6B01511 Химия-Биология в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби өсу мен ұтқырлыққа қабілетті, психологиялық-педагогикалық және жаратылыстану ғылымдары саласында негізгі және кәсіби құзыреттілікке ие, сондай-ақ химия және биология мұғалімінің кәсіби қызметінде міндеттерді шеше алатын жоғары білімді тұлғаны қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Педагогикалық қызметке кіріспе
Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы, білім берудің заңнамалық негіздері, химия және биология мұғалімінің кәсіби қызметі және оның жеке басы, педагогикалық қызмет стилі және мұғалімнің кәсіби қалыптасуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Негізгі түсініктер мен заңдарды, бейорганикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасын, атом құрылысын, Д. И. Менделеевтің периодтық заңы мен периодтық жүйесін, химиялық байланысты, кешенді қосылыстар туралы түсінікті, химиялық реакциялардың жылдамдығын, химиялық тепе-теңдікті, судың иондық туындысын, сутегі көрсеткішін, тұздардың гидролизін, электролизді оқытатын пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Жалпы химия
Пән табиғаттағы химиялық процестердің алуан түрлілігін, жалпы химияның негізгі түсініктері мен заңдылықтарын, химиялық элементтер мен олардың қосылыстарының құрылымы мен қасиеттерін, ерітінділерді, электролиттер мен тотығу-тотықсыздану процестерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Периодтық жүйе элементтерінің химиясы
Негізгі және жанама кіші топтардың элементтерін және олардың қосылыстарын зерттейтін пән: бейорганикалық қосылыстардың құрылымы, физикалық және химиялық қасиеттері және алу әдістері. Пәнді оқу нәтижелері бойынша студент кәсіби қызметте периодтық жүйе элементтерінің химиялық қасиеттерін қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді, дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бейорганикалық химия
Табиғаттағы химиялық процестердің алуан түрлілігін зерттейтін пән, табиғаттағы элементтердің алуан түрлілігі, барлық негізгі элементтердің химиясы, жердің құрамына кіретін жеке элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттері, элементтердің ашылу тарихы, олардың периодтық жүйедегі орны және атомдардың электрондық құрылымы, Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесінің негізгі (жанама) кіші топтары элементтерінің қасиеттері, қасиеттерін салыстыру негізгі және жанама кіші топтардың элементтерінің атомдары, қарапайым заттары мен қосылыстары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Химия бойынша есептерді шешу әдістемесі
Есептерді шешуге қойылатын жалпы әдістемелік талаптарды, халықаралық бірліктер жүйесінің (СИ) негізгі бірліктерін, химиялық есептерді шешу тәсілдерін, есептерді шешуге оқытудың әдістемелік принциптерін зерделейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары математика
Сызықтық алгебра мен аналитикалық геометрияны зерттейтін пән, математикалық талдау, бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есебі, бірнеше айнымалылардың функциялары, дифференциалдық теңдеулер, сандық қатарлар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өсімдіктердің анатомиясы мен морфологиясы
Өсімдік жасушалары мен ұлпаларының құрылысын, сондай-ақ өсімдіктердің вегетативтік және генеративтік органдарының анатомиясы мен морфологиясын зерттейтін пән. Сонымен қатар, зерттеу объективіне өсімдіктердің көбею тәсілдері мен өсімін молайту циклы, өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі рөлі туралы сұрақтар енгізілген. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оптикалық аспаптармен, табиғи объектілермен жұмыс істей алады, уақытша микропрепараттар дайындайды, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математика
Талдауға кіріспе, бір айнымалы функцияның дифференциалдық есебі, интегралдық есептеу, дифференциалдық теңдеулер, ықтималдықтар теориясын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Паразитология
Пән паразитологияның мазмұнын, тарихын, маңызы мен міндеттерін, паразитизмнің биологиялық және экологиялық негіздерін, жануарлар әлеміндегі паразитизмнің таралуы мен пайда болуын, паразиттердің иесіне енуінің экзогендік және эндогендік жолдары мен механизмдерін, паразиттердің өмір салтына морфологиялық бейімделуін, паразиттердің өмірлік циклдерін, паразиттік жүйелердің тұрақтылығын, паразит арасындағы функционалдық, патогендік және иммуногендік қатынастарды зерттейді және иесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
Пән даму психологиясы мен жас психологиясының негізгі категориялары мен мәселелерін, сондай-ақ психикалық даму теориясын және адамның психикалық дамуының жас кезеңін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жануарлар экологиясы
Пән жануарлардың жіктелуін және олардың экологиясы мен биологиясының ерекшеліктерін, жануарлар популяциясы динамикасының негізгі заңдылықтарын және оларды анықтайтын себептерді зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өсімдіктер экологиясы
Пән өсімдіктердің жіктелуін және олардың экологиясы мен биологиясының ерекшеліктерін, өсімдіктер популяциясы динамикасының негізгі заңдылықтарын және оларды анықтайтын себептерді зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Омыртқасыздар зоологиясы
Омыртқасыз жануарлардың морфофункционалды ұйымдастырылуын, олардың қоршаған ортаға бейімделуін, жеке және тарихи даму заңдылықтарын, олардың эволюциясы жолдарын, әртүрлілігі мен систематикасын, табиғаттағы және адамның практикалық қызметіндегі рөлін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аралас есептерді шешуге арналған семинар
Аралас типтегі есептерді шешуге қойылатын жалпы әдістемелік талаптарды, аралас типтегі есептерді шешу тәсілдерін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Цитология және гистология
Келесі бөлімдерді зерттейтін пән: цитология, гистология, осы пәндердің мақсаттары мен міндеттері, жасуша теориясы, оның негізгі позициялары, прокариоттар мен эукариоттардың жасушалары, жасуша құрылымдарының жіктелуі, жасушалардың мембраналық емес құрылымдары және олардың туындылары, биологиялық мембраналар құрылымының жалпы жоспары, тіндер мен гистогенез туралы түсініктер, физиологиялық және репаративті регенерация, жасуша категориялары жасуша популяциясын сақтау әдісі бойынша дифференциация және анықтау, эпителий ұлпасы, дәнекер тін, бұлшықет ұлпасы, жүйке ұлпасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Құстар мен жануарлардың биологиясы
Пән әртүрлі таксондардағы құстардың морфологиясы, таралуы және экологиясы ерекшеліктерінің сипаттамасын, орман экожүйелеріндегі ең маңызды құстар отрядтарының экологиялық-жүйелі шолуын, сүтқоректілердің бейімделу мүмкіндіктерін, құрлықтағы сүтқоректілер отрядтарының экологиялық-жүйелі шолуын, құстар мен сүтқоректілердің табиғи аймақтар бойынша географиялық таралуын, құстар мен сүтқоректілерді есепке алу әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушылардың қаржылық сауаттылық деңгейін арттыруға және олардың экономикалық теория, Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласындағы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс жеке қаржыны басқарудың негізгі аспектілерін, соның ішінде қаржылық шешімдерді ұтымды қабылдауды, туындаған қаржылық мәселелерді шешуді және қаржылық алаяқтықты тануды қамтиды.Білім алушылар қоғамдық өндіріс негіздерін, шаруашылық нысандарын, сұраныс пен ұсыныс теориясын, сондай-ақ өндіріс шығындары мен факторлар нарығын зерттейді. Студенттердің өз қаржысын басқаруға және экономикалық қызметтің негіздерін түсінуге деген сенімділігіне ықпал ететін практикалық дағдыларға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және құқықтық реттеу негіздері
Пән құқықтық жүйе және құқықтық реттеу қағидаттары туралы базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Құқықтық сананы, құқықтық мәдениетті және азаматтық жауапкершілікті дамытуға ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы түрлі оқиғалар мен іс-әрекеттердің құқықтық аспектілерін талдай алады, қоғамдағы құқық нормаларын сақтаудың маңыздылығын түсінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Омыртқалылар зоологиясы
