6B01505 Информатика в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Информатика саласында білім беру, инновациялық, зерттеу, ақпараттық-талдау қызметін жүзеге асыратын жеткілікті білім көлемі мен құзыреттілік деңгейі бар білікті педагогтарды дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Экономиканың жұмыс істеу заңдарының кешенді көзқарастарын қалыптастыруға, бизнестің түрлі салаларында қолданбалы құзыреттілікке қол жеткізуге бағытталған бизнес-білім алуды қалыптастыруға, өз бизнесін құру мен табысты іске асыру мүмкіндіктерін ашуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты - ғалымдардың қазіргі жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің принциптері, технологиялары, практикалық әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Ғылыми мәдениет пен этиканың базалық негіздерін, ғылыми мәтіндерді икемді қабылдауды, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру кезінде алған білімдерін тиімді қолдану дағдыларын, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Мақсаты – экология, тұрақты даму және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі негіздері бойынша білім қалыптастыру; бұл білімдер экологиялық үдерістерді талдауға, антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарын бағалауға, экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге, сондай-ақ төтенше жағдайларда қолданылатын қорғаныс әдістері мен технологияларын пайдалануға мүмкіндік береді. Адам денсаулығына экологиялық факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады; тіршілік қауіпсіздігін арттыру және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсатында экологиялық үдерістерді болжау, сондай-ақ апаттар, техногендік және табиғи зілзалалардың салдарын ескере отырып, қолайсыз экологиялық және төтенше жағдайларда тұрақты даму қағидаттары негізінде негізделген шешімдер қабылдау қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Мақсаты-білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттарымен, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерімен, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және жүзеге асыру заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет дағдыларын және мемлекеттегі және қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері, сондай-ақ әділ және тең құқықтық тәртіптің ажырамас бөлігі ретінде инклюзия құндылықтары туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады. Білім алушылардың әлеуметтік, мәдени, физикалық немесе өзге де ерекшеліктеріне қарамастан, әр адамның құқықтарының маңыздылығын түсінуін қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ілиястану
Пәннің мақсаты Ілияс Жансүгіровтың шығармаларын терең әрі жан-жақты зерделеу арқылы қазақ халқының әдебиетін, өнерін, дәстүрлерін, мәдениеті мен тілін бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары терең ойлы тұлғаны дамыту болып табылады. Ілияс Жансүгіров шығармаларының қазақ әдеби тілін дамытудағы маңыздылығын түсінуді; зияткерлік-шығармашылық ойлау дағдыларын, ұлттық-рухани мұра құндылықтарын бағалай білуді қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Мақсаты – студенттерді қазіргі қоғам өміріндегі экономикалық мәселелермен таныстыру, экономикалық ойлауды қалыптастыру және кәсіпкерлік саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдылар бойынша білім алу. Бағдарлама студенттерге экономиканың жұмыс істеу заңдылықтары туралы кешенді түсінік қалыптастыруға, кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі салаларында қолданбалы құзыреттерді меңгеруге бағытталған іскерлік білім беруді көздейді. Курс барысында тұрақты даму, ресурстарды ұтымды пайдалану және ұқыпты өндіріс қағидаттарын енгізу арқылы тиімді әрі экологиялық жауапты бизнесті жүргізу мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Сонымен қатар, қазіргі заманғы кәсіпкерлікке қойылатын экологиялық және әлеуметтік жауапкершілік талаптарын ескере отырып, жеке бизнесті құру мен табысты жүргізудің ерекшеліктері ашылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалау негіздері (бастапқы деңгей)
Python тілінде бағдарламалаудағы кіріспе курс, оның барысында студенттер негізгі құрылымдарды, тілдің синтаксисін, мәліметтер түрлерін, шарттарды, массивтерді, тізімдерді, циклдерді, функцияларды игереді, сонымен қатар әртүрлі күрделілік пен бағыттағы мәселелерді өз бетінше шешуді үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Замануи физика
Бұл курс әлемнің заманауи қазіргі физикалық бейнесі туралы біртұтас ұғымның рөлін қарастырады. Физикалық құбылыстарды түсіндіру үшін практикалық тапсырмаларды шешу кезінде теориялық білімді қолдану тәсілдерін сипаттайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жалпы физика курсы
Бұл курста механиканың, молекулалық физиканың және термодинамиканың, электр және магнетизмнің негізгі бөлімдері қарастырылады. Табиғат құбылысының физикалық заңдары негізінде физика бойынша есептерді шешу тәсілдері талқыланады. Сандық және эксперименталды зерттеулерді орындау тәсілдері, нәтижелерді өңдеу және талдау жүргізу қабілеті сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бағдарламалау (базалық деңгей)
Қазіргі уақытта объектіге бағытталған бағдарламалау жылдам қарқынмен дамуда. Бұл әр түрлі деңгейдегі қосымшаларды тез құруға мүмкіндік береді — қарапайым бағдарламалардан бастап кәсіби бағдарламаларға дейін. Курсты оқу кезінде жүйенің негізгі құралдарын және объектіге бағытталған бағдарламалау технологиясын, яғни бағдарламаларды әзірлеу технологиясын қолдана отырып, қосымшаларды визуалды құру әдістері қарастырылады. Оның ішінде компоненттерді баптау, ерекше жағдайларды өңдеу, формалар мен мәзірлерді құру және графикамен жұмыс т. б
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 7
-
Математикалық есептеулер және талдау (Алгебра және геометрия, Математикалық талдау)
Курс алгебра мен геометрияның негіздерін зерттеуді қамтиды, матрицалар теориясын, сызықтық теңдеулер жүйесін, векторлар теориясын, аналитикалық геометрияны, бір айнымалы функциялардың шегі мен дифференциациясын қамтиды. Сондай-ақ, ол студенттерді дифференциалды және интегралды есептеулер теориясына негізделген талдау арқылы әртүрлі қолданбалы есептерді шешудің математикалық әдістері мен құралдарымен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Информатиканың теориялық негіздері
Пән материяның жалпы семантикалық қасиеттері ретінде ақпарат түсінігін; ақпараттың негізгі теорияларын, цифрлық автоматтар теорияларын, алгоритмдер теориясын және т.б.; алгоритмдерді талдау әдістерін, олардың күрделілігі мен тиімділігін бағалау тәсілдерін; ақпараттық процестерді басқару үшін цифрлық автоматтардың қызмет ету құрылғылары мен ерекшеліктерін білуді меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Педагогика
Орта білім берудің жаңартылған білі беру мазмұны аясында оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын қарастырады. Педагогикалық үдерісті ғылыми талдау, болжау, жоспарлау және басқару әдістерін зерттейді. Гуманитарлық білім саласы ретінде және білім беру процесі субъектілерінің өзара іс-қимылы туралы теориялық түсініктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жас ерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық функцияларының қалыптасуын қарастырады. Баланың сыртқы ортамен өзара әрекеттесуін, денсаулықты сақтау мен нығайтуға, балалар мен жасөспірімдер ағзасының функционалдық мүмкіндіктерін үйлесімді дамыту мен жетілдіруге бағытталған гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістерін қарастырады және тәрбиелеу процесінің заңдылықтарын, мәнін және мазмұнын сипаттайды, орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында тәрбиенің ерекшеліктері мен принциптерін зерттейді. Болашақ педагогтың келесі педагогикалық өздігінен білім алу және кәсіби өзін-өзі жетілдіру үшін қызығушылығын қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзивті білім беруді дамытудың тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру моделін қарастырады. Инклюзивті оқыту технологиясын, жеке білім беру бағытын құруды, балалардың ерекше білім алу қажеттілігін ескере отырып, білім беру процесін жоспарлауды, инклюзивтік оқыту жағдайында тъюторлық тәжірибені ұйымдастыруды үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
С#-та программалау
Материалдың негізгі көлемі c# тілінің ерекшелігіне (басқа тілдермен салыстырғанда) арналған: Олардың пайда болу уәждемесі, қолдану үлгілері және оларды пайдалану кезінде жіберілген типтік қателер. Асинхронды енгізу-шығару және оны async/await конструкциясы арқылы тілге интеграциялау қарастырылады. Әр түрлі синтаксистік қателермен пайда болатын код ерекшеліктері зерттеледі (foreach, using және т.б.).
