6B01507 Химия және биология мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Химия және биологияны инновациялық деңгейде және орта білім берудің жаңартылған мазмұнына сәйкес оқытуға, қызметін үнемі өзгеріп отыратын жағдайларда жүзеге асыруға қабілетті, әлеуметтік бейімделген, мәдени тұрғыдан дамыған, кәсіби құзыретті химия мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Жалпы химия
Жалпы химия курсының негізгі бөлімдерін білу және түсіну, терминологиялық аппаратпен жұмыс істеу. Тотығу реакцияларының теориясын білу және түсіну. Бутлеровтың химиялық құрылымы теориясының негізгі ережелерін түсіну және қолдану. Мерзімді заңды және Менделеев элементтерінің мерзімді жүйесін кәсіби практикада қолдану. Бейорганикалық және органикалық қосылыстардың негізгі кластарын білу және түсіну. Атомдар мен молекулалар құрылымының негізгі теорияларын түсіну және қолдану. Ядролық химия және атомдардың ядролық түрленуінің негіздерін білу және түсіну. Элементтердің ядролық синтезін түсіну. Дисперсті жүйелер химиясының негіздерін білу және түсіну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Білім алушыларда бейорганикалық қосылыстар, олардың жіктелуі, номенклатурасы, құрылымы, изомериясы және олардың жұқа құрылымдары, физикалық - химиялық қасиеттері туралы іргелі білім қалыптастыру. Бейорганикалық қосылыстардың химиялық реакцияларының теңдеулерін құру. Бейорганикалық қосылыстардың тотығу дәрежесін анықтау қабілетін қалыптастыру; периодтық кестені қолдана отырып, кез-келген элементтің электронды конфигурациясын атаңыз және сипаттаңыз. Эксперимент жүргізу, Бейорганикалық қосылыстардың құбылыстары мен қасиеттерін байқау және сипаттау, қорытынды жасау. Д. И. Менделеевтің периодтық заңының мағынасын ашу; Периодтық жүйе және олардың атомдарының құрылымдық ерекшеліктері туралы ережелер негізінде химиялық элементтер мен олардың қосылыстарын сипаттаңыз. Д.и. Менделеевтің периодтық жүйе топтары элементтерінің қасиеттерін білу және түсіну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогика
Практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру; педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімдерін көрсету, олардың қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру психологиясы
Пәннің мақсаты – студенттерде заманауи білім беру процесінің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқыту жағдайында тұлғаның танымдық процестерін, жеке ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық қолдау құралдарын меңгерту және тәжірибеде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету, қазіргі білім берудің психологиялық принциптері, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері, оқу іс-әрекетін ынталандыру, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, білім беру ортасындағы тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі, мұғалімнің эмоционалды денсаулығы. Оқыту нәтижелері: білім беру психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсете біледі; білім алушылардың мотивациясына, үлгерімі мен мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтайды; білім беру ортасында психологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың мінез-құлқын психология тұрғысынан талдап түсіндіреді; педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен білім алушыларды психологиялық қолдау құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зоология