Омыртқалы жануарлардың морфофункционалды ұйымдастырылуын, олардың қоршаған ортаға бейімделуін, жеке және тарихи даму заңдылықтарын, олардың эволюциясы жолдарын, әртүрлілігі мен систематикасын, табиғаттағы және адамның практикалық қызметіндегі рөлін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән білім алушылардың сыбайлас жемқорлықты әлеуметтік құбылыс және оның қоғамға теріс әсері ретінде түсінуін қалыптастыруды зерттейді. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениеттің дамуына ықпал етеді, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама контекстінде жағдайлар мен іс-әрекеттерді талдау дағдыларын меңгереді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сапалық талдау
Процестер мен құбылыстардың термодинамикасын, қышқылдың негізгі өзара әрекеттесуін, қышқылдар мен негіздердің ерітінділеріндегі рН есептеуін, буферлік жүйелерді, тотығу-тотықсыздану процестерін, Нернст теңдеуін, тотығу-тотықсыздану факторларының химиялық тепе-теңдік константасын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Зерттеудің негізгі әдістерін, экспериментті жоспарлау әдістерін және эксперименттік деректерді статистикалық өңдеуді зерттейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
Пәнде қауіпсіздік мәдениетін тәрбиелеуге, білім алушыларды күнделікті өмірде, қауіпті, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайларда қауіпсіз мінез-құлыққа даярлауға, оларда салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, бірінші рет көрсету дағдылары мен дағдыларына арналған қауіпсіздік және тіршілік әрекеті саласындағы заңнамалық және құқықтық актілердің мәселелері зерделенеді мемлекеттің қорғанысы туралы, азаматтардың әскери міндеті туралы бастапқы білім алу, Әскери қызмет негіздері бойынша даярлау, сондай-ақ азаматтық қорғаныс саласында дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, оның әртүрлі қызмет салаларындағы рөлін, заманауи құралдар мен технологияларды, сондай-ақ жасанды интеллекттің қоғамға әсерін зерттейді. Курс барысында табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру, генеративті модельдер және деректерді өндіруді қоса алғанда, ЖИ жұмысының негізгі аспектілерін қарастырылады. ЖИ-ті бағдарламалаусыз практикалық қолдануға, оны қолданудың этикалық аспектілеріне және даму перспективаларына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы деректерді талдауға және түсіндіруге, кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ-құралдарын пайдалануға, жасанды интеллект саласындағы негізгі үрдістерді түсінуге және ЖИ-нің қоғам мен экономикаға әсерін сыни бағалауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын, тірі организмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеті туралы қазіргі жүйелік түсініктердің қалыптасуын, қоршаған ортаға антропогендік әсер етумен байланысты проблемаларды зерттейді; Экология ғылым ретінде. Оның қалыптасуының қысқаша тарихы, негізгі мақсаттары мен әдістері. Экологияның бөлімдері. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі. Абиотикалық және биотикалық факторлар. Антропогендік факторлар – экологиялық факторлардың ерекше тобы. Негізгі абиотикалық факторлардың экологиялық маңызы: жарықтандыру, температура, ылғалдылық, тұздылық және т.б. Шектеу факторлары. Ю. Либихтің минимум заңы. В.Шелфордтың толеранттылық заңы. Төзімділік диапазоны. Стенобионтты және эврибионтты организмдер. Қазақстан Республикасының экологиялық проблемалары, шешу жолдары. Жаһандық экологиялық мәселелер. Тұрақты даму Тұжырымдамасы, Тұрақты дамудың мақсаттарына (ТДМ-ға) қол жеткізу тетіктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогика
Пән адамды қалыптастыру бойынша арнайы ұйымдастырылған, мақсатты бағытталған және жүйелі қызметті, тәрбиелеу, білім беру және оқыту мазмұнын, нысандары мен әдістерін, осы үрдістерді ұйымдастыру және басқару заңдылықтарын, қағидаларын, нысандары мен принциптерін зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білімалушы педагогика категорияларын талдай алады, оларды кәсіби қызмет барысында ескереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аналитикалық химия 1
