Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01406 Көркем еңбек, графика және жобалау в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Мақсаты – білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің дағдыларын және мемлекет пен қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ілиястану

    Пәннің мақсаты Ілияс Жансүгіровтың шығармаларын терең әрі жан-жақты зерделеу арқылы қазақ халқының әдебиетін, өнерін, дәстүрлерін, мәдениеті мен тілін бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары терең ойлы тұлғаны дамыту болып табылады. Ілияс Жансүгіров шығармаларының қазақ әдеби тілін дамытудағы маңыздылығын түсінуді; зияткерлік-шығармашылық ойлау дағдыларын, ұлттық-рухани мұра құндылықтарын бағалай білуді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі , оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды , әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуде кешенді тәсілді қолданады , үздіксіз оқыту тұжырымдамасын адамның когнитивті және жеке даму үрдісінің бөлігі ретінде түсінеді , жеке, қоғамдық және желілік деңгейлердегі қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады , оқуға көмектесу үшін ең қолайлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдай алады (офлайн, онлайн, аралас, гибридті) , қолайлы орта қалыптастыруға және дамуына ықпал ететін әрекет жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты - ғалымдардың қазіргі жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің принциптері, технологиялары, практикалық әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Ғылыми мәдениет пен этиканың базалық негіздерін, ғылыми мәтіндерді икемді қабылдауды, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру кезінде алған білімдерін тиімді қолдану дағдыларын, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Сондай-ақ, курс аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерге бағдарлануға үйренеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты-студенттерді қазіргі қоғам өмірінің экономикалық проблемаларымен таныстыру, экономикалық ойлауды қалыптастыру және кәсіпкерлік саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдылар саласында білім алу. Студенттерде экономиканың жұмыс істеу заңдылықтары туралы кешенді идеяны қалыптастыруға, кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі салаларында қолданбалы құзыреттерді алуға бағытталған іскерлік білім алуға бағытталған, өз бизнесін құру және табысты жүргізу ерекшеліктерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Мақсаты – экологиялық процестерді талдауға, антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарын, төтенше жағдайларда қорғау әдістері мен технологияларын бағалауға мүмкіндік беретін Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері бойынша білім қалыптастыру. Адам денсаулығына экологиялық факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады; тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін арттыру жөніндегі іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру үшін экологиялық процестерді болжау; авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың ықтимал салдарын ескере отырып, қолайсыз экологиялық және төтенше жағдайларда шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инженерлік графика және жобалау

    Пән кеңістіктік геометриялық фигуралардың жазықтығындағы бейнелеу ережелерін қарастырады; кеңістіктің графикалық модельдерін алу тәсілдерін зерттейді; кеңістіктік формалармен және олардың арасындағы қатынастармен есептерді шешу дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Композиция және дизайн негіздері

    Пән композиция және заманауи дизайн негіздерімен, оның түрлері мен бағыттарымен таныстырады. Дизайн мен композицияның әртүрлі әдістерін қолдана отырып, дизайн объектілерін көркем жобалауды орындау дағдылары мен дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі, педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді , білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: адам тұжырымдамалары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; оқыту теориялары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; жан-жақты оқыту үдерісіне қолайлы оқыту теориялары мен педагогикалық үлгілерді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Визуалды өнерінің негіздері (cурет )

    Пән академиялық сурет салудың негізгі ұғымдарын, оқу сызбасы ұғымын және оны құрудың әдістемелік тізбегін дамытуға бағытталған. Неғұрлым күрделі нысандарды, объектілерді салу, адамның суретін салу. Студенттер практикалық іс-әрекет дағдыларында сурет салу әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Салалық материалтану және конструкциялық материалдар технологиясы (ұлдар/ қыздар)

    Пән өндіріс пен пайдалану жағдайында материалдарда болатын құбылыстардың физикалық мәнін, материалдың қасиеттерімен байланысын қарастырады. Заманауи металл және металл емес материалдардың негізгі қасиеттері туралы, бұйым конструкциясының оны дайындау технологиясымен өзара байланысы туралы, машина жасау өндірісінің негізгі технологиялық процестерінің даму перспективалары туралы білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Материалдарды өңдеу технологиясы бойынша Практикум (ұлдар/ қыздар)

