Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01505 Биология в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Жасушалар мен тіндердің биологиясы

    Пән цитология және гистология саласы, эукариоттық және прокариоттық жасушалардың құрылымы, жасуша теориясы мен тіндік құрылымы, барлық тірі организмдердің тіндік жүйелерінің негізгі типтері мен сорттарының қызметі, генезисі және жіктелуі туралы білімді қалыптастырады. тіршілік формасы, сондай-ақ тіндер мен гистогенез туралы ұғымдар, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушы жасуша теориясының негізгі ережелерін сипаттайды, жасуша құрылымдары, эукариоттық және прокариоттық жасушалардың құрылымын салыстырады, жануарлар тіндерінің құрылымдық ерекшеліктерін жалпылайды, матаның әртүрлі гистологиялық типтерге жататындығын анықтайды, сонымен қатар ғылыми-зерттеу және зертханалық биологиялық жұмыстарды орындау үшін заманауи жабдықтар мен жабдықтарды пайдаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық қызметке кіріспе

    Пән мұғалім қызметінің кәсіби негізін зерттейді, қазіргі мектеп жағдайында практикалық қызмет үшін қажетті білім, кәсіби дағдылар жүйесін береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Цитология және гистология

    Пәнде эукариоттық және прокариоттық жасушалардың құрылымын, жасуша теориясын, тіндік құрылымын, функцияларын, генезисін және тірі организмдердің тіндік жүйелерінің тіршілік формасы ретінде жіктелуін қоса алғанда, цитология және гистология саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесі қалыптасады, нәтижесінде білім алушы жасушаішілік құрылымдар мен тіндерді анықтайды, жасушалардың құрылымын салыстырады, жануарлар тіндерінің ерекшеліктерін жалпылайды, гистопрепараттардың сипаттамасын жүргізеді және зертханалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарына арналған заманауи жабдықтарды пайдаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, оның әртүрлі қызмет салаларындағы рөлін, заманауи құралдар мен технологияларды, сондай-ақ жасанды интеллекттің қоғамға әсерін зерттейді. Курс барысында табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру, генеративті модельдер және деректерді өндіруді қоса алғанда, ЖИ жұмысының негізгі аспектілерін қарастырылады. ЖИ-ті бағдарламалаусыз практикалық қолдануға, оны қолданудың этикалық аспектілеріне және даму перспективаларына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы деректерді талдауға және түсіндіруге, кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ-құралдарын пайдалануға, жасанды интеллект саласындағы негізгі үрдістерді түсінуге және ЖИ-нің қоғам мен экономикаға әсерін сыни бағалауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді, дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Омыртқасыз жануарлардың анатомиясы және морфологиясы

    Пән омыртқасыз жануарлардың анатомиялық және морфологиялық құрылымын, функциялары мен әртүрлілігін, соның ішінде саркомастигофорлар, споровиктер, кірпікшелер, Целентераттар, жалпақ құрттар, дөңгелек құрттар, Аннелидтер, Моллюскалар, шаянтәрізділер, Кіші типті Хелицералар, олардың жіктелуі бар жәндіктер, сондай-ақ эхинодермалар түрлерінің өкілдерін зерттейді, зерттеу нәтижелері бойынша студент Омыртқасыздардың анатомиясы мен морфологиясы туралы білімге ие үлгілерді жинау, бөлшектеу, зерттеу және жіктеу әдістерін қоса алғанда, зертханалық жағдайда олармен жұмыс істеудің практикалық дағдылары бар, сондай-ақ алған білімдерін болашақ кәсіби қызметінде қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өсімдіктердің анатомиясы мен морфологиясы

    Өсімдік жасушалары мен ұлпаларының құрылысын, сондай-ақ өсімдіктердің вегетативтік және генеративтік органдарының анатомиясы мен морфологиясын зерттейтін пән. Сонымен қатар, зерттеу объективіне өсімдіктердің көбею тәсілдері мен өсімін молайту циклы, өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі рөлі туралы сұрақтар енгізілген. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оптикалық аспаптармен, табиғи объектілермен жұмыс істей алады, уақытша микропрепараттар дайындайды; ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Омыртқасыздар зоологиясы

    Пән омыртқасыз жануарлардың алуан түрлілігін, құрылымы мен тіршілік әрекетін, олардың жіктелуін, анатомиялық-физиологиялық және экологиялық ерекшеліктерін, жеке және тарихи даму заңдылықтарын, тіршілік ету ортасымен байланысын, сондай-ақ жануарлар дүниесін игеру, реконструкциялау және қорғау негіздерін зерттейді, нәтижесінде білім алушы зертханалық жағдайда омыртқасыздармен жұмыс істеудің білімі мен практикалық дағдыларын меңгереді және оларды кәсіби қызметте қолданыңыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ботаника