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
С++ программалау
Курс С++ тілінде программалауды үйренуге бағытталған, оқушы алгоритмдерді құрастырып, нақты өмірден есептерді тиімді шешуге бағытталған. Курс студенттері қарапайым есептерден бастап нақты автоматтандырылған шешімдерге дейін түрлі күрделіктегі есептерді шешу мысалында білім алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Python-да қосымшалар құру
Пән Python бағдарламалау тілін тереңірек үйренуге арналған және қолданбалы есептерді шешу үшін бағдарламалау тілінің функцияларын, модульдерін, сыныптарын және басқа мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған. Курс барысында студенттер Python бағдарламалау тілінде объектіге бағытталған тәсілді қолдана отырып қосымшалар жазуды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Қолданбалы бағдарламалармен жұмыс
Пән студенттердің қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану саласындағы құзыреттерін дамытуға және практикалық есептерді шешу үшін қолданбалы бағдарламалық пакеттерді пайдалану дағдыларын алуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллектті құру және қолдану негізінде жатқан негізгі ұғымдарды, әдістер мен алгоритмдерді зерттеуге бағытталған. Бұл курстың бөлігі ретінде студенттер машиналық оқытудың теориялық негіздерін, нейрондық желілерді, табиғи тілді өңдеу алгоритмдерін және компьютерлік көруді үйренеді. Сондай-ақ олар жасанды интеллектті өмірдің әртүрлі салаларында қолданудың этикалық, әлеуметтік және құқықтық аспектілерімен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныптарда «Цифрлық сауаттылық» пәнін оқыту әдістемесі
Оқу барысында студенттер педагогикалық қызмет әдіснамасының пәні мен арақатынасы, бастауыш мектептегі цифрлық сауаттылық пәнін оқыту әдістемесі мен технологиясы; білім берудің мақсаттары мен мазмұны, принциптері, әдістері, құралдары, ұйымдастыру және нәтижелерді бақылау нысандары, олардың бастауыш сыныптарға арналған цифрлық сауаттылық пәнін оқытудағы өзара байланысы туралы біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Білім берудегі STEAM технологиясы
ЅТЕАМ-сауаттылық пен бәсекеге қабілеттіліктің дамуына ықпал ететін мектеп, қоғам, жұмыс және бүкіл әлем арасында тұрақты байланыс орнату жолдарын ашады. Оқушыларға зерттеушілік және ғылыми-технологиялық, сондай-ақ шығармашылық әлеуеттің практикалық бағыттылығын күшейтуге мүмкіндік беретін оқуға пәнаралық және жобалық тәсілдемені ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Онлайн курстарды жобалау және әзірлеу
Курс түрлі бағдарламалық және аспаптық құралдарды пайдалана отырып, интерактивті онлайн оқыту курстарын жобалау және әзірлеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер электронды оқытудың өмірлік циклін жобалау кезінде кейбір қиындықтарды шешуге мүмкіндік беретін заманауи ақпараттық технологияларды қолданады. E-learning ұйымдастыру тәсілдерінің әркелкілігі, электрондық оқыту сапасын бағалау, әсіресе білім беруді ақпараттандырудың заманауи стратегиялары аспектісінде қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Объектіге бағытталған программалау негіздері
Объектіге-бағытталған бағдарламалау негіздері курсын оқып-үйренуде студенттерге объектілі-бағытталған бағдарламалау негіздерін меңгеру, Java-да объектілі-бағытталған бағдарламалауды жүзеге асырудың негізгі ұғымдары мен негіздерімен танысу, бағдарламалау бойынша одан әрі күрделі курстардан өтуге дайындалу мүмкіндігі берілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Шығармашылық, сыни және дизайн ойлау технологиясы
Процесс барысында білім алушылар тиімді оқытуға жәрдемдесу үшін сыныпта және топтарда жұмысты ұйымдастырудың жоғары тиімді практикасының стратегиялық технологияларымен; сауалнама жүргізу және топтық талқылау әдістерімен; шығармашылық, сыни және ойлау дизайнын неғұрлым жоғары деңгейде дамыту үшін 5E қағидаттары бойынша конструктивистік когнитивтік модельмен; сондай-ақ онлайн режимінде де, оффлайн режимінде де оқытудың ынталандырушы ортасын қалай құру керектігімен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Робототехникалық жүйелердің ұғымы