Жануарлар әлемінің қарапайым бір клеткалы формалардан жоғары ұйымдастырылған таксаларға дейінгі даму заңдылықтарын, экожүйелердегі рөлін және омыртқасыздар мен омыртқалылардың негізгі түрлері мен кластарының практикалық маңыздылығын білу. Алынған білімді шығармашылық жалпылау, өз білімін жазбаша және ауызша түрде нақты және объективті баяндау, жануарлардың таксономиялық тиістілігін анықтау, зоологиялық материалды камералдық өңдеу, Жарық микроскоптарымен жұмыс істеу, жұмыс нәтижелерін суреттеу және ресімдеу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Териология және энтомология
Кәсіптік сүтқоректілердің морфологиясының, физиологиясы мен көбеюінің ерекшеліктерін; географиялық таралуы мен экологиясын білу. Жануарлардың жекелеген түрлерінің биологиясы туралы білімді меңгеру, жануарлардың маңызды жүйелі топтарының ерекше белгілерін, жануарлардың жіктелуінің негізгі принциптерін және жалпы сипаттамасын меңгеру; алынған деректерді өндірістік, ғылыми және практикалық міндеттерді шешу үшін қолдана білу, кәсіпшілік-аңшылық жануарларды қорғау, оларды қорғау және ұтымды пайдалану жөніндегі іс-шараларды жоспарлау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Цитология және гистология, эмбриология
Гистологиядағы, цитологиядағы және эмбриологиядағы зерттеу әдістері. Бекітілген жасушалар мен тіндерді зерттеу әдістері. Тірі жасушалар мен тіндерді зерттеу әдістері. Жасушалар мен тіндердің химиялық құрамы мен метаболизмін зерттеу әдістері. Гистологияның, цитологияның және эмбриологияның ғылым ретінде қалыптасуы. Жасуша туралы ілім. Адам эмбриологиясының негіздері. Тіндердің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуінің жалпы принциптері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ботаника
Өсімдіктердің тіршілік әрекетінің негізгі сипаттамаларын, сыртқы және ішкі құрылымын, олардың онтогенетикалық және маусымдық өзгерістерін, көбею және қоныс аудару әдістерін, өмір сүру жағдайларына тәуелділікті білу. Әр түрлі бөлімдердің өкілдерінің құрылымдық ұйымының ерекшелігін ескере отырып, Жоғары өсімдіктердің толық морфологиялық сипаттамасын жасай білу. Зертханалық және далалық жағдайларда өсімдіктерді зерттеу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сапалық химиялық талдау
Химиялық зертханада жұмыс әдістері мен тәсілдерін білу, түсіну және қолдану. Иондар мен топтық реагенттердің жалпы аналитикалық жіктелуін біліңіз. Сапалы химиялық талдауды дамытудың негізгі бағыттарының рөлін түсіну. Элементтер мен олардың қосылыстарының химиялық құрылымы мен қасиеттері туралы білімді түсіну және қолдану. Аналитикалық топтардың негізгі катиондары мен аниондарына сапалы реакция теңдеулерін бере білу. Әр түрлі аналитикалық топтардың ион қоспаларын бөлу дағдыларына ие болыңыз. Белгісіз қатты және сұйық заттарды сапалы талдау дағдыларына ие болу. Сапалы химиялық талдау бойынша эксперименттік есептерді шеше білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Құрылымдық ботаника және өсімдіктер систематикасы
Организмнің жасушалық, тіндік және орган деңгейлеріндегі өсімдік ағзасының құрылымы мен қызметін білу. Анатомиялық препараттарды оқып, талдай білу. Микроскопиялау, ағзалардың морфологиялық және анатомиялық құрылымын сипаттау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Элементтер химиясы
Атомдардың мөлшері мен энергетикалық параметрлерінің салыстырмалы сипаттамасын білу және түсіну. Алу әдістерін, металдардың химиялық белсенділігін, олардың сумен, оттегімен, сутегімен реакциясын қолданыңыз. Оксидтердің, пероксидтердің, супероксидтердің, сілтілі металдардың озонидтерінің қасиеттерін білу және түсіну. Гидроксидтердің, карбонаттардың, сульфаттардың қасиеттері мен қасиеттері, олардың диссоциациясы, жылу тұрақтылығы туралы білімді қолдану. Сілтілік металдар тұздарының ерігіштігін және кристалдық торлардың энергиясын білу және түсіну. Галогендердің табиғи қосылыстарын білу және түсіну, техникада және зертханада қарапайым заттарды алу. Электрондық құрылым, қарапайым заттағы байланыс күші, физикалық қасиеттері және уыттылығы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Талдаудың физика-химиялық әдістері
Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеулер жүргізу үшін қажетті физика-химиялық талдау әдістері арқылы алынған нәтижелерді түсіндірудің теориялық негіздерін, әдістері мен дағдыларын игеру. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар: ультракүлгін аймақта сұйық үлгілерге талдау жүргізе алады; аспаптарды сынама даярлауды, калибрлеуді жүргізе алады; Тамақ өнімдерінің сапасын анықтауда талдаудың оптикалық және электрохимиялық әдістерін қолдана алады. Электронды сіңіру спектрлерін түсіндіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Адам және жануарлар анатомиясы мен физиологиясы
Адам мен жануарлар физиологиясының міндеттері мен әдістерін, дененің функциялары туралы ғылым ретінде білу. Адам мен жануарлар физиологиясының биология ғылымының басқа бағыттарымен байланысын орната білу. Дененің жүйке, эндокриндік, жүрек-тамыр, тыныс алу, шығару және басқа жүйелерінің функциялары туралы теориялық білімді меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өсімдіктер физиологиясы және микроорганизмдер биологиясы
Пәннің мақсаты экожүйелердегі рөлін, сондай-ақ жасушалық және молекулалық деңгейде болатын процестерді түсіну мақсатында өсімдіктер физиологиясы мен микроорганизмдер биологиясының негіздерін оқыту. Курс өсімдіктер мен микроорганизмдердің тіршілік ету механизмдерін, олардың қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін, сондай-ақ осы білімді ауыл шаруашылығында, экология мен биотехнологияда қолдануды зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық химиялық талдау
Сандық химиялық талдау әдістерін дамытудың негізгі бағыттарын білу және түсіну. Заттарды гравиметриялық талдаудың практикалық дағдыларын меңгеру. Белгілі бір үлгідегі белгілі бір компоненттердің сандық мазмұнын анықтай білу. Гравиметриялық талдауда қолданылатын химиялық жабдықты пайдалану дағдыларын меңгеру. Гравиметриялық және титриметриялық талдауларда есептеулер жүргізе білу; титрлеудің қышқылдық-негіздік, тотығу-тотықсыздану, комплексонометриялық, сондай-ақ кері түрлерін жүргізу дағдыларын меңгеру. Талдау сызбаларын құру, талдау әдісін таңдау, әр түрлі анықтамалар үшін сандық талдау әдістерін жан-жақты қолдану. Талдау әдісіне, анықтау әдістеріне негізделген заңдылықтар мен химиялық процестердің мәнін түсіндіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Химиялық термодинамика және тепе-теңдік
Химиялық термодинамика заңдарын түсіну және қолдану. Электролиттер мен электрохимиялық жүйелер ерітінділерінің термодинамикасын білу және түсіну. Практикалық мәселелерді шешу үшін идеалды және нақты газдардың заңдылықтарын қолдана білу. Меңгеруі негізгі заңдылығымен жүретін химиялық процестердің сипаттамалары мен равновесного жағдайын сипаттаудың әдістерімен химиялық равновесий ерітінділерде электролиттер. Химиялық тепе-теңдіктің теориялық негіздерін түсіну және қолдану. Тәжірибеде процесс тепе-теңдігінің сандық сипаттамаларын есептеңіз. Термодинамиканың принциптерін және химиялық термодинамиканың негізгі теңдеулерін түсіну. Көп компонентті жүйелерде химиялық және фазалық тепе-теңдікті термодинамикалық сипаттау әдістерін қолдану. Коллигативті қасиеттер мен шешімдерді түсіну және оларды есептей білу. Берілген бастапқы жағдайларда процестің бағытын анықтаңыз. Бір компонентті және екілік жүйелерде фазалық тұрақтылық аймақтарының шекараларын белгілеңіз. Екілік гетерогенді жүйелердегі бірге өмір сүретін фазалардың құрамын анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепте химияны оқытудың жеке әдістері
