Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01505 Информатика в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра

    Курс жоғары математиканың бөлімдері бойынша жүйеленген білім мен зерттеу дағдыларын қалыптастыру және типтік есептерді шешу мақсатында оқытылады. Келесі негізгі тақырыптар бойынша: векторлық алгебра, жазықтықтағы және кеңістіктегі аналитикалық геометрия, екінші ретті қисықтар. матрицалар мен анықтауыштар, сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі, кешенді сандар, бір айнымалыдан көпмүшелер, топтар, сақиналар, өрістер, сызықтық кеңістіктер және ішкі кеңістіктер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы

    Болашақ мұғалімнің мектеп жасындағы балалар денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы заманауи ақпараттарды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Онтогенездің әр түрлі кезеңдеріндегі ағзаның тіршілік әрекетінің ерекшеліктері, мектеп жасындағы балалардың жеке мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметі туралы сұрақтар қарастырылады.Курс педагогикалық мамандықтарға арналған және кәсіби бағытқа ие.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және кәсіпкерлік негіздері

    Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік саласындағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайында ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестициялар тарту, инновациялар, стратегиялық ойлау туралы мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Білім алушылардағы информатиканың негізгі қағидаларын терең түсінуін, талдау және сыни ойлау қабілеттерін дамыту; ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің және жіберудің практикалық есептерін шешу үшін математикалық аппарат, бағдарламалау әдістемесін және заманауи компьютерлік технологияларды қолданудың кәсіби дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау

    Бұл пәннің мақсаты – математикалық білімнің басқа салаларында және жаратылыстану мазмұнының пәндерінде пайдалану үшін талдаудың математикалық аппаратының негіздерінің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларының жүйесін қалыптастыру; шектер теориясының негізгі ұғымдарымен және әдістерімен, нақты айнымалылар функцияларының дифференциалдық және интегралдық есептеулерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютер архитектурасы және операциялық жүйелер

    Заманауи дербес компьютер архитектурасының негізгі ұғымдары, операциялық жүйелерді құрудың іргелі принциптері, жадыны басқару және деректерді қорғау тәсілдері, файлдық жүйелер, процестер және олардың өзара іс-қимыл тетіктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерделенеді; ОЖ-ны басқарудың практикалық дағдыларын, заманауи ОЖ-ны меңгеру дағдыларын, оларға кіріктірілген ақпаратты қорғау құралдарын, ақпаратты қорғау және желіаралық экрандау құралдарын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика

    Физика курсы іргелі ұғымдар мен негізгі заңдар туралы нақты түсініктерді; есептерді шешуде оларды қолдану дағдыларын; эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады және келесі тақырыптарды қамтиды: механика, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизм, оптика, атомдық және ядролық физика.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық ортадағы жасанды интеллект технологиялары

    Пәннің мақсаты ЖИ технологияларын, педагогикалық қызметте ЖИ қосымшаларын қолданудың салалары мен этикалық аспектілерін зерттеу, үлкен деректерді талдау, бейнені тану, ЖИ-агенттерін құру, жекелендірілген оқу мазмұны мен визуализация жасау, бейнеконференцияларда, Web-сервистерде және бұлтқа негізделген бейімделгіш білім беру платформаларында ЖИ-ті қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Программалау

    Пәнді оқытудың мақсаты – студенттердің Python тілінде негізгі программалау дағдыларын дамыту, алгоритмдер мен деректер құрылымдарын зерттеу және алгоритмді қойлауды дамыту. Курс тілдің негіздерін, деректермен жұмыс істеуді, рекурсияны, сұрыптауды, графиктерді және программалық жобаларды әзірлеуге дайындықты қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы

    Есептерді алгоритмдеу негіздері, программалау тілдерінің жіктелуі, деректер типтері, деректер құрылымдары, олардың спецификациясы және жүзеге асырылуы, алгоритмдер мен деректер құрылымдарының өзара байланысы, алгоритмдердің күрделілігін талдау саласындағы теориялық білім мен практикалық тәжірибені дамыту мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    «Педагогика» курсы қазіргі ғылымның жетістіктерін және әлемдік білім беру үрдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер педагог-көшбасшы болу үшін қажетті білім мен дағдыларды игереді, инклюзивті білім беру ортасында зерттеу, цифрлық, басқару және жобаға бағытталған құзыреттерді дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беруге арналған офистік қосымшалар