    Өсімдіктер әлемін жер биосферасының құрамдас бөлігі ретінде зерттейтін пән, өсімдіктердің алуан түрлілігі, өсімдіктердің морфологиялық ұйым деңгейлері, өсімдіктердің шығу тегі және құрлықтағы өмірмен байланысты олардың анатомиялық-морфологиялық дифференциациясы, автотрофты, гетеротрофты және симбиотрофты организмдер, олардың заттар айналымындағы және жердегі энергияның өзгеруіндегі рөлі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бейорганикалық химия

    Элементтердің ашылу тарихын, олардың периодтық жүйедегі орнын және атомдардың электронды құрылымын, д.и. Менделеевтің периодтық жүйесінің негізгі (жанама) кіші топтарының элементтерінің қасиеттерін, атомдардың, қарапайым заттардың және негізгі және жанама кіші Топтардың элементтерінің қосылыстарын салыстыруды зерттейтін пән. Пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы қарапайым заттар мен олардың қосындыларының қасиеттері туралы білімді кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін пайдалана алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сәндік өсімдіктердің морфологиясы және систематикасы

    Өсімдіктердің вегетативтік және генеративтік органдарының морфологиясын, өсімдіктердің әртүрлі жүйелі топтарының көбею типтерін, спорофит пен гаметофиттің кезектесу ерекшеліктерін, дауысты және жабылған тұқымдардың жүйеленуін зерттейтін пән. Экологиялық факторлар, ботаникалық географияның элементтері туралы түсінік. Агроценоздар мен фитоценоздардың құрылымы. Қазақстан Республикасының Өсімдік аймақтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы химия

    Барлық негізгі химиялық ұғымдарды, химиялық қосылыстардың құрамы мен қасиеттерін, Д.И. Менделеевтің периодтық жүйесін, термодинамиканың негізгі ұғымдарын, химиялық кинетиканы және химиялық тепе-теңдікті, ерітінділердің концентрациясын, ұғымдардың мағынасын зерттейтін пән: тотықтырғыш, тотықсыздандырғыш, тотығу, тотықсыздану. Пәнді оқу нәтижелері бойынша оқушы кәсіби қызметте химияның негізгі заңдары мен түсініктерін қолдануға қабілетті және дайын

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Омыртқалы жануарлардың анатомиясы және морфологиясы

    Пән омыртқалы жануарлардың анатомиялық және морфологиялық құрылымын, функциялары мен әртүрлілігін, соның ішінде бас сүйексіз, дөңгелек, шеміршекті және сүйек балықтарын, қосмекенділерді, бауырымен жорғалаушыларды, құстар мен Сүтқоректілерді зерттейді, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушы омыртқалы жануарлардың анатомиясы мен морфологиясы туралы білімге ие, олармен зертханалық жағдайда жұмыс істеудің практикалық дағдыларына ие, жинау, бөлшектеу, зерттеу әдістерін қоса алғанда және үлгілердің жіктелуі, сондай-ақ алған білімдерін болашақ кәсіби қызметте қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктердің жүйелілігі

    Өсімдіктер түрлерінің алуан түрлілігін, жасушалардың, ұлпалардың, өсімдіктер ағзаларының құрылымын, Өсімдіктердің адам өміріндегі және табиғаттағы рөлін зерттейтін пән. Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы өсімдіктердің таксономиялық топтарына сипаттама бере алады, түрлердің ботаникалық сипаттамасын жасай алады және өсімдіктерді анықтау техникасын біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән адамды қалыптастыру бойынша арнайы ұйымдастырылған, мақсатты бағытталған және жүйелі қызметті, тәрбиелеу, білім беру және оқыту мазмұнын, нысандары мен әдістерін, осы үрдістерді ұйымдастыру және басқару заңдылықтарын, қағидаларын, нысандары мен принциптерін зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білімалушы педагогика категорияларын талдай алады, оларды кәсіби қызмет барысында ескереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Омыртқалылар зоологиясы

    Пәнде омыртқалы жануарлардың алуан түрлілігі, құрылымы мен тіршілік әрекеті, олардың таралуы, тіршілік ету ортасымен байланысы, жеке және тарихи даму заңдылықтары, жердің жануарлар дүниесін игеру, реконструкциялау және қорғау әдістері зерттеледі, нәтижесінде білім алушы омыртқалы жануарлардың жіктелуі, анатомиясы, физиологиясы және экологиясы туралы білімді меңгереді, олармен зертханалық жағдайда жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгереді, үлгілерді жинай, зерттей және жіктей алады, ақпаратты талдай және сыни тұрғыдан бағалай алады, сондай-ақ алған білімдерін кәсіби міндеттерді шешу үшін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам анатомиясы

