6B01504 Физика (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты ғылымның жаңа салаларында (атап айтқанда физика) құзыреттілігі бар физика мұғалімдерін даярлау болып табылады, олар білім берудегі заманауи сынға жауап береді және өзгергіш, белгісіз, күрделі, түсініксіз әлемде өмір сүретін және жұмыс істейтін 21 ғасыр мұғалімдеріне қажетті құзыреттерді қалыптастырады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Алгебра және сандар теориясы
Студенттерге жалпы алгебра, сызықтық алгебра, сандар теориясының негізгі әдістерін үйрету; негізгі алгебралық құрылымдармен — топтармен, сақиналармен және өрістермен танысу. Болашақ ғылыми жұмыс процесінде әрі қарай пайдалану үшін сызықтық алгебра мен сандар теориясының математикалық аппаратын игеру. Студенттерде аналитикалық ойлауды және жалпы математикалық мәдениетті дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Механика
«Механика» пәні қозғалыстың кең таралған түрлерінің бірін – механикалық қозғалысты, яғни кейбір денелердің немесе дене бөліктерінің басқаларға қатысты қозғалысын зерттейді. Бұл қозғалыстар берілген денеге немесе дененің бір бөлігіне басқа денелерден немесе дене бөліктерінен келетін күштердің әрекеті нәтижесінде пайда болады. Механиканың міндеті әр түрлі қозғалыстарды эксперименттік зерттеуден және алынған эксперименттік мәліметтерді қозғалыс заңдары түріндегі жалпылаудан тұрады, соның негізінде әрбір нақты жағдайда қозғалыстың одан әрі сипатын болжауға болады..
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
Жиындар теориясының элементтері. Алгебра матрицасы. Сызықты теңдеулер жүйесі. Анықтауыштар. Бір айнымалыдан көп. Кешенді сандар. Векторлардың скаляр, векторлық және аралас көбейтіндісі және олардың қосымшалары. Жазықтықтағы координаталар әдісі. Жазықтықтағы сызықтар. Жазықтықтағы екінші ретті қисықтар. Кеңістіктегі беттер мен сызықтардың теңдеулері. Екінші ретті беттер және олардың канондық теңдеулері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық логика және дискретті математика
Дискретті математика есептерін шешу әдістерін үйрету. Студенттерге дискретті математиканың негізгі бөлімдері бойынша базалық білім қорын беру, Дискретті математика мен математикалық логиканың типтік есептерін шешуде алған білімдерін ұтымды және тиімді пайдалануға үйрету; студенттерде объектілер мен процестердің кең ауқымын зерттеу әдістері ретінде Дискретті математика мен математикалық логика туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау
"Математикалық талдау" пәнін игерудің мақсаты болашақ мамандардың физикалық құбылыстар мен процестерді талдау кезінде математикалық аппаратты және математикалық әдістерді қолдана білуін қалыптастыру болып табылады. Сандық тізбектің шегі. Функцияның шегі, үздіксіздігі, бірқалыпты үздіксіздігі. Дифференциалдық есептеу негіздері. Интегралдаудың негізгі әдістері. Белгілі интеграл және оның физикалық қосымшалары. Қолдану меншіксіз интегралдар. Көп айнымалылардың функциялары. Еселік интегралдар. физикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгерген
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Молекулалық физика және термодинамика
Курс барысында болашақ мұғалімдер молекулалық-кинетикалық теория мен термодинамиканың негіздерімен танысады. Олар молекулалық физиканың негізгі модельдерін, идеалды және нақты газдардың модельдері мен заңдылықтарын, сондай-ақ молекулалардың классикалық таралуын зерттейді. Олар сонымен қатар термодинамика әдістерін, негізгі термодинамикалық қатынастарды және термодинамика мен молекулалық физикадағы заманауи ұғымдарды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
«Экология және тұрақты даму» пәні студенттерде табиғи кешендердің өзгеруі, олардың пайда болу себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Экологияның негізгі ұғымдары, ғылым ретіндегі экологияның пайда болуы мен дамуы, биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі мәні қарастырылады. Қоршаған ортаның ластану түрлері жіктеліп, қазіргі жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық мәселелердің себептері мен зардаптары түсіндіріледі, сондай-ақ жаһандық экологиялық мәселелерді шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары ашып көрсетіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Зертханалық практикум 1
