6B01511 Химия ағылшын тілінде в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ағылшын тілін жоғары деңгейде меңгерген, заманауи мета-пәндік, коммуникативті, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктерге ие, сапалы білім беру мазмұнын құруға және оқу процесін ұйымдастыруға қабілетті химия пәні мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Мақсаты: базалық химиялық білімді, зертханалық жұмыс дағдыларын, химияның теориялық негіздерін зерделеуді, педагогикалық кәсіби қызметте қолдануды қалыптастыру. Мазмұны: атом молекулалық ілім, химияның негізгі стехиометриялық заңдары. Атом құрылысы. Периодтық заң және периодтық жүйе, химиялық байланыс. Ерітінділер. Электролиттік диссоциация теориясы. Тұздар гидролизі. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Координациялық қосылыстар. Құзіреттілік: әр түрлі есептеулерде негізгі химия заңдарын қолдану және эксперименттік-практикалық жұмыстарды орындау құзыреттері мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
"Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері" пәні білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиядан есептер шығару әдістемесі
Мақсаты: Сандық химиялық есептерді шығару әдістемесін оқыту және орта мектепте химияны оқыту процесінде білім алушыларға есептерді шығаруды ұйымдастыруда практикалық дағдыларды меңгерту. Мазмұны: химия сабағында қолданылатын тапсырмалардың жалпы сипаттамасы. Химиялық есептер жүйесі. Тапсырмалардың жіктелуі. Сандық есептерінің дидактикалық жіктелуі. Химиядан сандық есептер. Сандық химиялық есепті шығару алгоритмдері. Оқушылардың есеп шығару дағдыларын қалыптастыру. Химия сабағында тапсырмаларды қолдану әдістемесі. Құзіреттілік: химиялық құбылыстар арасындағы логикалық байланыстарды, тәуелділіктерді орната алады, есептерді шешудің ұтымды әдістерін таба алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Периодтық жүйедегі элементтер химиясы
Мақсаты: элементтердің химиялық қасиеттерінің, олардың қосылыстарының қасиеттерінің периодты өзгерістері туралы қорытынды жасау, химиялық, экологиялық және химиялық-технологиялық мақсаттағы әртүрлі есептеулерді орындау кезінде химиялық элементтер туралы алған білімдері мен түсініктерін қолдану және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: сутегі, алу, қасиеттері, практикалық қолдану. s-элементтерге, p-элементтерге, d-элементтерге жалпы сипаттама, алынуы, қасиеттері, маңызды қосылыстары, қолданылуы. f-элементтер, радиоактивтілік, ғылымда, техникада өнеркәсіпте пайдаланылуы. Қазақстандағы металдар және олардың балқымаларының өндірісі. Құзіреттілік: химияның жалпы және қолданбалы аспектілері бойынша өз қызметін жүзеге асыруға байланысты мақсаттар қояды және міндеттер тұжырымдайды, теориялық және эксперименттік білімдерін практикада қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ағылшын тілі В1
Ағылшын B1 деңгейі – бұл Еуропалық Кеңес құрастырған әр түрлі тілдік деңгейлерді анықтайтын жүйедегі CEFR жалпы еуропалық жүйесінде тілді меңгерудің үшінші деңгейі. Күнделікті сөйлеуде бұл деңгейді орташа деп атауға болады. Бұл термин CEFR-де ресми деңгей сипаттамасы болып табылады. Бұл деңгейде білім алушылар базалық ағылшын тілінен асып түседі
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Геохимия
