7M01513 Биология в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы биология (геномика, молекулалықгенетика, биоинформатика, жүйелік биология жәнет.б.) саласында алынған білімдерін ғылыми, педагогикалық және өнер-кәсіптік қызметтерінде практикалық іске асыруға қабілетті жаңа білімді магистрлерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M014 Биология педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Фитопатология
Фитопатология – өсімдіктің аурулары және олармен күресу жайлы ғылым. Ауру қоздырғыш организмдер ауылшаруашылық дақылдарына, орман шаруашылығына, қаладағы жасыл желекке, басқа да пайдалы өсімдіктерге үлкен зиян тигізеді. Сондықтан ауылшаруашылық өсімдіктерінің өнімін арттырудың бірден-бір нақты жолы өнімнің төмендеу себептерін анықтап, осы себептермен күресудің ғылыми тұрғыда негізделген тәсілдерін өндіріске енгізу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық білім беруді ұйымдастыру
Курста биологиялық білім беру жүйесін дамыту мен жетілдірудегі қазіргі заманғы үрдістер таныстырылады. Пәннің мазмұны биологиялық білімнің принциптерін, мазмұнын, мақсатын, құрылымын анықтайтын әдіснамалық мәселелерді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Омыртқасыздар мен омыртқалылардың салыстырмалы анатомиясы
Бұл пәнді оқытудың мақсаты – қазіргі зоология ғылымы тұрғысынан омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың ең маңызды түрлерінің құрылымдық ұйымдасуының жалпы принциптерімен, олардың эволюциялық өзгерістерімен, шығу тегі бірлігімен және айырмашылықтарының шарттылығымен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Мақсаты: магистранттардың кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерін меңгерту. Мазмұны: жоғары мектеп педагогикасы: пәні, міндеттері, қызметтері, педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орны. Жоғары білім құбылыстары мен процестерінің мәні, оның негізгі даму тенденциялары. Жоғары мектептің педагогикалық үдерісінің құрылымы. Студенттерді оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың технологиялары, әдістері мен формалары. Жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы..
Пән қазіргі заманғы отандық және шетелдік ғылымдағы басқару психологиясын оқыту әдістемесінің негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын, теориялық және практикалық бағыттағы психологиялық пәндерді оқытудағы басқарудың әдістемелік және технологиялық ерекшеліктерін игеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жануарлар мен өсімдіктердің алуантүрлілігін сақтау
Табиғат ресурстарының сарқылу мәселесі. Табиғатты тиімді пайдалану және қорғау тәжірибесінде табиғи процестерді және оларды адамзат қоғамы мүддесіне пайдалануды басқаратын заңдылықтарды ескеру. Биологиялық шикізат қорларын қолдану көлемі және қоршаған ортаны ластану деңгейі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Молекулалық және клеткалық биология
Магистранттардың клеткалық биология курсынан алған білімдерін терең жетілдіру, прокариот және эукариот клеткаларының қызметтері, реттеуші механизмдері, жасушалардың структуралық, молекулалық ұйымдасуымен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геномның ұйымдасуы мен құрылымы
Модульдің бағдарламасы геннің молекулалық биология әдістерін зерттеуді қамтиды; про- және эукариоттардың гендерінің және геномының құрылымын салыстырмалы талдау; матрицалық процестердің молекулалық-генетикалық механизмдерін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мутациялық процесс
«Мутациялық процесс» курсы про және эукариотты жасушаларда ДНҚ метаболизмінің процестерін (мутагенезі / репликациясы / репарация / рекомбинациясы) зерттеуде қалыптасқан және дамып келе жатқан салалар бойынша ағымдағы деректерді қамтиды, генетикалық ақпаратты сақтайтын және енгізетін жасушалық процестердің молекулалық механизмдерін зерттейді, онтогенез және канцерогенез кезінде мутагенездің және ДНҚ-ның ролі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хромосомалардың құрылымы және қызметі