Курс барысында болашақ мұғалімдер заманауи зертханалық жабдықтар мен математикалық бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, заманауи зертханалық практиканың теориясы мен практикасын үйренеді. Олар зертханалық жұмыстарға физикалық модельдерді Шығармашылық орындау және қолдану дағдыларын дамытады. Олар сонымен қатар механика мәселелерін шешуге қажетті өзіндік жұмыс дағдыларын дамытады. Курсты аяқтағаннан кейін олар физикалық модельдерді зертханалық жұмыстарда шығармашылықпен қолдана алады және механиканың міндеттерін өз бетінше шеше алады. Курс барысында болашақ мұғалімдер молекулалық физика және термодинамика саласындағы заманауи білім мен практикалық зерттеу дағдыларын игереді. Олар молекулалық физика және термодинамика саласындағы ғылыми зерттеу әдістерін меңгереді. Осы курсты игергеннен кейін олар байқалған құбылыстарға теориялық модельді сауатты және сыни түрде таңдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Абайтану және Ұлттық тәрбие
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттерде жеке қаржыны басқару, бюджетті жоспарлау, қаржылық құралдарды пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша базалық білім мен дағды қалыптастырады. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, табыс пен шығын түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
«Экономика және кәсіпкерлік негіздері» пәні студенттерді экономикалық теорияның негізгі қағидаларымен, нарық механизмдерімен және бизнес жүргізу негіздерімен таныстырады. Сұраныс пен ұсыныс, қаржылық жоспарлау, ресурстарды басқару және кәсіпкерлік қызмет тақырыптарын қамтиды. Студенттер кәсіпкерліктің экономикалық дамудағы рөлін және бизнес-идеялар мен жобаларды сәтті іске асыру үшін қажетті шешім қабылдау мен талдау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
"Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері" пәні білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
«Кәсіби және зерттеушілік қызметтің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» – құқықтану мен мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін пән. Оны оқу әлеуметтік сұранысты қанағаттандыру үшін қажет: болашақ маманның құқық саласындағы зерттеу қызметі мен кез келген жемқорлық көріністеріне «мүлдем төзбеушілікті» қалыптастыру бойынша дағдыларын тәрбиелейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Электр және магнетизм
Курс барысында болашақ мұғалімдер электрлік, магниттік және электромагниттік құбылыстармен танысады. Олар электр және магнит өрістерінің табиғатына, электромагниттік өріске және электромагнетизмнің негізгі заңдарына заманауи ғылыми көзқарасты дамытады. Олар сондай-ақ электр және магнетизм мәселелерін шешуге қажетті алгоритмдерді, құралдарды және құрылғыларды зерттеуді қоса алғанда, өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Оптика
Курс барысында болашақ мұғалімдер жарықтың таралу заңдылықтарымен және оның материямен өзара әрекеттесуімен байланысты физикалық құбылыстармен танысады. Олар Оптиканың негізгі ұғымдары мен заңдары, сондай-ақ оптикалық зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастырады. Олар сонымен қатар қарапайым практикалық есептеу дағдыларын үйренеді. Болашақ мұғалімдер оптика мәселелерін шешуге байланысты өз бетінше және эксперименттік жұмыста өз дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары
«Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация» пәні білім беру ортасындағы психологиялық үдерістерді және коммуникациялық стратегияларды зерттейді. Негізгі бағыттарына педагог-оқушы өзара әрекеттесуінің психологиялық заңдылықтары, білім берудегі тиімді коммуникация әдістері (вербальды/вербальды емес), топтық динамика мен конфликттерді реттеу, деструктивті мінез-құлықтың алдын алу, инклюзивті ортада психологиялық қолдау кіреді. Курста білім алушы студенттер оқушылардың жас ерекшеліктерін, қазіргі кездегі буллинг, кибербуллинг, жеке-дара қажеттіліктерін және айырмашылықтарын түсінуге ықпал ететін психологиялық теорияларды, тұжырымдамаларды және модельдерді меңгереді. Пән педагогикалық қызметтегі коммуникациялық құзыреттілікті дамытуға және педагогикалық мамандықтағы болашақ мұғалімдердің құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Физиканы оқыту әдістері мен технологиялары
Курс педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бығытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқыту формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Атом және атом ядросының физикасы
Мақсаты - әлемнің қазіргі физикалық бейнесі негізінде жатқан іргелі физикалық заңдар мен қағидаттар туралы білімді игеру; атом ядросының статикалық қасиеттерін, ядролардың үлгілерін, Радиоактивтілікті, изотоптарды зерттеу. Сонымен қатар студенттерге ядро физикасының негізгі заңдылықтары және элементар бөлшектер және оларды зерттеу әдістері туралы толық түсінік беру. кәсіби міндеттерді шешу үшін негізгі теориялық білімді қолдана алады;
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект негіздері
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Зертханалық практикум 2
Курс барысында болашақ мұғалімдер физикалық құбылыстармен және Электромагнетизм заңдарымен танысады. Олар практикалық мәселелерді шешу үшін электромагниттік құбылыстардың физикалық модельдерін тұжырымдауға, құруға және қолдануға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттер мен дағдыларды қалыптастырады. Электромагнетизм ұғымдары мен заңдылықтарын терең түсінуге қол жеткізіледі. Курс барысында болашақ мұғалімдер жарықтың қасиеттерін бақылайды, оптика заңдарының эксперименттік растауын табады. Зерттелетін заңдардың қолданбалы маңыздылығын және оптика заңдарының практикалық қолданылуын игеріңіз. Зертханалық жұмыстарды орындау оптикалық білімді тереңірек игеруге ықпал етеді және заманауи ғылыми жабдықтармен танысуға және физикалық эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл курс білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, қолдауға және мектептерде туындайтын қатысу мен оқуға кедергілерді анықтауға бағытталған; даму басымдықтарын анықтау және әртүрлілікті қолдау бойынша іс-шараларды жоспарлау (оқу бағдарламасының материалдарын бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және білім алушылардың тұрақты мектеп жүйесіне қатысуы мен жетістіктерін қолдау үшін мектеп қауымдастығы арасындағы ынтымақтастықты жеңілдету; инклюзивті ортада барлық білім алушыларды қолдау үшін көмекші технологиялар мен АКТ-ны пайдалана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Физикалық есептерді шығару практикумы 1
Курс барысында болашақ мұғалімдер физикалық есептерді шешу дағдыларын, кез-келген физикалық есепті шешудің жалпы тәсілдерін қалыптастыру құзыреттерін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Физикалық практикум 1
Пән Кинематика, Динамика, статиканы көздейтін мектеп физикасы курсы бойынша болашақ мұғалімдердің білімін, іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыруға және тұрақты бақылауға бағытталған; есептерді шешудің әртүрлі әдістерін (аналитикалық, графикалық, эксперименттік және т.б.) меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Физиканы оқытуды бағалау және дамыту
Студенттер оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын терең түсінеді және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды / оқушыларды бағалауға тарта алады; бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, олардың білім саласын бағалау құралдарын (формативті және жиынтық бағалау мен өзін-өзі бағалауды және өзара бағалауды қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады, және т. б.). Олар бағалауға қатысты түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Теориялық физика-1
Курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер классикалық механика мен электродинамикадағы құбылыстардың теориялық (ең алдымен математикалық) модельдерін құруды үйренеді, оларды табиғатты түсінудің негізгі тәсілі ретінде шындықпен салыстырады. Болашақ мұғалімдер сонымен қатар тарихи аспектіні зерттейді: эксперименттік заңдарды жалпылау ретінде іргелі физиканың дамуы, олардың интегралдық формадан дифференциалдық формағы түрленуі, физикалық заңдылықтарды математика тілінде түсіндіру және физикалық ғылымның дамуын іргелі теориялардың қалыптасу кезеңдері ретінде қарастыру( классикалық механика, термодинамика және Максвелл электродинамикасы). Олар сондай-ақ әлемнің физикалық көрінісіндегі іргелі өзара әрекеттесулердің (күшті, электромагниттік, әлсіз және гравитациялық) рөлі туралы оқып біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Физиканы оқыту әдістемесі: жеке сұрақтар.
