7M01104 Педагогика және психология в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру мекемелерінде жалпы және кәсіби (жобалық, ғылыми-зерттеу, коммуникативтік, ұйымдастырушылық-басқару, сыни-сараптамалық, педагогикалық) құзыреттіліктерді қалыптастыру, жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлау, оларды практикалық қызметте (жобалық, ғылыми-зерттеу, коммуникативтік, ұйымдастыру-басқару, сыни, сараптамалық) іске асыру дағдыларын дамыту, педагогикалық жүйе талаптарына сәйкес қолдану
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Курс барысында болашақ мамандардың кәсіби-педагогикалық және психологиялық мәдениетінің негізін қалыптастыру. Магистранттар жоғары мектеп педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздерін біледі. Білім берудің қазіргі парадигмасын, еліміздегі жоғары кәсіби білім беру жүйесін, білім беру үрдісінің қазіргі жағдайын түсінеді, өзіндік белгі ерекшеліктерін анықтап айта алады. Озық білім беру технологияларын өз тәжірибесінде қолданады. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін, білім беру сапасын талдай алады, жаңа оқу бағдарламаларын әзірлейді, білім беру процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістерін әзірлеу принциптерін, талдау және зерттеу жұмысының нәтижелерін салыстырады, жинақтап қорыта алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру
Курс барысында ғылыми қызметтің негізгі түрлерімен және педагогика мен психология саласындағы ғылыми-зерттеу жобаларын іске асырудың ерекшеліктерімен танысу қарастырылады. Курстың мазмұны магистранттардың іздестіру , теориялық және эксперименттік сипаттағы ғылыми жұмыстарды қолда бар білімді кеңейту және жаңа білім алу, ғылыми және гипотезаны тексеру және қорытындылардың негіздемесі мақсатында орындау бойынша білімдерін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО оқытушысының кәсіби-педагогикалық әдебі
Курс барысында мұғалімнің кәсіби қызметі мен кәсіби моральының этикалық негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыру қарастырылады. Курстың мазмұны педагогикалық еңбек саласындағы адамгершілік қағидаттарын іске асырудың ерекшеліктерін ашады, оның функцияларын, принциптердің, этикалық категориялар мен ережелердің мазмұнының ерекшеліктерін ашады, сонымен қатар мұғалімнің қызметіне ықпал ететін және кедергі келтіретін факторлар мен жағдайларды ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс барысында халықаралық кәсіби ортаға ықпалдасуға және шетел тілін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде және ғылым мен техниканың бейіндеуші және аралас салаларында шетелдік тәжірибені үйрену құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін магистранттардың кәсіби бағытталған шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп психологиясы
Курс барысында жоғары мектеп психологиясына байланысты мәселелер қарастырылады. Магистранттарда қоғам дамуының қазіргі кезеңіндегі психологиялық міндеттер мен оқыту әдістерін тұтас және жүйелі түсінуді қалыптастыруға, сондай-ақ магистранттардың жоғары мектеп психологиясының негізгі теориялық ұғымдарын, сондай-ақ психологиялық заңдылықтарды, ЖОО педагогикалық үдеріс субъектісінің психикалық қызметінің тетіктерін меңгеруіне бағытталған,, психикалық шындықтың мазмұны.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курс кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән шеңберінде еңберінде басқару психологиясының пәні, негізгі принциптері, басқару өзара іс-қимылындағы тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, басшының жеке басының психологиялық ерекшеліктері, басқарудың жеке стилі, басқару қызметіндегі ықпал ету психологиясы, жанжалды жағдайларды басқару ашылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Курс ғылым феноменінің проблематикасына арнайы философиялық талдау пәні ретінде енгізеді, Ғылым тарихы мен теориясы туралы білімді қалыптастырады; ғылымның даму заңдылықтары мен ғылыми білімнің құрылымы туралы; ғылым мамандық және әлеуметтік институт ретінде; ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері туралы; ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістер
Курс барысында мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістердің білім берудегі функционалдық қызметін талдау, психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістер мазмұнын меңгерту көзделген. Мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістердің теориялық негіздері, мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістерді білім беруде қолданылу мүмкіндігі талданады; мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістердің тиімділігін бағалау критерийлері қарастырылады. Мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістер негізінде ғылыми-зерттеулерді жоспарлау жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлға дамуының теориясы мен әдіснамасы
Курс барысында ғылыми қызметтің әдіснамалық принциптері мен әдістерін білікті қолдану қабілетін қалыптастыру және дамыту қарастырылады. Табысты ғылыми қызметке ықпал ететін физикалық, әлеуметтік, эмоционалдық және интеллектуалдық сияқты тұлғалық дамудың негізгі түрлерін талдауға ерекше назар аударылады. Курс тұлғаның дамуының үш кезеңін зерттеуді қамтиды: тиімді ғылыми жұмыс үшін қажет бейімделу, даралау және интеграция. Студенттер жеке және кәсіби өсу контекстінде сыни рефлексия және өзін-өзі реттеу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жоғары білім берудегі заманауи әлемдік білім беру тенденциялары
Курс барысында магистранттарға жоғары білім берудің әлемдік деңгейдегі негізгі трендтері мен даму бағыттарымен таныстыру. Пән жоғары білім берудегі заманауи тәсілдерді, технологиялар мен инновацияларды талдауға, сондай-ақ білім беру саясаты мен практикасы контекстінде сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми- зерттеулердің әдіснамасы мен жасанды интеллектіні қолдану мүмкіндіктері
Курс барысында ғылыми зерттеу әдіснамасының теориялық мазмұны, ғылыми зерттеу категориялары, ғылыми зерттеулердің психологиялық-педагогикалық әдіснамасы талданады; ғылыми әзірлемелерді ұйымдастыру мазмұны, ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері сипатталады, ғылыми-зерттеу мәселелерін, ғылыми-зерттеу әдістерінің теориялық және практикалық мәні тұжырымдалады; ғылыми зерттеу мәселелерін диагностикалау; ғылыми міндеттерді шешу үшін қажетті ақпаратты жинау, талдауды үйретеді. Ғылыми-зерттеу құрылымын құру, ғылыми зерттеу жүйесін айқындау жолдары туралы білім береді. Жасанды интеллект платформаларын қолдану ережелерінің сипаттамасы. Жасанды интеллект платформаларын қолдану жолдарын түсіндіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялық технологиялар
Курс барысында педагогикалық жүйедегі инновациялар, модификациялық, комбинаторлық, радикалды ілімдер қарастырылады. Магистранттар сараланған, дамытушы, деңгейлік, шоғырландырушы, қарқынды, модульдік, блок-модульдік, оқытудың жобалық технологиялары, тікелей ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, компьютерлік, мультимедиялық, қашықтықтан оқыту, желілік, интернет, интерактивті тілдер сияқты жаңа педагогикалық технологияларды саралауды және қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсібилікті дамытудың акмеологиялық әдістемесі
Курс барысында адам үнемі өзін-өзі дамытуға және өзінің кәсіби құзыреттерін жетілдіруге ұмтылады деген идея жатыр. Осы пәнді оқу барысында магистранттар кәсіби өсуге ықпал ететін әдістер мен әдістемелер туралы білімдерін тереңдетеді. Олар өзін-өзі дамытудың психологиялық аспектілерін, өз уақыты мен ресурстарын басқару стратегияларын және ақпаратпен жұмыс істеу әдістерін, акмеологияның негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын, кәсіби әлеуетке қалай жететінін түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
ЖОО-да оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырудың психологиялық негіздері
Курс барысында білім беру процесінің субъектісі ретінде адамның психикалық даму заңдылықтары және олардың әртүрлі жас кезеңдеріндегі көріну ерекшеліктері туралы білімнің қалыптасуы қарастырылады. Курстың мазмұны шығармашылық, тәуелсіз, адамгершілікті қалыптастыруға, өзін бағалауға және басқа тұлғаларды құрметтеуге мүмкіндік беретін тақырыптарды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық имиджеология