Курс келесі дағдыларды меңгеруге арналған: роботтарды басқару жүйесін әзірлеу; жаһандық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істеу дағдылары; ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау қабілеті; роботталған өндірісті технологиялық дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу (ағылшын тілінде)
Пән кез келген үш тілде түпнұсқа мәтіннен қажетті ақпаратты алу дағдыларын дамытуға, аннотация және рефераттау дағдысын; кәсіби қызметте және әлеуметтік жағдайларда тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынаста өз көзқарасын (ауызша және жазбаша) дәлелді баяндауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Lego конструкторлық роботын құрастыру және құру
Пән білім беру робототехникасының қазіргі жағдайымен және даму перспективаларымен танысуға, конструктордың негізгі элементтерінің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Білім алушылар күрделілік дәрежесі әртүрлі роботтарды құрастыруды, әзірлеуді, бағдарламалауды және құрастыру процесінде техникалық міндеттерді шешуді үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
Студенттер білім беру ұйымындағы ақпараттық қауіпсіздіктің мәні, мақсаттары мен принциптерін, оларды практикалық іске асыру бағыттарын; ақпараттық ресурстар қауіпсіздігінің ақпараттық-құқықтық аспектілерін, ақпараттық құқықтың негізгі мәселелерін, ақпараттық-құқықтық қатынастардың негізгі мәселелерін, зияткерлік меншікті қорғау принциптері мен тәсілдерін; ақпараттық қауіпсіздік міндеттерін, білім беру ұйымындағы ақпаратты қорғаудың кешенді жүйесін қалыптастыру мен қызмет етудің негізгі тенденциялары мен бағыттарын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Негізгі орта мектепте информатиканы оқыту әдістемесі
Пән негізгі орта мектепте болашақ информатика мұғалімін дайындау әдістемесіне бағытталған, ол оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асыруға дайын болуы тиіс; жеке тұлғаның жалпы мәдениетін әлеуметтендіруге, қалыптастыруға, кәсіби білім беру бағдарламаларын саналы түрде таңдауға және кейіннен игеруге ықпал ету; оқытудың әртүрлі тәсілдерін, әдістері мен құралдарын пайдалану
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы
Қашықтықтан оқыту және электрондық оқыту әдістерінің әдістемелік мәселелері қарастырылады, қазіргі заманғы білім беру тәжірибесін және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе, ғылымның жетістіктерін ескеріп, қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, оқу үрдісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Мехатроника және робототехникадағы компьютерлік басқару
Мехатроника мен робототехникадағы компьютерлік басқару пәні кәсіби инженерлік қызметте компьютерлік басқаруды пайдалану негіздерімен байланысты материалдарды ұсынады. Осы пәннен алынған білім көптеген арнайы пәндерді оқытуда қолданылады. Алынған білім мехатроника мен робототехникадағы автоматтандыру мәселелерін шешудің тиімді бағдарламаларын жасауға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Информатика бойынша стандартты емес есептерді шешу
Пән студенттерде күрделі есептер мен тиісті бағдарламаларды шешу алгоритмдерін жасау дағдысы мен машықтарын қалыптастыруға бағытталған. Оқушылар информатиканы оқытудың жаңа, дәстүрлі емес әдістері туралы; бағдарламаны тестілеу туралы, атап айтқанда АСМ - технологиясын қолдану арқылы автоматтандырылған тестілеу туралы біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Киберқауіпсіздік негіздері
Пән операциялық жүйелер мен қорғаныс жүйелерінің құрылу принциптерін, түрлері мен функцияларын зерттеуге бағытталған. Курста заманауи Киберқауіпсіздіктің негізгі тәсілдері, әдістері мен алгоритмдері, сондай-ақ негізгі ұғымдар тұжырымдалған. Компьютерлер мен компьютерлік желілерді пайдаланушылардың өзара әрекеттесуінің құпиялылығын қамтамасыз етуге байланысты криптографияның жаңа бағыттарына көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пән информатикадан білім алушылардың жетістіктерін диагностикалаудың әдістері мен құралдарының қазіргі жағдайын зерттеу мен талдауға арналған; информатикадан білім беру процесіндегі бағалаудың орны мен рөлі; Бағалаудың өлшемдік технологиясының моделі, оның принциптері, кезеңдері мен бағалау құралдарын анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Информатика пәнінен олимпиада есептерін шешу практикумы
Бұл пән олимпиада тапсырмаларының құрылымын егжей-тегжейлі талдауға және алдыңғы олимпиадаларды талдауға арналған. Оқушылар олимпиаданың мектеп кезеңіне информатика бойынша олимпиадалардың әр деңгейдегі тапсырмаларын шешу және әзірлеу дағдыларын дамытатын болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Unity-де ойын құрастыру
Пән заманауи операциялық жүйелермен жұмыс істейтін екі және үш өлшемді ойындарды ойын консольдерінде дамытуға және арнайы модульдерді қолдана отырып браузерлерде іске қосуға бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика
Курста басып шығаруға дейінгі дайындықпен байланысты барлық өндірістік процедуралар қарастырылады: Photoshop-жүйесін қалыптастыру, Photoshop-та сауатты жұмыс істеу негіздері, түстер параметрлері, тондарды түзету және түстер түзету, сандық фотозертхана, резкілікті баптау, плашкалы түстер мен дуплекстер, штрихтік графика, сканерлеу, суреттерді енгізу, суреттерді редакциялау техникасы, шығару әдістері, мультимедиа және веб.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Заманауи педагогикалық технологиялар
Пән оқу процесінде тиісті заманауи педагогикалық технологияларды іздеу және қолдану үшін инновациялық және қажетті білімді игеруге және заманауи технологияларды зерттеу және қолдану арқылы өзіміздің мльтимедиялық өнімдерімізді жасауға арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Деректер қоры және эксперттік жүйелер
Курста транзакцияларды және деректерге қол жеткізу құқықтарын пайдалану мәселелері зерттелетін болады. Сондай-ақ, курс Big Data пайда болуына байланысты деректер туралы ғылым саласындағы заманауи үрдістерге шолу береді. Курс соңында MySQL деректер қорын қолдану салалары көрсетіледі және big data өңдеудің заманауи тәсілдері көрсетіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
3D модельдеу
Курс барысында студенттер 3D-модельдерді алу тәсілдері туралы біледі, 3D-баспаға арналған қызықты және пайдалы модельдер жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновация
Пән білім беру міндеттеріне арналған инновациялық технологиялық шешімдерді іске қосуға және өсіруге бағытталған. Зерттеу дағдыларын дамыту процесінде студенттер өз таңдауы бойынша маңызды білім беру тақырыбы бойынша тәуелсіз зерттеу жобасын жүргізеді, сондай-ақ студенттерде оқу процесінде педагогтің инновациялық қызметін ұйымдастыру және жоспарлау үшін қажетті білім мен практикалық дағдылардың базалық кешенін қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Мобилді қосымшаларды әзірлеу
Семестр бойы студенттер заманауи Android-қосымшаларын жасауды үйренеді. Білім алушылар Activity, Layout, Fragments, REST API, Manifest актуалды орындаудағы барлық базалық функцияны меңгереді. Қосымшаларда міндетті элементтердің толық жиынтығы болады: түймелер, суреттер, қойындылар, стильдер, авторизация.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Деңгейлік бағдарламалар негізінде информатиканы оқытуды ұйымдастыру
Курс информатиканы оқытуда қолданылатын жеке әдістемелер мен технологияларды зерттеуге және қолдануға бағытталған. Бұл курсты оқу барысында деңгейлік бағдарламалар принциптеріне негізделген информатиканы оқытудың педагогикалық технологияларына, білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша сабақ құрудың жаңа технологияларына көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Объектіге бағытталған программалау құралдарымен деректер қорын құру
Курста объектіге бағытталған тәсілдің негізгі ұғымдары және олардың ОБДҚ контекстіндегі нақты сынуы зерттеледі, объектіге бағытталған деректерді модельдеудің негізгі ұғымдары, бағдарламалау тілдері және ОБДҚ сұрау тілдері қарастырылады, объектіге бағытталған ДҚБЖ ORION және O2 сипаттамалық өкілдері қысқаша қарастырылады. ОБДҚ сұрауларын орындау және оңтайландыру, ОБДҚ-да транзакцияларға қол жеткізуді және басқаруды синхрондау мәселелері, OБДҚ және дедуктивті және белсенді мәліметтер базасы