Курс барысында болашақ мұғалімдер орта мектеп бағдарламасындағы физика мазмұны туралы білімді және физика сабақтарын, оқыту және бағалау әдістерін әзірлеу үшін оқыту формалары, әдістері мен технологиялары туралы білімді біріктіруді, мектеп физикасы курсының тақырыптары мен бөлімдеріне ғылыми-әдістемелік талдау жүргізуді үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Теориялық механика
Денелердің механикалық қозғалысының және олардың тепе-теңдігінің жалпы заңдылықтарын қарастыру осы қозғалыс пен тепе-теңдікке қатысты мәселелерді шешудің жалпы әдістері мен әдістерін белгілейді. Қозғалысқа байланысты физикалық есептерді шешуде Теориялық механика әдістерін қолдануға үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
«Педагогикалық зерттеулер» курсы студенттердің педагогикалық зерттеудің теориялық негіздерін меңгеруге, педагогикалық зерттеудің логикасын, әдіснамасын, әдістерін меңгеруге, ғылыми дерек көздерінен білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық ойлау мен тәжірибені дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Зертханалық практикум 3
Курс барысында болашақ мұғалімдер заманауи көпфункционалды зертханалық кешендерді қолдана отырып, атом және ядролық физиканың негізгі мәселелерін эксперименттік зерттеу дағдыларын игереді. Компьютерлік модельдеу Резерфордтың атомдардағы α-бөлшектердің шашырау тәжірибесін жүзеге асыру, Комптон шашырауын және басқа да бірқатар құбылыстарды зерттеу үшін қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Астрономия
Пәннің мақсаты-аспан денелерінің құрылымын, қозғалысын, галактиканы, Метагалактиканы және біртұтас әлемді, астрономияның негізгі бөліктерін: астрометрия, теориялық, астрономия, аспан механикасы, астрофизика, жұлдызды астрономия, космогония және космологияны зерттеу. Астрометрия, кеңістік пен уақыт мәселелері. Сфералық, іргелі және практикалық астрометрия. Теориялық астрономия аспан денелерінің қозғалыс заңдылықтарын зерттейді және есептің инерциялық жүйесін анықтайды. Аспан механикасы аспан денелерінің траекториясы мен массасын анықтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Космология мәселелері
Мақсаты: ғаламның құрылымын, шығу тегі мен эволюциясын тұтас ретінде зерттеу. Физика тұжырымдайтын әлемнің жұмыс істеуінің әмбебап заңдары бүкіл әлемде жарамды болып саналады. Аспан денелерінің қозғалыс заңдылықтарын, Күн жүйесінің денелерінің қозғалыс теңдеулерін шешу әдістерін және олардың орбитасын анықтау әдістерін зерттеу. Аспан денесінің қозғалыс траекториясының теңдеуі. Тартымды және тартпайтын спутниктер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Микрообъектілер физикасы
Студенттерде Теориялық физиканың іргелі бөлімдерінің бірін зерттеу кезінде қазіргі физиканың және оның іргелі Қосымшаларының негізінде жатқан кванттық механикалық заңдылықтар туралы идеяларды қалыптастыру. Теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру студенттерге микрообъектілер физикасы бойынша нақты физикалық есептерді дербес шешуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Физикалық практикум 2
Пән болашақ мұғалімдердің білімін, іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыруға және үнемі бақылауға бағытталған, мектептегі физика курсында ХҒТ, электр және магнетизм, оптика негіздерін қарастырады; есептерді шешудің әртүрлі әдістерін (аналитикалық, графикалық, эксперименттік және т.б.) меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Теориялық физика-2.