Заттар мен материалдардың сапалық құрамын анықтау әдістерін, процестер мен құбылыстардың термодинамикасын, қышқыл-негіздік өзара әрекеттесулерді, қышқылдар мен негіздердің ерітінділеріндегі рН, буферлік жүйелер, тотығу-тотықсыздану процестері, Нернст теңдеуін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім берудің қалыптасуы мен дамуын, инклюзивті білім берудің үлгілерін, "кедергісіз" білім беру ортасын құру шарттарын, инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді, жалпы білім беретін мектептегі инклюзивті білім берудің жай-күйін бағалаудың құрылымы мен индикаторларын (инклюзивті мәдениет, инклюзивті саясат, инклюзивті практика)ашатын пән, әртүрлі даму кемістігі бар балаларды инклюзивті оқыту және оқу жетістіктерін бағалау ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Иммунология
Иммундық жасушалардың морфологиясы мен қызметін, жасушалық және гуморальдық иммунитеттің механизмін, табиғи және жасанды иммунитетті, белсенді және пассивті зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аналитикалық химия 2
Әр түрлі объектілерді титриметриялық талдау әдістерін, титрлеудің түрлері мен тәсілдерін, титрленетін ерітінділердің сандық сипаттамаларын есептеуді, титрлеу қисықтарын құруды, гравиметриялық талдауды зерттейтін пән; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы кәсіби қызметте титриметриялық және гравиметриялық талдау негіздерін білуді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи білім берудегі STEM-технология
STEM-білім беруді дамытудың жалпы тенденцияларын, STEM-педагогика бағыттарының ерекшеліктерін, әлемдік және қазақстандық білім беру практикасында STEM-оқытуды іске асыру моделі мен тәжірибесін, мектепте STEM-білім беруді іске асыру нысандарын, мектепке арналған STEM-бағдарламаны және қосымша білім беру жүйесін әзірлеуді зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы STEM-білім беруді сипаттайды: модельдер мен бағыттар; сабақта және сабақтан тыс үдерісте педагогикалық қызмет құралдарын әзірлейді және іске асырады (интеграцияланған сабақтар, экскурсиялар, жобалар, факультативтер, жазғы мектептер, үйірмелер); мектепке (мектепке дейінгі білім беру, колледж, ЖОО) арналған STEAM-бағдарламаларды жобалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сандық талдау
Пән аналитикалық химияның негізгі білімі туралы түсінік береді және химиялық талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушылар талданатын заттардың концентрациясы мен массасы сияқты титрленетін ерітінділердің сандық сипаттамаларын есептейді, эквиваленттік нүктені және талдаудың соңғы нәтижесін анықтауға мүмкіндік беретін титрлеу қисықтарын құрады, гравиметриялық талдау әдістерін меңгереді және анықтау үшін өлшеу мен есептеулерді жүргізе алады үлгілердегі заттардың құрамы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биологияны оқыту әдістемесі
«Биология» пәнінің мазмұны, оқыту әдістері, білімді, іскерлікті және дағдыларды тексеру және бекіту, оқыту формалары, Оқыту құралдары, биологияның материалдық базасы. Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы сабақ мазмұнын жинақтауға, сабақ мазмұнына байланысты оқытудың қажетті формалары мен әдістерін таңдауға, Оқытудың техникалық құралдарын пайдалануға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Органикалық заттардың химиясы және физикасы
Органикалық заттардың химиясы мен физикасының негізгі бағыттарын, мұнайдың органикалық шығу тегі туралы гипотезаларды, мұнайдың химиялық құрамын зерттеудің жалпы принциптерін, полимерлердің жіктелуін, полимерлердің молекулалық - массалық сипаттамаларын, полимерлердің механикалық қасиеттерін, полимерлердің ерігіштігін, полимерлердің химиялық түрленуін немесе олардың жойылуын, полимерлердің физикалық қасиеттерін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физикалық химия
Физика-химиялық зерттеу әдістерін, химиялық термодинамиканың теориялық негіздерін, Гельмгольц, Гиббс энергиясын, Гиббс-Гельмгольц теңдеуін, ерітінділер теориясын, Гиббс ережесін, Клайперон-Клаузиус теңдеуін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Органикалық химия 1
Коваленттік байланыстың табиғатын, электронды әсерлерді, органикалық реакцияларды, қышқылдар мен негіздерді, стереоизомерияны, алкандарды, циклоалкандарды, алкендерді, алкиндерді, диендерді, хош иісті қосылыстарды, хош иісті критерийлерді, хош иісті қатардағы электрофильді алмастыруды, алкил - және алкенилбензолдарды, галоген туындыларын, галогеналкендер мен галогенарендерді зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заттың құрылысы
Химиялық қосылыстар құрылысының концепциялары туралы қазіргі түсініктерді және оларды заттардың физикалық қасиеттерін және олардың әртүрлі жағдайларда реакциялық қабілетін түсіну және болжау үшін пайдалану мүмкіндіктерін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биомониторинг және биоиндикация
Пән қоршаған ортаның сапасын бағалау және экологиялық өзгерістерді анықтау үшін тірі организмдерді пайдалану әдістері мен әдістерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы биоиндикаторлардың әртүрлі түрлерін және олардың экологиялық зерттеулерде қолданылуын жинақтайды, далада биологиялық материал үлгілерін жинау мен талдаудың практикалық дағдыларын меңгереді, қоршаған ортаның сапасын бағалау және экологиялық проблемаларды анықтау үшін алынған деректер мен зерттеу нәтижелерін талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өсімдік таксономиясы
Пән өсімдіктер систематикасының маңызды мәселелері, маңызды таксономиялық топтар, өсімдіктердің әртүрлі бөлімдері, олардың сыныптары, әртүрлі бұйрықтар мен отбасылардағы өсімдіктердің айрықша белгілері туралы білімнің кешенді жүйесін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Адам анатомиясы
Адамның тірек-қимыл жүйесін, спланхнологияны (ішкі ағзалар туралы ілім), дененің жүйке және гуморальдық реттелуін зерттейтін пән; пәнді оқу нәтижесінде студенттер анатомиялық номенклатура туралы білімдерін көрсетеді, физиологиялық факторлар мен анатомиялық құрылымның байланысын талдайды, болашақ кәсіби қызметінде анатомиялық білімдерін қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Химияны оқыту әдістемесі
Химиялық білім берудің даму кезеңдерін, химиялық білім беру мен тәрбие теориясының қазіргі заманғы мәселелерін, мектептегі химиялық білім берудің құрылымын, оқыту әдістері мен формаларының жалпы сипаттамасын, оқушыларды бағалау критерийлерін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Генетика
Әртүрлі деңгейдегі биологиялық жүйелердің тұқым қуалаушылық және өзгергіштігінің заңдылықтары мен механизмдерін зерттейтін пән, генетикалық талдау негіздері. Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы тәжірибеде гибридологиялық, цитологиялық және популяциялық талдау әдістерін қолдана алады, тұқым қуалаудың барлық түрлеріне Генетикалық есептерді шешу дағдыларын меңгереді, генетикалық эксперименттер қоюды жүргізеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өсімдіктер физиологиясы
Ұйымның әртүрлі деңгейлерінде организмде болатын процестерді зерттейтін пән: биоценотикалық, ағзалық, органалық, жасушалық және субжасушалық, молекулалық, жасушада болатын негізгі физиологиялық үрдістер, өсімдіктердің су режимі, фотосинтездің ғарыштық рөлін, өсімдіктердің тыныс алу негізгі процестерін зерттеу, өсімдіктердің минералды қоректену негіздері, өсімдіктердің өсу және даму негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Органикалық химия 2
Спирттерді, фенолдарды, эфирлерді, циклдік эфирлерді, альдегидтер мен кетондарды, карбон қышқылдарын және олардың туындыларын, сульфон қышқылдарын, нитроқосылыстарды, аминдерді, диазоқосылыстарды, гетероциклді қосылыстарды, көмірсуларды, амин қышқылдарын, пептидтер мен ақуыздарды, нуклеин қышқылдарын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Заманауи педагогикалық технологиялар
Пән педагогикалық технологияларды іске асырудың мәні мен әдістемесін; дәстүрлі және жаңа педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, білім беру процесін жобалау және түзету алгоритмін зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Адам және жануарлар физиологиясы