Мақсаты: Жер қыртысының, гидросфераның, атмосфераның және тірі заттың химиялық құрамы туралы, қоршаған ортадағы химиялық элементтердің, оның ішінде техногендік элементтер туралы түсінік қалыптастыру; жаратылыстану-ғылыми дүниетаным мен ойлауды дамыту. Мазмұны: Геохимиялық ғылым. Геохимияның мақсаты мен міндеттері. Жердің қазіргі моделі. Геохимиялық кедергілер және кен орындарының пайда болуына әсері. Элементтердің геохимиялық жіктелуі. Гидросфера геохимиясы, теңіз суларының химиялық құрамы. Жер қыртысында минералдардың таралуы. Химиялық элементтердің биологиялық сіңірілуі. Организмдердің химиялық элементтердің жиналуына әсері. Жер атмосферасының негізгі газдарының геохимиялық айналымы. Қазақстандағы экологиялық мәселелер. Құзыреттілік: ғылыми, өндірістік және экологиялық мәселелерді шешуде геохимиялық зерттеулердің теориясы мен әдістері туралы негізгі жалпы кәсіптік білімді тәжірибеде қолдануға дайын.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
«Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
"Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
«Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Компьютерлік химия
Мақсаты: химия пәнінен оқу үдерісінде АКТ-ны қолдану арқылы кәсіби құзыреттілігін арттыру. Мазмұны: студенттерге химия сабағында цифрлық технологияны қолдануды үйрету. Бағдарламалық қамтамасыз ету. Цифрлық технологияларды, бағдарламаларды қолдану және практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мәліметтер базасы. Деректерді іздеу, сақтау және қорғау. Графикалық деректер. Құзыреттілік: компьютерлік модельдеу және химия бағдарламаларын пайдалана отырып, химиялық ғылыми зерттеулерді қолдану құзыреттілігін дамыту, академиялық жазу техникасын білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Сапалық химиялық анализ
Мақсаты: анализге алынатын заттардың сапалық құрамын анықтау үшін зерттелетін химиялық қосылыстың белгілі затпен сәйкестігін анықтау. Мазмұны: аналитикалық химияның теориялық негіздері; жіктелуі, талдау түрлері. Сапалық анализ әдістері. Элементтерді бөлу әдістері. Тұндыру. Экстракция. Әсер етуші массалар заңы. Қышқылдар мен негіздердің протолиттік теориясы, ерітінділердің рН-ын есептеу. Буфер ерітінділер. Аналитикалық химиядағы тотығу-тотықсыздану, комплексті қосылыстар. Катиондар мен аниондарға сапалық анализ. Органикалық қосылыстарды анықтау. Хроматографиялық анализ әдістері. Құзыреттілік: зертханалық жағдайда химиялық эксперимент жүргізу дағдыларын меңгерген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
"Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Физикалық химия
Мақсаты: химиялық жүйелер мен химияның іргелі заңдылықтарын қазіргі ғылым тұрғысынан зерттеу, сондай-ақ заттардың қасиеттері мен олардың реакцияға қабілеттілігін зерттеу үшін эксперименттік зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Термодинамиканың негізгі ұғымдары. Ерітінділердің термодинамикалық теориясы. Идеал ерітінділердің термодинамикалық қасиеттері. Ерітіндінің қатты-сұйық тепе-теңдігі. Химиялық кинетика теориялары. Қарапайым және күрделі реакциялар. Температураның реакция жылдамдығына әсері. Активтендіру энергиясы. Катализ. Біртекті, гетерогенді катализ. Электрохимия. Электролит ерітінділері. Электролит ерітінділерінің электр өткізгіштігі. Гальваникалық элементтер. Құзыреттілік: Химия және сабақтас ғылымдар саласындағы зерттеу ұжымының жұмысын ұйымдастыруға дайын.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сандық химиялық анализ әдістері
Мақсаты: классикалық химиялық анализдің негізгі әдістерін меңгеру. Мазмұны: cандық анализ принциптері. Сандық анализ әдістерінің жіктелуі. Гравиметриялық, титриметриялық талдаудың мәні және қолдану саласы. Қышқыл-негіз, тотығу – тотықсыздану, комплексонометриялық титрлеу әдістері. Тұндыру әдісі. Құзыреттілік: нақты кәсіби тапсырмаларды орындау кезінде білім мен дағдыларды қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Оқыту әдістері мен технологиялары пәні оқушылардың химия пәнін терең түсінуін қамтамасыз ету үшін әртүрлі педагогикалық әдістер мен заманауи технологияларды қолдануды үйретеді. Бұл пәнде оқыту стратегиялары, интерактивті әдістер, зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыру, сондай-ақ ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану дағдылары дамытылады. Мақсаты: Педагогика және дидактика саласындағы химиялық құзыреттілікті арттыру. Студенттер әдістемелік жүйенің тұтас бейнесін түсініп, нақты педагогикалық мәселелерді шешу үшін стратегиялар мен технологияларды модельдеуге, жоспарлау, оқыту және бағалау дағдыларын қалыптастыруға қабілетті, сондай-ақ білім беру формаларын, әдістерін және технологияларын нақты мектеп жағдайларына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес қолдана алады. Студенттер мынадай дағдыларға ие болады: -химияны оқытуға арналған педагогикалық модельдерді таңдай білу. -оқыту әдістерін шығармашылықпен және әртүрлі қолдану, технологиялар ұсынған мүмкіндіктерді ескере отырып. -өзіңіздің оқытушы ретінде тиімді білім беру ортасын пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі В2
CEFR ресми нұсқаулығына сәйкес, В2 деңгейінде ағылшын тілін меңгерген білімалушы: нақты және дерексіз хабарламалардың негізгі идеяларын, сонымен бірге өзінің кәсіби саласында техникалық жағын да талқылауды түсінеді; өзіне таныс емес тақырыптар бойынша мәтін құрастыра алады; алған әсерлерін, оқиғаларды, армандарын, үміттері мен ұмтылыстарын сипаттай алады, өзінің пікірін, жоспарларын тұжырымдап негіздей алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Химиядан оқушылардың ғылыми іс-әрекетін ұйымдастыру
Бұл курстың мақсаты пәндік құзыреттердің келесі салаларын: • Эксперименттік және зерттеушілік; • Қолданбалы және интеграцияланған ғылымдар жетілдіру болып табылады: Курс білімалушылардың жобалық іс- әрекеттерді басқару және ұйымдастыру қабілетін дамытады. Курс химиядан оқу процесінде және сыныптан тыс жұмыстарда оқу жобаларын жүргізуде зерттеушілік дағдыларды пайдалануға, білім беру ортасының мүмкіндіктерін және оқу үдерісінің субъектілерімен өзара әрекеттесуіне, педагогикалық озық тәжірибені қорытуға және өз бетінше жобалық әрекеттерді: • мектеп оқушылары үшін химиядан жобалық іс-шараларды ұйымдастыру және жоспарлау; • проблемаларды шешуге негізделген бірлескен белсенді зерттеулерді өздігінен ұйымдастыруға бағыт-бағдар беру және кеңес беру; • әзірленген критерийлер бойынша топтың жобалық қызметін бағалау және ұйымдастыру қабілетіне ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл курс білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, қолдауға және мектептерде туындайтын қатысу мен оқуға кедергілерді анықтауға бағытталған; даму басымдықтарын анықтау және әртүрлілікті қолдау бойынша іс-шараларды жоспарлау (оқу бағдарламасының материалдарын бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және білім алушылардың тұрақты мектеп жүйесіне қатысуы мен жетістіктерін қолдау үшін мектеп қауымдастығы арасындағы ынтымақтастықты жеңілдету; инклюзивті ортада барлық білім алушыларды қолдау үшін көмекші технологиялар мен АКТ-ны пайдалана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Химиядан олимпиада есептерін шығару
Мақсаты: Студенттердің химия бойынша жетілдірілген мектеп бағдарламасында қарастырылған есептеу есептерін шешудің әртүрлі әдістерін игеру үшін қажетті білім, Дағдылар мен дағдыларды игеруі. ҚР-дағы заманауи білім беру контекстіндегі олимпиадалық қозғалыстың негізгі мақсаттары мен міндеттері. Білім мен ғылымдағы химиялық олимпиадалардың рөлі. Әр түрлі деңгейдегі олимпиадаларды дайындау және өткізу әдістемесі. Химиялық олимпиадаларды ұйымдастыру: қарапайымнан күрделіге дейін. Олимпиадалық міндеттер мазмұнының тұжырымдамалық негізі. Олимпиадалық тапсырмаларды жіктеу. Химиялық олимпиадалардың әртүрлі кезеңдерінің шамамен мазмұны бағдарламасы. Есептеу және эксперименттік есептерді шешуде ойлау экспериментінің дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Алифатты қосылыстардың органикалық химиясы
Мақсаты: органикалық химияның негізгі теориялық ережелерін (органикалық қосылыстардың маңызды кластарының құрылымы мен реактивтілігі туралы), химиялық ойлаудың тұтас жүйесін қалыптастыру туралы білім беру. Мазмұны: рганикалық қосылыстар химиясының теориялық негіздері және даму тарихы. Органикалық молекулалардың құрылымы теориясындағы электронды көзқарастар. Көмірсутектердің ациклдік қатары. Алкандар. Алкендер. Алкиндер. Алкадиендер. Көмірсутектердің галогендік туындылары. Галоалкандар. Алифатты қатардағы нитроқосылыстар мен аминдер. Алканолдар. Альдегидтер мен кетондар. Монокарбон қышқылдары. Карбон қышқылының туындылары. Дикарбон қышқылдары. Оксикарбон қышқылдары. Құзыреттілік: Кәсіби мәселелерді шешуде органикалық химияның теориялық негіздері туралы алған білімдерін қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Күрделілігі жоғары химия есептері
Мақсаты: студенттердің күрделілігі жоғары деңгейдегі міндеттерді және стандартты емес біріктірілген міндеттерді шешу саласында құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: типтік есептерді шешудің негізгі алгоритмдері, стандартты емес, біріктірілген есептеу есептерін шешудің принциптері мен тәсілдері Құзыреттілік: есептерді шешуде маңызды физикалық және химиялық заңдарды, сондай-ақ өзінің кәсіби қызметінде жаратылыстану ғылымдарының заңдары мен әдістерін біледі; есептерді шешуге қажетті сандық шамаларды таңдау үшін химия бойынша анықтамалық әдебиеттерді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі C1
C1 деңгейі тұрғындарының ана тілі ағылшын тілі болып табылатын елде толықтай автономды қарым-қатынас жасауға мүмкіндік береді. Студент мәтіннің жасырын мағынасын тани отырып, күрделі көлемді мәтіндердің кең ауқымын түсіне алады; сөздерді, сөз тіркестерін таңдауда қиындықтарсыз еркін сөйлей алады; әлеуметтік, ғылыми және кәсіби қызмет барысында тілді икемді, тиімді қолдана алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Бағалау және дамыту пәні оқушылардың білімін тиімді бағалау әдістерін үйретеді. Пәнде әртүрлі бағалау түрлері, соның ішінде формативті және суммативті бағалау, критериалды бағалау жүйесі, оқу үдерісін дамыту мақсатында қолданылатын әдістер мен стратегиялар қарастырылады. Мақсаты: Химияны оқыту процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқыту процесінің әр түрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыда конструктивті бағалауды қамтамасыз ету қабілетін дамыту, сондай-ақ бағалау туралы өз түсінігі мен тәжірибесін сын көзбен бағалап, талдай алу. Студенттер мынадай дағдыларға ие болады: -бағалаудың және кері байланыстың әртүрлі әдістерін (мысалы, формативті және суммативті бағалау) жақсы түсінеді. -оқушылардың білім алу деңгейін анықтау және мойындау үшін педагогикалық принциптерді қолдана алады. -оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін таниды және қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Су және азық түлік өнімдерінің анализі
Мақсаты: судың анализінде және азық-түлік өнімдерін зерттеуде қолданылатын негізгі және нақты әдістерді меңгеру, шикізат пен тамақ өнімдерінің сапасын бақылау және бағалау әдістерін зерттеу. Азық-түлік объектілерінің құрамы, олардың қасиеттері, макро- және микроэлементтерді талдау әдістері бойынша білім алу, биологиялық жолмен алу үшін сапаны, тағамдық құндылықты және өнімдерді кешенді бағалаудың заманауи әдістері бойынша студенттердің білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Аса қажетті қолданыстағы қауіпсіз өнімдер. Олар тағамдық шикізаттың, өнімнің белгілі бір түріне олардың қасиеттерін және қажетті дәлдік деңгейін және көрсеткішті анықтау жылдамдығын ескере отырып, тиісті сапалы зерттеу әдісін таңдай білуі, сапаны тексеру әдістерін қолдануда практикалық дағдыларды меңгеруі керек. Зертханалық және өндірістік тәжірибеде шикізат пен тамақ өнімдері. Құзыреттілік: тәжірибелік, эксперименттік және зерттеушілік дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
«Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар» курсы студенттердің педагогикалық зерттеудің теориялық негіздерін меңгеруге, педагогикалық зерттеудің логикасын, әдіснамасын, әдістерін меңгеруге, ғылыми дерек көздерінен білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық ойлау мен тәжірибені дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Электрохимия
Электрохимия пәні электр тогы мен химиялық реакциялар арасындағы өзара байланысты зерттейді. Мақсаты – электрохимиялық процестердің теориялық негіздерін меңгерту. Мазмұнына электродтық процестер, гальваникалық элементтер, коррозия жатады. Құзіреттілік: теорияны практикада қолдану, анализ жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Циклді қосылыстардың органикалық химиясы
Мақсаты: циклдік қатардағы органикалық қосылыстардың негізгі кластарымен және түрлерімен, органикалық химия және өнеркәсіптік органикалық синтез теориясының негізгі ережелерімен және қазіргі жетістіктерімен таныстыру, сонымен қатар құрылымын, қасиеттерін және әдістерін талдаудың заманауи әдістерін үйрету, циклді органикалық қосылыстарды алу. Мазмұны: көмірсулар. Көмірсутектердің алициклді қатары. Ароматты альдегидтер мен кетондар, қышқылдар, аминдер, диазо және азоқосылыстары. Бензол сақиналары конденсацияланбаған және конденсацияланған көп ядролы ароматты көмірсулар. Гетероциклді қосылыстар Құзіреттілігі: циклдік қосылыстардың органикалық химиясы саласында эксперименттер жүргізуге және зерттеулер мен анализ нәтижелерін алуға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Коллоидты химия
Бұл курс қазіргі заманғы коллоидтық химиядағы ең маңызды жетістіктер мен идеяларды қамтиды. Беттік құбылыстар мен дисперсті жүйелердің теориясы мен практикасы, химияның осы саласындағы заңдары мен заңдылықтары туралы негізгі білімді қалыптастыру және оларды тәжірибеде және экологиялық мәселелерді шешуде ұтымды пайдалануды үйрену. Коллоидтық химияның дамуының негізгі кезеңдері. Дисперсті жүйелердің классификациясы және табиғаты. Коллоидтық жүйелердің молекулалық-кинетикалық және реологиялық қасиеттері. Коллоидтық жүйелердің оптикалық қасиеттері. Беттік құбылыстар. Коллоидты ерітінділерді алу және тазарту әдістері. Коллоидтық жүйелердің тұрақтылығы және коагуляциясы. Коагуляция. Аэрозольдер. Ұнтақтар. Жартылай коллоидтар. Сабын. Суспензия. Эмульсия. Көбік. Экологиялық мәселелерді шешуде жүйелердің коллоидтық қасиеттерін пайдалану. Құзыреттілік: коллоидтық химияның жетістіктері, оларды кәсіби қызметте теориялық, практикалық және экологиялық мәселелерді шешуге қолдану әдістері туралы заманауи идеяларды дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Курс білім алушыларда әртүрлі мақсаттарға арналған интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас түсінікті дамытуға бағытталған. Студенттер: адамның интеллектуалды іс-әрекетін компьютерлік модельдеудің қолданбалы мәселелерін шешу үшін білімді ұсынудың әртүрлі модельдеріне салыстырмалы талдау жасай алады; логикалық және функционалды бағдарламалау тілдерінде білімді ұсыну модельдерін (олардың симбиозын қоса) жүзеге асыра алады; заманауи аспаптық құралдар мен бағдарламалау технологияларын қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі С2
Ағылшын тіліндегі C2 деңгейі ана тілінің деңгейіне сәйкес келеді. Бұл эмоциялар мен пікірлерді білдірудің барлық жағдайларын ескере отырып, кез-келген тақырыптағы кез-келген түрдегі мәтіндерді оқып, жазуға, сонымен қатар кез-келген академиялық немесе кәсіби пікірталасқа белсенді қатысуға мүмкіндік береді. Естіген немесе оқығанының бәрін дерлік жеңіл түсінеді; дәлелдер келтіре және дәйекті презентация жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Химиялық зерттеудің физикалық әдістері
Бұл курстың мақсаты - заманауи ғылыми және қолданбалы мәселелерді шешу үшін физикалық зерттеу әдістерінің маңыздылығы туралы түсінік қалыптастырады, әдістердің даму тенденцияларын көрсетеді; физикалық зерттеу әдістерінің аспаптық негізі туралы түсінік беру; классикалық физикалық әдістер мысалында зерттеу жүргізудің, нәтижелерді түсіндірудің және сипаттаудың ең жалпы ережелерін енгізу. Құзыреттілік: Химиялық тәжірибелердің, бақылаулар мен өлшеулердің нәтижелерін талдау және түсіндіру, сонымен қатар заттардың қасиеттерін және химиялық процестердің тереңдігін зерттеу үшін теориялық және есептеу әдістерін қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Химиялық технология
Мақсаты: студенттерді химиялық-технологиялық жүйе ретінде Химиялық өндіріс туралы түсініктерді қалыптастыру, тиімді химиялық-технологиялық жүйелерді әзірлеу әдістері мен әдістерін зерттеу арқылы арнайы пәндерді жүйелі түрде оқуға дайындау. Мазмұны: бейорганикалық заттарды өндірістік өңдеу. Шикізат, энергия, су. Табиғатты қорғау мәселелері. Күкірт қышқылын өндіру. Аммиак синтезі. Азот қышқылын өндіру. Электрохимиялық және электротермиялық өндірістер. Шойын және болат өндірісі. Отынды өңдеу. Мұнай өңдеу. Химиялық талшықтар. Полимерлер өндірісі. Құзыреттілік: Химиялық процестің мүмкіндігін, бағытын және тереңдігін болжайды, процестің жылдамдығын арттыру және химиялық процестерді ұйымдастыру жолдарын, өнімнің шығымдылығын арттыру және оның сапа көрсеткіштерін жақсарту жолдарын біледі, химиялық өндірістің экологиялық қауіп-қатерін болдырмау мүмкіндіктерін жоспарлайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Биоорганикалық химия
Мақсаты: білім алушыларды биоорганикалық химияның теориялық негіздерімен таныстыру, макромолекулалардың негізгі кластарының құрылымы, қасиеттері мен функциялары туралы заманауи теориялық білім беру. Мазмұны: ағзаның тіршілік әрекеті үшін маңызды биологиялық қосылыстар: аминқышқылдары, ақуыздар мен пептидтер, нуклеотидтер, нуклеин қышқылдары, көмірсулар, липидтер, коферменттер. Энергия алмасу. АТФ, АТФ синтездеу әдістері. Монофункционалды биоорганикалық қосылыстар: спирттер, альдегидтер, кетондар. Классификациясы. Дамуы. Биоорганикалық химияны зерттеу объектілері. Биоорганикалық қосылыстардың функционалды топтары мен гомологтары. Биополимерлер және олардың құрылымдық компоненттері. Төмен молекулалы биорегуляторлар. Биоорганикалық реакциялардың түрлері. Құзіреттілік: органикалық және биологиялық молекулаларды синтездеу, анализдеу және сипаттау бойынша тәжірибелік дағдыларды меңгерген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Нанохимия негіздері
Пәннің мақсаты – нанохимия және нанотехнология саласында зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде қазіргі өркениет алдында тұрған мәселелерді шешуге байланысты ғылыми -зерттеу және педагогикалық қызметке даярлау. Осы пәнді меңгеру нәтижесінде қазіргі нанохимия және нанотехнология концепциялары туралы түсініктер қалыптасады. Сонымен қатар, пәнді меңгеру кезінде студенттер материалтану, органикалық синтез және наноқұрылымдық материалдар саласындағы нанохимия мен нанотехнологияның даму перспективалары туралы шолу алады. Құзыреттілік: студенттердің нанохимия саласындағы кәсіби білімдерін қалыптастыру, нанохимия саласындағы заманауи мәселелерді түсіну, наноөлшемді жүйелердің жалпы және маңызды заңдылықтарын түсіну, ғылыми ойлау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу негіздерін үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Химиялық синтез
Мақсаты: Бакалаврларға химиялық заттардың синтезін жоспарлауға, әзірлеуге және жүзеге асыруға, заттарды бөліп алудың және тазартудың негізгі әдістеріне, олардың жеке қасиеттерін үйрету. Мазмұны: органикалық және бейорганикалық заттардың синтезі. Бейорганикалық заттарды тазарту, концентрациялау және бөлудің негізгі әдістері. Газ фазасындағы реакциялар. Сусыз органикалық және бейорганикалық қосылыстардың синтезі. Қарапайым заттарды, оксидтерді, галогендер, гидридтер, гидроксидтер, қышқылдар мен тұздарды алу. Синтезделген заттарды тазартудың физика-химиялық әдістері. Органикалық және бейорганикалық заттарды синтездеудің қазіргі әдістері. Құзыреттілік:химиялық заттардың синтезінің мүмкіндігін, бағытын және тереңдігін болжайды, сонымен қатар органикалық және бейорганикалық қосылыстардың синтезінің экологиялық және экономикалық мәселелерін шешуге дайын.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Химиялық өнеркәсіп қалдықтарын қайта өңдеу
Мақсаты: өнеркәсіптік, ауыл шаруашылығы және тұрмыстық қалдықтарды жоюдың экологиялық қауіпсіз тәсілдері, қайта өңдеу технологиялары, оларды халық шаруашылығында қайта пайдалану туралы заманауи практикалық білім саласында студенттерді арнайы даярлау. Мазмұны: химия өнеркәсібі, экологиялық қауіпсіздік. Химия өнеркәсібі қалдықтарының жіктелуі. Химиялық қалдықтардың көздері: фармацевтика, косметика, мұнай-химия өндірістері, металлургия, электрохимия зауыттары, резеңке және элатомер алу орындары, тұрмыстық химия және тыңайтқыштар өндірісі, медициналық мекемелер, ғылыми зертханалар және т.б. химия өнеркәсібі өнімдерін өңдеу ерекшеліктері, түрлері: бейтараптандыру, тотығу, хлорлау, термиялық әдіс, айдау әдісі, биологиялық әдіс. Жарамдылық мерзімі өткен химиялық реактивтерді қайта өңдеу. Полимерлерді қайта өңдеу. Химиялық қалдықтарды дұрыс пайдаланбағаны үшін жауапкершілік. Құзыреттілік: техносфералық қауіпсіздіктің негізгі мәселелерін шеше біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы
Бұл пән студенттерді ғылыми-зерттеу мекемелерінде де, ұстаздық қызметінде де маңызды полимерлермен және оның түрлерімен таныстырады. Белгіленген реакция механизмдері мен физика-химиялық зерттеу әдістерін пайдалана отырып, электронды және стереохимиялық ұғымдар негізінде макромолекулярлық қосылыстардың қасиеттерін зерттеуге көзқарасты қалыптастыру, қазіргі кезде күнделікті өмірде, техникада, медицинада кеңінен қолданылатын әртүрлі макромолекулалық қосылыстар туралы білім алу. Құзыреттілік: химиялық эксперимент жүргізу дағдыларын, жоғары молекулалық қосылыстарды алу және зерттеудің негізгі синтетикалық және аналитикалық әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Мектеп химиясы эксперименттерін жүргізу әдістемесі
Мақсаты: студенттерді химиялық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу әдістерімен таныстыру. Мазмұны: курс студенттерді химиялық эксперименттің әртүрлі түрлерімен, демонстрациялық тәжірибемен таныстырады. Пән мектепте химиялық эксперимент жүргізудің материалдық-дидактикалық жағдайларын, демонстрациялық тәжірибелер мен практикалық жұмыстарды жүргізудің құрал-жабдықтары мен әдістерін қарастырады. Құзіреттілік: - қойылған дидактикалық мақсаттарға сәйкес химиялық экспериментті таңдайды; - нақты теориялық және практикалық мәселелерді шешу үшін теориялық білімін қолданады; - эксперименттік жұмыстардың нәтижелерін талдайды; - қарапайым заттардың физика-химиялық қасиеттерін өзгерту, олардың атомдары мен молекулаларының құрылымын ескере отырып, зертханалық және практикалық жұмыстардың күтілетін нәтижелері туралы қорытынды жасайды; - химиялық тәжірибелерді жоспарлайды және ұйымдастырады; - химиялық реакцияларды жазады; - абстрактілі ойлау, талдау, синтездеу қабілетін ажыратады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі қоғам туралы дүниетанымды кеңейте отырып, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас міндеттерін шешеді және мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысандарда коммуникацияны тереңдетеді;
- Орта білім беру саласындағы оқытудың психологиялық-педагогикалық заңдылықтарын, сондай-ақ педагогика, психологияның ғылыми-білім беру негіздерін, нормативтік құқықтық актілерін талдайды;
- Кәсіптік білім беру жүйесінде кәсіпкерлік негіздерін, Қазақстан тарихы мен философияның теориялық негіздерін түсіндіруге кешенді көзқарасты қолданады, Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының негізгі тарихи оқиғаларын өз бетінше талдай біледі және академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді;
- Жаратылыстану ғылымдары (химия-биология-экология-физика) пәндері мен қазіргі экологиялық мәселелерді шешудің теориялық және эксперименттік негіздері арасындағы байланысты анықтап, талдай біледі; өмір қауіпсіздігінің негіздерін және төтенше жағдайларда тәуекелдерді талдай алады;
- Балалар ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін біледі; балалар ағзасының құрылымы мен функциясының ерекшеліктерін ескере отырып, сараланған тәсілді ескереді; білім алушылардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, білімді одан әрі дербес жетілдіру, дамыту үшін қажетті оқытуды жүзеге асырады;
- Оқытудың инновациялық әдістерін, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын қолданады, оқыту процесінде бағалаудың маңыздылығын және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету қабілетін түсінеді, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын және химияны оқытудың ерекшеліктерін модельдейді;
- Химияның негізгі заңдылықтарын, қарапайым заттар мен олардың қосылыстарының қасиеттерінің өзгеруін, химиялық реакциялардың жүру заңдылықтарын, реакцияларға аяқ асты әсер ететін факторларды, реакция жылдамдығын, аналитикалық мақсаттарда талдаудың физикалық және химиялық әдістерін қолдануды, алынған нәтижелерден қорытынды жасауды біледі;
- Химия есептерін шешу әдістемесі бойынша іргелі білімдерін көрсетеді, қарапайым және күрделі есептерді шешу алгоритмін қолдана алады;
- Нанохимия, полимер, биорганикалық және органикалық химияның дамуы мен принциптері, осы бағыттарды әртүрлі салаларда қолдану туралы заманауи идеяларды жетілдіреді және дамытады;
- Ақпаратты жинау және түсіндіру үшін ақпараттық технологияларды қолданады, зерттеу және академиялық жазу әдістерін біледі және оларды химиялық білім беруде қолданады;