    Пән бөлшектерді өңдеу және құрастыру тәсілдерін, өңдеуге арналған құралдарды, олармен жұмыс істеу кезіндегі тәсілдер мен талаптарды, құралдар мен жабдықтарды пайдалану кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелерін зерделейді. Әзірленген технологиялық картаға сәйкес өнімдер жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Визуалды өнерінің негіздері (кескіндеме)

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің кескіндеме негіздерін игеруі, көркемдік ойлауды дамыту, өзіндік көркемдік жазу тәсілін дамыту, акварель және майлы бояудың технологиясы мен техникасын таңдауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Көркем білім беруді оқыту әдістемесі

    Пән оқу процесін ұйымдастырудың педагогикалық тәсілдерін қарастырады. Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау. Ұзақ мерзімді және орта мерзімді жоспарлар. Жаңартылған бағдарлама бойынша Көркем еңбек бөлімдерін оқытудың әдістемелік ұсынымдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Көркем білім берудегі компьютерлік графика және жобалау

    Бағдарламалық аппараттық есептеу кешендерін(растрлық және векторлық графиктер) қолдана отырып, кескіндерді жасау және өңдеу әдістері мен құралдарын қарастырады. Үш өлшемді нысандардың бейнесі. Бояу әдістері. Компьютерлік графиканың аппараттық құралдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жобалық графика

    Жарнамалық графика, костюмді графикалық түрде ұсыну, визуалды дизайн белгілерін жасау, заманауи ақпараттық құралдарды, графикалық редакторларды қолдану: CorelDraw, AdobePhotoShop, 3D Max

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Курстың мақсаты жобалау-зерттеу қызметі және әдістемелік даярлық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер мектептегі музыка сабағының құрылымдық-мазмұндық бөлімдерін оқытудың мазмұны мен әдістемесі, оқушылардың музыкалық-шығармашылық қызметін бағалау туралы білімдерін қалыптастырады. Студенттер музыканы оқыту әдістемесінің маңыздылығы мен мақсатын мектеп оқушыларына музыкалық білім беруді жүзеге асыру үшін кәсіби дағдыларды қалыптастыру, музыка мұғалімі қызметінің құрамдас бөлігі ретінде балалардың музыкалық шығармашылығын дамыту негізі ретінде түсінеді. Студенттер меңгереді: - қабілет деңгейлері бар оқушылардың музыкалық-шығармашылық қызметін оңтайландыру бойынша стандартты түзету, оңалту және оқыту бағдарламаларын іске асыру кезінде музыкалық-дидактикалық тәсілдерді меңгеру; - балалардың музыкалық шығармашылығын дамыту үшін зерттеу әдістері мен проблемалық оқытуды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Академиялық кескендеме

    Пән академиялық кескіндеменің практикалық және теориялық негіздерін қарастырады. Кенепте, картон қағазда кескіндеме жұмыстарының түс құрылымын ұйымдастырудың принциптері мен техникалық әдістерін зерттеу. Студенттер арасында шындықты көркем-бейнелі қабылдауды, түрлі-түсті әртүрлілікте дамыту, студенттердің өзіндік шығармашылық жұмысына қажетті білім мен дағдыларды игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Заманауи педагогикалық технологиялар

    Бұл пән оқыту мен тәрбиелеудің заманауи педагогикалық технологияларын қарастырады; білім берудегі инновациялық процестер; мұғалімнің педагогикалық шеберлігін, моральдық-психологиялық имиджін қалыптастыруға ықпал етеді; Қазақстан Республикасында білім беруді модернизациялаудағы қазақстандық білім беру саясатымен және оның құқықтық негіздерімен таныстырады; білім беруде менеджментті жоспарлау, ұйымдастыру әдістерін ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Академиялық сурет

    Академиялық сурет салу курсы берілген қойылымды дұрыс салу, түрлі реңктік шешімдерді(көлеңке, түс) меңгеру қабілетіне негізделеді.Сызықтық және әуе перспективасының заңдары. Нақты ортада қарапайым форманың пропорциялары мен көлемін нақты жеткізе білу және сызықтар мен штрихтар арқылы жарықтандыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі инновация

    Пән студенттерді ақпараттық технологияларды қолдана отырып, мәселелерді шешудің заманауи әдістері мен құралдарымен таныстырады. Білім беру жүйесінде жаңа. Оқытуды жетілдіру. Білім берудегі инновациялардың құрылымы. Білім берудегі инновациялар мәселелері. Инновацияларды басқару

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Мақсаты: оқу,оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Студенттер мүмкін: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығында ынтымақтастыққа жәрдемдесу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Визуалды өнерінің негіздері (кескіндеме 2)

    Пән кескіндемені бейнелеу өнерінің ерекше түрі ретінде қарастырады. Акварель кескіндеме техникасы, олардың ерекшелігі, қасиеттері, құрамы, сондай-ақ жұмысқа қажетті материалдар. Натюрморттың оқу этюдімен жұмыс істеу принциптері мен әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Визуалды өнерінің негіздері (cурет 2)

    Пән сурет салу әдістерін, орындау техникасын, тақырыптар мен жанрларды және т. б. зерттеуге бағытталған. Студенттердің кескіндеме, графика, сәндік-қолданбалы өнер, дизайндағы композициямен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Бағалау және дамыту

    Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Студенттер, мүмкін: бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау),оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Графиканы және жобалауды оқыту әдістемесі

    Курста графика мен жобалауды оқыту әдістемесін дамытудың негізгі кезеңдері ашылады. Жобалау графикасының әдістері мен түрлері. Графикалық және геометриялық құрылымдардың бейнелеу құралдары. Сызбаларды рәсімдеу ережелері. Сызбаларды оқу және орындау. Құрылыс сызбаларын орындау ережелері. Жобаны беру техникасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 7
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллект жүйесінің теориялық негіздерін тереңдете оқыту арқылы студенттердің ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілік деңгейін арттыруға, зияткерлік жүйелерді құрудың жаңа заманауи технологияларын меңгеруге және алынған білімдер мен дағдыларды практикада қолдануға арналған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Үй технологиясы (ұлдар/ қыздар)/ Дұрыс тамақтану (ұлдар/ қыздар)

    Пән сұрақтарды қарастырады: дұрыс тамақтану негіздері. Ас үй жабдықтары. Пісіру технологиясы. Әлем халықтарының тағамдары. Жеке гигиена, өзін-өзі күту. Үй-жайларды жинау. Киім мен аяқ киімге күтім жасау. Тұрмыстық техниканы таңдау. Өсімдік шаруашылығының негізгі бағыттары. Өсімдік шаруашылығындағы көктемгі жұмыстар. Ауыл шаруашылығы өндірісіндегі заманауи техника мен жабдықтар. Электротехникалық арматура. Тұрмыстағы жөндеу жұмыстары. Тұрғын үй экологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Академиялық кескендеме 2

    Акварель техникасы бойынша академиялық кескіндеме бойынша білім мен практикалық дағдыларды игеру. Композиция, перспектива, өз білімдерін іс жүзінде қолдану сияқты кескіндеменің теориялық негіздерін меңгеру. Кеңістікті бейнелеу әдістерін игеру . Гуашь кескіндеме. Түс және тон контрасты. Табиғи қойылымдарға негізделген кескіндеме құралдары мен заңдылықтары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Өнер және білім берудегі менеджмент

    Студенттердің педагогикалық жүйелердегі(әртүрлі деңгейдегі) басқарудың негізгі категориялары, заңдылықтары мен принциптері туралы білімдерін қалыптастыру; студенттердің басқару міндеттерін шешу және тиімді шешім қабылдау шарттарын анықтау процестерін зерделеу, басқару мәдениетін тәрбиелеу және студенттердің басқарушылық ойлауын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Академиялық сурет 2

    Студенттер әртүрлі графикалық материалдармен (қарындаш, көмір, сангин, пастель, түрлі-түсті қарындаштар, тұздық, сепия және т.б.) жұмыс жасау техникасын, графикалық көркем бейнені жасау құралдарымен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ұлттық киімдерді модельдеу технологиясы

    Ұлттық киімді модельдеу және көркем безендіру технологиясының негіздері. Ұлттық киімді модельдеудің негізгі принциптері. Халықтық ұлттық киім. Ұлттық киімді көркем жобалаудағы Композиция. Киімдегі түс. Киімдегі сәндік әрлеу. Мақсаты бойынша киімдерді үлгілеу және көркемдеп безендіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және дербестендіру

    Мақсаты: педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және музыканы оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру. Студенттер: оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінеді; музыканы оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжауды меңгереді; музыканы жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының музыкалық-шығармашылық дамуын қолдауды меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы

    Пән қашықтықтан оқытудың әдістемелік мәселелерін және электрондық оқыту әдістерін қарастырады, қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып, оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері зерттеледі. Қашықтықтан білім берудің негізгі әдістемелері мен технологияларын практикада қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Көркем білім берудегі педагогикалық менеджмент негіздері

    Пән педагогикалық менеджменттің ғылыми-әдістемелік негіздерін қарастырады. Мектептегі басқару және көшбасшылық стильдері. Мектептегі менеджмент заңдылықтары мен принциптері. Педагогикалық менеджменттің функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Басқару қызметінің этикасы мен мәдениеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Декорға арналған табиғи материалдар

    Пәннің мақсаты студенттерді әртүрлі табиғи материалдардың ерекшеліктерімен таныстыру; табиғи материалдарды қолдана отырып қолөнер жасау технологиясы бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру; шығармашылық ойлауды, кеңістіктік қиялды, қиялды дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Композиция негіздері

    Композиция категориясының теориялық және практикалық аспектілерін, композицияның қасиеттері мен сапасын қарастырады. Композицияның құралдары: ырғақ, контраст, ньюанс, жеке бас, пропорция, масштаб. Композиция түрлері; фронтальды, көлемді, терең-кеңістіктік. Түсті зерттеудің рөлі. Түс және түс әсері. Түсті қабылдау заңдылықтары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Табиғи материалдардан мүсін

    Мүсін пәнінің теориялық және практикалық мәселелерін, материал-саз, ағаш, металл және мүсін технологиясы туралы білімдерін қарастырады. Табиғи материалдардан жасалған бұйымдарды орындау әдістемелерімен(плита, гүлді ою)барельеф, рельеф, шілтер, гипс геометриялық денелерден жасалған натюрморт, портрет, бюст, модельден мүсін.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Ағашты, металды және басқа материалдарды көркемдеп өңдеу

    Ағаштан, сымнан, табақ металдан, пластиктен бұйымдар жасау кезінде білім мен дағдыларды қалыптастыру. Өнімнің негізгі технологиялық операциялары мен сәндік әрлеуін қарастырады. Ағаш бұйымдарындағы бөлшектерді біріктірудің түрлері мен тәсілдері. Құрылымдық материалдардан жасалған бұйымдарды жобалау және жобалау, бұйымдарды жасаудың технологиялық операциялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы

    Пән студенттерде өнердің пайда болу теориясының жан-жақты көрінісін қалыптастыруға бағытталған. Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары. Классикалық өнердің жауһарлары. Қазақстандық суретшілердің шығармашылығы. Қазақстанның заманауи бейнелеу өнері: қазақстандық суретшілердің негізгі кезеңдері, дәстүрлері мен инновациялары, шығармашылық ізденістері мен жетістіктері. Бейнелеу өнеріндегі шығармалардың әртүрлі бағыттарын игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның мәдениет және өнер тарихы

    Пән Қазақстан мәдениетінің негізгі жетістіктерін, тарихи кезеңдерді, сәулет, мүсін, қолданбалы және ою-өрнектерді, ең тән ескерткіштерді және көне заманнан ХХ ғасырдың басына дейінгі дәстүрлі сәулет өнерінің озық үрдістерін зерттейді. Тарихи-мәдени процесс туралы білімді қалыптастырады, кезең ішіндегі форманың негізгі кезеңдері мен сипаттамалық әдістерін анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Сәндік-қолданбалы өнер: қазіргі заманғы өнер

