7M01104 Педагогика және психология в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы әмбебап құзыреттіліктерді — жалпы ғылыми, аспаптық, әлеуметтік-тұлғалық және жалпы мәдени құзыреттіліктерді қалыптастыруды және жетілдіруді қамтамасыз етуге, сондай-ақ кәсіптік-бағдарланған (пәндік-мамандандырылған) құзыреттерді дамытуға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Ақпараттық технологияларды оқытуда қолданудың психологиялық-педагогикалық аспектілері
Пән ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың (АКТ) психология мен педагогика тұрғысынан білім беру үрдісіне қатысты зерделеуді, әр оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, технологияларды оқу үрдісімен қалай біріктіруге болатынын, сондай-ақ білім беру сапасын арттыру үшін АКТ-ны тиімді пайдалану стратегияларын әзірлеуді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шет тілі (кәсіби)
Пән магистранттардың мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту, тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесі, нормативтік және функционалдық грамматика, коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру туралы тұтас түсінік қалыптастыру үшін қажетті біліммен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дамуында ерекшеліктері бар балаларды компьютерлік тәсілдер арқылы оқыту
Пән арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінде психофизикалық даму ерекшеліктері бар балалармен түзету сабақтарында ойын компьютерлік технологияларын қолдану әдістерімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Коррекциялық педагогика
Пәннің басты міндеті-арнайы оқыту мен тәрбиелеу жүйелерінің әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздерін әзірлеу. Қалыптасқан отандық ғылыми дәстүр шеңберінде әр жас кезеңіне қатысты арнайы білім берудің негізгі құндылықтары баланың қалыпты психикалық даму жолымен алға жылжуы, табиғаты бойынша қайталама бұзылулардың алдын алу және түзету, жеке даму деңгейі, білім беру және өмірлік құзыреттілік болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жаттықтырғыш жұмыс технологиясы
Пән магистранттарда топ аралық және тұлғааралық өзара іс-қимылды талдау тәсілінде кәсіби ойлауды қалыптастырады, психологиялық-педагогикалық қызметтің белсенді топтық әдістерін пайдалануда кәсіби даярлық деңгейін арттырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Заманауи IT-технологиялар, инклюзивті білім үшін ерекше қажеттіліктері бар балаларды
Бұл курс " Ерекше педагогикалық қажеттіліктері бар оқушылардың инклюзивті және арнайы білімін қолдау жөніндегі заманауи IT-технологиялар " балалардың практикалық жұмыста заманауи технологияларды қолдану бойынша білімі мен дағдыларының көкжиегін кеңейтуге, ерекше педагогикалық қажеттіліктері бар баланың дамуында барынша мүмкін болатын табыстарға қол жеткізуге мүмкіндік беретін оқытудың интерактивті әдістері мен тәсілдерін пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі жастардың құндылық бағдарлары
Пән құндылықтардың мәні мен жіктелуін қарастырады, қазіргі жастардың құндылық бағдарларын қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Аутизмі бар балаларды оқыту мәселелері
Қазіргі ғылыми дүниетанымдар, балалар аутизмі мәселелері бойынша қазіргі ғылымдағы идеялар. Аутизмі бар балалардың психикалық дамуының ерекшеліктері туралы психологиялық-педагогикалық идеяларды талдау: аутисттік мінез-құлықтың түрлері мен түрлері. Балалардың аутисттік мінез-құлқын зерттеудің шетелдік және отандық тәжірибесі. Аутист балалардың өзін-өзі тану ерекшеліктерін салыстырмалы талдау. Балалар мен жасөспірімдердегі аутизм проблемаларын анықтау саласындағы зерттеу әдістері мен әдістері. Балалардың аутистикалық санатымен жұмыс істеудің заманауи психологиялық-педагогикалық әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Менеджмент және басқару психологиясы
Білім алушыларда басқару қызметінің психологиялық аспектілеріне, ұйымдардағы тұлғааралық өзара іс-қимылға, мотивацияға, көшбасшылыққа және басқару шешімдерін қабылдауға баса назар аудара отырып, басқару теориясы мен практикасы саласында кешенді білім мен дағдыларды қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Бұл курс ғылым әдіснамасының принциптері мен негізгі деңгейлерін, ғылыми зерттеу кезеңдерін, гипотезаны зерттеудің теориялық негізі ретінде, жалпы ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуін зерттейді, психологиядағы эмпирикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық инновация