Курс барысында магистранттарда педагогтің педагогикалық шеберлігінің өсуіне ықпал ететін педагогтың оң имиджі қалыптасады, сондай-ақ мұғалімнің имиджін қалыптастыру және басқару заңдылықтары, педагогикалық имидждің құрылымдық элементтері, педагогикалық процестегі қарым-қатынас психологиясының ерекшеліктері, қарым-қатынас пен басқарудағы қақтығыстар, қарым-қатынас процесінде адамның жетістіктері және оның табиғаты, қарым-қатынас психологиясының әдіснамалық негіздері, ережелер мен ережелер қарастырылады. педагог этикасының заңдылықтары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Смарт педагогика
Курс барысында заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып білім беру процесін тиімді және қолжетімді етуге бағытталған оқу пәні. Магистранттардың оқу материалдарын оңай меңгеруін қамтамасыз етіп, олардың шығармашылық және сыни ойлау қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО-дағы педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Курс барысында білім беру процесінде туындайтын білім беру проблемаларын кәсіби шешуге бағытталғандығы қарастырылады, осыған байланысты магистранттың әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыру мәселелері қаралады..магистранттарға қажетті педагогикалық пәндер жүйесі, олардың пән ретінде құрылымын, педагогикалық пәндерді оқытудың әдіснамалық негіздерін, оқыту технологиясын игеру тәсілдерін анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымиметрия
Курс барысында магистранттар ғылыми қызмет пен технологияларды өлшеудің негізгі әдістері, авторлар мен журналдардың ғылымиметриялық көрсеткіштері, сондай-ақ осы көрсеткіштердің ғылыми білім мен ғылыми қарым-қатынас мәнімен байланысы туралы біледі. Ғылымиметрияны практикалық және теориялық зерттеулерде қолдануға, сондай-ақ ғылыми зерттеулер жүргізу процесінде тиімділікті бағалауға және шешім қабылдауға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұйымдардағы қолданбалы психологиялық зерттеулер
Курс барысында қолданбалы психологиялық зерттеулер бойынша білім туралы материал қарастырылады, практикалық психологияның әлеуметтік мәні анықталады. Магистранттар қолданбалы психологиялық зерттеулер туралы теориялық білім алады, психологиялық әдістердің практикалық мазмұны игеріледі, олардың жіктеу топтары: корреляциялық Зерттеу, сипаттамалық зерттеу және эксперименттік зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық антропология
Курс барысында әлеуметтік (мәдени) антропологияның саласы ретінде қарастырылады, онда адамның мінезінің, жасының, психофизиологиялық дамуының ерекшеліктері және қазіргі заманғы мәдениет кеңістігінде адамды әлеуметтендіруге және барабар іске асыруға бағытталған тиісті педагогикалық әдістер талданады. Курстың мазмұнына негізгі антропологиялық тәсілдер мен перспективаларды, ғылыми гуманистік тенденцияларды ашуға байланысты мәселелер де енгізілген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО-дағы психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Курс барысында практикалық психология және психологиялық көмек туралы, психологиялық кеңес беру түсінігі, психоанализде қолданылатын кеңес беру әдістері, психологиялық кеңес беру жұмыстарының мақсаттары мен қағидалары, психологиялық кеңес беру қызметінің негізгі кезеңдері қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиядағы математикалық-статистикалық әдістер
Курс барысында психологиялық зерттеулерде математикалық-статистикалық әдістерді қолданудың тиімділігі туралы теориялық мазмұндалады. Экспериментті жүргізу ерекшеліктерін ескере отырып психологиядағы математикалық-статистикалық әдістердің категориялары, психологиялық диагностикалау нәтижелерін математикалық-статистикалық әдістер арылы интерпретациялауды үйретеді. Психологиялық зерттеулердегі ғылыми болжамдарды математикалық-статистикалық әдістерді пайдаланып эксперименталді түрде дәлелдеуге үйретеді. Психологиядағы математикалық-статистикалық әдістер ғылыми зерттеулердің сенімділігін, практикалық мәнін айқындау жолдары сипатталады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық инноватика
