Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 Физика-Информатика в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Механика

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі негізгі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: нүкте мен қатты дененің кинематикасы; салыстырмалылық принципі; материалдық нүкт динамикасы; қатты дене динамикасы; статика; инерциялық емес санақ жүйелері; релятивистік механика; сұйықтықтар мен газдар механикасы; тұтас ортадағы толқындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра

    Курс жоғары математиканың бөлімдері бойынша жүйеленген білім мен зерттеу дағдыларын қалыптастыру және типтік есептерді шешу мақсатында оқытылады. Келесі негізгі тақырыптар бойынша: векторлық алгебра, жазықтықтағы және кеңістіктегі аналитикалық геометрия, екінші ретті қисықтар. матрицалар мен анықтауыштар, сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі, кешенді сандар, бір айнымалыдан көпмүшелер, топтар, сақиналар, өрістер, сызықтық кеңістіктер және ішкі кеңістіктер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы

    Курстың мақсаты оқушылардың ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математикалық талдау

    Бұл пәннің мақсаты – математикалық білімнің басқа салаларында және жаратылыстану мазмұнының пәндерінде пайдалану үшін талдаудың математикалық аппаратының негіздерінің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларының жүйесін қалыптастыру; шектер теориясының негізгі ұғымдарымен және әдістерімен, нақты айнымалылар функцияларының дифференциалдық және интегралдық есептеулерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Молекулалық физика

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: денелердің физикалық қасиеттерін молекулалық құрылымы негізінде қарастыру; идеал газдардың молекулалық-кинетикалық теориясы; статистикалық әдіс; молекулалардың жылдамдық бойынша Максвелл таралуы; термодинамиканың бірінші және екінші бастамалары; тасымалдау құбылыстары; нақты газдар; сұйықтықтар мен қатты денелер; фазалық тепе-теңдік және фазалық ауысу негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электр және магнетизм

    Курс негізгі ұғымдар мен іргелі заңдар туралы нақты түсініктерді қалыптастыру, оларды есептерді шешуде қолдана білу, эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру мақсатында келесі тақырыптар бойынша оқытылады: электростатика; тұрақты электр тогы; магнитостатика; әр түрлі ортадағы электр тогы; электромагниттік индукция және Максвелл теңдеулері; айнымалы ток; электромагниттік толқындар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    «Педагогика» курсы қазіргі ғылымның жетістіктерін және әлемдік білім беру үрдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер педагог-көшбасшы болу үшін қажетті білім мен дағдыларды игереді, инклюзивті білім беру ортасында зерттеу, цифрлық, басқару және жобаға бағытталған құзыреттерді дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Python тілінде программалау және алгоритмдеу

    Курс алгоритмдік ойлауды қалыптастыру, программалау тілдерін құру принциптерін жүйелеу және компьютерлік программаларды әзірлеу тәсілдерін; негізгі алгоритмдеу және программалау тілдері саласындағы дағдылар; типтік есептерді шешу; заманауи программалау орталарында программаларды әзірлеу және жөндеу мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және кәсіпкерлік негіздері

    Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік сектордағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайда ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестиция тарту мәселелері, экономика ғылымының әдістері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, халық шаруашылығының негіздері, халық шаруашылығы жағдайындағы экономикалық өсу және тұрақтылық мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Курс заманауи білімдегі тенденциялардың бірі ретінде инклюзивті білім беру туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлемдік тәжірибе негізінде инклюзивті жағдайларды ұйымдастырудың әдістемелік мәселелері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын педагогтердің құзыреттілік талаптары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық негіздері

    Курс студенттердің жаратылыстану-ғылыми сауаттылығын қалыптастыру, негізгі ғылыми ұғымдарды түсіну, қоршаған әлемді талдау және оқу, кәсіби және күнделікті іс-әрекетте негізделген шешімдер қабылдау үшін ғылыми әдістерді қолдана білу мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Физиканы оқыту процесіндегі цифрлық зертхана

    Курс «Vernier» цифрлық зертханасының мысалында цифрлық зертханалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, цифрлық зертханаларды қолдана отырып оқу процесін ұйымдастыру,әртүрлі датчиктерменжұмыс және нақты физикалық зертханағы ұқсас виртуалды кеңістіктегі практикалық жұмысын жетілдіру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оптика

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: Фотометрия. Жарықтың электромагниттік теориясы. Жарық толқындарының кедергісі. Жарық дифракциясы. Жарықтың поляризациясы. Сәулеленудің затпен әрекеттесуі. Дисперсия. Жарықтың жұтылуы мен шашырауы.Сәулелену түрлері. Жылу сәулесі және оның сипаттамалары. Оптикалық құбылыстарды математикалық сипаттаудың негізгі принциптері; оларды практикалық қолдану мысалдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Курс тәрбие жұмысын жоспарлауға, тәрбие үдерісінің ерекшеліктері мен заңдылықтарын ескере отырып ұйымдастыруға қойылатын талаптарды зерттеуге бағытталған. Бұл курста тәрбие технологиялары, бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық-шығармашылық қызметінің технологиялары, тәрбие істерін ұйымдастыру технологиялары және т.б.; ұсынылатын тәрбие әдістері мен әдістерінің тиімділігі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат

    Курс болжамдарды тұжырымдау, деректерді жинау және нәтижелерді талдауды қоса алғанда, ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі қағидаттары мен әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.Сондай-ақ академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу дағдыларына баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Астрономия

    Курс ғаламның құрылымы және ғарыш денелерінің қозғалыс заңдары туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады; ғарыш объектілерінің табиғатын түсіндіру үшін физика заңдарын қолдану, аспан денелерінің қозғалысын бақылау және сипаттау; бақылау аппаратурасын қолдана отырып, ғарыштық денелерді анықтау және түсіндіру үшін дағдыларды қолдану білігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі көшбасшылық

    «Білім берудегі көшбасшылық» пәні білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасының жалпы идеясын қалыптастыру мақсатында зерттелінеді. Білім беру жүйесіндегі болашақ кәсіби қызметке дайындық. Студенттер көшбасшылық және топқұрастыруда кешенді білім, сондай-ақ көшбасшылық әлеуетті қалыптастыру және дамыту үшін қажетті топтық жұмыстың негізгі дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Атом және атом ядросының физикасы

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: Электромагниттік толқындардың корпускулалық қасиеттері. Корпускулалардың толқындық қасиеттері. Атом күйлерінің дискреттілігі. Гейзенбергтің анықталмағандық принципі. Толқындық функция. Шредингер теңдеуі. Сутегі атомы. Кванттық статистика және оларды қолдану. Қатты денелердің аймақтық теориясы. Жартылай өткізгіштер. Байланыс құбылыстары. Ядро және элементар бөлшектер физикасының элементтері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физиканы оқыту әдістемесі

    Бұл курс студенттерді кәсіби қызметке дайындау мақсатында оқытылады. Болашақ мұғалімдер физика сабақтарын, оқыту және бағалау әдістерін әзірлеу үшін орта мектеп бағдарламасындағы физиканың мазмұны туралы білімді оқытудың формалары, әдістері және технологиялары туралы біліммен үйлестіруді үйренеді, мектеп физика курсының тақырыптары мен бөлімдеріне ғылыми-әдістемелік талдау жүргізеді, оқу сабақтарын жоспарлайды, оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, әдістерді таңдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Объектілі-бағытталған программалау

    Пәнді оқытудың мақсаты объектіге-бағытталған программалаудың негізгі ұғымдарымен, жүйенің функционалды және объектілік ыдырау тұжырымдамасымен, объектіге-бағытталған программалаудың принциптері мен қасиеттерімен таныстыру, объектіге-бағытталған әдіснаманы қолдайтын программалау тілдерін зерттеу, сонымен қатар кластар мен объектілер, инверторлар мен деструкторлар, класс қасиеттері, класс элементтері туралы түсінік беру және клас түрлерімен танысу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • С++ тілінде программалау

    Пәнінің мақсаты студенттердің алгоритмизация негіздерін меңгеруі болып табылады. Міндеттері: С++ бағдарламасын терең меңгеру; техникалық және инженерлік есептерді шешу үшін С++ тілінің операторларын пайдалану мүмкіндігі; техникалық есептердің математикалық модельдерін құрастыруды үйрену және оларды жүзеге асырудың математикалық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректер қорының теориясы

    Пән алынған мәліметтер негізінде кестелер құру және оларды OpenOffice.org бағдарламадасы негізгі құрастыру дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен танысу; логикалық ойлауды дамыту. Мазмұны: ДҚБЖ шолу. Мәліметтер базасын жіктеу. Деректер базасының объектілері. Деректер базасын жобалау кезеңдері OpenOffice.org Base деректер базасын (ДБ) құрудың теориялық негіздері, Деректермен жасалатын негізгі операциялар, деректерді іздеу мен өңдеуді ұйымдастыру әдістері, деректерді сипаттау мен манипуляциялаудың тілдік құралдары, негізгі деректер модельдерін құру қағидаттары және оларды қазіргі заманғы деректер қорын басқару жүйелерінде пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру жағдайындағы психологиялық қауіпсіздік

    «Білім беру ортасындағы психологиялық қауіпсіздік» пәнін оқытудың мақсаты білім алушылардың білім беру процесінде қауіпсіз психологиялық атмосфераны сақтауға және нығайтуға бағытталған білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс аясында білім алушылар психологиялық жайлылыққа қауіп төндіретін ықтимал факторларды тануды, стресстік және жанжалды жағдайлардың белгілерін ажырата білуді, сондай-ақ оларды тиімді шешу стратегияларын қолдануды үйренеді. Стресске төзімділікті қалыптастыруға, буллинг пен хейтингтің алдын алуға ерекше назар аударылатын болады. Пән білім беру ортасында қолайлы психологиялық ахуалды қамтамасыз ету үшін қажетті құзыреттерді дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Компьютер архитектурасы және операциялық жүйелер

    Заманауи дербес компьютер архитектурасының негізгі ұғымдары, операциялық жүйелерді құрудың іргелі принциптері, жадыны басқару және деректерді қорғау тәсілдері, файлдық жүйелер, процестер және олардың өзара іс-қимыл тетіктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерделенеді; ОЖ-ны басқарудың практикалық дағдыларын, заманауи ОЖ-ны меңгеру дағдыларын, оларға кіріктірілген ақпаратты қорғау құралдарын, ақпаратты қорғау және желіаралық экрандау құралдарын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Web-технологиялар

    Интернет және WWW желісін ұйымдастыру қағидаттары, "клиент-сервер" архитектурасы, заманауи Web-технологиялар, Web-қосымшалардың түрлері мен құрылымы, статикалық, динамикалық, көп бетті және бір бетті Web-қосымшаны құру технологиялары туралы білімді қалыптастыру, Web-сайтты әзірлеудің практикалық дағдыларын, қосымшаларды жөндеу және жобалау дағдыларын қалыптастыру, заманауи Web-қосымшалар мен Web-қызметтер құру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химия

    Пәнді меңгерудің міндеттері студенттердің заттардың химиялық табиғаты, олардың құрамы, құрылыс ерекшеліктері, физикалық-химиялық қасиеттері, табиғатта таралуы және оларды қолдану аймақтары туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Курста химияның негізгі сандық заңдылықтары, атом құрылысы, химиялық байланыстың табиғаты, термохимиядағы физикалық химияның негіздері, химиялық кинетика және термодинамика, сонымен қатар ерітінділер туралы аналитикалық химия негіздері, тотығу-тотықсыздану реакциялар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика тарихы

    Курс студенттерде танымның тарихи даму процесінде физиканың ғылыми пән ретіндегі іргелі жалпы теориялық және әдіснамалық мазмұны туралы білім жүйесін қалыптастыру, студенттерді физиканың дамуына ғалымдардың қосқан үлесімен таныстыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этнопедагогика

    «Этнопедагогика» курсы студенттердің этнопедагогикалық білім беру саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ оларды «Адал азамат», «Толық адам» тұжырымдамасы негізінде әзірленген «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» талаптарына сәйкес білім алушылардың рухани-адамгершілік, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарын дамытуға бағытталған этникалық тәрбиелеудің әдістері мен технологияларын қолдануға үйрету мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Информатика пәні бойынша оқу процесін ұйымдастырудағы инновациялық технологиялар

    Курс қазақстандық білім беру жүйесінде болып жатқан инновациялық үдерістер, олардың жіктелуі, топтық жұмысты ұйымдастыру дағдылары, білім берудегі көшбасшылық, менеджмент; оқушылардың жеке, жас ерекшеліктері; құндылықтар, көзқарастар, әсер ету әдістері, студенттерді ынталандыру және белсендіру; оқудағы кедергілер туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биология

    Тірі ағзалардың құрылымын әртүрлі деңгейлерде ұйымдастыруда олардың қызмет ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Биология тарихының ғылым ретіндегі мәселелері, тіршіліктің пайда болуы мен тіршілік теориясы, жасуша биологиясының ерекшеліктері, зат алмасу, көбею, эволюция және организмдердің алуан түрлілігі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Информатика және цифрлық сауаттық пәні мұғалімерін информатиканы оқытуда жаңа білім алуға даярлау. Мектепте информатиканы оқытудың мазмұны мен әдістерін таңдау принциптері қарастырылады. Курс информатика мен цифрлық сауаттылықты оқыту бойынша нақты әдістемелік ұсыныстарды қолдану дағдыларын қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру робототехникасы

    Пән робототехниканың негізгі принциптері мен физикалық негіздері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Роботтардың түрлері, роботтарды пайдаланудың негізгі бағыттары, LEGO дизайнерлеріне арналған ережелер, роботты басқару, роботтардың байланыс әдістері, визуалды бағдарламалау тілдері, роботты басқару командалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік графика және модельдеу

    Курс компьютерлік графика, үш өлшемді модельдеу және анимация жүйелерін зерттеуге арналған. 3ds Max бағдарламасымен жұмыс істеудің негіздері қарастырылады: интерфейс ерекшеліктері, үш өлшемді кеңістікті көрсету, модельдеу дәлдігін қамтамасыз ету, сахнаның геометриялық моделін құру, объектілерді өңдеу және өзгерту, материалдарды құру және тағайындау, көріністерді визуализациялау және анимациялау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Заттар Интернеті (IoT) және Arduino негіздері

    IoT технологиясының тұжырымдамалары және физикалық шамаларды өлшеуді автоматтандыру үшін Arduino микроконтроллер датчиктерін қолданылуымен таныстыру. Курс шеңберінде инженерлік тәсілді дамытуға бағытталған практикалық тапсырмалар мен шағын жобалар орындалады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физика саласында білім алушылардың кәсіби бағдар беруі және өзін-өзі анықтау

    Курс болашақ мұғалімдерді кәсіби қызметке дайындау мақсатында оқытылады. Білім берудегі қазіргі тенденциялар, әртүрлі кәсіптердегі физиканың рөлі және кәсіптік бағдарлау іс-шараларын оқу процесіне кіріктіру жолдарыноқып-үйрену қарастырылады. Студенттер кәсіптік бағдарлау бағдарламаларын әзірлеуді, жеке және топтық кеңес беруді, сондай-ақ оқушылардың қызығушылықтары мен қабілеттерін бағалаудың әртүрлі құралдарын қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физикалық есептерді шешу практикумы

    Курс оқытудың коммуникативті зерттеу тәсілін дамыту, есептерді шешудің негізгі алгоритмдері және есептерді шешудің әртүрлі әдістері мен тәсілдері туралы білімдерін кеңейту мақсатында оқытылады; жаңа білімді өз бетінше меңгеру, жаңа ақпаратты талдау және бағалау тәжірибесі негізінде танымдық қызығушылықтарын, интеллектуалдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту; дүниені танудағы физиканың рөлі, физикалық-математикалық зерттеу әдістері туралы түсінік алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Физикадан жобалық жұмысты ұйымдастыру

    Курс білім алушылардың өз бетінше ойлау, талдау, кәсіби ақпараттың әртүрлі көздерін пайдалану, жобалалық зерттеулер мен шешімдерді қажет ететін тапсырмаларды еркін меңгеру, жобалық жұмыстарды орындау әдістерін және оларды шешудегі тәсілдер мен іс-әрекеттерді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру қызметін құқықтық реттеу

    Білім беру саласындағы заңнама туралы білімді, сондай-ақ білім беру ортасындағы мемлекеттік билік және басқару органдарының жүйесін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Білім беру процесінің негізгі субъектілерінің қызметін құқықтық реттеудің негізгі мәселелері, педагогтің, білім алушы мен тәрбиеленушінің құқықтық мәртебесі қаралады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика есептерін шығарудың әдістемелік негіздері

    Пән кез-келген күрделіліктегі физикалық есептерді шешу әдістерін практикада қолдану дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады; физикалық мәселелерді шешуге негізделген физикалық процестерді тереңірек түсіну; күрделілігі жоғары физикалық есептерді шешу бойынша сабақтарды өткізу әдістемесін меңгеру мақсатында оқытылады. Курстың мазмұны: Есептердің жіктелуі. «Материалдық нүкте кинематикасы», «Динамика және статика», «Механикалық жүйелердегі сақталу заңдары», «Периодты қозғалыстың динамикасы», «Идеал газдың молекулалы-кинетикалық теориясы», «Термодинамика негіздері», «Серпімді ортадағы тербелістердің таралуы», «Қозғалмайтын зарядтардың электромагниттік өзара әрекеттесуінің күші мен энергиясы» тақырыптары бойынша физика есептерін шығару ережелері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Компьютерлік желілер

    Курстың мақсаты: заманауи компьютерлік желілерді ұйымдастыру негіздері; цифрлық деректерді беруді өңдеудің негізгі технологиялары; Жергілікті желілерді басқару негіздері; компьютерлік желілердің жұмысы кезінде туындайтын ықтимал қауіптер және оларды жою әдістері туралы мәліметтерді қалыптастыру бойынша дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орта мектепте физикадан демонстрациялық экспериментті ұйымдастыру және өткізу әдістемесі

    Пән келесі ұғымдарды игеруге бағытталған: физиканы оқыту процесіндегі демонстрациялық физикалық эксперименттердің мәні, демонстрациялық эксперименттерді өткізу бойынша әдістемелік нұсқаулар. Пәннің мазмұны: іргелі эксперименттер, олардың ғылымдағы рөлі. Механикадағы іргелі тәжірибелер. Молекулалық физикадағы іргелі тәжірибелер. Электродинамикадағы іргелі тәжірибелер. Оптикадағы іргелі тәжірибелер. Кванттық физикадағы іргелі тәжірибелер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім беру мекемелерінде желілік технологиялар

    Курс білім беру мекемелерінде желілік технологияларды қолдану, компьютерлік желілерді жіктеу, компьютерлік желілерді аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету, жергілікті желіні басқару, интернет-технологиялар және желілік ресурстар туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика мұғалімінің жұмысындағы жасанды интеллект

    Курс жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және қазіргі заманғы жасанды интеллект құралдары мен әдістерін, танымал нейрондық желілерді, білім беру мазмұнын құруға арналған құралдарды, құрылған мазмұнды пайдаланудың этикалық және құқықтық аспектілерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Нанотехнология және наноматериалдар негіздері

    Курс наноматериалдардың түрлері мен сипаттамалары, оларды алу әдістері және қолдану перспективалары туралы білім жүйесін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс наноматериалдардың сипаттамаларын, олардың синтезінің физикалық және химиялық процестерінің алынған материалдардың қасиеттеріне әсері мен оларды зерттеу әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі зерттеулер мен инновациялар

    Курс зерттеу мен дамуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілетіне бағытталған.Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамытуды, деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды, жеке зерттеу әрекеттерін құжаттауды және әртүрлі байланыс нысандарын пайдалана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қауіпсіздік

    Ақпараттық жүйелерде компьютерлік құралдарды пайдалана отырып, ақпаратты өңдеу, беру, сақтау процесінде ақпаратты қорғаудың негізгі принциптері, әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыру; қорғалған ақпараттық жүйелерді құру үшін ақпаратты қорғау құралдары мен құралдарын пайдалану дағдылары мақсатында зерделенеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді қосымшаларды құру