    Анатомияның заманауи жетістіктері, адам денесін ұйымдастырудың барлық деңгейлерінде жүретін процестерді морфологиялық қамтамасыз ету негізінде органдардың, орган жүйелерінің және тұтастай адам ағзасының құрылымы мен топографиясын зерттейтін пән.Пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы жас және жыныс ерекшеліктерін ескере отырып, адам денесінің анатомиясын, ағзалар мен функционалдық жүйелердің құрылымын, топографиясы мен функцияларын білетін болады, көрнекі оқу құралдарында адам денесінің негізгі құрылымдарын анықтай алады, анатомиялық препараттарда ағзаларды, олардың бөліктерін таба және көрсете алады, оларды орыс және латын тілдерінде атау дұрыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам биологиясы

    Пәнде адам биологиялық түр ретінде зерттеледі, оның ішінде анатомиялық құрылымы, гомеостазды реттеу және қолдау процестері, онтогенез кезеңдері, эволюциясы мен генетикалық ерекшеліктері, сондай-ақ қоршаған орта факторларының халықтың денсаулығына әсері, нәтижесінде болашақ мұғалім ретінде білім алушы адамға қатысты биологиялық заңдылықтарды сауатты түсіндіре алады, мектеп оқушыларында адам мен оның тұтас идеясын қалыптастырады биосферадағы орын, сондай-ақ денсаулық сақтау мінез-құлқының негіздерін егу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы

    Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері

    Пәнде қауіпсіздік мәдениетін тәрбиелеуге, білім алушыларды күнделікті өмірде, қауіпті, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайларда қауіпсіз мінез-құлыққа даярлауға, оларда салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, бірінші рет көрсету дағдылары мен дағдыларына арналған қауіпсіздік және тіршілік әрекеті саласындағы заңнамалық және құқықтық актілердің мәселелері зерделенеді мемлекеттің қорғанысы туралы, азаматтардың әскери міндеті туралы бастапқы білім алу, Әскери қызмет негіздері бойынша даярлау, сондай-ақ азаматтық қорғаныс саласында дағдыларды игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жоғары жүйке қызметінің физиологиясы

    Пән шартты рефлекторлық қызметтің негізгі принциптерін, мінез-құлықтың физиологиялық механизмдерін, мидың интегративті қызметін, Дағдылар мен әдеттердің қалыптасу заңдылықтарын, сөйлеу ерекшеліктері мен оның бұзылыстарын, стресстің мінез-құлық пен когнитивті процестерге әсерін, сондай-ақ дененің жоғары жүйке қызметі мен функционалдық жағдайын талдау әдістерін зерттейді, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушы мінез-құлық актілері мен функционалдық күйлердің механизмдерін талдайды, тәжірибелік деректерді өңдеу әдістері, сондай-ақ алынған білімді жоғары жүйке қызметінің бұзылуын бағалау және түзету үшін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биоорганикалық химия негіздері

    Пән екінші текті заттардың құрамын, құрылымын және жіктелуін, сондай-ақ физиологиялық белсенді қосылыстардың жұқа органикалық синтезінің механизмдерін зерттейді, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушы ізденіс эксперименттік зерттеулер жүргізеді, биохимиялық талдаудың заманауи әдістерін қолданады, хроматографияның әртүрлі түрлерін қолдана отырып табиғи және синтетикалық заттардың сапалық құрамын анықтайды, токсиндер кластарын ажыратады, физика-химиялық әдістер, сондай-ақ олардың биологиялық белсенділігін негіздейді және алған білімдерін ғылыми-зерттеу және практикалық қызметте пайдаланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушылардың қаржылық сауаттылық деңгейін арттыруға және олардың экономикалық теория, Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласындағы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс жеке қаржыны басқарудың негізгі аспектілерін, соның ішінде қаржылық шешімдерді ұтымды қабылдауды, туындаған қаржылық мәселелерді шешуді және қаржылық алаяқтықты тануды қамтиды.Білім алушылар қоғамдық өндіріс негіздерін, шаруашылық нысандарын, сұраныс пен ұсыныс теориясын, сондай-ақ өндіріс шығындары мен факторлар нарығын зерттейді. Студенттердің өз қаржысын басқаруға және экономикалық қызметтің негіздерін түсінуге деген сенімділігіне ықпал ететін практикалық дағдыларға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биохимия

    Пән табиғи қосылыстардың молекулалық биологиясы мен химиясы, биожүйелердің өзін-өзі құрастыру, өзін-өзі реттеу және өзін-өзі көбейту принциптерін ашу саласындағы білімді қалыптастыра отырып, организмдердің құрамына кіретін заттардың химиялық құрамын, құрылымын, қасиеттерін және локализациясын, олардың түзілу жолдарын, түрлендіру механизмдерін және биомолекулалардың функционалдық рөлін қоса алғанда, өмірдің молекулалық негізін зерттейді, нәтижесінде білім алушы алынған білім мен практикалық дағдыларды білім беру қызметінде қолдану, күрделі биохимиялық процестерді қол жетімді деңгейде түсіндіру, оқу эксперименттерін жоспарлау және жүргізу, оқушылардың ғылыми ойлауын қалыптастыру, сондай-ақ әртүрлі факторлардың биомолекулаларға әсерін бағалау және оларды зерттеу әдістерін көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Құқық және құқықтық реттеу негіздері

    Пән құқықтық жүйе және құқықтық реттеу қағидаттары туралы базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Құқықтық сананы, құқықтық мәдениетті және азаматтық жауапкершілікті дамытуға ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы түрлі оқиғалар мен іс-әрекеттердің құқықтық аспектілерін талдай алады, қоғамдағы құқық нормаларын сақтаудың маңыздылығын түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім берудің қалыптасуы мен дамуын, инклюзивті білім берудің үлгілерін, "кедергісіз" білім беру ортасын құру шарттарын, инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді, жалпы білім беретін мектептегі инклюзивті білім берудің жай-күйін бағалаудың құрылымы мен индикаторларын (инклюзивті мәдениет, инклюзивті саясат, инклюзивті практика)ашатын пән, әртүрлі даму кемістігі бар балаларды инклюзивті оқыту және оқу жетістіктерін бағалау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Зерттеудің негізгі әдістерін, экспериментті жоспарлау әдістерін және эксперименттік деректерді статистикалық өңдеуді зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән білім алушылардың сыбайлас жемқорлықты әлеуметтік құбылыс және оның қоғамға теріс әсері ретінде түсінуін қалыптастыруды зерттейді. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениеттің дамуына ықпал етеді, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама контекстінде жағдайлар мен іс-әрекеттерді талдау дағдыларын меңгереді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Адам және жануарлар физиологиясы

    Жануарлар мен адам ағзаларының негізгі жүйелерінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін, организмдегі физиологиялық процестерді зерттейтін пән. Пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы ағзаның физиологиялық функциялары және оларды реттеу жүйелері туралы нақты түсінікке ие болады, тірі жүйелердің гомеостазын қамтамасыз етудің реттеуші тетіктерін біледі, тәжірибелік дағдыларды және эксперименттік физиологиялық зерттеулердің негізгі әдістерін меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экология және тұрақты даму

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын, тірі организмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеті туралы қазіргі жүйелік түсініктердің қалыптасуын, қоршаған ортаға антропогендік әсер етумен байланысты проблемаларды зерттейді; Экология ғылым ретінде. Оның қалыптасуының қысқаша тарихы, негізгі мақсаттары мен әдістері. Экологияның бөлімдері. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі. Абиотикалық және биотикалық факторлар. Антропогендік факторлар – экологиялық факторлардың ерекше тобы. Негізгі абиотикалық факторлардың экологиялық маңызы: жарықтандыру, температура, ылғалдылық, тұздылық және т.б. Шектеу факторлары. Ю. Либихтің минимум заңы. В.Шелфордтың толеранттылық заңы. Төзімділік диапазоны. Стенобионтты және эврибионтты организмдер. Қазақстан Республикасының экологиялық проблемалары, шешу жолдары. Жаһандық экологиялық мәселелер. Тұрақты даму Тұжырымдамасы, Тұрақты дамудың мақсаттарына (ТДМ-ға) қол жеткізу тетіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Эволюциялық ілім

    Макро және микроэволюциялық деңгейлерде органикалық әлемнің дамуының негізгі заңдылықтарын, түр түзудің ерекшеліктерін, табиғи іріктеудің әсер ету механизмдерін зерттейтін пән. Пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы табиғатта болып жатқан процестерді түсіндіру үшін алынған білімді қолдана алады, пәнаралық деңгейде әртүрлі деректерді талдай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биология бойынша көрнекі құралдарды дайындау әдістемесі

    Пән мектепте биология сабақтарына арналған көрнекі құралдарды жасау принциптері мен технологияларын, соның ішінде ботаника бойынша оқулықтарды, тұлыптар жасауды, биологиялық процестерді модельдеуді зерттейді және оқу нәтижелері бойынша білім алушы мектеп биология курсының әртүрлі тақырыптары бойынша көрнекі материалдар жасай алады, таксидермияның әртүрлі әдістерін қолдана алады, сонымен қатар әртүрлі типтегі сабақтарда көрнекі құралдарды қолданудың орындылығын талдай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Топырақтану негіздерімен қолданбалы биология

    Топырақтануды, егіншілікті, агрохимияны, дала дақылдарын, көкөніс дақылдарын, жеміс және жидек дақылдарын зерттейтін пән. Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы топырақты механикалық егуді анықтау әдістерін, тыңайтқыштарды енгізу мөлшерін есептеу, ауыспалы егістің сызбасын құру, мәдени және Арамшөп өсімдіктерінің негізгі түрлерін тану, ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру технологияларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияны зерттеудің балама әдістері

    Пән биологияны зерттеудің балама әдістерін, оларды қолданудың дидактикалық мүмкіндіктерін, заманауи компьютерлік оқыту құралдарын, оқу бағдарламаларының жіктелуін, электрондық оқулықтың функциялары мен құрылымын, сондай-ақ оқу процесінде презентацияларды пайдалану ерекшеліктерін зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы әртүрлі типтегі сабақтарда компьютерлік бағдарламаларды қолданады, өзінің электрондық оқу материалдарын жасайды, компьютерлік оқулықтардың қазіргі заманға сәйкестігін бағалайды психологиялық-педагогикалық және гигиеналық талаптар, сондай-ақ оқу бағдарламаларының түрлері, олардың мүмкіндіктері және оқу қызметінде пайдалану перспективалары туралы білімі бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микробиология

    Пән жасушалық ұйым, микроорганизмдердің генетикасы мен метаболизмі туралы білім алуды, микробтық дақылдармен жұмыс істеу дағдыларын игеруді, микробиологияның басқа биологиялық пәндермен байланысын анықтауды, микробиология саласындағы жаңалықтардың дүниетанымдық және әлеуметтік-этикалық маңыздылығын көрсетуді зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи білім берудегі STEM-технология

    STEM-білім беруді дамытудың жалпы тенденцияларын, STEM-педагогика бағыттарының ерекшеліктерін, әлемдік және қазақстандық білім беру практикасында STEM-оқытуды іске асыру моделі мен тәжірибесін, мектепте STEM-білім беруді іске асыру нысандарын, мектепке арналған STEM-бағдарламаны және қосымша білім беру жүйесін әзірлеуді зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы STEM-білім беруді сипаттайды:, модельдер мен бағыттар; сабақта және сабақтан тыс үдерісте педагогикалық қызмет құралдарын әзірлейді және іске асырады (интеграцияланған сабақтар, экскурсиялар, жобалар, факультативтер, жазғы мектептер, үйірмелер); мектепке (мектепке дейінгі білім беру, колледж, ЖОО) арналған STEAM-бағдарламаларды жобалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биологиялық білім берудегі цифрлық технологиялар

    Пәнде ақпараттандыру және ақпараттық мәдениет, Қазақстан Республикасындағы білім беруді ақпараттандырудың тарихы мен перспективалары, қазіргі заманғы мультимедиялық сабақтың нысандары, әдістері мен тәсілдері, сондай-ақ Цифрлық технологиялар мен оларды биологиялық білім беруде қолдану тетіктері студенттердің цифрлық технологиялар туралы түсініктерін қалыптастыру, олардың түрлері туралы білімді игеру, оларды биология сабақтарында қолдану, биология сабақтарында қолдану мақсатында оқытылады. оқу процесін ұйымдастыру және басқару үшін оларды пайдалану мүмкіндіктері мен перспективаларын талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқыту әдістемесі

    «Биология» пәнінің мазмұны, оқыту әдістері, білімді, іскерлікті және дағдыларды тексеру және бекіту, оқыту формалары, Оқыту құралдары, биологияның материалдық базасы. Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы сабақ мазмұнын жинақтауға, сабақ мазмұнына байланысты оқытудың қажетті формалары мен әдістерін таңдауға, Оқытудың техникалық құралдарын пайдалануға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи педагогикалық технологиялар

    Пән педагогикалық технологияларды іске асырудың мәні мен әдістемесін; дәстүрлі және жаңа педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, білім беру процесін жобалау және түзету алгоритмін зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жеке даму биологиясы

    Организмдердің онтогенетикалық даму заңдылықтарын, макро - және микроморфологиялық, физиологиялық және биохимиялық, молекулалық және генетикалық процестерді, сондай-ақ жеке дамудың барлық кезеңдеріндегі даму процестерін басқаратын факторлар мен механизмдерді зерттейтін пән. Пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы тірі организмдердің көбею және жеке даму заңдылықтары туралы түсінікке ие болады, эмбриональды объектілермен және препараттармен жұмыс істеу әдістерін пайдаланады, зертханалық жағдайда жұмыс істеу дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның флорасы мен фаунасы

    Негізгі биогеографиялық терминдер мен ұғымдарды зерттейтін пән биоалуантүрлілік, оны сақтау және тұрақты пайдалану мәселелері, Қазақстандағы биоалуантүрлілікті сақтау, осы жағдай және өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің өзгеру тенденциялары. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы биоалуантүрлілік бойынша алған білімдерін табиғатты қорғау қызметінде және оқу-тәрбие процесінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Генетика

    Әртүрлі деңгейдегі биологиялық жүйелердің тұқым қуалаушылық және өзгергіштігінің заңдылықтары мен механизмдерін зерттейтін пән, генетикалық талдау негіздері. Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы тәжірибеде гибридологиялық, цитологиялық және популяциялық талдау әдістерін қолдана алады, тұқым қуалаудың барлық түрлеріне Генетикалық есептерді шешу дағдыларын меңгереді, генетикалық эксперименттер қоюды жүргізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биоценология

    Абиотикалық, биотикалық, антропогендік факторлардың өсімдіктерге, өсімдіктердің тіршілік формаларына, интрасецификациялық экологиялық бөлімдерге, абиотикалық, биотикалық, Жануарлар тіршілігіндегі антропогендік факторларға, жануарлардың биологиялық циклдеріне, кеңістіктегі бағдарға, Жануарлар популяциясының құрылымы мен динамикасына, табиғат пен қоғамның қарым-қатынасына, адам экологиясы мен экологиялық қауіпсіздігіне, адам денсаулығының экологиялық аспектілеріне, қоршаған ортаға антропогендік әсерге әсерін

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дененің өсуі және дамуы

    Пән тірі организмнің өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, онтогенездегі биологиялық реакциялардың механизмдерін, тұқым қуалаушылық пен ортаның әсерін, сондай-ақ дамуды сипаттайтын зерттеу әдістері мен көрсеткіштерін зерттейді, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушы ұйымның әртүрлі деңгейлеріндегі өсу мен дамуды реттеу процестерін сипаттайды, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін талдайды және алған білімдерін кәсіби қызметте қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктердің, жануарлардың және микроорганизмдердің биологиялық әртүрлілігі

    Планетадағы өсімдіктердің, жануарлар мен микроорганизмдердің биологиялық әртүрлілігін, сондай-ақ олардың тіршілік ету ортасының жағдайларына бейімделу ерекшеліктерін зерттейтін пән. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы биоалуантүрлілікті сақтау әдістерін кәсіби қызметте қолдана алады, алынған білімді биология пәнін оқытуда қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эпигенетика

    Пән эпигенетиканың жалпы түсініктері мен механизмдерін, тірі табиғатта ұсынылған эпигенетикалық құбылыстарды, эпигенетикалық процестердің ерекше аспектілерін, соның ішінде транскрипцияны реттеуді, трансляцияны, РНҚ жетілуін, генетикалық материалды рекомбинациялауды және жөндеуді зерттейді, зерттеу нәтижесінде білім алушы эпигенетиканың, геномиканың және протеомиканың негізгі заңдылықтары мен қазіргі жетістіктері туралы негізгі білімді молекулалық негіздерді талдау үшін қолдана алады биологиялық процестер, эксперименттік деректерді түсіндіру және биология саласындағы ғылыми-зерттеу және қолданбалы мәселелерді шешу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Адам генетикасы

    Пән адамның тұқым қуалаушылығы мен өзгергіштігін, оны ұйымдастырудың барлық деңгейлерінде, тұқым қуалайтын патологиялардың себептерін, адам генетикасының әдістерін, тұқым қуалайтын ауруларды, туа біткен даму ақауларын және генетиканың қолданбалы аспектілерін зерттейді, зерттеу нәтижесінде білім алушы адам генетикасының әдістерін қолдана алады, тұқым қуалайтын аурулар мен даму ақауларының топтарын анықтай алады, генетикалық процестер туралы білімді көрсете алады және оқушыларды бұл тақырыптар жас ерекшеліктерін және жеке ерекшеліктерін ескере отырып.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психогенетика негіздері

    Пән адамның жеке психологиялық ерекшеліктерінің тұқым қуалайтын және қоршаған орта детерминанттарын, олардың өзара әрекеттесуін және мінез-құлықты қалыптастырудағы, психикалық процестер мен дамудағы рөлін, соның ішінде Психогенетика әдістерін, генетикалық психофизиологияны, интеллект, темперамент және психикалық дизонтогенезді зерттеуді зерттейді, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушы психогенетиканың негізгі ережелері мен мәселелерін сипаттай алады, мінез-құлық белгілерінің қалыптасу ерекшеліктерін жалпылай алады, генотип пен ортаның адамның даралығына әсерін талдау және алған білімдерін кәсіби қызметте қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Солтүстік Қазақстан облысының жануарлар әлемі

    Солтүстік Қазақстан облысы фаунасының қалыптасу тарихын, балықтардың жіктелуін, мекендеу және пайдалану шарттарын, амфибияларды, рептилияларды, сүтқоректілердің көп түрлілігін, сондай-ақ Солтүстік Қазақстан облысының жануарлар дүниесінің экологиялық сипаттамасын зерттейтін пән. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы жануарлар түрлерін анықтай алады, олардың есебін жүргізеді, ресурстарды анықтайды, Жануарлар өміріндегі орта факторларының рөлін анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биометрия

    Пән өз эксперименттерінің нәтижелерін жоспарлау мен математикалық өңдеуді, Биометрия саласындағы практикалық білім мен дағдылардың негіздерін игеруді, оның басқа ғылымдармен байланысын, сондай-ақ зерттелетін белгілердің орташа мәндерін анықтау және алынған деректерді түсіндіру әдістерін зерттейді, нәтижесінде білім алушы ғылыми зерттеулерде биометриялық әдістерді қолдана алады, негізгі көрсеткіштерді анықтай алады, нәтижелерін және нәтижелерін сауатты баяндайды. оқытушылық қызметте алған дағдыларын пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орнитология

    Пән құстардың жер биотасының өкілдері ретіндегі маңыздылығын, систематика, биология, экология, түрлердің әртүрлілігі, морфологиялық және анатомиялық ерекшеліктері, мінез-құлқы, көбеюі, көші-қоны, адам экожүйелеріндегі рөлі, бақылау, сақиналау және түрлерді анықтауды қоса алғанда, зерттеу әдістері, сондай-ақ зерттеу нәтижесінде экологиялық қатынастар мен антропогендік факторлардың әсері зерттеледі. білім алушы ол құстар туралы тұтас түсінік қалыптастыра алады, олардың ерекшеліктерін сипаттай алады, олардың бейімделуі мен экологиялық байланыстарын талдай алады, студенттердің зерттеу дағдыларын дамыта алады, экологиялық ойлау және табиғатты қорғауға саналы көзқарас.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер физиологиясы

    Негізгі физиологиялық үрдістерді (тыныс алу, фотосинтез, су алмасу сұрақтары, минералды тамақтану және т.б.), өсімдік организмінде өтетін пән, олардың өзара байланысы және реттелуі. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы өсімдіктерден физиологиялық үдерістерді зерделеуге байланысты ғылыми-зерттеу далалық және зертханалық жұмыстарды орындау үшін қазіргі заманғы аппаратураны және жабдықты пайдалана алады, Өсімдіктер физиологиясы бойынша өз бетінше білім ала алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биофизика

    Биофизикада қолданылатын негізгі ұғымдарды, заңдар мен модельдерді, биофизикалық жүйелердің қасиеттерін, жасушалық құрылымдардың қызмет етуінің физикалық принциптерін және биофизикалық негіздерін, заттар мен энергия алмасуының молекулалық механизмдерін, заттар көлігінің молекулалық механизмдерін зерттейтін пән. Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алған білімін кәсіби қызметте қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі инновациялар

    Пән қазіргі білім беру үдерісіндегі инновациялық үдерістердің рөлін; білім беру үдерісіндегі педагогикалық, әдістемелік, ақпараттық инновацияларды белсенді пайдалануды; білім берудегі инновацияларды пайдалану кезіндегі оң әсерлер мен тәуекелдерді бағалау тәсілдерін; Білім берудегі инновациялық үдерістердің ерекшелігі мен ерекшеліктерін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Молекулалық биология

    Пән қазіргі заманғы биологияның жаңа бағытын, биологтардың, химиктердің және физиктердің молекулалық биологияның теориясы мен әдіснамасының негіздерін, нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың құрылымы мен қасиеттерін, сондай-ақ репликация, транскрипция, трансляция, рекомбинация және жөндеу механизмдерін қоса алғанда, тірі табиғат объектілерін зерттеу үшін интеграциялық күш-жігерін зерттейді, нәтижесінде білім алушы негізгі құрылымдар мен процестерді анықтай алады про-да тұқым қуалайтын ақпаратты беруді және өткізуді қамтамасыз ететін- биологиялық процестердің молекулалық негіздерін түсіндіру, оқу материалдарын әзірлеу және зертханалық және зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін педагогикалық қызметте білімді қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктердің жұмыс істеу механизмдері

    Пән өсімдіктердегі физиологиялық процестердің мәнін олардың ұйымдастырылуының барлық деңгейлерінде, уақыт пен кеңістіктегі осы процестерді басқару мүмкіндіктерін, сондай-ақ өсімдіктер физиологиясын эксперименттік зерттеу әдістерін зерттейді, зерттеу нәтижелері бойынша студент физиологиялық процестердің сыртқы және ішкі факторларға тәуелділігін талдай алады, жасушалардың, тіндердің және мүшелердің өміршеңдігін анықтай алады, физиологиялық процестердің қарқындылығын бағалай алады, өсімдіктер физиологиясының қауіпсіздігін диагностикалай алады өсімдіктер морфологиялық-физиологиялық белгілері бойынша минералды қоректену элементтерімен, өсімдіктердің әртүрлі мүшелерінің биохимиялық құрамын анықтау, өсімдіктердің қоршаған ортаның қолайсыз факторларына төзімділігін бағалау, далалық және зертханалық эксперименттер мен ғылыми зерттеулердің бастапқы деректерін талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық жобалық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Пән оқу және тәрбие процесінде оқушылардың зерттеу және жобалау қызметін ұйымдастыру теориясы мен практикасының негіздерін, соның ішінде далалық және камералдық эксперименттерден алынған бастапқы ақпаратты талдауды, жобалау қызметінің әдіснамасы мен кезеңдерін бағалауды, сондай-ақ педагог пен оқушылардың өзара іс-қимылын зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы жобалау-зерттеу жұмысының құрылымын түсіне алады, жобалау қызметінің әртүрлі әдістерін қолдана алады, оның нәтижелерін талдау және ұсыну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологиялық зерттеулер жүргізу әдістемесі

    Пән биология саласындағы ғылыми-зерттеу қызметінің теориясы мен практикасын, соның ішінде әдістемені, заманауи әдістерді, кезеңдерді және зерттеу құрылымын зерттейді, нәтижесінде білім алушы ғылыми зерттеулердің әртүрлі түрлерін жүзеге асыруға, олардың нәтижелерін өңдеуге және ұсынуға, сондай-ақ алған білімдерін педагогикалық қызметте қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биология сабақтарында биологиялық эксперимент және заманауи білім беру технологиялары

    Демонстрациялық және зертханалық экспериментті қоса отырып, биология бойынша оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруды, зертханалық жұмыстар мен тәжірибелерді өткізу әдістемесін, биологиялық эксперименттің түрлерін, қазіргі білім беру технологияларын және оларды оқу үрдісінде қолдануды зерттейтін пән. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы биологияны оқытуда экспериментті және заманауи педагогикалық технологияларды қолдана алады, зертханалық жұмыстар мен тәжірибелерді жүргізе алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биология бойынша сыныптан тыс жұмыстар

    Пән мектепте биология бойынша сыныптан тыс жұмыстың нысандарын, әдістерін және ұйымдастырылуын зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы оқушылармен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыра алады, оны жүргізудің әртүрлі әдістерін меңгергенін көрсетеді және оларды іс жүзінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық сауаттылық дағдыларын меңгере отырып, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша түрде тілдік құралдарды пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеме жасау үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді пайдалана алады, жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен шектеулерін талдайды, кәсіби қызметте деректерді өңдеу және түсіндіру үшін заманауи ЖИ-құралдарын қолданады.
  • Жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда оңтайлы бейімделу үшін тәжірибелік қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық және қаржылық білімді қолданады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді.
  • Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағытталған тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолдана отырып төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдалана алады.
  • Оқу-тәрбие және оқыту процесінде білім беру технологиялары мен құралдарының кең спектрін белсенді қолдана отырып, заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады.
  • Ерекше білім алу қажеттіліктері бар жеке тұлғаларға педагогикалық қолдау көрсете отырып, білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері мен жеке дамуын білу негізінде оқыту процесін ұйымдастыра алады.
  • Педагогикалық қызмет барысында өсімдіктер мен жануарлар дүниесі, өсімдіктердің, жануарлар мен микроорганизмдердің биологиялық әртүрлілігі, жер бетіндегі тірі организмдердің пайда болуы мен дамуы, сондай-ақ қоршаған орта жағдайындағы тірі организмдердің тіршілік әрекетінің ерекшеліктері туралы ғылымдар саласындағы білімдерін, іскерліктерін, дағдыларын көрсетеді.
  • Оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық технологияларын, әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады, білім алушылардың білімін, іскерлігін, құзыреттілігін критериалды бағалауды пайдаланады.
  • Химия ғылымы, биофизика, Адам анатомиясы және физиологиясы, Адам ағзасының құрылымы мен жұмысының химиялық негіздерін білу саласындағы білімді, іскерлікті, Дағдылар мен құзыреттерді пайдалана отырып Педагогикалық қызметті жүзеге асырады.
  • Биологиялық зерттеулердің заманауи әдістерін қолдана отырып, білім алушылардың дербес ғылыми-зерттеу, зерттеу жобалық қызметін және жобалау қызметіне басшылықты, олимпиадалық даярлықты жүзеге асырады.
  • Цитология, гистология, эмбриология, микробиология, генетика молекулалық биологиясы, психогенетика салаларындағы білімдерін, біліктерін, дағдылары мен құзыреттерін пайдалана отырып педагогикалық қызметті жүзеге асырады.
  • Педагогикалық қызмет барысында экологиялық ғылымдар саласындағы, сондай-ақ тірі организмдердің қоршаған орта жағдайындағы тіршілік әрекетінің ерекшеліктері туралы білімдерін, іскерліктерін, дағдыларын көрсетеді.

Ұқсас БББ

6B01505 Биология мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01505 Биология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01505 Биология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01505 Биология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01505 Биология пәні мұғалімі

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01505 Биология (IP)

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01505 Биология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01505 Биология мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01505 Биология мұғалімдерін даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01505 Биология (IP)

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

6B01505 Биология

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

Top