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Деректер қорын басқару жүйелері
Деректер базасына енгізу курсы құрылымдалған деректерді өңдеу жүйесінің құрылу тарихымен, ақпаратты өңдеуге амалдармен, деректер модельдерінің және деректерді басқару жүйелерінің дамуымен таныстырады. Курстың негізін SQL-ДББЖ мәліметтерді өңдеу үшін SQL құралдарын типтік жағдайларда оқу және қолдану құрайды. Курс аясында практикалық тапсырмаларды орындау MySQL ДББЖ қолдануды көздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Білім беру мекемесіндегі зерттеу және жобалау қызметі
Курс студенттерге Қазақстанда және халықаралық контексттерде жаңартылған мазмұнда білім берудің ағымдағы және болашақ реформаларын талдау және бағалау үшін зерттеулерді қолдану дағдыларын бере отырып, зерттеулердің сандық және сапалық әдістері бойынша дайындық береді. Зерттеу дағдыларын дамыту барысында студенттер өз таңдауы бойынша маңызды білім беру тақырыбы бойынша тәуелсіз зерттеу жобасын өткізеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Жоғары сыныптарды информатиканы оқыту әдістемесі
Бұл курс жалғастырушы курс болып табылады және жоғары мектепте информатика мұғалімін кәсіби даярлау үшін оқытудың негізгі әдістемелерінен; информатиканы оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен өзара байланысынан; информатика бойынша оқу процесін ұйымдастыру, жоспарлау және қамтамасыз ету жөніндегі негізгі нормативтік құжаттамадан тұрады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Web-программалау
Пәнді оқу кезінде студенттер: web-сайтты статикалық ақпараттық жүйе ретінде жобалау әдістерін; цифрлық бейнелерді өңдеу және редакциялау әдістерін; web-беттерді құру үшін қолданылатын клиент тарапының бағдарламалық құралдарын; web-беттерді, деректер базасын, виртуалды серверді құру үшін қолданылатын сервер тарапының бағдарламалық құралдарын біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Деректерді тиімді сақтау үшін реляциялық және реляциялық емес дерекқорларды қолдана отырып, мобильді қосымшалар мен функционалды веб-сайттар жасаңыз.
- Физика-математикалық әдістерді қолдана отырып, байқалған фактілер мен құбылыстарды талдау, қазіргі физиканың негізгі математикалық объектілері мен ұғымдарын білу және түсіну.
- Құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортада, сондай-ақ қаржылық сауаттылық, инклюзия құндылықтары, тұрақты даму және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат салаларында қоғамдық, әлеуметтік маңызы бар құбылыстар мен үдерістерді түсінуге зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалап, қолдана білу қабілетіне ие болу.
- Шығармашылық, ғылым, креатив құру және инновациялық шешімдерді енгізу үшін білім беру ортасын құру үшін ойлаудың алгоритмдік және шығармашылық бейнелерін қолдану, күшті аналитикалық қабілеттер мен сыни ойлау дағдыларын қолдану.
- Компьютерлік модельдер мен графикалық нысандарды құра отырып, роботтар мен робототехникалық жүйелердің макеттерін жобалау және дамыту.
- Даму процестерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін, тәрбиеленушілер мен білім алушылардың жеке білім алу қажеттіліктерін ескере отырып оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру.
- Информатика мұғалімінің оқу-практикалық іс-әрекетіндегі мәселелерді зерттеу және шешу үшін алған білімдерін талдау және бағалау, оқу барысында білім, білік және дағдылардың қалыптастырушы негіздерін өз бетінше анықтау.
- Жобалау және зерттеу қызметінің нәтижелерін ғылыми жұмыстар түрінде, оның ішінде ағылшын тілінде жүргізу және ұсыну.
- Оқытудың цифрлық технологиялары мен ақпараттық қауіпсіздік технологияларын енгізе отырып, шығармашылық білім беру ортасын құру үшін пәнаралық және жобалық оқыту әдістерін қолдану.
- Алгоритмдер, мәліметтер құрылымы, объектіге бағытталған бағдарламалау, тиімді бағдарламаларды жазу әдістері, құралдары мен әдістері туралы білімдерін көрсете отырып, бағдарламалау бойынша әр түрлі деңгейдегі есептерді тұжырымдау және шешу.