Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01707 Шетел тілдері мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Педагогика

    Практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру; педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімдерін көрсету, олардың қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы

    Курстың мақсаты: ағылшын тілінің ерекше дыбыстары мен дифтонгтарын игеру, дұрыс екпінді ескере отырып сөздерді айту, интонация түрлері, дыбыстар мен дифтонгтарды оқу ережелері. Курс дыбыстардың айтылуын дұрыс зерттейді, сөздің транскрипциясын оқып, жазады, сөздер мен тілдің бұрылыстарын дұрыс айтады, интонациялық схемадағы реңктерді ажыратады, сөйлемдер мен сұрақтарда дұрыс интонацияны қолданады, сөздердегі екпінді дұрыс орналастырады. Курсты меңгеру нәтижесінде ағылшын тілін дұрыс айту, оқу, екпін қою, транскрипцияны жазу және оқу дағдыларын меңгере алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ауызша және жазбаша тіл тәжірибесі 1

    Курстың мақсаты: Студенттерді қарапайым тақырыптар бойынша лексикамен таныстыру: отбасы, хобби, спорт, түстер, жануарлар; Курс оқу мен жазудың негізгі ережелерін зерттейді; есімдіктердің түрлері, уақыт көрсеткіштері, сын есімдер мен салыстырмалы шырайлары. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер ағылшын тілінде зат есім категориялары мен сұрақтың әртүрлі түрлерін біледі және зат есімнің көпше түрін жасайды, әрі оның түрлерін қарапайым сөздермен сипаттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тіліндегі практикалық фонетика

    Пәннің мақсаты-оқытылатын шет тілінің дыбыстарын, буындары мен сөздерін дұрыс айту үшін қажетті күшті артикуляциялық-есту дағдыларын қалыптастыру. Курс аясында студенттер Екінші шет тілі фонетикасының теориялық негіздерін, соның ішінде дыбыстардың жіктелуін, олардың қалыптасу принциптерін және негізгі фонетикалық құбылыстарды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тілі 1(корей, қытай, түрік, неміс)

    Пәннің мақсаты- сөйлем құрамын білу (зат есім, етістік, көсемшелер, есімдік, сын есім, сан есім); антонимдер, синонимдер, омонимдер, гомофондар, омографтар; күрделі уақытша құрылымдар.«Денсаулық және салауатты өмір салты», «Болашақ жоспарлары» тақырыптарындағы мәтіндерді мәнерлеп оқи білу, мәтіндерді қайта айтып беру, сұрақтарға жауап беру, толық сөйлемдер құрып, құрастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру психологиясы

    Пәннің мақсаты – студенттерде заманауи білім беру процесінің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқыту жағдайында тұлғаның танымдық процестерін, жеке ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық қолдау құралдарын меңгерту және тәжірибеде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету, қазіргі білім берудің психологиялық принциптері, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері, оқу іс-әрекетін ынталандыру, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, білім беру ортасындағы тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі, мұғалімнің эмоционалды денсаулығы. Оқыту нәтижелері: білім беру психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсете біледі; білім алушылардың мотивациясына, үлгерімі мен мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтайды; білім беру ортасында психологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың мінез-құлқын психология тұрғысынан талдап түсіндіреді; педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен білім алушыларды психологиялық қолдау құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауызша және жазбаша тіл тәжірибесі 2

    Курстың мақсаты: академиялық вокабулярды игеру, академиялық мәтіннің түрлері, академиялық эссенің түрлері мен құрылымы, арнайы-кәсіби және академиялық лексика; Курс академиялық қарым-қатынастың ерекшеліктерін және академиялық мәтіндегі негізгі ақпаратты тану, өз көзқарасын ауызша және жазбаша түрде дәлелдеу қабілеттерін зерттейді. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер әр түрлі көздерден алынған ақпаратты салыстыра алады, ғылыми ақпаратты сыни тұрғыдан талдай алады және академиялық мақаланың мазмұнын қорытындылай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Екінші шет тілі 2 (корей, қытай, түрік, неміс)