Бейорганикалық заттардың қасиеттерін түсіндіру үшін Менделеевтің периодтық Заңын білу, түсіну және қолдану. Білім алушыларда валенттілік, тотығу дәрежесі, тотығу-тотықсыздану реакциялары туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру. Гидролиз және оның механизмдері туралы бастапқы ұғымдар мен түсініктерді қалыптастыру. Су ерітінділері теориясы туралы түсінік беру және түсіндіру. Электролиттік диссоциация құбылысы туралы оқушылардың түсініктерін қалыптастыру. Элементтердің сутегі мен оттегі қосылыстары туралы ақпаратты мектеп тәжірибесінде түсіну және қолдану. Мектеп оқушыларында галогендер тобының элементтері мен қосылыстары туралы білім мен түсінік қалыптастыру. Карбонилдер мен органометалл қосылыстары туралы ақпаратты түсіну және қолдану. Орта мектеп шеңберіндегі химия бойынша оқу және авторлық бағдарламаларды талдау. Оқушыларға зертханалық тәжірибелер мен практикалық сабақтарды өткізу әдістемесін түсіндіру, мектептегі химиялық кабинетті сипаттау. Химиялық үйірме жұмысының негізгі бағыттары мен ұйымдастырылуын түсіну және қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пәннің мақсаты – білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйін, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін зерделеу, білім алушылардың өз қызметін бақылау және бағалау қабілетін қалыптастыру, функционалдық сауаттылық пен кең ауқымды дағдыларды қалыптастыру бойынша оқыту үдерісінде туындайтын қиындықтардың себептерін анықтау және жою. Критериалды бағалау технологиясының моделі, бағалау принциптері, кезеңдері мен құралдары, білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлері зерделенетін болады. Пәнді игеру барысында жас ерекшеліктеріне сәйкес білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдылары қалыптастырылатын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биорганикалық химия
Органикалық химия пәнін, А. М. Бутлеровтың химиялық құрылымы теориясын, коваленттік байланыс сипаттамасын білу. Индуктивті, мезомерлі эффектілерді, құрылымдық изомерияны, стереоизомерияны, геометриялық изомерияны, оптикалық изомерияны, конформациялық изомерияны түсіну. Қосылу, бөліну, алмастыру, қайта топтастыру реакцияларын, гомолитикалық және гетеролитикалық реакцияларды білу және түсіну. Адам метаболизмі мен организмнің өмірлік белсенділігінің негізін құрайтын химиялық процестердің химиясын біліңіз. Ақуыздардың, майлардың, көмірсулардың, дәрумендердің биохимиялық негіздерін түсіну. Механизмді ескере отырып, реакцияны сипаттай білу және реакция өнімдерін анықтау, оны жүзеге асыру шарттарын талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Органикалық химия
Полифункционалды органикалық қосылыстардың маңызды кластарын жіктеңіз: құрылымы, номенклатура ережелері, физикалық қасиеттері, алу әдістері, Типтік және нақты химиялық қасиеттері. Химиялық зертханада жұмыс істеудің жалпы ережелері мен тәртібін қолдану. Жіктеу белгілері негізінде органикалық қосылыстардың белгілі бір сыныптар мен топтарға жататындығын анықтаңыз. IUPAC номенклатурасының ережелеріне сәйкес формулаларды құрыңыз және құрылымдық формула бойынша атаулар беріңіз. Химиялық қасиеттерін сипаттайтын полифункционалды органикалық қосылыстар мен реакциялар алу реакцияларының теңдеулерін құру. Полифункционалды органикалық қосылыстар химиясы бойынша оқу және анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Органикалық заттармен және химиялық аппаратурамен қауіпсіз жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Биологияны оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты студенттерді оқушыларға білім мен тәрбие беру теориясы мен әдістемесі бойынша білім-біліктермен қаруландыру болып табылады. Пән аясында мыналар оқытылады: биологияны оқытудың материалдық базасы, Биология әдістемесіндегі негізгі дидактикалық принциптер, мектеп пәнінде биологиялық ұғ ымдарды дамыту, биологияны оқытудағы тәрбиенің түрлері, биологияны оқыту әдістері, биологияны оқыту формалары, биологияны оқыту құралдары, Биология мұғалімінің тұлғасы, оқытудың жаңа технологиялары, дәстүрлі емес сабақтар, биологиядан сыныптан және сабақтан тыс жұмыстар, қазіргі биология сабақтарына қойылатын талаптар, биология сабақтарындағы білім тексеру мен бағалау. Курсты меңгеру нәтижесінде заманауи орта мектептегі биологиялық білім беру жүйесін, биологияпәнінің орта мектептерге арналған оқу бағдарламалары мен оқулықтарының мазмұнын, игерілетін материалдың оқу-тәрбие міндеттерін анықтау, биологияны оқытудың жылдық және тақырыптық жоспарларын әзірлеу, сабақтардың, зертханалық сабақтардың жоспарларын құру, оқу барысында оңтайлы нысандарды, әдістер мен әдістемелік амалдарды, анықтауды біледі, табиғат аясына таным жорықты ұйымдастыру мен өткізу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық химия
Химиялық термодинамика заңдарын түсіну және қолдану. Электролиттер мен электрохимиялық жүйелер ерітінділерінің термодинамикасын білу және түсіну. Практикалық мәселелерді шешу үшін идеалды және нақты газдардың заңдылықтарын қолдана білу. Меңгеруі негізгі заңдылығымен жүретін химиялық процестердің сипаттамалары мен равновесного жағдайын сипаттаудың әдістерімен химиялық равновесий ерітінділерде электролиттер. Химиялық тепе-теңдіктің теориялық негіздерін түсіну және қолдану. Тәжірибеде процесс тепе-теңдігінің сандық сипаттамаларын есептеңіз. Термодинамиканың принциптерін және химиялық термодинамиканың негізгі теңдеулерін түсіну. Көп компонентті жүйелерде химиялық және фазалық тепе-теңдікті термодинамикалық сипаттау әдістерін қолдану. Коллигативті қасиеттер мен шешімдерді түсіну және оларды есептей білу. Берілген бастапқы жағдайларда процестің бағытын анықтаңыз. Бір компонентті және екілік жүйелерде фазалық тұрақтылық аймақтарының шекараларын белгілеңіз. Екілік гетерогенді жүйелердегі бірге өмір сүретін фазалардың құрамын анықтаңыз.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тірі организмдердің молекулалық ұйымдасуы
Пәннің мақсаты студенттерді жасуша өмірінде шешуші рөл атқаратын нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың құрылымы, қасиеттері мен қызметі туралы заманауи теориялық білімдермен және соңғы ғылыми жетістіктермен таныстыру Пән шеңберінде мыналар оқытылады: хромосомадағы ДНҚ-ның ұйымдасуы, рекомбинантты ДНҚ-ың қазіргі замандағы алғашқы жетістіктері, молекулалық биотехнологияның қағидаттары, биологиялық білім жүйесіндегі, сонымен бірге молекулалық және медициналық генетиканың, сот медицинасының, молекулалық авторизацияның, гендік терпияның және агробиомониторингтің дамуында молекулалық биологияның орны. Курсты игеру нәтижесінде студенттер молекулалық биологияның теориялық негіздерін және методологиясын, нуклеин қышқылдардың және белоктардың молекулалық құрылымының ерекшеліктерін, про- және эукариот жүйелеріндегі генетикалық ақпараттың берілун және іске асырылуын қамтамасыз ететін маңызды құрылымдарды және механизмдерді біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Химия есептерін шешудің жалпы әдістемесі
Химияның негізгі бөлімдері бойынша күрделілігі әртүрлі дәрежедегі есептерді шешудің әдістемелік тәсілдерін меңгеру. Олимпиадалық есептерді шешудің әдістемелік тәсілдерін талдау. Теориялық және қолданбалы сипаттағы химия бойынша күрделі шығармашылық міндеттерді шеше білу. Міндеттерді шешу үшін компьютерлік бағдарламаларды меңгеру. Оқушыларды химиялық есептерді шешуге үйрету үшін мультимедиялық құралдарды пайдалану әдістемесін меңгеру. Жоғары күрделіліктегі тапсырмалар мен жаттығуларды шешу үшін жағдай жасай білу. Дағдысы болуы тиіс шешімдер химиялық мөлшерінде айыппұл салуға әкеп міндеттердің көмегімен теңсіздіктерді және теңдеулер. Заттардың (қатты, сұйық газдардың) қоспасындағы есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Электролит ерітінділеріндегі ерітінділерге, ерігіштікке, тепе-теңдікке есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Термохимия, химиялық термодинамика бойынша есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Тотығу-тотықсыздану реакциялары және электрохимия тақырыбы бойынша есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Заттар мен қоспалардың құрамын анықтау үшін сапалық және сандық эксперименттік есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Органикалық химия есептерін шешу
Пәннің мақсаты-есептеу және эксперименттік есептерді шешу арқылы органикалық химия саласындағы білімді жүйелеу және тереңдету. Органикалық қосылыстардың әртүрлі кластары, реакция механизмдері, сәйкестендіру және синтез әдістері қарастырылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар: Органикалық химия бойынша есептік және логикалық есептерді шеше алады; реакция тетіктерін белгілеу үшін құрылымдық формулаларды талдай алады; органикалық қосылыстарды синтездеу және сәйкестендіру үшін білімді қолдана алады; Органикалық химия шеңберіндегі олимпиадаларға, конкурстарға және жобаларға қатыса алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Генетика және молекулалық биология
Пәннің мақсаты студенттердің тұқым қуалаушылықтың молекулалық негіздері, гендердің құрылымы мен қызметі, сондай-ақ медицина, экология және биотехнологияның өзекті мәселелерін шешу үшін молекулалық биология саласындағы заманауи тәсілдер туралы білімдерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қолданбалы биология және топырақтану негіздері
Курстың негізгі мақсаты педагогикалық профильдегі биология мамандықтары бойынша оқитын студенттерді ауылшаруашылық өндірісінің салаларымен таныстырып теориялық және практикалық білім беру. Сонымен қатар ауылшаруашылығының технологиялық процестері туралы ой-өрісін кеңейтуге және басқа ғылым салаларымен байланысын ашып көрсетуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эволюция теориясы
Оқу пәнінің мақсаты студенттерді эволюциялық процесті зерттеудің теориялық негіздерімен және әдістерімен таныстыру, тірі табиғатты зерттеуге эволюциялық көзқарасты тәрбиелеу, алған білімдері мен дағдыларын кәсіби мәселелерді шешуде қолдану болып табылады. Пән аясында мыналар оқытылады: эволюцияның негізгі заңдылықтары, органикалық дүниенің даму кезеңдері, қазіргі эволюциялық теориялардың негізгі ережелері; жаратылыстану және қазіргі эволюциялық зерттеулердің гносеологиялық мәселелері. эволюциялық көзқарастардың дамуының негізгі кезеңдерін; Чарльз Дарвиннің эволюциялық теориясының мәні, тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің молекулалық негіздері, талдау мен сұрыптаудың генетикалық әдістері Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер эволюцияның теориялық және практикалық мәселелерін талқылап, органикалық дүниенің биохимиялық бірлігі мәселелерін бағдарлай алады, теориялық білімдерін кәсіби мәселелерді практикалық шешу үшін пайдалана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстан биоқорлары
Пәннің мақсаты студенттерге Қазақстанның биоресурстарын зерделеу негіздерін, олардың экожүйелер мен ел экономикасындағы рөлін, сондай-ақ биологиялық ресурстарды орнықты пайдалану және қорғау қағидаттарын оқыту. Курс табиғи жүйелердің тұрақтылығы үшін биоәртүрліліктің маңыздылығын түсінуге, сондай-ақ биоресурстарды ұтымды басқару әдістерін және оларды антропогендік әсер мен климаттың өзгеруі жағдайында сақтауға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқушылардың сыни ойлауын дамыту және функционалдық сауаттылық
Сыни ойлаудың формалары, құрылымы және оның ерекшеліктері. Түрлендіру әдістері, сыни ойлаудың негізгі функциялары. Шешім қабылдау және ойлау дамуын талдау. Шешім қабылдау процесіне адам факторының әсері. Сыни ойлау сауаттылығының функциялары. Оқушылардың сыни ойлауын қалыптастыру әдістері мен тәсілдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Генетика есептерін шығару әдістемесі
Пәннің мақсаты студенттерде әртүрлі күрделіліктегі генетикалық есептерді дұрыс және негізделген шешу үшін қажетті берік теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары сынып оқушыларына арналған химия бойынша авторлық бағдарламаларды әзірлеу әдістемесі
Пәннің мақсаты - білім алушыларда химия пәнінен авторлық оқу курстарын, элективті және факультативтік бағдарламаларды құру үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Курста авторлық бағдарламалардың құрылымына қойылатын талаптар, оларды әзірлеу кезеңдері, материалды іріктеу және құрылымдау әдістері, оқушылардың оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи тәсілдері қарастырылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар: құрылымдық және ғылыми негізделген авторлық бағдарламаны әзірлей алады; оқушылардың мотивациясы мен танымдық белсенділігін қалыптастыру әдістемелерін меңгере алады; инновациялық тәсілдер мен АКТ-ны білім беру процесіне біріктіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дисперсті жүйелердің физика-химиясы
Коллоидтық химияның беттік құбылыстар мен дисперсті жүйелер туралы ғылым ретіндегі түсініктері мен заңдылықтарын меңгеру. Химиялық-технологиялық процестерді зерттеу және әзірлеу кезінде коллоидтық химияның заңдары, теориялары, теңдеулері, әдістері туралы білімдерін қолдану. Дисперсті жүйелер мен беттік құбылыстардың параметрлерін есептеу. Дисперсті жүйелердің физика-химиялық қасиеттерін және беттік құбылыстардың параметрлерін анықтаудың эксперименттік әдістерін қолданыңыз. Беттік құбылыстардың термодинамикасының негізгі түсініктері мен қатынастарын, беттік керілу мен беттік энергияны, адсорбцияны, адгезияны, үйлесімділікті, сулануды, таралуды, капиллярлық конденсацияны қолданыңыз. Беткі қабаттың қалыптасу процестерінің механизмдері туралы түсінікке ие болыңыз. Бетіндегі электрокинетикалық құбылыстарды түсіндіріңіз. Дисперсті жүйелерді зерттеудің құрылымдық-механикалық қасиеттері мен реологиялық әдістерін түсіндіру. Дисперсті жүйелердің оптикалық қасиеттерінің ерекшеліктері, шашырауы, жарықтың сіңуі, күлдің түсі туралы түсінікке ие болыңыз. Беттік құбылыстардың термодинамикасының негізгі қатынастарын және дисперсті жүйелердің негізгі сипаттамаларын есептеуді қолдана отырып есептеулер жүргізіңіз. Адсорбцияның энергетикалық параметрлерін есептеңіз. Әр түрлі факторлардың беттік керілуге және беттік энергияға әсерін болжау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Химия және биологияның жалпы мәселелері
Пәннің мақсаты - жалпы химия, бейорганикалық химия, жалпы биология, ботаника және зоологияның негізгі бөлімдері бойынша тұжырымдамалы курстан өту, мектептегі химия және биология курсы аясында өтпелі тақырыптарды қалыптастыру, студентті педагогтың білімін бағалаудан сәтті өтуге дайындау. Пән шеңберінде: жалпы химия, бейорганикалық химия, жалпы биология, ботаника және зоологияның негізгі бөлімдері тұжырымдалып, қайта қаралады, орта мектептің химия және биология пәнінің негізгі сыныптары бойынша оқушылар үшін өтпелі тақырыптар қаралады, теориялық курс пен химия бойынша сандық және сапалық есептерді шешу дағдылары және биологиядан практикалық білімберді сабақ кезінде қолдану жаңғыртылады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер өз бетінше педагогтың білімін бағалау тестінен сәтті өте алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан флорасы мен фаунасының генетикалық ресурстары
Пәннің мақсаты-оларды сақтау, тиімді пайдалану және ұтымды басқару мақсатында Қазақстанның өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің генетикалық ресурстарын зерттеу. Курс шеңберінде студенттер экожүйелердің тұрақтылығы үшін генетикалық әртүрліліктің маңыздылығы туралы және климаттың өзгеруі мен антропогендік әсер ету жағдайында осы ресурстарды қорғауға және қалпына келтіруге бағытталған әдістер мен тәсілдер туралы білім алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биология есептерін шешудің жалпы әдістемесі
Пәннің мақсаты: әдістемелік білім мен дағды жүйесін қалыптастыру және әртүрлі типтегі биологиялық есептерді шешуде білім мен дағдыны меңгеру. Пән шеңберінде мыналар оқытылады: биологиялық есептерді шығару және құрастыру әдістері, цитологиялық және генетикалық есептерді шешу әдістері, экологиялық мәселелерді шешу әдістері, адам және жануарлар физиологиясының есептерін шешу әдістері. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер әртүрлі шешу алгоритмдерін қолдана отырып, стандартты емес биологиялық есептерді шығара алады; химия мен математикадан білімдерін пайдалана отырып биологиялық есептерді шешедеді; күрделілік деңгейі әртүрлі биологиялық есептерді шешеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
- Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін біледі, оларды зерттелетін салада қолданады, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын сауатты қолданады, деректерді жинау, өңдеу және талдау үшін жасанды интеллект құралдарын қолданадана отырып, сонымен қатар кәсіби қызметте қолданбалы мәселелерді шешеді. Еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, кәсіби қызмет өнімдерінің қоршаған ортаға әсерін ескереді.
- Кәсіби педагогикалық саладағы күрделі педагогикалық жағдайларда бағдарлану, білім алушылар мен ұжымның пайдасына сындарлы шешім қабылдау қабілетін көрсету. Педагогикалық ұжымда әдістемелік жұмысты басқару.
- Химиялық білім берудің мақсаттары мен міндеттеріне, сондай-ақ инклюзивті білім беру контекстінде жалпы білім беретін мекеменің, оқу топтарының, жекелеген білім алушылардың ерекшеліктеріне сәйкес химия бойынша базалық оқу материалының мазмұнын білу мен түсінуді көрсету.
- Оқыту, зерттеу және оқыту әдістемелері саласындағы кәсіби міндеттерді шешу үшін биологиялық пәндер саласындағы практикалық білімді және дағдыларды қолдану.
- Оқытудың, зерттеудің және оқытудың жаңа әдістемелерін синтездеу үшін қызметтің кәсіби педагогикалық саласында іргелі химиялық пәндердің теориялық және практикалық білімдері мен дағдыларын меңгеру.
- Химия мен биологияны оқыту саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану. Химия және биологияны оқыту саласында одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын көрсету.
- Қолданбалы биологиялық пәндер саласындағы білімдерін, біліктері мен дағдыларын көрсету. Қолданбалы биологиялық пәндердің жаңа білімдері мен әдістемелерін кәсіби ортада тарату қабілетін қолдану.
- Функционалдық сауаттылықты дамытудың және оқушылардың сыни ойлауын дамытудың іргелі негіздері негізінде сыныпта және мектепте оқу процесін ұйымдастырудың жеке әдістері, әдістері мен құралдары бойынша практикалық білімдері мен дағдыларын көрсету.
- Кәсіби-педагогикалық салада өмір бойы оқуды жалғастыру үшін қажетті өзін-өзі дамыту дағдыларын көрсету.