Жануарлар мен адам ағзаларының негізгі жүйелерінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін, организмдердегі физиологиялық процестерді зерттейтін пән; пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы организмнің физиологиялық функциялары және оларды реттеу жүйелері туралы түсінікке ие, тірі жүйелердің гомеостазын қамтамасыз етудің реттеуші тетіктерін біледі, тәжірибелік физиологиялық зерттеулердің практикалық дағдылары мен негізгі әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Коллоидтық химия
Заттың коллоидтық күйін, беттік құбылыстар мен адсорбцияны, дисперсті жүйелердің қасиеттері мен зерттеу әдістерін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Эволюциялық ілім
Пән эволюциялық ойдың даму тарихына шолуды, эволюцияның негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын, осы ғылымның дамуындағы негізгі тұлғаларды, дарвинизм мен табиғи сұрыпталуды, генетика мен эволюцияны, эволюцияның дәлелдерін, эволюция механизмдерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биохимия
Тіршіліктің молекулалық негіздерін зерттейтін пән: организмдердің құрамына кіретін заттардың химиялық құрамы, құрылымы, қасиеттері және локализациясы, олардың түзілу жолдары мен заңдылықтары, түрленулердің реттілігі мен механизмдері және биомолекулалардың функционалдық рөлі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Даму биологиясы
Пән даму биологиясын зерттеу тарихын зерттейді, гаметогенез, ұсақтау, гаструляция, нейруляция, анамнез және амниот эмбриогенезінің ерекшеліктері, эмбрионнан кейінгі даму және қартаю.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өсімдіктер мен жануарлардың филогенезі
Пән өсімдіктер мен жануарлардың эволюциялық дамуының негізгі механизмдерін, олардың ароморфоздарын, өсімдіктер мен жануарлардың әртүрлі топтары арасындағы филогенетикалық байланыстарды, кладтарды, олардың қазіргі ғылымдағы маңыздылығын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Элементоорганикалық қосылыстар химиясы
Негізгі элементтердің органикалық туындылары химиясының жаңа жетістіктерін зерттейтін пән; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы элементоорганикалық молекулалардағы байланыстардың табиғатын және олардың химиялық реакцияларының осы ерекшелігіне байланысты талдау үшін, сондай-ақ берілген физика-химиялық қасиеттері бар элементоорганикалық туындыларды синтездеу және функционализациялау әдісін таңдау үшін алынған білім жиынтығын қолданады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Химиялық технология
Табиғи шикізаттан өнеркәсіптік өнімдерді өндіру әдістері мен процестерін зерттейтін пән, шикізат пен энергияны және өнеркәсіптік экологияны кешенді пайдалану мәселелері. Пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы химиялық процестің негізгі сипаттамаларын есептеуге, өндірістің ұтымды схемасын таңдауға, озық өндірістер мысалында химиялық-технологиялық процестер мен жүйелерді әзірлеу кезінде экология негіздерін қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биоценология
Пән экологиялық-биологиялық заңдар мен принциптерді, өсімдіктер мен жануарлар экологиясын, адам экологиясын зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы экологиялық заңдар, жіктемелер туралы білімдерін көрсетеді, нақты экологиялық жағдайды талдайды, биологиялық объектілердің экологиялық жағдайын және олар үшін мүмкін болатын тәуекелдерді бағалайды, экологиялық білімді өзінің болашақ кәсіби қызметінде қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Нанокомпозиттер
Наноматериалдарды жіктеу негіздерін, наноматериалдарды алу технологияларын, фуллерендерді, фуллериттерді, нанотүтіктерді, кванттық нүктелерді, нано сымдарды және нано талшықтарды зерттейтін пән.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Химиялық экология
Химиялық экологияның негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын зерттейтін пән, атмосфераның, гидросфераның және литосфераның ластануының негізгі көздері мен сипаттамалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы
Полимерлердің жіктелуін, макромолекулалардың конфигурациясын және конфигурациялық изомерияны, конформациялық изомерияны және макромолекулалардың конформациясын, полимерлердің химиялық қасиеттері мен химиялық айналуын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі инновациялар
Пән қазіргі білім беру үдерісіндегі инновациялық үдерістердің рөлін; білім беру үдерісіндегі педагогикалық, әдістемелік, ақпараттық инновацияларды белсенді пайдалануды; білім берудегі инновацияларды пайдалану кезіндегі оң әсерлер мен тәуекелдерді бағалау тәсілдерін; Білім берудегі инновациялық үдерістердің ерекшелігі мен ерекшеліктерін зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Молекулярлық биология
Молекулалық биологиядағы ең маңызды жаңалықтарды, заманауи және классикалық зерттеу әдістерін, вирустардың молекулалық ұйымын, нуклеин қышқылдарының құрылымдық ұйымын – ДНҚ мен РНҚ-ны, нуклеин қышқылдарының тұқым қуалайтын ақпаратты тасымалдаушы ретіндегі рөлін, прокариоттар мен эукариоттар геномының молекулалық ұйымын, эукариоттық гендердің құрылымын, эукариоттар геномының нуклеотидтер тізбегін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Химиялық зерттеулердің аспаптық әдістері
Спектроскопиялық зерттеу әдістерін, электрохимиялық зерттеу әдістерін, радиометриялық зерттеу әдістерін, кинетикалық зерттеу әдістерін, масс-спектрометриялық зерттеу әдістерін, хроматографиялық талдауды, калориметриялық зерттеу әдістерін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жасушалық байланыс механизмдері
Пән жануарлар мен өсімдіктер жасушаларындағы молекулалық сигнал беру жолдарын, олардың құрамы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар сигнал беру жолын сипаттайды, рецептордың, адаптердің және нысананың түрін көрсетеді, әртүрлі типтегі жасушаларда сигнал беру жолының жүру мүмкіндігін талдайды, әр сигнал беру жолында сигналдың өту жолын сипаттайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Микробиология және вирусология
Пән бактериялардың морфологиясын, құрылымдық ұйымын, бактерия жасушасын, бактериялардың қоректенуін, өсуі мен көбеюін, бактериялардың жүйелі топтарын, энергия алмасуын, пластикалық алмасуды, бактериялар мен вирустардың генетикасын, микроорганизмдер мен қоршаған ортаны, вирусология негіздерін, микология негіздерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
«Жаратылыстану» білім беру саласының пәндерін оқытудың нормативтік-құқықтық базасы мен ерекшеліктері
Орта мектеп мұғалімінің негізгі нормативтік-құқықтық құжаттамасын зерделейтін пән: «Білім туралы» ҚР Заңы, педагог мәртебесі туралы Заң, бала құқықтары туралы Заң, сондай-ақ «Жаратылыстану» білім беру саласының пәндерін оқытудың ерекшеліктері: КТП, пок және пәндер бойынша басқа да құжаттамаларды әзірлеу зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепте химиялық экспериментті жүргізу әдістемесі
Мектеп химия кабинетіне қойылатын заманауи талаптарды, мектеп химия зертханасының жабдықтары мен химиялық реактивтерін, химия зертханасындағы жұмыс тәсілдерін, мектептегі оқу химия экспериментінің әдістемесі мен техникасын, химия бойынша зертханалық тәжірибелер мен практикалық сабақтарды өткізу әдістемесін зерделейтін пән.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиялық жобалық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пән мектептегі жобалық іс-әрекеттің әдіснамасын, заманауи, тәжірибелік оқу құрылысындағы жобалар әдісін, оқушылардың жобалық іс-әрекетінің ұйымдастырылуы мен кезеңдерін, мұғалім мен оқушылардың бірлескен жұмысын бағалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық сауаттылық дағдыларына ие, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша нысанда тілдік құралдарды пайдалануды жүзеге асырады, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеу үшін ғылыми әдістер мен әдістерді пайдаланады, жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен шектеулерін талдайды, кәсіби қызметте деректерді өңдеу және түсіндіру үшін заманауи АИ-құралдарын қолданады.
- Жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда тиімді бейімделу үшін практикалық қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық және қаржылық білімді қолданады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді.
- Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағдарлана отырып, тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолданады, төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдаланады.
- Оқытудың білім беру технологияларының кең спектрін қолдана отырып және оқу-тәрбие процесінде құралдарды белсенді қолдана отырып, заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асырады.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға педагогикалық қолдау көрсете отырып, білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктерін және жеке дамуын білу негізінде оқыту процесін ұйымдастырады
- Химия мен биологияны оқыту әдістемесінің негіздері, сондай-ақ «Жаратылыстану» білім беру саласы пәндерін оқытудың нормативтік-құқықтық базасы мен ерекшеліктері жөніндегі теориялық білімдерін кәсіби қызметінде тиімді оқыту әдістері мен тәсілдерін таңдауға, оқу экспериментін жоспарлап жүргізуге, нәтижелерін талдап, талқылауға қолданады.
- Құбылыстар мен процестерді талдау және синтездеу үшін химия және биология саласында теориялық және практикалық білімді, іскерлікті қолданады.
- Оқу-тәрбие үдерісінде педагогикалық негіздерге, нормативтік-құқықтық талаптарға, биология мен химияны оқыту әдістемесіне, мектептегі эксперименттерді ұйымдастыру мен жүргізу, жаратылыстану бағытындағы жобалық-зерттеу қызметін жүзеге асыруға негізделе отырып, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде инновациялық технологияларды, заманауи әдіс-тәсілдерді және білім, білік, құзыреттіліктерді критериалды бағалауды қолданады.
- Оқу-тәрбие үдерісінде қолданылатын әдістемелік құралдарды педагогикалық негіздерге, химия мен биологияны оқытудың ерекшеліктеріне, мектептегі химиялық эксперименттерді жүргізу талаптарына, биологиялық жобалық зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау принциптеріне сәйкес, қойылған мақсаттар мен міндеттерді, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын және оқу бағдарламаларын ескере отырып әзірлейді және іріктейді.
- Биологиялық және химиялық зерттеулерді жобалау мен жүргізу, мектептегі химиялық эксперименттер, молекулалық және жасушалық биология, микробиология мен вирусология, эволюциялық ілім, аналитикалық және экологиялық химия, химиялық технология, зерттеудің аспаптық әдістері, жоғары молекулалық қосылыстар, даму биологиясы және биоценология салаларындағы білімге сүйене отырып, жеке жобалық қызметті, білім алушылардың жобалық қызметін және пәндік олимпиадаға дайындығын жүзеге асырады.
- Химия-биологиялық және педагогикалық бағыттағы пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдар мен кешендерді әзірлейді, жалпы, бейорганикалық, органикалық, аналитикалық және физикалық химия, зат құрылысы, элементтер химиясы, сондай-ақ ботаника, зоология, адам анатомиясы, экология, генетика, иммунология және биология мен химия ғылымдарының басқа да салаларындағы іргелі және қолданбалы білімдерге сүйене отырып, мазмұнның заманауи білім беру бағдарламалары мен педагогикалық практика талаптарына сәйкестігін қамтамасыз етеді.
- Зерттеу нәтижелерін ғылыми талдау және оларды химия және биология саласындағы практикалық қызметте пайдалану негізінде математикалық статистика әдістерін пайдалана отырып, зерттеу нәтижелерін өңдеумен әлеуметтік, ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады.
- Химия саласындағы профильдік және кешенді есептерді шешу үшін математикалық әдістер мен тәсілдерді, жоғары математика білімдерін және есептерді шешу әдістемесін қолданады; оқушыларда химиялық процестерді математикалық сипаттау және есептеу әдістері арқылы талдау, модельдеу және интерпретациялау дағдыларын дамытады.