Пән білім берудегі инновациялық процестерді, педагог-зерттеушінің қызметін, оқытудың инновациялық әдістерін қолдануды және оларды оқу процесіне енгізуді зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық квалиметрия
Бұл пән магистранттардың теориялық білімі мен практикалық білімін қалыптастыруды қарастырады, мақсаттарға қол жеткізуді қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін педагогикалық квалиметрия саласындағы дағдылар арқылы өзін-өзі дамыту арқылы мұғалімнің кәсіби құзыреттілігінің жоғары деңгейі болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру (тереңдетілген курс)
Бұл пән Қазақстан Республикасында және шетелде инклюзивті білім беру жүйесінің қалыптасуы мен дамуының теориялық-әдіснамалық негіздерін , мүмкіндіктері шектеулі бала құқықтары жөніндегі нормативтік қазақстандық және халықаралық құжаттарды: инклюзивті педагогика мазмұнының негіздерін, әртүрлі жас кезеңдерінде әртүрлі бұзушылықтары бар балаларды инклюзивті оқытудың мазмұндық және әдістемелік негіздерін қарайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мүгедек балаларды оқытудың дидактикалық ақпараттық тәсілдері
Пәнді оқу курсында магистрант арнайы педагогикада қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану, сабақта оқу білімін игеру процесінде көрнекі-дидактикалық және ойын материалдарын пайдалану дағдыларын алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инновациялық білім беру технологиялары
Пән магистранттарға инновациялық білім беру технологияларының мәні, жобалау әдістері мен пайдалану принциптері туралы тұтас идеяны игеруге көмектеседі, педагогтің педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметі шеңберінде кәсіби міндеттерді шешуге дайындайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазіргі білім беру саясатының басымдықтарын, мемлекет пен қоғам ұсынатын маманның тұлғасына қойылатын кәсіби талаптарды; білім беру мекемелерінде оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін; тұтас педагогикалық процесті басқару негіздерін білуі тиіс
- студенттің оқу іс-әрекетін ынталандыру, белгілі бір оқу курсының жеке мағынасын ашу және белгілі бір мамандықтың оқу материалын ашу бойынша құзыретті болу; мақсатты орнатудағы құзыреттілікке ие болу
- педагогикалық міндеттерді шешуге байланысты шешімдер қабылдауда құзыретті болу
- Оқу пәніне ( пәндік құзыреттілікке), оқытуға жеке көзқарасты енгізу үшін қажетті білім алушыны түсіну мәселелерінде құзыретті болу
- педагогика және психология негіздерін, оқыту теориясын, педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістері мен құралдарын, білім берудегі инновацияны, заманауи білім беру технологияларының мәнін, кәсіптік білім беруді ұйымдастырудың халықаралық және отандық тәжірибесін білуі тиіс
- білім беруді дамытудың алғышарттарын білуге тиіс
- үздіксіз, жүйелі білімді іске асыра білу, білім беру жүйесі үшін оқу және оқу-әдістемелік материалдарды жасау әдіснамасыі мен әдістемесін қолдана білу, оқу-тәрбие бағдарламаларын іске асыруды ұйымдастыру, этно және көпмәдени ортада толерантты қарым-қатынас механизмдерін пайдалану, білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесінің ғылыми-негізделген диагностикасын жүзеге асыру; оқытудың қазіргі заманғы әдістерін шығармашылықпен пайдалана білу, тактикалық және жедел бақылауды жүзеге асыру
- мектеп педагогының, қосымша білім беру мен жоғары оқу білім беру ұйымдарының дүниетанымдық, аксиологиялық, мінез-құлық өлшемдерінің жеке-кәсіби қасиеттерінің қалыптасуын сипаттайтын білімнің, іскерліктің, дағдылардың қажетті көлемі туралы, басқарушылық құзыреттілігі туралы түсінігі болуы тиіс.
- қызмет және мінез-құлық бағдарламаларын әзірлеуде, оқу қызметін ұйымдастыруда құзыретті болу: қызмет жағдайларын ұйымдастырудағы құзыреттілік, ең алдымен қойылған оқу міндетіне барабар ақпараттық
- студенттің оқу есебін және оны шешу тәсілдерін (іс-әрекет тәсілдерін) түсінуге; іс-әрекеттің ағымдағы және қорытынды нәтижелерін бағалауға құзыретті болу