    Кескіндеменің әр түрін зерттеу кезінде сәндік-қолданбалы өнердің заманауи түрлері қарастырылады: модульдік оригами, кусудама, квиллинг, изонит, көркем күйдіру (гильошинг, пирог), суық, ыстық, түйінді батик, матаның еркін бояуы, витражды бояулармен бояу. Негізгі әдістерді меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Тігін бұйымдарын жасау технологиясы

    Пән Тоқыма материалдарының жіктелуін, олардың құрылымы мен қасиеттерін қарастырады. Тігін бұйымдарын дайындаудағы құралдар мен жабдықтар. Киім, оның құрылымы туралы мәліметтер. Киімдерді модельдеу және құрастыру негіздері. Костюм дизайнының негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Колористика және түстану негіздері

    Пән студенттерде түс қабылдау заңдылықтары, түс физикасы, түс пен жарықтың қасиеттері, визуалды қабылдау психологиясы саласындағы негізгі білім туралы жан-жақты түсінік қалыптастыруға бағытталған. Түстердің таксономиясы мен жіктелуі, олардың иерархиясы негізгі және қайталама түстер болып табылады. Түс экспрессивтілігі теориясының негізгі заңдылықтарын, түс қатынастарының үйлесімділігін зерттеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Мақсаты: қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контекстінде музыка оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру. Студенттер: зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамытады, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолданады, ғылыми зерттеулерге қатысу және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыта алады,әр түрлі байланыс формаларын қолдана отырып, зерттеу ісәрекетін -құжаттайдыз және нәтижелерді ұсынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • ұлттық мәдениет негізінде білім алушының эмоционалды-құндылық саласын дамытатын оқу-тәрбие жұмысын жобалау; мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым-қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану.
  • ұлттық мәдениет негізінде білім алушының эмоционалды-құндылық саласын дамытатын оқу-тәрбие жұмысын жобалау
  • сәндік-қолданбалы, бейнелеу өнері, әртүрлі материалдардағы, композициялардағы дизайн бойынша практикалық дағдыларға ие болу, дизайн өнімдерінің негізгі түрлерін жобалау әдістері мен принциптерін білу.
  • педагогика мен психологияның, инклюзивті білім берудің тұжырымдамалары мен әдіснамалық негіздерін меңгеру, өз жұмысының нәтижелерін кәсіби қызметте көрсету; әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат көздерін жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру және өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық тұрғыда дамуы үшін жаңа мақсаттар қою.
  • педагогика мен психологияның, инклюзивті білім берудің тұжырымдамалары мен әдіснамалық негіздерін меңгеру, өз жұмысының нәтижелерін кәсіби қызметте көрсету.
  • Құқықтық, экономикалық, іскерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы, қаржылық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді түсінудің инновациялық тәсілдерін бағалау және қолдануда қабілетті болу.
  • көркем еңбек сабақтарын ұйымдастыру және өткізу әдістемесін меңгеру, оқытудың инновациялық технологияларының негізгі ұғымдары мен терминдерін қолдану, оқушылардың оқу жетістіктерін талдау, бағалау және диагностикалау, графикалық пәндерді оқыту әдістемесін білу.
  • тәрбиеленушілер мен білім алушылардың даму процестері мен жеке білім беру қажеттіліктерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін білу, білім беру жүйелері мен педагогикалық ой эволюциясының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары туралы ғылыми идеялар жүйесінің болуы.
  • позициялық және метрикалық есептерді шешу дағдыларын меңгеру, дәстүрлі құралдармен және компьютерлік бағдарламалардың көмегімен сызбаларды оқу, Жобалық (дизайнерлік және сәндік-қолданбалы) жұмыстарды орындау кезінде сызбалық білім мен дағдыларды қолдану.
  • сурет салудың негізгі заңдылықтарын қолданыңыз, академиялық және классикалық сурет салудың стилін, техникасын таңдаңыз.
Top