    Пәннің мақсаты- «Хобби», «Азық-түлік», «Көлік», «Саяхат», «Шопинг» және т.б тақырыптар бойынша негізгі тіркестер мен айналымдарды білу; монолог пен диалог жүргізудің негізгі ережелері; ауызекі және жазбаша сөйлеу мен қарапайым сөз тіркестері, хабарламалар мен хабарландырулар арасындағы грамматикалық және морфологиялық айырмашылықтар; қысқа және қарапайым мәтіндерді оқып, бөлшектеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Екінші шет тілі бойынша ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы

    Пәннің мақсаты-курс монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын қалыптастыруға, лексика-грамматикалық қорды кеңейтуге және айтылу дағдыларын жақсартуға бағытталған. Студенттер әр түрлі мәтіндерді, соның ішінде хаттарды, эсселерді және қысқаша хабарламаларды жазу негіздерін меңгереді. Пәнді меңгеру тілдік сенімділікті арттыруға ықпал етеді және болашақ Шет тілдері мұғалімдерінің одан әрі кәсіби өсуіне негіз қалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Практикалық ағылшын тілі 1

    Курстың мақсаты-әр түрлі тақырыптағы негізгі лексиканы игеру. Курс формальды және бейресми сөйлеу арасындағы айырмашылықты және өткен тақырыптар бойынша вокабуляр мен сөз тіркестерін қолдана білуді үйренеді; жанама сөйлеуде көркем мәтіндерді қайталау; сөздік (квиз) диктант жазу; оқылған/естілген мәтіннің мазмұнын қысқаша және егжей-тегжейлі баяндау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Практикалық екінші шет тілі 1(корей, қытай, түрік, неміс)

    Сөз таптарын білу (зат есім, етістік, көсемшелер, есімдік, сын есім, сан есім); антонимдер, синонимдер, омонимдер, гомофондар, омографтар; күрделі уақытша құрылымдар.«Денсаулық және салауатты өмір салты», «Болашақ жоспарлары» тақырыптарындағы мәтіндерді мәнерлеп оқи білу, мәтіндерді қайта айтып беру, сұрақтарға жауап беру, толық сөйлемдер құрып, құрастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлыбритания мен АҚШ елтануы (ағылшын)

    Курстың мақсаты: Ұлыбритания мен АҚШ-тың тарихи, саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәдени даму ерекшеліктерімен танысу, Курс мыналарды зерттейді: елдердің ұлттық ерекшелігі мен түсі; ағылшын тілді елдер өкілдерінің ұлттық ерекшеліктері, елдердің мәдени ерекшеліктеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды табу; белгілі бір дәстүрдің, әдет-ғұрыптың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы

    Курстың мақсаты: студенттердің ағылшын тілінің грамматикалық құрылымын игеруі және лингвистикалық компитенцияны қалыптастыру. Курс оқиды: ағылшын тілінің барлық кезеңдерінің грамматикалық формулалары. Курсты оқу нәтижесінде студент ағылшын тілінің грамматикалық құрылымының құрылымын, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында қолданылатын грамматикалық құбылыстарды, ағылшын тілінің морфологиялық және синтаксистік құрылымдарын құру және қолдану ережелерін дұрыс қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шынайы мәтіндермен жұмыс

    Пәннің мақсаты-студенттер әр түрлі мәтіндердің құрылымы мен мазмұнын талдауды, мәдени және тілдік ерекшеліктерді анықтауды, сондай-ақ мәтіндерді тілдік және әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті қалыптастыру құралы ретінде қолдануды үйренеді. Сабақтар сөздік қорын кеңейтуге, грамматикалық білімді жетілдіруге және жазбаша тілді түсіну деңгейін арттыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін оқытуда АКТ-ны қолдану

    Курстың мақсаты: шет тілін оқытуда қолдануға болатын ақпараттық технологияларды игеру (flipgrid, padlet, pollev, jamboard, Google apps, zoom, moodle, электрондық сөздіктер); Курс синхронды және асинхронды оқытудың ерекшеліктерін зерттейді. Шет тілі сабақтарын жоспарлау кезінде Google құралдарын, электрондық сөздіктерді пайдалана білу, сондай-ақ оларды сабақ өткізу кезінде қолдана білу. Курсты меңгеру нәтижесінде шет тілін оқытуда ақпараттық технологияларды тиімді қолдану дағдыларын білетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ағылшын тілді елдердің географиялық атауларын зерттеу