Курс барысында болашақ мұғалімдер эксперименталды түрде байқалатын кванттық және статистикалық құбылыстар заңдарының математикалық тұжырымдамасы туралы біледі. Олар сондай-ақ теориялық физика туралы біртұтас ғылым ретінде біледі, оның ішкі байланыстары аналитикалық есептеулер немесе сандық есептеулер және эксперименттік деректермен салыстыру арқылы анықталады. Болашақ мұғалімдер зерттеудің алты бағыты бойынша негізгі физикалық заңдардың сипаттамасын зерттейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Физикалық есептерді шығару практикумы 2
Бұл курс есептерді шешу арқылы физика курсын тереңірек зерттеуге, физикалық есептерді шешуде әдіснамалық білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Курсты зерттеу барысында олар табиғаттың әртүрлі құбылыстарын зерттеу әдістерін меңгереді, жаңа прогрессивті идеялар мен көзқарастармен, отандық ғалымдардың жаңалықтарымен, отандық ғылым мен техниканың жетістіктерімен, жаңа мамандықтармен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгере отырып, әрі қарай білімін өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолданады, сондай-ақ педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби қарым-қатынасты қалыптастырып, кәсіби қызмет барысында денсаулықты сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалана алады
- Қазақ халқының тарихының негізгі кезеңдерін, мемлекеттіліктің және өркениеттің эволюциясын жан-жақты және объективті түрде сипаттай алады, ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу дағдыларын меңгереді, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
- Кәсіби білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және оны интерпретациялау, өздерінің әлеуметтік, этикалық, ғылыми құндылықтарын, ұстанымдарын, оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау негізінде жаңа мақсаттар қоюға және тұлғалық-педагогикалық дамуға ұмтылады.
- Оқыту мен ұлттық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық мәселелерін, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайындағы ерекшеліктерін түсінеді, оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатын өмірлік және оқу контекстінде этикалық тұрғыдан қолданады.
- Оқытудағы озық тұжырымдамаларға негізделген теориялық білімдерді сыни тұрғыдан іріктейді, әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллекті пайдаланады және алынған білімді оқыту процесін жетілдіру мен өзінің кәсіби дамуына қолданады.
- Физика саласындағы күшті академиялық және практикалық білімді көрсету, ғылыми танымның формалары мен әдістерімен, қоршаған әлемді игерудің әртүрлі тәсілдерімен жұмыс істейді, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлін түсінеді;
- Физика саласындағы күшті академиялық және практикалық білімді көрсету, ғылыми танымның формалары мен әдістерімен, қоршаған әлемді игерудің әртүрлі тәсілдерімен жұмыс істейді, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлін түсінеді;
- Мектептегі физика курсын дамытудың ғылыми принциптері мен логикасын түсінеді, оқытуда жаңа тәсілдерді, саралау әдістерін, критериалды бағалау жүйесін, цифрлық технологияларын пайдалана отырып, оқу процесін ұйымдастыру әдістемесін қолданады;
- Отандық және шетелдік тәжірибені ескере отырып, заманауи ақпараттық технологиялардың көмегімен эксперименттік және (немесе) теориялық физикалық зерттеулердің таңдалған саласында ғылыми зерттеулер жүргізеді;
- Физикалық зерттеулердің таңдалған саласында физикалық ақпаратты өңдеудің, талдаудың және синтездеудің заманауи әдістерін қолданады, негізгі математикалық ұғымдар мен операциялармен жұмыс істеу және оларды физикалық есептерді шешуде қолдануға, эксперименттік және теориялық физика саласында аналитикалық және технологиялық шешімдерді енгізуге қабілетті болады;
- Интеграцияланған сабақтарды өткізу кезінде CLIL технологиясын және заманауи білім беру технологияларын, STEM-технологияларды, заманауи зертханалық, демонстрациялық және компьютерлік жабдықтарды, физиканы оқыту әдістері мен құралдарын пайдаланады;
- Әлеуметтік мәселелерді шешуде табысты кәсіби қызмет пен ғылыми білімді қолдану үшін негіз болып табылатын тереңдетілген пәнаралық білім мен дағдыларды меңгереді.
Ұқсас БББ
6B01504 Физика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01504 Физика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01504 Физика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01504 Физика-Информатика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01504 Физика-Информатика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01504 Физика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01504 Физика (IP)
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01504 Физика (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті