7M01611 Тарих в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистранттарды педагогикалық ғылымдар бойынша даярлаудың 7M01611 - Тарих (ғылыми-педагогикалық бағыт) білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты - орта арнайы және жоғары білім саласында кәсіби қызметті жүзеге асыра алатын, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие жоғары білікті тарих-магистрлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M016 Тарих педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Отандық тарихнама: мазмұны, мәселелері, жеке тұлғалары (ХХғ.)
Бүгінгі таңда тарихи зерттеулердің қандай тақырыптарының өзектілігін (заманауи зерттеулердің ғылыми мақалаларында көрініс табатын), өзекті проблематиканы таңдауға әсер ететінін анықтау әрекеті ерекше қызығушылық тудырады. Бұл үрдіс баламалы Тарихи тұжырымдаманы іздеу мен әзірлеуге, қазіргі отандық тарихнамадағы өзекті мәселелерді, әртүрлі әдіснамалық негіздерді анықтау мен талдауға алып келді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Дерекнама: заманауи тәсілдер мен тәжірибе
Курс студенттерге Тарихи дереккөздердің әртүрлі түрлерін талдау мен түсіндірудің теориялық негізі мен әдістемелік құралдарын ұсынады. Бұл курстың мақсаты магистранттарда негізгі тақырыптар бойынша дәрістер, семинарлар мен пікірталастар, сондай-ақ зерттеу жобалары, мұрағаттық және цифрлық ресурстарды пайдалана отырып, практикалық сабақтар арқылы деректану теориясы мен әдістері туралы кешенді кәсіби түсінік қалыптастыру. Осы бағдарламадан өту нәтижесінде магистранттар дереккөздерді талдау әдістері туралы теориялық білім алып қана қоймай, оларды болашақ ғылыми және кәсіби қызметінде, әсіресе Тарихты оқыту саласында тәжірибеде қолдана алады.Курс студенттерге Тарихи дереккөздердің әртүрлі түрлерін талдау мен түсіндірудің теориялық негізі мен әдістемелік құралдарын ұсынады. Бұл курстың мақсаты магистранттарда негізгі тақырыптар бойынша дәрістер, семинарлар мен пікірталастар, сондай-ақ зерттеу жобалары, мұрағаттық және цифрлық ресурстарды пайдалана отырып, практикалық сабақтар арқылы деректану теориясы мен әдістері туралы кешенді кәсіби түсінік қалыптастыру. Осы бағдарламадан өту нәтижесінде магистранттар дереккөздерді талдау әдістері туралы теориялық білім алып қана қоймай, оларды болашақ ғылыми және кәсіби қызметінде, әсіресе Тарихты оқыту саласында тәжірибеде қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Oral history
Курстың мақсаты – ауызша дереккөздерді талдау негізінде адамдардың өткенді қабылдау ерекшеліктерін зерттеудің негізгі тәсілдерін анықтау. Курс барысында келесі мәселелер қарастырылады: ауызша дереккөздерге сыни көзқарасты дамыту; ауызша тарихты талдаудың қолайлы қолданылуын талқылау; жеке және ұжымдық жадыны талдау құралдары мен әдістерін көрсету; ауызша есте сақтаумен жұмыс жасауға жаттықтыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Ғылым тарихи мен философиясы
Пән магистранттарда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдау, ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар жекелеген ғылымдар мен ғылыми теориялардың философиялық мәселелері, ғылыми зерттеу мәселелері туралы пікірталастарға қатысады, философия мен әдіснаманың қазіргі тұжырымдамалық бейнесі туралы зерттеудің өзекті тақырыптары бойынша өздігінен жиналған деректерді интерпретациялауды қолдана отырып зерттеу очерктерін жазады. Өздік жұмыс барысында білім алушылар ғылыми зерттеу мәселелері мен ғылым генезисі туралы идеяларды талдау арқылы жағдайаттық мәселелер мен кейстерді шешеді. Кейс тапсырмаларын шешу барысында магистранттар оның жетістіктері негізінде ғылым эволюциясының тарихи процесі мен әртүрлі философиялық мектептердің қалыптасуы арасындағы тығыз байланыс саласындағы қажетті білім мен дағдыларды алады. Бұл оқыту технологиялары магистранттарға идеялық деңгейде ғылыми білімнің қалыптасу тарихының гносеологиялық аспектілерін және оның жеке тұлға мен жалпы қоғамның дамуына әсерін анықтауға мүмкіндік береді. Емтихан эссені ашық қорғау форматында қарастырылған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс магистранттердің мәдениетаралық қарым-қатынас стратегияларын меңгеруі және В2, С1 тіл деңгейінде ана және шет тілі мәдениеті саласындағы білімдері арқылы қол жеткізілетін мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға бағытталған. Магистранттар өздерінің ана және шетел мәдениетіндегі құндылық бағдарлар жүйесін жіктейді. Олар симуляциялық келіссөздерге, презентацияларға қатысу және кәсіби контексте нақты жағдайларды зерттеу арқылы мәдени нюанстарды және әдет-ғұрыптардың өзара байланысын түсінуге, кәсіби терминологияны білуге негізделген коммуникативтік құзыреттілігін дамытады. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша аралас емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның жаңа тарихы туралы дереккөздер (18 ғ. - 20 ғ. басы)
Курстың мақсаты: 18-20 ғасыр басындағы Қазақстан тарихының негізгі дереккөздерін сипаттау; олардың жаңа кезеңдегі Қазақстан тарихын одан әрі зерттеу үшін маңызын ашу. Бұл пәнді оқу магистранттарға тарихи дереккөздермен практикалық жұмыс істеу және оларды оқу процесінде пайдалану дағдыларын дамытуға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауаттылығы
Курс ЖОО-да жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті ғылыми және ғылыми-техникалық құжаттаманы ресімдеу бойынша іскерліктер мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс магистранттардың зерттеу жүргізуінің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық деректер базасында жұмыс істейді, плагиатқа қарсы түрлі бағдарламаларды пайдаланады, зерттеу эсселерін жазады, баяндамалар, ғылыми журналдарға мақалалар, конференциялар мен семинарларда тезистерді дайындайды, студенттерге дайындық бағыттары бойынша жобалар тақырыбын әзірлейді, жобалар кезеңдерінің сипаттамаларын жасайды, білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруға диплом жұмыстарын кеңес беруге қатысу арқылы үйренеді. Магистранттар ЖОО студенттерінің ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халық проблемалары
«Халық проблемалары» пәні демография мен оның өсім көздерінің негізгі аспектілерін зерттейді, халықтың көбею процесін, оның құрылымын, таралуын және миграциялық процестерін талдайды. Курс халықтың өсім көздерін зерттеудің негізгі теориялары мен тәсілдерін, сонымен қатар демографиялық факторлардың экономикалық, әлеуметтік және экологиялық дамуға әсерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Тарихи демография
Демографиялық процестер мен құбылыстарды тарихи контексте зерттейтін пәнаралық зерттеу саласы. Ол демографияның, тарихтың, статистиканың және басқа да әлеуметтік ғылымдардың әдістері мен тәсілдерін біріктіріп, уақыт бойынша халық санының, құрылымының және таралуының өзгеруін талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Қазақстан және Орта Азияның ортағасырлық тарихының өзекті мәселелері
Пәнді оқу мақсаты: магистранттардың Орта Азия мен Қазақстанның ортағасырлық тарихы бойынша іргелі білімдерін қалыптастыру. Пәнді зерделеу міндеттері: тарих ғылымының күрделі мәселелерін анықтау, іріктеу және сыни талдау бойынша іскерлікті пысықтау; Қазақстан мен Орта Азияның ортағасырлық тарихын әзірлеу бойынша тарих ғылымының күрделі мәселелерін әзірлеу бойынша бұрынғы зерттеушелердің тәжірибесін зерделеу; тарих ғылымындағы ортағасырлық тарих проблемаларын әзірлеудің одан әрі перспективаларын айқындау; проблемаларды талдау кезінде әдістер жүйесін және оларды жетекші ғалымдардың тәжірибеде қолдану мүмкіндігін анықтау; Проблематиканы дамытумен айналысқан жетекші тарихшылардың, археологтар мен этнографтардың ғылыми еңбектерімен танысу. Курста көшпелі мемлекеттіліктің қалыптасуы мен даму тарихы, көшпелі және отырықшы егіншілік өркениетінің симбиозы, көшпелі қоғамның әлеуметтік және саяси ұйымы және көшпенділердің әдеттегі құқығы, Орталық Еуразия көшпелі халықтарының этникалық және саяси тарихы мәселелері қаралатын болады. Практикалық сабақтарда білім алушылар аймақтың ортағасырлық тарихы мен мәдениетінің өзекті мәселелерін талқылайтын болады. Өздік жұмыс бойынша сабақтарда білім алушылар презентация түрінде ғылыми жобалар дайындайды және пән тақырыбы бойынша ғылыми мақалалар жазады. Қорытынды бақылау ауызша емтихан түрінде болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән магистранттардың жоғары мектеп педагогикасы саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, жоғары мектеп педагогикасын дамыту туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға, заманауи білім беру жүйелерінің алдында тұрған мәселелерді ұғынуға, жоғары білімнің заманауи тәжірибелерін іске асыру тәжірибесін игеруге бағытталған. Теория мен практиканы интеграциялау практикалық сабақтар арқылы мүмкін болады, оның барысында магистранттар алған білімдерін нақты білім беру жағдайларында қолдана алады. Өздік жұмыс шеңберінде магистранттар жобалау қызметін іске асыру арқылы ЖОО білім беру жүйесінің әдістемелік мәселелері бойынша зерттеу жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Орта ғасырлардағы қазақ мемлекеттілігінің тарихы
Көшпелі мемлекеттіліктің ерекшелігі. Қазақстандағы мемлекеттіліктің даму кезеңдері. Қазақ хандығындағы саяси институттар мен билік жүйесі. Қазақ қоғамындағы "төре" институты. Көшпенділер мемлекеттілігінің тарихнамасы. Мемлекеттіліктің дәстүрлері және оларды беру тәсілдері. Султандар, билер және батырлар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Тарих ғылымындағы пәнаралық тәсілдер
Тарих ғылымындағы пәнаралық тәсілдер курсы магистранттың теориялық-әдіснамалық дайындығына бағытталған. Ерекше назар оқытудың тиімді құралдарына және оқу іс-әрекетінің тәсілдеріне бөлінген, олар магистранттың білімін, іскерлігін, дағдыларын қалыптастырудан оның құзыреттілігін қалыптастыруға қадам жасауға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Кеңестік кезеңдегі қоғамның рухани өмірі
Курс кеңестік кезеңдегі қоғамның рухани өмірі туралы білімді қалыптастырып, болашақ мұғалімдер қоғамның рухани өмір құбылыстары мен оқиғаларын тоталитарлық қоғам контексті негізінде қарастырады. Мәдени революция міндеттерін, кеңестік білім беру жүйесі, дін, т.б. салалардағы өзгерістерді талдау негізінде цифрлық сауаттылық, дереккөздермен жұмыс істеу дағдылары, аналитикалық және сыни ойлау дамытылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
Пән болашақ магистрлердің басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ұйымдастырушылық мәселелерді талдау және басқару функцияларын жүзеге асыру іскерліктерін игеруге ықпал етеді. Практикалық сабақтар шеңберінде магистранттар түрлі тақырыптар бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, дөңгелек үстелдерге қатысуды ұйымдастырады, бұл стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табуға және олар үшін жауапкершілікті қабылдауға мүмкіндік береді. Өздік жұмыс барысында білім алушылар басқару психологиясының өзекті мәселелеріне баяндамалар мен зерттеу эсселерін жазады. Белсенді оқыту әдістері, сыни ойлау технологиялары, проблемалық оқыту, кейс-технологиялар, АКТ технологиялары, "төңкерілген сынып" әдістемесі, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақтың ұлт зиялыларының қалыптасу тарихы
Курс барысындла ХХ ғасыр иннтелегенциясының ел бірлігі мен тұтастығына қосқан үлесі қарастырылады. Ұлт зиялыларының қазақ халқын ағарту жолында сіңірген еңбегі жайлы баяндалады. Дүние жүзі шеңберінде қазақ иннтелегенциясының алатын орны анықталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Тоталитарлық қоғам және дін
Курста тоталитарлық қоғам және дін тарихи құбылыс ретінде қарастырылып, болашақ мұғалімдер тоталитарлық құбылыстар мен оқиғаларды адамзат қоғамының дүниежүзілік-тарихи дамуының жалпы парадигмасымен байланыста оқып, цифрлық сауаттылықты, дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын, тоталитаризм теорияларын, ХХ ғасырдағы тоталитарлық режимдерді, кеңестік дәуірдегі мемлекет пен діннің арақатынасының өзекті мәселелерін талдау негізінде аналитикалық және сыни ойлауды дамыта алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тарих ғылымдарының іргелі мәселелері
Тарихи ғылымның маңызды теориялық (іргелі) проблемалары. Тарихи даму динамикасы мәселесі. Прогресс теориясы. Регресс теориясы. Циклдік теория. Тарихи процестің қозғаушы күштерінің мәселесі (әлеуметтік даму факторлары, детерминизм). Тарихтың құрамдас бөлігі ретінде тарихи процестің жаңа тұжырымдамаларын жасауға бағытталған тарихи зерттеулер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Алаш қозғалысының тарихы
Алаш ұлттық қозғалысын зерттеудің пәні, міндеттері мен әдіснамасы. XIX ғасырдың аяғы - - XX ғасырдың басындағы Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық және саяси жағдайы. Алаштың қалыптасуы мен дамуы. Алаш ұлттық идеологиясы. Алаш қозғалысының көрнекті өкілдері және олардың тағдыры. Алаштың ғылыми-теориялық мұрасы және оның қазіргі әлемдегі маңызы. Алаш және Тәуелсіз Қазақстан.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мамандарға, сондай-ақ маман еместерге ақпараттты, идеяны, қорытындыларды, проблемаларды және шешімдерді нақты және тиянақты түрде хабарлау;
- жаңа ортада, барынша кең пәнаралық контексте проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде пайдалана білу;
- тарихи оқиғалар мен фактілерді қазіргі заманғы пәнаралық ғылыми парадигмалар мен тарихи білімдерді ескере отырып, талдау;
- тарих саласындағы іргелі және қазіргі заманғы ғылыми парадигманы және оның даму динамикасын, ғылыми таным әдіснамасы бойынша білімін жүзіге асыру;
- Тарих және педагогика саласында одан әрі оқуды өз бетімен жалғастрыруға, білім алуға дағдыланған
- тарихи зерттеулерді жүзеге асыруда әдіснамалық принциптер мен әдіснамалық әдістер жүйесін қолдану;
- зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде оқытылып отырған саланың озық білімдеріне негізделген осы саладағы дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсете білу;
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ақпарат жинауды және түсінік беруді жүзеге асыру;