Курс барысында магистранттардың инновациялық қызметке дайындығын қалыптастыру, жобалық, сындарлы және басқарушылық қызмет шеңберінде мәдениет пен кәсіби құзыреттілікті дамыту, инновациялық дамытушылық білім беру мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған кәсіби педагогикалық қызметті білікті іске асыруды қамтамасыз ететін базалық қабілеттер кешенін қалыптастыру қарастырылады. Курстың мазмұнына білім берудегі инновациялық процестің мәнін, инновациялық педагогикалық технологиялардың түрлерін, оларды мұғалімнің кәсіби қызметінде қолдану ерекшеліктерін ашатын тақырыптар кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің ғылыми-практикалық негіздері
Курс барысында білім беру мекемелеріндегі психологиялық жұмыстың мәні, мазмұны және технологиясы туралы білімді игеру, білім алушылардың жеке басының жан-жақты даму факторлары, олардың жағымсыз психикалық жағдайларының алдын алу және түзету шарттары, оқу бағдарламаларын игеру және оқу ұжымындағы әлеуметтік-психологиялық бейімделу процесінде туындайтын қиындықтарды жеңу туралы түсініктерді дамыту қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық іс-әрекеттің психологиялық негіздері
Курс барысында магистранттарда педагогикалық қызмет психологиясы саласында әмбебап, жалпы кәсіби және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру қарастырылады. Курстың мазмұны оқыту психологиясы, тәрбие психологиясы, педагогикалық іс-әрекет психологиясы және мұғалімнің жеке басы туралы білімді игеруге бағытталған. Бихевиоризм, когнитивизм, конструктивизм, эмпиризм және әлеуметтік контексттік оқыту теориялары сияқты негізгі теориялар білім алушылардың өсуі мен оқу процестерін түсіну шеңберін білдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық-психологиялық ғылымның дамуындағы әлемдік тенденциялар
Курс барысында осы бағыттағы шетелдік және отандық ғылыми зерттеулерді талдау қарастырылады, курстың мазмұны оқытуды жекелендіру, зерттеушілік оқыту, педагогикалық дизайн, жобалық оқыту және нәтижеге оқыту (нәтижелі оқыту) сияқты білім берудегі әлемдік трендтердің даму процесін түсінуге және игеруге ықпал етеді. Психологиялық-педагогикалық ғылымның перспективаларын ашатын тақырыптар пәнаралық зерттеулерді жүзеге асыру, дәстүрлер мен инновациялардың оңтайлы үйлесіміне бағдарлау, Педагогикалық қызметті ынталандыру және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мемлекет пен қоғам ұсынған заманауи білім беру саясатының басымдықтарын біледі, маманның жеке басына қойылатын кәсіби талаптардың мәнін түсінеді, білім беру жүйесі үшін оқу және оқу-әдістемелік материалдарды құрудың әдіснамасы мен әдістемесін пайдаланады, үздіксіз, жүйелі білім беруді жүзеге асырады, этно және көпмәдениетті ортада толерантты қарым-қатынас тетіктерін қолданады, оқу-тәрбие процесінің ғылыми-негізделген диагностикасын жүзеге асырады. білім беру ұйымдарында
- Психологиялық-педагогикалық ғылым саласындағы аргументтерді тұжырымдай алады және проблемаларды шеше алады; педагогикалық, психологиялық, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады; мамандарға да, мамандарға да ақпаратты, идеяларды, проблемалар мен шешімдерді жеткізе алады, осы білімді қолданады және кәсіби деңгейде түсінеді
- Білім беру мекемелерінде оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін біледі және сипаттайды; педагогика мен психологияның, Оқыту теориясының негіздерін түсінеді және түсіндіреді, педагогикалық және психологиялық пәндерді оқытудың әдістері мен құралдарын қолдана алады және түсіндіре алады, Білім берудегі инновацияларды құрылымдай және қолдана алады; кәсіптік білім беруді ұйымдастырудың халықаралық және отандық тәжірибесі
- Ғылыми және педагогикалық зерттеудің әдіснамасын біледі; ғылыми әзірлемелерді енгізу бойынша қолданбалы, іргелі ғылыми-зерттеу қызметінің негіздерін бөліп көрсетеді, қазіргі кезеңдегі педагогикалық және психологиялық ғылымның даму жағдайын талдайды; Қазақстанның педагогика және психология саласындағы ғылыми мектептері, әлемдік жоғары білім беру жүйесінің жетістіктерімен жұмыс істейді; кәсіби қызмет жағдайындағы тұлғааралық өзара іс-қимылдың психологиялық заңдылықтары мен тетіктерін түсіндіреді; әлеуметтік-психологиялық құбылыстар мен процестердің заңдылықтарын түсінеді, педагогикалық проблемаларды диагностикалайды; педагогикалық және психологиялық міндеттерді шешу үшін қажетті ақпаратты жинау, талдау, таңдау дағдыларын меңгереді