Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01406 Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы

    Болашақ мұғалімнің мектеп жасындағы балалар денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы заманауи ақпараттарды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Онтогенездің әр түрлі кезеңдеріндегі ағзаның тіршілік әрекетінің ерекшеліктері, мектеп жасындағы балалардың жеке мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметі туралы сұрақтар қарастырылады.Курс педагогикалық мамандықтарға арналған және кәсіби бағытқа ие.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Құқық және кәсіпкерлік негіздері

    Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік саласындағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайында ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестициялар тарту, инновациялар, стратегиялық ойлау туралы мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сурет I

    Курс қарапайым геометриялық денелерден, қарапайым тұрмыстық заттардан, әртүрлі текстуралар мен материалдарды қолдана отырып күрделі натюрморттардан, жазықтықта объектілерді құрудың негізгі заңдылықтарынан, сызықтық, әуе перспективасының заңдылықтарынан, кескін объектісінің құрамынан әртүрлі материалдар мен техникалардан білім алу мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түстану

    Курс түстердің теориясы мен физикалық қасиеттері, түстерді зерттеу негіздері, түс үйлесімдерінің түрлері, түстердің үйлесімді үйлесімдерін құру туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі, кеңістіктік және түс қатынастары мәселелерін, түстерді визуалды қабылдау қасиеттері, түстерді араластыру ережелері, түс схемаларын құрастыру ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    «Педагогика» курсы қазіргі ғылымның жетістіктерін және әлемдік білім беру үрдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер педагог-көшбасшы болу үшін қажетті білім мен дағдыларды игереді, инклюзивті білім беру ортасында зерттеу, цифрлық, басқару және жобаға бағытталған құзыреттерді дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркемдік білім берудегі заманауи оқыту технологиялары

    Курс білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде оқытудың заманауи технологиялары туралы білімді қалыптастыру, оқушылардың оқу жетістіктерін мониторингілеу, оқу жұмысы мен оқытудың заманауи технологияларын жоспарлау, Көркем еңбек сабақтарында интерактивті оқыту әдістері, педагогикалық технология ретінде критериалды бағалау, көркемдік білім берудің мақсаттары мен сапасы аясында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Техникалық және көркем шығармашылық

    Курс бейнелеу өнеріндегі дәстүрлі және заманауи материалдар мен техникалардың теориялық білімдерін, композициялар жасау тәсілдері мен құралдарын, авторлық композициялар жасау кезінде бейнелеу өнерінің заманауи материалдары мен әдістерін қолдану және қолдану әдістерін қалыптастыру мақсатында зерттеледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Композиция

    Курс композиция заңдылықтарын қолдана отырып, шығармашылық жұмыстарды орындау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады: ритақ, метр, симметрия, асимметрия, контраст, нюанс және басқа әдістер; композицияны құру принциптерімен танысу, әртүрлі техникада шығармашылық композицияны құру дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнеріндегі заманауи материалдар мен техникалар

    Курс мектептегі техникалық және көркем шығармашылықтың негізгі бағыттары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады, әртүрлі бағыттар бойынша бағдарламалық мазмұнды зерттейді: көркемдік дизайн, сындарлы қызметтегі бейнелеу "тілі", схемалық, динамикалық және сипаттамалық бейнелер мен әртүрлі композициялар құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кескіндеме I

    Курс бейтарап фонда гипстен жасалған геометриялық денелерден натюрморт, гризайл, қараңғы фонда екі заттан жасалған қойылым этюдтары, түсіне жақын заттардан жасалған натюрморт, көкөністер мен жемістердің қысқа мерзімді этюдтары, суық фонда ақ заттардан жасалған натюрморт туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Визуалды өнердің тарихы мен теориясы

    Курс суретшінің шығармашылығын бағалау негізінде бейнелеу өнерінің түрлері – кескіндеме, графика, мүсін, сәулет, қолданбалы өнер, олардың пайда болуы мен даму заңдылықтары, көркемдік стильдер, бағыттар, ағымдар, мектептер, пластикалық өнердің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Курс заманауи білімдегі тенденциялардың бірі ретінде инклюзивті білім беру туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлемдік тәжірибе негізінде инклюзивті жағдайларды ұйымдастырудың әдістемелік мәселелері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын педагогтердің құзыреттілік талаптары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ тілі

    Білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, қазақ тілінде сөйлеу, жазу, баяндауды мамандықтарына қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында окытылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сурет II

    Курс адамның басын бейнелеудің академиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Бас сүйегін, бас бөлшектерін – мұрын, көз, ерін және құлақ, гипс басы,Тірі бас салу, адам фигурасын салу, қаңқа салу, киімге сурет салу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Графика және жобалау

    Курс сызбалар жасау, макеттерді орындау, көркемдік-технологиялық мақсаттағы объектілер, векторлық және растрлық графика теориясы, қаріппен жұмыс істеу, қаріп композициясын жасау. Компьютерлік графика мен жобалаудың заңдары, принциптері, әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Этнопедагогика

    «Этнопедагогика» курсы студенттердің этнопедагогикалық білім беру саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ оларды «Адал азамат», «Толық адам» тұжырымдамасы негізінде әзірленген «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» талаптарына сәйкес білім алушылардың рухани-адамгершілік, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарын дамытуға бағытталған этникалық тәрбиелеудің әдістері мен технологияларын қолдануға үйрету мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бұйымды жобалау және құрастыру негіздері (қыздар)

    Курс әртүрлі тарихи және мәдени ортадағы өнер, қолөнер және дизайн туындыларының ерекшеліктері; дайындалатын бұйымдарға қойылатын функционалдық, эстетикалық, эргономикалық және экологиялық талаптар қазақтың кілем тоқуы, гобелен, заманауи кілемдер. Үйге арналған тоқыма бұйымдарының дизайны туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан өнер тарихы

    Курс Қазақстан аумағындағы ежелгі мәдениеттер мен дәстүрлер, ежелгі түркілердің мәдениеттері, ортағасырлық Қазақстанның сәулеттері, қазақтардың рухани құндылықтары және олардың өнердегі, Қазақстанның қазіргі бейнелеу өнеріндегі, ұлттық бейнелеу өнерінің жауһарларындағы көрінісі туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Материалдарды өңдеу технологиясының практикумы (ұлдар)

    Курс шеберханада оқу-еңбек процесін ұйымдастыру, қауіпсіздік техникасы, ағашты қолмен және механикалық өңдеу кезінде еңбекті қорғау, ағаштың құрылымы мен қасиеттері, металл кесетін станоктар мен технологиялық процесс, металдан бұйым жасау туралы жалпы мәліметтер туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сызба геометриясының негіздері

    Курс объектілерді бейнелеудегі перспектива туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі, перспективалық проекцияларды құрудың әртүрлі тәсілдерін, перспективалық кескіндердің түрлерін, жазық көлемді пішіндерді құрудың ережелерін, әдістерін, перспективалық кескіндерде көлеңкелерді құру әдістерін, объектінің перспективалары мен көлеңкелерін құрудың әдіснамасын оның дизайн ерекшеліктерін ескере отырып қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Визуалды өнер және көркем еңбекті оқыту әдістемесі

    Курс көркем еңбекті оқыту әдістемесі, Көркем еңбек бойынша оқу бағдарламаларын талдау, сабақтың құрылымы, сабақты жоспарлау түрлері, оқыту әдістері мен әдістері, дидактикалық оқу құралдары, бағалау, "Көркем еңбек"пәнінің оқу бағдарламасының бөлімдерін оқыту әдістемесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның заманауи бейнелеу өнері

    Пән Қазақстандағы бейнелеу өнерінің тарихы және заманауи бейнелеу өнер бағыттары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады, қазақстандық шеберлердің бейнелеу өнерін көркемдік қабылдау мәдениетін, өнер туындыларын эстетикалық құндылық ретінде қабылдау, мазмұн мен форманың бірлігінде көркем туындыларды талдау қабілетін дамытады, әртүрлі көздермен жұмыс тәжірибесін алуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме II

    Курс қоршаған шындық объектілері мен құбылыстарын және кескіндеме туындыларын визуалды қабылдау, кеңістікпен; қоршаған ортамен, жарықтандырумен және оның түс ерекшеліктерін ескере отырып, табиғи қойылымдарды бейнелеу туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі; визуалды есте сақтауды дамыту, есте сақтау, бейнелеу және қиял бойынша жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Проекциялық сызу

    Курс кеңістікті жазықтықта бейнелеудің проекциялық модельдері, Монж қаласының екі, үш картиналық сызбасының аппараты, жазықтық және кеңістіктік формалардың қалыптасуы мен құрылысы заңдары және олардың кескіндерін құру әдістері, оның сабақтас пәндердегі қолданбалы маңызы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік сызу

    Курс жобалау саласындағы компьютерлік графиканың әдістері мен құралдары, ArchiCAD, AUTOCAD құралдарымен үш өлшемді кеңістікте виртуалды жобалау, қаріп композициясын құрастыру, білім беру саласындағы компьютерлік графиканың заңдары мен принциптері, әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сәндік-қолданбалы өнер

    Курс қазақ қолданбалы өнерінің негіздері; халық шығармашылығының түрлері; материалдар мен жабдықтар; ою-өрнектің тарихы мен түрлері, Қазақ ұлттық және ою-өрнегі; көркем кестелеу, тоқу, Қазақ ұлттық мәдениетінің көркем бұйымын жасаудың, материалдарды көркем өңдеудің әртүрлі тәсілдерінің дағдылары бойынша білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәдесый бұйымдарын жобалау

    Курс кәдесый өнерінің тарихы, оларды жобалау негіздері, әртүрлі материалдар, пішіндер мен модельдер жасау, заманауи өндіріс әдістері мен техникасы (3D басып шығару, гравюра, кескіндеме), кәдесыйлар дизайнындағы композиция негіздері, түстер мен формалар, авторлық жобаларды құру бойынша практикалық жұмыс туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жобалау

    Курс ғимарат элементтерін жобалау, үш өлшемді модельдеу, жеке кітапхана элементтерін құру туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі: терезелер, есіктер, Нысандар, макет, үш өлшемді визуализация, компьютерлік графика, векторлық және растрлық кескіндер саласында қолданылатын техника мен әдіс, компьютерлік графикалық редакторлардың мүмкіндіктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі зерттеулер мен инновациялар

    Курс педагогикадағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі туралы білімді қалыптастыру, зерттеудің ғылыми аппаратын тұжырымдау, өлшеу нәтижелерін өңдеу, ғылыми зерттеу қорытындыларын тұжырымдау, ғылыми зерттеу нәтижелері бойынша реферат, баяндама, курстық жұмыс және мақала жасау мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дизайн негіздері

    Курс дизайнның негізгі ұғымдары, оның даму кезеңдері, көрнекті дизайнерлердің шығармашылық жетістіктері мен өмірбаяны, сәулет және графикалық дизайн саласындағы жобалық жұмыстың ерекшеліктері: әртүрлі жобаланған объектілердің графикалық бейнесі, құралдар мен материалдар, белгілі туындыларды көшіру туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мүсін және адамның пластикалық анатомиясы

    Курс адамның пластикалық анатомиясы, дене құрылымы, бастың, бұлшықеттің пластикалық анатомиясы, бейнелеу өнері және мүсін тарихы, адамның мәдениет әлеміндегі орны, мүсіндеу процестері, сәндік-қолданбалы іс-әрекеттің ерекше түрі ретінде шағын формалардың мүсіні туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркем білім беру тарихы және теориясы

    Курс шығармашылық, оның мәні мен түрлері, көркемдік білім беру тарихы, шығармашылық үдерісінің нәтижесі ретінде өнер туындылары, бейнелеу өнерін көркемдік қабылдау психологиясы; көркемдік білім берудің ерекшеліктері, көркем шығармашылықтың педагогикалық аспектілері, көркемдік білім беру тарихы саласындағы зерттеулер туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фотоөнердегі жасанды интеллект

    Курс графикалық примитивтер, графикалық ақпаратты түрлендіру түрлері, градиенттерді салу және редакциялау, стоп-анимация принциптері, фотосуреттерді алу өнері ретінде фотосурет, жарықтандыру және фотосурет сәті, компьютерлік графика және жасанды интеллект құралдарымен фотографиялық кескінді өңдеу туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу іс-әрекетіндегі компьютерлік графика

    Курс векторлық және растрлық графика теориясы туралы білімді қалыптастыру, қаріп композициясымен, компьютерлік графиканың заңдарымен, принциптерімен, әдістері мен құралдарымен, заманауи графикалық редакторларды қолдана отырып графикалық іс-әрекеттің практикалық әдістерімен жұмыс жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Графикалық дизайн

    Курс формальды композиция әдістері, материалдың физикалық қасиеттерін формальды композиция арқылы білдіру тәсілдері, идеялардың визуалды көріністерін, визуалды өнерді және визуалды композициялар жасау үшін орналасу әдістерін қалыптастыру үшін символдарды, кескін мен мәтінді құру және біріктіру туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәулет дизайны