    Ақпаратты (мәтіндік, кестелік, дыбыстық, графикалық) алудың, сақтаудың, өңдеудің және жіберудің заманауи технологиялары туралы болашақ мұғалімдердің білімін қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс нақты кәсіби мәселелерді шешу үшін тиісті кеңсе программалық қамтамасыздандыруды таңдау және пайдалану дағдыларын қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Объектілі-бағытталған программалау

    Пәнді оқытудың мақсаты объектіге-бағытталған программалаудың негізгі ұғымдарымен, жүйенің функционалды және объектілік ыдырау тұжырымдамасымен, объектіге-бағытталған программалаудың принциптері мен қасиеттерімен таныстыру, объектіге-бағытталған әдіснаманы қолдайтын программалау тілдерін зерттеу, сонымен қатар кластар мен объектілер, инверторлар мен деструкторлар, класс қасиеттері, класс элементтері туралы түсінік беру және клас түрлерімен танысу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • C++ тілінде программалау

    Пәнді оқытудың мақсаты қазіргі заманғы программалау тілдерінің мүмкіндіктері туралы білімді C++ тілінің мысалында қалыптастыру және осы программалау тілінде кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру үшін қажетті программа жазу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Курс заманауи білімдегі тенденциялардың бірі ретінде инклюзивті білім беру туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлемдік тәжірибе негізінде инклюзивті жағдайларды ұйымдастырудың әдістемелік мәселелері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын педагогтердің құзыреттілік талаптары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпаратты өңдеудің компьютерлік технологиялары

    Мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, деректерді жинау, сақтау, өңдеу, талдау және визуализациялау әдістерін қоса алғанда, ақпаратты өңдеудің заманауи компьютерлік технологиялары саласында студенттердің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі көшбасшылық

    «Білім берудегі көшбасшылық» пәні білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасының жалпы идеясын қалыптастыру мақсатында зерттелінеді. Білім беру жүйесіндегі болашақ кәсіби қызметке дайындық. Студенттер көшбасшылық және топқұрастыруда кешенді білім, сондай-ақ көшбасшылық әлеуетті қалыптастыру және дамыту үшін қажетті топтық жұмыстың негізгі дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі зерттеулер мен инновациялар

    Мақсаты болашақ информатика мұғалімінің тұлғалық зерттеушілік қабілетін дамыту болып табылады. Пән педагогика мен білім берудегі ғылыми зерттеу әдістемелерімен (action research) таныстыру үшін оқытылады; сандық құралдар мен білім беру аналитикасын қоса алғанда, эксперименттік және аналитикалық жұмыс әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; білім алушылар туралы деректерді өлшеу, жинау, талдау және ұсыну дағдыларын дамыту (learning analytics).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Big Data негіздері

    Курстың мақсаты студенттерді үлкен деректермен (Big Data) жұмыс істеудің проблемалары мен технологияларымен таныстыру, үлкен деректерді өңдеудің, талдаудың негізгі әдістерінің мүмкіндіктері мен шектеулері туралы түсініктерді қалыптастыру, деректермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту: Big Data технологияларын қолдану арқылы деректерді өңдеу, интеллектуалдық талдау және визуализациялау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Информатика және цифрлық сауаттық пәні мұғалімерін информатиканы оқытуда жаңа білім алуға даярлау. Мектепте информатиканы оқытудың мазмұны мен әдістерін таңдау принциптері қарастырылады. Курс информатика мен цифрлық сауаттылықты оқыту бойынша нақты әдістемелік ұсыныстарды қолдану дағдыларын қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді қосымшаларды құру

    Курс мобильді қосымшаларды құрудың өмірлік циклі туралы, интерактивті қосымшаларды құрудың негізгі тәсілдері туралы білімді қалыптастыруға, заманауи интеграцияланған құралдарды пайдалана отырып, Android-та мобильді құрылғыларға арналған программаларды әзірлеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға, Android қосымшаларда пайдаланушы интерфейстері мен басқару элементтерін құру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі робототехника

    Пән робототехниканың негізгі принциптері мен физикалық негіздері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Роботтардың түрлері, роботтарды пайдаланудың негізгі бағыттары, LEGO дизайнерлеріне арналған ережелер, роботты басқару, роботтардың байланыс әдістері, визуалды бағдарламалау тілдері, роботты басқару командалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Java тілінде программалау