    Курс мобильді қосымшаларды құрудың өмірлік циклі туралы, интерактивті қосымшаларды құрудың негізгі тәсілдері туралы білімді қалыптастыруға, заманауи интеграцияланған құралдарды пайдалана отырып, Android-та мобильді құрылғыларға арналған программаларды әзірлеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға, Android қосымшаларда пайдаланушы интерфейстері мен басқару элементтерін құру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі STEM білім берудің физикалық негіздері

    Курс болашақ физика мұғалімдерінің STEM білім беру технологияларын іс жүзінде қолдану дағдыларын қалыптастыру, жаратылыстану-ғылыми сауаттылығын және инженерлік ойлауын дамыту мақсатында оқытылады..Курста кіріктірілген пәнаралық оқыту, STEM сабағын әзірлеу, жағдайаттық есептерді шешудің мазмұны мен әдістері, технологиялық және өндірістік кейстер құрастыру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби шетел терминологиясы (ағылшын тілінде)

    Бұл курс физика саласындағы ағылшын тіліндегі кәсіби терминологияны меңгеру дағдыларын қалыптастыру және дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында физиканың әртүрлі бөлімдерінде қолданылатын арнайы терминдер, олардың ғылыми мәтіндерде, мақалаларда қолданылуы зерделенеді, сондай-ақ оқу, аудару дағдылары дамытылады. Курс пәнаралық дамуға бағытталған CLIL тәжірибесін де қамтиды.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Криптология негіздері

    Курстың мақсаты симметриялық және асимметриялық криптожүйелерде қолданылатын криптографиялық алгоритмдерді оқу; криптографиялық қолданбалы бағдарламаларда негізгі сандық-теориялық алгоритмдердің орындалуымен танысу; криптожүйенің құрылысын оқу, криптологияның математикалық модельденеуі; ақпаратты қорғаудың математикалық әдістерін және криптографиялық алгоритмдерді талдаудың заманауи әдістерін қолдануда білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты дамудың физикасы және білімі

    Курс дамудың тұрақсыздығы жағдайында физиканы пәнаралық оқып-үйренуге бағытталған. Тұрақты даму үшін физикалық заңдарды қолдану, экология саласындағы табиғи ресурстар мен технологиялар, сондай-ақ қоғамдық заңдар мен экологиялық мәселелер арасындағы өзара іс-қимыл, қарастырылады. Басты назар қазіргі заманғы энергетикалық және экологиялық проблемаларды талдау, энергия көздерін зерттеу, ресурстарды тиімді пайдалану және қоршаған ортаға теріс әсерді азайту үшін технологияларды әзірлеу мәселелеріне бөлінеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физика мұғалімінің жұмысындағы педагогикалық зерттеулер

    Курс білім алушылардың педагогикалық зерттеулер саласындағы зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Зерттеу барысында Action research, Lesson study әдістері мен тәсілдері, сипаттамалық статистика әдістері, зерттеу нәтижелерін сандық, сапалық бағалау және талдау құралдары, сапалы білім тұрақты даму құралы ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Радиофизика және электроника негіздері

    Курс электрондық элементтердің жұмыс істеуінің физикалық негіздері, электрондық құрылғылардың жұмыс істеу принциптері, аналогтық және цифрлық электроника мен микроэлектрониканың схемалары мен функционалдық блоктары, тізбектер мен жүйелердегі сигналдарды түрлендіру процестері мен заңдары туралы теориялық білім мен практикалық дағдыларды дамыту, аналогтық және цифрлық радиоэлектронды құрылғылардың параметрлері мен сипаттамаларын есептеу, әзірлеу және өлшеу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Big Data негіздері

    Курстың мақсаты студенттерді үлкен деректермен (Big Data) жұмыс істеудің проблемалары мен технологияларымен таныстыру, үлкен деректерді өңдеудің, талдаудың негізгі әдістерінің мүмкіндіктері мен шектеулері туралы түсініктерді қалыптастыру, деректермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту: Big Data технологияларын қолдану арқылы деректерді өңдеу, интеллектуалдық талдау және визуализациялау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қоғамның біртұтас жүйе және тұлға ретіндегі, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі, жобалар мен инновациялық өнімді әзірлеу кезінде экономикалық білім негіздерін, әртүрлі қаржы құралдарын пайдалану дағдылары туралы білімдерін қолданады. Кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру, зиянды және қауіпті факторлардың адамға және табиғи ортаға әсері туралы түсінігі бар.
  • Оқушылардың физиологиялық, психологиялық, жас ерекшеліктерін, білім беру үдерісінің гигиеналық негіздерін, инклюзивті оқыту жағдайларын, инклюзивті білім берудің нормаларын, талаптарын және заңнамалық негіздерін түсінетіндігін көрсетеді.
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинап, түсіндіреді, өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалайды және өзінің педагогикалық дамуының жаңа мақсаттарын қояды.
  • Тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын, ұжымда жұмыс істеу дағдыларын, көшбасшылық қасиеттерді, ақпараттық мәдениетті, одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларын, педагогикалық және әлеуметтік қызметте кәсіби қарым-қатынасты құру, тұлғааралық, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде жүзеге асыруды көрсетеді.
  • Ақпаратты іздеуге, сүзуге және сыни бағалауға негізделген ақпараттық технологияларды қолдануды қамтитын сабаққа арналған оқу-әдістемелік материалдарды құрастырады және әзірлейді, ғылыми зерттеу және академиялық хат әдістерін біледі, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
  • Компьютерлік аппараттық және жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету, компьютердің архитектурасы туралы білімі мен түсінігін көрсетеді, алгоритмдер жасайды және қолданбалы есептерді шешу үшін,соның ішінде білім берудегі робототехниканы және микроконтроллерлердегі бағдарламалаумен байланысты компьютерлік бағдарламаларды, интерфейстік дизайнды және мобильді қосымшаларды әзірлейді.
  • Физика және информатика бойынша әртүрлі білім беру ресурстарын, цифрлық құралдарды, қызметтерді, веб-технологияларды, қолданбалы компьютерлік бағдарламалар пакеттерін, ақпараттық-өлшеу жабдықтарын, виртуалды және цифрлық зертханаларды, физикалық симуляторлар мен модельдерді, компьютерлік желілерді біледі және қолданады, оқу үдерісі барысында, оның ішінде цифрлық ортада оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді.
  • Тәрбиенің қазіргі заманғы тұжырымдамаларын, тәрбие жұмысының әдістерін, қауіпсіз, қолжетімді, қолайлы білім беру ортасын құрудың теориялары мен тәжірибесін біледі және білім алушыларды құндылықтар жүйесімен және тұлғалық өсумен таныстыратын, жеке даму траекториясын құрайтын тәрбие жұмысының формалары мен әдістерін қолданады.
  • Физика мен информатиканың озық тұжырымдамаларына негізделген білімі мен түсінігін көрсетеді, ғылыми танымның нысандары мен әдістерімен, қоршаған әлемді игерудің әртүрлі тәсілдерімен әрекет етеді, қоғам дамуындағы ғылымның рөлін түсінеді, физиканың ғаламдық және жергілікті мәселелерін шешу үшін ғылымның басқа салаларынан алынған білімдерді қолдану және біріктіру бойынша өз ұстанымын дәлелдейді.
  • Оқу үдерісін, жобаны жоспарлау әдістерін зерттеу дағдыларын, зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын және білім алушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді.
  • STEM білім беру элементтерімен, жаратылыстану пәндерін пәндік-тілді оқытуға арналған CLIL технологияларымен кіріктірілген сабақтарды өткізеді, қазіргі заманғы зертханалық, демонстрациялық және компьютерлік техниканы, физика, астрономия және информатиканы оқытудың әдістері мен құралдарын пайдаланады және білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып тәрбие береді.
  • Тұтас педагогикалық процесті жоспарлайды және ұйымдастырады, оқу процесін басқару және мониторинг жүргізу қағидаттарын, білім алушылардың игеру қиындықтары мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып бағалау құралдарын қолданады.
Top