Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01707 Ұйғыр тілі мен әдебиеті-ағылшын тілі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Қазіргі ұйғыр тілінің фонетикасы

    Пәннің мақсаты-ұйғыр тілінің фонетикалық және фонологиялық жүйесінің және олармен байланысты кіші жүйелерінің ұйымдастыру заңдылықтарын ашып, дыбыстық құрылымы туралы мәлімет береді; мазмұны: олардың қызмет ету ерекшеліктері туралы; фонетикалық деңгейде жүйелік қатынастарды және онымен байланысты кіші жүйелерді оқыту негізінде қазіргі ұйғыр әдеби тілі туралы теориялық білім. Құзыреттіліктер: әртүрлі контекстерде алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; мәселелерді зерттеуді басқару және мәселелерді шешу мүмкіндігіне ие болу; әр түрлі контекстерде жинақталған тәжірибені біле алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі ұйғыр тілінің лексикасы мен фразеологиясы

    Курстың мақсаты: лексикологияның негізгі қағидаларын, ұйғыр тіліндегі сөздер мен олардың мағыналық қарым-қатынасын, ұйғыр тілінің лексикалық қорында пайда болу себептерін зерттеу. Қазіргі лексикалық жүйенің семантикалық табиғаты. Мазмұны: Сөз және ұғым. Лексикалық мағына түрлері. Сөздер мағынасын дамыту жолдары. Тұрақты сөз тіркестерінің негізгі белгілері және түрлері. Ұйғыр тілінің лексикографиясы. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фольклор және ХІV ғасырға дейінгі ұйғыр әдебиеті

    Пәннің мақсаты: халық ауыз әдебиетінің негізгі жанрларын оқыту және олардың ерекшеліктері. Ұйғыр халық ауыз әдебиетінің зерттеу тарихы. Ұйғыр фольклорын жинаумен және зерттеумен айналысқан ғалымдар. Түркітанушы ғалым В.В. Радловтың; Қазан университетінің профессоры Н.Ф. Катановтың; түркітанушы ғалымдар Н. Н. Пантусов, С.Е. Малов, тілшы ғалым Г.С.Савақасов еңбектерінің маңызы. Шынжаң-Ұйғыр автоном ауданындағы фольклористика. Ұйғыр фольклорын зерттеудегі Батыс шығыстанушылардың рөлі. Фольклорлық материалдардың түрлері. Ұйғыр халық ертегілері, қошақтары, мақал-мәтелдері, дастандары. Жүсіп Баласағұни және Ахмет Югнекилердің өмірі және шығармашылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ұйғыр және қазақ халықтарының ауыз әдебиеті

    Мақсаты: халық ауыз әдебиетінің қалыптасу мен даму ерекшеліктерімен таныстыру. Ұйғыр, қазақ халық ауыз әдебиетінің жанрлық-тақырыптық ерекшеліктерін салыстырмалы зерттеу. Мазмұны: Фольклор және ұлт тарихы. Фольклор жанрлары, классификация принципі. Лирикалық әндер, халық прозасының түрлері, эпостар және т.б. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    «Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі ұйғыр тілінің морфологиясы

    Мақсаты: қазіргі ұйғыр әдеби тілінің морфологиясы бойынша теориялық білім жүйесін игеру, тұрақты дағдылар мен сөз бен форманы, сондай-ақ сөз таптарын грамматикалық талдау. Мазмұны: Ұйғыр тіліндегі сөздердің жасалу болу жолдары. Ұйғыр тіліндегі сөз таптарының лексика-грамматикалық ерекшеліктері. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Базалық ағылшын тілі В1

    Пәннің мақсаты: В1 деңгейінде барлық негізгі компоненттерге сәйкес студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру.Міндеттері: - тұрақты лексикалық, грамматикалық және фонетикалық дағдыларды қалыптастыру; - сөйлеу дағдыларын одан әрі дамытуға ықпал ету;-еркін диалогтық қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту; - студенттерді Оқытылатын тіл елінің, сондай-ақ Қазақстанның мәдениет элементтерімен таныстыру; - студенттерді ағылшын тіліндегі әдебиет үлгілерімен, сондай-ақ мерзімді басылымдармен таныстыру; - студенттерді мәтінді стилистикалық талдау элементтерімен таныстыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    "Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ұйғыр прозасының талдауы

    Мақсаты: ұйғыр әдебиетіндегі проза жанрының қалыптасуы мен дамуының негізгі бағыттарын, жазушылардың проза жанрының дамуына қосқан үлесін зерттеу. Мазмұны: Ө. Муһәммәди, Т. Һәсән, Н. Исраилов З. Сәмәдий, Ж. Босақов, Һ. Абдуллин, Т. Тохтәмов атты ұйғыр жазушыларының шығармашылығы. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі көзқарастарды түсіне білу қабілетін көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ұйғыр тілі мен әдебиетін оқыту әдістері мен технологиялары

    Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер: * оқушыларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдайды; * технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, шығармашылық және әр түрлі оқыту әдістерін қолдана алады; * оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдаланады; * авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін біледі және қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • XV-XIХ ғғ ұйғыр әдебиеті

    Мақсаты: 15-19 ғасырдағы көрнекті жазушылардың шығармашылығының негізгі бағыттарын зерттеу. Мазмұны: XV ғасырдағы Орта Азиядағы қоғамдық-саяси оқиғалар. Атаи, Саккакий, Лутфи, Әлишер Наваий және Нәвбәти, Зелили, Әрший т.б. секілді ақындарының шығармашылық қызметі. Классикалық ақындар А.Низарий, Н.Зияий және Т.Ғерибийдің «Ғериплар һекайити» - XIX ғасырдағы ең көлемді әдеби ескерткішінің жазылуына қосқан үлесі. ХІХ ғасыр әдебиетіндегі дәстүрлер мен жаңашыл зерттеулер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    "Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері" пәні білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің коммуникативтік грамматикасы

    Мақсаты - студенттерді ағылшын тілінің грамматикалық және фонетикалық құрылымы, оның ерекше сипаттары мен қолданым заңдылықтары туралы заманауи ұғымдармен таныстыру. Мазмұны: Морфология. Морфологияның негізгі түсініктері. Сөз таптары және оларды жіктеу қағидаттары. Синтаксис. Синтаксистің негізгі бірліктері. Сөз тіркесі мен сөйлем (жіктеу мәселелері мен қағидаттары).Құзыреттіліктер: меңгерген теориялық, практикалық білімдері мен грамматикалық талдау әдістерін кәсіби қызмет үдерісінде қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері

    «Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары

    «Білім берудегі өзара әрекеттесу және коммуникация психологиясы» пәні заманауи психологиялық теориялар мен модельдерді игеруге, тұлғаның жұмыс істеуіне және оның жеке қасиеттеріне бағытталған, олар педагогикалық мамандықтардың болашақ мұғалімдерінің құзыреттілігін қалыптастырады, бұл оқытудың даралануы мен білім беру процесінде студенттердің алуан түрлілігін ескеруге мүмкіндік береді. Пән психологиялық қауіпсіз оқу ортасын құру және қолдау арқылы оқушылардың әл-ауқатын жақсартудың маңыздылығына бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы

    "Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы" пәнін меңгерудің мақсаты орта кәсіптік білім берудің оқу бағдарламасында оқытылатын ағылшын тілінің грамматикалық материалының практикалық білімдерін бекіту, кеңейту және жетілдіру болып табылады. Ағылшын тілінің грамматикасын оқыту Практикалық, білім беру, тәрбиелік және кәсіби-педагогикалық мақсаттарды жан-жақты жүзеге асыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Негізгі шетел тілінің стилистикасы

    Пәннің негізгі міндеттері. Стилистиканың тіл ерекшеліктерімен байланысы. Стилистикалық ерекшелік ұғымының анықтамасы. Тілдің стилистикалық ерекшеліктерін көрсететін функциялар. Әлемдік мәдениет тарихы контекстінде түрлі әдебиеттерді дамыту ерекшеліктерін зерттеу. Көркемдік бағыттардың, шығармашылық әдістердің, эстетикалық бағдарламалардың сипаттамасы. Әдеби даму кезеңдерін және ірі жазушылардың шығармашылығын талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Абайтану және Ұлттық тәрбие

    "Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл курс білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, қолдауға және мектептерде туындайтын қатысу мен оқуға кедергілерді анықтауға бағытталған; даму басымдықтарын анықтау және әртүрлілікті қолдау бойынша іс-шараларды жоспарлау (оқу бағдарламасының материалдарын бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және білім алушылардың тұрақты мектеп жүйесіне қатысуы мен жетістіктерін қолдау үшін мектеп қауымдастығы арасындағы ынтымақтастықты жеңілдету; инклюзивті ортада барлық білім алушыларды қолдау үшін көмекші технологиялар мен АКТ-ны пайдалана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазіргі ұйғыр тілінің синтаксисі

    Пәннің мақсаты: негізгі синтаксистік ұғымдар мен тиісті терминологияны, пән мазмұнын меңгеру; әр түрлі аспектілерде синтаксистік бірліктерді талдау дағдыларын дамыту. Мазмұны: Әр түрлі синтаксистік аспектілердегі синтаксистік бірліктер. Олардың жүйелік байланыстары, типологиясы және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Іскерлік тіл БНШТ

    Ресми іскери стильдің жалпы сипаттамасы. Іскерлік қарым-қатынас формалары. Іскерлік қарым-қатынас тілі. Іскерлік қарым-қатынас нормалары. Іскери тіл және іскерлік қатынас. Вербалды емес коммуникация элементтері. Ресми іскери стильдің лексикалық (сөздік) жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    «Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Шеттілдік білім беру әдістемесі

    Пәннің мақсаты: қазіргі кезеңде маманға қойылатын әлеуметтік педагогикалық талаптарға жауап беретін болашақ шетел тілі мұғалімінің кәсіби-пәндік дайындығының сапасын қамтамасыз ету. Пәннің мазмұны:теориялық және практикалық қызметті ұйымдастыру және құру принциптері мен тәсілдерінің жүйесі ретінде әдіснама туралы жалпы түсінік Шеттілдік білім беру парадигмасы. Шеттілдік білім берудің мақсаты, мазмұны, принциптері, әдістері, технологиялары, тәсілдері. Мәдениетаралық тілдік және сөйлеу негіздеріне оқыту. Оқу үдерісін жоспарлау. Бақылау. Шетел тілі мұғалімінің моделі. Құзыреттер:жалпы, пәндік, кәсіби.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жаңартылған мазмұндағы "Ұйғыр тілі" пәнін оқыту әдістемесі

    Мақсаты: орта мектепте ұйғыр тілінде оқу процесін жобалауды, ұйымдастыруды, жүзеге асыруды және бақылауды реттейтін нормативтік құжаттарды түсінуге және педагогикалық іс-әрекетте қолдануға үйрету. Мазмұны: Орта білім беруге арналған «Ұйғыр тілі» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламаларының құрылымы мен мазмұны. Критериалды бағалау: қалыптастырушы бағалау және жиынтық бағалау. Саралау. Сабақты жоспарлау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазіргі ұйғыр тілінің орфографиясы мен орфоэпиясы

    Мақсаты: Қазіргі ұйғыр әдеби тілінің ғылыми принциптеріне сәйкес тілдегі сөздердің дұрыс жазылу ережелері мен дұрыс айтылу нормаларын түсіндіру. Мазмұны: дыбыс үндестігі, дыбыстардың әлсіреуі, орфографиялық принциптер, орфоэпиялық нормалар т.б. Құзреттілік: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Шет тілінің теориялық фонетикасы

    Тілдің фонетикасы. Тілдің дыбыстық жағы. Тілдің дыбыстық құралдары. PLC тұжырымдамасындағы фонема. Маңызды қарсылықтардың логикалық жіктелуі. Интонацияның фонетикалық табиғаты. Интонация функциялары. Ағылшын тіліндегі интонация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ұйғыр тілі мен әдебиетін бағалау және дамыту

    Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Студенттер, мүмкін: •бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) •оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазіргі ұйғыр тілінің диалектологиясы

    Мақсаты: Ұйғыр тілі диалектілерінің зерттелу тарихын, олардың фонетикалық, лексикалық, морфолгиялық ерекшеліктерін үйрету; диалекттер құрамына енетін говорлар және олардың жіктелуі. Мазмұны: ғалымдардың ұйғыр диалектілерін жіктеу туралы еңбектері, әртүрлі диалектілерде жазылған мәтіндер. Ұйғыр тіліндегі диалекттердің фонетикалық, лексикалық, морфологиялық ерекшеліктері. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар

    «Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар» курсы студенттердің педагогикалық зерттеудің теориялық негіздерін меңгеруге, педагогикалық зерттеудің логикасын, әдіснамасын, әдістерін меңгеруге, ғылыми дерек көздерінен білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық ойлау мен тәжірибені дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтінді әдеби талдау

    Мақсаты: Көркем мәтінді талдау арқылы мәтін мен автордың, оқырман мен мәтіннің арасындағы поэтикалық байланыстарды қарастыру. Мазмұны: Көркем әдебиеттің поэтикасын әдеби және сыни дискурс тұрғысынан қарастыру. Қазіргі қазақ әдебиеті шығармаларын зерттеу мен талдаудың әдістері, тәсілдері, теориялық білімді практикамен ұштастыру, жүйелі түрде толықтыру дағдыларын игеру. Құзыреттіліктері: Көркем шығарманы тарихи - функционалдық әдіс контексіндегі талдай біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазіргі ағылшын тілінің тарихы мен мәдениеті

    Мақсаты: ағылшын тілінің шығу тегі мен дамуын, оның құрылымын, тіл тобының басқа тілдеріне ұқсастығын және оның қайталанбас ерекшеліктерін меңгерту.Мазмұны: ағылшын тілінің қалыптасуына әсер еткен ең негізгі фактілер, тілдің даму тәртібіне сәйкес хронологиялық тәртіппен берілген лексикалық, фонетикалық және грамматикалық құбылыстар.Құзіреттілігі: оқытылатын тілдің тарихи дамуындағы сөздердің мағынасындағы семантикалық өзгерістерді меңгереді, ағылшын тілінің әдеби және диалект түрінде кездесетін ерекшеліктерін ажырата біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жаңартылған мазмұндағы "Ұйғыр әдебиеті" пәнін оқыту әдістемесі

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерді қалыптастыру, сөздік қорын қалыптастыру, университеттің курстық әдістемесінің әдіснамалық негіздері мен тұжырымдамасы туралы түсінік, қазіргі мектеп жағдайында практикалық іс-әрекетке қажетті кәсіби дағдылар. Мазмұны: 5-11 сыныптарға арналған ұйғыр әдебиеті бойынша оқу бағдарламалары, оқулықтар мен оқу материалдарының мазмұны, құрылымы мен принциптері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін оқытудың заманауи әдістері

    Мақсаты: студенттердің ғылыми жазбаша және ауызша презентация дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ағылшын тіліндегі жоба. Презентацияға дайындық. Слайдтарды рәсімдеу. Презентация құрылымы. Ағылшын тіліндегі тіркестер. Кіріспе фразалар. Ағылшын тіліндегі презентация дағдылары. Құзыреттер: жобаны жоспарлау және жүзеге асыру біліктілігі; студенттердің ғылыми-зерттеу іскерлігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Мектептегі жазба жұмыстарын жүргізу әдістемесі

    Мақсаты: Білім алушыларға жазба жұмыстарды жүргізудің әдіс-тәсілдерін үйретеді. Мазмұны: Жалпы білім беретін орта мектептерде оқушылар жазба жұмыстарымен айналысады. Жазба жұмыстарын жүргізуде қойылатын мақсатты, оған жету жолдарын ұйымдастыруды, оларды жүзеге асырудың әдіс-тәсілдерін, жолдарын көрсетеді, үйретеді. Құзыреттіліктері: оқу, оқу-зерттеу және ғылыми-зерттеу қызметтерінде филологиялық тұрғыдан талдау мен болжаудың дәстүрлі және жаңа әдістерін қолдана біледі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тіліндегі баспасөз

    Қазіргі ағылшын тіліндегі жастар баспасөзінің тілдік ерекшелігі мен ерекшелігі. Жастар мерзімді басылымдарында тақырыптық блоктар. Ағылшын тіліндегі заманауи баспасөз тілінің ерекшеліктері.Би-би-си / Ұлыбритания, Express / Ұлыбритания,тәуелсіз / Ұлыбритания,Евроньюс/, бізді қуып жете алмайды / ЕО, саясат |ЕО.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Шетел тілі сабағындағы медиа тілі

    Шетел тілі сабағындағы медиа тілі – бұл шетел тілін оқытуда медиа мәтіндерін оқу құралы ретінде пайдалануға бағытталған пән. Курста БАҚ тілі (жаңалықтар, мақалалар, блогтар, әлеуметтік желілер, телехабарлар мен подкасттар) талданып, жанрлық ерекшеліктері, лексикасы, стилі және ақпарат ұсыну тәсілдері қарастырылады. Медиа контентті сыни қабылдау, медиа және ақпараттық сауаттылықты қалыптастыру, сондай-ақ медианы білім беру үдерісіне кіріктіру әдістеріне ерекше назар аударылады. Бұл курс тілді оқытуды өмірмен байланыстырып, қызықты әрі шынайы қарым-қатынасқа жақын етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілін оқытуда оқу-әдістемелік материал әзірлеу

    Мақсаты: Мектепалды даярлық мұғалімдерінің оқу жоспарын құру принциптерін, мақсаттар мен міндеттерді жоспарлауды, курсты және бағдарламаны ұйымдастыруды және материалдарды әзірлеуді қамтамасыз ету. Мазмұны: Шетел тілін оқытудың теориясы мен тәжірибесінің негізгі бағыттары. Шетел тілін оқытудың заманауи технологиялары мен құралдары. Құзыреттіліктер: дидактикалық материалдарды жобалау және өңдеу; ағылшын тілін үйренудің кеңейтілген блоктарын дамыту; АКТ қолдану арқылы ағылшын тілі сабағында оқу үдерісін шығармашылықпен ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • ХХ ғасыр ұйғыр әдебиеті

    Мақсаты: Қазақстанда жаңа кезеңдегі ұйғыр әдебиетінің қалыптасуын зерттеу. Мазмұны: ақындардың шығармашылығы 20-30 Драматургия. ҰОС кезеңіндегі әдебиет. СУАРе туралы тақырып. Ұйғыр әдебиетінің соғыстан кейінгі кезеңі: х. Абдуллиннің, З. Самадийдің, ж. Босаковтың, М. Зулпикаровтың романдары. Поэзия: х. Искандеров, х. Хамраев, и. Бахтия поэмалары. Құзыреттіліктер: мәселелерді зерттеуді және мәселелерді шешуді басқара білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Тәуелсіз Қазақстандағы ұйғыр әдебиеті

    Пәннің мақсаты: ХХІ ғасырдағы ұйғыр әдебиетімен танысу. Мазмұны: Қазіргі ұйғыр әдебиеті. Драматургия, поэзия және прозада қалыптасқан дәстүрлер. С.Мәмәтқулов, Ж.Розахунов, А.Дәләтов, Х.Илахунова, П.Сабитова т.б. ақын-жазушылардың шығармашылығының басты ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Білім мен іскерлікті бағалау бойынша практикум(ПББ)

    Бұл пән студенттерді білім беру процесінде оқушылардың білімін, дағдыларын және іскерліктерін тиімді бағалау әдістері мен құралдарын қолдануға дайындауға бағытталған. Пән студенттерге бағалау теориясы мен тәжірибесін меңгерту, әртүрлі бағалау әдістерін зерттеу және оқу процесіндегі нәтижелерді нақты бағалау дағдыларын қалыптастыруды көздейді. Бұл практикум студенттерге кәсіби дағдылар мен білім беру ісіндегі маңызды құралдарды меңгеруге мүмкіндік береді, сондықтан болашақ мұғалімдер үшін өте қажетті пән болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • -мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгере отырып, одан әрі қарай білімін өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолданады, сондай-ақ педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби қарым - қатынастарды қалыптастырып, кәсіби қызмет барысында денсаулықты сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалана алады.
  • - халық тарихының негізгі кезеңдерін, мемлекеттіліктің және өркениеттің эволюциясын жан-жақты және объективті түрде сипаттай алады, ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу дағдыларын меңгереді, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді;
  • - кәсіби білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және оны интерпретациялау, өздерінің әлеуметтік, этикалық, ғылыми құндылықтарын, ұстанымдарын, оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау негізінде жаңа мақсаттар қоюға және тұлғалық-педагогикалық дамуға ұмтылады;
  • -оқыту мен ұлттық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық мәселелерін, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайындағы ерекшеліктерін түсінеді, оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатын өмірлік және оқу контекстінде этикалық тұрғыдан қолданады;
  • - оқытудағы озық тұжырымдамаларға негізделген теориялық білімдерді сыни тұрғыдан іріктейді, әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллекті пайдаланады және алынған білімді оқыту процесін жетілдіру мен өзінің кәсіби дамуына қолданады;
  • - ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін меңгереді және оларды зерттелетін салада қолдану дағдыларын қалыптастырады, шетел және ана тілдерінің тілдік құбылыстарына өз бетінше әлеуметтік, этикалық және ғылыми нормаларды ескере отырып, зерттеу жүргізе алады;
  • -ұйғыр тілі, әдебиеті және ағылшын тілі пәндерінің жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламаларындағы дағдыларды және оларды қалыптастыратын оған оқу мақсаттарының маңызын түсінеді;
  • - зерттелетін салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті командалық жұмыста, тұлғааралық қатынастарда, тиімді жұмыста коммуникативтік құзыреттілікті көрсету, сыни тұрғыдан ойлайды;
  • - ұйғыр және ағылшын тілін оқытудың интерактивті әдістері мен әдістерін, инновациялық технологияларды меңгерген жөн, педагогикалық практикада қолданған жөн;
  • – тіл мен әдебиет салаларын оқытуда педагогикалық-психологиялық ерекшеліктерді меңгереді, кәсіби өсу жолында өзінің білім траекториясын құрастырады;;
  • - ұйғыр әдебиетінің тарихын, теориялық мәселелерін және даму бағыттары мен үрдістерін біледі және көркем шығарманы талдауда қолданады;
  • - ағылшын тілі бойынша жүйеленген теориялық және практикалық білімдерін тілдік мәселелерді шешуде қолданады;
Top