экспериментті қауіпсіз жүргізу дағдысы негізінде зерттеудің физика-химиялық әдістері жабдықтары мен құрал-жабдықтарында химиялық реактивтерді қолдана отырып ғылыми және жобалық жұмыстарды жоспарлау, ұйымдастыру, сонымен қатар академиялық хат ерекшеліктерін білу (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала), зерттеу стратегиялары тұрғысынан ғылыми мәтіндерді талдай білу, химия саласындағы ғылыми жұмыстарды көпшілік алдында ұсыну және талқылау дағдыларын меңгеру
  • Зерттеліп жатқан салада ғылыми зерттеу әдістерін, жасанды интеллектті және академиялық жазу дағдыларын қолдану, кәсіби қызметте академиялық адалдық қағидаттарын сақтау, дене шынықтырудың практикалық негіздерін меңгергенін көрсету.
  • Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, жаратылыстану және құқықтық білімдердің негіздерін, сондай-ақ қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасауды білу және түсіну.
  • Педагогикалық процестің заңдылықтары, мектеп оқушыларының жасына байла нысты физиологиялық ерекшеліктері және қазіргі заманғы бағалау мен оқыту әдістері туралы білімдерін көрсету. Білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, критериалды бағалау технологияла рын, заманауи әдістерді, құралдарды, оқыту формаларын қолдану.
  • Көптілді оқыту жағдайында базалық тілдік, коммуникативтік білім мен дағдыларды көрсету; орта мектептің жаңартылған мазмұны шеңберінде оқытудың заманауи белсенді әдістерін, сыни ойлауды дамыту әдістерін, оқыту құралдары мен нысандарын пайдалана білу, білім беру, ғылыми және тәрбие қызметінде тапсырмаларды орындау кезінде шығармашылық тәсілді қолдану
  • Жазбаша жұмыстарды (бақылау, межелік, эссе, курстық және дипломдық жұмыстар) орындау кезінде, емтихандағы жауаптарда, зерттеулерде, өз ұстанымын білдіруде, академиялық қызметкерлермен, оқытушылармен және басқа да білім алушылармен қарым-қатынаста, сондай-ақ бағалауда академиялық адалдықты білдіретін құндылықтар мен қағидаттар жиынтығын түсіну
  • Бейорганикалық, аналитикалық, органикалық, физикалық, коллоидтық химия, биохимияны; ботаниканы, цитология мен гистологияны, зоологияны, өсіімдіктер мен жануарлар физиологиясын, жасушалық микробиологияны қоса алғанда білім берудің жаңартылған мазмұны аясында химиялық және биологиялық ғылымдар саласында білімді, дағдыларды, біліктілікті кәсіби деңгейде пайдалануды көрсету, дамыту, қолдану.
  • Орта білім берудің жаңартылған мазмұнының тұжырымдамасы мен нормативтік - құқықтық базасын, жаңа форматтағы құжаттарды (ҰМЖ, ОМЖ,ҚМЖ) пайдалана отырып оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруды білу

Ұқсас БББ

6B01504 Химия

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01504 Химия мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01504 Химия

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01504 Химия

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01504 Инженерлік профиль бойынша химия пәні мұғалімі

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01504 Химия

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01504 Химия

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

Top