    Курс қарапайым деректер түрлері, Java тілінің негізгі алгоритмдік конструкциялары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс құрылымдық деректер түрлерімен, массивтермен, таңбалармен және жолдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, қосымшаларды әзірлеуге арналған. ОБП ұғымдары мен принциптері, апплеттер мен графика туралы идеяларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Курс тәрбие жұмысын жоспарлауға, тәрбие үдерісінің ерекшеліктері мен заңдылықтарын ескере отырып ұйымдастыруға қойылатын талаптарды зерттеуге бағытталған. Бұл курста тәрбие технологиялары, бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық-шығармашылық қызметінің технологиялары, тәрбие істерін ұйымдастыру технологиялары және т.б.; ұсынылатын тәрбие әдістері мен әдістерінің тиімділігі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік графика және модельдеу технологиялары (ағылшын тілінде)

    Пән векторлық және растрлық кескіндермен, сондай-ақ 3D-графикамен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты – кескіндерді әзірлеу және өңдеу, 3D объектілерді құру және анимациялау әдістерін түсіндіру, компьютерлік графика және модельдеу саласындағы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кәсіби қызметтегі жасанды интеллект

    Пәнді игерудің мақсаты жекелендірілген оқыту үшін жасанды интеллект саласындағы зерттеулер туралы білімді жүйелеу арқылы болашақ педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға жәрдемдесу; мәтіндік, графикалық және мультимедиялық ақпаратпен, білім берудегі зияткерлік жүйелермен жұмыс істеу үшін нейрондық желілерді пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатика бойынша жобалық жұмысты ұйымдастыру

    Білім беру саласындағы жобалау қызметінің әдіснамасы мен технологиялары бойынша білім жүйесін қалыптастыру; информатика бойынша әртүрлі білім беру жобаларын жоспарлауды және ұйымдастыруды дербес практикалық жүзеге асыру үшін кәсіби біліктілігін, дағдыларды қалыптастыру; оқушылардың оқу жобаларын ұйымдастыру және басқару үшін кәсіби біліктілігін қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқыту негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты - негізгі алгоритмдерді зерттеуді және оларды практикалық қолдануды қоса алғанда, машиналық оқыту негіздерін игеру. Оқыту нейрондық желілерді оқыту әдістерін терең түсінуге, осы салада теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ тілі

    Білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, қазақ тілінде сөйлеу, жазу, баяндауды мамандықтарына қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында окытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектепте STEM білім беру негіздері

    Болашақ мұғалімдерді ғылыми ақпаратқа қол жеткізу қабілетін дамыту үшін зерттеулерге негізделген STEM сабақтарын жобалауға және оқытуға дайындау мақсатында зерттеледі. Курс білім берудің STEM нысандары мен әдістерін, жаратылыстану-ғылыми сипаттағы эвристикалық тапсырмаларды әзірлеу мен пайдалануды және "өтпелі тақырыптар"бойынша интеграцияланған оқытуды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қауіпсіздік

    Ақпараттық жүйелерде компьютерлік құралдарды пайдалана отырып, ақпаратты өңдеу, беру, сақтау процесінде ақпаратты қорғаудың негізгі принциптері, әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыру; қорғалған ақпараттық жүйелерді құру үшін ақпаратты қорғау құралдары мен құралдарын пайдалану дағдылары мақсатында зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этнопедагогика

    «Этнопедагогика» курсы студенттердің этнопедагогикалық білім беру саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ оларды «Адал азамат», «Толық адам» тұжырымдамасы негізінде әзірленген «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» талаптарына сәйкес білім алушылардың рухани-адамгершілік, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарын дамытуға бағытталған этникалық тәрбиелеудің әдістері мен технологияларын қолдануға үйрету мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Криптология негіздері

    Курстың мақсаты симметриялық және асимметриялық криптожүйелерде қолданылатын криптографиялық алгоритмдерді оқу; криптографиялық қолданбалы бағдарламаларда негізгі сандық-теориялық алгоритмдердің орындалуымен танысу; криптожүйенің құрылысын оқу, криптологияның математикалық модельденеуі; ақпаратты қорғаудың математикалық әдістерін және криптографиялық алгоритмдерді талдаудың заманауи әдістерін қолдануда білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Web-программалау және интернет технологиялар (ағылшын тілінде)

    Курс базалық Интернет технологиялары, Web-қосымшалардың жіктелімдері мен түрлері туралы білімді қалыптастыруға, Web-бағдарламалаудың қазіргі заманғы бағыттары туралы, динамикалық контенті бар (backend, frontend) Web-қосымшаларды жобалауға, әзірлеуге, жөндеуге, оңтайландыруға және орналастыруға көзқарастар туралы түсінік алуға; Web-әзірлеудің базалық құралдарын қолданудың практикалық іскерліктерін қалыптастыруға бағытталған: HTML5, CSS3; JavaScript кітапханалары мен құрылымдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатика бойынша олимпиадалық есептерді шешу технологиясы

    Пәнді игерудің мақсаты информатика бойынша мектеп олимпиадаларында ұсынылатын есептердің типтері, оларды шешу жолдары және олимпиадалық есептерді шешу үшін қолда бар программалау жүйелерінің мүмкіндіктері туралы білімді жүйелеу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Виртуалды және толықтырылған шындық технологиялары

    Пән VR және AR қосымшаларын құру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқыту процесінде виртуалды және толықтырылған шындық ұғымдары, VR/AR қосымшаларын әзірлеуге арналған құралдар мен технологиялар, виртуалды ортаны құрудың негізгі принциптері, сонымен қатар, VR және AR-да пайдаланушының объектілермен өзара әрекеттесуін жобалау қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи мультимедиялық технологиялар (ағылшын тілінде)

    Цифрлық аудио және бейне ақпаратты өңдеудің ерекшеліктері, қазіргі мультимедиялық жүйелер мен технологиялардың қызметтері, заманауи мультимедиялық өңдеу құралдары туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс нақты практикалық есептерді шешуде мультимедиялық технологияларды тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тиімділеу әдістері

    Пәнді оқыту мақсаты шартты және шартсыз экстремум есептерін, бір және көп өлшемді функцияларды тиімдестіру есептерінің сандық шешімдерін құру, қолдану және теориялық тұрғыдан негіздеу сұрақтарын оқыту болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректер қорының негіздері

    Деректер модельдері мен құрылымдары, деректер базасын жобалау компоненттері мен кезеңдері, деректерді сақтау әдістері, деректерді қорғау әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс SQL сұрау тілінде деректерді манипуляциялау дағдыларын қалыптастыруға, деректер қорын жобалаудың заманауи case құралдарымен жұмыс істеуге арналған"

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік желілер

    Курстың мақсаты: заманауи компьютерлік желілерді ұйымдастыру негіздері; цифрлық деректерді беруді өңдеудің негізгі технологиялары; Жергілікті желілерді басқару негіздері; компьютерлік желілердің жұмысы кезінде туындайтын ықтимал қауіптер және оларды жою әдістері туралы мәліметтерді қалыптастыру бойынша дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Web-технологиялар (ағылшын тілінде)

    Интернет және WWW желісін ұйымдастыру қағидаттары, "клиент-сервер" архитектурасы, заманауи Web-технологиялар, Web-қосымшалардың түрлері мен құрылымы, статикалық, динамикалық, көп бетті және бір бетті Web-қосымшаны құру технологиялары туралы білімді қалыптастыру; Web-сайтты әзірлеудің практикалық дағдыларын, қосымшаларды жөндеу және жобалау дағдыларын қалыптастыру; заманауи веб-қосымшалар мен веб-қызметтер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы мақсаттар үшін ағылшын тілі (ағылшын тілінде)

    Курс кәсіби педагогикалық қызметті жүзеге асыру кезінде оқытылатын тілде қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті деңгейге дейін сөйлеу қызметінің негізгі түрлерінде (тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу, реферат, Аннотация, аударма) дағдыларды дамытуды қамтамасыз ететін білім, білік және дағдыларды игеруге арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • CLIL- технологиясының негіздері (ағылшын тілінде)

    CLIL технологиясы, әдістеменің негізгі принциптері арқылы оқытудың артықшылықтары туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі: тілдік құзыреттілік, пәнаралық байланыстар, алынған білімді оқытуға және қолдануға дайындық. Курс CLIL курстары мен сабақтарын жобалау дағдыларын қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру мекемелерінде желілік технологиялар

    Курс білім беру мекемелерінде желілік технологияларды қолдану, компьютерлік желілерді жіктеу, компьютерлік желілерді аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету, жергілікті желіні басқару, интернет-технологиялар және желілік ресурстар туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық модельдеу пакеттері

