6B01404 Бастапқы әскери дайындық в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Алғашқы әскери дайындық саласында толыққанды және сапалы кәсіби білім беру, білім алушылардың жалпы және кәсіби құзыреттіліктерін иелену, заманауи білім беру технологияларын меңгеру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Оқу-далалық сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі
Пән жастарды әскери қызметке даярлауға, білім алушыларда патриотизмге, азаматтық борышқа тәрбиелеуге, оларды оқу-далалық сабақтар шеңберінде іс-шараларды дайындауға, ұйымдастыруға және өткізуге тарту арқылы бағытталған. Бұл пәнді оқу нәтижелері жауынгерлік іс-қимылдарды ұйымдастыру және жүргізу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу, сондай-ақ оқу-әдістемелік құжаттаманы рәсімдеу мүмкіндігі болады.
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының әдістемесі
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді тәрбие іс-әрекетінің мазмұнымен таныстыру, тәрбие іс-шараларын өткізуге үйрету, білім алушыларда қалыптастыру кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу қабілеті. Пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушылар жалпы білім беру мекемелері мен техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында тәрбие жұмысын талдау, жобалау, іске асыру, бағалау және түзету дағдыларына ие болады; оқу процесін ұйымдастырудың оңтайлы формаларын, құралдарын, әдістерін таңдау әдістері.
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Пән білім алушыларға кәсіби педагогикалық мәдениеттің негіздерін үйретуге; алғашқы әскери-технологиялық даярлықты ұйымдастырушы оқытушылардың болашақ кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын түсінумен байланысты құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Ол педагогикалық мамандық туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыруға, болашақ мұғалімдерді қажетті жеке және кәсіби қасиеттерді қалыптастыру процесіне қосуға негіз жасайды. Бұл оқу пәнін оқу болашақ мұғалімді қалыптастыру қажеттілігіне байланысты педагогикалық қызметтің мәні, педагогикалық қызметтің ерекшеліктері туралы идеялар жаңартылатын мектеп жағдайында кәсіп және оның даму перспективалары. Студенттердің осы пән шеңберінде алған білімдері мен дағдыларымен еркін жұмыс жасау - кейіннен педагогикалық цикл пәндерін сәтті игерудің қажетті шарты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Пәнаралық білім модулі (экология және өмір тіршілігі қауіпсіздігі негіздері; экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері; ғылыми зерттеу әдістері,қаржылық сауаттылық негіздері)
Пәннің мақсаты пәнаралық ғылым ретінде экология, тіршілік әрекетінің тұрақты дамуы мен қауіпсіздігі туралы, табиғат пен қоғамның өзара байланыстары туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру болып табылады; экономикалық ғылымның даму кезеңдерін, меншіктің нысандары мен заңдық аспектілерін, баға белгілеу тетіктерін, шағын кәсіпкерліктің, экономиканың дамуы мен қаржылық сауаттылықтың рөлін қарау; ғылыми зерттеулер әдістері саласындағы білім жүйесін қалыптастыру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және сыбайлас жемқорлыққа тұрақты төзбеушілікті қалыптастыру; ҚР Конституциясын және басқа да нормативтік актілерді қолдану; мемлекеттік органдар қызметінде заңдылықты қамтамасыз ету
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тактикалық дайындық
Пән қазіргі заманғы ұрысты жүргізу білімін, ұрыстағы тәсілдер мен іс-қимылдарды, ұрыста қаруды қолдану тәсілдерін қалыптастыруға, білім алушыларда жоғары моральдық-жауынгерлік қасиеттерді тәрбиелеуге; бөлімшелердің, бөлімдер мен құрамалардың жеке құрамын оқыту жүйесіне бағытталған. Бұл пәнде жекпе-жек жағдайында жеке іс-қимылдарға да, бөлімшелер құрамындағы іс-әрекеттерге де үйретіледі. Осы пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар әскери ұжымды тактикалық басқару және дұрыс тактикалық шешімдерді әзірлеу саласында білім алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәннің мақсаты орта білім беру жүйесінде болашақ педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер қазіргі қоғамдағы педагогтың әлеуметтік мақсаты мен рөлі туралы түсінікке ие болады; педагогтың үздіксіз кәсіби-тұлғалық қалыптасу факторларын; Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесін; педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін және оның даму тарихын, дүниежүзілік педагогикалық мұраны білу; заңдылықтарға, тәрбие тетіктеріне сәйкес оқу-тәрбие жұмысын жобалау және жүзеге асыру педагогикалық үдерістің диагностикасы; сыныптағы оқу-тәрбие үдерісінің диагностикасы; оқу-тәрбие міндеттерін тұжырымдау, осы міндеттерге барабар қызмет түрлерін, нысандары мен әдістерін таңдау; білім беру және тәрбиелеу процесіне өз көзқарастарын әзірлеу; білім беру процесінде ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары мен педагогикалық технологияларды меңгеру; Алған білімдерін кәсіптік практикадан өту кезеңінде қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пән дегеніміз-мазмұны: тіл және тілдің негізгі функциялары; сөйлеу формалары мен түрлерінің жалпы сипаттамасы; ауызша және жазбаша сөйлеудің лингвистикалық - психологиялық сипаттамалары; мәтін ауызша қарым-қатынастың жетекші бірлігі ретінде; мәтіннің негізгі белгілері; сөйлеудің функционалды-семантикалық түрлерінің сипаттамасы; сөйлеудің функционалды стильдері және олардың жалпы сипаттамасы; ғылыми стиль сөйлеу және оның жұмыс істеу шарттары; мәтін мен дискурстың коммуникативті міндеттері; кәсіби саладағы ауызша сөйлеу және сөйлеу мінез-құлық мәдениеті; іскерлік қарым-қатынас түрлері. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер кәсіби лексика мен терминологияны; кәсіби саладағы ауызша қарым-қатынастың ерекшелігін; ауызша және жазбаша қарым-қатынастың тілдік ерекшеліктерін; іскерлік қарым-қатынас пен іскерлік этикеттің ерекшеліктерін, тұлғааралық қарым-қатынаста және кәсіби қызметте қазақ (орыс) тілін қолдана білу; іскерлік коммуникацияны жүзеге асыру және кәсіби тақырыптарда іскерлік әңгімелер жүргізу; жазбаша ресімдеу және қажетті ақпаратты беру; өз көзқарасын түсіндіру және алға қойылған ережелерді сыни тұрғыдан бағалау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Б. Момышұлының әскери мұрасы
Пән аты аңызға айналған батыр Бауыржан Момышұлының өмірі мен жауынгерлік жолын зерттеуге бағытталған, ол өзінің артында бай әскери-педагогикалық және рухани мұра қалдырды.Осы пәнді игеру нәтижесінде студенттер Бауыржан Момышұлының алдыңғы өмірбаянын, шығармашылық қызметін білетін болады, күнделіктермен және естеліктермен танысады, батыр Бауыржан Момышұлының соғыс және әскери өнер тарихы, тәрбие және практикада оқыту саласындағы зерттеу нәтижелерін пайдалана алады, бұл білім алушылардың бойында патриотизм, жауапкершілік және борыш сезімін тәрбиелеуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастапқы әскери дайындықтың заңнамалық негіздері
Пәннің мақсаты студенттердің бастапқы әскери дайындық бойынша заңнамалық негіздер туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Осы пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар "Жалпыға бірдей әскери міндет және әскери қызмет туралы" ҚР Заңының негізгі ережелерін және жастарды әскерге шақыруға дейінгі даярлау мәселелері бойынша басқа да нормативтік-құқықтық актілерді білетін болады; оларды Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесінде білім алушыларды Бастапқы әскери даярлауды ұйымдастыру мен өткізуде қолдану дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастапқы әскери дайындық негіздері
Пән жастардың Қазақстан Республикасы Конституциясының ережелерін, Мемлекет қорғанысының негіздерін зерделеуге; Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің тағайындалуын, олардың сипаты мен ерекшеліктерін, әскери қызметтің Қазақстан Республикасы азаматтарының құрметті міндеті ретіндегі маңызын, әскери анттың, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері жарғыларының негізгі талаптарын түсінуге; әскери бөлімдердің қару-жарағымен және әскери техникасымен, орналастырылуымен және өмірімен танысуға бағытталған жеке құрамның; қажетті әскери білім мен практикалық дағдыларды игеру; төтенше жағдайларда адам өмірінің қауіпсіздік негіздерін игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Технологиялық дайындық
Пән жол қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету және автокөлік құралдарын қауіпсіз жүргізу саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Оқу нәтижесінде студенттер жол қозғалысы ережелерін білетін болады, жол белгілері мен белгілерін, жолдарда жылдамдық режимін белгілеу ережелерін ескере отырып, автоколонналардың қозғалыс маршруттарының сызбаларын модельдеу дағдыларын игереді; жолдарда жүріс-тұрыс мәдениетін көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Пән оқытылатын тақырыптар мен қарым-қатынас салаларының мазмұнын барабар көрсететін тілдік мәтіндерді, бейне және аудио материалдарды пайдалану кезінде мәдениетаралық - коммуникативті және аударма іс-әрекетінің дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер қарым-қатынас пен сөйлеу тақырыбының қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени және оқу-кәсіби салалары шеңберінде шет тілдік қарым-қатынастың негізгі дағдыларын жетілдіре алады; лексикалық материалды білу; ресімдеудің нормативтік талаптарын (ресми хат, эссе және т. б.) білу; айтылу дағдыларын жетілдіру; өнімді және рецептивті лексикалық және грамматикалық дағдыларды дамыту; практикалық, білім беру, тәрбиелік және дамытушылық мақсаттарды шешуде кешенділікке ие болу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру
Пәнді оқытудың мақсаты әлеуметтік білім беру саясатының жаңа құбылысы ретінде инклюзивті білім беру бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру, білім беру жүйесінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың интеграцияланған және жеке білім беру модельдерін іске асыруға білім алушылардың жеке-мотивациялық және практикалық дайындығын жүзеге асыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар: жеке тұлғаларды жобалаудың теориялық негіздерін білетін боладыбілім беру маршруттары білім алушылардың жеке білім беру маршруттарын жобалай білу; жеке білім алушылардың білім беру маршруттары
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери-инженерлік дайындық
Пән студенттердің әскери-инженерлік дайындық саласындағы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Мақсаты - болашақ оқытушы ұйымдастырушы АӘД Бастапқы әскери-технологиялық даярлығын әскери-инженерлік даярлықты, әскери топографияны, басқару мен байланысты оқыту әдістемесінің теориясы мен практикасын білуін қамтамасыз ету. "Әскери-инженерлік даярлық" пәні студенттердің Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде қызмет етуге жастарды даярлау бойынша бакалаврдың лауазымдық міндеттерін табысты орындауы үшін қажетті кәсіби-педагогикалық білімді қалыптастырады Пәнді оқу нәтижесінде студенттер әскери-инженерлік дайындықтың мәнін білетін болады; түрлі іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу кезінде әскери-инженерлік білімді қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери қызмет негіздері
Пән әскери қызмет және әскери қызметшілердің мәртебесі туралы Қазақстан Республикасының 16.02.2012 жылғы №561 Заңын зерделеуге және білім алушыларда Қазақстан Республикасындағы әскери қызмет туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер Қазақстан Республикасы Конституциясының негізгі ережелерін, заңдарды, Қазақстан Республикасы Үкіметінің Қаулыларын, ҚР Қорғаныс министрлігінің әскери қызмет мәселелеріне қатысты құжаттарын білетін болады; ұғымдық-терминологиялық аппаратты меңгеретін болады. әскерге шақырылғанға дейінгі жастарды ҚРЗ қызметіне дайындау кезінде алған білімдерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери топография
Пән студенттердің әскери топографиясы, жергілікті жердің тактикалық қасиеттерінің әдістері мен құралдары туралы білімдерін қалыптастыруға, әскерлердің жауынгерлік қызметін қамтамасыз ету үшін далалық өлшемдерді жүзеге асыруға; әскери іс-қимылдарды ұйымдастыру үшін аймақты шебер пайдалану дағдыларына, әскерлерді қорғауды қамтамасыз етуге бағытталған.Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер топографиялық құжаттарды жасау ерекшеліктерін біледі, координаттарды анықтай алады; топографиялық карталарды оқып, олар бойынша қарапайым өлшемдерді орындай алады; кешенді географиялық талдау дағдыларын, әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери тарих негіздері
Пән білім алушылардың әскери істе болып жатқан процестер мен құбылыстар туралы, мемлекеттің әскери қауіпсіздігінің негіздері туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар әскери тарихтың жалпы ережелерін; елдің қалыптасуы мен дамуындағы әскери ұйымның рөлін білетін болады; Әскери - тарихи білімді тәрбиелік мақсатта қолдана алатын, тарихи оқиғаларға талдау жасай алатын, негізделген тұжырымдар жасай алатын және практикалық қолдану үшін тарихи тәжірибеден сабақ алатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің әскери өнерінің тарихы
Пән әскери өнер тарихын терең зерттеуге, қарулы күрестің пайда болуы мен эволюциясын, формалары мен тәсілдерін зерттеуге, өткен соғыстардың тәжірибесін жалпылауға және әскери өнерді дамытуға бағытталған. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер тарихи оқиғаларды талдай алады, сыртқы және ішкі қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі мемлекет функцияларын орындау процесінде ҚР Қарулы Күштерінің жинақтаған тәжірибесін шығармашылықпен түсіне алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жергілікті жерді бағдарлау
Пән топографиялық және арнайы карталар, аэрофотосуреттер және т. б. бойынша жергілікті жерге бағдарлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер жергілікті жерге бағдарлаудың тиімді тәсілдерін және жергілікті жерді бағалау құралдарын білетін болады; картасыз бейтаныс жерге бағдарлана алады, ондағы өз орнын анықтай алады және компастың көмегімен берілген азимут бойынша мақсатқа жету бағытын таңдай алады және онсыз.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери психология негіздері
Бұл пәнді оқу студенттердің әскери психология негіздері, оның әдіснамалық аспектілері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Осы пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушылар әскери бөлімдегі психологиялық жұмысты ұйымдастыру тәсілдерін, проблемаларын, процесін, жүйке-психологиялық тұрақсыздықты диагностикалау әдістемесін және оларды қолдану ерекшеліктерін білетін болады; әскери қызметшіні психологиялық тексеру мен бақылауда алынған нәтижелерді талдай алатын және олардың негізінде психологиялық көмектің тактикасы мен стратегиясын әзірлей алатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери педагогика негіздері
Бұл пән әскери педагогиканы, педагогика ғылымының саласы ретінде зерттеуге бағытталған; әскери-педагогикалық оқу процесінің ерекшеліктері, әскери қызметшілерді әскери-кәсіби қызметте тәрбиелеу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер әскери педагогиканың негіздерін; принциптерін; мазмұнын, әдістерін, нысандарын, тәрбие мен оқыту құралдарын білетін болады; оқу-тәрбие жұмысында оқытудың техникалық құралдарын, инновациялық технологияларды қолдана алатын болады; тәрбие жұмысын ұйымдастыратын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Діни және этникалық толеранттылық негіздері
Пәнді оқу діни және этникалық толеранттылық саласындағы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер негізгі дінтану ұғымдары мен категорияларын, әлем мен аймақтың конфессиялық бейнесін, тарихи және қазіргі заманғы Конфессияаралық қақтығыстар мен қайшылықтарды білетін болады; әлеуметтік топтардың мәдени-діни ерекшеліктерін талдай алады, әртүрлі әлеуметтік топтарда толерантты дүниетанымды қалыптастыра алады. Тәртіп адамның басқа этникалық қауымдастықтар өкілдерінің өмір салтына, олардың мінез-құлқына, ұлттық дәстүрлеріне, идеяларына, нанымдарына және т. б. шыдамдылық таныту қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қарулы Күштердің тактикасы және стратегиялық жоспарлау
Бұл пәнді оқу әскери операциялардағы тактика мен стратегиялық жоспарлау негіздерін қалыптастыруға және түсінуге бағытталған. Оқу нәтижесінде білім алушы: тактикалық маневрлерді, әскерлерді орналастыруды және іс-қимылдарды үйлестіруді қоса алғанда, әскери операциялардағы тактиканың принциптері мен әдістерін; әскери операцияларды Стратегиялық жоспарлау процесін; әскери операциялардағы көшбасшы мен командирдің рөлін; географиялық ерекшеліктердің тактика мен стратегияға әсерін; әскери операциялардың этикалық нормалары мен моральдық аспектілерін біледі. Бұл дағдылар мен білім дағдарысты басқару, Стратегиялық жоспарлау және зерттеу жұмыстарына қатысты салаларда қолданылуы мүмкін
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ҚР ҚК-де іс жүргізу және құпия құжаттар
Пән іс жүргізу дағдыларын, құпиялылық режимін, құпия және құпия емес іс жүргізуді қамтамасыз етудің құқықтық негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер мемлекеттік органдарда құпия іс жүргізудің негізгі ережелерін білетін болады; Қызметтік хат алмасу дағдыларын меңгереді; құпиялылық режимін қамтамасыз ету мәселелерін түсіне алады; мемлекеттік құпияны құрайтын құжаттарды жасау және дұрыс ресімдеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық дайындық негіздері
"Медициналық дайындық негіздері" пәнінің мақсаты дайындық сақтау бойынша медициналық білімнің негіздерін меңгеру болып табылады денсаулықты нығайту, салауатты өмір салтын қалыптастыру, аурулардың алдын алу, дәрігерге дейінгі шұғыл көмек көрсету. Зерттеудің нәтижесі: студенттердің денсаулығының негізгі топтары туралы білімді меңгеру болады патологиялық жағдайлар, қоздырғыштардың берілу көздері мен жолдары жұқпалы аурулар; салауатты өмір салтын қалыптастырудағы мұғалімдердің рөлі өскелең ұрпақ, ұлт денсаулығын сақтау; Нормативтік-гигиеналық талаптар; жарақаттанудың алдын алу; аурулардың алдын алу; дәрігерге дейінгі көмек көрсету. Білім алушылар дағдыларға ие болады: ағзаның функционалдық жағдайын анықтау және бағалау; жаралар, жарақаттар және жіті жағдайларда дәрігерге дейінгі көмек көрсету жағдайларын, сыртқы жағдайларын айқындау; қатаю, жеке гигиена, ұтымды тамақтану; пайдалану қалпына келтіру құралдары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеңіл атлетика
Пәннің мақсаты-дене шынықтыру және спорт практикасында кеңінен қолданылатын негізгі (негізгі) жеңіл атлетика жаттығулары мен әдістерін үйрену. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер жеңіл атлетикадан жаттығу әдістемесін; жеңіл атлетика жаттығуларының жіктелуі мен сипаттамасын білетін және қолданатын болады; жаттығу процесінің практикалық дағдыларын, әскерге шақырылғанға дейінгі жастардың дене шынықтыру дайындығының негізін қалайтын спорттық жабдықтарды пайдалануды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери-медициналық дайындық
Пән өмірге қауіп төндіретін құбылыстарды жою, ықтимал асқынулардың алдын алу, азапты жеңілдету және зардап шегушіні емдеу мекемесіне тасымалдауға дайындау мақсатында жарақаттар, жаралар немесе кенеттен аурулар кезінде жүргізілетін шұғыл шаралар кешенін зерделеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары қалыптасады. Пәнді зерделеу барысында білім алушы мыналарды білуі және білуі тиіс: бейбіт уақытта және шайқаста түрлі жағдайларда көрсетілетін алғашқы медициналық көмектің негізгі іс-шараларының мазмұнын; жеке медициналық қорғаудың, алғашқы медициналық көмектің негізгі табельдік құралдарын; әртүрлі жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсетуді; жеке медициналық қорғау және алғашқы медициналық көмек көрсету құралдарын пайдалануды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ҚР Қарулы Күштерінің жалпы әскери жарғылары
Пәнді зерделеудің мақсаты ҚР Қарулы Күштерінің жалпыәскери жарғыларын: ішкі қызмет жарғысын, тәртіптік жарғыны, саптық жарғыны, гарнизондық және қарауылдық қызметтердің жарғысын білуді қалыптастыру болып табылады. Бұл пән студенттердің іс-әрекетін жарғыларға сәйкес Ұйымдастырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады. Оқу аяқталғаннан кейін студенттер әскери тәртіптің мәнін, әскери қызметшілердің оны сақтау жөніндегі міндеттерін, көтермелеу мен тәртіптік жазалардың түрлерін, командирлердің (бастықтардың) оларды қолдану жөніндегі құқықтарын, сондай-ақ өтініштерді (ұсыныстарды, өтініштер мен шағымдарды) беру және қарау тәртібін білетін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери адамгершілік негіздері
Пән білім алушыларда әскери-патриоттық тәрбие, адамгершілік қағидаттар, құндылықтар, ұғымдар, қатынастар саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер адамгершілік тәрбиесінің теориялық аспектілерін білетін болады: парыз, ар-намыс, батылдық, патриотизм, жауапкершілік және т.б.; күнделікті іс-әрекетте мінез-құлық ережелері мен нормаларын қолдана білу: әдептілік, этикетті сақтау, әртүрлі жағдайларда төзімділік.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери бөлімдердегі емдеу-алдын алу іс-шаралары
Пән әскери бөлімдерде емдеу-алдын алу іс-шаралары саласында білім алушылардың білімін, іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер медициналық тексерудің және тамақтануды ұйымдастырудың ерекшеліктерін; негізгі емдеу-алдын алу құралдарын; әскери қызметшілерді диспансерлеуді ұйымдастыру, әскери қызметшілердің денсаулығын күнделікті медициналық бақылау және қарау ерекшеліктерін білетін болады; алған білімдерін практикада қолдана алатын болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ҚР ҚК-де тәрбие және идеологиялық жұмыс
Пән Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде тәрбие және идеологиялық жұмыс саласындағы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер ҚР ҚК - де тәрбие және идеологиялық жұмысты ұйымдастыру принциптерін, құралдары мен нысандарын; тәрбие және идеологиялық жұмыстың нормативтік-құқықтық және әдіснамалық негіздерін; тәрбие және идеологиялық жұмысты жүргізе алатын; тәрбие және идеологиялық жұмыста мемлекеттік бағдарламаларды (Рухани жаңғыру, Мәңгілік ел және т.б.) қолдана алатын болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери қызметшілерді жалпы және арнайы даярлау негіздері
Пән әскери қызметшілерді жалпы және арнайы даярлау негіздерін (қоғамдық–мемлекеттік, әскери-инженерлік, тактикалық, әскери–медициналық, дене шынықтыру даярлығы) білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білім алушылардың жалпы және арнайы даярлығын ұйымдастыруға және өткізуге; әскери қызметтің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздерін; қоғамдық–мемлекеттік, әскери-инженерлік, тактикалық, әскери– медициналық, дене шынықтыру даярлығының ерекшеліктерін; әскери қызметшілердің қолданбалы дене шынықтыру даярлығының ерекшеліктерін білуге қабілетті болады; өзінің дайындық деңгейін бағалай білу және әскери қызметке қатысты саналы түрде өзін-өзі анықтауды жүзеге асыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери-педагогикалық мәдениет негіздері
Пән әскери-педагогикалық процестің заңдылықтарын, әскери қызметшілер мен әскери ұжымдарды оқыту мен тәрбиелеуді, оларды жауынгерлік іс-қимылдарды сәтті жүргізуге және әскери-кәсіби қызметке дайындауды қарастыратын педагогикалық ғылымды зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер кәсіби-педагогикалық мәдениетті қалыптастыру дағдыларына ие болады; педагогикалық шеберлікті жетілдіру, өзін-өзі оқыту және өзінің психологиялық-педагогикалық ойлауын дамыту дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық операциялар және киберсоғыс
Бұл пәнді оқу білім алушылардың ақпараттық операциялар мен киберқауіпсіздікті басқару мәселелерін қалыптастыруға және түсінуге бағытталған. Оқу нәтижесінде білім алушылар мыналарды біледі: психологиялық әсерді, ақпараттық соғысты және медиа-манипуляцияны қоса алғанда, ақпараттық операциялардың мәні мен принциптері; Киберқауіпсіздік негіздері; құпия ақпарат пен деректерді рұқсатсыз кіруден және шабуылдардан қорғау дағдыларын игереді; ақпараттық дағдарыстарды басқару және кибершабуылдарға ден қою дағдылары. Ақпараттық операциялар мен киберқауіпсіздікті зерттеу студенттерге цифрлық әлемдегі заманауи қауіптерді жақсы түсінуге және оларға жауап беруге мүмкіндік береді. Бұл дағдылар ақпараттық қауіпсіздік, киберкеңістік және дағдарысты басқару сияқты әртүрлі салаларда пайдалы болуы мүмкін.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқпен ату
Пән оқ атудың негізгі техникалық әдістерін; оқтың нысанаға түсуін қамтамасыз ететін қаруды, оқ-дәрілерді, барлық механизмдерді қауіпсіз пайдалану дағдыларын және атыс орындарындағы мінез-құлық ережелерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер атыс қаруынан ату негіздерін, атудан кейін қару мен Нысананы қарау тәртібін, ату сабақтарын ұйымдастыру және өткізу әдістемесін білетін болады; ату бойынша оқыту, жаттығу және жарыстар өткізе алатын болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастапқы әскери дайындықтағы ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері
Пән ғылыми жұмысты жоспарлау және оқытудың заманауи инновациялық технологияларын енгізу процесінде алғашқы әскери дайындықта ғылыми және әдістемелік жұмыс туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Осы пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар ғылыми-педагогикалық зерттеу әдіснамасының мәнін; педагогтің зерттеу қызметінің ерекшеліктерін және ғылыми-педагогикалық зерттеу негіздерін; эксперимент жүргізу әдістемесін және педагогикалық экспериментте модельдеуді білетін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Атыс дайындығына оқыту әдістемесі
Бұл пәннің мақсаты жалпы білім беретін мектеп жағдайында оқушылардың атыс дайындығын ұйымдастыру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды және қару-жарақ пен оқ-дәрілермен жұмыс істеуді оқыту әдістемесін қалыптастыру, ату дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер атыс және атыс қаруларының, гранатометтердің, қол сынықтары мен танкке қарсы гранаталардың мақсатын, жалпы құрылғылары мен жауынгерлік сипаттамаларын ұдайы жауынгерлік әзірлікте білетін болады, қарумен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік шараларын білетін болады. Қазақстан армиясында қаруланған атыс қаруын бөлшектеу және құрастыру, атыс қаруы мен оқ-дәрілермен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын сақтау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
Пән білім алушыларды қазақстандық патриотизм рухында әскери-патриоттық тәрбиелеуге және тарих, мұра, ұлттық дәстүрлер объективі арқылы өз Отанына деген мақтаныш сезімін дамытуға және жастарды әскери қызметке жан-жақты даярлауға бағытталған іс-шараларды (сынып сағаттары, желілер, әңгімелер және т.б.) ұйымдастыру мен өткізу білімі мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер қазіргі кезеңдегі әскери-патриоттық тәрбие жүйесін және оның тарихын білетін болады; әскери-патриоттық тәрбие беру жүйесіндегі мамандандырылған сыныптар, мектептегі әскери-патриоттық бағыттағы сыныптан тыс іс-шаралар туралы ақпаратты меңгеру; әскери-патриоттық тәрбие және жастарды әскери қызметке жан-жақты даярлау туралы білімді талдай және қолдана білу; кәсіби шеберлікті жетілдіру дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Конфликтология
Оқу пәнінің мақсаты білім алушылардың жанжалдың табиғаты, оның ағымының ерекшеліктері туралы қажетті жүйелі теориялық білімді игеруі, сондай-ақ жанжалдарды болжауға, алдын алуға, басқаруға, келіссөздер жүргізуге мүмкіндік беретін қолданбалы Дағдылар мен дағдыларды дамыту болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер жанжалдардың негізгі себептерін; әртүрлі жанжалдардың пайда болу, даму және шешу заңдылықтарын; жанжалдың сындарлы және деструктивті функцияларын білетін болады; этикалық нормаларға бағдарлана отырып, әлеуметтік және кәсіби байланыстарды жүзеге асыра білу, Әлеуметтік-этикалық тұрғыдан қолайлы Жанжалдарды басқару дағдыларын, құралдары мен әдістерін, сондай-ақ жанжал жағдайларында тиімді тұлғааралық және топтық өзара іс-қимыл тәжірибесін меңгеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери Робототехника негіздері
Пән ҚР Қарулы Күштерінде әскери робототехниканың заманауи жетістіктерін пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мақсаты білім алушыларды әскери робототехника туралы жалпы мәліметтермен, оларды қолдану аясымен және роботтардың функционалдық мүмкіндіктерімен таныстыру болып табылады. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер робототехника негіздерін; бөлшектерді біріктірудің негізгі түрлерін; жасанды интеллектті қолдану ерекшеліктерін білетін болады. Студенттер белгілі бір мақсаттарды орындау үшін техникалық құралдарды (роботтарды) таңдай алады; әскери робототехника саласында алған білімдерін практикада қолдану; робототехника, ғылыми-техникалық шығармашылық саласында қосымша білім беру бағдарламаларын жаңғырту және жүйелеу; ұғымдық-терминологиялық аппаратты меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы білім беретін оқу орындарындағы қорғаныстық-бұқаралық жұмыс
Бұл пәнді оқу білім алушыларды қорғаныстық және азаматтық қорғау саласындағы іс-қимылдарға дайындауға бағытталған. Оқу нәтижесінде білім алушы мыналарды біледі: азаматтық қорғау жүйесінің құрылымы мен функциялары; азаматтық қорғау және қорғаныс саласындағы заңдар мен нормативтік-құқықтық актілер; химиялық, биологиялық және радиациялық қауіптерді қоса алғанда, халықты әртүрлі қауіптерден қорғау әдістері мен шаралары; Төтенше жағдайлар кезінде халықты эвакуациялау және баспанаға қабылдау рәсімдері мен жоспарлары; әскери дайындық негіздері және қорғаныс дағдылары. Бұл дағдылар Төтенше жағдайлар мен дағдарыстар кезінде азаматтар үшін, сондай-ақ азаматтық қорғаныс және қорғаныс органдарында, еріктілер ұйымдарында және қауіпсіздік пен төтенше жағдайларға дайындықпен байланысты басқа салаларда жұмыс істеуді жоспарлағандар үшін пайдалы болуы мүмкін.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери безендіру өнері
Бұл пәнді оқу әскери марапаттар мен әшекейлермен байланысты дәстүрлерді, нормалар мен процестерді қалыптастыруға және түсінуге бағытталған. Оқу нәтижесінде білім алушы: әскери наградалардың әртүрлі түрлерін, олардың тарихы мен маңызын; әскери наградаларды беруге және алып жүруге байланысты дәстүрлер мен хаттамаларды; әскери әшекейлермен жұмысты; әскери безендірудің тарихын; нышандардың мағынасын; марапаттау және марапаттау процесін; әскери безендірудің этикасы мен нормаларын; өнер мен дизайнды біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери антропология
Бұл пәнді оқу әскери қызметшілердің әскери өмірін, олардың мәдениетін және қоғаммен өзара іс-қимылын қалыптастыруға және түсінуге бағытталған. Оқу нәтижесінде білім алушы: әскери саладағы құндылықтарды, нормалар мен дәстүрлерді және олардың әскери қызметшілердің мінез-құлқына әсерін; әскери қызметшілердің психологиялық аспектілерін, соның ішінде стрессті, мотивацияны және әскери өмірге бейімделуді; әскери қоғамның жергілікті қоғамға әсерін және әскери және азаматтық арасындағы қарым-қатынасты; әскери қызметтегі этикалық және адамгершілік құндылықтарды біледі. Студенттер әскери антропологияны талдау және зерттеу дағдыларын дамытады, бұл академиялық және ғылыми жұмыстарда, сондай-ақ ардагерлермен және әскери ұйымдармен өзара әрекеттесуде пайдалы болуы мүмкін.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаппай қырып-жою қаруы және одан қорғау
Пән студенттердің жаппай қырып-жоятын қарудың қасиеттерін, олардың жіктелуін және әртүрлі жерлерде қолдану ерекшеліктерін түсіну саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер қолданылатын жаппай қырып-жою қаруын анықтай алады; жаппай қырып-жою қаруының әрекет ету аймақтарында құтқару және/немесе авариялық жұмыстарды ұйымдастыру дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жауынгердің Отанды қорғауға қатысты психологиялық дайындығы
Бұл пәнді оқудың мақсаты жауынгерді Отанды қорғауға психологиялық даярлау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер психологиялық диагностиканың негізгі әдістері мен әдістерін білетін болады, әскерге шақырылғанға дейінгі жастардың психологиялық тұрақтылығын қалыптастыру дағдыларына ие болады, бұл білім алушыларға қорқынышпен күресуге, физикалық және психологиялық жүктемелерге төзімділікті арттыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы білім беретін мектептерде саптық даярлықты оқыту әдістемесі
Пән саптық дайындықты оқыту әдістемесі саласындағы білімді қалыптастыруға бағытталған. Оқыту әдістеріне және мұғалімнің кәсіби шеберлігіне көп көңіл бөлінеді. Білім алушылар қарусыз және қарусыз жалғыз саптық оқытудың ерекшеліктерін білетін болады; бөлімшелерді (есеп айырысуларды, экипаждарды), взводтарды, роталарды (батареяларды), батальондарды (дивизиондарды) және полктерді жаяу және машиналарда әрекет ету кезінде саптық байқауларды ұйымдастыру ерекшеліктері
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери ұжымды басқару психологиясы
Пән білім алушылардың әскери ұжымдардың бірлескен қызметінің тиімділігінің әлеуметтік-психологиялық факторлары туралы теориялық білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер әскери ұжымды басқаруда қолданылатын психологиялық тәсілдерді, функциялар мен әдістерді білетін болады; Әскери ұжымның әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларын талдай және түсіндіре алатын болады; ұжымдағы психологиялық ахуалды жақсартуға бағытталған тренингтер құрастыру және өткізу дағдыларын игеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қашықтықтан оқыту теориясы мен әдістемесі
"Қашықтықтан оқыту теориясы мен әдістемесі" пәнінің мақсаты білім алушыларда мектепте қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру теориясы мен әдістемесінің жүйеленген білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер жаппай ашық онлайн курстарды, аспаптық бағдарламалық құралдарды, оқытуда қашықтықтан оқыту технологиялары курстарын құру тәсілдерін әзірлеу және пайдалану саласында базалық дағдылар мен арнайы құзыреттерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интерактивті оқыту технологиялары
Пәннің мақсаты-студенттерді шағын жұмыс сияқты интерактивті оқыту технологиялары туралы терең біліммен қаруландыру топтарда, ынтымақтастықта оқыту, шығармашылық тапсырмалар, кейс-технологиялар, ми шабуылы, карусель, шешім ағашы, проблемалық-ситуациялық оқыту әдістері, оқу пікірталастары, оқыту ойындары және т. б. сабақтардың құрылымы мен дайындығына ерекше назар аударылады интерактивті оқыту технологияларын қолдану арқылы студенттерге білім алуға мүмкіндік береді сабақта және сабақтан тыс жұмыстарда технологияны қолданудың барлық әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Азаматтық қорғаныстың қорғаныс құрылғылары мен аспаптары
Пән білім алушыларда азаматтық қорғаныстың қорғаныш құрылыстары мен аспаптарының құрамы мен түрлері туралы теориялық білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер қорғаныс құрылыстары мен аспаптарының жіктелуі мен техникалық сипаттамалары, халықты эвакуациялау рәсімі, жеке қорғанудың негізгі құралдары туралы білімдерін көрсететін болады; Азаматтық қорғаныс саласындағы алған білімдерін практикада қолдана алатын болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери-спорттық ойындарды ұйымдастыру және өткізу
Пән әскери-спорттық ойындарды өткізудің ұйымдастырушылық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер әскери-спорттық ойындарды өткізудің сипаттамасын, ережелерін, әдістемесін білетін болады. Бұл пәнді оқу мыналарға ықпал етеді Бастапқы әскери даярлық бағдарламасын игеру, білім алушылардың әскери-патриоттық және дене тәрбиесін дамыту. Білім алушылар әскери-спорттық ойындарды ұйымдастыру және өткізу бойынша дағдыларға ие болады; болашақ қорғаушы мен Отан патриотына қажетті жеке қасиеттер қалыптастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудағы ақпараттық технологиялар
Пән білім алушылардың заманауи ақпараттық технологиялар және ақпараттық мәдениет саласындағы терең білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс білім беруде, болашақ кәсіби қызметте және өзін-өзі тәрбиелеу мен біліктілікті арттыру процесінде компьютерлік технологиялардың заманауи жетістіктерін шығармашылық және кәсіби пайдалануға бағытталған. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер білім берудегі ақпараттық процестерді іске асырудың техникалық және технологиялық аспектілерін; білім беруде қолданылатын заманауи ақпараттық технологияларды білетін болады; оқу қызметінің әртүрлі түрлері мен нысандарында ақпараттық технологиялар құралдарын пайдалану тәсілдері мен әдістері; оқу-тәрбие процесінде білім беруде мультимедиялық технологиялар мен электрондық білім беру ресурстарын пайдалану әдістері; білім берудегі деректер базалары мен ақпараттық жүйелер; ақпараттық технологияларды пайдаланудың құқықтық аспектілері, қауіпсіздік және ақпаратты қорғау мәселелері. Студенттер оқу-тәрбие процесінде интерактивті оқыту технологияларын қолдана алады: интерактивті тақталар; білім беру қызметі процесінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану; пәндік салада ақпараттық технологияларды пайдалану әдістемесін
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі өмір қауіпсіздігі негіздерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Пән өмір қауіпсіздігі негіздерін оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша кәсіби білімді, іскерлікті, Дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер мектепте БӘД оқытушы-ұйымдастырушысының міндеттерін орындауға дайындалуда зерттеу және педагогикалық дағдыларды дамытуға бағытталған өмір қауіпсіздігінде қолданылатын заманауи әдістемелік технологиялардың жүйелі білімін қалыптастырады; кез келген қауіп тобына қарсы тұрудың практикалық дағдыларын алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Критериалды бағалау технологиялары
Пән жаңартылған оқыту жағдайында бастапқы әскери даярлықты ұйымдастырушы - оқытушының құзыретін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер: "критерий" және "бағалау" ұғымдарының мәнін, білім алушыларды критериалды бағалау технологиясын; критериалды бағалау тұрғысынан оқу қызметінің нәтижелерін бағалай білуді; педагогикалық мәселелерді қоюда және шешуде қызметті бағалауды жүргізу үшін қажетті критерийлерді іздеу және іріктеу дағдыларын білетін болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өртке қарсы дайындық
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің өрт-техникалық қару-жарақ пен құтқару жабдықтарымен жұмыс істеу бойынша теориялық білім алуы. Пәнді игеру нәтижесінде студент өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы ҚР заңнамасын, өрт қауіпсіздігі саласындағы нормативтік актілерді; өрт қауіпсіздігі органдары мен бөлімшелерінің құрылымын; химиялық реакция ретінде жану процесін, жану процесін тоқтату шарттарын; жанғыш және жарылғыш заттарды; өрт пен жарылыстың зақымдайтын факторларын білетін болады Gorenje Gorenje; алған білімдерін практикада және өзінің кәсіби қызметінде қолдану дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастапқы әскери және технологиялық дайындық бойынша оқу-материалдық база
Пән бастапқы әскери және технологиялық даярлық бойынша оқу-материалдық базаны жинақтау бойынша білімді қалыптастыруға бағытталған: бастапқы әскери және технологиялық даярлық кабинеті, арнайы мүлікті сақтауға арналған бөлме, атыс тирі, тактикалық алаң, күндізгі, сағаттық міндеттерді практикалық зерделеуге арналған орын, саптық даярлық бойынша сабақтарға арналған алаң, жауынгерлік және еңбек залы (бұрышы) даңқ, кедергілер жолағы және т. б. Білім алушылар бастапқы әскери және технологиялық даярлық бойынша оқу-материалдық базаны қалыптастыру және оны практикалық қызметте пайдалану дағдылары мен дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастапқы әскери дайындыққа оқытудың инновациялық технологиялары
Пән бастапқы әскери даярлықты оқытуда инновациялық технологияларды қолдану саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер оқытудағы белсенді және интерактивті формаларды білетін болады; оқытудың нәтижелілігіне қол жеткізу үшін оқытудың заманауи технологиялары мен инновациялық әдістерін қолдана алады; педагогикалық мүмкіндіктерді талдау және оларды пайдалану нәтижелерін сыни бағалау әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери техниканың түрлері және оларды қолдану
Пән әскери техниканың түрлері және оларды қолдану туралы теориялық білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер азақстан Республикасының Қарулы Күштерінде қызмет ететін әскери техниканың түрлерін білетін болады. Студенттер сыртқы белгілері бойынша әскери техниканың әртүрлі түрлерін анықтай алады; көрнекі материалдарды пайдалана отырып, техникалық құралдардың, жүйелер мен механизмдердің жұмыс істеу принциптерін ажырата алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастапқы әскери даярлықты оқыту әдістемесі
Пән студенттерді әдістемелік даярлаудың негізін қалауды мақсат етеді болашақ педагогикалық қызмет, білім, білік және білім беру бағдарламасы бойынша ұйымдастыруға және сапалы білім алуға ықпал ететін дағдылар оқушыларды Бастапқы әскери даярлау және әскери-патриоттық тәрбиелеу бойынша сабақтар өткізу. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер: оқу орындарында жастарды Бастапқы әскери даярлау бағдарламасының барлық бөлімдері бойынша сабақтарды ұйымдастыру мен өткізудің озық, белсенді нысандары мен әдістерін; Бастапқы әскери даярлық оқытушысының міндеттері мен құқықтарын білетін болады; оқушылардың Бастапқы әскери даярлық бағдарламасын меңгеруін бағалауға қойылатын талаптар;: оқушыларды Бастапқы әскери даярлау және әскери-патриоттық тәрбиелеу бойынша сабақтарды ұйымдастыруға және сапалы өткізуге, пәнаралық байланыстарды жүзеге асыруға; оқу процесіне оқытудың заманауи құралдары мен әдістерін енгізуге; қорғаныс істері және әскери бөлімдермен қамтамасыз ету; Бастапқы әскери даярлық бойынша оқу-материалдық базаны құру және жетілдіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
ҚР Қарулы Күштеріндегі идеологиялық жұмыстың негіздері
Осы пәнді зерделеу Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде идеологиялық жұмысты қалыптастыруға және түсінуге бағытталған. Оқу нәтижесінде студенттер: Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің негізінде жатқан идеология мен құндылықтарды; әскери идеологияны қолдауға және таратуға бағытталған идеологиялық жұмыстың әдістері мен стратегияларын; әскери идеологиямен байланысты ақпараттық кампаниялар мен үгіт-насихат құру және жүргізу дағдыларын; әскери ағартушылық қызметтің рөлін және оның әскери персоналға және оның әсеріне қоғам; қарулы күштермен байланысты әскери рәміздер, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар; әлеуметтік-мәдени талдау жасауды үйренеді. Бұл білім мен дағдыларды ардагерлермен, әскери мұражайлармен және ғылыми-зерттеу жұмыстарында қолдануға болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Терроризмге қарсы дайындық негіздері
Оқытудың мақсаты террористік қатерлер туындаған жағдайда профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыру және персоналды сауатты басқару үшін жеткілікті дайындық деңгейіне қол жеткізу, осы қатерлер туындаған кезде тұрақты Дағдылар мен әрекет ету дағдыларын дамыту болып табылады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар Террористік қатер туындаған кезде іс-қимыл жасау, халықты қорғау жөніндегі құқықтық іс-қимылдарды әзірлеу іскерліктері мен дағдыларына ие болады, террористік акт жасауға кедергі келтіретін ғимараттың, құрылыстың, құрылыстың, өзге де объектінің, адамдардың жаппай болатын орындарының қорғалу жай-күйіне бағалау жүргізе алатын болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери қызмет негіздерін оқыту әдістемесі
Пән білім алушылардың әскери қызмет негіздерін оқыту әдістемесі туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер әскери қызмет негіздерін оқытудың заманауи әдістерін; білім алушылардың білімін бағалаудың инновациялық әдістерін меңгереді; қажетті бағдарламалық-оқу және нормативтік - ұйымдастырушылық құжаттаманы әзірлеуді үйренеді; оқытудың жеке, Мета-пәндік және пәндік нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін пайдалану қабілетін көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жердегі әскери барлау және іздеу жұмыстары
Пән студенттердің жергілікті жерде әскери барлау және іздеу жұмыстары туралы теориялық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер барлау тобының міндеттерін орындаудың негізгі тәсілдерін; жергілікті жерде іздеуді жүзеге асырудың ерекшеліктерін; іздестіру жұмыстарын жүргізу әдістемесін; тактикалық және инженерлік барлау туралы ақпаратты; іздестіру-құтқару жұмыстарын ұйымдастыру, жүргізу әдістерін; жергілікті жерде іздестіру жұмыстарын жүргізу әдістемесін меңгеретін болады; іздестіру экспедицияларын, жорықтарын ұйымдастырады және жүргізеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жауынгерлік қамтамасыз ету негіздері
Пән жауынгерлік қамтамасыз ету негіздері (барлау, радиоэлектрондық күрес, тактикалық бүркемелеу, инженерлік қамтамасыз ету, радиациялық, химиялық, биологиялық қорғау) саласында теориялық білімді қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар өз әскерлерін, қару-жарақ пен әскери техниканы қолдануға қолайлы жағдайлар жасау, сондай-ақ жау әскерлері мен қару-жарақтарын қолданудың тиімділігін төмендету үшін жоспарланатын, ұйымдастырылатын және операциялардың барлық түрлерінде жүзеге асырылатын әскерлерде жүзеге асырылатын іс-шаралар кешені бойынша білім алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Азаматтық қорғаныс пен төтенше жағдайлар
Пәннің мақсаты білім алушыларда азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар, бейбіт және соғыс уақытындағы дағдарыс жағдайларында халықты, материалдық және мәдени құндылықтарды қорғау жөніндегі іс-шараларды жоспарлау, дайындау, өткізу саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер ҚР-дағы азаматтық қорғаныс жүйесін, азаматтық қорғанысты нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуді, зақымдану ошақтарында авариялық-құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды ұйымдастыруды білетін болады; техногендік сипаттағы дүлей әрекеттер мен апаттар кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету кезіндегі азаматтардың құқықтары мен міндеттері; Жеке және ұжымдық қорғау құралдарын қолдана білу; білім беру мекемесінде азаматтық қорғаныс саласындағы іс-шараларды ұйымдастыру; әртүрлі сипаттағы нақты қауіпті жағдайларда қауіпсіздікті қамтамасыз ету дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Заманауи инновациялық, интерактивті және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, атыс, оқ, саптық, техникалық, тактикалық, технологиялық, өртке қарсы, әскери-инженерлік даярлықты оқыту әдістемелерінің негіздерін білу; әскери техника мен робототехниканың қазіргі заманғы жетістіктерін қолдану туралы ақпаратты зерделеу; жергілікті жерде әскери-барлау және іздестіру жұмыстарын жүргізу кезінде әскери топография мен бағдарлау білімдерін қолдана білу, ҚР ҚК қару-жарағы мен техникасының тактикалық-техникалық сипаттамалары
- Өскелең ұрпақты патриоттық тәрбиелеу процесінде жалпы әскери пәндер бойынша алған білімдерін практикалық қызметте пайдалана білу, тәрбие және идеологиялық жұмыс жүргізу, жанжалдарды шешу саласындағы мәселелерді шеше білу
- Әскери пәндер блогы бойынша сабақтарды өткізудің негіздерін, нысандары мен әдістемесін білу; педагогикалық идеяларды, заманауи инновациялық, интерактивті және ақпараттық технологияларды, оның ішінде жасанды интеллекттің мамандандырылған технологияларын, білім беру жүйесінде қашықтықтан оқытудың теориясы мен әдістемесін қолдану
- Ғылыми-зерттеу жұмыстарында және әскери даярлық негіздерін оқытуда инновациялық, интерактивті және ақпараттық технологияларды белсенді енгізумен бірлесіп заңнамалық негіздер мен әскери құқық туралы алған білімдерін қолдану; оқу-тәрбие процесінде атыс қаруын даярлау және пайдалану саласындағы дағдыларды көрсету
- Білім алушыларды сауықтыру және дене шынықтыру мақсатында дене белсенділігіне және дене жаттығуларын, гигиеналық және табиғи факторларды үнемі қолдануға қажеттілікке негізделген салауатты өмір салтын қалыптастырудың құралдары мен әдістерін саралауды жүзеге асыра білу
- Педагогикалық процесті психологиялық-педагогикалық ғылым мен практика талаптары деңгейінде түсіну; әскери педагогика мен психологияның, инклюзивті білім берудің негіздерін, азаматтарды мерзімді әскери қызметке шақырудың негізгі талаптарын, келісімшарт бойынша әскери қызмет өткеру тәртібін, әскери қызметшілердің құқықтарын, міндеттері мен жауапкершілігін; ҚР Қарулы Күштерінің жалпы әскери жарғыларын білу; БӘД бойынша оқу-материалдық базасын және оқу сыныптарының жабдықтарын білу
- Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар бойынша жұмысты ұйымдастыра және жүргізе білу, азаматтық қорғаныс бойынша қорғаныс құрылыстары мен аспаптарын білу; БӘД саласындағы оқу процесін ұйымдастырудың негізгі қағидаттарын, әдістері мен нысандарын қолдану
- Әскери тарихты дамытудың, Қазақстан Республикасы Қарулы күштерінің қалыптасуы мен реформалануының негізгі кезеңдерін, сондай-ақ әскери өнердің тарихын білім алушылардың шығармашылық, дербес ойлауын дамытудың, олардың жалпы және әскери мәдениетін арттырудың маңызды құралдарының бірі ретінде білу; Бастапқы әскери даярлықты, әскери қызмет пен тәрбие жұмысын оқытудың негіздері мен әдістемесін меңгеру, қорғаныс және тәрбие Ұлттық қауіпсіздік; орта білім беру жүйесінде БӘД бойынша заңнамалық базаны қолдана білу; құқықтық, адамгершілік міндеттемелерді қабылдау; болашақ мамандықтың маңыздылығын түсіну
- Бейбіт және соғыс уақытында білім алушылардың азаматтық, адамгершілік-этикалық қасиеттерін, патриотизмін, тәртіптілігі мен орындаушылығын, конституциялық және әскери борышына адалдығын қалыптастыру
- Әскери қызметшілердің денсаулығын сақтау жөніндегі негізгі іс-шараларды білу және қолдану; гигиена нормалары мен қағидаларын сақтай отырып, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдыларын және жеке қорғану құралдарын қолдану дағдыларын меңгеру; әскери бөлімдердегі емдеу-алдын алу іс-шараларының негіздерін білу; төтенше жағдайлар кезінде, сондай-ақ әскери-спорттық бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу кезінде тыныс-тіршіліктің қауіпсіздігі саласындағы талаптарды орындау іс-шаралар
- Білім алушылардың жеке және жас ерекшеліктерін, олардың тілдік дағдыларын ескере отырып, оқытудың инновациялық әдістері мен ақпараттық-коммуникативтік технологияларын, оқу жетістіктерін бағалау құралдарын пайдалана отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыру
- Экология және орнықты даму, экономика, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, академиялық жазу және ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты үйлесімді дамыған тұлға ретінде білімді көрсету.