Пәннің мазмұны хромосомалардың құрылымы мен функциясын, хроматин түрлерін және хромосомалық морфологияны зерттеуге бағытталған. Құрылымдық және факультативті гетерохроматин түсінігі. Интерфазалық және метафаза хромосомасы. Хромосома функциясының негіздері. Химиялық хромосомалардың сипаттамасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болашақ магистрдің табысты кәсіби және ғылыми қызметі үшін қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін (жоғары-базалық стандарттылық деңгейінде (С1) пайдалануға мүмкіндік беретін шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді игеру және жетілдіру болып табылады. Оқыту курсы білім беру бағдарламасына сәйкес кәсіби және академиялық контексте ағылшын тілін үйретуді қамтиды. Кәсіби және ғылыми саламен байланысты арнайы терминдерді үйретуге және оны белсенді қолдануға, сыни оқуға, мәтіндерді талдауға, тыңдау арқылы алынған ақпаратты қабылдауға, ғылыми жұмыстарды жазуға қажетті академиялық жазу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ академиялық ортада қарым-қатынас жасау үшін ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Биологияны оқытудағы технологиялар
Жаңа білім парадигмасы: теория мен практиканың негіздері. Қазіргі дидактикалық тұжырымдамасы. Білім мазмұнын жобалау. Дәстүрлі оқыту нысандары мен әдістері. Тәжірибелік сабақ. Оқу үрдісінің басқару компоненті. Жасанды интеллект бағдарламаларын оқыту технологиясы. Мәселелі үйрену дидактикалық технология ретінде. Топтық зерттеу жұмыстарының технологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эволюциялық биология
Тарихи және мәселелік әдістемелерді қолдана отырып, эволюциялық идеялардың даму диалектикасын ашу. Қазіргі заманғы эволюцияның синтетикалық теориясына сын тұрғысынан талдау жасау. Дарвинизмге және эволюцияның синтетикалық теориясына оппозициялық көзқарастарды талқылау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биогеоценология
Биогеоценология – биология мен географияның шектесу аймағындағы білім саласы, биогеоценоздың құрылымы мен қызметін зерттейтін ғылыми пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылым тарихын, ғылыми танымның философиялық негіздерін және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты – магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін меңгеру. Курс ғылым мен философияның өзара байланысының тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық проблемалармен, сонымен қатар нақты ғылымдардың қазіргі жағдайындағы философиялық мәселелерімен таныстырады. Курс заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға және ғылыми зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Гендер экспрессиясын реттеу
Генетикалық бақылау және генетикалық процестердің энзимологиясы. Репликация, репарация және ДНҚ рекомбинациясы. Генетикалық бақылау және мутагенездің молекулярлы механизмі. Гендердің реттелуі. Промотор деңгейінде транскрипцияның реттелуі. Реттелудің оперон жүйесі. Эукариот гендерде экспрессияның реттелуі. Геномның ролі геннің реттелу әрекеті. Клетканың бөлінуі, клетка циклінін ролі, және клетканың тіршілік әрекеті . Негізгі клеткалық циклдің әр түрлі варианттары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық биологияға кіріспе
Магистранттарды компьютерлік және жүйелік биологияның негізгі бөлімдері мен түсініктерімен таныстыру (геномика, протеомика, эволюциялық биоинформатика, биологиялық процестерді математикалық және компьютерлік моделдеу және т.б.). Көптеген күрделі биологиялық проблемалар қарастырылады, оларды шешуге жүйелі көзқарас қажет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық білім берудің әдіснамалық мәселелері
Пәннің мазмұны биологияны оқытудағы әдіснамалық мәселелерді зерттеуге бағытталған. Биологиялық білімнің қазіргі заманғы құрылымы, оның мазмұны, жаңа идеялары және әдістемелік шешімдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Негізгі молекулалық - генетикалық процестер
Курс бағдарламасына - репликация, транскрипция, кері транскрипция, трансляция, мутагенез және репарация процестерін сипаттайтын материалды еркін меңгеру. Кері транскрипцияның сатыларын және канцерогенездің ағымдық үлгілерін зерттеу; бактериялық және эукариотикалық РНК полимераздарын, белок транскрипті факторларын, транскрипция кезеңдерін және про және эукариоттардағы РНҚ өңдеуді сипаттау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экариот геномы
Молекулалы-генетикалық зерттеулер технологиялары: гендерді клондау, бөліп алу, гендік кітапхана, геномдарды секвенирлеу, генетикалық карта құру. Эукариоттардағы әртүрлі кластардағы гендердің құрылымының ерекшеліктері
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Хромосомалық емес тұқым қуалаушылық
Курстың бағдарламасында жасушалық органеллалардың геномының құрылымын талдау әдістерінің хромосомалық емес тұқым қуалауының дамуындағы негізгі кезеңдерді зерттеуді; әртүрлі жүйелі топтардағы хлоропласт пен митохондриальды геномдардың салыстырмалы талдауы; органикалық геномдарда кодталған генетикалық ақпаратты енгізудің негізгі кезеңдерінің ерекшеліктері; клеткалық органеллалардың шығу симбиотикалық теориясының эксперименталдық дәлелдері; митохондриялық медицина генетикасының негіздерімен таныстырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологияны оқыту үдерісіндегі мультимедиялық технологиялар
Мультимедиялық технологиялар туралы түсінік. Мультимедиялық құралдарды құру. Биологияны мультимедиялық оқыту принциптері. Ақпараттық технологияларды енгізу стратегиялары. Оқу процесінде мультимедиялық технологияларды қолдану перспективалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Мінез-құлық генетикасы
Мінез-құлықтың механизмі, мінез-құлықтың дамуындағы эпигенетикалық негіздер, әлеуметтік мінез-құлық және оның дамуындағы неврогендердің рөлі. Моделдік түрлердің мінез-құлқының жеке генетикасы (нематод, дрозофила, егеуқұйрық). Орталық жүйке жүйесін дамытудың нейрогенетикалық негіздері, адам ауруларының үлгілері. Ламинарлық мінездің нейрогенетикалық негіздері. Психогенетика.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Биологиядағы эксперименттік зерттеулер
Ғылым әдістемесі. Ғылыми зерттеулер жүргізудің әдіснамалық принциптері туралы түсінік. Жалпы ғылыми және эмпирикалық әдістер. Ғылыми зерттеулерге қойылатын негізгі талаптар және оның кезеңдері. Эксперимент және оның ерекшеліктері туралы түсінік. Эксперименттердің түрлері. Экспериментті ұйымдастыру. Тәжірибелік-практикалық ортаны жобалау. Мектепте биологияны оқытудағы эксперименттік практикум.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде зерттелетін негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдайды және нәтижелерді кәсіби қызметте пайдаланады. Білім алушылардың азаматтық және кәсіби белсенділігі артады.
- Заманауи педагогикалық технологияларды меңгереді және коммуникативтік қабілеттерді игереді
- Биологиялық ғылыми зерттеулердің өзіндік нәтижелерінде, сондай-ақ халықаралық ғылыми-зерттеу жұмыстарын бірлесіп жүргізгенде, күрделі мәселелері бойынша пікірталастарды ұйымдастырады және зерттеу жұмысын жазбаша және ауызша ұсынады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындайды. Ғылыми нәтижелілік пен жарияланым белсенділігін арттырады.Цифрлық технологияларды пайдалана отырып, бакалавриат білім алушыларымен кері байланыс орнатады.
- Биологиялық проблемаларды шешудің пәндік және пәнаралық біліктілігін меңгереді. Ұлттық және халықаралық дерекқорлармен жұмыс істейді.
- Биологиялық ғылымдарды оқыту біліктілігін меңгереді. Биологияны оқытуда пайдаланатын жасанды интеллекті технологияларын меңгереді. ЖЖОКБҰ білім алушыларымен, әріптестерімен және қызметкерлерімен оңтайлы коммуникациялар құрады.