    Пәннің мақсаты инженерлік және қолданбалы математикалық есептерді (MATHCAD, MATLAB, AUTOCAD) шешудің графикалық және аналитикалық әдістерінің негіздері туралы білімді қалыптастыру; математикалық модельдеу пакеттерінде жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тұтас жүйе ретінде қоғам және адам туралы білімді, Қазақстан құқықтарының негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімдерді, әртүрлі қаржылық құралдарды пайдалану дағдыларын қолданады. Кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру, зиянды және қауіпті факторлардың адамға және табиғи ортаға әсері туралы түсінігі бар.
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгереді, кәсіби қызметінде қазақ, орыс және ағылшын тілдерін қолданады; академиялық жазу дағдыларын қолданады; білім алушылар контингентінің әртүрлілігін ескере отырып, кәсіби қызметтің мәні мен ерекшелігін түсінеді, барлық санаттағы білім алушылар үшін білім беру ортасын ұтымды бейімдеуге және әмбебап оқыту дизайнын жасауға зерттеу және цифрлық дағдыларын қолданады. Білім беруді дамытудың стратегиялық құжаттарын біледі, кәсіби қызметінде рухани-адамгершілік, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды дамытады.
  • Білім алушының эмоционалды-құндылық саласын дамытатын тәрбие жұмысын жүзеге асырады; ұлттық бірегейлікті тәрбиелеу үшін оңтайлы жағдайлар жасайды; тәрбие жұмысының әдістерін, психологиялық-педагогикалық технологияларды, оқытудың инновациялық әдістерін меңгереді. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескереді. Педагогикалық қызметте жасанды интеллект технологиялары мен құралдарын қолданады.
  • Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен бағалаудың тиісті әдістерін таңдайды. Оқу-әдістемелік материалдарды жоспарлайды және әзірлейді, информатика, цифрлық сауаттылық және робототехника бойынша оқыту әдістемесін қолданады; білім алушыларды критериалды бағалау жүйесін әзірлейді және қолданады, білім алушылардың үлгеріміне мониторингті жүзеге асырады; білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметін ұйымдастырады және басқарады; білім берудегі ғылыми зерттеу, көшбасшылық және командалық жұмыс әдістерін меңгереді.
  • Ағылшын тіліндегі ауызша және жазбаша кәсіптік-бағдарланған мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін түсінеді, кәсіптік-бағдарланған аударма және академиялық жазу техникасын меңгереді; тиімді коммуникацияны жүзеге асыру үшін білім алушылардың тілдік құзыреттерін дамытады; мектепте информатиканы оқыту үшін CLIL-технологияны пайдаланады.
  • Сандық сәйкестікті басқарады және цифрлық этикетті сақтайды. Тұлғаға бағытталған, цифрлық, қашықтықтан, инновациялық, тәжірибеге бағдарланған, проблемалық-бағдарланған технологияларды, ЖИ (AI), информатиканы оқыту мен білім берудегі Smart-және Steam–технологияларын, оның ішінде ағылшын тілінде меңгереді.
  • Практикаға бағдарланған есептерді шешу үшін жоғары математика, физика әдістерін қолданады; информатика бойынша олимпиадалық есептерді шешеді; математика, физика және информатикадағы фактілер мен құбылыстар арасындағы күрделі тәуелділіктер туралы білім мен түсінікті қолданады.
  • Роботтардың түрлері және оларды қолдану саласы туралы түсінігі бар, әртүрлі даму орталарында робот модельдерін жобалау және бағдарламалау технологияларын меңгереді.
  • Ақпараттық үдерістер мен жүйелер, информатика негіздері туралы түсінігі бар, ақпараттық объектілерді құру және түрлендіру тәсілдерін меңгереді, алгоритмдер мен олардың қасиеттері туралы түсінігі бар, заманауи бағдарламалау технологияларын қолдана отырып, алгоритмдерді таңдаудың және қолданбалы есептерді шешудің әдістерін меңгереді, реляциялық деректер базаларын жобалау және әзірлеу әдістерін игерген, білім алушылардың логикалық, алгоритмдік және есептік ойлауын дамыту әдістерін қолданады.
  • Деректер типтері мен құрылымдары, BigData, ЖИ, Машиналық оқыту әдістері, нейрондық желілер туралы түсініктері бар; үлкен деректерді талдау және өңдеу әдістерін (BigData) меңгереді.
  • Есептеу жүйелері мен желілер архитектурасының компоненттерін талдайды, коммуникациялық жабдықтарын қолдана отырып компьютерлік желілерді жобалайды және конфигурациялайды; деректер қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін ақпараттық қауіпсіздік пен криптология әдістерін қолданады.
  • Арнайы бағдарламалық қамтамасыз ету арқылы Web және мобильді қосымшаларды, компьютерлік графиканы, бейне және аудио ақпаратты жобалау, жобалау және әзірлеу технологияларын пайдаланады.
  • Модельдеу әдістері туралы түсінігі бар, мультимедиялық өңдеу әдістерін, математикалық және компьютерлік модельдеу құралдарын, 3D модельдеу технологияларын, виртуалды және толықтырылған шындықты біледі.
Top