    Бұл пәннің мақсаты-ағылшын жер атауларының ерекшеліктерін зерттеу. Мақсатқа жету үшін келесі міндеттерді орындау қажет: топонимдердің типологиясын қарастыру, Ұлыбритания аумағында бар ағылшын жер атауларының ерекшеліктерін қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ағылшын тілін оқытудағы қазіргі әдістер

    Курстың мақсаты: білімді қалыптастыру және негізгі тәсілдерді қолдану. Курс мыналарды зерттейді: ағылшын тілін оқыту процесінің мақсаттарын, мазмұнын және құрылымын түсінудің стратегиялары мен әдістері. Нәтижесінде курс сабақ жоспары мен күнтізбелік жоспарды құрастыру дағдыларын меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Екінші шет тілінің практикалық грамматикасы (корей, қытай, түрік, неміс)

    Пәннің мақсаты-практикалық грамматика курсы басқа практикалық және теориялық оқу жоспарында қарастырылған курстар жан-жақты дайындықты қамтамасыз етуі керек лингвист, сондай-ақ одан әрі кәсіби бағдарлануға негіз қалау шет тілін меңгеру деңгейін жетілдіру. Сондықтан грамматиканы оқыту практикалық, тәрбиелік және кәсіби-педагогикалық мақсаттарды кешенді жүзеге асыруды көздейді. Осы мақсаттардың барлығына шет тілін практикалық меңгеру барысында қол жеткізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Практикалық ағылшын тілі 2

    Курстың мақсаты - барлық тілдік дағдыларды қарым-қатынас құралы ретінде дамыту. Бұл курс студенттерге әртүрлі тақырыптар бойынша жеке пікірлер мен көзқарастарды алмасуға үйретеді. Нәтижесінде студенттер кәсіби лексика мен терминологияны, ағылшын тілінің грамматикалық құрылымдарының көбісін, мәтіндерді логикалық тұрғыдан талдайтын болады;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Екінші шет тілінің көркем мәтінімен жұмыс (корей, қытай, түрік, неміс)

    Пәннің мақсаты: Студенттердің көркем шығарма мәтініне өз бетінше талдау жасау қабілетін қалыптастыру, 19-21 ғасырлардағы аса көрнекті неміс жазушыларының стильдік ерекшеліктерімен таныстыру. Курс зерттейді: әдеби жанрлар, тіл техникасы, неміс тіліндегі сөйлемдердің құрылымы және шығарманың жанрын анықтай білу; шығармалардың көркемдік формасын талдау; мәтін түрін анықтау (сипаттау, баяндау, дәлелдеу); көркем бейнелерді сипаттау (портрет, іс-әрекет, сөйлеу, көзқарас). Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер көркем мәтінді негізді талдай алады; мәтіннің құрылымдық-семантикалық ерекшеліктерін көру; мәтінішілік байланыстарды, түрлі тілдік деңгейдегі құралдардың контекстік өзара әрекеттесуін орнату, тілдік бірліктердің барлық деңгейде (фонетика, лексика, синтаксис, стилистика) қолданылуын талдау арқылы автордың идеялық мақсатын ашу. Жазбаша және ауызша сөйлеуді логикалық тұрғыдан құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектепте ағылшын тілін оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты: Бастауыш мектепте ағылшын тілін оқытудың негізгі принциптерін игеру. Курс бастауыш мектепте ағылшын тілін оқыту принциптерін ойын әдістемесі бойынша; бастауыш мектеп жасындағы балаларды жазуға, айтуға, тыңдауға және оқуға оқытудың интерактивті әдістемелерін зерделейді; курсты меңгеру нәтижесінде студенттер бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі қағидаттары мен технологияларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мәдениетаралық қарым-қатынастағы базалық негізгі ағылшын тілі

    Курстың мақсаты: белсенді сөздікті 1200 лексикалық бірлікке дейін игеру; грамматика; параграфтардың әр түрін жазу құрылымы (кіріспе, қорытынды, негізгі бөлім). Курс: сыпайы мінез-құлық нормаларын көрсете білу; жазбаша және ауызша қызмет түрлерінде грамматикалық құрылымдарды пайдалану; тіл иелерімен сөйлесуді қолдау. Курсты меңгеру нәтижесінде мәдениетаралық контексте коммуникация құру үшін ауызша және жазбаша тіл дағдыларын, жұпта, командада және нақты өмірде коммуникативтік міндеттерді шешу үшін жеке жұмыс істеу дағдыларын меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы

    ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы

    Курстың мақсаты: ағылшын тілінің грамматикалық құрылысын игеру және ағылшын тілінің теориялық грамматикасының негізгі теориялық ережелері мен мәселелері, терминология; Курс ағылшын тілінің грамматикалық категориялары мен грамматикалық құрылымының негізгі даму тенденцияларын зерттейді. Курстың нәтижесінде олар сөйлемді құруда сөйлеу бөліктерін дұрыс қолдана алады және алған теориялық білімдерін іс жүзінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ағылшын тілінің лексикологиясы

    Пән мақсаты - тіл жүйесін барлық деңгейлерде қарастыру, оларды тілдік қарым-қатынастың әртүрлі формаларында қолдану нормаларымен таныстыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер оқытылатын пәннің ұғымдық-терминологиялық аппаратын, лексикография саласын, фразеологиялық бірліктерді және олардың классификацияларын меңгере алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық

    Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орта мектепте ағылшын тілін оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты: студенттерді негізгі принциптермен таныстыру, орта мектепте ағылшын тілін оқытудың мазмұны; Курс сабақты жоспарлау кезеңдерін зерттейді және орта мектеп оқушыларының сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу дағдыларын қалыптастыру үшін сабақты жоспарлай алады; Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер ағылшын тілі сабақтарын құрылымы бойынша жоспарлауға қабілетті болады: кіріспе бөлім, Негізгі бөлім, қорытынды; оқытуда интерактивті, коммуникативтік, ойын әдістемелерін әзірлеу және қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іскерлік ағылшын тілі 1

    Пәнді игерудің мақсаты-жалпы мәдени құзыреттілікке ие болу, күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдану үшін қоғамдық-тұрмыстық және сөйлеуді практикалық меңгеру, сондай-ақ жалпы, коммуникативтік және кәсіби құзыреттілікке ие болу. Пәнді игерудің міндеттері оқушының жеке басының интеллектуалды және эмоционалды дамуын ынталандыру, танымдық және коммуникативтік қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін белгілі бір танымдық әдістерді игеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйін, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін зерделеу, білім алушылардың өз қызметін бақылау және бағалау қабілетін қалыптастыру, функционалдық сауаттылық пен кең ауқымды дағдыларды қалыптастыру бойынша оқыту үдерісінде туындайтын қиындықтардың себептерін анықтау және жою. Критериалды бағалау технологиясының моделі, бағалау принциптері, кезеңдері мен құралдары, білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлері зерделенетін болады. Пәнді игеру барысында жас ерекшеліктеріне сәйкес білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдылары қалыптастырылатын болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Практикалық екінші шет тілі 2 (корей, қытай, түрік, неміс)

    Пәннің мақсаты- түрік тілі грамматикасының зат есім, етістік, сын есім, үстеу, есім, сөйлеудің қызмет етуші бөліктері (жұрнақ, жалғау, бөлшек) сияқты негізгі компоненттерін білу, түрік, корей, қытай, неміс сөйлемдерінің грамматикалық құрылымы; сөздердің аяқталуы, сөздер, сөз тіркестері, жай және күрделі сөйлемдер арасындағы грамматикалық байланыстар сияқты грамматикалық құбылыстарды қолданудың негізгі ережелері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тілінің теориялық негіздері (корей, қытай, түрік, неміс)

    Пәннің мақсаты -екінші шет тілінің фонетикалық жүйесінің ерекшеліктерін меңгеру. Курс қарастырады: дыбыстар, буындар, стресс, стиль саласындағы негізгі ережелер мен ұғымдар. Курс нәтижесінде студенттер екінші шет тілінің стилистикасы саласында алған білімдерін қолдануға, мәтінге стилистикалық және грамматикалық талдау жүргізуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби ағылшын тілі 1

    Курстың мақсаты - барлық тілдік дағдыларды қарым-қатынас құралы ретінде дамыту. Бұл курс студенттерге әртүрлі тақырыптар бойынша жеке пікірлер мен көзқарастарды алмасуға үйретеді. Нәтижесінде студенттер кәсіби лексика мен терминологияны, ағылшын тілінің грамматикалық құрылымдарының көбісін, мәтіндерді логикалық тұрғыдан талдайтын болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық емтихандарға TYS-ке дайындық

    Пәннің мақсаты-студенттердің IELTS емтиханыны жайында білім алу. Курс IELTS емтиханының негіздерін, ағылшын тілінің лексикасы мен терминологиясын, емтиханның құрылу құрылымын,тілдің негізгі 4 бағытын,күрделі мәтіндер мен сөздерді түсінуді,жалпы тіл деңгейін жақсартуды зерделейді. Курсты игеру нәтижесінде студенттер күрделі сөйлемдердің грамматикалық құрылымын біледі, күрделі мәтіндер мен сөздерді түсінеді, өздерінің психикалық және ауызша сөйлеулерінде әдеби, ғылыми сөздерді қолданады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • IELTS, TOEFL, APTIS дайындық практикумы

    Пәннің мақсаты-студенттердің IELTS емтиханыны жайында білім алу. Курс IELTS емтиханының негіздерін, ағылшын тілінің лексикасы мен терминологиясын, емтиханның құрылу құрылымын,тілдің негізгі 4 бағытын,күрделі мәтіндер мен сөздерді түсінуді,жалпы тіл деңгейін жақсартуды зерделейді. Курсты игеру нәтижесінде студенттер күрделі сөйлемдердің грамматикалық құрылымын біледі, күрделі мәтіндер мен сөздерді түсінеді, өздерінің психикалық және ауызша сөйлеулерінде әдеби, ғылыми сөздерді қолданады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби екінші шет тілі (корей, қытай, түрік, неміс)

    Пәннің мақсаты- кәсіби лексика мен терминологиясын білу, үйлесімді презентация құрылымы, түрік тілінің грамматикалық құрылымдарының көпшілігі және нақты және дерексіз тақырыптар бойынша, соның ішінде мамандандыру саласы бойынша лингвистикалық күрделі дискурсты түсінеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ағылшын тілінің теориялық фонетикасы

    Пән мақсаты - дыбыс айту дағдыларын, ағылшын сөздерінің силлабикалық құрылымын қалыптастыру; ағылшын сөздерінің акцентуалды құрылымы; ағылшын сөйлемдерінің интонациялық құрылымы және интонацияның графикалық түрде белгілену жүйесі; ағылшын тілінің әдеби айтылу мәнерлері; фонотилистиканың пәндік мазмұны; отандық және шетелдік ғалымдардың теориялық фонетика саласындағы мәселелерін және ағылшын тілінің фонетикалық құрылымындағы негізгі құбылыстар мен түсініктерді анықтай алуды заманауи зерттеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • "Толық адам" ілімі

    Пәннің мақсаты - Абайдың «Толық адам» ілімі ауқымында түркі руханиятындағы ізгілік ілімдерінің алғышарттарымен, тарихи негізді жүйесімен, туындау, даму тенденцияларымен таныстыру; Ұлттық модельдегі құндылықтық нормалар мен олардың насихатталу жайын дәйектеп, саралау; «Толық адам» ілімінің тұлғалық, қоғамдық дамудағы рөлін түсіндіру; «Толық адам» ілімі жүйесін қамтитын ғылыми категориялардың барысымен таныстыру; Аталған ілімнің рухани-интеллектуалдық бағыттағы концептуалдық рөлін нақтылы талдаулар мен теориялық дереккөздер желісінде айқындау; Абайдың рухани-шығармашылық мұрасындағы «Толық адам» ілімінің поэтикалық желісін талдаудың әдістерін, технологияларын үйрету. «Толық адам» ілімінің - қоғамды ізгілендіру бағытындағы ренессанстық сипатын ұғындыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Іскерлік ағылшын тілі 2

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттерді іскерлік негіздерімен таныстыру шет тіліндегі қарым-қатынас, бизнес-лексика мен тілдік тілдерді меңгеруді қалыптастыру клише. Пәннің міндеттері, іскерлік қарым-қатынас үшін қажетті фонетикалық, лексикалық және грамматикалық дағдыларды жүйелеу. Лексика негізінде оқу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдылары мен дағдыларын дамыту жалпы және Іскерлік шет тілі және іскерлік салада мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыру дағдыларын дамыту байланыс

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби ағылшын тілі 2

    Пәннің мақсаты: студенттердің шет тілінде қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеру. Курс кәсіби лексика мен терминологияны, логикалық байланысқан презентацияның құрылымын, ағылшын тілінің көптеген грамматикалық құрылымдарын және мамандану саласын қоса алғанда, нақты және дерексіз тақырыптардағы лингвистикалық күрделі дискурсты түсінуді зерттейді. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер ұзақ және күрделі мәтіндерді тез оқып, түсіне алады, көптеген тақырыптар бойынша мысалдарды қолдана отырып, ауызша презентацияларды егжей-тегжейлі сипаттап, жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Арнайы мақсатқа арналған екінші шет тілі (корей, қытай, түрік, неміс)

    Пәннің мақсаты- түпнұсқалық әдебиетті өнімді оқу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, оны талдау, қорытынды және аннотация. Болашақ маманның кәсіби қызметінің әр түрлі салаларында екінші шет тілінде ақпараттарды белсенді алмасу дағдылары мен қабілеттерін күшейту

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тілі

    Курстың мақсаты – ағылшын тілінің қарым-қатынас құралы ретіндегі барлық дағдыларын қалыптастыру. Курс күрделі сөйлемдердің грамматикалық құрылымдарын, әр түрлі коммуникативті жағдаяттарда әңгіме жүргізуге арналған сөйлеу бұрылыстары мен өрнектерді зерттейді. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер күрделі сөйлемдердің грамматикалық құрылымдарын, әр түрлі коммуникативтік жағдаяттарда әңгіме жүргізуге арналған сөйлеу бұрылыстары мен өрнектерді біледі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сабақты зерттеу (LessonStudy) таңдау бойынша

    Курстың мақсаты: сабақты зерттеудің (ТМ) мәні мен мазмұнын игеру, өткізу процесі және У (1, 2, 3 цикл), мақсаты мен у, ТМ шығу тегі, мектепте ТМ өткізудің артықшылықтары. Курс зерттейді: ТМ үшін проблеманы анықтау және тұжырымдау, ТМ жоспарлау. Курс нәтижесінде сабақты жоспарлау, бақылау және талқылау схемалары, зерттелетін студенттерге сауалнамалар құру, мәліметтерді түсіндіру, жиналған мәліметтер негізінде болжанған әрекеттерді сипаттау, ТМ процесі туралы рефлексия, ТМ тиімділігін бағалау мүмкін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет елдер халықтарының әдебиеті

    Курстың мақсаты: шетел әдебиетінің негізгі құндылықтарын игеру.Курс: халықтардың тарихын, тілін, мәдениетін, салт-дәстүрлерін, ел әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдерін, әдебиеттегі көркемдік бағыттарды, ең маңызды жазушыларды, шетел әдебиетінің негізгі мәтіндерін зерттейді. Курсты игеру нәтижесінде тарихи-әдеби контекстті ескере отырып, Оқытылатын тіл авторларының көркем мәтіндерін талдауға; қай көркемдік бағытқа қарай екенін анықтауға қабілетті болады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтіндерді түсіндіру

    Пәннің мақсаты - Мәтінді түсіндіру курсы мәтінді түсіндіру теориясының мәселелерін және ағылшын тілді авторлардың көркем шығармаларын түсіндіру практикасын зерттеуге арналған. Негізгі курстың практикалық міндеті көркем мәтінді күрделі деп түсіну өрнек құралдарының құрылымдық бірлігі және айтылатын мағынасы, формасы мен мазмұны

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сынып деңгейінде іс-әрекеттегі зерттеу (ActionResearch)

    Курстың мақсаты – оқу бағдарламасын жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру үшін өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялы зерттеумен айналысу. Курс іс-әрекеттегі зерттеудің мазмұны мен мақсатын, жүзеге асыру кезеңдерін, міндеттерді анықтау мен қоюды, мәліметтерді жинау, түсіндіру әдістерін зерттейді. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер іс-әрекеттегі зерттеу кезеңдерін, мәліметтерді жинау әдістерін біледі және жинақталған мәліметтер негізінде жоспарланған іс-әрекеттерді анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілін оқытудың арнайы-бағытталған әдістемесі (ағылшын тілінде)

    Курстың мақсаты: ҚР-да шет тіліндегі вариативті білім беруді дамытудың негізгі бағыттары мен қағидаттарын игеру; курс: ерте оқытатын мектептерде оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың теориялық негіздерін, бейінді мектептерде (жаратылыстану, техникалық және әлеуметтік-гуманитарлық бағыттар) және мамандандырылған мектептерде оқиды; Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер ерте оқытатын мектептерде ЯИ оқу процесін құруды ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ХІХ ғасыр жазушыларының әдебиеті

    Пәннің мақсаты-шетелдік көркем шығармалардың мәтіндерін қарау дағдыларын қалыптастыру формасы мен мазмұнының бірлігіндегі әдебиет; Шетел әдебиетінің тарихы бойынша негізгі әдеби ұғымдар мен қажетті теориялық мәліметтерді тарта отырып, көркем шығармаларды оқу және талдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Cөздік құрамның стильдік ерекшеліктері

    Курстың мақсаты: негізгі ұғымдар мен терминдерді игеру; Курс ағылшын тіліндегі сөйлеудің экспрессивті құралдары мен стилистикалық әдістерді зерттейді: метафора, метонимия, синекдоха, салыстыру, гипербола, қайталау, перифразалар, ирония, антитеза, эвфемизм, аллюзия; курсты игеру нәтижесінде ағылшын тілінің функционалды стильдерін қолдануға болады; жанр және стиль

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби салаларда негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін қоғам мен мемлекет дамуының тарихи, мәдени, философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық негіздерін, сондай-ақ экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық салаларындағы жан-жақты түсінігін көрсетеді
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллектқұралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезіндеакадемиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортағаәсерін ескереді.
  • Педагогика мен білім беру психологиясының теориялық негіздеріне сәйкес инклюзивті білім беру ортасын, сондай-ақ психологиялық жайлылық пен білім алуға тең қолжетімділікті ескере отырып, оқу жетістіктерін объективті және ашық бағалаудың тиісті технологияларын қолдану
  • Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.
  • Тыңдау, оқу, жазу, сөйлеу дағдыларын ағылшын және екінші шет тілдерінде жоғары деңгейде қолдану. Қарым-қатынас мақсатына сәйкес мамандандырылған, кәсіби, академиялық және іскерлік лексиканы және тиісті грамматиканы қолдану.
  • Инновациялық әдістер мен шет тілдерін оқытудағы жаңашылдықты, сонымен қатар сандық ақпараттық технологияларды қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуды қоса алғанда, әр түрлі жастағы оқушыларға арналған педагогикалық іс-әрекеттерді жүзеге асыру.
  • Шешім қабылдау және жауапкершілік қабілетін көрсету, оқыту процесінде және педагогикалық практика барысында шығармашылық таныту. Тілдік дағдыларды үнемі жетілдіру, рефлексия және оқытуда әдістемелік құралдарды шығармашылықпен қолдану арқылы кәсіби біліктілікті арттыруға дайын екендігін көрсету.
  • Ақпаратты іздеу, өңдеу және түсіндіру, талдау және синтездеу, бағалау және қолдану, презентация құру, көпшілік алдында сөйлеу, эссе және / немесе ғылыми жоба (шығармашылық жоба, курстық жұмыс, дипломдық жұмыс) жазу дағдыларын игеру.
Top