    Курс архитектуралық дизайн объектілерін жобалау әдістері мен тәсілдері, архитектуралық дизайн объектілерінің құрылымы, қоршаған орта кеңістігінің дизайн элементтерінің жүйелерін қалыптастыру, тұрғын үй ортасының объектілерін түрлендіру әдістері мен әдістері, объектілердің қарапайым дизайн жабдықтарын жасау туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Курс тәрбие жұмысын жоспарлауға, тәрбие үдерісінің ерекшеліктері мен заңдылықтарын ескере отырып ұйымдастыруға қойылатын талаптарды зерттеуге бағытталған. Бұл курста тәрбие технологиялары, бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық-шығармашылық қызметінің технологиялары, тәрбие істерін ұйымдастыру технологиялары және т.б.; ұсынылатын тәрбие әдістері мен әдістерінің тиімділігі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Материалдарды өңдеу (ұлдар)

    Курс материалдарды өңдеуге арналған қол құралдары мен құрылғылары, ағашты, металды көркемдік өңдеу түрлері, монеталарға арналған құралдар мен құрылғылар, монеталарға арналған эскиздерді орындау, монеталарға тән әдістер мен технологиялар, әртүрлі материалдарды пайдалана отырып музыкалық аспаптарды жобалау туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі көшбасшылық

    «Білім берудегі көшбасшылық» пәні білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасының жалпы идеясын қалыптастыру мақсатында зерттелінеді. Білім беру жүйесіндегі болашақ кәсіби қызметке дайындық. Студенттер көшбасшылық және топқұрастыруда кешенді білім, сондай-ақ көшбасшылық әлеуетті қалыптастыру және дамыту үшін қажетті топтық жұмыстың негізгі дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Үй және тамақтану мәдениеті

    Курс өсімдік шаруашылығының негіздері, тұрғын үйді күтіп-ұстауға қойылатын гигиеналық талаптар, үй ішіндегі жөндеу жұмыстары, тұрмыстық техникамен жұмыс, қазақ мәдениетіндегі, түрлі халықтардың мәдениеттеріндегі және қоғамдық тамақтану орындарындағы дастархандағы тәртіп ережелері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Киім дизайны

    Курс киімнің макеті, костюм жасау, тігін бұйымдарын түрлендіру және безендіру, қазақ ұлттық киімі, этно-стильде бұйым жасау туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ою-өрнек пен оның стилизациясын, тұлға мен сәннің үйлесімділігін, өз имиджін құруды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Графика және жобалауды оқыту әдістемесі

    Курс графикалық бейнелеу теориясының негіздерін оқыту әдістемесі, геометриялық-графикалық модельдеу әдістері, графикалық мәдениетті қалыптастыру, жоспарлау, жобалау қызметін оқытудың әдістері мен формалары, графикалық модельдеу, пішіндеу, компьютерлік графика, автоматтандырылған жобалау жүйелері (АЖЖ) туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұйымды көркемдеп безендіру (қыздар)

    Курс қазақ қолданбалы өнерінің негіздері, халық шығармашылығының түрлері, материалдар мен жабдықтар, ою-өрнектің тарихы мен түрлері, Қазақ ұлттық ою-өрнегі, көркем кесте тігу, тоқу, Қазақ ұлттық мәдениетінің көркем бұйымын жасаудың түрлі тәсілдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіпкерлік қызметті табысты жүргізу үшін бизнес-идеяларды әзірлеу, жоспарлау, нарықты талдау және тәуекелдерді басқару дағдыларын, қаржылық сауаттылықты, қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін бәсекелестік жағдайларда кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру, құқықтық, жаратылыстану-ғылыми пәндер туралы білім мен дағдыларды, қоғам туралы білімді, қазіргі заманғы сананы бағалау және тиімді қолдану дағдыларын дамытуды меңгереді қаржы технологиялары.
  • Оқу-тәрбие процесінің құрылымының, ұйымдастырылуының ерекшеліктерін біледі, оқушылардың жас, ақыл-ой, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, мектеп пәндерін оқыту процесінде оқушыларға жеке көзқарастың ерекшеліктерін ескереді.
  • Оқу және тәрбие міндеттерін сауатты тұжырымдайды, оқу-тәрбие жұмысын жобалаудағы қызмет түрлерін, нысандары мен әдістерін таңдайды, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру дағдыларын көрсетеді, тілдік құзыреттіліктерді меңгереді.
  • Цифрлық білім беру кеңістігінде ЖИ технологияларын жобалау, бағалау және этикалық қолдану бойынша білімі мен дағдыларын меңгерген; оқу жұмысын ұйымдастырады, жоспарлайды, ыңғайлы мектептерде, оның ішінде инклюзивті оқытуда оқытудың жаңа моделін қолдану бойынша шешімдер қабылдайды, педагогикалық жағдайларды шешеді, білім берудегі инновацияларды пайдалана отырып зерттеулер жүргізеді, зерттеудің заманауи әдістерін меңгереді, білім беру мекемелеріндегі санитарлық-гигиеналық талаптарды ескереді.
  • Сурет салу мен кескіндеме жазудың негізгі заңдылықтарын біледі, сурет салу мен кескіндеменің стилін, техникасын таңдайды, арнайы терминологияны біледі, түрлі кескіндеме материалдарымен жұмыс жасау дағдыларын көрсетеді, бейнелеу өнері объектілерін бейнелеу кезінде түс туралы ғылым мен композициядағы заңдылықтарды, суреттегі, кескіндемедегі, мүсіндік жұмыстардағы стиль ерекшеліктерін ескереді.
  • Графикалық кескіндер, жобалар, графикалық ақпараттың түрлері, конструкторлық құжаттаманың бірыңғай жүйесінің (ЕСКД) стандарттары туралы білімді сыни тұрғыдан түсінеді; жобалау және құрастыру міндеттерін ерекше шешеді; әртүрлі шығармашылық жұмыстарды дербес орындайды; Компьютерлік жобалау элементтерін пайдалана отырып, жобалау қызметіне белсенді қатысады; үлгіні ынталандыруды және одан бас тартуды біледі. Жобалауда ArchiCAD, Autosad, 3D Max, AdobePhotoshop компьютерлік бағдарламаларын іс жүзінде қолданады.
  • Бейнелеу өнері объектілерінің эстетикалық құндылығын түсінеді, Қазақстанның көрнекті бейнелеу өнері шеберлерінің шығармашылығын талдайды, бейнелеу өнері туындыларын қабылдау және талдау дағдыларын көрсетеді, бейнелеу өнері түрлерінің мәнін түсінеді.
  • Көркемдік білім берудің тарихы мен теориясын біледі, жобалаудың әртүрлі әдістерін жобалау және интеграциялау түрлерін меңгереді, сызбаларды өз бетінше орындайды; сәулет және графикалық дизайн, киім дизайны, үй және тамақтану мәдениеті бойынша графикалық жұмыстар мен жобаларды орындау ережелерін сақтай отырып, кеңістіктік модельдегі графикалық және шығармашылық процестердің дағдыларын көрсетеді, білім беру мекемелерінің әртүрлі деңгейлері болашақ басшының (көшбасшы) рефлексивті құзыреттілік дағдыларын меңгереді.
  • Білім берудің жаңартылған мазмұны, мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру, мұғалім мен оқушылардың сабақта қызметін жоспарлау туралы білімді қолданады, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи ережелерін іске асырады, білім беру процесінің мониторингін жүзеге асырады, оқытудың инновациялық технологияларын пайдаланады, оның рөлін түсінеді, көрнекі өнерді, графиканы және жобалауды оқытудың мазмұны мен әдістемесінің бірлігінде тәжірибеде пайдаланады, жайлы мектептерде оқытудың жаңа білім беру бағдарламалары мен әдістемелерінің мүмкіндіктерін талдайды, этнопедагогикалық білім беру теориясы мен практикасы туралы білімді меңгереді және білім беру процесіне ұлттық құндылықтарды енгізу тетіктерін түсінеді, кәсіби қызметте қазақ тілін меңгереді.
  • Әр түрлі техникаларды, конструкцияларды және заманауи материалдарды пайдалана отырып, бұйымдарды ресімдеу бойынша көркемдік жобаларды орындау процесінде танымдық белсенділік танытады; фотоөнерде, оның ішінде жасанды интеллектті пайдалана отырып идеялардың тұсаукесерлерін ұсынады, жобаларды орындау және шығармашылық жобалық қызметті жоспарлау дағдыларын көрсетеді.
  • Білім беру жетістіктерінің жалпы жүйесіне интеграциялана отырып, кәсіби құзыреттіліктерді көрсетеді, көркемдік білім беру теориясы мен практикасын терең түсінеді, сондай-ақ дипломдық жұмысында оқытудың инновациялық әдістерін тиімді қолданады.
Top