6B01507 Химия в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық және кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін іргелі және қолданбалы білімге, ғылыми-зерттеу дағдыларына ие білікті химия мұғалімін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Демонстрациялық әдістеме (ағылшын тілінде)
Пәннің мақсаты-заманауи зертханада жұмыс істеудің негізгі әдістері мен принциптерін зерттеу. Курсты зерттеу барысында ғылыми зертханада жұмыс істеудің негізгі принциптері, оқушылардың эксперименттік қызметін ұйымдастыру бойынша ұсыныстар, химиялық экспериментті ұйымдастырудың құрылымы мен кезеңдері қарастырылады. Оқуды бітіргеннен кейін студенттер қарапайым жабдықтармен жұмыс істеу дағдыларын қолдана алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектептегі химиялық эксперименттерді жүргізу әдістемесі (ағылшын тілінде)
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің Құзыретті білімін қалыптастыру және оқу процесінде химиялық эксперименттерді дайындау әдістерін қолдану болып табылады. Курс заманауи зертханада жұмыс істеу әдістерімен, сондай-ақ химия сабақтарында және сабақтан тыс уақытта химиялық эксперименттерді қолданумен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бейорганикалық химия-1
"Курстың мақсаты-барлық химиялық пәндердің негізін құрайтын бейорганикалық химияның теориялық негіздерін, заңдарды, теориялық ережелер мен тұжырымдарды зерттеу. Міндет-химияның негізгі стехиометриялық заңдарын, атомдардың периодтық заңы мен құрылымын, Химиялық кинетика мен термодинамика заңдарын терең қарастыру арқылы кең теориялық базаны қалыптастыру"
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік сектордағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайда ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестиция тарту мәселелері, экономика ғылымының әдістері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, халық шаруашылығының негіздері, халық шаруашылығы жағдайындағы экономикалық өсу және тұрақтылық мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
«Педагогика» курсы қазіргі ғылымның жетістіктерін және әлемдік білім беру үрдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер педагог-көшбасшы болу үшін қажетті білім мен дағдыларды игереді, инклюзивті білім беру ортасында зерттеу, цифрлық, басқару және жобаға бағытталған құзыреттерді дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Курстың мақсаты оқушылардың ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Курс заманауи білімдегі тенденциялардың бірі ретінде инклюзивті білім беру туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлемдік тәжірибе негізінде инклюзивті жағдайларды ұйымдастырудың әдістемелік мәселелері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын педагогтердің құзыреттілік талаптары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары математика
Пән білім алушыларда жоғары математиканың іргелі аппаратын қалыптастыру мақсатында оқытылады, оның көмегімен қолданбалы есептер талданады, модельденеді және шешіледі, қолданбалы мәселелерді өз бетінше зерттеу қабілеті мен дағдылары; математика әдістері туралы түсінік, оның басқа ғылымдарды дамытудағы рөлі; бағдарламада көзделген курс тақырыптары бойынша есептерді шешу дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика
Физика курсы іргелі ұғымдар мен негізгі заңдар туралы нақты түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі; есептерді шешуде оларды қолдану дағдылары; эксперимент жүргізу дағдылары және келесі тақырыптарды қамтиды: механика, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизм, оптика, атомдық және ядролық физика.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бейорганикалық химия-2
Пән Д.И. Менделеевтің элементтердің периодтық кестесіндегі топ және период бойынша элементтер және бейорганикалық қосылыстар қасиеттерінің периодтылық заңдылықтарын, олардың практикалық қолданылуын қарастырады. Курс студенттерді элементтер, олардың қосылыстарының химиясындағы заңдылықтарды түсінуге, зерттеуге, оларды қолдануға үйретуге, студенттердің танымдық және шығармашылық жұмыс істеуін белсенділендіруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Элементтер химиясы
Пән Периодтық заңды химиялық систематиканың негізі ретінде қарастырады. Д. және Менделеев кестесіндегі элементтердің орналасуын, олардың ашылуын, табиғатта таралуын және қолдану аясын зерттейді. S,p,f,d элементтерінің химиясының жалпы сипаттамасы. Металдардың жалпы сипаттамасы. Жанама кіші топтар элементтерінің қышқылдық-негізгі қасиеттері, жанама кіші топтар элементтерінің тотығу-тотықсыздану қасиеттері, металларалық қосылыстар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Кәсіби қазақ тілі
Білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, қазақ тілінде сөйлеу, жазу, баяндауды мамандықтарына қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында окытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бейорганикалық химиядан үлкен практикум
Курстың мақсаты – химиялық жүйелерді зерттеудің негізгі әдісі ретінде химиялық эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру , дамыту және жалпы және бейорганикалық химияның негізгі ұғымдары мен іргелі заңдары негізінде алынған нәтижелерді түсіндіру. Курстың мақсаты: Химиялық құбылыстарды зерттеудің негізгі құралы ретінде химиялық тәжірибе жүргізу әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Сандық және сапалық талдау (орыс тілінде)
Сандық және сапалық химиялық талдаудың теориялық негіздері мен практикалық дағдылары туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Химиялық талдау жүргізудің оңтайлы әдістері мен шарттарын таңдау, сондай-ақ әртүрлі объектілердегі анықталатын элементтердің мазмұнын анықтау, сәйкестендіру және есептеу, рН және тепе-теңдік константаларын есептеу дағдылары дамиды
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі көшбасшылық
«Білім берудегі көшбасшылық» пәні білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасының жалпы идеясын қалыптастыру мақсатында зерттелінеді. Білім беру жүйесіндегі болашақ кәсіби қызметке дайындық. Студенттер көшбасшылық және топқұрастыруда кешенді білім, сондай-ақ көшбасшылық әлеуетті қалыптастыру және дамыту үшін қажетті топтық жұмыстың негізгі дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химия саласында білім алушылардың кәсіби бағдар беруі және өзін-өзі анықтау
"Химиясаласындабілімалушылардыңкәсібибағдарберуіжәнеөзін-өзіанықтау " пәні болашақ педагогтарда кәсіптік бағдарлау жұмысын ұйымдастыру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру, оқушыларға кәсіптік жолды таңдауға көмектесу, химияға деген қызығушылықты дамыту және оның ғылым мен өндірістің әртүрлі салаларындағы рөлін түсіну мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этнопедагогика
«Этнопедагогика» курсы студенттердің этнопедагогикалық білім беру саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ оларды «Адал азамат», «Толық адам» тұжырымдамасы негізінде әзірленген «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» талаптарына сәйкес білім алушылардың рухани-адамгершілік, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарын дамытуға бағытталған этникалық тәрбиелеудің әдістері мен технологияларын қолдануға үйрету мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Аналитикалық химия (орыс тілінде)
Химиялық анализдің теориясы мен практикасы саласындағы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қарастыратын сұрақтары: зат массасының сақталу заңы; қышқылдар мен негіздер туралы қазіргі заманғы түсініктері; рН есептеу; тотығу-тотықсыздану жүйелеріндегі және комплексті қосылыстардың ерітінділеріндегі тепе-теңдік; гравиметриялық және титриметриялық талдау әдістерінің мәні.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Курс тәрбие жұмысын жоспарлауға, тәрбие үдерісінің ерекшеліктері мен заңдылықтарын ескере отырып ұйымдастыруға қойылатын талаптарды зерттеуге бағытталған. Бұл курста тәрбие технологиялары, бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық-шығармашылық қызметінің технологиялары, тәрбие істерін ұйымдастыру технологиялары және т.б.; ұсынылатын тәрбие әдістері мен әдістерінің тиімділігі мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Пәнді оқытудың мақсаты-кәсіби және ғылыми қызметті шешу үшін коммуникативті кәсіби құзыреттіліктің қажетті деңгейін игеру. Студент керек зерттелген тақырыптар шеңберінде монологиялық мәлімдеме құру; өз пікірін білдіру, іс-әрекетке баға беру және ағылшын тілінде өз шешімін дәлелдеу. Дербес оқу-танымдық қызметті ұйымдастырудың негізгі стратегияларын меңгеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Жалпы биология
Тірі ағзалардың құрылымын әртүрлі деңгейлерде ұйымдастыруда олардың қызмет ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Биология тарихының ғылым ретіндегі мәселелері, тіршіліктің пайда болуы мен тіршілік теориясы, жасуша биологиясының ерекшеліктері, зат алмасу, көбею, эволюция және организмдердің алуан түрлілігі қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химияны оқыту әдістемесі
Курстың міндеттері: студенттердің білімін қалыптастыру және теориялық негіздер бойынша білімді ұйымдастыруға Практикалық дайындық. Тәжірибеде күнделікті туындайтын жекелеген әдістемелік мәселелерді ғылыми тұрғыдан шеше білу, химияны оқыту процесінде білім беру, тәрбиелеу және дамыту мақсаттары. Химияны оқытудың негізгі әдістерін білу негізінде практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ағылшын тілі В-2
"Бұл курс кәсіби шет тілінде сөйлеуді дамыту мақсатында оқытылып,кәсіби құзыреттілікті арттыру мақсатында болашақ маманның кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.Курспродуктивті және рецетивті тілдік материалдарды тереңдетуге және жетілдіруге,сондай-ақ кәсіби қызметте шет тілін меңгерудің практикалық дағдыларын дамытуға арналады. "
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Химияда бағалау әдістері мен нәтижелері
Мақсаты-білім алушыларға оқушылардың білім сапасын бақылау принциптері мен әдістерін, оларды бағалау мен диагностикалауды ашу. Оқу материалын игеру барысын, шығармашылық ойлауды қалыптастыруды бақылауға мүмкіндік беретін бақылау әдістері ұсынылатын болады. Критериалды бағалаудың, білімді бағалау шкаласы мен рейтингтің артықшылықтары, кемшіліктері мен қиындықтары ашылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Органикалық химия-1 (ағылшын тілінде)
Пәннің мақсаты-органикалық қосылыстар химиясы бойынша жүйелі білім алу және синтездің эксперименттік әдістерін меңгеру. Пән органикалық қосылыстардың номенклатурасын; органикалық және гетероциклді қосылыстардың негізгі кластарының құрылымын; органикалық реакциялардың жіктелуін; органикалық және гетероциклді қосылыстардың қасиеттері мен синтезінің негізгі әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Химиялық технология (ағылшын тілінде)
Химиялық технология пәні химиялық, физикалық, физика-химиялық және аэрогидродинамикалық процестерді ұйымдастыруға, химиялық өнімдердің химиялық-технологиялық өнеркәсіптік өндірістерін құруға арналған.Курс геометриялық және уақыт шкалаларын – Инженер қызметінің мақсаттары мен сипатын анықтайтын химиялық технологияның маңызды сипаттамаларын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақ тілінде химия терминологиясы
Курстың мақсаты химия терминологиясын қазақ тілінде оқыту, негізгі ұғымдарды меңгеру, химияны оқыту аясында қазақ тілінде қарым-қатынас жасау бойынша практикалық дағдыларды қолдану болып табылады. Курсты игеру кезінде студент зерттелген химиялық тақырыптар шегінде монологиялық мәлімдемелер құруы керек; Бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы терминдерін меңгеруі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Органикалық химияның теориялық негіздері (ағылшын тілінде)
Пәннің мақсаты-органикалық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттері, сыртқы және ішкі факторлардың олардың реактивтілігіне әсері туралы терең идеяларды алу. Пән органикалық және гетероциклді қосылыстардың стереохимиясының негіздерін, реактивтілік теориясын,Органикалық химиядағы негізгі реакциялардың механизмдерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Зерттеу әдістері (ағылшын тілінде)
Бұл пәннің мақсаты ғылыми зерттеудің әдіснамасын, құрылымын және негізгі кезеңдерін зерттеу болып табылады. Курс ғылыми зерттеулер жүргізуде теориялық және практикалық дағдыларды алуға бағытталған. Курсты оқығаннан кейін студенттер зерттеу мәселесін ұсына алады және оны талқылай алады,зерттеу құрылымының негізгі компоненттерін анықтай және негіздей алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі зерттеулер және инновацияларда жасанды интеллектті қолдану (орыс тілінде)
Пән студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастыру, жасанды интеллектті қолдана отырып, заманауи білім беру технологиялары мен оқытудың инновациялық тәсілдерін игеру, сондай-ақ оларды білім беру процесінің сапасын арттыру үшін тиімді қолдану мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы (ағылшын тілінде)
Макромолекулалардың синтезі мен қолданылуының негізінде жатқан макромолекулалардың құрылымы мен қасиеттерінің ерекшеліктері қарастырылады. Зерттеу нысандары химиялық байланыстармен байланысқан және негізгі тізбекте көміртек атомдары бар қайталанатын мономерлік бірліктерден немесе молекулалық топтардан тұратын синтетикалық және табиғи шыққан макромолекулалар болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Химиядан есептер шығару әдістемесі
"Курстың мақсаты студенттерде қазіргі заман маманын даярлайтын құзыреттіліктерін дамытуғ абағыттап, химик-оқытушы мамандарын дайындау да химиядан есептердің жіктелуін, оларды шешу әдістерін оқытыу. Пәнді меңгеру кезінде химия курсының негізгі бөлімдерінен есептерді шығарудың әдістемелік жолдарын меңгеру, берілгенін дұрыс түсініп, есептің шешуін дұрыс жазып үйрену. "
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Конформационды анализ
Пән алкандардың конформациялық талдауын қарастырады.Айналмалы изомерияны,конформация және конформерлер ұғымын зерттейді. Этандағы және басқа молекулалардағы әлеуетті энергетикалық тосқауылдың себептерін,жазықтықтағы конформацияларды бейнелеу тәсілдерін қарастырады. Бөлме температурасында Этан мен Бутанның айналу кедергісі,энергетикалық профильдері (конформерлердің потенциалдық энергиясының диаграммалары) туралы түсінік.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Органикалық химия-2(орыс тілінде)
Бұл пәннің мақсаты карбоциклді және гетероциклді қатардың органикалық қосылыстары саласындағы білімдерді және органикалық қосылыстарды синтездеу дағдыларын қалыптастыру. Пән циклді органикалық қосылыстардың құрылысын, реакциялық қабілеттілігін, алыну жолдарын және химиялық қасиеттерін қарастырады. Ароматты қатардағы электрофилді және нуклеофилді орынбасу реакцияларының механизмдерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физикалық химия (ағылшын тілінде)
Физикалық химия негіздері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі, нақты теориялық және практикалық мәселелерді шешу дағдылары алынады. Бөлімдер қарастырылады: термодинамика заңдары; термохимия; біртекті және гетерогенді жүйелердегі химиялық тепе-теңдік; Химиялық кинетика; біртекті және гетерогенді катализ; электрохимиялық процестердің заңдылықтары мен заңдылықтары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектеп оқушыларының жобалық қызметін ұйымдастыру (ағылшын тілінде)
Курстың мақсаты – жобалау-зерттеуіс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесін зерделеу негізінде химия және биология мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін дамыту. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер оқу-зерттеу жобаларының мазмұны мен ұйымдастырылуына әдістемелік талаптарды біледі, олар студенттердің сабақ уақытында және сабақтан кейінгі жобалық әрекеттерін ұйымдастыра алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Комплексті қосылыстар химиясы (ағылшын тілінде)
"Курстың мақсаты-күрделі қосылыстар туралы түсінік қалыптастыру. Студенттерді күрделі қосылыстардың құрамымен, құрылымымен және қасиеттерімен таныстыру. Оқушылардың тұздарды алу және қолдану тәсілдері туралы түсініктерін тереңдету. Кешенді қосылыстардың қасиеттерін алу, тану, зерттеу бойынша эксперименттік жұмыстарда оқушылардың зерттеу дағдыларын дамыту."
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Коллоидтық химия (ағылшын тілінде)
"Пәннің мақсаты-коллоидтық химияны,заттардың гетерогенді қоспаларын (дисперсті жүйелер), олардың қасиеттерін, осы жүйелерде жүретін процестерді зерттеу. Коллоидтық химияның міндеттері-дисперсті жүйелердегі физика-химиялық процестердің бағытын болжау және ерекшеліктерін зерттеу. Зерттеу барысында электронды микроскопия, ультрамикроскопия, ультрацентрифугалау, электрофорез және т. б. сияқты арнайы зерттеу әдістерін қолданады."
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Химиядан аса күрделі есептер шығару әдістемесі
Курсты оқу кезінде химия мәселелерін шешудің әдістемелік әдістерін меңгеру, берілген нәрсені дұрыс түсінуді үйрену, мәселенің шешімін дұрыс жазу қажет. Олимпиадалық есептерді шешудің әдістемелік тәсілдерін зерделеу; себеп-салдарлық байланыстарды түсіну. Студенттердің өз бетінше оқуға және өзін-өзі реттеуге қабілеттілігін қалыптастыратын оқу процесін ұйымдастыруға студенттердің білімі мен практикалық дайындығын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стереохимия
Пәнде алкандар мен циклоалкандарды конформациялық талдаудың негіздері; конформация және конформерлер туралы түсінік; жазықтықтағы конформацияларды бейнелеу тәсілдері, ньюменнің проекциялары қарастырылады.Айналу кедергісі және тұрақты конформациялар ұғымын зерттейді. Асимметриялық немесе хиральды орталық туралы түсінік талқыланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Функционалды органикалық қосылыстар химиясы (орыс тілінде)
Бұл пәннің мақсаты циклді және гетероциклді қатардың органикалық молекулаларының функционалды туындылары бойынша білімдерді қалыптастыру болып табылады. Мұнда арилгалогенидтердің, азот-, күкірт- және оттекқұрамды функционалды органикалық қосылыстардың құрылысы мен реакциялық қабілеттілігі, синтездеу әдістері мен химиялық қасиеттері, құрылыс және химиялық қасиеттері арасындағы байланысы туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Полимерлердің химия мен физикасы (ағылшын тілінде)
Пән полимерлердің химиясы мен физикасының қазіргі дамуының, оларды өндірістің әртүрлі салаларында қолданудың негізгі бағыттарын қарастырады. Полимерлер мен көмірсутек материалдарының құрылымы мен қасиеттерін зерттеу Пластикалық массаларды синтездеу мен өңдеу технологиясының негізінде жатыр. Радикалды және иондық полимерлеу процестерінің механизмі, полимерлердің физикалық күйлерінің жалпы сипаттамасы, полимерлердің химиялық түрленуі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектептегі оқу процесін ұйымдастырудағы инновациялық технологиялар (орыс тілінде)
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқушылардың өзіндік оқу дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту болып табылады.Пән курсы контекстегі мәселелерді қарастырады: оқытудағы оқытудың жаңа тәсілдері; сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану; оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Координациялық химия(ағылшын тілінде)
Координациялық химия күрделі қосылыстардың химиясы мен ерекшеліктерін зерттейді. Пәннің мазмұны келесі бөлімдерді қарастыруды қамтиды: координациялық қосылыстардың электрондық құрылымы, реакция механизмдері және комплексті қосылыстардың тұрақтылығы, металл-металл байланыстары және кластерлік комплекстері бар қосылыстар, металлорганикалық қосылыстар, металл комплекстерінің катализі, биология және медицинадағы комплекстер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мемлекет және құқық, қазақстандық заңнаманың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл шаралары туралы білім алады, мемлекеттік органдардың жұмыс істеу принциптерін, кәсіпкерлік, нарықтық экономика, инвестициялық саясат және тұрақты даму негіздерін түсінеді. Кәсіпкерлік қызметті табысты жүргізу үшін бизнес-идеяларды әзірлейді, жоспарлайды, нарықты талдау және тәуекелдерді басқару дағдыларын меңгереді;экономика ғылымының әдістерін, нарықтық қатынастардың заңдылықтарын біледі, кірістер мен шығыстарды ескере отырып, жеке бюджетті жоспарлауды және қалыптастыруды біледі; қаржы өнімдері мен инвестициялық құралдарды тиімді пайдаланады; биологиялық және экологиялық жүйелердің жұмыс істеуі туралы білімі бар; экологиялық және қауіпсіз нормаларды сақтай отырып, қоршаған ортадағы мінез-құлықты бағалайды және түзетеді ; адамның табиғатпен өзара әрекеттесуі туралы пайымдаулар қалыптастырады.
- Кәсіби шет тілінде сөйлеуді меңгереді, кәсіби қарым-қатынаста шет тілін еркін қолдана алады, мамандандырылған мәтіндерді талдай алады, пікірталастарға, презентацияларға және келіссөздерге қатыса алады. Ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдылары қалыптасады, лексика-грамматикалық база кеңейеді, мәдениетаралық құзыреттілік дамиды, бұл Кәсіби шет тілін даярлау деңгейін арттыруға ықпал етеді.
- Кәсіби бағдар беру жұмысын ұйымдастыру бойынша білім мен дағдыларды меңгереді, оқушылардың кәсіби қызығушылықтарын анықтай алады, олардың өзін-өзі анықтау үдерісіне жетекшілік етеді, химияға тұрақты қызығушылықты қалыптастырады, оны ғылым мен өндірістегі рөлін аша отырып, болашақ мамандықты саналы таңдауға ынталандырады
- Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы мен гигиенасының жас ерекшеліктері туралы толық ақпарат алады. Балалардың өсуінің, дамуының, ОЖЖ және ЖЖҚ жас ерекшеліктерін, гомеостазды реттеуді, дене жүйелерінің жұмыс істеуін біледі. Қоршаған ортаны бағалаудың гигиеналық әдістерін қолдана алады және күн тәртібі бойынша ұсыныстар жасай алады. Физиологиялық көрсеткіштерді талдау дағдыларын меңгеру оқу жағдайларын бағалауға және оқушылардың денсаулығын сақтауға мүмкіндік береді. Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып оқыту мен бағалаудың тиісті әдістерін таңдай алады
- Білім беру процесін басқарудың принциптерін, нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады. Білім беру ұйымындағы басшы мен ұжымның кәсіби өзара іс-қимылының қандай да бір ерекшеліктерінің себептерін анықтайды және тәуекелдерін бағалайды. Мектепте инклюзивті білім беруді жүзеге асыруды жоспарлай алады.Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке ерекшеліктерін ескереді.Педагогиканың, жалпы және жас ерекшелік психологиясының, инклюзивті білім берудің негіздерін біледі;оқушылардың зерттеу және жобалау қызметіне, пікірталастарға және оқытудың басқа да проблемалық әдістеріне байланысты сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістерін қолданады; білім беру процесінде, оның ішінде ЖИ пайдаланумен заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды ; оқушылардың мазмұны мен жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту әдістерін қолдана алады
- Этнопедагогика саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды алады, этникалық тәрбиенің әдістері мен технологияларын қолдана алады, білім алушыларда білім беру ортасында "бірыңғай тәрбие бағдарламасының" талаптарына сәйкес рухани-адамгершілік, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды қалыптастыра алады. Педагог мәртебесін көрсететін және білім беруде көшбасшылыққа қол жеткізуге бағытталған нормаларға сәйкес дәстүрлі және инновациялық технологиялар негізінде педагогикалық процесте оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастырудың нұсқаларын ұсынады; білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді.
- Химиялық процестерді модельдеу және талдау үшін қолданылатын негізгі математикалық әдістерді зерттеу мен кәсіби қызметте қолдану, негізгі пәндер бойынша білім алушылардың білімін, іскерлігі мен дағдыларын дамыту; ғылыми зерттеу әдістерін білу және оларды зерттелетін салада қолдану
- Қазіргі химияның жетістіктері мен проблемаларын түсіну; химиялық процестерге ғылыми бақылаулар жүргізе алады, эксперименттік деректерді жинау үшін аппаратты қолдана алады және физика-химиялық жабдықты қолдана отырып жұмыс істей алады, оқытудың, бағалаудың тиісті технологиялары мен стратегияларын меңгеру қиындықтарын ескере отырып таңдай алады
- Кәсіби терминологияны, жазбаша және ауызша қарым-қатынас дағдыларын меңгереді, іскерлік тіл нормалары бойынша құжаттар жасай алады, мамандық бойынша сөздік қорын кеңейтеді, сөйлеу мәдениетін жетілдіреді және мемлекеттік тілде коммуникативтік құзыреттілікті дамытады, қысқа мерзімді және орта мерзімді жоспарлауды жүзеге асырады.
- Практикалық есептердің теориялық және эксперименттік шешімдерінің нәтижелерін талдау және олардың дұрыстығын бағалау, пәнаралық/пәнаралық байланыстарды, бағалау технологиялары мен стратегияларын қолдану және жеке қабілеттер мен қажеттіліктерді ескеру қабілетіне ие болу.
- Білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасы туралы жалпы түсінік алады, ұйымдастырушылық жағдайларды талдау дағдыларын игереді, өзара әрекеттесудің тиімді стратегияларын таңдайды, жеке басқару тұжырымдамасын қалыптастырады, көшбасшылық қасиеттер мен ұжымның ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру ортасында кәсіби шешімдер қабылдау қабілеттерін дамытады; орта мектепте химияны оқыту әдістемесін, химия бойынша есептерді шешу әдістемесін, цифрлық білім беру технологияларын, химияны оқытудағы әдістер мен тәсілдерді білу мен түсінуді және оларды орта мектепте химияны оқытуда қолдану дағдысын көрсету. Білім алушыларды критериалды бағалау жүйесін қолдана алады, білім алушылардың оқу жетістіктеріне тұрақты мониторинг жүргізе алады.
- Оқыту нәтижелерін бағалау құралдарын қолданудың тиімділігі мен әдістемесін анықтау; зерттеуді жоспарлау әдістері мен деректерді өңдеу тәсілдерін қолдану; ғылыми зерттеу әдіснамасының негіздерін меңгереді, зерттеу мәселесін тұжырымдай және негіздей алады, мақсатын, міндеттерін, гипотезасы мен әдістерін анықтай алады, зерттеу құрылымын құра алады, деректерді талдай және түсіндіре алады, нәтижелерді ғылыми нысанда ұсына алады және зерттеу мәселелерін талқылауға қатыса алады. жұмыста ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әртүрлі әдістерін қолдану; оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесін қолдана алады.
- Қазіргі заманғы химия зертханасында жұмыс істеудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын алады, эксперименттер жүргізу және ұйымдастыру әдістерін меңгереді, әдістемелік әдістерді қолдана отырып химиялық есептерді шешеді, қауіпсіздік техникасын сақтайды және білім беру практикасында химияға қызығушылықты қалыптастыру үшін эксперименттік тәсілдерді тиімді пайдаланады;жобалау-зерттеу қызметінің әдіснамасын меңгереді, оқу жобаларының мазмұны мен құрылымына қойылатын талаптарды біледі, жобалық тапсырмаларды әзірлеуді және іске асыруды біледі, оқу және сабақтан тыс жұмыстарда оқушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыру, химия саласындағы оқу жобаларын сүйемелдеу үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады.
- Оқу-тәрбие процесінің нәтижелерін заманауи құралдармен бағалау; оқыту әдістемелерін өз бетінше әзірлеуге қабілетті;ақпаратты, сондай-ақ оны алу көздерін сыни және рефлексивті түрде таңдау; оқыту практикасын жақсарту үшін бағалау нәтижелерін, білім алушылардың танымдық іс-әрекетін жандандыру қағидаттарын,педагогикалық практиканы рефлексиялау әдістерін, оның ішінде әріптестерімен өзара іс-қимыл жасау үшін қолдана алады.
Ұқсас БББ
6B01507 Химия - Биология мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01507 Химия және биология (көп тілде білім беру)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01507 Химия және биология пәндерінің мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01507 Химия
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01507 Химия-Биология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01507 Химия
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01507 Химия-Биология мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01507 Химия-Биология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01507 Химия және биология мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті